100 mu baps fra helvede

#1| 0

var der ikke planer om at de skulle have sin egen katagori ?

og hvor meget trafik på staking har den nye linie efterhånden kostet ?

29-01-2011 13:20 #2| 0

Uden at jeg vil tage stilling til om 100% MU er godt eller skidt, så er mit indtryk at der bliver lagt færre stakes op, simpelthen fordi mange af de heste der normalt ville blive valgt, laver MU Baps istedet og pengene derfor ryger over den vej.

Jeg syntes ihvertfald personligt at niveauet for dem der søger stakes i dag fremfor dem der søgte for et halvt eller et helt år siden er faldet.

29-01-2011 13:30 #3| 0

har hørt at der er møde om sagen på mandag blandt Malta-folkene
Lad os håbe der kommer en løsning på det der uden tvivl er et problem efterhånden

29-01-2011 13:34 #4| 0

inposition, der er folk der laver mange 100% baps der har mere kage ude end karen wolf producere på et år, andre har helt droppet cake da de obv hurtigt fandt ud af at det ville koste dem langt den største andel af deres egen profit, og andre vil kun afvikle den med 1:1, alle folk der ved bare lidt om hvordan tingene foregår normalt ville grine røven i laser over dette, foreslå det på 2+2 eller ptp og du vil blive kaldt en scammer, gør det her og du er beskyttet fordi du kan skrive i tråden, at der ikke må diskuteres.

hvis folk vil købe ligegyldigt hvad der bliver lagt op, så er der obv et marked for det, men sindsygt ærgeligt at det skal smadre den engang udemærkede bap katagori.

og i forhold til hvad pokernet/staking engang var, så er det sgu sørgeligt at se hvad det er blevet til.

angående 100% mu baps vs stakes der bliver lagt op, så tror jeg ikke det har den store indflydelse, men nu søger jeg utroligt sjældent stakes så ikke noget jeg ligger mærke til, men det er helt sikkert at 100% mu baps ødelægger bap katagorien !


supersafe: det har været et problem længe, og selvom jeg personligt er rigtig glad for fryden, så har hans nazi mod linie med hold jeres kæft og vær glade været en stor del af grunden til at staking er blevet overtaget af 100% mu baps.

og for at gøre det klart, 100% baps bør imo være tilladt, de er ufatteligt sjove, nogle er kreative scammere der spiller enhver angle de kan finde hvorimod andre prøver at finde +ev spots for alle parter, det sidste eksempel sker dog ikke ofte, og der er en grund til folk der laver et storstillet farvel kommer tilbage, da de indser hvor meget de rent faktisk mister ved at spille 100% for sig selv i forhold til at køre mu baps.

29-01-2011 14:20 #5| 0

"der er folk der laver mange 100% baps der har mere kage ude end karen wolf producere på et år, andre har helt droppet cake da de obv hurtigt fandt ud af at det ville koste dem langt den største andel af deres egen profit, og andre vil kun afvikle den med 1:1, alle folk der ved bare lidt om hvordan tingene foregår normalt ville grine røven i laser over dette, foreslå det på 2+2 eller ptp og du vil blive kaldt en scammer, gør det her og du er beskyttet fordi du kan skrive i tråden, at der ikke må diskuteres."

SPOT ON!!

Jeg gider normalt ikke at deltage i disse endeløse diskutioner, men du rammer den lige i r.... her.
Specielt den med cake redeems 1:1 tilter mig, ikke mindst sammen med bemærkningen om at der ikke må diskuteres i tråden. Det er i mine øjne direkte bondefangeri at man ikke afregner cake fuldt ud, eller simpelthen spiller uden cake. Manden skal jo lave overskud hver eneste gang hvis dem der har mest cake ude nogensinde skal kunne bruge det til noget.

Jeg er i princippet tilhænger af at markedet skal være frit, men til gengæld må folk sgu finde sig i at der bliver stillet nogle spørgsmål!





29-01-2011 14:28 #6| 0

steenl, der var også et par stykker jeg gerne ville diskutere med, men obv dukker de aldrig nogensinde op i sådan en tråd her hvor de kan få nogle ubehagelige spørgsmål, det er sjovere når man kan scamme folk der ikke kan gennemskue hvor hårdt de rent faktisk bliver taget i røven, i en tråd hvor de har nazi mods til at beskytte deres ret til at hustle folk.

anyway, pokernet staking er ret dødt for mit vedkommende, og har ingen interesse i at deltage herinde med den linie der bliver lagt for dagen efterhånden.

men håber satme i gør som egypterne snart, for ulækkert at se hvad der er sket herinde, der er rigtig mange der har lagt et utal af timer i at udvikle staking, og der skulle satme ikke meget til at smadre det arbejde.

In short jeg er færdig herinde, pokernet staking er ødelagt og mods gør alt hvad de kan for at det skal forblive sådan, nazi regler om nul diskussions grænse, wtf finder vi os i det ???

29-01-2011 14:41 #7| 0

Lige den med nazi-mods er jeg så slet ikke enig i!

Jeg synes din vrede skal rettes mod syd - Fryden modererer efter de retningslinier der bliver udstukket fra Malta og bør ikke bebrejdes for den linie der bliver lagt pt.
Faktisk synes jeg at netop Fryden har været det allerstørste aktiv herinde, og jeg tvivler i hvert fald ikke på at netop han er meget ked af den udvikling der er herinde.

Dont´t shoot the messenger!! Hvis netop Fryden får nok af at blive sparket på bliver det først svært at få dette sted på rette spor igen!!!

(og send mig så bare 20$ Fryden ;o))

29-01-2011 14:47 #8| 0

steenl. det er fryden og nu orty der har stået for at der ingen diskussioner må være herinde, det kan godt være at de har fået besked på at sådan skal det foregå herinde, dunno, men det har givet nøglerne til banken til de snyltere der har overtaget pn.

hvis fryden er træt af at blive sparket på, så burde han stoppe med at stille sig selv i vejen for de spark der ikke er tiltænkt ham imo.

men anyway, det her er det sidste jeg kommer til at skrive i staking, gider ikke være et sted hvor man moralsk brækker sig over at se hvad folk slipper afsted med på daglig basis.

29-01-2011 14:53 #9| 0

@live

At lave en bap uden cake, er jo det samme som at søge i en stake tråd, hvor der staker ikke vil ha' cake.
Dem er du jo ikke efter. Men det du siger er jo så, at folk som staker uden cake, "tager sig selv hårdt i r...."

29-01-2011 14:55 #10| 0

@Live

Vi moderatorer kan/må ikke gøre andet, end at følge de regler/retningslinjer, som bliver udstukket fra Malta. Hvis du har eksempler på, at vi ikke gør det, må du meget gerne nævne dem.

Dit angreb på fryden, er ikke bare urimeligt, det er direkte usmageligt. Du mener simpelthen, at fryden har arbejdet på at smadre det arbejde, der er lagt i at udvikle forummet?

Du skulle ærligt talt skamme dig.

29-01-2011 15:06 #11| 0

orty, okay sidste indlæg.

mit "angreb" på fryden går udelukkende på han stod for at indføre den linie fra mods om at INTET må diskuteres herinde hvilket har givet nogle snyltere alt for frie tøjler og jaget alle de grundlæggende medlemmer væk herinde fra.

nej jeg skal ikke skamme mig over at sige min mening, men det er den linie i har kørt herinde så længe at du nok tror jeg burde.

eksempler på at diskussion ikke er tilladt herinde ? jeeez, det er vist næppe nødvendigt, anyway jeg håber seriøst i to mods indser man ikke bare skal bede folk lukke røven hvis man ikke er tilfreds, for det er den linie i kører herinde, og det har været med til at ødelægge forummet !

tiger, ja der er obv en grund til at 9/10 stakere har underskud herinde og 10/10 heste har overskud, kan du finde den grund ?

29-01-2011 15:15 #12| 0

@Live

Diskussioner bliver bestemt ikke lukket ned herinde. Der har været utallige lange og indholdsrige tråde, hvor både fryden og jeg har deltaget. Fryden har så taget essensen af de konklussioner man kunne drage af tråden og kontaktet Malta for at få gennemført ændringer. Det arbejde pågår stadig. Jeg er enig med dig i, at det går langsomt, men det skal ikke lægges fryden til last - det er Malta, som hænger i bremsen.

Mht diskussioner i de enkelte tråde, er det korrekt, at de bliver lukket ned. Det gør de på baggrund af denne regel:

1. Emnet, tonen og sprogbrug i første indlæg i en tråd fastlægger linjen for efterfølgende indlæg i den pågældende tråd.

Med andre ord: Hvis tråden er en BAP-tråd, hvori der søges backere, er det dét - og kun det, tråden skal bruges til.

Hvis man ser en BAP, som man gerne vil diskutere, er der intet der forhindrer dig i at oprette en seperat tråd til at diskutere tingene i. Det er gjort før.

29-01-2011 15:27 #13| 0

få nu for helvede bare lukket de 100 % makeup tråde ind i et seperat afsnit så vi kan lade de værste dø i stilhed.
Jeg er skide lige glad med om folk laver dem. Gider bare ikke se på dem fra alle de umulige fjolser som ser en genvej til staking.
Dem som giver tilbage i form af reel staking ( dem gider man jo støtte ) eller dem som slår deres niveau skal jo nok få solgt programmer alligevel.

PN på Malta finder forhåbentlig en løsning MEGET snart ( læs mandag ), men for at være ærlig så tvivler jeg på det. Det kører ad helvede til for tiden synes jeg, og de virker skide ligeglade med den her afdeling af forummet.

Ved godt at de siger, at det er de ikke, men COME ON --> det her har været en emne i månedsvis, og intet sker der. Krafteme for sølle imo. Os der bruger staking-delen er trods alt også en del af deres kundekreds, men vi bliver alligevel bollet for hårdt, når de skal fikse noget så simpelt.

Og mht angreb på mods herinde :
De gør som de har fået besked på, og angreb på feks Fryden er direkte smagsløst. Han om nogen prøver sguda at få gang i den sovestue på Malta.
Respekt for det arbejde der af mods udføres under latterlige forhold.

29-01-2011 15:28 #14| 0

orty, ingen tvivl om fryden på mange punkter laver et godt stykke arbejde, det ændrer bare ikke på at forummet er dødt i forhold til hvad det var engang, det sociale aspekt er dødt i forhold til hvad det var engang, og den samhørighed der var herinde er HELT væk.

måske have lidt respekt for de brugere der har været med til at stable staking på benene fra starten og som nu er smuttet fordi det er blevet på denne måde ?

der er mange grunde til dette, imo er en af dem den måde som diskussioner er blevet håndteret, nu tog du en meget lille del af mit indlæg og fremlagde det som et angreb på fryden, når det rent faktisk udelukkende var at hans linie har gjort det lettere for de snyltere der er herinde at overtage staking, der er noget forskel.

og nej jeg skammer mig stadig ikke over at have kritiseret noget af frydens linie herinde, især den del der er at katagorisere som nazi mod, den gælder også for dig, ikke for fumle.

kender både fryden og fumle privat, kan lide begge to, kender kun dig online, og du er også en af de gode, derfor behøver man ikke være enig i alt.

anyway gl herinde, der er fucking meget brug for at tingene ændrer sig, men det blev allerede sagt da den første 100% mu bap kom, og det er kun gået ned ad bakke siden.

29-01-2011 15:36 #15| 0

@Live

Det er helt fair at være uenige. Det er også ok at diskutere. Så er det på plads.

Problemet her er, at du har fået nogle ting galt i halsen. Du kritiserer frydens (og min) linje. Det er bare ikke os, der har lavet reglerne for brug af forummet. Vi følger dem blot.

Din vrede er rettet det forkerte sted hen imo, og det var dét, der fik mig i blækhuset.

29-01-2011 16:35 #16| 0

Jeg saluter da lige Fryden og drengene. Synes sgu det er fedt at nogle gider bruge deres sparsomme tid på at blive upopulære hvadend de gør. Min oplevelse er sgu at i ud fra det i har at gå efter gør et godt arbejde!

VH

Morten

29-01-2011 16:42 #17| 0

orty, hvis jeg skal lave et guessstimate over hvor mange tråde der er blevet låst i det store forum de sidste 6 måneder vs hvor mange der er blevet låst i staking, så er de fleste blevet låst i staking.

nej i kører ikke samme linie som de gør i det store forum, sorry to say, men burde du vide, i det store forum kan man heller ikke lave en tråd og sige, hvis du ikke er enig, så lad være med at skrive i min tråd, sådan virker det altså ikke på et debatforum.

jeg var stor modstander af 100% mu baps, imo så er der sket præcist det jeg regnede med, troede dog at de ville dø af sig selv fordi folk tilbød cake, når spillerne så endte i massiv kage helvede, så stoppede de ikke med deres baps, nej de stoppede da med cake, men havde aldrig regnet med folk var dumme nok til at købe højvarians baps uden cake selv i lotto tours.

somsagt kan jeg ikke lide hvordan staking er blevet, derfor smutter jeg, ikke fordi jeg har fået noget galt i halsen.


håber dog tingene kommer til at ændre sig, men det ser sgu tvivlsomt ud, sålænge lort kan sælges som guld og folk skal holde kæft, så er dette sted dødsdømt.

29-01-2011 16:54 #18| 0

Live - Jeg synes også at det der 100% MU har taget overhånd. Jeg synes dog der på det seneste har været en tildens til at udbyderne har sat en lidt mere realistisk % fordeling på ift. evt. cashes.

Derudover har jeg det sådan at jeg kun kigger under BAP, hvis jeg lige står og har lyst til lidt lir. Jeg mener også den kræsne bruger, godt kan skille skæg og snot for sig, og i mit tilfælde smider jeg sgu kun lidt efter folk, jeg ved tager spillet nogenlunde seriøst.

I stakingdelen tager man nogen gange lidt mere chance med spillere man ikke kender så godt, og ja så noterer man sig jo hvorledes en hest spiller, med henblik på senere stakes.

Hvad angår diskutioner, synes jeg sgu det er ok at der bliver skredet ind fra tid til anden. Nogle tråde udvikler sig IMO fra diskussion til mudderkastning og ja det drager ingen jo nytte af.

Jeg har self bemærket at der er strammet lidt op på det seneste, men vælger altså at tro at det indenfor en vis ramme er en god ting.

VH

Morten

29-01-2011 17:03 #19| 0

Ingen cake er jo nuts, for dem som laver disse tråd dagligt. De kan intet tabe, men kan vinde super stort. Når regningen så er sendt tilbage, så står dem med BAP måske i længden kun med et lille plus, men dem som laver BAP 100% make up har tjent kassen.
Det er dem som køber andelene som også skyldes problemet, fordi hvis der ingen købere var. Så ville der blive langt færre tråde.

29-01-2011 18:05 #20| 0

Så længe folk køber anparter ,kan man godt forstå at der er nogen der prøver at sælge med 100% MU.
Jeg syntes bare at cuttet som regl er for højt. Burde ikke være højere ind 20/80
og 30/70 ved FT.

29-01-2011 18:18 #21| 0

noller, næppe, som du selv siger så er det så god en forretning at de er ligeglade, hvis det ikke sælger prøver de igen og igen og igen.

eftersom man ikke må kommentere det herinde valgte jeg i stedet at smide folk der spurgte om hvem der skulle stakes på msn over til andre sites hvor man får bedre cut, heste og altid cake.

det er topmålet af dumhed at investere i 100% baps som de er opstillet herinde. (med meget få undtagelser)

30-01-2011 07:59 #22| 0

Personligt hører jeg til den del som helst ser 100% MU samme sted som OP.

For mig handler det om, at få folk til at spille for mig. Det bliver sværere og sværere.

Jeg har denne følelse:
- mange spillere vil hellere spille 100%MU fremfor en egentlig stakedeal. Dels fordi man selv kan udforme programmet og dels fordi man kan lave en bedre deal.

Der er nok $ herinde til at sende efter folk -> også til deals som er -ev for investor/staker/Baptager/whatever ;)

Folk har generelt fået løftet deres spil højere op. God udvikling, men ikke hvis man spillere på niveauer hvor man ikke kan slå det.....

Min tilgang til staking/bap osv. er stats. Og bruger en del tid på at kigge der. Det er MEGET ofte at bappere med 100%MU søger over niveau.

Jeg er helt klar på argumentet: hvis man ikke har lyst, så køber man ikke. Dog TROR jeg at staking vil dø hen hvis ikke der laves om på tingene, da man som investorer kaster gode$ efter dårlige projekter. Det giver færre investorer på sigt og derved et dårligere PN staking.

Personligt køber jeg IKKE BAP100%MU, da langt hovedparten ikke slår niveauet så stort i forhold til den risiko jeg tager. MEGET få undtagelser.

Hvor er det så jeg vil hen med dette indlæg..... tja. Jeg ønsker en klar tilkendegivelse fra PN, hvor man ønsker staking hen. Vil man overlade staking til salgstråde, hvor man kan købe anparter i forskellige projekter? eller vil man staking hvor stakernes $ bestemmer vejen? Eller måske en mellemting?

Når det er sket, så kan jeg vælge hvilken vej jeg vil gå med MIN staking. Glæder mig til en endelig afklaring på ovennævnte.....

På forhånd tak MALTA.

30-01-2011 08:27 #23| 0

Forenklet regneeksempel på ovennævnte påstand:

BAP 100%MU

Samme person kører samme program 100 gange
hans ROI 30% på det givne niveau.
program 100$
Samlet buy in: 10.000$

Med en roi på 30% giver det en forventet gevinst på 3.000$

Han laver programmet 100 gange og laver 5 FTs som giver ovennævnte overskud.

95 gange tabt (Forenklet regneeksempel. Ikke taget højde for små cashes) dvs: 9500$ tabt.

5 x fts = 13.000$ / 2.600 i gennemsnits cashes.

De fleste deals herinde kører med 50/50 efter stakeback på FT = 2600 - 100 = 2500/2 = 1250 til stakede/BAPPEREN.

1250 x 5 = 6.250$ i gevinst til stakede.

Investor: 13.000 - 6.250 = 6750 = TAB

Dette er et forenklet regnestykke, men forhåbentligt med til at få min pointe til at gå igennem.

30-01-2011 09:46 #24| 0

Er det så svært at fatte?

Diskussion i andres tråde til andet formål, ikke okay.

I tråde oprettet til formålet, okay. Så for en enkelt gangs skyld har brokket fundet sit rette forum. Det er mig en gåde man kan være så forblændet af sine egne argumenter, at man ikke kan se det ironiske i at beklage sig over at noget burde forbydes, samtidig med man selv bryder regler i sin brok-proces. Lidt alsidighed ville klæde en del.

Nøj hvor der angle shootes i usaglig argumentation når man gerne vil have det sin egen way only.

Der er som skrevet gang i tiltag, og jeg har endnu engang rykket og fået aftalt møde mandag.

Stik mod manges opfattelse er jeg ikke den store stygge forkæmper for 100% MU over alt. Jeg laver dem ikke selv, og ikke købt i ret mange. Jeg synes der skal være plads til alle under ordnede forhold. Det kæmper de værste brokkere jo bravt imod i et hav af tråde, der hijackes til egne formål.

Det er ting jeg har sagt en million gange før, lige som jeg har udtrykt irritation over at folk ikke er interesseret i (i stand til???) at indgå i en reel diskussion, men som oftes blot smider egne synspunkter ind hvor det passer dem. Moralens vogtere uden egen moral. Det er dømt til at gå galt, men alle andre skal have skylden for at 'ødelægge' forum.

Hvad resten angår gider jeg sgu ikke argumentere yderligere. Jeg kan skrive tingene 100 gange, folk beholder skyklapperne på anyways!

30-01-2011 10:10 #25| 0

fryden.

jeg er en smule irriteret over den måde du svarer på, du skal være pædagogisk ikke sandt : O) overlad mavesurheden til os andre.

nu har i valgt en vej ved at tillade 100% MU og lagt dem sammen med det eneste jeg havde interesse i, så jeg hver dag skal se stenbek hustle uvidende købere til at betale flere 100% over markedspris. det er og har aldrig været en acceptabel løsning, det må man så tage konsekvensen af og indse dette sted ikke er for mig mere, tbh så er det sick begrænset hvad jeg har været herinde alligevel det sidste års tid.

personligt håber jeg folk boykotter pn staking i en god uges tid, så kan 100% bapperne hygge sig med hinanden.

selvom du ikke vil høre det, så er 100% mu baps klart den største grund til hvorfor pokernet staking er blevet så meget ringere end hvad det var førhen, den anden men stadige vigtige grund er at pokernet staking ikke længere er et "separat" forum hvilket obv tildels er pga nazi mod linien med ingen ot snak, ingen diskussioner osv, hvilket har dræbt det sociale aspekt herinde.

vi bad om meget simple ting, lig 100% for sig selv og giv os en ot, istedet fik vi pengesager.

der findes ikke et eneste staking site udover pokernet/staking, hvor stakerne ikke 100% frit kan diskutere heste, baps, +ev og -ev.


Fryden ffs, du ved jo godt at 90% af stakerne herinde har minus, måske du skulle stoppe med at beskytte heste og give stakerne mulighed for at snakke sammen omkring hvilke aspekter skal være opfyldt før noget er +ev, ved at dræbe den diskussion hjælper man nogle få heste.

der er helt sikkert brug for et stakers corner hvor der kan diskuteres !

30-01-2011 11:01 #26| 0

@ live

Det er meget fint at du har det hårdt med det hele herinde. For faen, det er vi jo mange der efterhånden har.
Men det er mig stadig ubegribeligt hvorfor helvede du lader det gå ud over en MOD, i dette tilfælde Fryden, når det eneste de gør er at følge de ELENDIGE retningslinier som de får udstukket af den forsamling sovende gæs der sidder på Malta.
Brok dig nu for helvede til dem istedet. De er de eneste der kan gøre noget ved det her alligevel. Fryden taler vores sag med dem og prøver at få dem igang, men det tager sgu tid at kickstarte noget så sløjt. Det må vi desværre bare acceptere.

Og hvis du er i tvivl om hvorvidt jeg har ret, så prøv at se lidt på facts.
Hvis et problem vedr PN bliver bragt på bane i "main forum" så er de der instant og svarer lystigt.
Mens herinde !!! Ja den eneste gang jeg har set en af de høje herrer herinde for nylig var i forbindelse med PNSO, hvor Skod mødte op. ( her endte han gud-hjælpe-mig så med at banne en af vores faste brugere :D )

Når alt det er sagt så lad os håbe de finder ud af noget mandag.

30-01-2011 11:07 #27| 0

Live

Jeg vil give supersafe helt ret.. prøv nu lige at trække vejeret så du kan få noget ilt til hjernen igen.. fryden, orty og andre mods følger de rtningslinjer de har fået fra malta..

Helt fair du er HELT imod de 100%MU.. men de har jo skrevet flere gange at på mandag vil sagen blive diskuteret.. så vent lige og se hvad de evt kommer med af tiltag..

30-01-2011 11:12 #28| 0

@Live

Så pyt da, når du nu har valgt din egen tråd denne gang, og en fin pædagogisk tilgang ;) til vi grove mods, så here goes:

Jeg synes da egentlig diskussionen er ganske fri, når man vælger feks. denne tråd. (du har jo også set de tråde som kører helt af sporet, det synes jeg bestemt ikke er ønskeligt) Der er bare regler om hvad man må i hvilke tråde. Og de siger pt. at tråde skal holdes til OPs indhold og linie. Dvs. at vi i staking ikke går ind og forhandler de udbudte deals. Man beder ikke om større cut, større tours etc. etc. Der er ikke noget forbud mod at diskutere via PMs, msn, skype, tlf, brevduer etc.

Hvis du bliver ved med at sige vi 'har tilladt' 100% MU, vi er nazi mods og lignende, ender det jo nok med du får flere til at tro på det :)

Men sandheden er vist, at det er 'indført' grundet utilstrækkelige regler. Som jeg så pt. prøver at få tillempet til flest mulige brugeres tilfredshed. Jeg synes heller ikke det er gået hurtigt nok, men det har jeg lidt svært ved at tage ansvaret for. Tvært imod. Jeg prøver at skubbe på bedst muligt.

selvom du ikke vil høre det, så er 100% mu baps klart den største grund til hvorfor pokernet staking er blevet så meget ringere end hvad det var førhen

hmm, gentag en løgn tit nok for at gøre den sand????? Jeg har da vist hørt på rigeligt argumenter, og ikke erklæret mig 100% uenig i ovenstående argument. Jeg har blot prøvet at se det fra flere sider, og ikke bare lukke ned for deals som en del brugere ønsker, uden at forsøge at tillempe det hele. Nazi mod???

vi bad om meget simple ting, lig 100% for sig selv og giv os en ot, istedet fik vi pengesager

100% for sig selv er det jeg arbejder på, og har gjort i lang tid. En OT kategori for staking delen, er blevet afvist af PN HQ på min forespørgsel. Jeg skal gerne gentage denne, men at tage æren for at vi ikke har fået disse ting (endnu), der skyder du langt ved siden af.

Fryden ffs, du ved jo godt at 90% af stakerne herinde har minus, måske du skulle stoppe med at beskytte heste og give stakerne mulighed for at snakke sammen omkring hvilke aspekter skal være opfyldt før noget er +ev, ved at dræbe den diskussion hjælper man nogle få heste.


Underskud på staking? ja det ved jeg og min rulle alt om. Som henvist ovenfor er din og andres frihed til at diskutere herinde alt andet end så nazi mod begrænset som du vil gøre det til. Der skal blot følges regler ikke at gøre det i andres tråde. Det er prisværdigt at du vil beskytte alle de uvidende stakler som ikke er så skarpe som du og kan gennemskue disse 'scams'. Men prøv lige og vend den om, og spørg hvorfor det ikke skal være den enkelte tilladt at investere efter egen overbevisning. Hvis vi skal gøre os til dommere over hvad andre må købe herinde, og du siger stort set alle stakere har underskud, jamen så skulle vi jo aldrig have dette forum???

Jeg er helt enig i, at det langt henad vejen er rigtig meget hestenes marked herinde. Men det skal vi som stakere jo også selv tage ansvar for. Forum er bygget op sådan lidt henad vejen og har fået sig eget liv. Og de fleste aner ikke ret meget om det, som feks. du der henviser til andre fora. Engang var det bare enkelt tours og 50/50 deal. Vi er kommet et stykke af vejen, og har lang vej endnu. Et forum i konstant udvikling, hvilket til dels er nødet af det faktum at vi blot er en kategori der er blevet smidt ind i egen del af forum.

Vi er kommet et stykke vej videre, når vi efter min bedste overbevisning snart får den ekstra kategori. Sker det mod forventning ikke, kan jeg som sagt dårligt tage ansvaret for det. Jeg synes, stik mod nogles opfattelse, at jeg gør hvad der er mig muligt for at skubbe på den udvikling.

30-01-2011 11:20 #29| 0

Live

den største grund til at PN staking er blevet så meget ringere er at folk som dig ikke kan finde ud af at holde brok i den her tråd (eller de 18 andre der tidligere er oprettet til formålet) og konstant skal spamme etc etc

Og når du nu skal skyde efter heste der sælger til over markedspris, kan du så ikke vælge heste der ikke har sendt 10k$+ tilbage til stakere?

Anyway, som sagt er det lige præcis al det brok der er ødelæggende for PN Staking, ikke BAP med MU som man bare kan ignorere

30-01-2011 11:23 #30| 0

@Live

den anden men stadige vigtige grund er at pokernet staking ikke længere er et "separat" forum hvilket obv tildels er pga nazi mod linien med ingen ot snak, ingen diskussioner osv, hvilket har dræbt det sociale aspekt herinde.

Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du mener. Der må da gerne oprettes OT-tråde og diskussions-tråde. De få der er blevet lukket af slagsen, har været fordi diskussionen ikke kom længere, og havde udviklet sig til mudderkastning, hvilket ikke kan være i nogens interesse - netop for at bibeholde den gode stemning.


der findes ikke et eneste staking site udover pokernet/staking, hvor stakerne ikke 100% frit kan diskutere heste, baps, +ev og -ev.

Stakere må hjertens gerne diskutere heste, BAPs, + og -EV herinde.

Det eneste du ikke må er, at diskutere i folks ansøgningstråde. Og det kan jeg godt afsløre, at der ikke vil blive pillet ved.


vi bad om meget simple ting, lig 100% for sig selv og giv os en ot, istedet fik vi pengesager.

Det er jo ganske enkelt ikke sandt. Pengesager kom til før der overhovedet var snak om, at 100% MU's skulle have egen kategori. Derudover ved du jo godt, at det netop er en 100% MU-kategori og en OT-kategori, som der arbejdes på lige nu. Så du må altså værne dig med tålmodighed - akkurat ligesom alle os andre. Hvis du ikke kan det, og føler at du bare MÅ brokke dig, så ret dit skyts det rette sted hen.

30-01-2011 11:42 #31| 0

fryden, hvis man ser bort fra direkte trolls så bliver der YDERST sjældent lukket tråde i det store forum, herinde sker det hver gang en mod er sur over et emne, du mener jeg absolut ingen pointe har i at i er nazi mods herinde, jeg er obv uenig og mener alene antallet af lukkede tråde taler fint for sig selv.

nu undlader jeg at svare i helt samme nedladende tone, nej jeg er ikke staklernes beskytter, men må konstatere at den retning staking herinde har taget er for usmageligt, og jeg tror faktisk de færreste forstår hvorfor 100% mu baps uden cake er så afsindig en ringe deal, somsagt sender jeg samtlige stakere videre til andre sites der henvender sig på msn, hvor jeg også selv har al min action.

hvis jeg ser en i fona der vil købe et tv til 8k som koster 5k andre steder, ja så ville jeg sgu også sige det, det har ikke en skid med at være nogens beskytter, det har fucking noget med integritet at gøre.

"
og du siger stort set alle stakere har underskud, jamen så skulle vi jo aldrig have dette forum???
"

jamen er du uenig ? det er en ting at folk selv smider stakes op folk kan søge til, det er noget andet når de får vist vindende stats i en 100% mu bap de ikke har forstand til at gennemskue er en massiv ringe forretning på trods af stats og man kan få bedre heste, cuts, og cake ALLE andre steder end pokernet.

du kalder det et frit markede, jeg kalder det bondefangeri.

få laksenvaks tilbage, hvis folk vil låne ham penge er det vel et frit markede ikke ?


30-01-2011 12:25 #32| 0

culkassi: det er ok du ikke forstår det da du alligevel ikke skal ud og investere i andre spillere.

du siger han har bragt 10k$ herind, hvilket obv ikke er tilfældet, nu er stenbek vindende så han har dog bragt noget, men dyre baps løber hurtigt op.

han casher 10k i en bap

5k til ham
5k til stakere

lad os give ham 20%roi så giver det 5k til ham og 2k til stakere hvergang han casher for 10k profit.

der er en grund til han kom tilbage efter han sagde farvel herinde, det er fordi han taber penge ved at spille for sig selv i forhold til at spille for andre.

Stenbek søger den maksimale value for sig selv, og udelukkende sig selv, det vil være for dyrt for ham at gå over til at selv betale sine tours.

pokernet er det eneste sted hvor den slags tillades, men somsagt heldigvis er der andre sites, hvor flere og flere af de faste stakere herindefra er smuttet hen.

30-01-2011 17:14 #33| 0

Som jeg tidligere har gjort klart, så er jeg ikke interesseret i at gå ind i en diskussion på det lave niveau som der hersker i tråde som denne.

Jeg kan simpelthen ikke forstå at det er så svært at holde et niveau hvor man kan fører en saglig dialog om dette emne, men det kan man åbenbart ikke. Det er selvfølgelig en tanke værd.

At man så også skyder med spredhagl mod Mods i dette forum er så utiltalende at det er svært at beskrive.

Årsagen til at jeg så alligevel poster dette indlæg er at der må være en grænse for den manipulation vi her er vidner til.

Hvordan Live kan påstå at han kender baggrunden for mine handlinger er jeg ikke klar over.

Jeg har mødt ham i 1 min. irl og der var han plakatstiv. Jeg har kun haft noget at gøre med ham her på PN Staking en gang og der prøvede han at snyde mig for nogle $. En handling der havde givet direkte rødt hvis kortsystemet havde været lanceret den gang.

Jeg accepterede en mindelig løsning og så var det ude af verden.

Det troede jeg ihvertfald. Om det stadig nager ham er jeg ikke klar over, men man kan jo ikke undgå at tænke den tanke.

Jeg har intet behov for at retfærdiggøre noget som helst og heller ikke forklare hvorfor jeg valgte at holde en pause fra PN Staking og hvorfor den pause ikke blev længere end den blev.

Hvor meget jeg har vundet i forbindelse med aftaler gennem PN Staking kommer ikke andre end mine backers og undertegnede ved, men uden at ville det nærmere så er tallet væsentligt over $50k.

Og så er min deltagelse i denne tråd ellers slut.

30-01-2011 17:48 #34| 0
culkasi: det er ok du ikke forstår det da du alligevel ikke skal ud og investere i andre spillere.

Har rettet mit navn da det åbenbart er for svært

Hvad fanden er det for noget pis? Jeg bruger snildt 100-500$ om måneden på at investere i spillere, udover at lægge et stort stykke ''community'' arbejde herinde - hvor meget har du deltaget i PNSO og i den positive steming vi prøver at bygge op? Hvor meget har du staket den sidste måned? - den her tråd lugter altså af meget dårligt forarbejde, og en gang tømmermandsbrok om et emne der er totalt uddebateret indtil vi får svar fra PNHQ - indtil da må du meget gerne gemme dit galle langt væk, og lade os andre nyde PN Staking, som vi rent faktisk (til din og andres store overraskelse) gør.

Kthxbye
30-01-2011 17:50 #35| 0

Nu vælter der da skeletter ud....

30-01-2011 18:47 #36| 0

100% MU laver om på staking. Det går fra at være stakers marked til spillers marked.

Det er der intet skidt i, men hvis spillerene ikke kan administrere det, så bliver der tab. Hvis tabene bliver for store, så vil folk stoppe med investeringen. Hvilket kører det her i sænk.

Stenbek er en af de få herinde som har stats til at gøre det. EN AF DE MEGET FÅ. Derfor er kritikken af ham ikke berettiget. Dog kan de fleste andre ikke køre dem, hvor det både er +ev for staker og stakee/bapper og bappee.

MEN ellers vil i andre være skyld i staking kører ned, da LANGT de fleste 100% baps er -ev for køber. (jf. ovennævnte beregning)

@live

Jeg er enig i din pointe omkring staking generelt. Dette er ikke staking i mine øjne, men søg stake.
Dog er jeg ikke enig i din påstand om mods linier, da de følger Maltas ønsker.


Håber for staking, at der snart gøres noget ved regelsættet, da jeg ikke føler at spillerne kan administrere 100% MU.

30-01-2011 19:24 #37| 0

@Live

Long time :o)

Jeg forstår godt hvorfor du er bitter over makeup helvede. Det er det dummeste tiltag på PN staking, og det bliver det der lukker det..... VI er jo efterhånden en del der er flyttet til andre sider med vores staking, og der kommer flere til hele tiden.

Så længe folk får stukket en positiv roi i hovedet, og tror at 100 MU uden cake eller andet er en god forretning for dem. Vil der være købere, at de så ikke kan gennemskue, at det er dårlig buisness for alle andre end ubyderne..om de så hedder Stenbek eller andet er jo ligemeget, Stenbek er jo ikke dum han kan da godt lave regnestykket, og se at han er den eneste vinder i det her spil (nu har jeg bare kigget de sidste 120 dage og der kan jeg kun se en vinder og han hedder ikke køber :o)så der er ingen grund til at gå efter manden, gå hellere efter dem som køber. (kender ikke Stenbek og intet personligt imod manden/pigen whatever)

Hvis du bare køber for hyggen er det obv. en anden snak

Jeg husker da Repsak lavede de første tråde om Bap herinde, der er vist en enkelt eller 2 der kan sige "hvad sagde jeg" bagefter.

Peace Xander

31-01-2011 23:34 #38| 0
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=238634

Happy?

(GJ fryden :))
31-01-2011 23:54 #39| 0

xander very long time: Mit problem har nu mest været at nogle folk har gået så langt som overhovedet muligt for at maksimere deres egen ev og tilbyde backers breakeven cuts og endda tabende cuts, mens de selv har freerollet, og sluppet afsted med det fordi de kan vise stats der har blændet folk eller de bare ikke har tænkt sig om.

jeg synes man er scum of the earth hvis man kan få sig selv til den slags, og det går imod hvad du bla var med til at opbygge herinde den ånd der var herinde døde da 100% mu kom især det sidste pisser mig uendeligt af.

der findes absolut også 100% baps jeg mener er i fin samhørighed med ovenstående, altså holder sig i den ånd hvor samtlige parter får noget ud af det.

orty: det er smukt trumfet igennem.

jeg håber dog at dem der laver live baps sørger for at skrive det tydeligt i overskriften da disse lidt misvisende ryger ind i MU katagorien. (her tænkes ikke på 400% live baps der stadig er det største tyveri vi nogensinde har set)

men det bliver fantastisk at have bap katagorien at kunne shoppe i uden at blive irriteret over at spilde oceaner af tid på at frasortere mu baps.

fs905, jeg er enig stenbek kunne køre 100% baps profitabelt for ham selv og backers, han har desværre valgt kun at tænke på sig selv, jeg kan nævne de første 10 baps fra ham ikke engang phil Ivey kunne gøre profitable for backers grundet en komplet sick MU procent, cut og no cake.

mange af hans baps har været flippaments hyperturbo i den dyre ende, altså han kunne ligesågodt søge til at smide pengene på rød og tage 50% af cuttet og efterlade stakere med tabet når det går galt.

obv sindsygt profitabelt for ham, ikke helt så meget for hans backers.

01-02-2011 18:16 #40| 0

live er spot on hele vejen igennem...

01-02-2011 18:27 #41| 0

Er helt enig med Live i Stenbeks BAP's, der jo simpelthen har skreget til himlen. Dog kan man jo sagtens forstå Stenbek. Solgt bliver der jo.

Jeg synes dog, det er forkert, når du indirekte kalder Stenbek for scum of the earth. Efter hvad Fernando Torres gjorde i går, sender vi det prædikat til England.

01-02-2011 18:28 #42| 0

+1 til Live.

Er selv gået over til at købe procenter i folk på 2+2 hvor langt større tourchefer spiller med 15-25% MU

01-02-2011 19:32 #43| 0

lol ikke set stenbeks indlæg i denne tråd før nu, håber du kommer rundt til nogle af de samme live tours i år : O)

jeg prøvede at snyde DIG, du er fucking sjov, da du tudede i pm lavede jeg insta en tråd da jeg ikke selv gad at have med dig at gøre.

var dog ikke klar over vi havde mødtes irl, som du korrekt siger, var jeg obv plakatstiv til en julefrokost.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar