pokernet seriøse omkring deres selvskrevne regler?

#1| 0

Jeg vil lige oprette den lille tråd. og ja det er klar en lille provokation. man kan jo ikke komme igennem jeres support afdeling så ser ikke andre muligheder..

i jeres regelsæt har i følgende tekst:

2.Rødt kort: En moderator eller admin kan uddele et rødt kort, hvis der ligger klare beviser for, at der er blevet scammet eller stjålet penge. Et rødt kort uddeles også, hvis en bruger har 3 gule kort på én gang. Modtager en bruger et rødt kort, er han banned i stakingforummet og "Valutabørsen" for altid. Et rødt kort kan ikke ophæves og vil blive vist i brugerens profil for altid

Jeg fik tilbage for over 1 år siden lukket min postkasse og et af disse fine rødekort.. Det skete på baggrund af at jeg under et bapforløb tiltede voldsomt og tabte derfor også de penge der var sendt fra bapindehaverne. jeg var derfor broke, men en anden pn'ere havde en gæld, som dækkede de penge jeg havde tabt og da jeg efter lang tovtrækkeri fik dem sendt(dog af en anden pn'er) blev pengene med det samme overført. Og nu kommer jeg til spørgsmålet, hvorfra kan i konkluderer at jeg har haft i sinde at scamme eller stjæle penge. Det skal sigees at jeg var 100% ærlig omkring dette.

Og så skal det siges , skal folk behandles anderledes i forhold til hvad modsne personligt synes om dem. Har et eksempel, som ligner mit eksremt meget men blev taktseret til et gulkort selvom tilbage betalingen tog meget længere tid.

på Forhånd tak for svarende, og i kan ikke svare i postkassen da den som sagt er lukket..

28-12-2010 18:01 #2| 0

Jeg kunne ikke lige bestemme mig for om jeg skulle skrive "ban op", "cool story bro" eller rette på dit "tak for svarende", så det blev det hele..

28-12-2010 18:06 #3| 0

Synes egentlig det kunne være mest interessant at høre fra dem der var indblandet i den BAP - synes måske snart Per har afsonet ihvertfald en del af sin straf

28-12-2010 18:10 #5| 0

lucky og proletaren, tak for udmeldingerne , i hjælper vikrelig til en god debat ;)

28-12-2010 18:16 #6| 0

Ja, beklager at jeg ikke kan hjælpe dig fordi du har spewet PN'ers penge væk.

28-12-2010 18:19 #8| 0

det samme som Culkasi... mener også straffen må være afsonet snart! - Der er mange andre tilfælde hvor der kun er blevet givet gule kort eller slet ingen kort overhovedet!

28-12-2010 18:19 #7| 0

sæt dig nu ind i historien brow, så kan du måske være med til at diskutere, og inden det er gjort bedes du blive væk, da du bare giver larm da du er uvidende. ;). men gl anyway..

28-12-2010 18:23 #9| 0

Nu skal din postkasselukning og dit røde kort for det første ikke blandes sammen, da de er tildelt for 2 forskellige forseelser.

Jeg er ikke bekendt med historien med dit røde kort, og har derfor ikke i sinde at lave det om. Mht. din postkasse, så har du fået den lukket for gentagne gange, også efter en advarsel at søge uopfordret staking.

MVH Skod

28-12-2010 18:27 #10| 0

skod.

det er intet problem ser om jeg kan finde tråden i gemmerne et sted, og i forhold til postkassen skete de ansøgninger inden for den første måned og fik en henvis på det skulle stoppe og det stoppede, derpå efter jeg fik det røde kort blev den ligeledes lukket, gætter på det var fordi jeg skrev nogle pm's til fryden for hvor jeg var strækt irreteret og følte mig særlig særbehandlet i forhold til andre, på en negativ måde..

men prøver at finde tråden ..

28-12-2010 18:31 #11| 0
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=214337

og ja det var uden tvivl for at statuerer et eksempel..

men min pointe er at jeg overskred ikke hvad der gælder for rødt kort har listet det i op ..
28-12-2010 18:36 #12| 0

Er fakta ikke at du solgte procenter i dig selv, for så at spille mens du tiltede helt vildt og tabe en del penge, hvorefter du ikke kunne betale tilbage med det samme? Så betyder det imo ikke så meget at en anden skylder dig penge, du ved jo at de penge har du ikke på tidspunktet, og det er uden tvivl direkte dumt at sælge procenter i sig selv, for at tilte en masse penge væk.

(skal btw. siges det ikke var mig der gav det røde kort, og jeg ikke er 100% inde i omstændighederne.)

28-12-2010 18:43 #13| 0

i meget grove træk jo, noget i den stil. men i andre sager hvor personen ikke har kunne betale med det samme, jeg kan give flere eksempler , men vil ikke hænge nogen ud, der har det gået gult kort. jeg fik betalt gælden ganske kort tid efter..

Spørgsmålet er hvordan det kan taksteres til rødt kort når det står sort på gult,
jeg citerer igen fra jeres regelsæt:

2.Rødt kort: En moderator eller admin kan uddele et rødt kort, hvis der ligger klare beviser for, at der er blevet scammet eller stjålet penge. Et rødt kort uddeles også, hvis en bruger har 3 gule kort på én gang. Modtager en bruger et rødt kort, er han banned i stakingforummet og "Valutabørsen" for altid. Et rødt kort kan ikke ophæves og vil blive vist i brugerens profil for altid

Hvor i dette er der tyveri af penge eller scam, jeg vil meget gerne hører hvor i kan finde det.. du bliver jeg heller ikke straffet med samme straf som en morder fordi du valgte at kører uden sele imorgen?

Og tak fordi modes endelig har valgt at melde ud ,,

28-12-2010 18:54 #14| 0

Kan vel ik siges mere præcist en orty gør

Konklusionen på denne sag må være:

- Per har spillet cashgame for andres penge.

- Per har senere haft mulighed for at betale pengene tilbage

- Per valgte i stedet at trække pengene ud til sig selv

= Per har cashet penge ud, som ikke var hans egne. Per er dermed en tyveknægt som fortjener et rødt kort

Et rødt kort kan ikke ophæves og vil blive vist i brugerens profil for altid

kan ik se der er noget og diskutere

28-12-2010 19:00 #15| 0

Hvis du har rødt kort hvorfor kan du så skrive her ?

De gange jeg har fået rødt i fodbold kunne jeg ikke spille videre.

28-12-2010 19:02 #16| 0

Sådan burde det vel os være :)

gælder dog kun i staking og valuta katagori mener jeg!

28-12-2010 19:03 #17| 0

the animal, jeg kommer med et eksempel for dig:


Din bror giver dig 1000 kroner, i skal købe en fælles gave til jeres sidste bror. du tager herefter på ferie og turen bliver oprigtig dyr... du kommer hjem og du har ikke en krone på lommen, din konto er gået i minus og du kan ikke trække mere over i banken. du kan derfor ikke købe gaven til din bror, da du har brugt din brors 1000 kroner plus dine egen 20.000 på ferien .. er du nu en tyv og burde straffes derefter ?

28-12-2010 19:05 #18| 0

Det var mig som i sin tid uddelte det røde kort. Som jeg også anfører i tråden ^^ efter en vis omgang lang snor. Jeg har ikke ændret syn på dén sag.

Kort fortalt taber du andres penge i tilt, og nægter at betale tilbage før du har fået penge fra een som skylder dig. Til trods for at du har skillingerne. Det er i mine øjen både scam og tyveri. At du så fik kradset pengene ind forholdsvis hurtigt ændrer ikke en tøddel. Du spillede for andres penge, og nægtede at betale tilbage selvom du havde skillingerne. Havde den anden dude ikke betalt dig, kunne de jo have ventet endnu.

Mht. postkassen ved jeg der er folk der har fået den genåbnet på prøve, og det ser jeg ingen hindring for at man forsøger i dit tilfælde. Det er dog ikke noget jeg har adgang til, og henviser derfor til support at pokernet dot dk.

Derudover er denne tråd lukket. Jeg er herfra seriøs mht. reglen om at disse ting ikke skal diskuteres i forum!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar