Valg af pokersite?

#1| 0

Hej alle på PN.

Jeg skal starte på poker for alvor, men er i tvivl om hvilket site jeg skal vælge?
Jeg har læst rundt omkring på nettet, og har fundet frem til at 888, pacific og bodog poker er de sites med flest fishy players på.

Hvis i har andre meninger eller andet viden om hvilke sites man burde vælge, ville jeg meget gerne have det er vide! :)

Tak på forhånd

05-04-2011 22:20 #2| 0

Softwaren på de sites babber bred john, specielt Bodog er virkelig træls at se på. Og jeg synes det er svært at tage gamet alvorligt, når det softwaren er så elendig, fishy players eller ej. SnG mæssigt, er der absolut ingen action at komme efter. Og så er de jo ikke skattefrie ;)

Jeg foretrækker selv Ongame-netværket og PartyPoker. Der er noget for enhver smag og de er skattefrie :)

05-04-2011 22:39 #3| 0

888 og Pacific er det samme.

Bodog er vist helt dødt.

Ville anbefale Ongame som sjovt nok er nede der, PN har aftaler med udbydere, ligesom du på skins som Scandic og Eurobet kan få rakeback.

05-04-2011 22:50 #4| 0

Find dig en deal på Ongame, Entraction eller microgaming. Det er alle sammen pisse fede steder at spille.. Held og lykke..

06-04-2011 10:39 #5| 0

Lyder som alle er enige om ongame netværket, så det bliver højst sandsynlig der.

Mange tak for alle jeres svar, de har været mere end hjælpsomme!

09-04-2011 09:39 #6| 0

Piranhapoker.com er klart det bedste bud.

ikke det stoerte site, men til gengaeld de bedste games hvis vi snakker low limits cash game. stoerste delen af spillere en for italien pga. det er en del af et gammelt ita network.

det er everleaf gaming og skattefrit.

hvis ikke det ville jeg klar vaelge entraction bedre software ind microgaming og flere games.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar