Att.: Mods - Scammer: TheLawFirm

#1| 0

Desværre endnu en af disse så moderne scammers. Denne gang fanget i et spil Fifa.

Beløbet er $40. Men det mere princippet end det er de $40. Et ord er et ord fra en mand. Så må vi komme af med de kujoner der nu findes.

Jeg var dog ikke overrasket, da jeg så han befandt sig i stake-forummet også. Hvor der var en der var lidt tvivlsom om han overholdt deres aftale, plus en anden som var tvivlsom ved nogle af hans poker-beslutninger.

Jeg ser selvfølgelig at der bliver givet et rødt kort til profilen, men synes faktisk det for nemt at slippe, når man bevidst forsøge at snyde folk på den ene eller anden måde.

Den her advarsel er lige så meget til dem som laver stakes-deal med ham, som der tager et spil-Fifa.

Her nogle af hans tilbagemeldninger, som har løbet ca. en lille mdr. tid på PM.

01-04-2011

”jep.. ser om jeg kan nå at shippe dem dckaci i dag, ellers bliver det i weekenden, og så kan han se dem på tirsdag.. altså de 40 til dig, han egne har han fået..”

11-04-2011

”Jeg venter stadig på dit kontonr - er ikke interesseret i at smide dem til dcakici da han ikke kan tjekke på sin netbank om han har fået dem - og der derved kan opstå tvivl..

Hvor svært er det at sende dit kontonr? dcakici har btw. fået sine egne 20$

Hvis du ville have dem på stars må du som sagt vente til primo juni”

11-04-2011

”fint.. han kan se pengene på sin konto onsdag”

12-04-2011

”kan ikke komme på min netbank pt har jeg fundet ud af, da jeg ikke har flere nøgler på mit NEMID tilbage - så før jeg får tilsendt et nyt kan jeg kun overføre ved at gå ned i banken, og så kan jeg ikke sende dcakici screenshot.
Han siger han ikke længere gider blandes ind i det..

Så enten må du komme med dit kontonr så jeg kan gå ned og shippe og ellers må du mente til juni :-) det er helt op til dig selv.”

28-04-2011

”Du ser ikke en rød reje.... Du har irriteret mig grænseløst lige siden jeg sagde jeg ville betale over netbank - flere gange hængt mig ud som scammer i fifa-tråden og er generelt bare en pain... Så har besluttet ikke at betale dig for et fifa vædemål... det gør mig muligvis til en idiot, men se det fra den lyse side, du har ingen penge mistet ;) ... Dcakici smed kontonr med det samme og der var ingen ballade.. af samme grund fik han også pengene med det samme, med dig er det en anden historie.....

Du opretter bare en tråd du kan hænge mig ud i hvis du føler for det, eller sender denne PM videre til en MOD som så kan vurdere hvilket kort der skal gives, ved ikke hvordan de vurdere det - er også lidt ligeglad :-) ...

Hvis du skal have fat i mig via tlf eller andet gøjl, som flere herinde plejer at ville med folk når de scammer dem (har dog kun set det hvor det rent faktisk har været scam og folk har mistet penge på det) så smider du bare en PM tilbage og så får du tlf nr, adresse eller whatever du skulle have lyst til ;) ...

God aften...”

- Som i kan se, mange gode undskyldinger, min personlige favorit er nok den med nøglekortet til netbank.

Håber PN tager affære – på forhånd tak.

29-04-2011 15:35 #2| 1

Hvorfor ikke bare smide dit konto nr afsted?

Hvis du har gjort det, så fatter jeg ikke man scammer for 40 dollinger.

29-04-2011 15:37 #3| 2

Flabet besked han sender til sidst! :)

Dog forståeligt når du ikke bare giver ham dine konto opl. ?

29-04-2011 15:39 #4| 2

hvis du har været irriterende igennem en længere periode skal du være glad for din eneste straf er at han ik betaler derudover har i vist begge håndteret det ret skidt. Men gæld er gæld og et obv rødt kort når han skriver han ik vil betale

29-04-2011 15:54 #5| 0

hmmm - kan da heller ikke se hvorfor du ikke sender dit konto nr.???

Han skriver jo også at det skal være den vej, havde i ikke aftalt inden hvordan betalingen skal ske?

Jeg ville bare kommentere at jeg selv har kørt staking med ham uden problemer.

Men self godt at gøre opmarksom på at der er en mulig scammer. Men jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke sender dit konto nummer, der kan ikke scammes med sådan et!


mvh ole

29-04-2011 15:59 #6| 0

Den med nøglekort holder ikke, da man automatisk får tilsendt et nyt FØR man løber tør for nøgler.

29-04-2011 16:25 #7| 1

@Cawbow

Hvis du har brugt 10-15 nøgler på 1 dag...kan det sagtens lade sig gøre at løbe tør.

29-04-2011 16:36 #8| 0

@NicklasNPK

Jeg tror Cawbow refererede til normalt adfærd

29-04-2011 16:42 #9| 0

@madsbp

Sikkert.

Men HVIS man evt. afventer en overførsel (løn m.m) og logger ind gentagne gange for at tjekke saldo. Kan det da godt løbe op i logins.

29-04-2011 17:10 #10| 1

De fleste banker har idag en "konto kig" funktion, der ikke kræver nøgle.

29-04-2011 17:13 #11| 0
OP

ktothep mf., vi aftaler gerne at man sipper efter kamp på PokerStars, men han havde ikke pengene efter tabt spil.

Han viste jeg ikke gad give ham kontooplysninger - da det bare er for lidt lir og ved siden af. Han har dog siden modtaget konto nr, hvad jeg tror han håbede jeg ikke ville gøre, og så fik jeg den smøre. :)

Live, ok cool.

Men hvordan kan jeg havde været irriterende? Det jo netop endnu en undskylding fra hans side af, til at trække det ud. Han har jo hele tiden håbet jeg ville opgive det. Så den forstår jeg ærlig talt ikke. Jeg skrev til ham i staking-tråden, da jeg ikke hørte fra ham på PM efter sendt kontooplysninger, og hvor han bad om at holde det til PM - hvor jeg så igen ikke hørte fra ham.

29-04-2011 18:58 #12| 2
"Jeg var dog ikke overrasket, da jeg så han befandt sig i stake-forummet også"....

LOL fint formuleret

Se det på den lyse side, når du nu ikke har undersøgt om manden var go' for de 40$. Du kunne da lige ha' søgt på ham, så kunne du da sige sig selv at han var scammer!!!! Han er jo i staking!!!! ALLE i staking er jo scammere, vi sidder og sender hemmelige beskeder til hinanden og ligger planer for hvordan vi nemmest kan hustle en random fifa nørd for 40$....

christ.

obv. er gæld en gæld og den skal betales. Anderledes kan det naturligvis ikke være, uanset hvem der har opført sig hvordan
29-04-2011 19:02 #14| 1

tiger143 +1

Den kommentar studsede jeg også over.. at brugere af staking forumet = scammers.. ja siger vel mere om op end om brugerne af forumet!!

Men anyways.. en aftale er en aftale.. så når op kan bevise at der er indgået en aftale..så er det et obv scam og et kort er på sin plads!!! men tror pt ikke det er til rødt.. i første omgang må det vel være gult... kun hvis han efter et stykke tid ikke betaler.. så kan rødt komme på tale

29-04-2011 19:02 #13| 0

@tiger
Lad os lige blive enige om, at der nok er flere random busto tards i staking forummet end der er på resten af forummet... Dermed ikke sagt, at alle derinde er:)

29-04-2011 19:06 #15| 0

Jeg har modtaget mine $$$ fra thelawfirm, efter jeg smed mit konto nr.. Og må ærgelig talt sige, hvor svært kan det være lige at smide konto nr også få det ud af verden, forstår godt du er irreteret over det, nu hvor aftalen var asap efter kampen. Men vel ingen grund til at gøre det endnu mere besværligt ?

29-04-2011 19:35 #16| 2

Prøv nu og hør her makker... der var ingen aftale om PokerStars, og havde du sendt kontonr med det samme som dckacici gjorde havde du også fået dollars asap, du valgte at opføre dig som en idiot, og derfor har jeg nu bestemt mig for ikke at betale dig :-) ... at jeg så får et rødt kort, det må jeg jo leve med....

29-04-2011 19:40 #17| 0

TheLawFirm

ja skidt at han ifølge dig opføre sig som idiot.. MEN det retfærdig gøre ALDRIG at du ikke overholder en aftale ....

29-04-2011 19:40 #18| 0
OP

tiger, som djoffer er inde på, så det jo netop min pointe.

MSSDK scammede for $20, jeg så ham i staking-forummet, hvor han havde ca. $30 og gøre godt med og ville spille ca. $1,20 sng. - For ham kan $20 pluselig blive "uoverskueligt".

dcakici, han har jo netop modtaget konto nr. - det jo netop derfor hans post den 28-04-2011 er komisk. Han modtog konto nr omkring den 20. inden helligdag, hvor han i en anden tråd brugte det som udskylding.

Her hvad han skrev i den tråd den 23-04-2011


"Toffees - det er helligdage + weekend = lukkede banker = ligmed ingen overførsler.. men slå koldt vandt i blodet, det går nok skal du se ;-) (var det ikke noget lignende det du sagde til mig? - btw. er der mere, så foregår det over PM - og ikke i denne tråd, tak)"

- hvor han så ikke svarede på PM.

29-04-2011 19:43 #19| 0
OP

TheLawFirm. Det fint nok - fint du selv kom på banen. Men du skal da være velkommen til at poste alt hvad jeg har skrvet til dig, og så fortælle mig hvor jeg har opført mig som en idiot. Har jo netop givet dig lang snor. Vi snakker altså over en måned.

Og da du så endelig fik kontonr. stak du halen mellem benene. For mig at se er du jo bare en ussel kujon. :)

Håber du får dit røde kort, og så er det ude af verden.

29-04-2011 19:58 #20| 1

@toffees & Djoffer

Skidt generalisering imo, og en kedelig tendens. Jeg har tjent mange penge i staking gennem årene på heste der har shippet alt fra $20 til $27000 til mig, og ikke en af dem har nogensinde snydt mig for en bøjet fem ører!

@Lawfirm

At du synes manden ikke behandler sagen korrekt ændrer obv IKKE på det faktum at du skylder ham de $40, så betal da din gæld og kom videre.......

29-04-2011 20:02 #21| 0

@TheLawFirm:

Jeg synes, det er vildt, du kan retfærdiggøre ikke at betale, hvad du skylder, ved at henvise til, at modparten - i følge dig - har opført sig som en idiot. Er dine hænder rene dermed?

Det er skisme flot, at du bare kan vælge ikke at betale ham. Jesus.

I øvrigt har OP altså mistet penge på ikke at modtage de $40 fra dig. Der er ingen forskel på denne sag og på en, hvor A låner til B og ikke får dem igen.

29-04-2011 20:28 #22| 0

Jeg ville personligt aldrig oplyse konto nr eller anden på nogen som helst måde personlige oplysninger.
Det er muligt jeg er paranoid, men min ret til at være anonym går fint hånd i hånd med at jeg altid betaler det jeg skal efter feks endte stakes/bap´s osv.
Så hvis det er det OP har haft i tankerne kan jeg sagtens forstå ham. Også hvis andre ikke kan.

Og-->

@thelawfirm
Du er da et kæmpe fjols. Du har alle muligheder for at overføre via feks Stars. Du har jo ingen problemer med at modtage penge derinde til dine projekter/Bap´s.. At dukke op og sige, at du IKKE vil betale 40 $, fordi du er blevet tøsefornærmet, er jo direkte stupidt.
Hvad havde du forestillet dig af positivt, du ville få ud af det ?
Det som åbenbart går totalt henover hovedet på dig er de muligheder du afskærer dig fra. --> En hest som man har tillid til og som feks renser fint i MTT´s vil ALDRIG skulle kigge langt efter stakes eller aftaler.
MEN -> en person som scammer vil til gengæld afskære sig fra de store muligheder der er i staking.

GL med din nye holdning. Håber det går dig som fortjent.

29-04-2011 21:38 #23| 1

Hvorfor er det man ikke vil give sit kontonummer til en privat pengeoverførsel?

Det eneste man kan bruge det til er:

1. Tilmelde det til noget PBS (ikke uden CPR)

2. Sætte penge ind

Kom nu videre, vi lever i 2011

29-04-2011 21:41 #24| 1

Er jeg den eneste der synes OP opfoerer sig som en paa 12? Lawfirm skriver da flere gange om kontonummer til overfoersel, men OP naegter??

29-04-2011 21:46 #25| 0

Hvis ikke Thelawfirm betaler de 40$ bør PN imo. banne hans bruger og IP, så han ikke kommer på pn igen.

29-04-2011 22:28 #26| 0

seriøse PNer/pokerspillere er ikke på staking forummet EOD

29-04-2011 22:53 #27| 1

@Alle

Der er slet ingen grund til diskussion - jeg betaler ham ikke eod... Jeg skal have rødt kort (går udfra reglerne er sådan) eod.. Kan godt se mange synes jeg er en idiot, og det er meget muligt, men so be it :-)... Jeg har ikke haft mulighed for at overføre på stars, og alle baps/stakes osv er kørt over fulltilt - havde han overfør sit kontonr med det samme havde han fået pengene, det gjorde han ikke, og så er jeg idioten - det er jeg helt klar over.. imo har OP ingen penge mistet på dette, da der ikke har været tale om et lån eller stake.. Det er meget muligt at det er enormt dårlig stil af mig, men sådan er det altså bare... Hvis jeg væder med en gut IRL og han opfører sig som Tofees, så er det meget muligt jeg også nægter at betale ham der.. Men lad os nu bare komme videre... stik mig det kort jeg skal have, og så er det, det...

29-04-2011 22:59 #28| 2
seriøse PNer/pokerspillere er ikke på staking forummet EOD

Skal da godt nok lige love for, at vi får nogle over nakken i staking afdelingen. Dette på trods af, at flere af os har været trofaste PN brugere igennem mange år. Ja sgu en del flere år end mange af de andre, der siger vi er nogle idioter

Hmm :S
29-04-2011 23:00 #29| 0

TheLawFirm, du er en scammer og den er ikke længere. Du skylder penge til OP og nægter at betale. Det er hverken værre eller bedre end alle andre low life scammers.

29-04-2011 23:06 #30| 0

@TheLawFirm
Er det ikke utrolig dumt at modtage et rødt kort for kun 40$? Det udelukker dig vel reelt fra at blive staket fremover.
Så betal ham nu bare og drop at spille FIFA om penge.

29-04-2011 23:08 #31| 0

Håber egentlig bare han tager det røde kort. Sådan en indstilling er hverken godt for hovedforum eller staking.

29-04-2011 23:20 #32| 4

ban venlov for latterlig kommentar

29-04-2011 23:21 #34| 0

@ venlov

Hvor vil du hen med den kommentar ? Det er en så usaglig kommentar og så idiotisk, måske du skulle prøve at se hvad der foregår i staking forumet.. Jeg tror du bliver overrasket over at det er seriøse folk som er der. Modsat dig, du er da for snæver synet.!!

29-04-2011 23:21 #33| 0
Hvis jeg væder med en gut IRL og han opfører sig som Tofees, så er det meget muligt jeg også nægter at betale ham der..

lol dine venner må da kunne tælles på en hånd
med den holdning.

29-04-2011 23:24 #35| 0

Du kan vel lige så godt slette din profil herinde så. Du er tydeligvis busto og begår dig i staking delen, går stærkt ud fra ingen herinde gider have noget med dig at gøre.

29-04-2011 23:38 #36| 0

Jeg synes I oevrigt heller ikke TheLawFirm (kender ham ikke) er en scammer. Han har maaske ikke betalt hvad Toffees retmaessigt vandt, men der er jo ingen beviser for at det er gjort med hensigt om at scamme.

Jeg synes dog stadig at du burde betale Lawfirm, din adfaerd minder mig utrolig meget om Henrik Fischer, koersoer der stadig ikke har betalt de penge fra dengang, hvis jeg ringede og skrev lidt for meget til ham gik han ogsaa amok og sagde at han gad ikke laengere betale mig fordi jeg irriterede ham.

Don't be that guy.

29-04-2011 23:40 #37| 0

Jeg stemmer for politianmeldelse.

29-04-2011 23:45 #38| 0

Oh well.

Giv dine forældre de 40 dollars og sig pænt tak for opdragelsen, TheLawFirm - den har tydeligvis ikke været mere værd.

30-04-2011 00:10 #39| 0

Der kom da lige et par staking-haters ud af busken....

Men velkommen til PN, det er vist Jeres ½ - årlige indlæg der kom der....

WP I bidrager jo fint til PN

Christ

30-04-2011 00:16 #40| 0

Hvis dcakici kan bekræfte, at aftalen var at overfører efter endt kamp på PokerStars, så ville det ikke være så svært at sætte de tabte $ ind på siden, og derefter overføre sit tab, til de 2 vindere på PokerStars?
At TheLawFirm så lige pludselig, kun vil overføre via netbank, er der ikke en regel han bare kan opdigte, det er da temmelig skidt stil over for de andre.

TheLawFirm-

Kan i min lille hjerne, og ja den er temmelig lille, at du ikke selv kan se det er helt ude i skoven, at du ikke bare overførte via PokerStars med det samme.
Men du kan jo redde den endnu, du har jo hans nick på ps, så sæt dog ind og send dem til ham, og vis du ikke er en scammer, men måske er det fordi du ikke har pengene, så er det jo en anden sag.

Du kan aldrig snakke dig ud af denne her, du skylder ham pengene, det er der ingen tvivl om, så slå sparegrisen i stykker, og gå banken, det koster ingen nøgler at at sætte ind personligt, og det koster heller ikke nøgler at overfører på på PokerStars, den eneste nøgle du faktisk så skal bruge, er den til din hoveddør.

30-04-2011 00:29 #42| 1

@OP + alle andre

min profil er hermed "slettet", da jeg tydeligvis ikke er velkommen herinde mere, og derfor ligeså godt kan smutte. Hvis Toffees føler han har brug for at komme i kontakt med mig, smider han bare en PM og så får han noget personal info - skal nok tjekke min inbox et par gange i løbet af den næste uge - hvis det var det han skulle føle for...

goodnight and good bye...

30-04-2011 00:29 #41| 1

@Venlov

Håbløs bemærkning!

@thelawfirm

Betal nu bare manden hans penge........

30-04-2011 00:36 #43| 0

K_B_B, hvordan hulen definerer du så en scammer?

Forklar lige hvor min logik fejler:

1) A vinder et væddemål om $40 over B. B Skylder nu A $40. Er vi enige så langt?
2) B nægter at betale hvad han skylder, fordi han synes A er en klaphat.

Han erkender at have tabt væddemålet, men vil ikke betale. Hvorfor er han ikke en scammer?

Hvis man skylder penge og finder en lam undskyldning for ikke at betale er man en scammer. Er den meget længere?

30-04-2011 00:37 #44| 0

Interessant så interesseret du er i at dele kontakt informationer med OP.

Får han penge hvis han ringer til dig eller møder op på din addresse, eller er det bare hvis han gerne vil være venner med dig?

30-04-2011 01:39 #45| 0

man skal sgu passe på med det der med at være irreterende igennem en længere periode..

Se fra 0:23

www.youtube.com/watch?v=zrLy9s7BfyA

30-04-2011 01:59 #46| 0

@ EP

Jeg synes, det er vildt, du kan retfærdiggøre ikke at betale, hvad du skylder, ved at henvise til, at modparten - i følge dig - har opført sig som en idiot. Er dine hænder rene dermed?

Er det, sådan nogle, sætningsopbygninger - man lærer - ude på RUC. Dermed?

@ Henze05

At banne hans IP har stort set ingen betydning.

Fed tråd btw!

30-04-2011 02:19 #47| 0

Pbaek

Hvilket scam er det Lawfirm er skyldig i? Ikke at betale et tabt vaeddemaal? Et scam er i min verden en plan om at snyde folk for penge eller vaerdier...jeg synes da bestemt ikke jeg scammer 3 naar jeg ikke betaler min telefonregning, daarlig betaler er jeg maaske, men scammer? Hmmmm det synes jeg ikke er det rigtige ord.

30-04-2011 02:24 #48| 0

Hvor ved du fra knægten havde tænkt sig at betale i første omgang ? Kan (er nok) være en syg forklaring for at slippe uden om !

btw holder din sammenligning ikk helt da en telefonregning er fra et produkt du har modtaget hvilket ikke er tilfældet i et væddemål.

30-04-2011 02:31 #49| 0

@Hit-med-dem

OP har jo ikke givet ham muligheden for at betale, selvom han flere gange har bedt om info, derudover han han allerede betalt ham den anden gut og har ikke andre posts paa sit navn, uskyldig indtil bevist, no?

30-04-2011 02:44 #50| 0

K_B_B, Han er skyldig i at have OPs penge og han nægter at betale.

Hvordan man kommer til at skylde er da ret ligegyldig. Hvorfor er $40 man taber i et væddemål mindre værd end $40 man har lånt?

Nu sammeligner du så det at Lawfirm ikke betaler med at du ikke selv altid betaler telefonregningen. Når du sidestiller de to ting, kan vi vel forvente at sandsynligheden for at du selv vil punge ud på et tabt væddemål er den samme som sandsynligheden for at du får betalt din 3-regning (som du siger du ikke altid gør)? Eller er de to hændelser ikke så éns som du gør dem til alligevel?

30-04-2011 02:49 #51| 0

Wow en kedelig sag der er opstået over 40$
Ja begge kunne have gjort mere for at løse sagen ordentligt, men hvis den oprindelige aftale var overførsel på stars så er Toffees jo i sin gode ret til at holde dig til aftalen.

Hvorfor er du så opsat på at give ham din addresse/tlf nr? Du har jo sagt at han er irriterende og du derfor ikke betaler ham. Så er der jo ingen grund til at give ham flere muligheder for at irritere dig?

Du er en mand der ikke holder ord, og uanset hvad du giver af grund, ændrer det ikke på dette. En mand hvis ord man ikke kan stole på, er sgu en ussel mand.

Og den med han ingen penge har mistet holder ikke. Han har tjent de 40$ ved at vinde over dig, det er hans. Hvis din chef siger du er irriterende og du derfor ikke får løn for denne måned har du jo også mistet en månedsløn, selv om du ikke har haft den i hånden på noget tidspunkt.

30-04-2011 12:09 #52| 0
OP

"@OP + alle andre

min profil er hermed "slettet", da jeg tydeligvis ikke er velkommen herinde mere, og derfor ligeså godt kan smutte. Hvis Toffees føler han har brug for at komme i kontakt med mig, smider han bare en PM og så får han noget personal info - skal nok tjekke min inbox et par gange i løbet af den næste uge - hvis det var det han skulle føle for...

goodnight and good bye..."

TheLawFirm, vi har abosolut ingen grund til at føre den længere end her. For kan ærligt ikke se hvad du vil opnå med tanke på dine udtagelser her i tråden.

Du har fået dit røde kort, men ved faktisk om jeg er tilfreds her. At du fortolker det som om du ikke er velkommen herinde, synes jeg er barnlig vurdering. Prøv at læs tråden-igennem igen, og se på nicket "TheLawFirm" obtjektivt - se ham som om han IKKE er DIG! - og prøv så at tage stilling til "TheLawFirm".

Du kan sende de fucking $40 til "røde kors" or whatever, altså man kan knap æde sig mæt i McD food for $40! Et ord er et ord, og det overholde man som en mand. Din handling er kujonagtig - derfor jeg slår ned på det.

Jeg håber du læser og forstår, og at du kan sluge din stolthed, og komme videre, så er jeg tilfreds.

30-04-2011 12:17 #53| 0

Den reelle sag var noget i stil med at de spillede og IKKE havde aftalt, hvor der skulle overføres. Efter kampen havde TLW kun FTP og Toffees havde kun Stars og så blev Toffees sur og allerede der kaldte ham scammer, såvidt jeg husker.

Så reglerne var ikke 100 % på plads, men derfor retfærdiggør det jo stadig ikke noget af det her.

30-04-2011 12:44 #54| 0
TheLawFirm skrev 29-04-2011 21:53

@Alle

Der er slet ingen grund til diskussion - jeg betaler ham ikke eod... Jeg skal have rødt kort (går udfra reglerne er sådan) eod.. Kan godt se mange synes jeg er en idiot, og det er meget muligt, men so be it :-)... Jeg har ikke haft mulighed for at overføre på stars, og alle baps/stakes osv er kørt over fulltilt - havde han overfør sit kontonr med det samme havde han fået pengene, det gjorde han ikke, og så er jeg idioten - det er jeg helt klar over.. imo har OP ingen penge mistet på dette, da der ikke har været tale om et lån eller stake.. Det er meget muligt at det er enormt dårlig stil af mig, men sådan er det altså bare... Hvis jeg væder med en gut IRL og han opfører sig som Tofees, så er det meget muligt jeg også nægter at betale ham der.. Men lad os nu bare komme videre... stik mig det kort jeg skal have, og så er det, det...


Jeg faldt lige over den med fed. Gu har han da mistet penge. Hvis han havde tabt kampen, havde du vel været 40$ rigere, og dermed havde han kun udsigt til at enten vinde intet eller tabe 40$. Der kan man da tale om tab af value.
30-04-2011 12:51 #55| 0

@Vildbassen:

Huh? Hvad er der så specielt ved den sætningskonstruktion og ordet 'dermed'? :D

PS: Hvem er du fra poker.dk? Burde jeg vide det?

30-04-2011 13:02 #56| 0

betalt da hvad du har tabt ... KLOVN!

01-05-2011 03:27 #57| 0

Synes da du skal tage imod tilbudet om hans personlige oplysninger.
Os fra Aarhus vil da gerne vide hvem vi skal undgå at spille livepoker
med her i byen.

Udstille sig selv som uærlig snydepels for 40 dollars.
Ynkeligt!

01-05-2011 03:36 #58| 0
Skidt generalisering imo, og en kedelig tendens. Jeg har tjent mange penge i staking gennem årene på heste der har shippet alt fra $20 til $27000 til mig,

især de 27k$ var godt spillet:)

alle haters til staking. prøv og læs trådene derinde,og se hvem der har søgt staking/solgt%
01-05-2011 11:17 #59| 0

"Jeg stemmer for politianmeldelse."

Yeah, godt forslag "goddag hr politimand, jeg har indgået et ulovligt væddemål der ikke er blevet betalt af tabende part, hjælp mig"

Do it!

01-05-2011 13:17 #60| 0

[ ] PN bør bare give brugeren et rødt kort og lade den ligge...
[x] PN bør uddele et rødt kort, med en virus der renser hans bank konto....

Kan ikke tage scammere!. Jeg har ondt af dem der gør det, pga. at de er ludomaner og de skal få søgt hjælp. Men når man tydeligivs er som Thelawfirm, så kan man vidst ikke hjælpes..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar