Ny iPoker HH converter til PN!

#1| 0

Halløj

Jeg har siddet og fedtet med at lave en converter til iPokers HH .xml filer, da jeg ikke har kunne finde en der rent faktisk fungerede.

Den er lavet med basis på Betfreds .xml filer, men jeg regner med/antager den også virker til andre end Betfred.

Ikke desto mindre; Skulle noget ikke virke, eller er der ønsker om andre "features"/forslag til ændringer, så hører jeg gerne om det. Her i tråden, eller helst på vonmcpoker (hos) gmail.com

I kan finde den her: http://test.åbensovs.dk

God fornøjelse, og god vind ved bordene.

01-12-2010 20:44 #2| 0
OP

En lille instruktion i hvordan man gør:

Gå ind på test.åbensovs.dk. Du kan vælge to muligheder nu; Uploade en hel .xml fil fra iPoker, hvilket giver alle hænderne på det bord/tour, og en række oplysninger som Heronavn mv. Det gøres ved at trykke på browse, og finde den xml fil man ønsker. Betfred smider dem i C:\Poker\Betfred\History\[dit brugernavn]\Table|Tournament (men hvis du bruger HM/PT flytter den dem rundt).
Tryk på OK, og vupti :)

Mulighed 2 er at kopiere en enkelt hånd fra ovenstående xml fil. En enkelt hånd er alt mellem <game gamecode="123"> og </game>, og kopiere ind i tekstfeltet og trykke "Convert", og vupti.

Hvis du bruger mulighed 2 er det ikke muligt at finde Heroname, men du kan dog vælge at taste den selv; Ved at trykke på "Use specified heroname", og taste den selv, eller vælge den ved at trykke på "Choose hero".
Uanset hvad, så skal du trykke på "Apply" for at reloade, med de nye oplysninger.

Spørg løs, hvis det er uforståeligt :)

02-12-2010 12:52 #3| 0
OP

Skulle man lige blæse lidt i sit eget horn, og se om der slet ikke var nogen der var interesseret? :)

05-12-2010 21:37 #4| 0

BUMP.

Jeg var een af dem som tidligere efterspurgte dette. Jeg spiller ikke IPoker pt. men vil da meget høre fra de som har afprøvet ovenstående.

05-12-2010 21:40 #5| 0

GameID: 3336459375

BTN (t1410.0)
Hero(t1590.0) [TQ]
.:Blinds:.
BTN posts small blind 10.0t, Hero posts big blind 20.0t
.:Preflop action:. Pot: 30.0
BTN raises 60.0t, Hero calls 40.0t
.:Flop:. Pot: 130.0
Dealing flop:
[9 4 2]
Hero checks, BTN checks
.:Turn:. Pot: 130.0
Dealing turn:
[A]
Hero checks, BTN bets 90.0t, 1 fold
Hero shows TQ
BTN won 210.0t

Ser da godt ud :)

05-12-2010 23:23 #6| 0

Tak for at dele kommer helt sikkert til at blive brugt :)

06-12-2010 09:08 #7| 0
OP

Det lyder da godt :)
Jeg udvikler stadig på det, så hvis der er noget i mangler så siger i bare til, så skal jeg se hvad jeg kan gøre :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar