Valueback på Betfair. Hvor og hvornår?

#1| 0

Der står følgende vedr. pokernet´s Betfair-aftale:

Udover at Betfair tilbyder alle deres pokerspillere valueback på op til 40%.

Er der nogen der ved hvor man kan se, hvor meget valueback man får?

Hvornår bliver det udbetalt?

Bliver det udbetalt til pokerkontoen?

Skal man aktivere noget for at få valuebacken?

/Mads

02-02-2011 12:22 #2| 0
Supportprofil

@snabelmanden
Jeg ved ikke, om du har kigget her: poker.betfair.com/da/loyalty/ men der bør være svar på dine spørgsmål.

Valueback optjenes med det samme/løbende i form af dine Player Points, som omregnes til Store Points og kan veksles til cash mm. i poker clienten. Den skal ikke aktiveres, det kører automatisk.

02-02-2011 17:07 #3| 0

Disse "Cash voucher" som man kan købe for sine Store Points, er det reel cash? Eller er det "gavekort", som skal anvendes til buy ins eller andet?

/Mads

02-02-2011 17:21 #4| 0

Betfair,
Nu er det den 3. eller 4. tråd inden for en uge hvor folk spørger til hvordan jeres bonus system fungerer, hvor meget RB man får, osvosv, måske det var tid til at komme med en lidt mere udspecificeret forklaring.

Det er relativt ugennemskueligt at finde frem "op til 40% valuedeal".
Hvordan opnår man 40% "value".
Hvor meget er store points værd, ift rake?
I de 40%, er der indregnet, rakerace, freerolls, andre promos, osvosv?

02-02-2011 21:16 #5| 0

@snabel

Det er ren cash du modtager med det samme.

@hilberado

For SNG/MTT spillere; du starter med 5,56% rakeback men fortvivl ikke da du allerede efter 40$ rake betalt den første måned stiger en smule i deres rakeback system.
Du stiger altså stødt og hvis du får raked 1200$ på en kalendermåned, og dermed opnår diamond VIP niveau vil du nu få 27,8% resten af måneden samt den næste (hvor du så skal rake 1200$ igen for at have samme VIP niveau måneden efter igen).

På samme måde som man ser på PokerStars ved deres supernova og SNE findes der også årlige levels på Betfair, det første er master hvilket der skal rakes 2800$ for at opnå. Master starter ligesom diamond med at give 27,8% rakeback men vil stødt stige i form af de såkaldte store point boosters til 37,5% rakeback hvorefter man hvis man spiller videre og kommer op på 12000$ rake betalt på et år vil opnår det årlige VIP niveau grand master. Dette niveau starter med at give 39% rakeback og stiger så stødt til det maksimale rakeback man kan opnå gennem dette loyalitets-system som er 55,5% ca. hvilket der skal betales 48400$ på et år for at opnå. Hvis jeg har forstået det rigtigt bevarer man sit årlige VIP niveau hele året efter man har opnået det også.

Nu tænker i sikkert at det da ikke kan passe at man kan få 55,5% når de oplyser op til 40%, men det er altså sandt, har også selv undret mig og det er vist noget med netværksregler (altså VIP systemet er fuldt ud lovligt). Dette var dog som sagt for sng/mtt spillere, for cash spillere kan jeg forstå at %'erne er lidt lavere siden de lavede nogle ændringer hvor vindende cash spillere fik dårligere rb eller noget.

Når de snakker om 40% er det altså for deres VIP cash back system alene, der er masser at hente i promos udover, og pokernets ongame race.

03-02-2011 01:14 #6| 0

hey Andreasem,
Tak for fyldestgørende svar!
Jeg kan læse at SNG/tour spillere får 5points/1$ raked, cash får 3.5point/1$raked, det forklare måske noget af forskellen.
Jeg synes dog det er lidt kritisk at PN/Betfair blot kaster et tal (40%) ud i luften, uden at forklare hvordan deres cashback system virker.

Hvis 1$ = 3.5 point, kræver det f.eks som Diamond 18000/5= 3600 player points = 1028% RB at knalde en 200 dols bonus ting, dvs under 20% effektivt, og det er vel at mærke først når man når Diamond.
Der må være noget jeg misser?

03-02-2011 01:29 #7| 0

Nogen der kan huske hvornår os på den gamle RB aftale får RB?

03-02-2011 01:57 #8| 0

Første og tredje torsdag i måneden.

Altså burde det komme når du vågner i morgen :)

03-02-2011 02:33 #9| 0

Tror din udregning stemmer, altså vil en cash spiller med diamond status (hvis de får 3,5 point per $ rake) få 19,5% rb fra VIP systemet. Hvis man siger 3,5/5 får man forholdet 0,7 der skal ganges på de tal jeg har brugt i min sidste post får at få de tilsvarende cash værdier, stemmer også overens med diamond fx 0,7*27,8% = 19,5%.

Det er måske derfor der bliver henvist til de 40%, det er ca det maksimale cash spillere kan få ud af VIP systemet.

03-02-2011 13:03 #10| 0
Supportprofil

@123_All-in + Razga
Det er typisk sidst på eftermiddagen, at raken udbetales (på de dage Razga helt korrekt nævner). Så du må lige vente et par timer endnu 123, eller måske sover du bare rigtig længe ;-)

@hilberado
Jeg medgiver helt sikkert, at det er vanskeligt at beregne sin cash back, selv om Andreasem er rimelig skarp i ovenstående. Vi arbejder på en lettere måde at kommunikere/visualisere det på. Linket i Betfair posten herover er dog rimelig fyldestgørende (omend stadig svært at konkretisere), og jeg ved ikke helt, om jeg køber, at det er kritisabelt at skrive "op til 40%" og linker ind til loyalitetsprogrammet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar