Wasted30003 er en svindler !

#1| 0

Han har netop taget røven på mig ved at ''sælge'' en brugt Ipod Touch, jeg overførte efter han havde ''sendt'' den, hvilket han tydeligvis ikke har gjort.
Så bare lige en advarsel, så ingen kommer til at lave handel eller lignende med ham i fremtiden !!
Mulighed for at PN kan påføre denne advarsel til hans profil som gult/rødt kort?

Tråden der er tale om:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=231285&highlight=1829693#1829693

Han sendte den fredag morgen som alm. brev (self. pakket godt ind) og har endnu intet modtaget, og han svarer ikke da jeg kontaktede ham igår og idag

26-10-2010 22:48 #3| 0

Link til tråd med handlen, samt evt. en kommentar fra vedkommende? Uddyb lige hvorfor du er sikker på at være blevet snydt.

Smider jo ikke kort på en profil, ligeså snart nogen beder om det. Vi skal lige have sandsynliggjort, at det rent faktisk er foregået som du beskriver.

@Granaten11

Det er da godt du morer dig. Hvad synes du det siger om dig?

26-10-2010 22:51 #5| 0
Moderator

tråden må være denne: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=231285

26-10-2010 22:51 #4| 0

prøv igen granat... er det sjovt at andre taber penge, for derefter at være flink at advare andre?

26-10-2010 22:52 #6| 0

ok weird, jeg kunne da ellers godt hente den hos ham hvis jeg vandt auktionen, er du sikker på det ikke er en fejl ?

26-10-2010 22:53 #7| 0
OP

Info er tilføjet Fryden

26-10-2010 22:54 #8| 0

@TiltThis

Det er sådan nogle ting jeg tænker på. Det er lidt fjollet at fare frem med bål og brand, hvis posten afleverer skidtet i morgen.

26-10-2010 22:56 #9| 0

@Fryden

det er sgu da bare efterhånden konstant det sker... det er da total latterligt!!!! min første post var lidt halv skidt.. :)

26-10-2010 22:58 #10| 0

Et par dage uden levering og kontakt er vist ikke bevis på at man er svindler. Tag nu lige ilt til hjernen et par dage. Hvordan er han kontaktet? Gennem kilder du før har fået kontakt, og hvordan er hans mulighed for svar.

Pt. er der i forvejen en tendens til at man skyder fra hoften uden nogen voldsomt god forklaring. Noget a la

AHDFUEEIDENOXXXXX Bookmaking er et pisse lorte skod firma. Jeg gider ikke sige hvorfor, men jeg har ret og de er psyko svin. DROP DEM!


Skal vi lige give et par dage til at wasted kommenterer i tråden, og du også gerne uddyber hvorfor du er SIKKER på han er en svindler? Så tager vi den der fra.

Håber du modtager den i morgen, og bliver rørende lykkelig sammen med den. :)

26-10-2010 23:03 #11| 0

Altså hvis pakken (hvilket vel er sandsynligt da den er sendt som almindeligt brev) ikke overholder Post DKs krav til størrelse og/eller porto eller whatever, og Wasted er blevet kaldt på arbejde, har sygdom i nærmeste omgangskreds/familie, er på druk, eller blot ikke har strøm på tlf eller...eller...eller...eller hvad det nu er, så er dette jo ikke en sag der tydeligvis tirsdag aften kan stemples: svindler.

26-10-2010 23:14 #12| 0
OP

Han sendte den fra posthus fredag morgen, ergo burde den være fremme lørdag med alm post, men nu er der så gået to leveringsdage ekstra.
Da jeg tidligere skrev med ham om konto osv. svarede han ASAP, men nu er der så gået 1½ døgn siden jeg kontaktede ham for at høre om han virkelig havde sendt den.
Så jeg mener helt sikkert ikke jeg gør noget forhastet !

26-10-2010 23:23 #13| 0

Beloebets stoerrelse er virkelig det der undrer mig mest. Hvis han planlagde at svindle, ville det saa ikke vaere oplagt at proeve med en stoerre ting der kunne indbringe vaesentlig mere end 300kr?

Jeg forstaar din frustration Maller, men jeg er skeptisk i denne sag.

26-10-2010 23:28 #14| 0

@OP

Hvorfor i alverden får du den også sendt som brev?
Postdammark erstatter IKKE mistede breve, og du har ingen måde at følge den på. Hvorfor ikke betale lige det ekstra, og få den sendt som forsikret pakke (med track and trace). Så kunne du også ha' set, hvorvidt pakken faktisk var sendt eller ej.

Håber dog du får din ipod :) Som andre siger, så slå lige koldt vand i blodet. Postdammark er nogen røvhuller (true story), og der kan sagtens gå MANGE dage fra man sender et brev, til det rent faktisk bliver leveret.

26-10-2010 23:28 #15| 0
OP

Det var også grunden til at jeg ikke var mistænksom i første omgang, men kan self. også være meningen, at når det var så lille et beløb ville folk ikke tage alle mulige forbehold. Havde heller ikke lagt mærke til lige der, at han var meget ny herinde, burde jeg have tjekket :)

Jeg håber da jeg tager fejl, men tvivler ! - Og så kan folk nævne post dk kan lave fejl og bla bla bla

26-10-2010 23:43 #16| 0

@AdurogDK +1

til det med og få den sendt som pakke, så du kan tracke den..

Men hensyn til at post danmark er nogle røvhuller, er alle ikke sådan. Ved jeg i hvert fald, jeg ikke selv var, da jeg kørte post hele sidste år.

Tilgengæld ved jeg, at der har været flere sager, hvor folk har "mistet" deres ting med posten.. Ting de bestiller fra nettet, men aldrig dukker op.. Og du kan nok godt regne ud hvad der er sket.

Med hensyn til brevene, kan der sagtens gå et par dage.. Brevet kan være sat forkert i reolen, hvor det på mit posthus ikke var kotume og køre tilbage med det, hvis man var forbi stedet hvor det skulle afleveres. Derudover kan der være simple fejl, som post nummer, adresse osv..

Håber self. du får det du har betalt for, og vi ikke skal igennem endnu en sag.

26-10-2010 23:49 #17| 0

Når jeg siger Postdanmark er nogen røvhuller, er det selvfølgelig med et glimt i øjet. Ved godt størstedelen af de ansatte er hæderlige danskere, der bare passer deres arbejde :)

Har bare selv efterhånden mistet +50 breve (og enkelte pakker) hos Postdanmark, hvilket gør jeg har en meget kritisk holdning til dem.

27-10-2010 00:10 #18| 0

Uanset om du får din Ipod eller jeg, så mener jeg ikke folk kan stemple Wasted som svindler, når den er sendt med almindelig post via Post Danmark.

Chancen for at der er en svindler hos PostDK er reelt set større.

27-10-2010 00:11 #19| 0

Aurvandil +1

Pakkepost er vejen frem !

27-10-2010 04:28 #20| 0
Advarsel: Mavesurhed forekommer i den følgende tekst!

Jamen, hvorfor helvede er det lige, at du vælger at sende penge til en fuldstændig fremmed på et internetforum?

Normalvis bærer jeg over med de her tråde, men hold da helt op. Den omtalte profil har trollet forummet den sidste uge, som den eneste bedrift. Hvis man sender penge hertil, må man sq forvente, at de er tabte...
27-10-2010 06:24 #21| 0

Aurvandil +1.

27-10-2010 07:02 #22| 0

please stop med at postulere at post dk er stoerre sandsynlighed for svindel end wasted..

med svindelraten paa et gamblersite som dette, er det efter min overbevisning et fejlskoen af dimensioner.

27-10-2010 10:39 #23| 0
OP

Nu var det ikke mig selv der valgte hvordan den skulle sendes, bad blot om at den blev sendt forsvarligt !

27-10-2010 12:40 #24| 0

Spillede mod ham på Betsafe igår, så han er da ihvertfald ikke "på ferie" eller lignende.

31-10-2010 23:26 #25| 0

@Maller

Han er da aktiv i denne tråd !

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=231934

04-11-2010 10:52 #26| 0
OP

Jeg har været lidt væk fra PN de sidste par dage, og har lige læst KP tråden igennem, og det han nævner der er en direkteLØGN han har aldrig kontaktet mig, eller snakket med mig.

Så Fryden, er det berettiget at kalde ham for svindler nu ???

04-11-2010 14:58 #27| 0

ja det Virker ret fair

04-11-2010 21:33 #28| 0
OP

bump

11-11-2010 22:35 #29| 0
OP

@PN

Skulle idioten så aldrig have en advarsel så han ikke tager røven på andre?

11-11-2010 22:49 #30| 0

Jo nu skal jeg tage mig af det, og give ham et rødt kort. Og give dig et par gode fifs:

1. Så Fryden, er det berettiget at kalde ham for svindler nu ??? Fordi det viser sig du har ret, er forudsætningerne for at slå koldt vand i blodet i første omgang jo uændrede.

2. Admins/moderatorer ser ikke alle tråde og/eller bumps. Skriv meget gerne en mail til support at pokernet dot dk, eller smid een af os en PM. Så ser vi på det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar