Robinson Ekspeditionen: PN Edition - The Nutz (Top 10)

#1
Robinson Ekspeditionen: PN Edition

Velkommen til tråden for The Nutz:

Bechm8
danielgron
freakstar
insomnia
Jacob32DEN
Jones
StonieN
toganim
TomNash
tuznelda

Formålet er at være sidste mand stående. Indledningsvist er deltagerne blevet delt op i to konkurrerende hold, som hver uge kæmpede mod hinanden i en dyst om immunitet, hvorefter det tabende hold har måttet tage den kedelige tur til ø-rådet og sende en af deres egne hjem. Således er spillet fortsat indtil, de to hold nu er blevet samlet på samme ø og deltagerne således står på egen fod om at overleve til slutningen, hvor en jury – bestående af de sidste 7 udstemte personer – stiller finalisterne nogle spørgsmål og derefter stemmer om vinderen af Robinson Ekspeditionen: PN Edition!

Man må frit kommunikere med de andre deltagere i tråden og via PM. Hvis man også gerne vil kunne skrive med folk via MSN, Facebook eller lignende, så kræver det, at man har lavet 3 indlæg i den pågældende uge. Der er intet krav om, at disse beskeder skal have noget særligt indhold, men indlæg såsom "jeg poster lige, så jeg kan bruge MSN" tæller IKKE.

De gamle Tuzzere må stadig ikke læse det gamle All Aces' holdtråd og omvendt.

Link til opsamlingstråden: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=231675
26-11-2010 14:36 #2

hvis der er nogen af jer der ikke har min msn skal i være mere end velkomne til at adde mig, så vi kan få snakket om hvor vi står henne ad.

26-11-2010 14:39 #4

Kræver det ikke du skriver din msn adresse her? :P

anyway, min er patrick_l at sol punktum dk, add mig hvis i tør! :P

26-11-2010 14:39 #3

Kræver det ikke du skriver din msn adresse her? :P

anyway, min er patrick_l at sol punktum dk, ad mig hvis i tør! :P

26-11-2010 14:40 #5

Som TomNash. MSN: nattevagt(at)hotmail(dot)com.

Mvh.

insomnia

26-11-2010 14:45 #6

Hey folkens.

Først og fremmest et stort tillykke til os alle sammen.

I er meget velkomne til at kontakte mig på msn: toganim (at) hotmail (punktum) com.

Jeg synes det kunne være sjovt at høre hvilke tanker I har haft omkring de 3 hjemstemte deltagere.
Hos os har det været lidt a la:
Twajzer røg ved 1. øråd : Han var aldrig online og ingen anede om han var til stede
Nurse røg ved 2. øråd : Han var sjældent online og var vist ikke så meget inde i spillet
Kejser røg ved 3. øråd : Han var muldvarpe og måtte ryge i svinget

26-11-2010 14:54 #7
Event: HOLDNAVN

Ja, I kan jo ikke så godt kalde jer for "Top 10" - især ikke når folk begynder at blive stemt hjem. Derfor har I indtil kl. 20 i morgen til at bestemme, hvad jeres nye hold skal hedde. I stemmer på et forslag ved at skrive dette med fed skrift.
26-11-2010 14:56 #8

Hej drenge ...

Jeg har glædet mig rigtig meget til sammenlægningen og til at lære de sidste spillere bedre at kende.

I kan bare adde mig på MSN:
dorthe_b.c (at) hotmail (.) com

\tuz

26-11-2010 14:58 #9

jamen halløj til alle!

Bechm8 (a) hotmail.com kom frisk til en snak!

26-11-2010 15:23 #10

Hep. Jeg er USA i øjeblikket, sä jeg kommer forst rigtig i traden på et senere tidapunkt.
Flere fra det gamle hold kan verifecere dette.


Jeg sremmer for Surviors

Stay in touch.

Jeg vil gerne have folk tager stilling til, hvem der er muldvarp

26-11-2010 15:30 #11

+1 at Jones er i USA

26-11-2010 15:35 #12

Jeg kan godt lide navnet survivors... det ville jeg selv have foreslået :-)

\tuz

26-11-2010 15:46 #14

Jeg synes Survivors er for plat. Jeg har ikke på stående fod noget egentligt modbud. Synes bare godt det måtte være lidt originalt.

insomnia

26-11-2010 15:46 #13

jeg kan da godt bidrage lidt, Toga ...

Vi har ikke haft de store fælles overvejelser om de 2 første udstemninger.

Der skulle stemmes på "Nogen" og det blev så først Culkasi og senere Aurvandil fordi de ikke havde været så meget online og derfor "kendte" vi dem ikke rigtigt.

Jeg stemte personligt på Xitaah fordi han "pludselig" blev meget tavs på MSN selvom han stod som online .. derfor troede jeg han var ude efter mig efter mit exil (tak for lort!!) og så stemte jeg på ham. Åbenbart har der været 2 andre med samme mening, for han blev stemt ud i går!

/tuz

26-11-2010 15:56 #15
Postflop Nutz? det er pokerrelateret og kan forkortes "PN" :)

og de sidste 10 må da være "the Nutz"
26-11-2010 15:58 #16

Hvordan er jeres stemmer faldet? Entydige udvisninger eller?

26-11-2010 16:00 #17

@Toga

Ja .. det har faktisk været temmeligt entydige udvisninger :)

Lige med undtagelse af Xitaah, hvor der var 3 stemmer på ham og 1 på hver af 3 andre.

;)

26-11-2010 16:07 #18

@tuz

hvem af jer stemte på xitaah???

26-11-2010 16:08 #19

og hvem var de andre der modtog en stemme??

26-11-2010 16:11 #20

Hvis dette er good cop/bad cop så er jeg klart den gode... Tn har gang i det vilde forhør :)

26-11-2010 16:15 #21

har I stemt fuldstændig entydigt hver gang?

Jeg har intet at skjule, men synes ikke jeg kan tillade mig at afsløre, hvordan de andre har stemt. Jeg har selv stemt "Culkasi, Aurvandil, Xitaah".

/tuz

26-11-2010 16:34 #22

Det er absolut ingen hemmelighed at jeg stemte på Xitaah til sidste udstemning, da det var ham eller mig, sådan som udlægningen var, eftersom jeg var oversidder i sidst afholdte dyst. Det har siden vist sig at denne udlægning, nok ikke helt var sådan som det så ud i virkeligheden.

Xitaah endte med 4 stemmer, da han selv glemte at stemme. Så der blev ikke placeret 3 X 1 stemme på andre. De to andre der glemte at stemme, fik placeret en stemme hver på sig selv.

Hvad jeg stemte de to forrige gange siger intet om noget, eftersom det var hvad alle gjorde.

Nu vi er ved det åbne krydsforhør, så kunne det jo være rart med en udmelding omkring hvordan og hvorledes i fandt frem til, at det var Kejser_D der var muldvarp..

Det må være vores fælles mål at smide den "nye" muldvarp ud af ekspeditionen. Derfor kunne det være fedt med nogle pointers fra jeres afsløring. Eller var det bare et lucky guess?

Kan godt lide "The Nutz" som holdnavn, da det også samtidig indikerer at vi lidt er nogle nut-jobs, der sidder og spiller Robinson på et pokerforum ;)

insomnia

26-11-2010 16:46 #23

Jeg er enig med Insomnia .. Ud med muldvarpen .. det er en god strategi!!

Lige pt. har jeg ingen idé om, hvem muldvarpen kan være og jeg gættede fejl, da det var KejserD, men OK .. han havde jo stortset ingenting skrevet i fællestråden, så det var lidt svært at gætte :)

Jeg stemmer også for "The Nutz"

26-11-2010 17:06 #24
"Nu vi er ved det åbne krydsforhør, så kunne det jo være rart med en udmelding omkring hvordan og hvorledes i fandt frem til, at det var Kejser_D der var muldvarp..

Det må være vores fælles mål at smide den "nye" muldvarp ud af ekspeditionen. Derfor kunne det være fedt med nogle pointers fra jeres afsløring. Eller var det bare et lucky guess?"


På samme måde som man finder en ulv i et ww-game. Man analyserer facts, tonereader etc etc etc... hårdt benarbejde kommer man ikke udenom

Såfremt muldvarpen er en forhenværende AA'er så er jeg ret sikker på hvem det er. Jeg vil gerne snakke med de gamle tuzzer for at se om det kan være nogen af dem.
26-11-2010 17:12 #25

hov, det kom til at fremstå lidt arrogant når jeg læser det igen :D
beklager

26-11-2010 17:15 #26

jeg er normalt ret god til at tolke og analysere folks udtalelser/ kropssprog i "RL" osv. men mht. muldvarpen synes jeg det er svært fordi alt afhænger af skrevet sprog + jeg overhovedet IKKE kender nogle af jer "esser" endnu og derfor ikke har en "norm" at vurdere ud fra.

27-11-2010 04:43 #27

Survivors var et forslag:)

Kan vi ikke lige prøve at koncentrere os om, at vi nu er et hold, og derfor bør opføre os sådan?
Jeg synes ikke der er grund til at komme ind på hvordan folk har stemt, selvom jeg ser det gode i tuz fortæller det.

jeg kigger i tråden i løbet af i morgen, når jeg er ude til noget C´kaffe. (free wifi)


"Såfremt muldvarpen er en forhenværende AA'er så er jeg ret sikker på hvem det er. Jeg vil gerne snakke med de gamle tuzzer for at se om det kan være nogen af dem."

Det er så dejlig arrogant :)
uden at være ret sikker, så har jeg faktisk en idë om hvem du mener.

27-11-2010 04:48 #28

@ All

jeg glemte lige at sige, at jeg godt vil høre hvem der har ændret væremåde efter vi smed Kejser ud?
For lige meget hvor erfaren man er til at holde ansigt, så sker der en ændring i ens spillestil.

@ Tuz

Hvor meget info har I fået om at Kejser var muldvarp?
nævn alt det du kan huske: succeskriterier, evner osv..
All der ikke VAR Aces må meget gerne byde ind.
INGEN Aces skal udtale sig om dette, da jeg vil se hvorvidt der har været forskel!

27-11-2010 07:21 #29

jamen altså Jones.. sikke "pænt" du spørger...

"nævn alt det du kan huske..." .."sladretanten" klapper hælene sammen, gør hornnør og besvarer som kommanderet!

Det eneste vi har fået af vide om, at KejserD var muldvarpen, var en ganske kort sætning i Eventen omkring Dodgeball..

Event: IMMUNITETSDYST (V)

Så står vi her igen – nu kun med 11 deltagere tilbage. Men før jeg fortæller jer om dysten, så må jeg vel hellere lige annoncere, at Kejser_D blev stemt ud ved sidste ø-råd. Dette var meget tragiske nyheder for mig, da han var min muldvarp!

Men bare rolig. Hans sidste opgave var at udpege en efterfølger


Jeg havde overvejet om KejserD var muldvarpen... citat fra mit indlæg i vores private tråd d.11/11 Det ville i øvrigt være ret snedigt af muldvarpen at sætte sig selv i exil ...Men umiddelbart kan Jeg ikke finde nogle andre 'leaks´ på kejser-D.
men jeg endte med at ræssonere mig frem til, at det nok snarere var DIG, Jones..Hvilket jo viste sig at være helt forkert .. i hvertfald på dét tidspunkt :)

/Tuz

27-11-2010 07:30 #30

nu må du gengælde tjenesten, Jones...

Det vil også være interessant for os "gamle tuzzer" at vide hvor meget I fik af vide omkring KejserD´s muldvarpstatus og hvilke ting, der gjorde, at Toganim m.fl. havde regnet ud, at Kejser var muldvarpen?

så, hvis et par stykker "gl. Aces" vil dele deres overvejelser med alle os andre, ville det være rart.

/tuz

27-11-2010 10:11 #31

Jones, jeg skrev jo også at det kom til at lyde arrogant:)
Elsker forresten måden du "alle skal være et team" efterfulgt af at tuzzerne skal udspørges :)

Tuzz, det var lidt samme mht eksil, men han lavede også et langt og fyldigt indlæg hvor han fortalte at han ikke var muldvarpe efter han havde hørt rygterne... Ret kraftig overreaktion hvis han ikke var det.
Jeg er til bryllup idag (dog ikke mit) og ved ikke om jeg er på senere. Så ingen af de gamle tuzzer online igår men håber at fange et par i løbet af weekenden.

27-11-2010 10:15 #32

Mht navn er jeg ret large. Forslag udover de andre:
The Tribal Tribe
STB (Simply The Best)
Sneenglene
Og min personlige favorit : The Toganim Tribe :)

27-11-2010 10:43 #33

@toga...

Jeg var som den eneste 'gamle tuzze' online hele eftermiddagen, aftenen og ud på natten til kl. 02.30 i går .. men af en eller anden grund stod du som blokeret og det opdagede jeg først og fik rettet v. 23 tiden...

The toganim tribe ... u must be joking...

27-11-2010 11:25 #34

Hej drenge og piger.

Jeg synes vi skal hedde Teenage Mutant Ninja Turtles, og så lege at vi er en af dem. Helle for at være Leonardo.

Toganim du kan være Krang.

27-11-2010 11:28 #35

helle for at være Michelangelo!!

27-11-2010 12:12 #36

Så er jeg jo ligesom tvangsindlagt til at være April ... og hvem skal så være bebop og rocksteady?

27-11-2010 12:54 #37

Jeg har lige nøjagtig INGEN problem med at værre Rocksteady!! Det er satme et svedigt navn..

Survivors er cool med mig, og burde jo i princippet ikke betyde en skid hvad vi hedder

forslag til navn:

Bechm8´s Boys + girl ;-) ;-) ;-)

27-11-2010 13:10 #38

Navnene bliver vildere og vildere...

Jeg holder nu fast ved min stemme på the Nutz ..

HUsk i skal tilkendegive jeres stemme med fed skrift!

27-11-2010 13:22 #39

jeg synes tuz's forslag lyder fornuftigt. Dog lyder initialerne bedre, så jeg stemmer på TN.

27-11-2010 13:41 #40
Teenage Mutant Ninja Turtles
27-11-2010 14:24 #41



De vildeste vilde
27-11-2010 16:59 #42

Ja ja...
The Nutz er fint med mig.

27-11-2010 17:05 #43
The Nutz får min tømmermændsstemme. Jeg er helt smadret af tømmermænd idag, og er ikke til meget taktisk snak eller andet. Men i morgen er jeg nok frisk i hovedet igen! :D
27-11-2010 17:14 #44
The Nutz
27-11-2010 18:00 #45

wow .. en lille sejr til tøzen!!
Mit forslag - nænsomt forkortet af Insomnia - ser ud til at vinde afstemningen :)

Vi mangler faktisk kun StonieN og Jones´ stemmer for at alle har stemt :)

Jeg har skrevet til StonieN på MSN, men han må være stiv eller noget, for der er helt "dødt" i dag :)

27-11-2010 20:07 #46

Det ser ud til, at The Nutz vandt. Tillykke med jeres nye holdnavn.

27-11-2010 21:48 #47

Min MSN er martin_steen_13 hotmail, til de få der ikke har mig på MSN, tilføj meget gerne hurtigst muligt :)

28-11-2010 02:27 #48

Så er det aftensmads tid, og jeg er online.
vi fik at vide, at muldvarpen havde adgang til begge tråde, hvilket garanteret har været derfor at kejser opdagede at han var spottet.

jeg sætter mig et sted og ser Vikings i morgen, så jeg er online ved 19-tiden i, er planen i hvert fald.

28-11-2010 08:48 #49

@Jones

Det giver bare ikke mening, at kejserD skulle have spottet det .. jeg var den eneste hos os som nævnte ham som mulig muldvarp, men jeg gik bort fra dén teori igen. Hvis han har haft adgang til vores tråd burde han tværtimod have følt sig mere sikker :-)

Anyway... Jones, Danielgron og TomNash .. kan I ikke smide jeres MSN her eller adde os andre?

28-11-2010 09:05 #50

...

28-11-2010 12:17 #51

De gamle tuzzer er søde

28-11-2010 12:20 #52

Havde du forventet andet, toganim :-)

De gamle esser er nu også ret fantastiske, så jeg undskylder alle de gange jeg har kaldt jer smølfer eller 'asses'

28-11-2010 12:26 #53

Havde du forventet andet, toganim :-)

De gamle esser er nu også ret fantastiske, så jeg undskylder alle de gange jeg har kaldt jer smølfer eller 'asses'

28-11-2010 12:39 #54

Jah, siden du har blokeret mig- og jeg stadig ikke kan se dig online :D

28-11-2010 13:10 #55

Hm.. mærkeligt. Min lillesøster stod også som blokeret, så min telefon er nok besat af en drillenisse..

DEt er absolut ikke min mening at blokere nogen. Hverken tuzzer eller esser

28-11-2010 13:17 #56

toganim at hotmail punktum com

giv mig din- så kan vi få en søndagssnak :D

28-11-2010 14:06 #57

Jeg er lige i biografen og se harry potter 7.. men i aften er jeg på. Min MSN står højere oppe. Dorthe_b.c snabela hotmail

28-11-2010 17:06 #58

I kan få min mail af toga eller stonien, eller en af de andre der har den.
Jeg er forst pä msn tirsdag aften.

Det er ikke til at komme pa. Nettet herovre, sä jeg tager mig den frihed, at være meget mere aktiv en anden sag.
@ tuz
Jeg skal nok kommentere det, men de tøzer keg er med herovre vil shoppe hele tiden, sä jeg. Smutter igen

28-11-2010 17:18 #59

danielgronbjerg
at
gmail
dot
com

28-11-2010 17:58 #60

E_P_B hotmail

tilføj mig.

@ Tuz

Det er bare naturligt, at han har reageret på det, når der har været snak om det i begge tråde.

28-11-2010 18:13 #61

Kære The Nutz'ere

Så har jeg været lidt rundt omkring og snakket med et par stykker (ingen nævnt, ingen glemt).

Det tidligere Tuzzerne og All Aces har tilsyneladende samme strategi, hvilket ikke burde komme som en overraskelse: Opnå majoritet ved at omvende en fra det andet hold.

På vegne af det tidligere AA vil jeg gerne invitere alle til en snak omkring ambitioner, strategier, alliancer, vidensdeling mv.. Jeg er både til samtaler under 4 øjne, og fællessamtaler.

Hvis de gamle Tuzzer har lavet et kæmpe level omkring deres stemmer og alliancer mv. så stort tillykke, det gik rent ind- men et level giver ikke point.
Hvis I har været reelle omkring stemmer og alliancerne så står I jo i øst og vest. I vil ikke kunne stole på hinanden, og vi vil gøre en stor indsats for at splitte jer op- og ja, det vil lykkes os.
All Aces er et stærkt hold med knyttede bånd, men vi er trods alt kun 5 stemmer - hvorfor vi rekrutterer. Ansøgninger bliver behandlet med fuld fortrolighed.

Vh
Toganim
All Aces

28-11-2010 18:16 #62

@ Jones ... ok :-) jeg vidste ikke, at I også havde talt om kejserD som muldvarpen i jeres egen tråd... så må han have følt jorden brænde under sig og været lettet, da aurvandil slog på gongen og gættede på xitaah :-)

Du må styre de Tøser og deres shoppetrang lidt bedre!

28-11-2010 18:25 #63

nej..
jeg er nok lige så slem.
Har vel brugt 8000 kr på to dage. =)

Toga +1

Off to see Vikings.

Show your horns.

28-11-2010 18:40 #64

ATT.: Muldvarpen
Vedr.: Samtale

Kære muldvarpe

Er du til sjov og gang i gaden, men mangler det tekniske overblik, så tøv ikke med at lægge din vej forbi til en samtale. Vi har kun det sjov vi selv laver, og jeg vil gerne grine med dig. Jeg ser frem til at høre fra dig

Vh
Toganim

28-11-2010 18:52 #65

Toga.

Det er da ik sjovt at snakke med sig selv ?

28-11-2010 18:53 #66

Diskretion er ikke noget du gør det så meget i, toganim :-)

Me like big time!

Det kommer til at være os to, der holder tråden på forsiden hele tiden :-)

28-11-2010 18:55 #67

Jeg kan lige så godt sige det som det er... der mangler spænding og lir i dette spil :D

28-11-2010 18:58 #68

Tuzz, unblock mig på msn da!

28-11-2010 22:16 #69

nu skulle I alle være "unblocked" på min MSN ... jeg ved ikke lige hvad der sker for MSN på min mobil, men hvis I er blevet blocket, er det absolut ikke med vilje!

29-11-2010 11:12 #70

Så er det mandag!
En ny solskinsdag har ramt øen!
Har I andre sovet godt?
Er jeg den eneste der ikke kan holde ud at tuzzerne snorker?
Det bliver helt klart noget jeg tænker over når jeg skal sætte min næste stemme.
Det er jo ikke til at sove om natten.

29-11-2010 11:29 #71

Der er ingen tuzzer, der snorker... det har Insomnia og jeg konstateret mange gange når vi har siddet ved bålet om natten og udvekslet platte vittigheder...

Det må være 'et es' eller et tropisk dyr, der har holdt dig vågen...

29-11-2010 11:34 #72

Esser sover ikke.
Det fik vi på plads i dodgeballkampen!
Ergo snorker de heller ikke!

29-11-2010 11:37 #73

Nogle esser sover, nogle gør ikke. Men JEG sover ALDRIG! Det snorkeri der, er begge grupper lige gode om..

29-11-2010 12:00 #74

Esser sover ikke, vi venter...

Tak for igår, Tuz :) hvis bare alle tuzzerne var så flinke, så ville der jo ikke være nogen at stemme ud :P

29-11-2010 12:12 #75

Selv tak toganim, selvom du fik gjort en gammel krage som mig helt befippet med dine kommentarer omkring bj's ...
Tænk på, jeg er jo helt alene pige på en øde tropisk ø med 9 unge mænd i badeshorts...

29-11-2010 12:43 #76

Unge mænd... Jamen så siger jeg da mange tak :)

29-11-2010 12:49 #77

yeah, jeg holder stadig på at man kan bruge martingale i black jack- jeg ved godt at folk er uenige

29-11-2010 13:05 #78

Jeg kan lige så godt tale rent ud af posen. Det er kommet mig for øre at jeg skulle være muldvarpen.

Lad mig understrege med det samme: JEG ER IKKE MULDVARPEN

Af hvad jeg kan læse mig frem til så ved vi ikke engang med sikkerhed at der er en muldvarpe.

Jeg håber folk har nosser nok til at komme til mig enten her i tråden eller udenfor hvis de har noget de mangler at få afklaret. Jeg ville hade at ryge fordi jeg er blevet stempet muldvarpe fordi det er jeg altså ikke!
LOOOOOOL

29-11-2010 13:19 #79

martingale er noget jeg kun forbinder med ridesporten .. så hvad i alverden DET har med Bj at gøre, kan jeg slet ikke indse.. :)

@Insomnia .. du er da en "ung" mand i han bedste alder, så velbekomme :)

29-11-2010 13:21 #80

Det er ikke kommet mig for øre at jeg skulle være muldvarpen.

Så lad mig understrege med det samme: JEG TROR IKKE PÅ MARTINGALE!

29-11-2010 13:26 #81

Jeg kan lige så godt afsløre. Jeg ER Martingale !

29-11-2010 14:22 #82

Insomnia kommer du ikke på msn til en hyggesnak - jeg vil gerne snakke lidt så jeg nemmere kan forholde mig til "dig" når dit navn hele tiden popper op i samtaler...

29-11-2010 15:36 #83
Besked med posten

Nu er det tid til endnu en dyst, så vær endelig parat
For I kommer til at skulle spille livsfarlig hasard

Det er alle mod alle - ikke tidligere Ace mod tidligere Tuz
I skal lege med pistoler, men et godt sigte er ik' et plus
29-11-2010 15:45 #84

Jeg er handlende med informationer. Folk der vil vide hvad dysten er kan kontakte mig på msn.

29-11-2010 15:49 #85

Fuck..
Det er store rejse dag i dag, så jeg vedikke hvornår jeg kan være online.

29-11-2010 15:50 #86

Umiddelbart har jeg ikke oplevet nogle vilde ting i nattens mulm og mørke...
Ikke udover det "normale"..

29-11-2010 15:53 #87

men hunøret er højt på den anden side af floden, der deler vores lille ø.
til den der kontaktede mig i går:

jeg prøver at holde op.

29-11-2010 15:55 #88

Nogle skjuler deres behov for 3 indlæg bedre end andre :-)

29-11-2010 15:56 #91

Jeg kan slet ikke regne ud hvad dysten går ud på, men toga ved selvfølgelig alt, så jeg må spørge ham :-)

29-11-2010 15:56 #90

@ Jones

Bliv online i 10 minutter længere.

29-11-2010 15:56 #89

glæder mig til dysten.

29-11-2010 15:57 #92

nogen der ved hvad dysten handler om, jeg er nemlig helt pas på den.

29-11-2010 15:58 #93

btw. så kunne det være en sjov leg hvis alle de var med på at skrive den dehelst ville have ud her i tråden??? Nogen der er klar på det??

29-11-2010 15:59 #94

Ja den er du vel med på :-D

29-11-2010 16:02 #95

@TN

Hvorfor skulle vi dog gøre det? Jeg er ikke helt afvisende, kan bare ikke se hvorfor.

29-11-2010 16:02 #96

Dysten er nu blevet lagt op.

29-11-2010 16:03 #97

nem dyst. Den vinder jeg. Fedt.

29-11-2010 16:08 #98

@stonien

Fordi jeg gerne vil have info om hvem folk stemmer på...

29-11-2010 16:09 #100

Sker der for at dysten bliver lagt op - jeg nåede knap nok at få købt/solgt info :(

29-11-2010 16:09 #99

@GM

Kan vi ikke bare holde det til 1 tråd fra nu af, hvor vi er samlet?

29-11-2010 16:11 #101

@TomNash ... du starter bare og så ser vi, hvor mange der følger trop.

Jeg elsker at skyde og har btw sølvmærke i skydning med LMG men kun bronce så m75. Har dog aldrig skudt med dysse, TMG eller m95...

29-11-2010 16:14 #102

@ Jacob

Jeg ville imitere det rigtige Robinson så bedst muligt ved, at hver tråd repræsenterede forskellige steder på øen. Derudover kan jeg godt lide, at alt det essentielle er i én fælles tråd.

Men hvis flertallet foretrækker at køre det i denne tråd fremover, så gør vi det.

29-11-2010 16:15 #103

Jeg vil gerne fortsætte min åbne spillestil og være første mand i TN's leg (selvom jeg mener at manden med ideen bør være den første).

Umiddelbart ligger min stemme på freakstar.

29-11-2010 16:30 #104

[X] Toga got tricked into sharing info because he thought others would do the same

29-11-2010 16:36 #105

jeg kunne godt være fristet til at stemme på jacob som det ser ud lige nu af obv grunde.

29-11-2010 16:55 #106

@TN

Det tager jeg som et kompliment.

29-11-2010 16:58 #107

@jacob

tænkte bare at jeg ville fjerne det svageste led...

29-11-2010 17:04 #108

Så stem på dig selv?

29-11-2010 17:04 #109

i er så søde :-)

29-11-2010 17:30 #110

Jeg har ikke bestemt mig for endnu hvem jeg stemmer på... så jeg kan fedtes for :-)

29-11-2010 19:06 #111

Jeg mangler svar fra 4 folk.

29-11-2010 19:56 #112

Hvis I skyder mig så dør jeg :(

29-11-2010 19:59 #113

hvis I skyder mig, så dør jeg også :)

29-11-2010 20:03 #114

hvis I skyder mig, så dør jeg måske også!

29-11-2010 20:21 #115

Jeg hader at blive skudt.

30-11-2010 17:49 #116

sick at ligge event på en rejsedag...
Just landet i lufthavnen.


Stemmer for én tråd, så man ikke skal tjekke flere tråde...

30-11-2010 17:52 #117
1. Runde

Halvdelen døde i første runde, hvoraf hele 4 personer begik selvmord.

Jones: skyder ikke nogen
insomnia: skyder ikke nogen
Bechm8: skyder ikke nogen
toganim: skyder ikke nogen
StonieN: skyder ikke nogen

Jacob32DEN: skyder sig selv
freakstar: skyder sig selv
tuznelda: skyder sig selv
TomNash: skyder sig selv

danielgron: skyder insomnia

Levende spillere til runde 2
Jones
Bechm8
toganim
StonieN
danielgron

Send mig jeres valg hurtigst muligt.
30-11-2010 17:58 #118

Sick der er tre fra det ene X-hold, der skyder sig selv.
Hvad frygter I for? =)

30-11-2010 18:19 #119

FML. Missclick.

30-11-2010 18:49 #120

Mangler kun svar fra 1 person.

30-11-2010 18:50 #121

Jeg regnede med, at mindst 1 tidligere es skød på mig... så derfor skød jeg mig selv for at komme det i forkøbet ...

30-11-2010 19:57 #122
Runde 2

lol...

Bechm8 - skyder ikke
StonieN - skyder ikke
danielgron - skyder ikke
toganim - skyder ikke
Jones - skyder ikke

Alle overlever. Send mig jeres valg hurtigst muligt.
30-11-2010 19:58 #123

@ tuz

Hvorfor skulle "vi" dog gøre det?
(Vi er x esser)

30-11-2010 20:03 #124

foreever and eeeever and eeeeever

Der skal dømmes nøl her!

30-11-2010 20:23 #125

Jones... i skulle jo skyde på en eller anden... så eneste pige kunne sagtens være målet for at sikre jer ren mandehørm i skydeteltet :-)

Jeg synes I tidligere esser er nogle fine gutter, ingen tvivl om det :-)

30-11-2010 21:47 #126
Jones... i skulle jo skyde på en eller anden... så eneste pige kunne sagtens være målet for at sikre jer ren mandehørm i skydeteltet :-)

Det er fuldstændig rigtigt, hvis man antager at vi havde mulighed for at snakke sammen om eventet OG at de, der blev skudt ud røg hjem.

Men denne event er jo for at sikre individet immunitet, og derfor gælder det vel om at sørge for at stryge til tops selv?
=)

Ja, vi er skide søde :D
30-11-2010 21:59 #127

@Jones ... jeg havde jo også forventet at blive skudt på, så jeg ville "gøre gengæld" ved at skyde mig selv, så dén, der skød på mig selv ville dø ... men jeg tog fejl :)

01-12-2010 08:55 #128

Hey boys. I andre må også snart til at give noget Info, ellers føler jeg mig helt alene. Ville bare give en heads up at muldvarpen højst sandsynligt er insomnia. Hav en god dag

01-12-2010 09:15 #129

@ GM

Hvor mange venter vi på, eller er det et langtidsevent?

@ Tuz

Ingen grund til bekymring, det ser bare "sjovt ud", når falder så mange på stribe :)


Bump for Tom's "leg"

Umiddelbart kunne jeg godt stemme Toganim, da han er et godt bud på en vinder
Eller Tuz, fordi hun er en pige.
TomNash, fordi han opfandt legen.
Insomnia, fordi han slog mig i heads up dysten
Jacob, fordi hans kæreste savner ham.
freakstar, bare på grund af navnet.
Bechm8, fordi han ligner Chuck Norris.
danielgron, fordi jeg ikke ved hvor han står.
Stonien, fordi han ville få mere tid til poker, hvis han kom hjem fra øen.

My 25 cent

01-12-2010 09:35 #131

Jeg har helt ærligt ikke bestemt mig endnu. Jeg føler mig knyttet til alle fra mit gamle hold og vil helst ikke stemme nogen af dem ud ... tilgengæld vil jeg enormt gerne lære jer andre bedre at kende, så jeg vil helst heller ikke stemme nogen af jer ud.
Jeg stemmer obv ikke på mig selv... så der er kun muldvarpen tilbage at stemme på 'med en ordentlig begrundelse'.

I øvrigt kunne jeg have ønsket mig en 'privilegiedyst' i stedet for immunitetsdyst i første uge efter sammenlægningen. Så en ny holdånd kunne etablere sig endnu bedre.

Jeg synes vi kunne trænge til at vinde noget sprut, slik, film og breve hjemmefra!

01-12-2010 09:35 #130
Runde 3

danielgron: skyder ikke
toganim: skyder ikke
Bechm8: skyder ikke

Jones: skyder danielgron
StonieN: skyder danielgron

Overlevende spillere til runde 4
toganim
Bechm8
Jones
StonieN
01-12-2010 10:58 #132

Kan vi ikke bare lade være med at stemme?
Eller stemme Thingy?

01-12-2010 11:06 #133

Interessant idé Jones, at stemme thingy... men ham kan jeg også ret godt lide... jeg stemmer på Live eller Skatkat!

01-12-2010 11:12 #134

Interessant idé Jones, at stemme thingy... men ham kan jeg også ret godt lide... jeg stemmer på Live eller Skatkat!

01-12-2010 11:16 #135

Jeg synes at tuznelda skal stemme thingy, så kan de resterende 4 tuzzer stemem på mig, og så kan AA stemme en tuzze ud

01-12-2010 11:34 #136

Stop så med det der "det ene hold" og "det andet hold"

Nu er vi the Nutz!

01-12-2010 11:44 #137

[x] Jones lever i en fantasiverden

01-12-2010 12:10 #138

Jones + 1

01-12-2010 12:30 #139

Min verden, mine regler... Awesome!

01-12-2010 12:42 #140

There is no spoon

01-12-2010 13:32 #141

Kom så med de sidste meldinger.

01-12-2010 15:57 #142
Runde 4

Jones: skyder ikke
toganim: skyder ikke

Bechm8: skyder sig selv

StonieN: skyder Jones

Overlevende spillere til runde 5
toganim
StonieN
01-12-2010 16:51 #143
Runde 5

StonieN: skyder toganim
toganim: skyder StonieN

Det' en ommer.
01-12-2010 16:54 #144

Det var da 100% forudsigeligt :-) bliver spændende at se hvor mange ommere der skal til før vi har en afgørelse...

01-12-2010 16:56 #145
Runde 6

StonieN: skyder ikke
toganim: skyder ikke

Vi prøver igen...
01-12-2010 17:08 #146

Ta da ... told u so!

01-12-2010 17:09 #147
Runde 7

toganim: skyder sig selv
StonieN: skyder toganim

toganim vinder immunitet!
01-12-2010 17:18 #148
Event: Ø-RÅD

Jeg skal have alle jeres stemmer før kl. 20.00 i morgen.
01-12-2010 17:27 #149

Gal en luckbox jeg er

01-12-2010 17:58 #150

Vær hilset, småfolk!

Vekommen til min ø. Imorgen ryger en af jer hjem, og ingen kan vide sig sikker. Men husk, jeg er barmhjertig som jeg er retfærdig. Hvis nogen vil angre, eller dele info, er I altid velkommen hos mig.

Toganim

01-12-2010 18:09 #151

Tillykke med sejren toganim... det var godt spillet og lidt heldigt til sidst.

01-12-2010 19:56 #152

Det var ikke lang tid til næste event..

01-12-2010 21:11 #153

Da det nu er afstemning, vil jeg bare gøre opmærksom på, at jeg laver et fantastisk mix af vanilieis og Oreos, så hvis I kan lide en af delene er dette mindst dobbelt så godt.

FYI

02-12-2010 09:59 #154

Kære Øboere

Jeg ville gerne holde fanen højt til det sidste og bevare min selvsikkerhed (nogle ville kalde det arrogance :O) men det er svært i tider hvor rygter går på sit højeste.
Vi har prøvet med alle kræfter at få en tuzze over, men I er for loyale. Stor respekt for det. Jeg håber at AA vinder coinflippet senere idag.
Uanset hvad så er jeg ret sikker på at de næste 4 øråd bliver ret forudsigelige. Dem der mister en spiller, ryger som de næste :/
Uanset hvad vil jeg gerne benytte chancen for at sige officielt tak til alle for spillet. Det har været underholdende om end frustrerende ved enkelte lejligheder.

Vh
En ydmyg Toganim

02-12-2010 10:00 #155

PS: Alle AA der ikke har været i kontakt med andre AA'ere idag bedes skrive til nogen hurtigst muligt

02-12-2010 10:05 #156

Der er ikke noget der hedder AA og Tuzzerne mere, forstå det nu!
Lige nu er det spil for individet og hver må redde sin egen røv.

02-12-2010 10:14 #157

Aner jeg at rygerne har talt sandt og der er noget der hedder tuzzerne+1 ?

02-12-2010 10:18 #158

nu må du tage dig sammen...

Der er ikke noget der hedder tuzzerne, eller tuzzerne+1, eller tuzzerne +20.

Tror du at det var for sjov, at jeg skrev, at jeg havde stemt Tom i går?
Du må se at vågne fra din illusion og slå til når der kommer tilbud man ikke kan sige nej til.

Jones, der har sendt sin vote.

02-12-2010 10:32 #159

jeg håbede det var for sjov... du burde vide at du ryger som nr 6 når du rykker i deres gruppe
hvis du seriøst har smidt din stemme på tn så er det det største fail i pn's historie

02-12-2010 10:35 #160

PS: Folk der ikke har stemt må meget gerne kontakte mig asap - så laver vi en ny alliance: TTT (The Toganim Tribe)

02-12-2010 11:28 #161

Toga...hvor er du sød, når du bliver ved med din toganim tribe .. :-)

02-12-2010 14:45 #162
REVEAL

Stemmerne bliver afsløret nu.
02-12-2010 14:49 #163
TomNash har valgt at spille den hemmelige talisman, som han fandt under sit eksil tidligere i spillet.

Alle stemmer på TomNash er ugyldige.
02-12-2010 14:50 #165

Den anden stemme er på TomNash. Stemmen gælder ikke.

02-12-2010 14:50 #164

Den første stemme er på TomNash. Stemmen gælder ikke.

02-12-2010 14:51 #166

Den femte stemme er på TomNash. Stemmen gælder ikke.

02-12-2010 14:51 #167

Den fjerde stemme er på TomNash. Stemmen gælder ikke.

02-12-2010 14:51 #168

Den tredje stemme er på TomNash. Stemmen gælder ikke.

02-12-2010 14:52 #169

Den sjette stemme har Jacob32DEN fået.

02-12-2010 14:53 #171

Den syvende stemme går også til Jacob32DEN.

Hvis han modtager den næste stemme, så er Jacob32DEN ude af årets Robinson.

02-12-2010 14:53 #170

Wow, that's some sick shit :O

02-12-2010 14:54 #173

Den ottende stemme går såmænd også til Jacob32DEN.

Ligeledes med de to sidste stemmer.

Jacob - du er ude af min ekspedition med 5 stemmer! Du må kort sige farvel, før du smutter med båden.

02-12-2010 14:54 #172

OMG.... Havde du en Talisman Nash??? :S

02-12-2010 14:55 #175

@bech

Det kan jeg umiddelbart ikke afvise:-)

02-12-2010 14:55 #174

What the fuck???

02-12-2010 14:56 #176

Tillykke til de resterende 9 deltagere i årets Robinson-ekspedition!

I kommer alle sammen til at sidde ved det endelige ø-råd, som skal bestemme vinderen. Om I kommer til at være et jurymedlem eller finalist er helt op til jer selv.

02-12-2010 15:00 #177

Jeg har det som at en seer lige er død og vi har 4 confirmed ulve :O

02-12-2010 15:03 #178

:D

02-12-2010 15:07 #179

Vildt .. men flot spillet TomNash!

02-12-2010 15:14 #180

Ikke ringe...

02-12-2010 15:14 #181

WP TN!

02-12-2010 15:54 #182

GG, som jeg sagde til mine allierede, så ville jeg helst være den der tog faldet, hvis det kiksede. Jeg kan dog være glad for at i trods alt lever på lånt tid. At I skulle tage mig med i faldet, so be it.

Held og lykke til jer alle :) Også de 2 røvhuller TN og toganim.

02-12-2010 16:02 #183

tak for de pæne ord jacob...

@stonien

er du stadig klar på at stikke resten af dit hold iryggen ligesom du var igår?? :-)

02-12-2010 16:07 #184

Okay, der sker åbenbart virkelig mange ting uden for tråden.

jeg vil opfordre til, at vi opfører os som ét hold, som jeg har pointeret flere gange.

02-12-2010 16:11 #185

@TN

Nej ellers tak. Hvad med dig?

02-12-2010 16:20 #186

@stonien

Nej jeg spiller ikke sammen med nogen overhovedet...så jeg er åben overfor alle mulige tænkelige alliancer...

02-12-2010 16:25 #187

GG jacob.


Jones002-12-2010 16:07
Okay, der sker åbenbart virkelig mange ting uden for tråden.

jeg vil opfordre til, at vi opfører os som ét hold, som jeg har pointeret flere gange.


Flot du kan spille så meget violin. Men du stemmer måske med tuzzerne i håb om at I kan blive 1 hold?

TN du kan ikke få stonien ned, jeg har fortalt ham hvem der stemte med os og jeg har også tænkt mig at bekræfte det overfor de resterende tuzzer hvis de spørger - vi kan sagtens spille med åbne kort nu vi vandt "flippet"

02-12-2010 16:25 #188

WP med talismanen, det skal du have Tom.

Umiddelbart ser det jo ud til, at de gamle hold sidder så indgroet i folk, at de har stemt på dem fra det andet xhold.

02-12-2010 16:32 #189

Hvad snakker du om?

jeg kunne ikke finde på at stemme med tuzzerne, hvorfor skulle jeg det??

VI er et hold på nu 9 personer, heraf 2 der kommer i finalen og 7, der skal være jury.

Du skal ikke sige, at du ikke selv har ført samtaler med Stonien, Jacob med flere for at se hvordan netop du kunne komme i finalen!

Det er tom luft du griber efter, og jeg kan ikke forstå hvorfor du skal være så aggressiv og komme med falske postulater når ham du stemte på røg, og du burde være svært tilfreds!

02-12-2010 16:35 #190

Haha, jeg ved godt hvorfor du skiftede, og det var også lidt surt lavet af TN og mig... props til jacob og stonien for det nummer- bare surt de ikke lige havde regnet med at jeg fik en tuzze over OG vi havde en talisman :O

Jeg ER tilfreds med at ham jeg stemte på røg- jeg finder det bare pdusigt at stemmerne ikke var 6-4 som jeg havde regnet med !!

02-12-2010 16:48 #191
02-12-2010 16:50 #192


Folk der er i tvivl om hvad der foregår kan skrive for en forklaring ! jeg smutter fra tråden inden jeg bliver banned for alt for mange bandeord
02-12-2010 16:55 #193

Folk der er i tvivl om hvad der forgår, kan skrive for en rigtig forklaring.

Quitter!

02-12-2010 16:59 #194

Folk der vil lære at backstabbe folk kan skrive til Jones

02-12-2010 17:13 #195

Togan (den nye forkortelse for toganim)

Du får det jo til at lyde som om jeg er gået over til the dark side?

Det eneste jeg har gjort er jo, at se på dette hold som ét hold og vurderet hvad der er mest fremtid i.

02-12-2010 19:02 #196

Jeg er bare glad for, at alle toganims udsagn om, at vi gamle tuzzer ikke kunne stå sammen, blev gjort til skamme ... vi var et stærkt, sammentømret hold .. Men som Jones siger, findes der ikke tuzzer og esser mere. Kun et hold med 9 spillere på. Alliancer og forskellige grader af loyalitet kan naturligvis ikke undgås, men eftersom vi 9 alle er potentielle finalister og garanterede jurymedlemmer, er vi nødt til at stå på god fod med hinanden fremadrettet .. så drop mudderkastningen og kom videre!

Jeg er rigtig ærgerlig over, at Jacob nu røg ud - Jeg synes han har været et super godt bekendtskab 'på øen' og en dygtig stratég, men én eller anden skulle jo ryge og i dag blev det ham.

Klogt spillet af både toganim og TomNash ... respekt fra mig!

02-12-2010 20:20 #197

Jah, I stod sgu godt sammen. Det må jeg sige....

02-12-2010 20:40 #198

Jeg er stadig ikke helt med på hvad der skete?? er der ikke nogen der kan forklare mig det?? Og Havde Nash en talisman???

02-12-2010 21:39 #199
Jacob32DEN er min nye co-mod, efter at chrisrjdk er afgået ved døden efter at have døjet med denguefeber.
02-12-2010 22:27 #200

R.I.P chris

Længe leve den nye co-mod.

02-12-2010 23:00 #201
Besked med posten

Det er på tide med en gammel, populær børneleg
Men tror du det bliver nemt, så er svaret nej

Stil de rigtige spørgsmål og læg din hjerne i blød
Tænk dig godt om, og du kan måske udskyde din "død"
02-12-2010 23:10 #202
Event: IMMUNITETSDYST (VII)

Dagens dyst er en variant af selskabslegen 20 spørgsmål til professoren.

Alle deltagere skal spille en privat omgang med mig eller Jacob32DEN (I skal alle gætte det samme svar) over MSN. Det gælder om at være den, som bruger færrest spørgsmål for at komme frem til svaret. Hvis det skulle stå uafgjort mellem to ellere flere folk for sejren, så kører vi en ny runde.

Der er ikke en fast tidsgrænse for, hvor hurtigt man skal stille spørgsmål - men jeg giver jer en advarsel, hvis jeg føler, at I er for langsomme.

Man må naturligvis ikke fortælle til andre, hvad svaret er, efter at man er færdig med sin runde.

Deadline er umiddelbart søndag kl. 20. I skriver blot til mig eller Jacob32DEN før da, og så kører vi spillet.
03-12-2010 01:09 #203
Addendum: lad vær med at fortælle din score til folk, som endnu ikke har spillet
03-12-2010 08:53 #204

list venligst, hvem der har spillet..

btw, jeg har info om denne dyst I andre ikke har.

PM mig for at se om jeg vil dele... :)

03-12-2010 11:39 #205

Hvorfor er der ingen der slår på gonggongen når jeg har fortalt hvem muldvarpen er ?

03-12-2010 12:32 #206

Kære Togan

Der er en meget simpel forklaring på dit spørgsmål.
lad mig referere noget ekspeditionslederen har skrevet: Desuden introduceres muldvarpe-gonggongen. Du kan til ethvert ø-råd vælge at sætte dit liv på spil ved at slå på gonggongen i et forsøg på at udpege muldvarpen - er du succesfuld, vinder du immunitet til pågældende ø-råd, men fejler du... Så er du ude af ekspeditionen! Du slår på gonggongen ved blot at skrive dette med fed skrift i tråden.
Det kræver jo et øråd for at der kan være nogen der slår på den, hvilket der ikke er i øjeblikket.

Dem som overvejer at slå på den, bør jo kun være dem, der frygter for deres liv.
Desuden kan muldvarpen ikke selv slå på gonggongen hvilket, sammen med din vunde immunitet sidste dyst var årsagen til, at du ikke selv gjorde det.

Men kan du ikke for en god ordens skyld fortælle hvem du ser som muldvarp?
Du var jo faktisk spot on sidste gang.


03-12-2010 12:40 #207

Hvor står det at muldvarpen ikke selv kan slå? Muldvarpen kan vel bare sige "Jeg gætter på mig selv, tak for immunitet".
Du må høre under gruppen af mennesker der frygter for dit liv, så jeg synes du skal slå næste gang.

"toganim 01-12-2010 08:55
Hey boys. I andre må også snart til at give noget Info, ellers føler jeg mig helt alene. Ville bare give en heads up at muldvarpen højst sandsynligt er insomnia. Hav en god dag "


Selv tak

03-12-2010 12:50 #208

Fordi det ville give muldvarpen immunitet i det videre spil. Han/hun kunne jo bare gonge løs ved hvert øråd, givet at han/hun er den første hver gang og sikre sig immunitet.

Det er tjekket af med ekspeditionslederen.


Jeg synes det vil være synd at smide dig ud på den måde, så jeg gonger ikke.

03-12-2010 13:35 #209

Jeg er IKKE muldvarpen !
IN før der er en der slår på gonggongen, siger mit navn og ryger ud

03-12-2010 13:51 #210

Her er lidt koldt, så jeg vil tage min "wazaki" skjorte på og kigge på delfinerne.

03-12-2010 14:01 #211

Jeg mangler følgende spillere:
freakstar
StonieN
danielgron
TomNash

03-12-2010 14:12 #212
in før der er nogen der slår på gonggongen og får immunitet
03-12-2010 15:30 #213

Mangler kun freakstar og TomNash nu.

03-12-2010 15:38 #214

Uh.. hvor er det spændende :-) Jeg er sikker på jeg ligger rigtig godt i dén her :-)

03-12-2010 15:54 #215

tager den når jeg kommer hjem, omkring kl. 18.

03-12-2010 16:23 #216

Regner med at tn gør mig stolt og vinder den- trods alt pga situationer som denne der gjorde han blev valgt :)

03-12-2010 16:35 #217

wanne bet toga?
jeg siger Tom ikke tager den..

03-12-2010 16:36 #218

Toganim .. det bliver rigtigt svært at slå min lave score ... jeg må ikke afsløre hvor få spørgsmål jeg klarede det på, men det er et rigtigt flot resultat som sagtens kan være dystens bedste!

03-12-2010 17:03 #219

jamen det kan vi godt. Hvis TN tager den så stemmer vi dig ud, og hvis han ikke tager den så får du lov at leve til næste øråd

03-12-2010 17:08 #220

nej nej.. det får jeg ikke noget ud af...

Hvis du ikke kommer op med noget mere spændende, så er det lige meget.

Selvom jeg jo gerne vil vinde.

03-12-2010 19:31 #222

WP toga! :D

03-12-2010 19:31 #221
REVEAL

toganim og freakstar gav begge op, og deler sidstepladsen.
03-12-2010 19:32 #224
6. pladsen

Jones med 30 spørgsmål

Ikke en levende person
Ikke fra Robinson
En person
Ikke en musiker
Ikke amerikansk
Død før 1997
Ikke en mand
Ikke død for 1500
Ikke en skuespiller
Ikke fra Skandinavien
Blev ikke myrdet
Ikke kendt for at have lavet eller produceret noget
Ikke royal
Europæisk
Ikke engelsk
Død før personen blev 35
Ikke Anne Frank
Ikke blevet gættet af andre før spørgsmål 15
Død før 1980
Ikke Marie Curie
Ikke død inden 1930
Ikke kendt internationalt for at have sagt noget bestemt
Ikke død inden at være blevet 25 år
Ville kunne findes i nogle historiebøger
Ikke død i en ulykke
Kone til en kendt person
Ikke kendt for at være en politikers sidekick
Tysk
Hitlers sekretær / assistent
Eva Braun!
03-12-2010 19:32 #223
7. pladsen

danielgron med 33 spørgsmål

En ting der på et tidspunkt har besiddet liv
Berømt
Ikke dansker
Ikke pokerspiller
Ikke musiker
Ikke politiker
Ikke amerikaner
Ikke fra Storbritannien
Ikke sportsstjerne
Ikke royal
Ikke fra Norden
Ikke krigshelt
Ikke kunstner
Ikke forfatter
Ikke bibelsk figur
Ikke Paven
Ikke Einstein
Død
Ikke videnskabsmand
Ikke skæg
Ikke en man typisk har lært om i folkeskolen eller gymnasiet
Ikke død efter 1990
Ikke død før 1940
Tilknyttet en krig
Tilknyttet 2. Verdenskrig
Ikke Goebbels
Ikke Heimlich
Ikke en ond satan man forbinder med de tyske krigsforbrydelser som en udøvende magt
En tysker
En kvinde
Hitlers kone
Fornavn er Eva
Eva Braun!
03-12-2010 19:33 #225

jeg er sååå spændt :) jeg tror jeg ligger HELT i top :)

03-12-2010 19:35 #226
5. pladsen

StonieN med 25 spørgsmål.

Person
Ikke en mand
En kendt person
Ikke dansker
Ikke kendt fra TV
En kvinde
Ikke amerikaner
Har ikke politisk indflydelse
Ikke forfatter
Ikke involveret i sport
Europæer
Ikke musiker
Ikke skuespiller
Lever ikke
Ikke Jeanne D'arc
Levede efter 1900
Ikke Mother Theresa
Ikke død inden for de sidste 10 år
Ikke royal
Ikke forretningskvinde
Døde før 1950
Havde en rolle i en krig
Ikke Anne Frank
Var involveret i 2. Verdenskrig
Eva Braun!
03-12-2010 19:36 #228
4. pladsen

Bechm8 med 22 spørgsmål.

En person
Ikke en Robinson-deltager
Ikke Jakob Kjeldberg
Ikke kendt for poker
Ikke Thingyman
Ikke relateret til PN
Ikke skuespiller
Ikke sanger
Ikke en fiktiv person
Ikke en politiker
Ikke en sportsstjerne
Ikke en mand
Ikke Dronning Margrethe
Ikke fra Danmark
Ikke Paris Hilton
Ikke fra USA
Fra Europa
Ikke fra England
Fra Tyskland
Ikke Andrea Merkel
Lever ikke
Eva Braun!
03-12-2010 19:36 #227

men .. mine spørgsmål er helt anderledes end jeres!!!!

03-12-2010 19:37 #229

Pause i reveal.

Top 3 har alle fået svaret på under 20 spørgsmål, kan jeg dog afsløre :)

03-12-2010 19:49 #230

tuznelda fik svaret på 17 spørgsmål

Ikke et væsen, der er i live.
Et væsen der engang har været i live.
Ikke fysisk stort
Et menneske
Ikke en mand
Ikke kendt fra film
Ikke kendt som en figur fra litteraturen
Ikke kendt for at have skabt noget
Ikke Mona Lisa
En historisk personlighed
Ikke fra den royale verden
Ikke dansk
En person som faktisk har levet udover enhver tvivl
Ikke Mata Hari
Ikke kendt fra videnskabens verden
Ikke kendt fra musikkens verden
Eva Braun!

03-12-2010 19:50 #231

TomNash fik OGSÅ svaret på 17 spørgsmål.

En person
Ikke en dansker
Ikke en sportsperson
Ikke tilknyttet musikbranchen
Ikke tilknyttet politik
Ikke pokerspiller
Ikke nulevende
Ikke en fiktiv person
Ikke forbundet med underholdningsbranchen
Levende i det 20. århundrede
Fra Europa
Havde ikke en magtfuld stilling
Tysker
Ikke Einstein
Personen forbindes med Nazi-Tyskland
Ikke en mand
Eva Braun!

03-12-2010 19:52 #232

pis ... kun en delt 2. plads når jeg havde regnet med at vinde!

03-12-2010 19:52 #233
1. pladsen

Men insomnia fik svaret på 16 spørgsmål og vinder dermed immunitet! Tillykke!

En person
Hunkøn
Ikke nulevende
Ikke dansk
Ikke amerikaner
Ikke Lady Diana
Levet inden for de sidste 100 år
Ikke en skuespiller
Blev ikke myrdet
Har været gift med en kendt
Døde ung
Ikke sanger
Ikke sportskvinde
Mere kendt gennem sin mands bedrifter
Begik selvmord
Eva Braun
03-12-2010 19:54 #234

men godt klaret Insomnia!

03-12-2010 19:58 #235
Event: Ø-RÅD

Jeg skal have alle jeres stemmer før kl. 20.00 på søndag (men send dem meget gerne ind i god tid!).
03-12-2010 20:34 #236

WP Insomnia !
Vi må lige snakke sammen inden søndag

04-12-2010 11:46 #237

Rigtig flot af vinderen og de to næste placeringer, havde aldrig tænkt på at stille spørgsmål på den måde.

04-12-2010 12:09 #238

@ Jones ... jeg kunne i hvertfald godt se på de spørgsmål I mænd har stillet, at jeg associerer helt anderledes end jer :-) Jeg havde ret hurtigt fornemmelsen af, at der var tale om en kendt mands elskerinde. jeg dog rigtigt imponeret af TomNash og Insomnia ... Jeg havde ikke forventet, at mænd ville kunne gætte en forholdsvis anonym kvinde så hurtigt, når nu hun ikke rigtig selv har udrettet noget af betydning.

04-12-2010 12:21 #239

der dybt skuffet over mig. Først sent at jeg finder ud af at det er kvinde:-)

ffs, har ellers hylden fyldt med bøger om Tyskland histore, DVD'er om Auschwitz, interviewbog om topnazifolk osv...ffs noget crap.

04-12-2010 12:29 #240

TomNash .. det viser bare, at du er ramt af en typisk fordom .. en kvinde kan ikke på nogen måde være "vigtig" :)

Da først jeg var sikker på, at jeg skulle gætte en person (jeg tænkte på, at GM kunne finde på at vælge noget "diffust" men Ø-relateret som "Koralrev"), var det da oplagt at finde ud af om det var mand eller kvinde!

04-12-2010 14:34 #241

Opfordrer GM til at tænke pä, det er julefrokosttid og deadline derfor bør rykkes til mandag...

04-12-2010 14:57 #242

Ved ikke hvor meget jeg er på i løbet af imorgen - vi skal have nået at koordinere stemmer inden afsendelse ... skriv det gerne i tråden hvis det er

04-12-2010 15:00 #243

Tidspunktet er fastlagt, og hvis man er for tømmermændsramt i morgen, så sørg for at få sendt jeres stemmer ind i dag.

Meningen har fra start af været, at deadlines skulle blive kortere gennem spillet. Man kan sagtens også tale taktik før ø-rådet faktisk starter, så det må I så sørge for at udnytte i fremtiden. 2 dage (weekend eller ej) er mere end nok til at bestemme sig for, hvilket navn man skal sende ind til mig.

04-12-2010 15:09 #244

Thingy viser tænder for første gang i spillet...

Jeg har først julefrokost d. 17, så Jeg er åben for MSNsamtaleromkring koordinering og forhandlinger om stemmerne i aften efter kl. 20.. :-)

04-12-2010 15:22 #245

Synes det er fair nok, jones tuder bare fordi de ikke kan nå at skaffe en ekstra stemme.

05-12-2010 02:24 #246
insomnia har valgt at give sin immunitet videre til tuznelda.

Det var en sen beslutning, men ingen har sendt stemmer ind endnu, så jeg tillader det i denne omgang.
05-12-2010 09:12 #247

det var da noget af en julegave at vågne op til!!! Tak for det Insomnia !!

05-12-2010 09:32 #248

WP insomnia, skal det tolkes som at du ikke frygter for dit eget liv?

05-12-2010 11:56 #249

Hvorfor skulle han dog gøre det?

05-12-2010 12:36 #250

Jeg tror alle gl. Tuzzer frygter for vores liv efter Jacob røg ud. Det er også derfor jeg er meget overrasket Men samtidig også taknemmelig over at have fået immuniteten forærende. Jeg kunne bare godt have brugt en forklaring inden.

05-12-2010 13:03 #251

Tuzz, til info eftersom folk allerede ved det- insomnia stemmer med de gamle esser, mens jones stemmer med de gamle tuzzer... insomnia prøver at bevare forholdet med jer ved at give dig immuniteten

05-12-2010 18:24 #252

aftenssøndagsbump

05-12-2010 20:02 #253
Reveal

Jeg afslører nu, hvad folk har stemt.
05-12-2010 20:03 #254

Anden stemme går til freakstar.

05-12-2010 20:03 #255

Første stemme går til Jones.

05-12-2010 20:05 #257

Den fjerde stemme har freakstar fået.

05-12-2010 20:05 #256

Tredje stemme går til danielgron.

Jones, freakstar og danielgron har nu 1 stemme på sig hver.

05-12-2010 20:06 #258

Den femte stemme er placeret på danielgron.

05-12-2010 20:07 #259

Den sjette stemme går også til danielgron.

05-12-2010 20:08 #260

Den syvende stemme får freakstar.

freakstar og danielgron har nu 3 stemmer hver. Der er 2 stemmer tilbage.

05-12-2010 20:09 #261

Den ottende stemme går til freakstar.

Kun en stemme tilbage. Hvis den ikke går til danielgron, så er freakstar ude af Robinson Ekspeditionen.

05-12-2010 20:11 #262

Den sidste stemme går såmænd også til freakstar.

freakstar er det første medlem af juryen.

freakstar - jeg håber, at du har pakket dine ting, for nu er det blevet din tur til at forlade ekspeditionen. Du har lov til kort at sige farvel, hvis du vil.

05-12-2010 20:17 #263

flere ting helt galt ved denne afstemning.

05-12-2010 20:28 #264

jeg er også helt rystet ... hvorfor stemmer I Freakstar?

05-12-2010 20:32 #265

:D

Forvirringen er jo total hos de "gamle" tuzzer!!

05-12-2010 20:40 #266

Hvem skulle vi ellers stemme, tuz?

Det gik som forventet

05-12-2010 20:44 #267

Bech .. ja, det er da klart -- der er snart ingen gl. tuzzer tilbage, så hvis ikke vi vinder de sidste dyster, så ender det med kun at være esser tilbage og det er da ikke særlig interessant!

Dynamikken i spillet er da mere interessant, hvis der stadig er repræsentanter fra de to gl.hold!

05-12-2010 20:57 #268

forventede stemmerne, var desværre ikke hjemme hele dagen idag til at gøre noget. Jeg ser frem til en spændende finale, hvor toga vinder over TN HU.

Håber dog en af de gamle tuzzer kan levele toga, tvivler desværre.

05-12-2010 20:59 #269
"Dynamikken i spillet er da mere interessant, hvis der stadig er repræsentanter fra de to gl.hold!"

Nu går spillet jo ikke ud på at være spændende, og hvis det er argumentet for at tuzzerne ikke skal ud, så må jeg ærlig talt sige jeg er skuffet over jeres engagement!
05-12-2010 21:08 #270

Bechm8 .. når man kun spiller om æren, synes jeg da netop det er vigtigt, at spillet har dynamik og spænding lige til det sidste. Det er da en billig baggrund at vinde på, hvis I eliminerer gl. tuzzer én efter én og så "bare" skal stikke hinanden i ryggen til sidst.

Hvor er æren i det?

05-12-2010 21:32 #271

Hvis tuzzerne vil have lidt ære så slå på gonggongen

05-12-2010 21:35 #272

@tuznelda

Du mener da forhåbentlig ikke helt seriøst, at vi bare skal fucke helt op nu, og så stemme i øst og vest. Det lyder for mig som en deltager der godt ved hvad vej hun skal!

I magtede ikke opgaven taktisk. Tough noogies....

05-12-2010 21:51 #273

jeg mener ikke I skal fucke up, Bechm8 .. jeg taler helt generelt om situationer, hvor kun æren står på spil.

jeg vil kæmpe med næb og klør i de kommende dyster og hvis jeg taber bare én, er jeg også godt klar over, at jeg bliver stemt ud, hvis ikke jeg gonger ... det forholder jeg mig til når det er nødvendigt.

jeg er bare skuffet over, at der er så mange esser, der er tilfredse med at være campesinos sin cojones!

05-12-2010 22:04 #274

@tuz

Der kommer vist ikke mere ud af denn samtale!

i mine øjne er det fuldstændigt håbløst det du forslår!

05-12-2010 22:18 #275
Besked med posten

I er indtil videre blevet testet på alle mulige måder
Og I får nu lov til at bevise jer inden for 3 områder

Det handler om viden, ikke om du er mand eller kvinde
Du skal blot genkende mine hints for at kunne vinde
05-12-2010 22:29 #276

@ GM

kan man slå på gonggongen når man lyster?

@ Bech

Du er jo helt væk.

Det her spil er individuelt. Der skal nok være en der backstabber eller kommer med tåbelige forslag på et tidspunkt.

@ freak

Så ved vi hvor din stemme ligger :)

@ Toga
Du spiller Robinson, som du spiller WW.
Du snakker meget om den rolle du ofte selv har, og vil gerne henvise til hvor synligt det var postgame.

05-12-2010 22:31 #277

@ Jones

Man kan slå på gong-gongen under et ø-råd - hverken før eller efter.

05-12-2010 22:48 #278

1: Vent til øråd
2: slå på gonggongen
3: Sig Toga
4: Du har nu immunitet

05-12-2010 22:50 #279

Jones er muldvarpen, I hørte det her først

05-12-2010 22:58 #280

Måske når du er røget ud som muldvarp og skal give den videre

05-12-2010 23:58 #281
Event: IMMUNITETSDYST (VIII)

Ekspeditionens ottende dyst bliver en 3-dels quiz, hvor det gælder om at score flest point (30 er max).

Der er 3 kategorier: TV-serier, skuespillernavne og musik.

Send mig dine svar før midnat på tirsdag.

TV-serier

Du får 1 point per korrekt tv-serie.

1: img816.imageshack.us/i/tv1.png/
2: img441.imageshack.us/i/tv2.png/
3: img704.imageshack.us/i/tv3c.png/
4: img830.imageshack.us/i/tv4j.png/
5: img508.imageshack.us/i/tv50.jpg/
6: img63.imageshack.us/i/tv6.png/
7: img196.imageshack.us/i/tv7.png/
8: img258.imageshack.us/i/tv8.png/
9: img267.imageshack.us/i/tv9.png/
10: img338.imageshack.us/i/tv10.png/

Skuespillernavne

Du får et ½ point for at gætte skuespillerens navn og et yderligere ½ point for at nævne, hvilke(n) film karakteren stammer fra.

1: Mike McDermott
2: Tyler Durden
3: Detective David Tapp
4: Ellen Ripley
5: Jake Sully
6: Commodus
7: Keyser Söze
8: Ahmed Ibn Fahdlan
9: Gaylord Focker
10: Seth Gecko

Musik

Her får du et ½ point for at gætte navnet på sangen og et ½ point for at gætte artisten korrekt.

www.megaupload.com/?d=4ZLIZM4J

Hjælpemidler er under ingen omstændigheder tilladt!
06-12-2010 00:00 #282

og vi kan antage at research IKKE er tilladt, amirite?

06-12-2010 08:39 #283

Hvem skal bruge hjælpemidler, når man er der, hvor IMDB henter deres oplysninger fra :D

06-12-2010 09:10 #284

Tv serierne bliver en blanding af viden og kvalificerede gæt. Skuespiller og film var rimeligt let med alle de film jeg ser.. og musikdelen er også blandig af viden og gæt. Dog klart mere viden end gæt, er min umiddelbare vurdering.

\tuz

06-12-2010 10:02 #285

"midnat på tirsdag"

altså natten TIL tirsdag?

06-12-2010 10:04 #286

Det ender nok med en skrivebordssejr til en af jer andre fordi jeg har glemt at skrive navne med stort eller sådan noget... typisk GM :)

06-12-2010 11:52 #287

Så har jeg sendt ind - det er en sand vinder... I må hellere slå på gonggongen nu så ;)

06-12-2010 12:22 #288

God dammit,..

ingen lyd på arbejdscomputeren.
så bliver lyddelen først efter job

06-12-2010 12:47 #289

Rigged !
Jeg har sendt ind, og jeg kunne kun få 27½ point :(

06-12-2010 12:56 #290

Du har obv ikke 27½ point!

Hvis der er nogen, der scorer så højt, så er jeg godt nok langt bagud.

06-12-2010 14:11 #291

Jeg tror/håber jeg er ret godt inde, men 27½ points er altså ret meget, så jeg ved ikke helt om jeg tror på toga.

06-12-2010 14:13 #292

Men det ville selvfølgelig heller ikke være første gang toga fortalte en lille usandhed :)

06-12-2010 14:16 #293

Jeg startede spillet utroligt åbent, og var det også ved sammenlægningen. De usandheder som jeg har fortalt efter sammenlægningen skyldes at I har fortjent det. Jeg har hele tiden ville spille med åbne kort, og jeg sagde også til dig igår at det ikke var dig der røg ved ørådet.
Jeg kontaktede endda freakstar for at give ham muligheden for at slå på gonggongen da jeg synes det burde være fair - men han var ikke til at få fat på.

06-12-2010 14:18 #294

den der dyst er jo fuldstændig umulig. jeg er helt pas.

06-12-2010 14:22 #295

Toga, du pudser din glorie ved hver lejlighed...

Du fortalte mig, da vi var to hold, at vi kunne stole på hinanden.
to dage efter bliver jeg ledt ud på et sidespor, da kejser bliver sendt hjem. Det kunne sagtens have kostet mig mit liv...
Det har de gamle tuzzer vidst ikke hørt noget om endnu?


Jones
Der nu prøver at lade være med at kaste med mudder i denne tråd.

06-12-2010 14:24 #296

Nej, han var nemlig ikke til at få fat på, selvom du ihærdigt prøvede på at overbevise mig om det modsatte :D

06-12-2010 14:26 #297

Jeg gider ikke stonien sidder og sviner mig da - især ikke fordi det var ham og jacob der kørte et level på TN og mig...
det kunne aldrig koste dig dit liv, og det ved du også godt- jeg skulle teste så jeg vidste hvor jeg havde dig.. stemmerne faldt 4 på kejser, 1 på mig og 1 på daniel- så jeg forstår ikke hvorfor du er så bange

06-12-2010 14:27 #298

jeg synes det er ok at toga pudser glorien lidt, ville bare ønske han også ville pudse min lidt.

Stonien har du lyst til at spille sammen med mig??

06-12-2010 14:31 #299

TomNash har altid været ærlig overfor mig og jeg er glad for at spille med ham !

06-12-2010 14:32 #300

Men det kunne lige så godt være mig, der var røget...

lol, Tom vil godt have toga pudser hans også :D
Temmelig plat, men hvad kan man forvente på en øde ø..

06-12-2010 14:34 #301

@jones

Det er fordi at jeg ikke har det ret godt med at rose mig selv, da jeg rent faktisk er et meget beskedent menneske...

06-12-2010 14:37 #302

Der er jo ensomt på toppen...
har jeg hørt :)

06-12-2010 14:42 #303

Jah Jones, det kunne være gået grueligt galt - tænk hvis 4 mennesker stak mig i ryggen og valgte at tage DIG ud :O åh åh

Beskedenhed er en by i rusland

06-12-2010 15:23 #304

Næh, faktum er at jeg blev kørt ud på et sidespor, hvor jeg stemte markant anderledes end jer andre.
At det så er kejser du valgte som offer er jo ikke det der er releveant, det kunne lige så godt have været mig.

06-12-2010 15:42 #305

Jeg er uden tvivl temmeligt godt inde i denne her quiz. Der er 2 spg jeg endnu ikke har besvaret ... jeg ved jeg kender den sang og serie, men er endnu ikke kommet i tanke om navnene.. dog føler jeg mig meget sikker på, at de øvrige 28 er korrekte.

Vi har vel allesammen gjort brug af halve sandheder og små hvide løgne i det her spil.. jeg er dog ret stolt af, at alle jeg Har stemt på, har fået det ærligt af vide før deadline og reveal, så de har haft muligheden for at gonge.

Jeg gør ikke forskel på en ny eller gammel medspiller... så kom bare og bank på min MSN til en lille snak.

06-12-2010 15:48 #306

Det er lige mig! Der er mindst 2 point lige i boksen til mig der!

06-12-2010 17:48 #307
"altså natten TIL tirsdag?"

Nej, "før midnat på tirsdag". Dvs. i morgen.
06-12-2010 19:17 #308

Altså INDEN imorgen ?

06-12-2010 19:25 #309

så har jeg min besvarelse færdig og sendt ind til Thingyman .. :) Hvor mange mangler stadig?

06-12-2010 19:58 #310

Jeg mangler at sende, og trækker den til det sidste fordi Thingy vælger at skabe mere forvirring, i stedet for at give et enkelt svar på mit spørgsmål :)

06-12-2010 20:15 #311

Ok Jones :)

jeg er overbevist om, at deadline før midnat tirsdag skal forstås som senest "tirsdag d. 7. december kl. 23.59" :)

Men ud fra formuleringen i både Thingys, din og togas indlæg, kan jeg godt forstå du er forvirret :)

06-12-2010 20:26 #312

Jeg driller bare- deadline er obv 23.59 tirsdag... utroligt jones fatter så lidt

06-12-2010 20:28 #313

@ Toga

Hvornår bliver det midnat tirsdag?

06-12-2010 20:32 #314

lad jeg ikke narre af toga, der prøver at give jer mere tid.

Midnat tirsdag er selvfølgelig kl.00.00 tirsdag!

Det er kun midnat en gang/døgn. altså må vi gå ud fra, at det er minuttet EFTER mandag kl. 23:59.


Tak for den fiiine forklaring GM... :/

06-12-2010 21:17 #315

jeg må give dig ret Jones .. sådan som Thingyman har formuleret sig, er deadline LIGE OM LIDT!!

Lidt ærgerligt for de spillere, som måske sidder og ikke har fået færdiggjort deres besvarelser endnu ... the clock is ticking.. Tick, tock, tick, tock...

06-12-2010 21:22 #316

In før Thingy redigere sit indlæg.

Derfor har jeg snuppet en kopi.

Send mig dine svar før midnat på tirsdag.

07-12-2010 00:49 #317

Nu holder I...

For det første, så svarede jeg NEJ på dit opklarende spørgsmål, Jones, og siger at det først er i morgen (dvs. i dag, fordi den er efter 00 nu), så der bør den vel forhåbentlig allerede være lukket :P

Men jeg skriver "før midnat på tirsdag". Jeg kan ikke se hvordan dette er forvirrende. Det er før, at det er midnat på tirsdag - jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal formulere det tydeligere.

07-12-2010 09:08 #318

"før på tirsdag" :0 så er det for sent nu

07-12-2010 09:42 #319

Kan vi forvente reveal snart?
Det er næsten 10 timer siden deadline

07-12-2010 10:25 #320

Husk at poste 3 indlæg så der er kontakt via andet end PN.

07-12-2010 10:30 #321

Min besvarelse er så overlegen at det er en god chance for at Thingy må sidde og overveje om jeg skal hjemsendes for mistanke om googling!

Jeg garanterer dog for at jeg har svaret uden den mindste hjælp...
I skal nok sørge for at tage jer lidt sammen hvis I skal vinde denne her!

07-12-2010 10:42 #323

umiddelbart må Stonien regnes som favorit til den her.
Han har jo en skærm kørende med poker og mindst en med serier/film, samtidig med at fjernsynet kører og der er fuld blæs på radioen.
Det er et under, at den mand har tid til at koncentrere sig om Poker.

07-12-2010 10:42 #322

Det eneste der betyder noget er om tuznelda vinder eller ej

07-12-2010 11:46 #324

Åh, toganim ... hvor er du sød, sådan at bekymre dig for mig. Det er meget galant af dig og jeg bliver helt rørt over din omsorg.

Er det fordi jeg har lovet at stemme på dig i finalen uanset, hvem du sidder overfor?

07-12-2010 11:56 #325

Tuz, du misforstod vist min post. Pointen var at du røg hvis du ikke vandt, og det derfor var lige meget hvem af os andre der vandt den :/ så ved ikke hvor galant det er

07-12-2010 12:04 #326

Vi får se, toganim ..

Jeg HAR vundet dysten, så dine trusler er irrelevante..

Jeg vælger at tro, jeg forstod din kommentar rigtigt i første omgang. :-)

07-12-2010 12:13 #327

OMG...

jeg har spillet denne dyst som Reverse Sheep.

07-12-2010 13:27 #328

Mangler stadig noget i tråden fra Bech, daniel og insomnia.

07-12-2010 14:06 #329

Jones: Det er mest fordi folk er så retardo, at jeg ikke magter at skrive noget her i frygt for hvad der kommer den anden vej ;-)

p.s jeg vinder ikke dysten!

07-12-2010 14:08 #330

Bech

Det er bare svært at spille, hvis du har halvdelen på "ignore", selvom jeg mistænker Tom for at have det sådan med nogen af os.

07-12-2010 14:14 #331

Jones:

Det går da fint indtil nu ;-)

07-12-2010 14:15 #332

Det Jones mener:

"Det er svært for mig at prøve at sweettalke dig, hvis du har mig på "ignore". Tom har også sat mig på ignore fordi han er sej"

07-12-2010 14:16 #334

p.s

Har indsendt min svar!

07-12-2010 14:16 #333

@Jones

Jeg har ingen radio :-)

07-12-2010 14:20 #335

ja, jeg bliver jo nød til at finde nogen der vil stemme med mig.
Du har jo støvsuget alle op i din kurv.

07-12-2010 14:22 #336

Jeg har da bare slet ikke brug for at tale strategi med nogen!

07-12-2010 14:23 #337

Nej daniel, det behøver man vel ikke som muldvarpe? ;)

07-12-2010 14:24 #338

Jones, det vil hjælpe på din samvittighed hvis du bare indrømmer du er muldvarpe

07-12-2010 14:26 #339

Ja, det ville være pænt af mig, men jeg vil ikke give immunitet til alle og enhver.
Det er jo ikke en gavebod.

07-12-2010 15:23 #340

Den der muldvarpen lugte kan...

Det er sandsynligvis den der har en kraftig lugtesans der skal opveje et meget dårlig syn, en kvalitet muldvarpe er kendt for!

07-12-2010 15:51 #341

Nå, der er stadig liv i bechm8 og Daniel :-)

Godt at se jer med lidt spræl i ... jeg var helt bekymret for om I bare var dobbeltprofiler for at sikre toganim flertal hver gang.

07-12-2010 16:11 #342

Hvis jeg havde været en Toga-profil havde jeg haft mindst 14 indlæg dagligt med opråb om hvor genial jeg er :-)

07-12-2010 17:33 #343

Bare et bump, før jeg tager op på den anden side af øen og ser kampen mellem de hvide duer og de grønne papegøjer.

07-12-2010 18:01 #344

@Daniel ... det kan du egentligt have ret i :-)

@Jones .. god fornøjelse m kampen... jeg håber Barcelona hjælper jer lidt og giver russerne tæv!

07-12-2010 22:11 #345
Att Gamemaster ... kan vi forvente reveal i aften umiddelbart efter deadline?
07-12-2010 23:15 #346

@ Tuz

Umiddelbart har jeg info om at der er reveal i morgen, når GM er stået op.

07-12-2010 23:21 #347

ok ... jeg sidder nemlig og læser korrektur på en venindes afgangsspeciale, så jeg ville gerne være fri for hele tiden at "zappe" ind på PN for at se, om der er reveal eller ej :)

OG jones .. god kamp, tillykke med det fantastiske resultat!!! Jeg så kampen på 3+ og jeg tog mig selv flere gange i at sidde og heppe på FCK selvom jeg normalt hepper på de gule og blå fra vestegnen :)

07-12-2010 23:23 #348

ja, det var en meget fed kamp at være inde og se.

08-12-2010 04:32 #349
Reveal

TomNash sendte ikke ind og indtager dermed sidstepladsen.
08-12-2010 04:33 #350
7. pladsen

danielgron med imponerende 6 point
08-12-2010 04:34 #351
6. pladsen

toganim klarer sig ikke meget bedre med 7 point
08-12-2010 04:36 #352
5. pladsen

Jones med 8,5 point

Ikke de bedste scores indtil videre.
08-12-2010 04:38 #353
4. pladsen

Bechm8 er den første til at nå double digits med 13 point
08-12-2010 04:40 #354

Kun top 3 tilbage - alle tidligere Tuzzere.

08-12-2010 04:41 #355
3. pladsen

Med tuznelda her tager vi noget af et hop op til 22,5 point.
08-12-2010 04:42 #356
2. pladsen

StonieN tager den ærgerlige runner-up placering med 26 point, som han kan være meget stolt af
08-12-2010 04:43 #357
1. pladsen

Og 1. pladsen går igen igen til insomnia med hele 28 point!!!!!

Tillykke med immunitet. Bestem dig før kl. 20 i morgen, om du vil give den videre til en anden.
08-12-2010 04:46 #358
Facitliste

Billedudsnit fra TV-serier:
1) The Big Bang Theory - img816.imageshack.us/i/tv1.png/
2) V - img441.imageshack.us/i/tv2.png/
3) Blue Mountain State - img704.imageshack.us/i/tv3c.png/
4) Gossip Girl - img830.imageshack.us/i/tv4j.png/
5) Firefly - img508.imageshack.us/i/tv50.jpg/
6) Lost - img63.imageshack.us/i/tv6.png/
7) 24 timer - img196.imageshack.us/i/tv7.png/
8) House - img258.imageshack.us/i/tv8.png/
9) Prison Break - img267.imageshack.us/i/tv9.png/
10) Heroes - img338.imageshack.us/i/tv10.png/

Filmnavne:
1) Mike McDermott (Matt Damon, Rounders)
2) Tyler Durden (Brad Pitt, Fight Club)
3) Detective David Tapp (Danny Glover, Saw)
4) Ellen Ripley (Sigourney Weaver, Alien)
5) Jake Sully (Sam Worthington, Avatar)
6) Commodus (Joaquin Phoenix, Gladiator)
7) Keyser Söze (Kevin Spacey, The Usual Suspects)
8) Ahmed Ibn Fahdlan (Antonio Banderas, The 13th Warrior)
9) Gaylord Focker (Ben Stiller, Meet the Fockers)
10) Seth Gecko (George Clooney, From Dusk till Dawn) - ikke Wall Street :P

Sange:
1) Pixies – Where Is My Mind
2) Iggy Pop – The Passenger
3) Teddybears – Cobrastyle
4) Edward Mayo & Vika Jigulina – Stereo Love
5) Nightwish – Amaranth
6) The Strokes – Heart in a Cage
7) Queen – Under Pressure
8) Erasure – Always
9) The Script – Breakeven
10) Guns 'N' Roses – Paradise City
08-12-2010 06:00 #359

Ej, for søren da ... hver gang jeg tror jeg har vundet ender jeg på 2. Eller 3. Pladsen ....

Men w p StonieN og Insomnia :-) Det er godt nok flotte resultater I har nået.

08-12-2010 08:51 #360

Lol...

Jeg ramte faktisk imponerede mange rigtig i serierne (to stk.), og så én i sangene.


WP til tuz, StonieN og insomnia.

@ Tom

Bare sig, hvis du ikke gider at have immunitet...

08-12-2010 13:26 #361
Event: Ø-RÅD

Jeg skal have alle jeres stemmer før kl. 20.00 i morgen.
08-12-2010 13:31 #362

Nåå toga, hvem stemmer The Toganim Tribe på denne gang? Follow the leader!

08-12-2010 14:58 #363

OK.

For lige at opklare eventuelle misforståelser på forhånd, så er deadline altså

TORSDAG d. 9. december kl. 19.59 SENEST.


og igen .. min MSN står åben for enhver og der bliver IKKE gjort forskel på nye eller gamle medspillere :)

08-12-2010 16:46 #364

LOL! Ja ok, der var jeg lidt for hurtig til at svare Fine Young Cannibals...

Men klokken var ged og jeg var træt..

WP Thingy..

@Toganim og resten af hans followers..

Hvad fanden gør i nu? Jeg napper jo alle dyster.. Og i kan ikke få mig over på jeres side.. HMM!!! Dilemma hva' "drenge"? Oh, well i havde chancen sidste gang...

U better pray that the next test will be GRID16 again...

insomnia, der nu bare har tænkt sig at vinde alle dyster... Indtil videre er der vel ingen tvivl om hvem der er den mest værdige Robinson-vinder...

08-12-2010 17:16 #365

Stonien, det kommer an på hvem man spørger. Jeg vil have spas så jeg prøver at få folk til at gonge den - men det lykkedes ikke :/
Derudover giver jeg forslag til lynchemmer ligesom alle andre der vil have indflydelse gør. jeg kan godt forstå du ærger dig over du ikke slog til i sin tid, men det ærger mig at du skal være så smålig St tage mig med i faldet. Dig og tuzz har skabt en "toga er aa leder og jeg stemmer på ham i finalen" så nu vil ingen lade mig komme late- tillykke

Insomnia, tillykke med sejren. Jeg var af den opfattelse du ikke havde tid til spillet, men vi kan vist trygt betragte det som et level så... "wp"

08-12-2010 17:53 #366

@ Toga

Jeg har ikke lavet et level på jer. Jeg har sgu ikke tiden til alle jeres lokumsaftaler og snik snak. Så jeg valgte at melde det ud. Det var i så ligeglade med, og så må i jo tage "problemet" nu.. Jeg vinder dyster, som ingen anden, og det er den måde jeg må overleve på, når jeg nu ikke har tid til at lefle eller bliver leflet for.

Hvis du er så glad for at folk "donger den", hvorfor gør du det så ikke selv? Er hele denne gonggong-snak kun noget du gør, for at få folk til IKKE at gøre det? If so.. Så tror jeg sgu at det er lykkedes for dig.. Folk aner ikke hvem muldvarpen er, og derfor slår de self. ikke på den gonggong.

But then again.. Why should I care? Jeg har jo immunitet... Måske..

08-12-2010 18:14 #367

LOL toga, hvad fanden får dig til at tro at jeg nogensinde skulle stemme på dig i finalen?

Og jeg aner forresten ikke hvem jeg skal stole på, så lige nu er det ingen udover mig selv.

08-12-2010 18:30 #368

shhh stonien, spil med på den :P

btw, insomnia - jeg hørte det som at du ikke havde tid til spillet og genre ville have folk til at stemme på dig. Hvis jeg har misforstået noget ville det ikke være første gang.

Tillykke med immuniteten, det er ikke den første- og nok ikke den sidste

08-12-2010 19:04 #369

Det er korrekt opfattet. Og da spillet, i langt større grad end at vinde dyster, drejer sig om alliancer. Jamen, så må man sige at jeg ikke har den fornødne tid til spillet. At jeg sagtens lige kan knuse jer i en dyst her og der, er en anden sag. Jeg følte bare af respekt overfor mine med- og modspillere, at I skulle have chancen for at stemme spillets stærkeste ud. Det blev ikke gjort, og så må jeg jo bruge den fornødne tid til at vinde dyster as usual ;) Vi kan kalde det den "rene" vej til sejr.. Eller den dovne... Whatever suits u best ;)

08-12-2010 20:30 #370

@ Insomnia

WP, du er i hvert flad den der har vundet flest dyster og forsætter du sådan så kommer du jo temmelig sikkert i finalen.
Til gengæld vil jeg godt høre lidt nærmere om din udmelding om, at du ikke havde tid til at spille mere.

Så vidt jeg ved, så skrev du en offline besked til mig. (right?)
I den besked skriver du, at du har bedt ,de andre, om at stemme dig, fordi du ikke havde tid til spillet. (right?)
Jeg forhørte mig hos cirka alle, men der var ikke nogen der havde fået lignende besked fra dig, eller også så løj de for mig.
Derfor er jeg interesseret i hvorfor denne besked endte hos mig, som den eneste?

08-12-2010 20:37 #371

lol, toga kan jo ikke selv slå på den, det er derfor han opfordrer andre til det.

08-12-2010 21:13 #372

Jones, jeg er på vej ud af klappen. Men spørg Toga. Jeg har ikke alle på messenger, måske i har mig blokeret... Men jeg bad ham videreformidle min information. Jeg håber han svarer ærligt på dette. Da det reelt set ikke har en skid med spillet at gøre. Jeg skrev det til dig, da jeg har dig på messenger. Og Til Tuz og Freak, som jeg samtidig bad informere StonieN da han i.flg Freak, var på druk...

insomnia

08-12-2010 22:08 #373

Der var bare ingen der turde stemme på dig, Insomnia, selvom du ikke havde immuniteten mere!

... udover dét, er jeg lige pt. lidt tom for ord ...

09-12-2010 01:42 #374

Er der nogle af jer, som ved om der her på 'øen' findes det modsatte af en tsetseflue? ... godt nok har jeg altid været B-menneske og dermed 'nataktiv' men det her er jo latterligt ... jeg ligger hver eneste nat uden at kunne sove mere end 2-3 timer...

09-12-2010 09:02 #375

Venter på en udmelding fra Tuz og Toga
Gerne i tråden....

09-12-2010 09:39 #376

Jones .. det er rigtigt jeg fik besked af Insomnia, at han ikke havde så meget tid mere ... men helt ærligt, så kan Jeg ikke huske om han bad mig om at stemme ham ud eller ej Og Jeg har ikke lavet log så jeg kan gå tilbage og tjekke. Det foregik en nat, hvor jeg blev vækket af messenger på mobilen Og derfor halvsov under det meste af 'samtalen', så jeg ikke rigtigt kan huske detaljer..

09-12-2010 09:45 #377

det er ikke så meget, om I blev bedt om at stemme ham ud eller ej.

Det er mere, at da jeg spurgte, var der ikke nogen der havde fået en lign. besked fra insomnia....

09-12-2010 09:55 #378

Well Jones, så er der jo to muligheder.. Enten har Toganim ikke videreformidlet min besked, eller også fortier dem du har adspurgt sandheden for dig..

09-12-2010 09:59 #379

Det er jeg godt klar over, det er derfor jeg melder ud sådan her, i stedet for at tage den over msn med dem.

Jones
Der åbenbart ikke er indbyder til tiltro fra de to hold på holdet.

09-12-2010 10:17 #380

Jeg dobbeltchecker gerne mine logs når jeg kommer hjem. Jeg havde en længere samtale med insomnia hvor han sagde han ikke ville spille sammen.
I forbindelse med Jeg spurgte hvor du stod alliancemæssigt sagde du at du ike havde lavet alliancer fordi du generelt ikke havde så meget tid. Jeg mindes IKKE at du nævnte du gerne ville ud og slog det derfor hen som et level da Jones skrev det til mig. Især fordi det var et indput i en anden samtale ìg ikke som jones' besked helt uopfordret.
Jeg hørte ligeledes at gm var blevet informeret hvorefter jeg antog det var rigtigt. Jeg opfordrede dog til du IKKE røg da jeg ikke følte det var din tur, og jeg ikke mener vi kan bebredes for at undlade at skifte taktik fordi folk ikke gider mere.
Når du alligevel er så aktiv ser jeg det som et stort angelsjoot


09-12-2010 10:39 #381

"Jones, jeg er på vej ud af klappen. Men spørg Toga. Jeg har ikke alle på messenger, måske i har mig blokeret... Men jeg bad ham videreformidle min information."

Den her er jeg ret sikker på ikke er korrekt - men skal som sagt nok dobbeltchecke logs senere. Det ville ikke være første gang min hukommelse er dårlig

09-12-2010 11:32 #382

Du fik den tilsendt samtidig som Jones, Freak, Tuz og Thingy.. Du var offline, præcis som Jones var..

At skrive 3-4 indlæg på PN over et døgn, er langtfra at betragte som aktiv.. Jeg kan bare ikke lægge de 12 timers lange lefle-seancer i det som du eksempelvis kan..

Og det er jo en stor del af spillet..

Og så er der STOR forskel på ikke at gide, og ikke at kunne..

Angleshoot? But why? Giv mig en plausibel grund til hvorfor jeg dog skulle gøre det? Hey, guys stem mig ud.. Jeg opgiver min immunitet.. Nå, hov.. De stemte mig sgu hjem.. WP insomnia.. Hold nu op mand.. Vis mig venligst samme respekt som jeg viser dig og alle andre i spillet.

09-12-2010 12:08 #383

Jeg har ikke fået nogen offlinemeddelse, beklager.

Jeg mener det går fra et level til angelshoot i det øjeblik du inddrager GM.
Jeg ligger ikke 12 timers lefle-seancer, jeg ligger kun 11. Og jeg finder din kommentar arrogant da jeg ikke lefler for nogen.
Jeg har ingen grund til hvorfor du skulle gøre det- men jeg antager heller ikke at du selv ved hvad du egentligt laver.

Lad være med at snakke om respekt når du ikke selv kan snakke ordentligt til folk.

09-12-2010 17:51 #384

Det har været en fornøjelse .......

09-12-2010 17:52 #385

@Jones

Hyggeligt du hilser af på mine vegne :)

09-12-2010 19:33 #386

lol

jeg skulle have tænkt over antallet af prikker...

09-12-2010 19:42 #387

hvis stonien slår på gonggongen og får immunitet så bare stem muldvarpen ud

09-12-2010 19:43 #388

Årh Toganim, Did I hurt your feelings lille pus?

Det er jeg sørme ked af...

Tag dig dog sammen!!!

Snakke ordentligt...Please..!

Faktum er at du ikke aner hvad fanden du skulle svare tilbage, og nu er du ude og gribe efter bitte bitte små halmstrå... Pinligt...

Indrøm dog bare at det pisser dig af, at du er blevet fanget i at spille spillet lidt for meget, og har tilbageholdt de informationer, jeg bad dig videreformidle..

Well as long as it's to your own benefit, I guess it's ok right..?

Respekten jeg snakker om søde lille skat, den ligger selvsagt i at jeg ikke bare slog ud med mine arme, og bare skred fra spillet.. Jeg valgte at informere om, at jeg herefter, i en længere periode, ikke kan lægge så meget engagement og tid i spillet, som det er min opfattelse at I andre kan og gør.

Derfor melder jeg ganske klart ud, at jeg videregiver min immunitet, således at I kan stemme mig ud, fremfor at skulle "trækkes" med en mere eller mindre fraværende spiller. Således føler jeg man bør opføre sig. At du så vælger at bruge den givne respekt, til at få dit eget lille rævekagebageri bygget endnu større.. Tja.. Det siger nok mere om dig end alt det andet vås du fyrer af på messenger og i diverse tråde..

Oh well, det er da godt at jeg vinder dyster så jeg slipper for alle de rævekager.. Dem bliver man jo fed af at æde!

09-12-2010 19:58 #389
Jeg slår på muldvarpe gonggongen


Jeg gætter på..... Jones
09-12-2010 20:04 #390

er jævnt utilfreds med at det er StonieN, der slår.

09-12-2010 20:11 #391

Jeg er også rigtigt ærgerlig over at miste StonieN, hvis gættet er forkert :(

OG så skal jeg da ellers lige love for, at der er sprunget en testosteronbombe herinde i dag ... der har været hanekamp hele dagen -- jeg har ikke turdet sige et "pip" af frygt for at blive bidt!

09-12-2010 20:15 #392

Søde Tuz.. Tag ikke fejl.. Det bliver aldrig en "kamp" hvis jeg er den ene deltager.. Så bliver det i sagens natur en regulær nedslagtning af min modstander.. :)

Jeg fanger dig lige på msn senere, jeg har lige et par ting jeg skal høre dig om..

09-12-2010 20:25 #393
Reveal

StonieN slog på muldvarpe-gonggongen og udpegede Jones.

Dette var en dårlig beslutning, idet der faktisk ikke er nogen muldvarp tilbage i spillet. Kejser_D's sidste opgave, før han forlod ekspeditionen helt, var nemlig blot at lade som om, at han videregav sin rolle til en anden person i spillet.

Too bad, StonieN. Catch you on the flipside. Ø-rådet er annulleret, og vi får aldrig at vide, hvorledes stemmerne gik.
09-12-2010 20:28 #395

WP GM .. så fik du lige lavet level på os allesammen :)

... men er nu oprigtigt ked af at se StonieN forlade øen :(

09-12-2010 20:28 #394

So sick...
Ville godt have set stemmerne...

09-12-2010 20:29 #396

GG all, det har sgu været hyggeligt nok. Regner med min winrate stiger i poker nu, når jeg ikke skal bruge tid på det her skidt mere :D

09-12-2010 20:46 #397
Reminder: I må naturligvis ikke tale med jurymedlemmer om spillet.
09-12-2010 20:48 #398
HE HE HE :)
09-12-2010 20:54 #399

Kejser_D ... WP!!!

det var spas :)

09-12-2010 20:55 #400

Kære Insomnia

Du kan på ingen måde såre mine følelser. Jeg kender dig ikke, og efter det meget lille kendskab jeg har fået til dig, så har jeg ingen intentioner om det. Jeg skrev at jeg mente det var angelshoot fordi du trak GM ind i det og det står jeg ved.
Jeg står også ved at jeg muligvis huskede forkert med logs, men efter at have dobbelt tjekket så husker jeg rigtigt. At du så ændrede og sagde det var en offlinemeddelse er surt, for dem gemmer logs ikke og det er således ord mod ord.

Faktum er at du ikke aner hvad fanden du skulle svare tilbage, og nu er du ude og gribe efter bitte bitte små halmstrå... Pinligt...
Selvom du havde skrevet så kan jeg ikke se problemet. Det blev så vidt jeg ved skrevet EFTER jacob var røget- så vi sad på stemmerne og du ville ryge før eller siden. Der er intet taktiskt vidunder gemt i dig, men det ændrer ikke at jeg stadig mener det er angelshoot.

At du så vælger at bruge den givne respekt, til at få dit eget lille rævekagebageri bygget endnu større.. Tja.. Det siger nok mere om dig end alt det andet vås du fyrer af på messenger og i diverse tråde..
Eftersom jeg ikke havde modtaget noget så slog jeg det hen som et level da Jones fortalte mig at du havde skrevet det til ham. jeg havde ikke hørt det fra flere på det tidspunkt så antog I ville teste ham. Efter mere snak om det blev vi enige om ikke at gøre så meget ved det (vi følte ikke at det kunne forvenets at vi ændrede vores strategi fordi du ikke havde tid alligevel)


Oh well, det er da godt at jeg vinder dyster så jeg slipper for alle de rævekager.. Dem bliver man jo fed af at æde!


Jah, du er sej- Du har vundet 2 dyster.. du må være stolt af dig selv.

09-12-2010 21:11 #401

Eftersom dette er en log ser jeg intet problem med at offentliggøre den. Jeg kunne reelt have ændret det hele. Hvis Insomnia føler at han er uenig og jeg har manipuleret samtalen er han velkommen til at tude offentligt

Det som jeg kalder at være høflig og lige "varme op" er åbenbart det som Insomnia kalder "at lefle".

Jeg har tilladt mig at slette et par navne som jeg brugte - synes ikke det har relevans for resten.

Jeg dropper emnet nu medmindre andre har spørgsmål

PS: Jeg gennemlæste loggen et par gange for at se at jeg ikke skrev noget dumt om nogen :D


Fra Meddelelse
Stonien hej
Stonien hyg jer
Stonien has left the conversation.
Poul Sørensen (L)
Poul Sørensen er du vis som offline?
Insomina Næh
Poul Sørensen mit msn fucker max
Insomina Men du står som offlne..
Poul Sørensen haha
Poul Sørensen msn skodder
Insomina lolz
Poul Sørensen du er ham den kendte, right?
Insomina lol
Insomina tjo
Poul Sørensen tillykke med det eller hvad man siger :D
Insomina Det kan jeg vel ikke løbe fra længere..
Poul Sørensen ellers husker jeg forkert
Insomina ja lige prøcis..
Insomina præ
Insomina NEj nej det er mig der er "hemmelig"
Poul Sørensen ville gerne have fanget dig før for lidt taktisk- eller bare høre hvordan og hvorledes
Poul Sørensen det er også fair nok, det skal du have lov til at være.. den der lever stille, lever godt
Insomina true
Poul Sørensen kunne forestille mig at der er mange wannabe på PN der vil vide hvem du er - eller spille med dig fordi du er celeb
Insomina JEg har ikke haft ret stor mulighed for at være online.. desværre
Poul Sørensen okay, jegk an bare stadig ikke se dig som online
Poul Sørensen mærkeligt
Insomina ja til det første.. Det er diekte plat..
Insomina Random folk der skriver en PM med følgende tekst: HVEM ER DU?
Insomina altså come on..
Poul Sørensen hahahaha
Poul Sørensen hvis du ville offentliggøre det så havde du nok sagt det noget før :D
Poul Sørensen god griner
Insomina netop
Insomina Folf er jo idioter
Insomina folk
Poul Sørensen yep
Poul Sørensen skide haters
Poul Sørensen nå, ville gerne smalltalke lidt mere men klokken er mange og jeg skal op på arb imorgen- ville bare høre hvordan du stod i jeres gruppe?
Insomina hmm
Insomina altså det er jo ikke den store hemmelighed at jeg og Xitaah stod i hver vores lejr..
Insomina Og som du kan læse røg han hjem..
Insomina Så jeg ved ikke hvad jeg skal sige ..
Insomina De glemte ALLE at stemme.. Eller også gjorde de ikke...
Insomina Måske stemte de netop ikke... For at det ikke så ud som om at de alligevel ikke stod bag ham som han troede..
Poul Sørensen men hvordan står du NU
Insomina hmm..
Insomina altså jeg har jo desværre været lidt offline de sidste dage
Insomina Så måske det er negativt for min rolle
Insomina Dog vil jeg mene at de fleste synes det er lidt sjovt at have en celeb med på holdet.. Det giver mig nok lidt credit..
Poul Sørensen ahh vidste ikke du var muldvarpe
Poul Sørensen cool nok
Insomina JEg forstår ikke helt hvordan du kan komme til den forhastede konklusion
Poul Sørensen for meget ww tror jeg
Insomina Måske
Poul Sørensen toneread etc
Insomina Well then ur read is way off sir ;)
Poul Sørensen jeg kan forstille mig du er i tvivl om hvordan den skal spilles?
Insomina lol
Insomina trust me der er ikke noget overhovedet jeg er i tvivl om
Insomina om jeg var muldvarp eller ej
Poul Sørensen hvem ryger ved næste øråd så :)?
Insomina Ikke jeg.
Poul Sørensen mig?
Insomina Det skal du nok ikke regne med
Insomina Men det ved du jo allerede
Poul Sørensen i know nothing :)
Insomina Du står stærkt, og det viser du
Insomina Men hovmod står for fald.
Insomina Og det ved du goså
Poul Sørensen selvfølgelig gør det det
Insomina også
Poul Sørensen jeg vil hellere more mig og ryge som nr 10 end at grinde mig til en sejr
Insomina Jeg forestiller mig at du tvivler på et par stykker af dine generaler
Poul Sørensen næh
Poul Sørensen men du har måske noget du vil fortlæle mig?
Insomina for hvem af dem backstabber dig? Vil de blive stående i din skygge hele vejen tror du?
Insomina Jeg har ikke ret meget info qua min inaktivitet på det senste
Poul Sørensen jeg kaster en meget lille skygge da jeg kun er højrøstet overfor tuzzerne
Insomina seneste
Poul Sørensen mine "generaler" bestemmer lige så meget som jeg
Insomina Hvorfor ville du snakke med mig? Er det en hvervekampagne? :D
Poul Sørensen overhovedet ikke
Insomina øv
Poul Sørensen men det er trods alt et spil og jeg ville hade at stå om et par uger og overhovedet ikke have hilst på dig
Poul Sørensen vil du da gerne over?
Insomina Altså som du ved, så stod og står vores hod jo splittet
Insomina hold
Poul Sørensen jah?
Insomina Så eftersom det ser ud til at jeres hold stpr stærkere sammen end vores, så er det jo oplagt at søge andre græsgange
Insomina Problemet er jo så desværre bare at man står ret alene, med en masse gamle "esser"
Poul Sørensen har du spillet ww før?
Insomina Og så eer det jo ikke svært at regne ud hvad der sker når der ikke er flere tuzzer tilb. at losse ud
Insomina Ja, jeg har spillet mange taktiske spil tidligere, også ww
Poul Sørensen mener bare ikke jeg har set dig før i et ww spil på PN
Poul Sørensen men har set dit navn på forummet
Insomina jeg deltog i det allerførste mener jeg
Insomina Men tiden er bare ikke helt til det
Insomina Det er om sig gribende..
Poul Sørensen det kender jeg godt
Insomina Og jeg har sjældent 3-4 timer jeg kan hive ud af kalenderen til samtaler på kryds og tværs.. Desværre :(
Poul Sørensen kender det godt
Poul Sørensen så ender man med at snakke til midnat selvom man skal tidligt op på arb
Poul Sørensen :)
Poul Sørensen men ved du hvad- jeg skal nok sørge for du ikke ryger som den første i næste øråd- så kan du måske nå at få tid til at snakke lidt mere med folk
Poul Sørensen hvem ser du gerne af tuzzerne der ryger?
Insomina altså
Insomina jeg ved jo at tuz stemmer med dig
Insomina og jeg stemmer med tuz
Insomina eller det har vi gjort hidtil
Insomina så umiddelbart vil jeg tro at vi gør det igen..
Insomina Og så er det jo nok enten Freak eller JAcob der står for tur..
Poul Sørensen okay
Poul Sørensen det bliver nok jacob så
Insomina Hvad er jeres tanker?
Insomina Stemmer i ALLE sammen?
Insomina for så er tuz og jeg jo ikke meget bevendt med tiden..
Poul Sørensen jacob ryger i næste øråd og så tager vi den derfra
Insomina hmm
Insomina det lyder ikke for positivt..
Insomina for mig..
Insomina og min rolle
Poul Sørensen joda
Poul Sørensen altså der er plads nok ved bordet på nuværende tidspunkt
Poul Sørensen det kan godt være svært at støde til senere
Poul Sørensen lige nu er jeg ikke sikker på at ham der har sagt han stemmer med mig reelt gør det
Poul Sørensen så jeg kan godt bruge en ekstra
Insomina men det jeg hører er: du har 3 af dine 4 gamle holdkammerater med dig
Insomina OG nu vil du have majoritet ved at få mig og dermed tuz med?
Poul Sørensen hvem har jeg mistet?
Insomina Det siger du jo
Poul Sørensen nejnej.. jeg har alle med
Insomina Du siger at du ikke er sikker
Poul Sørensen ahh, nej du misforstår
Poul Sørensen jeg har opbakning fra alle mine gamle holdkammerater
Insomina elaborate pls
Insomina aha
Insomina hmm..
Poul Sørensen og så har jeg en tuzze- men jeg er ikke sikker på at tuzzen reelt holder med mig selvom han har sagt det
Insomina Så er jeg desværre der hvor jeg var tidligere angående min rolle
Insomina JEg er jo reelt overflødig
Poul Sørensen nope- ikke hvis den anden tuzze ikke holder ord
Poul Sørensen det er obv en fordel at være første mand til at bevise at man kan stole på ham
Insomina Aha.. Jeg har misforstået et eller andet så
Insomina Jeg har forstået på tuznelda at hun stemmer med mig
Insomina også hvis jeg stemmer med dig
Poul Sørensen så vidste jeg ikke at jeg også havde hende
Insomina ok
Insomina Jeg kan jo tage fejl
Poul Sørensen det er klart
Poul Sørensen men jeg kan stadig bruge din stemme
Poul Sørensen men jeg kan naturligvis forstå hvis du vil bevare din nuværende alliance
Insomina Jeg har jo reelt ikke nogen alliance
Poul Sørensen så kan du da bare hoppe til vores
Insomina ja det er meget fint... men som nævnt..
Insomina JEg vil hurtigt stå og være overflødg
Poul Sørensen true
Poul Sørensen så synes jeg du skal blive
Poul Sørensen det er fair- det kan jeg respektere
Insomina Lige nu tror jeg bare at jeg skal snakke med nogle flere og se hvor fanden de står
Poul Sørensen spoiler: AA står sammen Tuzzerne prøver at finde et fælles samlingspunkt
Insomina Siger TOganim
Poul Sørensen ^^
Insomina ;)
Poul Sørensen har jeg nogensinde løjet for dig
Insomina Dunno
Poul Sørensen jeg tror faktisk jeg er den der har spillet mest åbent i dette spil
Poul Sørensen jeg forklarede mine 3 stemmer hos AA
Poul Sørensen og skrev dem i tråden
Poul Sørensen og skrev også hvem jeg regnede med at stemme på ved næste øråd
Insomina BEtyder intet nu
Insomina Alt var jo more or less lige til
Insomina Præcsi som vores var det..
Insomina Problemet for mig er bare at vi hos "os" ikke står sammen..
Insomina Men tilfældet kunen være det samme hos jer..
Poul Sørensen yeah
Poul Sørensen jeg leveller dig bare
Insomina or not
Insomina Men eftersom du er den eneste jeg har haft samtale med fra esserne, så kan jeg ikke tage stilling til så meget endnu
Poul Sørensen på forhånd vil jeg gerne sige det ikke er noget personligt :D
Poul Sørensen det er bare et forumspil
Poul Sørensen nogle folk tager det personligt :D
Insomina Absolut samme opfattelse herfra
Insomina JEg spiller et spil
Insomina Og mere er der sgu ikke i det
Poul Sørensen eneste årsag til at det skulle være personligt er hvis du er ****
Poul Sørensen :D
Insomina HAHA!
Insomina Jeg kan bænkpresse ****, hendes mand og alle hendes unger
Poul Sørensen w00t, så er du **** eller **** jo
Insomina LOL @****
Poul Sørensen :)
Poul Sørensen kender ikke så mange andre stærke fyre :D
Insomina Jeg lover dig at jeg IKKE er ****
Insomina Han er jo ikke stærk
Poul Sørensen jeg er faktisk ligeglad :D går ud fra at du fortæller mig det hvis du vil, og ellers fortlæler du mig det ikke
Insomina Jeg fortæller det ikke
Poul Sørensen det med **** var mest en joke
Insomina Heller ikke til nogen fra mit gamle hold
Insomina :D
Poul Sørensen nej det er også fint
Insomina Det burde jo ikke have nogen betydning
Poul Sørensen PN er også en omgang sladdertanter
Poul Sørensen det har det heller ikke
Insomina Jeg har i al den tid jeg har frekventeret PN været anonym
Poul Sørensen udover at jeg ikke kan angelshoote og kalde dig ved fornavn så vi bonder mere - og du derved vil være mere tilbøjelig til at holde med mig
Insomina Jeg har ikke noget behov for at folk derinde ved hvem jeg er. Derfor blev det også problematisk da vi pludselig skulle sende billeder osv. For jeg kan ikke få mig selv til at sende et random billede af en eller anden..
Insomina Så hellere være ærlig, og så kunne i andre tage stilling til om jeg skulle fortsætte eller ej.
Poul Sørensen det er jo også lige meget
Poul Sørensen jeg er jo også ukendt for dig
Insomina Du kan kalde mig OTTO
Poul Sørensen som om du aner hvem poul sørensen er :D
Insomina Hvem er det?
Insomina Er det dig eller?
Poul Sørensen undertegnede- men sig det ikke til nogen
Insomina Ok
Insomina Her står der så bare TOganim..
Poul Sørensen ahh
Poul Sørensen det er mit dæknavn
Insomina og btw du er stadig offline..
Poul Sørensen selvom antallet af folk der kender toganim > antallet af folk der kender poul sørensen tror jeg
Poul Sørensen jah msn fucker, aner ikke hvorfor
Poul Sørensen jeg vil trille i seng
Poul Sørensen sov godt
Poul Sørensen hyg dig med tuzzerne når du når så langt
Insomina okies lad os lige snakkes ved imorgen
Insomina sleep tight
Poul Sørensen yep
Poul Sørensen der er god tid til deadline tror jeg
Poul Sørensen så vi skal nok nå det
Insomina self :D


09-12-2010 21:18 #402

PS: Jeg kunne ikke få added ham på msn hvorfor stonien måtte "introducere os"
PPS: Loggen er fra 30/11
PPPS: Haters gonna hate

09-12-2010 21:20 #403

oy .. så blev jeg lige "outet" der som tidligt medlem af the toganim tribe..

09-12-2010 21:41 #404

@ Tuz

Det er jo ikke noget nyt?

Stadig irriterende med de ikke offentliggjorte stemmer...

Er der flere der har behov for at komme frem med nogle sandheder?

09-12-2010 21:43 #405

Jeg stemte på stonien - men skrev også til ham at han ville ryge, synes det var fair han fik lov at prøve at slå på gonggongen - og så var det super sjovt :D

09-12-2010 22:16 #406

JEg skrev... jeg er en backstabbing møgkælling, som stemmer på StonieN' ..Og fortalte ham det også, så han kunne gonge...ligesom jeg har gjort ved Daniel og alle andre jeg har stemt på. jeg troede dog det gav ham en chance og ikke bare var et level

10-12-2010 00:00 #407
Besked med posten

I får nu mulighed for at tage jeres skæbne i egen hånd
Vinderen bliver den som udviser mest kampgejst og -ånd

Strategi og viden kommer ikke til at gøre dig nogen gavn
Blot udholdenhed bestemmer, om folk må skrive dit navn
10-12-2010 00:27 #408
Event: IMMUNITETSDYST (IX)

Næste dyst er meget simpel. Det er på tide, at jeg tester jeres mentalitet, udholdenhed og vilje til at kæmpe for jeres plads i spillet.

Spillet hedder Insomnia og går kort beskrevet ud på, at man skal tilkendegive sin tilstedeværelse i tråden inden for et bestemt tidsrum flere gange i løbet af en dag. Med andre ord gælder det om ikke at falde i søvn - i hvert fald ikke i for lang tid ;)

Dysten begynder kl. 20.00 senere i dag. I skal indledningsvist blot skrive Jeg er vågen minimum én gang hver anden time. Dvs. når dysten påbegyndes, så har I indtil kl. 22 til at skrive i tråden, og derefter yderligere 2 timer efter jeres besked til at skrive i tråden igen - og så videre. Hver gang et døgn er passeret, sættes tidsgrænsen ned.

Sidste mand (eller kvinde) stående vinder.

Nå jo, og så lige en sidste ting... Sidstepladsen mister sin stemmeret.

Held og lykke.
10-12-2010 05:28 #409

OMG ... lige en dyst for mig ... men, ikke én der tager hensyn til folk m normalt fuldtidsarbejde.

Er det nu jeg er glad for at have nogle fridage i næste uge ... ja, det tror Jeg :-)

10-12-2010 05:40 #410

Jeg har haft svært ved at forestille mig, hvordan denne Robison skulle indeholde 'planken', men det her er et perfekt eksempel på en virtuel planke.

10-12-2010 08:27 #411

Det bør være tilladt blot at skrive i tråden.
1. Drunkposting er svært nok i forvejen uden at formulere noget bestemt
2. Fed skrift er en pain

Men tillykke med sejren til tuznelda da hun aldrig sover ;)

10-12-2010 09:18 #412

FML...

Skal i biografen 20.00 og skal se den nye HP film der varer 2.26.

Den bliver nok svær at greje.

10-12-2010 09:34 #413

Daniel ...så må du prioritere om du vil vinde dysten eller se HP7 ... som forøvrigt fanger bogens 'stemning' rigtigt godt. Jeg glæder mig vildt til afslutningen Til sommer :-)

10-12-2010 12:00 #414

JUlefrokost fra nu...
Tillykke tuz

10-12-2010 13:37 #415

Typisk offentligt ansatte St have julefeokost fra kl 12 :)

10-12-2010 13:57 #416

Jeg har da først julefrokost fra kl. 15 næste fredag :-)

10-12-2010 20:11 #417
Jeg er vågen
10-12-2010 20:27 #418
Jeg er vågen
10-12-2010 21:12 #419
Jeg er vågen
10-12-2010 21:27 #420
Jeg er vågen
10-12-2010 21:35 #421

Jeg er vågen

10-12-2010 21:49 #422
Jeg er vågen
10-12-2010 21:50 #423
Jeg er vågen
10-12-2010 21:50 #424
Jeg er vågen
10-12-2010 21:52 #425
Jeg er vågen
10-12-2010 22:05 #426

det ser ud til, at Daniel og Bechm8 deler sidstepladsen ... gad vide om de så begge mister deres stemmeret?

10-12-2010 22:22 #427
Jeg er vågen fr sidste gang i aften trit jeg
Sov godt
10-12-2010 22:24 #428
danielgron og Bechm8 er endt på en delt sidsteplads og har dermed begge mistet deres stemmeret.
10-12-2010 22:47 #429
Jeg er vågen
10-12-2010 23:03 #430
Jeg er vågen
10-12-2010 23:09 #431
Jeg er vågen
10-12-2010 23:10 #432
jeg er vågen
10-12-2010 23:11 #434
jeg er vågen
10-12-2010 23:11 #433
jeg er vågen
10-12-2010 23:14 #435

Jeg tror Jones er vågen... :D

10-12-2010 23:28 #436
Jeg er vågen
11-12-2010 00:28 #437
Jeg er vågen
11-12-2010 00:46 #438
Jeg er vågen
11-12-2010 01:11 #439

b] jeg er vågen

Sorry for multiple post, men mobilen ville ikke som mig

11-12-2010 01:24 #440
jeg er vågen obv
11-12-2010 02:14 #441
Jeg er vågen
11-12-2010 02:15 #442
Jeg er vågen
11-12-2010 02:16 #443

Jones .. jeg regner stærkt med, at du er ude af dysten ... din post kl.01.11 er ikke skrevet med fed skrift OG din post 01.24 (som er med fed) er udover tidsgrænsen på de 2 timer fra indlægget før.

Tuz .. som aldrig sover..

11-12-2010 03:56 #444
Jeg er vågen
11-12-2010 03:57 #445

Det ser ud til, at der kun er Insomnia og jeg tilbage ..

Bechm8 og Daniel er "ude" kl. 22.00
Togastiv er "ude" kl. 00.22.
Jones er "ude" kl. 01.11 ... eller som et minimum ude kl. 03.24, hvis Thingy er barmhjertig og giver en chance for "indsats".
TomNash er "ude" kl. 01.38

ja,ja.. jeg er skolelærer og har lidt "OCD" med at føre kontrol og tjekke op på ting...

11-12-2010 04:04 #446

Og jeg har ikke tænkt mig at sove...

Så derfor:

Jeg er vågen

11-12-2010 04:12 #447
Jeg er vågen
11-12-2010 04:33 #448
Jeg er vågen
11-12-2010 04:38 #449
jeg er vågen
11-12-2010 04:47 #450
Jeg er vågen
11-12-2010 05:08 #451
jeg er vågen

:) og Om lidt står børnene op :O)
11-12-2010 05:26 #452
Jeg er vågen
11-12-2010 05:50 #453
jeg er vågen

hvis nogen skulle være i tvivl ..
11-12-2010 05:55 #454

Se mig.. Jeg er vågen

11-12-2010 06:11 #455
jeg er vågen

og det er så selvfølgelig lige dén her lørdag børnene vælger at sove til senere end kl. 6...
11-12-2010 06:25 #456
Jeg er vågen
11-12-2010 06:43 #457
Jeg er vågen

Øver mig på one hour-mode...
11-12-2010 06:49 #458

Børnene er oppe og Jeg er vågen

11-12-2010 07:13 #459
jeg er vågen... Og en ny dag med juletræsfældning I snedækket skov venter...
11-12-2010 07:24 #460
Jeg er vågen
11-12-2010 07:28 #461
Jeg er vågen
11-12-2010 08:35 #462
Jeg er vågen
11-12-2010 08:45 #463
jeg er vågen
11-12-2010 09:52 #464
Jeg er vågen
11-12-2010 10:11 #465
Jeg er vågen

11-12-2010 10:40 #466
Jeg er vågen
11-12-2010 11:23 #467
Jeg er vågen
11-12-2010 11:33 #468

Ahem... Er jeg vågen? Ja, Jeg er vågen

11-12-2010 12:38 #469
Jeg er vågen
11-12-2010 12:57 #470
Jeg er vågen

... og gør hovedrent inden vi henter juletræet
11-12-2010 13:26 #471
Jeg er vågen
11-12-2010 13:38 #472

@ Bechm8

Ja, det' flot du :P

11-12-2010 14:02 #473
Jeg er vågen

... og er fuldstændig ødelagt af grin over Bechm8´s post og Thingys geniale respons :)
11-12-2010 14:14 #474
Jeg er vågen
11-12-2010 14:19 #475

@Thingyman

What!?!? :D

11-12-2010 15:18 #476
Jeg er vågen
11-12-2010 15:26 #477

Hvis I har problemer med at holde jer vågen, så kan I hygge jer med denne quiz (for sjov):

Skuespillernavne

1: Andy Dufresne
2: Beatrix Kiddo
3: Matt Hooper
4: Rick Deckard
5: Galadriel
6: Michael Corleone
7: Danny Ocean
8: Sam Witwicky
9: Edward Cullen
10: Hans Gruber

11-12-2010 15:46 #478

Tim Robbins , En verden udenfor
Uma Thurman, Kill Bill
pas, pas
ung og lækker Harrison Ford, Bladerunner
cate blanchett, ringenes herre
pas, the godfather
george Clooney, Oceans Eleven, twelve and thirteen
Shia LeBeouf (mums selvom han er ung), Transformers
Robert Pattingson (om jeg fatter hvad verdens piger ser i ham), Twillight saga
Alan Rickman (klasseskuespiller!!!), Die Hard


men jeg har altså ikke svært ved at holde mig vågen og keder mig heller ikke ...

/tuz

11-12-2010 16:03 #479
jeg er vågen

... og nu kører jeg hen til en veninde for at hjælpe hende med at færdiggøre hendes afgangsspeciale :O)

11-12-2010 16:45 #480
tuznelda vinder immunitet!
11-12-2010 16:48 #481
Event: Ø-RÅD

Jeg skal have alle jeres stemmer før kl. 22.00 i morgen.

Hverken Bechm8 eller danielgron har stemmeret. I kan desuden ikke stemme på tuznelda, medmindre hun giver sin immunitet væk før kl. 20 i dag.
11-12-2010 18:49 #482

Oy... jeg tænkte godt, at jeg var godt inde i den her dyst .. men jeg synes også Insomnia kæmpede for det.

Dejligt at komme hjem fra veninden og se, at jeg har vundet og derfor kan se frem til lidt mere sammenhængende søvn i nat end sidste nat.
jeg er vågen ... og kører nu efter sushi :-)


11-12-2010 22:43 #483
Jeg er stadig vågen

Jeg kunne have kørt den her dyst til mandag/tirsdag :)

12-12-2010 13:08 #484

Påmindelse om deadline i aften.

12-12-2010 14:14 #485

Flot tuz.

Jeg kunne godt tænke mig nogen at snakke med omkring kl.17.

12-12-2010 14:51 #486

Jeg er sikkert tilgængelig kl. 17 men der er ikke rigtigt andre end mig. Der har været online i weekenden.

12-12-2010 20:23 #487
ATT. GM:

Bliver der reveal lige efter deadline i dag -- eller tidligere fordi folk allerede har stemt? Jeg er ikke hjemme den næste halve times tid, så jeg håber på på reveal kl. 21.30 eller senere! .. jeg skal lige på skolen med noget ribbensteg til i morgen :)

12-12-2010 20:36 #488

Der kan ikke komme reveal før deadline, imo.

12-12-2010 21:01 #489
Reveal

Stay tuned.
12-12-2010 21:03 #490

Den første stemme går til Bechm8.

12-12-2010 21:04 #491

Den anden stemme går også til Bechm8.

12-12-2010 21:05 #492

Den tredje stemme har insomnia fået.

12-12-2010 21:10 #493

Den fjerde stemme er på Bechm8 og hans skæbne er dermed afgjort! Han er det tredje medlem af juryen. Den sidste stemme gik også på ham. Jeg tror vist roligt, at vi kan kalde dette et blindside - det var ikke forventet!

Det glæder mig at se, at I ikke er bange for at få jeres hænder beskidte. Men pas på - for hvis du kunne gøre dette mod en anden person, så kan det også ske for dig!

12-12-2010 21:25 #494

"Stem på Bechm8 og du overlever"

Jamen I havde jo ret..

Undrer mig bare over den ene stemme der så ikke faldt som "be-ordret"...

12-12-2010 21:27 #495

Stemmerne faldt som de skulle - ingen overraskelser der.

Der må være nogen der holder hånden over dig til trods for at du ikke vandt dysten ;)

12-12-2010 21:38 #496
Besked med posten

Næste dyst er en hel masse sjov og ballade
Hvor at kunne bluffe kreativt ikke gør skade

Det her spil er sværere end man umiddelbart tror
Men der er måske håb, hvis du kender obskure ord
12-12-2010 21:48 #497

Hvor er det sick...
det er anden gang, at jeg bliver udsat for sådan et øråd.

12-12-2010 21:59 #498

Ja, jeg ved heller ikke hvad der skete :O

12-12-2010 22:16 #499

Sick at i endnu engang bare kører jeres eget løb og går imod min beslutning om at spille sammen...sick

12-12-2010 22:19 #500

gg gutter og gutinde.

Helt forståeligt at jeg røg pga. min arbejdssituation (måske var det derfor:D). De fleste ved nok ikke at jeg faktisk missede de sidste par dyster og det sidste ø-råd også, men var så heldig at Stonien slog på gongonen så min forsvinden ikke blev opdaget.

Jeg havde dog ikke regnet med at jeg røg i dag, mest pga. jeg troede min stemme skulle "bruges". Jeg har dog hørt onde tunger tale om at jeg havde planlagt at gå i mod de gamle aces, hvilket jeg så kan mane til jorden nu. Den eneste jeg i princippet har snakket med de mange sidste dage har været Jones, og det har udelukkeden været for at fortælle at jeg havde gigantisk travlt.

tak for spillet til alle - Jeg vil dog gerne rette en speciel tak til vores gamemaster for et ufatteligt stort stykke arbejde og engagement.

Jeg er vågen du er slået tuz ;-)

12-12-2010 22:35 #501

Jeg kigger på dysten i morgen.

Husk de tre indlæg i morgen...

12-12-2010 22:37 #502

Nu fortalte jeg godt nok Bechm8, at han godt måtte lave et afskedsindlæg, men i fremtiden så må de ikke være så indholdsrige som det ovenstående :P

Det skal mere forstås som, hvad en person ville kunne mumle af ord i det virkelige Robinson, før han eller hun går væk fra ø-rådet.

12-12-2010 22:44 #504
Event: IMMUNITETSDYST (X)

Tid til dyst nr. 10: Bluff.

Nedenfor vil jeg skrive 6 ord / navne / datoer el.lign. I skal alle sammen indsende en falsk, troværdig definition af hver ting til mig. Når jeg har modtaget alle jeres svar, så vil jeg poste dem sammen med de rigtige definitioner, hvorefter det så handler om at kunne finde frem til disse. Du får 3 point for at gætte den rigtige definition og 1 point for hver person, som gætter på en af dine falske definitioner. Personen med flest point vinder - hvis det står lige mellem to eller flere folk, så vil vinderen være den, som fik flest point fra andre folks ukorrekte gæt.

Ingen privat kommunikation omkring spillet er tilladt, ejheller er research!!!


Film: Plunder of the Sun (edit: filmens plot skal kort beskrives her)

Navn: Walter Diemer

Dato: 11. juni, 2005

Akronym: HFA

UrbanDictionary: kompla

Ord: kålhøgen

Der er ingen deadline i første omgang - jeg håber blot, at I vil sende jeres svar ind så hurtigt som muligt.
12-12-2010 22:44 #503

Bechm8 .. tak for denne gang .. jeg håber du stadig vil fortælle mig om dit arbejde en dag når du har tid :)

og du kan bare komme an i en anden "insomnia-dyst" .. jeg vinder hver gang :)

12-12-2010 23:40 #505

så har jeg indsendt min besvarelse :)

igen en dyst som jeg føler mig godt inde i ... jeg er jo i "den grad" sprognørd :)

12-12-2010 23:45 #506

Så har jeg indsendt min besvarelse :D

Dette er ikke en dyst om at være sprognørd -.- det er en sheep - og dem er jeg godt inde i !

13-12-2010 00:02 #507

Toga .. vi får se :)

13-12-2010 08:22 #508

jeg indsender i løbet af dagen.
Har ikke vildt travlt, for skal jo finde på nogle plausible løgne.

13-12-2010 09:11 #509

Folk der bruger mere end 7 min på denne dyst er højst sandsynligt bedre inde end jeg er :0

13-12-2010 09:43 #510

Toganim... jeg brugte ca. et kvarter og har fundet på nogle helt fantastiske og troværdige løgne :-)

13-12-2010 09:49 #511

jeg har svært ved at finde på noget, for jeg kan jo de rigtige svar....

13-12-2010 10:13 #512

jeg synes faktisk at immunitet skal gå på omgang.

13-12-2010 11:25 #513

Jeg mangler blot fra danielgron og TomNash.

13-12-2010 12:07 #514

Så har jeg sendt ind!

I får kæmpesmadder!

13-12-2010 13:48 #516

bump, så det hele ikke forsvinder i jul.

13-12-2010 13:48 #515

Jones, selvfølgelig skal immunitet ikke gå på omgang. Jeg vinder alle dyster fra nu af - det ér fastlagt :-) i øvrigt er Det jer, der får kæmpesmadder af mig og mine geniale forklaringer!

13-12-2010 15:29 #517

Er der nogen der har lyst til at ytre sig om udsmidningen af Bech?
Det var ret uventet herfra, men der var jo heller ikke nogen der kom og bad om min stemme :-(

13-12-2010 15:41 #519

DAniel .. du havde jo ingen stemme i sidste øråd :-)

Jeg kan kun sige, at Jeg stemte præcist som aftalt!

13-12-2010 15:41 #518

Deadline er i morgen kl. 20!




Film: Plunder of the Sun

1) Carl Anderson og Cary Pearson skal på en hemmelig mission. Men hvad de ikke ved, er at ingen af dem kan stole på hinanden...

2) Sci-fi. Action. Året 2335. Jorden har udnyttet alle energireserver, og en gruppe bliver, i et sidste forsøg for at redde menneskeheden, sendt på mission til Solen, for at finde nye energikilder.

3) Plunder of the Sun fra 1988, foregår i en fjern fremtid, hvor Jack Allington (Tom Atkins) er kaptajn for en gruppe soldater og forskere på et rumfartøj med kurs mod Mælkevejen. Jorden er meget tæt på at løbe tør for fossile energikilder og målinger har afsløret en enorm energi på planeten Delta. De har fået til mission at bringe energikilden tilbage til Jorden.

4) En amerikansk forsikringsagent, som er strandet i Havana, bliver involveret med en arkæolog og en antikvitetssamler i en skattejagt i de mexikanske Zapoteca-ruiner.

5) Amerikansk dokumentar om udnyttelse af solenergi.

6) Et futuristisk drama, der udspilles i en fjern fremtid, hvor solen er ved at miste sin kraft og jordens planteliv er truet af udryddelse. Paul Ewans er videnskabsmanden, der har opfundet en særlig solfanger, der kan opsamle og mangedoble solens energi og derved potentielt kan redde menneskeheden fra udslettelse. Nu kæmper han for at sikre alle lige adgang til teknologien, men er oppe imod kræfter fra både den kriminelle underverden og hans egen regering.

7) Plunder of the Sun følger 3 unge mænd og deres kamp for at fastholde deres idealer og venskab i et splittet Tyskland i 1920'erne.

__________

Navn: Walter Diemer

1) Tysk opfinder og er mest kendt for sin konstruktion af den dieseldrevne ubåd. Han levede fra 1810-1862.

2) Walter Diemer er opfinderen af post-it.

3) Walter Diemer opfandt tyggegummi i 1928.

4) Tysk atomfysiker. Hovedsageligt kendt for sit arbejde med at udvikle atombomben for de allierede styrker efter at være rejst ud af Tyskland i 1937.

5) Direktør for den Europæiske Centralbank 2001-2008.

6) Relativt ukendt engelsk opfinder, der ved et tilfælde fandt på at skære fleksible gummi-rør i tynde skiver og derved opfandt gummibåndet / ”elastikken”.

7) Walter Diemer, Østrig. Var i 1998 den første til at rejse rundt om jorden uden ophold i en varmluftballon. Rejsen startede i Schweiz og sluttede i Egypten.

__________

Dato: 11. juni, 2005

1) Den 11. juni 2005 blev Mary Elizabeth Donaldson gift med H.K.H. Kronprins Frederik til Danmark og blev ved brylluppet H.K.H. Kronprinsesse Mary Elizabeth. Vielsen fandt sted i Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, og bryllupsfesten blev holdt på Fredensborg Slot.

2) Den 11. juni 2005 er datoen, hvor Kofi Annan trak sig tilbage fra sin post som generalsekretær for FN.

3) Dagen hvor der blev fundet atomvåben i Irak.

4) Datoen for Mike Tysons sidste professionelle boksekamp mod Kevin McBride, hvor han gav op før begyndelsen af 7. runde.

5) Datoen for selvmordsbomben på et diskotek på den Indonesiske ø Bali. Flere end 200 dræbte og sårede. 2 danske kvinder blandt de dræbte.

6) Datoen for Lissabon-traktatens vedtagelse i Europa-Parlamentet.

7) Dagen hvor Londons undergrundsbane blev udsat for terrorbomber.

__________

Akronym: HFA

1) Honest Food Association. En sammenslutning af økologiske frugt- og grøntavlere.

2) Handicaporganisationer for alle. Et projekt hvis formål er at sikre, at etniske minoriteter også opnår en plads i de danske handicaporganisationer.

3) Highly Fragile Assets. Assets that are hard to audit in the audit report. Assets like good-will and development costs are considered HFA whereas cash is not.

4) Hans Fäushol Anderson.

5) High Frequency Amplification.

6) Forkortelse for organisationen ”Humane Freedom Association”, der arbejder for at sikre udrydningstruede dyr beskyttede levesteder, der minder mest muligt om dyrenes naturlige habitat.

7) High Five All-Around.

__________

UrbanDictionary: kompla

1) Noget der gør dit liv sværere. Når nogen uden grund nægter at hjælpe dig, selvom han / hun kan.

"Jeg prøvede at få hjælp fra Dimitri, men han sagde kompla".

2) Antilopeart der er mindre end den traditionelle antilope. Lever hovedsageligt i Rwanda.

3) Et multi-etnolektisk udtryk, der dækker over begrebet ”gruppe af kammerater / venner”. Svarer til det amerikanske slangudtryk ”possey”.

Eksempel på praktisk sprogbrug: ”hva´sår´der min ven. Yalla yalla mand, så kommer du med i min kompla”

4) A fusion genre in music inspired by ska and folk music.

5) Den amerikanske subkulturs forkortelse af ”Compliance”. Ses primært indenfor gangstermiljøer.

6) A person who will do anything to get comped at a casino.

7) kompla er slang for ting, der ikke er færdige.

"Din pizza er ikke kompla endnu".

__________

Ord: kålhøgen

1) Kålhøgen kommer af Karl Høvding, en helt fra en folkevise, og betyder at være indbildsk.

2) En opførsel hvor man optræder meget selvisk og ikke viser hensyn til andres følelser.

3) Kålhøgen er et gammelt dansk ord for at være overmodig. Ordet stammer fra Kålhøgen, der nu er uddød i Danmark. Kålhøgen spiste mus og andre pattedyr, der levede på kål- og roemarkerne i Danmark op til 1930´erne. Udtrykket: "at være kålhøgen" kommer sig af, at høgen til tider angreb alt, hvad der bevægede sig på markerne, selv mennesker.

4) Adjektiv. At være kålhøgen. Betyder at være umættelig og grådig (glubsk).

5) Den gamle version af arrogant.

6) At være belastet af flatulens (mavegas) og lejlighedsvis forstoppelse efter indtagelse af store mængder kål.

7) Udtryk anvendt i Nordjylland om en person, der kun handler efter egne økonomiske interesser.

13-12-2010 17:12 #520

OMG Tak for immunitet :)

13-12-2010 17:24 #521

Random.org kommer til at stå for et par af mine svar. Så er det sagt!

13-12-2010 17:32 #522

Drenge ... der er ingen grund til, at I sender jeres gæt ind. Jeg kan med sikkerhed svare korrekt på 2 spørgsmål, har ræssoneret mig frem til, hvad Jeg tror er korrekte svar, på 2 spørgsmål mere.. og 2, der bliver rent gæt... så minimum 9-12 point til mig selvom ingen af jer gætter på mine bud...

Jeg har floppet nutz!

13-12-2010 17:33 #523

Drenge ... der er ingen grund til, at I sender jeres gæt ind. Jeg kan med sikkerhed svare korrekt på 2 spørgsmål, har ræssoneret mig frem til, hvad Jeg tror er korrekte svar, på 2 spørgsmål mere.. og 2, der bliver rent gæt... så minimum 9-12 point til mig selvom ingen af jer gætter på mine bud...

Jeg har floppet nutz!

13-12-2010 17:38 #524

Jeg kan med sikkerhed svare rigtigt på 1...
Og udelukke 4-5 svar i 3 af dem. Så jeg føler ikke at jeg har tabt på forhånd denne gang :-)

13-12-2010 17:57 #525

@ tuz

Så er du bagud.
Jeg har 4 sikre, en der er overvejende rigtig og en der er 60 % rigtig.

Desuden regner jeg med mindst 4 point fra jeres gæt.

13-12-2010 18:40 #526

Den letteste er obv datoen.

13-12-2010 19:06 #527

Jeg er mega blank på det hele så jeg håber bare jeg luckboxer og gætter rigtigt

13-12-2010 19:51 #528

selvom jeg har lavet min besvarelse og har den liggende som word dokument, så sender jeg den først til Thingy i morgen efter kl. 18. Jeg gider ikke IGEN misse en reveal fordi den kommer FØR deadline.

Og i morgen er jeg på arbejde til kl. 17.30 ... så ingen pm til thingy fra mig før da!

13-12-2010 23:40 #529

@ Tuz

Send din besvarelse til Thingy....
Så skal jeg nok holde dig opdateret over msn.

14-12-2010 00:10 #530

det er sødt og meget galant af dig Jones (PN har de bedste unge mænd!!) men jeg kan jo ikke så godt være på messenger når jeg har møde på skolen .. og så mange gange "toiletbesøg" uden for pausen kan jeg altså heller ikke tillade mig .. ;)

MEN ... jeg lover højt og hellgt, at jeg sender mine svar i morgen så snart jeg er blevet sluppet fri af galeanstalten = min skole :)

14-12-2010 04:24 #531

@ Jones

4 sikre??!!

Sick shit.. Jeg synes nu ofte jeg blærer mig med at vide ALT!

Men... Her kommer jeg sgu til kort..

Lortedyst.. I blame Jacob!

14-12-2010 08:43 #532

@ insomnia

Okay, så måske 3 x 100%, 1 x 90 %, 1 x 70 % og den sidste er vel 60 %.
I har ikke fundet på så gode plausible forklaringer =)

14-12-2010 09:42 #533

Jeg har 5*20ish
men til gengæld burde jeg få point for at vide hvilke indlæg der tilhører tuznelda :D

14-12-2010 09:52 #534

hvor mange mangler at sende ind?

14-12-2010 09:57 #535

Toga .. jeg glæder mig til reveal, så må du love mig at skrive hvilke forklaringer du tror jeg har skrevet :)

jeg har foreløbig kun spottet én af TomNash´ ... resten kan være hvem som helst af jer, der har skrevet -- bortset fra de 3 100% korrekte forklaringer jeg har fundet :)

/tuz

14-12-2010 12:48 #536

Kom så reveal....

14-12-2010 12:50 #537

Jeg mangler entries fra to personer. Send dem venligst ind så hurtigt som muligt. Det er ikke en undskyldning at ville være til stede ved reveal.

14-12-2010 13:33 #538
Reveal

Film: Plunder of the Sun

1) Carl Anderson og Cary Pearson skal på en hemmelig mission. Men hvad de ikke ved, er at ingen af dem kan stole på hinanden... - skrevet af TomNash

2) Sci-fi. Action. Året 2335. Jorden har udnyttet alle energireserver, og en gruppe bliver, i et sidste forsøg for at redde menneskeheden, sendt på mission til Solen, for at finde nye energikilder. (toganim) - skrevet af insomnia

3) Plunder of the Sun fra 1988, foregår i en fjern fremtid, hvor Jack Allington (Tom Atkins) er kaptajn for en gruppe soldater og forskere på et rumfartøj med kurs mod Mælkevejen. Jorden er meget tæt på at løbe tør for fossile energikilder og målinger har afsløret en enorm energi på planeten Delta. De har fået til mission at bringe energikilden tilbage til Jorden. (TomNash) - skrevet af Jones

4) En amerikansk forsikringsagent, som er strandet i Havana, bliver involveret med en arkæolog og en antikvitetssamler i en skattejagt i de mexikanske Zapoteca-ruiner. (tuznelda, insomnia, danielgron, Jones) - korrekt

5) Amerikansk dokumentar om udnyttelse af solenergi. - skrevet af toganim

6) Et futuristisk drama, der udspilles i en fjern fremtid, hvor solen er ved at miste sin kraft og jordens planteliv er truet af udryddelse. Paul Ewans er videnskabsmanden, der har opfundet en særlig solfanger, der kan opsamle og mangedoble solens energi og derved potentielt kan redde menneskeheden fra udslettelse. Nu kæmper han for at sikre alle lige adgang til teknologien, men er oppe imod kræfter fra både den kriminelle underverden og hans egen regering. - skrevet af tuznelda

7) Plunder of the Sun følger 3 unge mænd og deres kamp for at fastholde deres idealer og venskab i et splittet Tyskland i 1920'erne. - skrevet af danielgron

Stilling
4 - insomnia, Jones
3 - tuznelda, danielgron
0 - toganim, TomNash
14-12-2010 13:36 #539

nå .. jeg havde da gættet rigtigt, at TN havde forfattet 7´eren .. giver det ikke et ekstra halvt point?

14-12-2010 13:39 #540

@tuz

Det er så bare lidt sjovt at det ikke er den jeg har forfattet...thingy har lavet en fejl...så det bør reelt set koste dig ½ point??

Faktisk pænt fail lavet det der:-)

14-12-2010 13:40 #541
Navn: Walter Diemer

1) Tysk opfinder og er mest kendt for sin konstruktion af den dieseldrevne ubåd. Han levede fra 1810-1862. - (toganim) - skrevet af Jones

2) Walter Diemer er opfinderen af post-it. (TomNash, danielgron) - skrevet af toganim

3) Walter Diemer opfandt tyggegummi i 1928. (tuznelda, Jones) - korrekt

4) Tysk atomfysiker. Hovedsageligt kendt for sit arbejde med at udvikle atombomben for de allierede styrker efter at være rejst ud af Tyskland i 1937. (insomnia) - skrevet af danielgron

5) Direktør for den Europæiske Centralbank 2001-2008. - skrevet af TomNash

6) Relativt ukendt engelsk opfinder, der ved et tilfælde fandt på at skære fleksible gummi-rør i tynde skiver og derved opfandt gummibåndet / ”elastikken”. - skrevet af tuznelda

7) Walter Diemer, Østrig. Var i 1998 den første til at rejse rundt om jorden uden ophold i en varmluftballon. Rejsen startede i Schweiz og sluttede i Egypten. - skrevet af insomnia

Stilling
Jones - 8
tuznelda - 6
insomnia - 4
danielgron - 4
toganim - 2
TomNash - 0
14-12-2010 13:43 #543

Hurra for at have en 6 årig videbegærlige søn, der for 2 uger siden måtte vide, hvem der har opfundet tyggegummi.. ellers havde jeg gættet på nr. 4

14-12-2010 13:43 #542

TomNash har ret. Jeg byttede om på danielgron og TomNash.

Det er en bitch at reveale det her, og jeg valgte af en eller anden grund at gå ud fra, at TomNash havde den med Tyskland, fordi tuznelda insisterede over for mig i går, at dette var tilfældet :P

14-12-2010 13:45 #544

ONE TIME

14-12-2010 13:50 #545
Dato: 11. juni, 2005

1) Den 11. juni 2005 blev Mary Elizabeth Donaldson gift med H.K.H. Kronprins Frederik til Danmark og blev ved brylluppet H.K.H. Kronprinsesse Mary Elizabeth. Vielsen fandt sted i Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, og bryllupsfesten blev holdt på Fredensborg Slot. (toganim) - skrevet af insomnia

2) Den 11. juni 2005 er datoen, hvor Kofi Annan trak sig tilbage fra sin post som generalsekretær for FN. (danielgron) - skrevet af Jones

3) Dagen hvor der blev fundet atomvåben i Irak. - skrevet af toganim

4) Datoen for Mike Tysons sidste professionelle boksekamp mod Kevin McBride, hvor han gav op før begyndelsen af 7. runde. (tuznelda, insomnia) - korrekt

5) Datoen for selvmordsbomben på et diskotek på den Indonesiske ø Bali. Flere end 200 dræbte og sårede. 2 danske kvinder blandt de dræbte. (TomNash, Jones) - skrevet af tuznelda

6) Datoen for Lissabon-traktatens vedtagelse i Europa-Parlamentet. - skrevet af TomNash

7) Dagen hvor Londons undergrundsbane blev udsat for terrorbomber. - skrevet af danielgron

Stilling
tuznelda - 11
Jones - 9
insomnia - 8
danielgron - 4
toganim - 2
TomNash - 0
14-12-2010 13:53 #546

omg vidste ikke man kunne insistere :O Jeg insisterer på at jeg gættede på alle de rigtige

14-12-2010 13:56 #547

Wu huuu ... jeg vidste bare, at Bali bomberne ville score pænt :-)

14-12-2010 13:58 #548
Akronym: HFA

1) Honest Food Association. En sammenslutning af økologiske frugt- og grøntavlere. (danielgron, tuznelda) - skrevet af insomnia

2) Handicaporganisationer for alle. Et projekt hvis formål er at sikre, at etniske minoriteter også opnår en plads i de danske handicaporganisationer. (Jones) - korrekt

3) Highly Fragile Assets. Assets that are hard to audit in the audit report. Assets like good-will and development costs are considered HFA whereas cash is not. (TomNash) - skrevet af toganim

4) Hans Fäushol Anderson. - skrevet af TomNash

5) High Frequency Amplification. (toganim, insomnia) - skrevet af danielgron

6) Forkortelse for organisationen ”Humane Freedom Association”, der arbejder for at sikre udrydningstruede dyr beskyttede levesteder, der minder mest muligt om dyrenes naturlige habitat. - skrevet af tuznelda

7) High Five All-Around. - skrevet af Jones

Stilling
Jones - 12
tuznelda - 11
insomnia - 10
danielgron - 6
toganim - 3
TomNash - 0

Sig endelig til, hvis der forekommer flere fejl.
14-12-2010 14:04 #549
UrbanDictionary: kompla

1) Noget der gør dit liv sværere. Når nogen uden grund nægter at hjælpe dig, selvom han / hun kan.

"Jeg prøvede at få hjælp fra Dimitri, men han sagde kompla". (TomNash, tuznelda, insomnia, Jones) - korrekt

2) Antilopeart der er mindre end den traditionelle antilope. Lever hovedsageligt i Rwanda. - skrevet af TomNash

3) Et multi-etnolektisk udtryk, der dækker over begrebet ”gruppe af kammerater / venner”. Svarer til det amerikanske slangudtryk ”possey”.

Eksempel på praktisk sprogbrug: ”hva´sår´der min ven. Yalla yalla mand, så kommer du med i min kompla” - skrevet af tuznelda

4) A fusion genre in music inspired by ska and folk music. - (toganim) - skrevet af danielgron

5) Den amerikanske subkulturs forkortelse af ”Compliance”. Ses primært indenfor gangstermiljøer. - skrevet af toganim

6) A person who will do anything to get comped at a casino. (danielgron) - skrevet af insomnia

7) kompla er slang for ting, der ikke er færdige.

"Din pizza er ikke kompla endnu". - skrevet af Jones

Stilling
Jones - 15
tuznelda - 14
insomnia - 14
danielgron - 7
toganim - 3
TomNash - 3
14-12-2010 14:06 #550

Det står altså mellem Jones, tuznelda og insomnia, før vi bevæger os videre til det sidste spørgsmål.

Kan Jones endelig få sat en stopper for præ-Tuzzernes dominans i de individuelle dyster?

14-12-2010 14:11 #551
Ord: kålhøgen

1) Kålhøgen kommer af Karl Høvding, en helt fra en folkevise, og betyder at være indbildsk. (tuznelda, insomnia, danielgron, Jones) - korrekt

2) En opførsel hvor man optræder meget selvisk og ikke viser hensyn til andres følelser. - skrevet af TomNash

3) Kålhøgen er et gammelt dansk ord for at være overmodig. Ordet stammer fra Kålhøgen, der nu er uddød i Danmark. Kålhøgen spiste mus og andre pattedyr, der levede på kål- og roemarkerne i Danmark op til 1930´erne. Udtrykket: "at være kålhøgen" kommer sig af, at høgen til tider angreb alt, hvad der bevægede sig på markerne, selv mennesker. (toganim, TomNash) - skrevet af Jones

4) Adjektiv. At være kålhøgen. Betyder at være umættelig og grådig (glubsk). - skrevet af insomnia

5) Den gamle version af arrogant. - skrevet af toganim

6) At være belastet af flatulens (mavegas) og lejlighedsvis forstoppelse efter indtagelse af store mængder kål. - skrevet af tuznelda

7) Udtryk anvendt i Nordjylland om en person, der kun handler efter egne økonomiske interesser. - skrevet af danielgron

Endelig stilling
Jones - 20
tuznelda - 17
insomnia - 17
danielgron - 10
toganim - 3
TomNash - 3
14-12-2010 14:14 #552
Event: Ø-RÅD

Jeg skal have alle jeres stemmer før kl. 18.00 i morgen.

I kan ikke stemme på Jones, da han har individuel immunitet (medmindre han giver denne væk før kl. 20 i dag).

Et forslag: få jeres stemmer ind før midnat, og så kan vi hurtigt komme videre :)
14-12-2010 14:27 #553

Stort tillykke til Jones

14-12-2010 14:28 #555

ikke lige den mest optimale dyst.

14-12-2010 14:28 #554

tillykke til jones...velfortjent.

14-12-2010 14:47 #556

Jeg tabte ikke!
Jeg er en stor chef!

14-12-2010 15:09 #557

Det var flot Jones :-)
Helt klart velfortjent immunitet dér'

14-12-2010 15:11 #558

Rart at komme tilbage tilbage til efter et besøg hos det lokale trykkeri.

Jeg vil godt takke toga og tom (og daniel naturligvis) for at de faldt for mine forklaringer. især ordet kålhøgen som jeg især er meget stolt af.

Hvis der er nogen der mener at de evt kunne have behov for min immunitet og så kigger vi på det.



EDIT!!

14-12-2010 16:28 #559

Kan slet ikke fatte at så mange vidste hvad Plunder of the Sun handler om.. Var stensikker på at jeg ville ACE den der...

TLK Jones. Det er fandme WP det der ;)

Walter Diemer... Lorte opfinder..

Nå men den julefrokost holder jo ikke sig selv... HAPPY NEWYEAR!!!! :D

14-12-2010 18:59 #560

@ Insomnia

Det var udelukkelsesmetoden på den film

14-12-2010 19:54 #561

Hvis folk vil vide hvem der ryger i aften så kan de bare skrive...

14-12-2010 20:50 #562

har folk stemt?

14-12-2010 21:24 #563

nope... ikke endnu.

14-12-2010 21:26 #564

Jeg har modtaget 2 stemmer.

Jeg er klar på at reveale og lægge næste dyst op i aften, hvis folk får deres stemmer ind.

14-12-2010 21:35 #565

Insomnia er til Julefrokost (på en tirsdag, I know.. weird) men jeg kan prøve at sende ham sms og se om han er til at få fat på så han kan få stemt inden midnat.

han har dog kun 2 indlæg i denne uge, så det kræver dispensation fra GM for at måtte kontakte ham uden for tråden!

14-12-2010 22:23 #566

for min skyld ingen alarm.
bare det er en engangsfornøjelse..

15-12-2010 08:29 #567

Bump

15-12-2010 10:15 #568
Reveal

Stemmerne bliver afsløret nu.
15-12-2010 10:16 #569

Den anden stemme siger: toganim

15-12-2010 10:16 #570

På den første stemme står der: insomnia

15-12-2010 10:17 #571

Den tredje stemme er gået til insomnia

15-12-2010 10:18 #572

Den fjerde stemme er blevet givet til toganim

15-12-2010 10:19 #574

der er kriller i maven ;)

15-12-2010 10:19 #573

spændende...

15-12-2010 10:20 #575

Den femte stemme går til insomnia

Stillingen er nu 3-2 til insomnia over toganim. Hvis den næste stemme er på toganim, så skal vi straks ud i en om-afstemning, hvor I ikke må kontakte hinanden imens. Hvis den går på en anden end toganim, så er insomnia ude.

15-12-2010 10:22 #576

Den sjette og sidste stemme er placeret på...





...








...







...




insomnia! Han joiner nu juryen som dets fjerde medlem! Han må lave en kort farvel post, hvis han ønsker.

15-12-2010 10:23 #577

så kom dog med det, thingy!! det er det mest spændende øråd ever!

15-12-2010 10:26 #578

øv, øv, øv, øv.... så er jeg virkeligt den eneste tuz tilbage.

15-12-2010 10:33 #579
Besked med posten

Nu er det blevet tid til at omgive jer med kvinder
Og helst de allerlækreste, hvis I vil være en vinder

I får mulighed for helt selv at vælge de bedste
Og derefter skal I repræsentere jeres heste
15-12-2010 10:33 #580

ja, det er du virkeligt :o

15-12-2010 10:35 #581

jeg vælger tuz!!!!

15-12-2010 10:37 #582

omG Jones.. du har dårlig smag så!

15-12-2010 10:38 #584

der er ikke andre kvinder på øen...
medmindre vi tæller toga med som en, sådan som han skaber sig...

15-12-2010 10:38 #583

tuz du må virkelig have en dårlig smag i munden

15-12-2010 10:45 #585

Toga .. U N D S K Y L D.

Men jeg måtte jo prøve at ruske lidt op i tingene :)

15-12-2010 10:46 #586

... og det klogeste var at prøve at stemme dig ud, toga -- det har du selv lært mig!

SÅ du burde i virkeligheden være lidt stolt! bare lidt..!

15-12-2010 10:48 #587
Event: IMMUNITETSDYST (XI)

Top 5! Tillykke med det! Det er sku godt klaret.

Dysten i denne omgang hedder Draft et harem. Kort forklaret er det altså et draft (en udvælgelse), hvor I skiftevis skal vælge smukke kvinder (eller hvilke andre kriterier, der udgør et godt harem for jer). I vælger 10 stks. hver. Når draft-processen er færdig, så får I en dag eller to til at skrive et write-up, hvor I forklarer, hvorfor I har valgt som I har, og hvorfor jeres harem er det bedste. Derefter poster jeg dem anonymt i en ny tråd, hvor PokerNet så får lov at stemme om det og afgøre vinderen af dysten. I må naturligvis ikke informere folk om, hvilket harem er jeres.

Rækkefølgen er allerede blevet bestemt ved lodtrækning:

1.danielgron
2.Jones
3.TomNash
4.tuznelda
5.toganim

Draftet foregår over MSN en aften eller eftermiddag, hvor alle har tid. Jeg så gerne, at vi allerede fik det af vejen i aften?

Vigtige tilføjelser til regelsættet:
Rækkefølgen vil følge ”standard snake draft” med den ene ændring, at tredje runde er vendt rundt. Eks. med 5 personer: A-B-C-D-E / E-D-C-B-A / E-D-C-B-A og så forfra.

Man må desuden gerne bytte sine ”ture” med andre personer, således man fx kan vælge hurtigere i en tidlig runde og så ofre sin position i senere runder.
15-12-2010 10:53 #588

jeg vil gerne bytte mine ture, så jeg får de første 10 valg, mod at give afkald på de sidste valg, hvor I vil have rigtig god mulighed for at have tænkt over kriterierne :)

15-12-2010 10:53 #589

der er sæsonafslutning i desperate housewives på tv2 i aften OG jeg får en veninde på besøg til kaffe og snaskelade.. i morgen er jeg slet ikke hjemme og fredag sejler jeg rundt i en salig brandert.

MEN .. jeg er på MSN hele dagen fra mobilen og kan sagtens finde billeder/ links derfra .. så jeg er klar :)

I får ikke et ben til jorden i den her .. et harem fuld af skønne kvinder er lige mig :)

15-12-2010 10:57 #590

Jeg skal bare bruge mine første 3 picks til folk jeg tror I tager. Resten af de lækre kvinder står i min tlf under bootycall, så dem tager I alligevel ikke

15-12-2010 11:14 #591

Jeg vil godt nedlægge veto mod, at Toga tager folk fra min facebook account!

15-12-2010 11:26 #592

Forslag: begynd at researche og lave et "draft board"

15-12-2010 11:30 #593

Hvordan har folk det med at være på MSN omkring 17-18 i aften?

15-12-2010 11:36 #594

Thingy .. det er allerede "done" .. listen ligger klar :)

15-12-2010 11:43 #595

umuligt..

15-12-2010 11:48 #596

danielgron: Jessica Alba
Jones: Scarlett Johansson
TomNash: Cheryl Cole

tuznelda's tur.

15-12-2010 12:00 #597

tuznelda: Marissa Miller
toganim: Kate Beckinsale

danielgrons tur

Bare post jeres picks her i tråden.

15-12-2010 12:20 #598

drenge .. I skulle bare vælge nogle hotte kvinder til haremmet... ikke sidde i timevis og savler over dem NU!

15-12-2010 12:23 #599

@ tuz

man køber ikke en bil uden at prøvekøre den først...

15-12-2010 12:26 #600

danielgron: Megan Fox
Jones: Jennifer Aniston
TomNash: Marilyn Monroe
tuznelda: Angelina Jolie

Jeg har i øvrigt failet rækkefølgen, så det retter vi op på nu.

toganim har 2 picks nu og så bevæger vi os den anden vej.

15-12-2010 12:28 #602
(eller hvilke andre kriterier, der udgør et godt harem for jer

Tom likes his women dead?
15-12-2010 12:28 #601

@Jones

er du klar over hvilke mentale billeder jeg sidder med i hovedet nu? .. OMG!

15-12-2010 12:32 #603

han kan bare godt lide små yppige kvinder :)

15-12-2010 12:35 #604

@ tuz

Så kan du stoppe med at skynde på os, det er ikke alle der er lige gode under pres.

15-12-2010 12:36 #605

efter toganim har lavet et pick, så er rækkefølgen altså:

toganim
tuznelda
TomNash
Jones
danielgron

toganim
tuznelda
... igen

Hvorefter det så er tilbage til "A-B-C-D-E / E-D-C-B-A / E-D-C-B-A og så forfra.".

15-12-2010 12:39 #606

Jones .. det har jeg erfaret .. det kan være for nogle mænd svært at skulle præstere noget ordentligt, hvis det skal gå lidt stærkt!

15-12-2010 12:49 #607

Adriana Lima
Halle Berry

15-12-2010 12:51 #608

Rihanna .... mmm chocolate..

15-12-2010 12:53 #609

mangler der ikke nogen, før I skal kaste jeres picks?

15-12-2010 12:56 #610

eva mendez...mums...

15-12-2010 13:00 #611
Jessica Biel
15-12-2010 13:01 #612

Jones .. det er dig!

15-12-2010 13:02 #614

Minnesota laver nogle rigtige flotte ting..

15-12-2010 13:02 #613

Beyonce!

15-12-2010 13:03 #615

danielgron: Jessica Alba
Jones: Scarlett Johansson
TomNash: Cheryl Cole
tuznelda: Marissa Miller
toganim: Kate Beckinsale

danielgron: Megan Fox
Jones: Jennifer Aniston
TomNash: Marilyn Monroe
tuznelda: Angelina Jolie
toganim: Adriana Lima

toganim: Halle Berry
tuznelda: Rihanna
TomNash: Eva Mendez
Jones: Jessica Biel
danielgron: Beyoncé

toganim:
tuznelda:
TomNash:
Jones:
danielgron:

15-12-2010 13:05 #616

Følgende aftaler er indgået med folk:

Tuznelda får mit pick i runde 9 - jeg får hendes i runde 10
TomNash får mit pick i runde 6 - jeg får hans pick i runde 10
Jones får mit pick i runde 7 - jeg får hans pick i runde 10
Daniel får mit pick i runde 8 - jeg får hans pick i runde 10

15-12-2010 13:08 #617

Toga rydder bordet i runde 10 :)

15-12-2010 13:09 #618

Mary Kate Olsen

15-12-2010 13:11 #619

Kim Kardashian

15-12-2010 13:12 #620

man aner en tendens i mit harem .. Mund og BRYSTER!

15-12-2010 13:25 #621

Penelope Cruz

15-12-2010 13:26 #622

nu gik TomNash i savle-mode igen!

15-12-2010 13:40 #623
Heidi Klum
15-12-2010 13:43 #624

Jones vælger Heidi Klum.

danielgron vælger Miley Cyrus.

danielgron: Katie Holmes
Jones: Rachel Bilson
TomNash:
tuznelda:
toganim:

15-12-2010 13:48 #625

prinsesse madeleine

15-12-2010 13:51 #626

Tom goes for royality...

15-12-2010 13:54 #627

Shakira .. hun kan jo nogle interessante ting med de hofter..

15-12-2010 13:55 #628

Jeg går afk i 40 min. - husk at den næste runde er vendt om, således toganim skal vælge 2 gange, når det er hans tur.

15-12-2010 13:56 #629

første pick af tuznelda der er godt. Resten af soooo last year.

15-12-2010 13:58 #630

danielgron: Katie Holmes
Jones: Rachel Bilson
TomNash: prinsesse Madeleine
tuznelda: Shakira
toganim

15-12-2010 13:59 #631

Ashley Olsen

Jeg har intet pick i 6. runde imo

15-12-2010 14:01 #632

Tom .. alle mine er da i det mindste i live og 2 er under 30! Af dine er den ene død og 2 under 30 .. so far fører jeg :)

15-12-2010 14:02 #633

danielgron: Jessica Alba
Jones: Scarlett Johansson
TomNash: Cheryl Cole
tuznelda: Marissa Miller
toganim: Kate Beckinsale

danielgron: Megan Fox
Jones: Jennifer Aniston
TomNash: Marilyn Monroe
tuznelda: Angelina Jolie
toganim: Adriana Lima

toganim: Halle Berry
tuznelda: Rihanna
TomNash: Eva Mendez
Jones: Jessica Biel
danielgron: Beyoncé

danielgron: Katie Holmes
Jones: Rachel Bilson
TomNash: prinsesse Madeleine
tuznelda: Shakira
toganim: Ashley Olsen

15-12-2010 14:05 #634

Jennifer Love Hewitt (jeg har byttet pick med toganim)

15-12-2010 14:06 #635

jones ... fejl! jeg tog Kim Kardashian i 4. runde og shakira i 5.

15-12-2010 14:09 #637

er det så mig?

15-12-2010 14:09 #636

vent med at picke- jones retter fejlen i 14.02

15-12-2010 14:10 #638

1
danielgron: Jessica Alba
Jones: Scarlett Johansson
TomNash: Cheryl Cole
tuznelda: Marissa Miller
toganim: Kate Beckinsale

2
danielgron: Megan Fox
Jones: Jennifer Aniston
TomNash: Marilyn Monroe
tuznelda: Angelina Jolie
toganim: Adriana Lima

3
toganim: Halle Berry
tuznelda: Rihanna
TomNash: Eva Mendez
Jones: Jessica Biel
danielgron: Beyoncé

4
toganim: Mary-Kate Olsen
tuznelda: Kim Kardashian
TomNash: Penelope Cruz
Jones: Heidi Klum
danielgron: Miley Cyrus

5
danielgron: Katie Holmes
Jones: Rachel Bilson
TomNash: prinsesse Madeleine
tuznelda: Shakira
toganim: Ashley Olsen

6
Tom:
tuz:
TomNash:
Jones:
Daniel:

7
Jones:
tuz:
Tom:
Jones:
Daniel:

8
Daniel:
Jones:
Tom:
tuz:
Daniel:

9
Tuz:
Tuz:
Tom:
Jones:
Daniel:

10
Toga x5:

15-12-2010 14:12 #640

Så kan I bare C/P'e og udfylde jeres pick for runden.

15-12-2010 14:12 #639

Mila Kunis

15-12-2010 14:16 #641

oki ..

6
Tom: Jennifer Lowe Hewitt
tuz: Mila Kunis
TomNash:
Jones:
Daniel:

15-12-2010 14:18 #642

6
Tom: Jennifer Lowe Hewitt
tuz: Mila Kunis
TomNash:Jennifer Lopez
Jones:
Daniel:

15-12-2010 14:20 #643

6
Tom: Jennifer Lowe Hewitt
tuz: Mila Kunis
TomNash:Jennifer Lopez
Jones: Denise Milani
Daniel:

15-12-2010 14:25 #644

er du gal nogle balloner på hende Denise Milani!

15-12-2010 14:27 #645

6
Tom: Jennifer Lowe Hewitt
tuz: Mila Kunis
TomNash:Jennifer Lopez
Jones: Denise Milani
Daniel:Paris Hilton

15-12-2010 14:44 #646

;o)

der skal være lidt af hvert..

15-12-2010 14:49 #647

Jones: Holly Valance
tuz: Emma Watson (Hermione fra HP)
Tom:
Jones:
Daniel:

15-12-2010 14:49 #648

7
Jones: Holly Valance
tuz:
Tom:
Jones:
Daniel:

15-12-2010 14:50 #649

dumme tuz----

15-12-2010 14:52 #650

Jones: Holly Valance
tuz: Emma Watson (Hermione fra HP)
Tom:Liv Tyler
Jones:
Daniel:

Må man btw. tage fiktive personer med??

15-12-2010 14:54 #651

In inden TN vælger Andersine

15-12-2010 14:56 #653

Jones: Holly Valance
tuz: Emma Watson (Hermione fra HP)
Tom:Liv Tyler
Jones: Cameron Diaz
Daniel:

15-12-2010 14:56 #652

:D

15-12-2010 14:59 #654

Han går da efter Jessica Rabbit når han også har valgt marilyn Monroe og eva mendez

15-12-2010 15:03 #655

Jones: Holly Valance
tuz: Emma Watson (Hermione fra HP)
Tom:Liv Tyler
Jones: Cameron Diaz
Daniel: Britney Spears

15-12-2010 15:04 #656

jones .. ville du ha´ haft Hermione? synd for dig og godt for mig !

15-12-2010 15:07 #657

ja, hende havde jeg gerne nuppet

15-12-2010 15:09 #658

8
Daniel: Katy Perry
Jones:
Tom:
tuz:
Daniel:

15-12-2010 15:10 #659

8
Daniel: Katy Perry
Jones: Alessandra Ambrosio
Tom:
tuz:
Daniel:

15-12-2010 15:12 #660

8
Daniel: Katy Perry
Jones: Alessandra Ambrosio
Tom:Pocahontas
tuz:
Daniel:

15-12-2010 15:14 #661

Hayden Panettiere

15-12-2010 15:15 #662

Min ene søn spiller pakkeleg på dr.dk, så jeg glemte lige at c/p .. sorry!!

8
Daniel: Katy Perry
Jones: Alessandra Ambrosio
Tom:Pocahontas
tuz:Hayden Pennetiere
Daniel:

15-12-2010 15:16 #663

STAVEFEJL RETTET:

Min ene søn spiller pakkeleg på dr.dk, så jeg glemte lige at c/p .. sorry!!

8
Daniel: Katy Perry
Jones: Alessandra Ambrosio
Tom:Pocahontas
tuz:Hayden Panetiere
Daniel:

15-12-2010 15:18 #664

Min ene søn spiller pakkeleg på dr.dk, så jeg glemte lige at c/p .. sorry!!

8
Daniel: Katy Perry
Jones: Alessandra Ambrosio
Tom:Pocahontas
tuz:Hayden Pennetiere
Daniel: Salma Hayek

15-12-2010 15:23 #665

9
Tuz:Kristen Stewart
Tuz:Laura Vandervoort
Tom:
Jones:
Daniel:

15-12-2010 15:25 #666

Jeg kunne tydeligvis godt finde ud af at copy/paste :-P

15-12-2010 15:27 #667

Tuz:Kristen Stewart
Tuz:Laura Vandervoort
Tom:Anna kournakova
Jones:
Daniel:

15-12-2010 15:28 #668

Tuz:Kristen Stewart
Tuz:Laura Vandervoort
Tom:Anna kournakova
Jones:Keeley Hazell
Daniel:

15-12-2010 15:29 #669

Vanessa Hudgens : Den sublime stjerne fra HSM!

15-12-2010 15:30 #670

Så er det tid til toganims 5 sidste picks, og så er vi allerede klar til næste skridt.

15-12-2010 15:31 #671

Tuz:Kristen Stewart
Tuz:Laura Vandervoort
Tom:Anna kournakova
Jones:Keeley Hazell
Daniel:Vanessa Hudgens : Den sublime stjerne fra HSM!

15-12-2010 15:36 #672

Jessice Sky

Tina Lund

Jenna Jameson

Jessie James

Caprice Bourret


Jeg måtte desværre fravige en anelse fra min oprindelige plan men dette må være vinderpicks

15-12-2010 15:39 #673

Super.

I har nu indtil fredag kl. 20 til at skrive jeres write-up. Sørg for at inkludere billeder.

15-12-2010 15:46 #674

Var ellers helt sikker på, at Tom ville vælge den lille havfrue...

15-12-2010 15:47 #675

jeg ville have valgt jasmin/belle hvis jeg måtte:-) Men det skulle være rigtige personer.

15-12-2010 15:49 #676

En ting mere: husk at kode jeres write-ups. I skal sende dem i en PM til mig, og så c/p'er jeg dem ind i indlægget sådan som de er.

15-12-2010 15:54 #677
kode vores Write up?


jasmin ville have været et nice valg...
15-12-2010 15:56 #678

Jeg havde valgt Ariel fordi jeg godt kan lide smagen af fisk :D

jeg kan ikke kode ting :S

15-12-2010 17:33 #679

Hvad menes der med at kode?

17-12-2010 15:00 #680

Husk deadline i aften. 3 folk har sendt ind indtil videre.

17-12-2010 15:27 #681

@ GM

Smider du et link til tråden du opretter herinde?

17-12-2010 15:33 #682

@ Jones

Sure thing.

17-12-2010 16:28 #683

Jeg følger med på sidelinien ... dét bord jeg er havnet ved til julefrokosten, er verdens kedeligste! Der er ingen, der drikker ..de kan kun tale om alt dét, som er dårligt i skolen og ingen drikker. DE brokker sig og I N G E N drikker! Så nu står min flaske rom og keder sig i køleskabet sammen med colaen mens jeg drikker danskvand og glæder mig til jeg med god samvittighed kan skifte bord.

17-12-2010 17:53 #684

Deadline er udskudt til kl. 10 i morgen. Jeg har fået planer for i aften.

17-12-2010 23:26 #685

Det er herre fejt at lægge reveal på et tidspun
kt hvor jeg har tænkt mig atsove brandert ud

Lige nu har jeg drukket en hej flaske bacardi black alene og nogle snapser,så jeg er vældig festlig! Men kl 10 lørdag har jeg planlagt at sove!

Forøvrigt.. undskyld hvis jeg har været belastende på MSN...:-) .. der var lige noget tid, hvor jeg kedede mig!

17-12-2010 23:47 #686

Jeg kan godt lide tuz...

Men jeg har trods alt også fået en lille dråbe vin her til aften.

18-12-2010 00:59 #687

Jeg synes også du Er pragtfuld, Daniel ... det er I allesammen ...også dem, som desværre er stemt ud allerede!

lige nu har jeg drukket en hel flaske rom og kan stadig balancere på 8cm hæle på isglatte veje ...slå dén, hvis du kan :-)

TUZ rulez!

18-12-2010 03:19 #688
Jeg er vågen

og prøver at tage mig sammen til at gå i seng :)

det endte alligevel med at blive en OK julefrokost, da føst alle de kedelige var taget hjem :)

18-12-2010 09:36 #689
jeg er vågen .... helt frisk og ingen tømmermænd, efter ca 3 timers søvn... det tror jeg ikke I ville kunne klare :-)
18-12-2010 12:04 #690

Link til afstemningstråden:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=235305

20-12-2010 10:16 #691

harem er rigged :-(

20-12-2010 10:24 #692

Toganim .... Daniel og Jones har Købt pn's stemmer ... anden forklaring kan der ikke være med de lækre kvinder vi ha.r valgt

20-12-2010 10:35 #693

@ GM (tuz)

Er det ok at tuz sletter sin kommentar?
bare så deltagerne stadig er anonyme....

20-12-2010 10:37 #694

Jones
¨Der vil sikre sig at alt går retfærdigt til...

20-12-2010 10:39 #695

joe, hvorfor slette kommentar så deltagerne er annonyme? Man må antage at hvis folk læser en kommentar herinde, så har de også lige kigget på harem

20-12-2010 10:40 #696

@ Toga

Du har jo også valgt "sjovt"

20-12-2010 10:45 #697

Det er fordi jeg ikke surfer frække damer

20-12-2010 10:50 #699

Nej, du har jo bare en app på mobilen...

20-12-2010 10:50 #698

Jones er bare vant til at google lækre damer :-)

Jeg så godt i WWtråden, at Jones ikke ville tabe bukserne, selvom han smed bæltet fordi han havde 'prøvekørt biler' ... Men Jones ... man tager en lille prøvetur, man kører ikke tanken tom!

20-12-2010 12:04 #700

Elsker bare at Tuz ikke engang kan hente stemmer fra sin egen husbond :-)

20-12-2010 12:30 #701

Ja Daniel .. han måtte næsten sove på sofaen pga dét ... normalt savler han over Angelina, men frk. 'Meloner' har nogle talenter, som min mand bare ikke kan modstå...

20-12-2010 13:07 #702
Mikkmakk

Jo tuz, man skal jo også vide hvordan den kører når tanken er tom :D
20-12-2010 19:26 #703

glæder mig til at vi skal stemme den næsten mand/kvinde ud.

Hvis nogen ønsker at have indflydelse på hvem det skal være, skal de være velkomne til at skrive til mig.

20-12-2010 19:28 #704

Btw. så er alle dyster obv rigged. Jeg gemmer mit krudt til det virkelig gælder i f3.

20-12-2010 19:30 #705

btw så har jeg lige fået juleferie idag. Hvis nogen af jer ved en masse om makroøkonomi og kender til en side der er meget pædagogisk til at vise ISLM og ADAS grafer, så smid gerne lige et link.

20-12-2010 19:39 #706

3 posts på 4 minutter...

Nice! :-)

20-12-2010 19:44 #707

TomNash vil gerne snakke på MSN i dag :-)

20-12-2010 22:37 #708
Event: Ø-RÅD

danielgron vandt immunitet. Tillykke til ham.

I har nu indtil kl. 22 i morgen til at stemme en person ud.

Vi nærmer os enden, venner. Dette spil mangler blot 4 skuffede folk, 3 ø-råd, 2 dyster og 1 vinder.
20-12-2010 23:28 #709

Sick at PN tager så meget fejl, men tillykke til daniel for at vælge det pøblen vil have :)

21-12-2010 17:31 #710

I know what PN wants!

21-12-2010 19:49 #711
Reveal

Jeg har modtaget alle 5 stemmer. Det bliver nu afsløret, hvem der klarer sig videre til top 4 - og hvem der ikke gør!
21-12-2010 19:53 #712

Den første stemme går til Jones.

21-12-2010 19:54 #713

Den anden stemme er blevet sat på tuznelda.

21-12-2010 19:55 #714

På den tredje stemme står der Jones.

Det står nu 2-1 til Jones over tuznelda.

21-12-2010 19:57 #715

Den fjerde stemme er placeret på Jones. Det er tre stemmer, det er nok! Jones, du er ude af min ekspedition.

Du modtog også den sidste stemme.

21-12-2010 21:00 #717

Så blev det ingen værdig vinder i år.

21-12-2010 21:00 #716

Så blev det ingen værdig vinder i år.

21-12-2010 21:59 #718
Spillet er sat på pause indtil tidligst d. 25. december.
22-12-2010 16:21 #719

God jul.
Regner med at man får en påmindelse når der nu ikke er en præcis opstartsdato

22-12-2010 16:47 #720

Glædelig jul til alle, der har deltaget i Robinson

02-01-2011 17:48 #721

Nå, drenge ... skal vi snart have det her afgjort? Vi mangler kun 2 dyster og 1 finale :-)

Jeg ved I har eksaminer her i starten af januar og det kan vi selvfølgelig godt tage hensyn til, men jeg synes spillet fortjener at blive ført til ende :-)

02-01-2011 18:08 #722

Jeg savner også dette spil lidt...

Thingy?

08-01-2011 16:58 #723

Bump

08-01-2011 17:20 #724

I må undskylde - det var ikke meningen, at pausen skulle vare i så lang tid. Men nytår og en fødsel (har fået en lillesøster) samt eksamenræset kom lidt i vejen.

Jeg lægger den næste dyst op senere i dag eller i morgen.

08-01-2011 17:49 #725

Jamen tillykke og hurra herfra!
:-)

08-01-2011 17:58 #726

Ja, tillykke med lillesøster ...synd, at hun alligevel ikke kom til at dele fødselsdag med de royale tvillinger :-)

Jeg er klar til kamp og glæder mig til at se, hvad vi skal dyste i denne gang:-)

10-01-2011 16:24 #727
Besked med posten

I har nu alle sammen ventet tålmodigt i op til flere dage
På endelig at finde ud af hvem, der får sejren at smage

Dysten er lige om hjørnet, men det bliver ikke lettere
Kun den mest sociale er garanteret at komme finalen tættere
10-01-2011 18:03 #728

Så er vi (næsten) i gang!

10-01-2011 18:13 #729

Var der ikke noget der rimede på "uger" ? :d

10-01-2011 18:51 #730

Vi har nu alle ventet i et par uger
Men Thingy er klar, en ny dyst 'truer'.

Men én ting står klart, mine kære små 'pus'
Den mest sociale af alle, er tuz!


10-01-2011 19:03 #731

Nu må Toga lade vær' med at klage
Bare fordi Thingy skriver dage

Vi har da alle gået i flere uger
Og rastløst kigget på vores ure

Vi har nu kørt i et par måneder
Og jeg har flere gange owned jer

Men nu har vi ramt et helt nyt år
En masse dejlige stryg I får!

10-01-2011 19:57 #732

Læn jer fremad, jeg skal nok være blid
Lad doktor Toga tage, jeres selvtillid

Rime det kan I, det må jeg sgu sige
Mht. dysten, så kan det kun blive
en sejr til Toga, det ved I jo godt
jeg er det på kontrakten, der er skrevet med småt

Tuznelda har gemt sig, og Daniel blev båret
TomNash gjorde det godt, men nu skal der kåres
Den eneste ene, den sande champ
jeg starter sgu en bootcamp

10-01-2011 20:02 #733

in før der er nogen der skriver noget nedern om mig :D

10-01-2011 20:46 #734

Sikke poeter jeg er omgivet af
Det er helt utroligt som drengene ka'

En smule vemodigt, jeg synes det er
At vide at enden på spillet er nær

I alle de uger, som snart er gået
Har Jeg i hvertfald én ting fået

Bekendte, allierede, kontakter på tværs
Det er det, vi i virkeligheden siger på vers

Men hvem skal til sidst i finalen vinde
Der er kun tilbage 3 mænd og en kvinde...

de pisgule sider i lang tid blev hærget
Og brugerne har sikkert bandet og sværget...

Lidt lag har vi helt sikkert tit forårsaget
Dog én ting tror jeg alle på PN har opdaget

At Robinson sikkert har været og er
Det fedeste forumspil vi nogensinde ser

Til thingyman skylder vi alle en tak
Med hans kæmpe indsats faldt tingene i 'hak'

Og uanset hvem, der til sidst vinder hæder
Har Robinson givet os en helt masse glæder

Og trods kun den sidste 'trofæet' kan hæve
Så synes jeg, vi alle 16 var 'gæve'

Så tak til jer alle, som legede med
Og gjorde PN til det sjoveste 'sted'

De sidste par måneder, har Jeg i hvertfald nydt
Og mister jeg sejren, føler jeg mig ikke snydt

Jeg satsede kun på at blive nr 6
Så målet er nået for denne her heks..

Og sku' jeg til sidst have endt med at vinde
Så er det da ret godt klaret af eneste kvinde :-)

10-01-2011 20:56 #735

Nu mangler vi kun, at TomNash viser sin poetiske side.. så er Robinson officielt omdøbt til 'surviving poets society'

11-01-2011 17:19 #736

Med frygt for at fremstå endnu mere bitter og indebrændt end jeg gør i forvejen så vil jeg gerne påpege at jeg synes det er dårlig stil at have så lang en pause i spillet når gm åbenbart har tid til at starte andre forumspil

11-01-2011 17:22 #737

@ toganim

haha, WP :P

Jeg lægger næste dyst op. Jeg mangler desværre stadig svar fra 2 folk, men det må gå an med det, som jeg har fået.

11-01-2011 17:50 #738
Event: IMMUNITETSDYST (XII)

Ja, venner, nu er der jo kun 4 af jer tilbage, og hvis de sidste par uger (ja, ja, okay, de sidste par uger før pausen) har vist os noget, så er det, at man kun kan stole på sig selv. Og lige nu får du netop mulighed for at lade din fortsatte eksistens i spillet afhænge helt af dig selv.

Dysten er den sociale ø-quiz. Det går kort sagt ud på at forudsige nogle tidligere deltageres svar på en række forskellige spørgsmål. Jeg håber, at I har fulgt godt med og har fået talt meget med jeres tidligere "venner", for det kan godt komme jer til gavn nu.

Nedenfor er spørgsmålene og 3 tilfældige svar fra udstemte folk fra top 10 (to af dem har dog ikke sendt svar ind - men disses identitet kan lige så godt forblive et mysterium). I skal blot skrive, hvem I tror har svaret hvad. Et point per korrekt gæt.

Deadline er torsdag kl. 20.

1. Hvad er det, som du fortryder mest mht. spillet?
A: Fortryder mest at jeg nogensinde stolede på Jones. Og at jeg ikke formåede at lave noget med TomNash.

B: At der pludseligt kom gigantisk meget arbejde, så jeg missede ufattelig meget snak på MSN og faktisk flere dyster og et ø-råd :)

C: Ikke at hoppe over til Jacob for real.

2. Hvad var den bedste del af spillet?
A: Den taktiske, især ved sammenlægningen, hvor man blev nødt til at finde på en eller anden plan, for at få en fra det "modsatte hold" over, så man ikke blev taget 1 efter 1.

B: At spillet var gennemført hele vejen igennem !

C: snakken med andre Pn'ere.

3. Hvis du kunne identificere én grund til, at du tabte, hvad ville det så være?
A: Jeg var på det forkerte hold - og formåede ikke at tilbyde "modstanderen" noget, men samtidig tror jeg også jeg røg, fordi nogen var bange for hvad jeg kunne finde på at gøre.

B: At jeg ikke fik stemt, og derved røg ud.

C: Jeg var for stor en konkurrent til Tom og Toga.

4. Hvem har spillet det bedste spil indtil videre iflg. dig?
A: Jones.

B: Toganim. Daniel og Bech har vel spillet fint, men meget passivt, og jeg er meget sikker på en af dem kommer i finalen.

C: Stoppede med at følge med, da jeg røg ud. Men mens det varede, må jeg sige mig selv.

5. Hvad har du lært fra spillet?
A: Grib chancen, når du har den.

B: At jeg skal tro lidt mindre på hvad de forskellige personer siger, og forholde mig lidt mere kritisk.

C: At jeg ikke vægter at bruge ligeså meget tid på online forumspil som nogen andre ;-)

6. Hvilken dyst var din favorit og hvorfor?
A: Dogdeball - det krævede timing, samtidig krævede det holdarbejde.. Det var vi så ikke super gode til.

B: Grid16, fordi jeg er god til flash

C: Kend din befolkning - Fordi den ikke gav mulighed for søgning på nettet og man skulle tænke sig om.

7. Forventede du at blive stemt ud på det tidspunkt, du gjorde? Hvorfor / hvorfor ikke?
A: Ja. Den anden gruppe var meget større, og jeg vidste det var mig der ville ryge, da jeg ikke bare gad følge toga.

B: Ja, da der skulle snakkes stemmer, blev jeg spist af med korte kommentarer og da jeg ikke kunne være på resten af dagen, så jeg skriften på væggen.

C: Ja jeg havde mistanken, så mig selv som semistærk.

8. Opsummér din oplevelse med en sætning.
A: Sublim spiloplevelse, der fungerer som et godt alternativ til WW.

B: Super sjovt, taktisk krævende og irriterende at ens MSN ikke får fred :-D

C: Jeg vinder næste år.
11-01-2011 18:09 #739
Vigtig rettelse: det er svar fra top 11 - ikke top 10! Dvs. xitaah er med (var nødt til at have flere besvarelser at vælge imellem).
11-01-2011 18:20 #740

epic at folk mener at spillets bedste spiller allerede er røget ud af spillet...lollish

11-01-2011 18:32 #741

jeg er også skuffet over at ingen nævner mig som den bedste spiller. Men nogen gange er skoven så åbenlys at ingen kan se den for bare træer.

11-01-2011 21:30 #742

Jeg har lige siddet og gennemlæst tilmeldingstråden, opsamlingstråden og "tuzzernes" tråd.

Hvor er det egentligt sjovt at se, hvor langt vi er "kommet" siden dengang :)

og .. så opdagede jeg da lige et par ekstra små kommentarer i tilmeldingstråden/ opsamlingstråden som var skrevet med usynlig skrift :)

11-01-2011 21:38 #743

hvis det er jones der har skrevet 1.a så er det grinern nok:-)

Det ville cool nok hvis han havde så meget selvindsigt.

13-01-2011 18:20 #744

Den tager jeg ned fo' shizzle!

13-01-2011 18:33 #745

Deadline udvides til midnat, da jeg alligevel ikke er hjemme før da.

14-01-2011 00:03 #746

kan man antage at reveal er udskudt til engang i uge 24 ?

14-01-2011 06:58 #747

Jeg var for træt til at blive oppe og vente på reveal, men havde da regnet med at kunne se min sejr her til morgen..

Thingy skal lige op i gear igen efter juleferien :-)

14-01-2011 10:03 #748

Jeg revealer inden for en time.

14-01-2011 10:14 #749
1. Hvad er det, som du fortryder mest mht. spillet?
freakstar: Fortryder mest at jeg nogensinde stolede på Jones. Og at jeg ikke formåede at lave noget med TomNash.

Bechm8: At der pludseligt kom gigantisk meget arbejde, så jeg missede ufattelig meget snak på MSN og faktisk flere dyster og et ø-råd :) (toganim, TomNash, tuznelda)

Jones: Ikke at hoppe over til Jacob for real. (toganim, danielgron, TomNash, tuznelda)
14-01-2011 10:19 #750

Ehm?

Et lille point skulle jeg mene at få for 1c?

14-01-2011 10:19 #751
2. Hvad var den bedste del af spillet?
StonieN: Den taktiske, især ved sammenlægningen, hvor man blev nødt til at finde på en eller anden plan, for at få en fra det "modsatte hold" over, så man ikke blev taget 1 efter 1. (toganim, TomNash)

xitaah: At spillet var gennemført hele vejen igennem ! (danielgron)

Jones: snakken med andre Pn'ere. (toganim, tuznelda)
14-01-2011 10:23 #752
3. Hvis du kunne identificere én grund til, at du tabte, hvad ville det så være?
freakstar: Jeg var på det forkerte hold - og formåede ikke at tilbyde "modstanderen" noget, men samtidig tror jeg også jeg røg, fordi nogen var bange for hvad jeg kunne finde på at gøre.

xitaah: At jeg ikke fik stemt, og derved røg ud. (toganim, danielgron, TomNash, tuznelda)

Jones: Jeg var for stor en konkurrent til Tom og Toga. (toganim, danielgron, TomNash, tuznelda)
14-01-2011 10:25 #753

@ danielgron

Selvfølgelig. Havde kommet til at skrive Jones i stedet for danielgron.

14-01-2011 10:29 #754
4. Hvem har spillet det bedste spil indtil videre iflg. dig?
Bechm8: Jones. (TomNash)

StonieN: Toganim. Daniel og Bech har vel spillet fint, men meget passivt, og jeg er meget sikker på en af dem kommer i finalen. (toganim)

xitaah: Stoppede med at følge med, da jeg røg ud. Men mens det varede, må jeg sige mig selv. (tuznelda)
14-01-2011 10:32 #756
Stilling efter 4 spørgsmål
toganim - 7
tuznelda - 6
TomNash - 6
danielgron - 4
14-01-2011 10:32 #755

Wow jeg er genial so far!

14-01-2011 10:37 #757
5. Hvad har du lært fra spillet?
Jones: Grib chancen, når du har den. (toganim, danielgron)

StonieN: At jeg skal tro lidt mindre på hvad de forskellige personer siger, og forholde mig lidt mere kritisk. (tuznelda)

Bechm8: At jeg ikke vægter at bruge ligeså meget tid på online forumspil som nogen andre ;-)
14-01-2011 10:43 #758
6. Hvilken dyst var din favorit og hvorfor?
freakstar: Dogdeball - det krævede timing, samtidig krævede det holdarbejde.. Det var vi så ikke super gode til.

xitaah: Grid16, fordi jeg er god til flash

Jones: Kend din befolkning - Fordi den ikke gav mulighed for søgning på nettet og man skulle tænke sig om. (toganim, tuznelda)
14-01-2011 10:47 #759

Jones er forbløffende god til det her spil :-)

14-01-2011 10:48 #760
7. Forventede du at blive stemt ud på det tidspunkt, du gjorde? Hvorfor / hvorfor ikke?
StonieN: Ja. Den anden gruppe var meget større, og jeg vidste det var mig der ville ryge, da jeg ikke bare gad følge toga. (toganim, TomNash)

Jones: Ja, da der skulle snakkes stemmer, blev jeg spist af med korte kommentarer og da jeg ikke kunne være på resten af dagen, så jeg skriften på væggen. (toganim)

freakstar: Ja jeg havde mistanken, så mig selv som semistærk.
14-01-2011 10:50 #761
Stilling før det sidste spørgsmål
toganim - 11
tuznelda - 8
TomNash - 7
danielgron - 5
14-01-2011 10:50 #762

[ ] Thingyman er god til reveal

14-01-2011 10:54 #763
8. Opsummér din oplevelse med en sætning.
xitaah: Sublim spiloplevelse, der fungerer som et godt alternativ til WW.

freakstar: Super sjovt, taktisk krævende og irriterende at ens MSN ikke får fred :-D

Jones: Jeg vinder næste år. (toganim, danielgron, TomNash)
14-01-2011 10:55 #764
toganim vinder immunitet med 12 point! Et stort tillykke til ham med at have sikret sig en plads i top 3.

Det næste ø-råd bliver til gengæld ikke specielt sjovt for jer andre...
14-01-2011 10:57 #765
Event: Ø-RÅD

Deadline for jeres stemmer er søndag kl. 20.

Hvis toganim ønsker at give sin immunitet videre til en anden person, så skal dette gøres inden kl. 20 i dag.
14-01-2011 11:20 #766
Spørgsmål: Hvad sker der ved en eventuel uafgjort afstemning mellem to personer?
- De to personer vil kæmpe til døden i en ø-råds dyst.
14-01-2011 13:03 #767

Flot klaret, toga!

Jeg troede desværre det var Freakstar og Insomnia, der ikke havde svaret.. så flere steder har jeg desværre svaret Jacob, hvor det så i stedet var Freakstar.

14-01-2011 13:09 #768

Mange tak

Jeg antog også at det var freakstar og insomnia der ikke havde svaret :(

16-01-2011 16:25 #769
Reveal

Stemmerne bliver afsløret nu.
16-01-2011 16:26 #770

Den første stemme er gået til tuznelda.

16-01-2011 16:29 #771

Den anden stemme har TomNash fået.

1-1.

16-01-2011 16:30 #772

Den tredje stemme går også til TomNash.

16-01-2011 16:32 #773

Den fjerde og sidste stemme går til... TomNash




...







...







...





...








...



Lidt længere endnu...






...


Bare en smule mere!








...







...




Snydt! Svaret står med hvid skrift i toppen!

16-01-2011 16:38 #774
Tillykke til top 3:

danielgron, toganim, tuznelda

I får jeres sidste dyst en af de kommende dage (forbereder eksamen i dag og er ikke hjemme i morgen).
16-01-2011 16:40 #775

tak for spillet folkens...

døende ord: håber toganim vinder,han er klart den bedste af jer...det ville være fortjent hvis toganim vinder, og det gør han også stensikkert, så tillykke med sejren toganim..

16-01-2011 17:03 #776

Er lige kommet hjem fra biografen og ser reveal..

Tak for spillet TomNash - du har spillet formidabelt!
... jeg ser du stemte på mig som jeg havde forventet, så din lille besked, der skulle få mig til at tro du ville stemme på Daniel og havde toganim med dig var spildt indsats :-) jeg sendte min stemme på dig i formiddags Og min tillid til, at toganim ville stemme som aftalt vaklede aldrig.. spildt indsats fra dig, Men godt forsøgt!
Havde jeg Ikke stået med 4 utålmodige børn ved biografens toilet da du skrev, havde jeg fortalt dig, at min stemme var sat på dig..
Så jeg beklager, at Jeg Ikke, 'som jeg ellers normalt plejer' fik fortalt dig det før reveal!

16-01-2011 20:42 #777

Jeg fornemmer at TomNash prøver at udtrykke at det ikke ville være fortjent om Tuz eller jeg vandt.

Det synes jeg er sødt.

16-01-2011 21:15 #778

Jeg er helt sikker på du har ret, Daniel :-)

Jeg glæder mig rigtigt meget til sidste dyst, så vi kan få udløst spændingen mht hvem, der ender i finalen og i sidste ende vinder :-)

18-01-2011 16:27 #779

Gad vide hvad definitionen på "kommende dage" er i jylland...

18-01-2011 17:21 #780

Foreløbig jysk-sjællandsk ordbog:

Det er ikk' så ringe endda: Total optur! Det er det fedeste jeg nogensinde har set...
Det var ikk' så godt: herre nederen mand!
Det var sjovt: herre grineren
Kommende dage: nærmere jul...

19-01-2011 18:30 #781

Det betød i hvert fald ikke det jeg troede

19-01-2011 19:12 #782
Event: DEN SIDSTE IMMUNITETSDYST (DEL 1)

Tilykke til toganim, tuznelda og danielgron med at have nået til den allersidste immunitetsdyst i denne sæson af Robinson - og så dog! For at være sikker på, at vi når frem til den helt rigtige vinder og for at sørge for, at held spiller en så minimal rolle som muligt, så er denne sidste dyst faktisk delt op i 3 dele. Vinderen af den første dyst avancerer til den tredje og afgørende dyst, mens de to resterende deltagere bagefter kæmper om den anden plads i denne sidste dyst. Personen som vinder den tredje dyst er den samlede vinder af den sidste immunitetsdyst og får lov til at vælge, hvem der skal stå ved siden af ham eller hende foran juryen.

Del 1 er en auktion.

I starter alle sammen med mønter, der har de følgende værdier (I har altså én af hver): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 og 8

Mønterne som I skal byde på har disse værdier: -2, -1, 1, 2, 3, 4, 5, 6

Regler
1. Hvis 2 personer byder det samme som det højeste bud for runden, så vil mønten gå til den tredje person.

2. Hvis alle 3 personer byder det samme, så vil en lodtrækning afgøre, hvem der får mønten.

3. Mønter med minusværdi kan blive givet til andre, efter at alle runderne er forbi.



Jeg sætter ikke nogen deadline for runden, da jeg blot regner med, at I får sendt ind, lige så snart I tjekker tråden. Den første mønt, som sættes til auktion, er 2.
19-01-2011 21:23 #783
Runde 1

toga: 2
danielgron: 1
tuznelda: 1

toganim har vundet mønten!

I byder nu på -1.
19-01-2011 21:42 #784
Runde 2

danielgron: 6
toganim: 1
tuznelda: 4

danielgron har vundet mønten!

I denne runde byder I på 5.
19-01-2011 21:50 #785
Runde 3

toganim: 6
danielgron: 5
tuznelda: 5

toganim vinder mønten!

I runde 4 sættes 4 til auktion.
19-01-2011 22:07 #786
Runde 4

toganim: 8
tuznelda: 2
danielgron: 2

toganim snupper sin tredje mønt!

I byder nu på -2 (jeg vil se en film nu, så I behøver ikke at skynde jer).
20-01-2011 10:41 #787
Runde 5

tuznelda: 3
danielgron: 3
toganim: 5

toganim får igen igen mønten!

Runde 6 sætter 1 til auktion.
20-01-2011 10:50 #788

auktion er eazy

gg

20-01-2011 10:52 #789

toganim (en revisor) har gjort mig opmærksom på, at han vistnok ikke kan tabe nu. Jeg bliver nødt til at løbe ud af døren nu, men hvis I andre er enige og gerne vil lade runden slutte nu, så kårer jeg toganim som vinder af den første dyst, når jeg vender tilbage.

20-01-2011 11:01 #790

Toganim mønter:
-2 til at give væk
2
4
5
= 11 ”point”

Danielgron mønter:
-1 til at give væk

Tuznelda mønter:
Ingen

Mønter tilbage:
1
3
6
= 10 ”point"

Selv hvis jeg får -1 og ender på 10, og de 10 samlet går til den samme (unlikely) så giver jeg -2 til vedkommende og crusher med 10-8 :O

Regnefejl ?

20-01-2011 11:26 #791

Jeg er enig

20-01-2011 11:33 #792

Enig...

20-01-2011 12:14 #793
toganim vinder den første dyst!

Den næste dyst bliver lagt op senere i dag.
20-01-2011 14:54 #794
Event: DEN SIDSTE IMMUNITETSDYST (DEL 2)

Den næste dyst står udelukkende mellem tuznelda og danielgron. Nu er det altså sidste chance for at opnå en plads i den tredje dyst - der er pres på! I er kommet så langt... Lad vær med at smide det hele væk nu!

Denne dyst er en trekamp i brætspil. Kort og godt: det er bedst ud af 3 i følgende spil (dvs. I skal spille hvert spil én gang): skak, stratego og yatzy. I bestemmer selv, hvilken side I vil spille på.

Skriv venligst resultatet af enhver kamp i tråden umiddelbart efter, at den er overstået. Jeg sætter ikke nogen deadline på - jeg regner med, at I kommer i gang af jer selv så hurtigt som muligt.
20-01-2011 14:59 #795
****UDE****
Hvorfor kommer skak først nu?
****UDE****
20-01-2011 15:11 #796

Spændende...

Jeg er ikke sikker på at jeg kan nå at afvikle spillene i dag.
Men jeg var en lean, mean stratego-machine dengang jeg var barn!
Så watch out!

20-01-2011 15:29 #797

JEg er hjemme i aften men kan også godt spille fredag lørdag eller søndag

22-01-2011 13:58 #798

Så har jeg vundet 2-1
Sejre i luck-box kategorierne yatzy og stratego!

Skak blev jeg revet midt over i...

22-01-2011 14:00 #799

fuld fortjent sejr i Stratego, Daniel :)

og så kunne jeg bare ikke slå firere i yatzy i dag .. så Tillykke til Daniel med sejren :)

22-01-2011 14:02 #800

Held og lykke til både Toganim og Daniel i næste del af dysten. Må den bedste mand vinde direkte finaleadgang.

Hvis ikke én af jer vælger mig at sidde overfor i finalen, så tak for spillet drenge :)

Jeg har virkelig nydt det :)

22-01-2011 20:48 #801
danielgron avancerer til del 3 af den sidste immunitetsdyst.

Jeg lægger den sidste del af dysten op i morgen, regner jeg med.
22-01-2011 22:36 #802

Jeg glæder mig ekstremt meget til at se, hvad I skal dyste i :)

23-01-2011 12:41 #803
Event: DEN SIDSTE IMMUNITETSDYST (DEL 3)

Sådan drenge. Den allersidste dyst. Den afgørende. Hvor er det dejligt spændende!

Denne dyst er to-delt.

I skal først dyste i et genkendelsespuslespil. Det går kort sagt ud på, at jeg har lagt en masse brikker ned over et billede af en kendt person, som jeg langsomt fjerner, indtil en af jer genkender personen. Den første til at gætte rigtigt (man har maksimalt et gæt per runde) vinder denne første del og får dermed en tidsfordel i den næste del af dysten, som jeg på nuværende tidspunkt blot vil afsløre er et slags puzzle - altså en tænker!

Runde 1

img651.imageshack.us/img651/6044/origpic23.jpg

Skriv venligst jeres gæt i tråden. Skriv "PAS" hvis I ikke har et gæt.
23-01-2011 12:53 #804

Bryan adams

23-01-2011 12:54 #805

Bryan Adams er IKKE korrekt :D

23-01-2011 14:11 #806

Pia K

23-01-2011 14:29 #807

Hvor er det sick.

Pia K er korrekt.

23-01-2011 14:32 #809

Næste del af dysten er Mastermind. I får en dag til at øve jer i spillet, og så vil jeg give jer et screenshot på samme tid af et mastermind-spil med kun en mulig løsning i morgen engang, såfremt I begge er at finde online der.

danielgron får fratrukket 20 sekunder fra sin tid.

23-01-2011 14:32 #808

Jeg er awesome...

End of story.

23-01-2011 14:43 #810

Det er da vildt, at Daniel gætter rigtigt allerede....Jeg ville købe en lottokupon eller 2 i dag, hvis jeg havde hans held!

24-01-2011 16:50 #811

Daniel bare tag dig god tid- jeg var ikke så skarp og fik fejldisponeret en del tid- noget med en farveprinter og sådan der ikke lige kunne kende forskel på farverne

24-01-2011 22:55 #812

Jeg venter spændt på nyt om resultatet :-)

Mastermind er ét af de spil som altid skal med på ferie Og weekendture fordi mine sønner og Jeg er helt vilde med at spille det :-)

24-01-2011 23:05 #813

Jeg venter stadig på at høre fra danielgron.

24-01-2011 23:42 #814

Ok.. jeg troede det var noget I kørte over MSN, så der ville komme en instant afgørelse :-)

26-01-2011 20:32 #815

Thingy ... vi har brug for en ruling i dagens dyst!

27-01-2011 14:11 #816

bump til ære for en sløv gm

27-01-2011 16:03 #817
danielgron vandt den sidste dyst og skal dermed nu bestemme, hvem han tager med sig i finalen. Denne beslutning skal han poste i tråden, lige så snart han har bestemt sig (inden for rimelighedens grænser).
27-01-2011 16:30 #818

Jeg tager Toganim med mig i finalen og sender derfor Tuz ud.

27-01-2011 16:37 #819

Jurytråd oppe inden for et par minutter. Skriv venligst ikke mere i denne tråd (tuznelda må naturligvis gerne lave et farvel-indlæg).

27-01-2011 16:50 #820

Hej alle

Tak for en lang og underholdende periode med Robinson. Jeg har virkelig nydt det - især at lære så mange andre 'forumspillere' at kende.
Jeg havde slet ikke forventet at nå så langt som en 3.plads så Jeg er Selvfølgelig skuffet over ikke at nå finalen, men også rigtig glad for overhovedet at nå så langt her.

I er til enhver tid stadig velkomne til at 'banke på' på min MSN :-)

Nu er der her kun tilbage at sige; må den bedste mand vinde ...

Knuzz fra Tuz

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar