3 Pladser tilbage - Team Coaching - Program!

#1| 0

Dette er en fortsættelse af min oprindelig post (se link nedenfor). Jeg fortsætter lige i den her, så det er til at overskue.

pokernet.dk/forum/show.asp?tid=240657

Havde lidt tid i nat hvor jeg ikke gad spille, så tror sku jeg har fået styr på tingene så vi er klar.

Hvordan kommer det til at foregå:
- Hver session har max. 15 deltagere
- Der benyttes software, således alle deltagere kan se min skærm og høre mig tale live.
- Deltagerne får ikke mulighed for at stille spørgsmål via mikrofon, da det nok bliver for uoverskueligt, hvis 15 mand kan tale på samme tid
- Der vil blive oprettet en fælles chat, således der løbende kan stilles skriftlige spørgsmål. Jeg kan ikke garantere at alle spørgsmål bliver besvaret, det afhænger lidt af en vurdering af om det har fælles interesse, herunder også for at overholde tidsplanen.

Programmet:
Til den første session, har jeg valgt følgende program:

1. Gennemgang er teori omkring 3-/4-betting strategi. Det er min erfaring, at dette er et område hvor rigtig mange low-limit spillere har nogle ret dyre leaks. Er du i tvivl, kan du evt. prøve at isolere i HEM eller PT de gange du caller med "ikke-monster" hænder (altså caller 3 bets med hænder der ikke omfatter AA-1010 og AQs+) og så se hvad resultatet er...... de fleste skal nok sætte sig ned før de gør det :-)

Fokus vil primært være på:
* Hvordan counter vi villans der 3-better meget (call light, 4bet-bluffe eller...)
* Hvilke overvejelser skal vi generelt gøre os omkring vores egen 3-bet strategi, herunder især med fokus på vores marginal-monster-hænder (AQ, KQs, JJ-99)
* Bluff-3bet

Gennemgangen vil ske ud fra headlines i et word-dokument eller powerpoint. Efter hver session vil deltagerne få dette på mail, således det kan bruges til genopfriskning mv.

2. Jeg gennemgår en af elevernes sessions. Når jeg har overblikket over dem der har tilmeldt sig, udvælger jeg en tilfældig, som så bliver bedt om at optage en session. Videoen sendes til mig inden vores session og denne vil så danne grundlag for vores fælles session. Altså vi ser den igennem i fællesskab og stopper når der er spots der er interessante.

3. Der vil løbende blive indlagt pauser, hvor I så kan stille spørgsmål i chatten og jeg kan svare via mikrofonen. Afslutningsvis vil der være ca. 15 min. hvor jeg udelukkende svare på spørgsmål fra gruppen.

Da det er første session bliver tidsplanen lidt gætværk og det kan være den efterfølgende må justeres til den næste session, herunder vil det også varierer ud fra hvor omfattende teori-delen er.

Jeg har vurderet, at det er væsentligt både at have noget teori og praksis i hver session, så jeg har besluttet, at denne første session bliver på ca. 2½ time, herunder med 10 min. pause efter teori-delen.

Pris og tilmelding:
Da tidsplanen er udvidet fra 1½ til 2½ time, har jeg fastlagt en pris for denne session på 40 usd pr. person. Prisen kan variere fra gang til gang ift. forventet varighed.

Tilmelding kan ske ved at sende mig en PM med mail-adresse, rigtige navn samt hvilken dato man ønsker/kan deltage. Kan man begge dage, må man godt skrive det, så har jeg lidt bedre muligheder for at tilpasse holdene. Efterfølgende sender jeg mail, med bekræftelse på hvilken dag vedkommende er tilmeldt, samt praktiske informationer om software, betaling osv. osv.

Bemærk dem der har skrevet sig op, for nærværende på mail og har prioriteret førsteret, så de behøver ikke skrive til mig igen!

Tidspunkter:
Jeg har allerede nu de første 30 skrevet op, så planen er at afholde denne session af flere omgange, indtil der ikke er flere der tilmelder sig. Når det er gennemført og hvis der stadig er interesse for det, vil program og datoer for næste session blive lagt ud på PN, samt mailet rundt til dem der tidligere har deltaget.

De første 2 sessions afholdes på følgende tidspunkter (altså har samme indhold):

- Onsdag d. 23/3 kl. 19.00 - 21.30
- Mandag d. 28/3 kl. 19.00 - 21.30

Tilmelding skal ske senest 5 dage før hver session.

Såfremt ovenstående bliver overtegnet, kommer jeg med flere datoer.

Vh

Laur

P.s. hvis du har skrevet din mail til mig før og ikke modtager mail fra mig i løbet af de næste 10 min. så smid mig lige en PM.

06-03-2011 01:32 #2| 0
OP

Husk lige at skriv jeres mail-adresse i de PM´s I sender.

06-03-2011 16:27 #3| 0
OP

Den får lige et par "ego-bump" løbende :-)

06-03-2011 22:47 #4| 0

Noget nyt om flere datoer?

07-03-2011 10:56 #5| 0
OP

@Evas
Der er stadig pladser på de 2 andre dage, så p.t. burde det ikke være nødvendigt.

07-03-2011 12:28 #6| 0

Kunne der evt blive noget i fremtiden for spillere der spiller nl50/nl100?

Lyder ellers interessant med sådan en gruppe på flere, men spørgsmålet er om det bliver for meget med en gruppe jo højere i stakes man spiller?

07-03-2011 16:38 #7| 0
OP

@zonki
Altså det omkring 3-/4-betting er det samme jeg underviser 4 ud af 5 af de NL50 spillere jeg coacher privat, så tror de flest kan få noget ud af det.

Når det er sagt, så som du selv er inde på, begynder det at blive svært at lave gruppe-coaching når vi taler en solid NL50-100 spiller. Der skal det nok tilrettelægges lidt mere individuelt.

09-03-2011 17:58 #8| 0

Det er desværre lige lidt sent for mig :( Håber er kommer en dag hvor du kan ligge det lidt tidligere :D

10-03-2011 03:23 #9| 0
OP

@Illisher
Vil overveje at gøre det en lørdag eller søndag næste gang.

12-03-2011 16:40 #10| 0
OP

Ohøj PN

Jeg åbner nu for tilmeldinger fra alle, således det er først til mølle. Dvs. dem jeg tidligere har skrevet op, men som endnu ikke har meldt tilbage ryger med i denne pulje. Status er dog, at der fortsat er ledige pladser på begge hold, så smid mig en PM hvis I gerne vil deltage.

Vh
Laur

12-03-2011 18:20 #11| 0

Hey...
Jeg overvejer at melde mig til. Min postkasse er dog lukket, så jeg kan ikke sende PM.

Kan jeg skrive en mail til dig i stedet, hvis jeg beslutter mig for at melde mig til?

12-03-2011 18:57 #12| 0
OP

@7913
Send mig evt. en mail på [email protected]

18-03-2011 16:25 #13| 0
OP

Der er nu sendt mail til alle der har tilmeldt sig med praktisk info mv. Hvis du ikke har modtaget mail fra mig, så smid mig lige en PM.

Der er desuden stadig enkelte ledige pladser, så har du ikke tilmeldt dig kan du nå det endnu.

Vh
Laur

20-03-2011 13:57 #14| 0
OP

bump

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar