Pokerstaking Lukker en periode se hvorfor

#1| 0

Siden er rykket til www.tda-entreprise.dk

Det skal siges vi er ked af den negative debat der har været og vi dermed bestræber os på at få alt klaret med pokernet.dk

I nat modtog pokerstaking en mail fra Pisfisk, som i kan se længere nede.

Pokerstaking har svaret Piskfisk , og vi venter nu svar indtil da vil Pokerstaking stå i stampe, da vi ikke skal rammes af juridiske konsekvenser.

Vi beklager, og vender tilbage så snart der er noget nyt i sagen, der vil blive lavet en opgørelse over de sidste 4 BAPS, og pengene sendes med garanti inden for 30 dage, som i følge af loven og da der skal laves en total opgørelse , som kan sendes videre i systemet..

Alle der vil ha et gældsbevis på hvad der skyldes underskrevet , bedes sende mig deres adresse , og der sendes et brev samme dag (indtil 19.30). Folk kan også vælge at få det via mail . Og så bedes folk skrive hvor de vil ha deres penge med i en pm eller via mail: [email protected].


vi beklager evt ventetid men vi bestræber os for gøre det hurtigst muligt.

Vi beder derfor alle BAPPERNE skrive hvor de vil ha deres penge , ( Bank - Stars - Tilt - Moneybookers). og vi udbetaler med garanti og håber vi kan vende stærk tilbage 1/11-2010 . I er velkommen til at fange mig på Msn: [email protected] eller Mail: [email protected] eller på pokernet.dk ( andreaZen)
Og håber på at vende stærkt tilbage, når alt er ordnet med pokernet.dk.

Hej Tonni

Jeg er blevet gjort opmærksom på dit projekt igennem et par folk, og vi bliver nødt til at tale om hvordan og hvorledes. Jeg kender dig som en god og behagelig bruger af PokerNet, så vi skal jo helst undgå at vi går skævt af hinanden.

Folk virker lidt bekymrede for pyramidestrukturen i konceptet, og vi skal derfor have afklaret en række spørgsmål overfor folk.

Dernæst er det ret uheldigt at du slår det op på at det er PokerNets stakingdeals. Jeg har ingen vished om at der kun bruges affiliatelinks fra PokerNet, og det er en af de ting vi skal have afklaret for at du fortsat kan bruge navnet. Anvendes der andre deals end Poker
PokerNets, når du - uden aftale - bruger PokerNets navn i markedsføringen af dit projekt, vil det blive betragtet som en ganske alvorlig sag.

Så vil du ikke redegøre følgende for mig:
A) Hvordan har jeg vished for at folk signes på PokerNets links?
B) Hvordan er folks penge sikret?
C) Forventer folk at dette projekt er efter aftale med PokerNet?
D) Hvornår stopper projektet?

Jeg har flere spørgsmål, og er som udgangspunkt ikke spor glad for at du har brugt PokerNets navn på siden og vores trafik til markedsføring uden aftale. Jeg er klar over at du linker til PokerNet, men da jeg ikke har overblik over spillerne, kan du i princippet sagtens løbe om hjørner med os. Sker dette, og du har brugt vores navn i markedsføringen vil det få alvorlige juridiske konsekvenser der rækker langt udover at banne din profil, men betragtes som tyveri af copyrighted materiale til at fjerne indtjeningskilder for egen vindings skyld, og så har vi balladen. Det ser jeg gerne at vi undgår.

Så vil du ikke hjælpe mig med at redegøre for dit projekt, og ellers forklare i det store og hele hvad dine tanker med det er?

Med venlig hilsen

Jonathan Vincentz
Adm. direktør
PokerNet

04-10-2010 21:13 #2| 0

Hey m8.

Ærgelige nyheder.

Du/I må gerne overføre til Tussemanden på FullTilt.

Mvh Pede-B

04-10-2010 21:15 #3| 0

Hvorfor er det der skal gå 30 dage med at udbetale ? Hvilken lov er det du henviser til ? Hvem er det der skal sendes en opgørelse til "videre i systemet" ?

04-10-2010 21:21 #5| 0

Kris_rem i følge den danske lov har man op til 30 dage til at tilbagefører et beløb /faktura , vi håber det er iorden inden for et par dage , men da alt skal gøres op tab vind hvem der skal ha penge hva vi har mistet osv valgte vi at skrive inden for 30 dage.

/Tonni .

Da jeg er lidt i chok , og skal ringe rundt og ha alt iorden samt venter svar fra pokernet , vil jeg være væk 1 til 2 timer.

04-10-2010 21:21 #4| 0

Jeg er helt lost.

04-10-2010 21:24 #6| 0

skrub sendt

04-10-2010 21:25 #7| 0

Stik mig oplysningerne (som de stod på hjemmesiden) så skal jeg lave den famøse opgørelse inden midnat.

04-10-2010 21:28 #8| 0

Hmm hvorfor skal der pludselig gå 30 dage når du i dine baps har skrevet indenfor 24 timer efter sidste turnering er slut ??

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=229503

04-10-2010 21:34 #9| 0

Gumple og Kris_rem

Beskeden kom inat , og vi vælger at gøre det efter lovens regler , da alt skal køre 100% juridisk , og vi afventer pokernet. Der er ingen der siger det vil tage 30 dage, da vi vil gøre det så hurtig som muligt , Kris_Rem kan sige alt er sendt videre til revision og håber det er klaret inden for et par dage .

Men vi har valgt at gøre alt juridisk.

04-10-2010 21:36 #11| 0

Du sender bare mine 15% til AKSUITED:DK på stars vil gerne have en PM når de er overført

04-10-2010 21:36 #10| 0

hehe OK :)

04-10-2010 21:43 #12| 0

bare send til Emsta88 på Stars.. :)

04-10-2010 22:01 #13| 0

At påberåbe sig 30 dage med henvisning til jura er jo helt blankt. (ligesom at skrive 'den danske lov'. Henvis til lov/paragraf(fer) eller evt. præcedens). Du har lavet en aftale, og den forventes overholdt. Den siger tilbagebetaling inden for 24 timer. Da du har haft seriøse problemer med at overholde spilletidspunkterne, kan man vist dårligt sige at tilbagebetalingstidspunktet lå fast, og derfor kan det vist sagtens diskuteres (også juridisk ;)) om der her er tale om tilbagebetaling eller alm. afregning.

Hvis der ikke afregnes inden 24 timer, vil jeg foreslå 'op i systemet' at man overvejer yderligere action i forhold til dig. A.k.a. et ban. Folk skal imo IKKE vente 30 dage på deres penge.

EDIT: Som jeg påpegede over for dig i går, indebærer din model, at du egentlig ikke behøver penge fra BAPerne. Hvis du ikke er god for pengene her og nu, ser jeg dine BAPs som en pyramide-karussel som skal dække over du ikke kan betale, med stadig højere indskud. Er du ikke god for pengene er din garanti jo ikke en brik værd.

04-10-2010 22:12 #14| 0

Fryden , netop de trusler gør jo netop at alt skal være iorden. Og jeg kan sige dig alle firmaer har en deadline på 30 dage , betaler du til en virksomhed (f.eks telia for meget) har de 30 dage til at sende det tilbage , vi har valgt at få en til at kigge på hele sagen , og dermed må du lukke mig hvis det er grundlaget , dog ville jeg synes det var en dårlig ide , da vi kun er ude på at få det iorden .

Alle der vil ha et gældsbevis på hvad der skyldes underskrevet , bedes sende mig deres adresse , og der sendes et brev samme dag (indtil 19.30). Folk kan også vælge at få det via mail . Og så bedes folk skrive hvor de vil ha deres penge med i en pm eller via mail: [email protected].

Sker det at pokernet vælger at lukke min bruger skal i vide at alle vil få deres penge uanset hvad , og i altid kan fange mig på msn eller mail: [email protected]

Vi beklager hele den her situation , men vi vil bare ikke ha juridisk anmeldelse.

Da jeg er lige så chokeret som mange andre , og det her ødelægger hele projektet og koster en del for os .

Må jeg ærlig indrømme at jeg skrider iseng da jeg er for chokeret til overhovedet at tænke

/Tonni

04-10-2010 22:13 #15| 1

Det var vel lidt det her nogen af os forventede ville komme. Bare det at man kan tjene 10% blot ved at vente nogle dage uden risiko er jo også lidt blankt, og ikke mindst af OP at tilbyde det.

Jeg venter spændt på udviklingen i denne tråd, tror det bliver en af de bedre i længere tid.

04-10-2010 22:16 #16| 0

Har du/i ligefrem et cvr-nr?

04-10-2010 22:19 #17| 0

@andreaZen

Jeg bryder mig ikke om din retorik.

1. Lad være med at kalde min ganske standard advarsel for en trussel. Hvis man ikke betaler på pokernet, er det den konsekvens man kan forvente. Du såvel som alle andre.

2. Du må være skarpere på juraen. Hvis man indgår en aftale der siger 24 timer, er jeg ret sikker på du ikke har lovsikret 30 dage. Derfor må du frem med paragrafferne. Du har måske misforstået noget omkring insolvens, tvist eller lignende. Og i øvrigt agerer du her som privatperson, IKKE en virksomhed. Har jeg ret? Det er godt nok mange år siden jeg havde snuden i lidt basal jura, men du har ikke til enhver tid 30 dage til at sende penge til folk, blot fordi det passer dig. Det er jeg ret sikker på :) derfor må du vise hvad for jura du mener at have på din side. Ellers er det jo bare snak.

04-10-2010 22:21 #18| 0

+1 addict

04-10-2010 22:24 #19| 0

Jah jeg har et Cvr-Nr : 32198813

Tonni Andreasen.

Skal siges at alt uventede besøg på min adresse vil blive politianmeldt , alle er dog velkommen til at skrive , hvis folk vil mødes og vi finder en dag.

Dog håber jeg at alt er ude af verden inden for et par dage , og som sagt alle der vil ha et gældsbevis er velkommen .

.

04-10-2010 22:28 #20| 0

hmm...... hvad tror du det her er?

Du kan jo bare afregne din gæld som du gang på gang lover vil ske indenfor 24 timer. Du har jo hele tiden sagt at du er god for pengene!

04-10-2010 22:30 #21| 0

Fryden beklager , jeg tænke mere på brevet jeg fik, men når det er sagt synes jeg at jeg ligger alle kortene på bordet .

Jeg ved godt du bare passer dit arbejde, så min fejl.

jeg skal sende dig de love imorgen , jeg er i chok lige pt og vil forlade computeren nu.

Nogle der har spørgsmål så skrev til [email protected] og jeg svare jer hurtigst muligt , har desværre, ikke mulighed for se pokernet før 17.00 imorgen , hvor jeg vil svare på alt ..

Som sagt jer der vil ha gældsbevis bedes skriv til mig så i kan få det .

/Tonni

04-10-2010 22:33 #22| 0

hvad er et gældsbevis? jeg behøver ikke noget bevis på jeg har noget til gode? det sikre mig vel ikke mere end hvis jeg havde et?

Hvorfor bliver du ved med at sige du er i chok? jo mere du siger det jo mere nervøs bliver jeg om hvad der er sket med mine skillinger?

Der er jo ingen der beskylder dig for noget, der er bare noget der er på plads inden det fortsætter ;-)

04-10-2010 22:36 #23| 0

Joergen et gældsbevis er et bevis med min underskrift at jeg skylder dig penge , som du kan bruge rettens vej hvis du ikke har fået dine penge inden for 30 dage.

Et brev hvor jeg erkender jeg skylder dig det beløb.

Som sagt er jeg her igen imorgen 17.00 ellers skriv på mail der er jeg allerede fra 06.00 imorgen
[email protected]


/Tonni

04-10-2010 22:36 #24| 0

Folk skal ikke bruge gældsbeviser, men bare de penge som du jo hævder du er god for. Smut ned i banken og hent dem i stedet for at udstede gældsbeviser!

04-10-2010 22:38 #26| 0

Skal vi nu ikke lige give andreaZen en chance.

Hvis jeg havde modtaget samme brev fra PN ledelse, ville jeg nok osse sørge for at få en advokat indvolveret. Det kan i yderste tilfælde få store økonomiske følger, for ham.
Jeg kan ikke se at Andrea forsøger at scamme eller noget i den stil, men ALLE oplysninger er blevet lagt frem og jeg tvivler på at folk ikke vil få deres penge.

Hvis det skulle ende med et retssag eller andet, så er det utrolig vigtigt, at man har gjort alting "rigtigt". hvis en advokat eller lign. har været indeover, så følger man da advokatens råd...

04-10-2010 22:38 #25| 0

Okay. Jeg forstår dog ikke en brik af hvorfor du ikke bare begynder at betale folk tilbage fra en ende af, i stedet for at snakke om gældsbeviser. Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke skal have tilbage som aftalt. Hvis det ikke sker, er det i mine øjne noget yderst tvivlsomt der har været gang i, med garantier der ikke synes at holde.

Projektet er afblæst, du hævder at være god for pengene og folk har indbetalt til dig. Jeg har ikke læst noget som helst fornuftigt der kan ligge til grund for at tilbageholde folks penge mod aftalen. Derudover vil du cirka ALDRIG kunne overbevise folk om at du har haft de penge som lovet.

Jeg ved btw. godt jeg har været alt for meget online, især når folk kalder dette mit arbejde :(

04-10-2010 22:40 #27| 0

dette indlæg kan vel skræmme alle lidt

Jeg har flere spørgsmål, og er som udgangspunkt ikke spor glad for at du har brugt PokerNets navn på siden og vores trafik til markedsføring uden aftale. Jeg er klar over at du linker til PokerNet, men da jeg ikke har overblik over spillerne, kan du i princippet sagtens løbe om hjørner med os. Sker dette, og du har brugt vores navn i markedsføringen vil det få alvorlige juridiske konsekvenser der rækker langt udover at banne din profil, men betragtes som tyveri af copyrighted materiale til at fjerne indtjeningskilder for egen vindings skyld, og så har vi balladen. Det ser jeg gerne at vi undgår.

04-10-2010 22:43 #28| 0

@ ALLE

Skal vi ikke lige give manden en chance for at vise hvad han lover inden vi alle sviner ham til.

Der er massere muligheder hvos de penge kunne komme fra, jeg synes selv det hele lyder/lød for godt til at være sand og nu virker det lidt mere underligt, men lad os nu lige give dem en chance.

Jeg beder så om et gældsbevis og sender om en forspørgsel på mail.

04-10-2010 22:46 #29| 0

Jeg slår også koldt vand i blodet, og forventer at mine dolls tikker ind iløbet af et par dage.....

04-10-2010 22:47 #30| 0

Det er vel bare at få smidt skillingerne retur til folk. Så kan du tage alt det jura pjat alene med PN's kontor.

04-10-2010 22:54 #31| 0

- Jeg er enig i at tingene bør gøres 'rigtigt', og det rigtige er naturligvis bla. at tilbagebetale folks penge som aftalt.

- Jeg synes faktisk kun der er fremkommet saglige indlæg, og synes ikke nogen sviner andreaZen til.

Lad mig lige igen slå fast, jeg beskylder ikke andreaZen for noget, udover at bryde aftale for tilbagebetaling. Hvis han står fast på det, synes jeg det ser rigtig skidt ud. Det handler i mine øjne IKKE om jura, men om at han siger han er god for penge som så ikke falder alligevel ved aftales ophør. Jeg vil meget gerne høre hvad der skulle være af jura der forhindrer tilbagebetaling? Det er som jeg ser det to helt adskilte sager for OP, een med PN omkring brug af PNs materiale uden forudgående aftale, og en anden med køberne af denne BAP.

Jeg afventer nærmere i morgen.

04-10-2010 23:03 #32| 0

Det kan ikke komme bag på nogen.

Med alt det der er blevet advaret, er der ingen anpartshavere der har ret til at klage/tude, hvis pengene af en eler anden grund ender med ikke at blive betalt tilbage...

04-10-2010 23:19 #33| 0

"At påberåbe sig 30 dage med henvisning til jura er jo helt blankt." +1 til den udtalelse.

Men håber at OP indenfor de næste par dage får afregnet alt.

04-10-2010 23:29 #34| 0

@andreaZen

Jeg valgte allerede igår, at gå fra projektet og aftalen var igår, at du ville sørge for at jeg fik mine penge idag. Dette går jeg selvfølgelig stærkt udfra at du forsat holder.

/Henrik

05-10-2010 00:28 #35| 0

@Leo

Gider ikke engang starte på, hvor dumt dit indlæg er.....

05-10-2010 01:07 #36| 0

Uanset hvor dumt det lyder i nogens ører (incl. mine egne) så giv lige manden til i morgen med en løsning. Der må det forventes at samtlige bap´ere modtager deres tilgodehavende. Hvorfor de skulle vente 30 dage på det kan jeg ikke se grunden til.

Ønsker det bedste for alle parter i denne sag.

05-10-2010 01:54 #37| 0

Hvis jeg kender Tonni ret så har han fået styr på det her inden for 2 dage, tror ikke man skal bekymre sig så meget om at få sine penge tilbage de skal nok komme så hurtigt han kan få dem overført. Forstår godt at folk som har mange $ ude i projektet kan være lidt nervøse men lade os nu se hvad han skriver i morgen :)

05-10-2010 07:14 #38| 0

Pyramide-spil gone wrong.. Det lader dog ikke til, at stakers bør få problemer med at få deres penge igen, AndreaZen er jo ikke ligefrem gået i hi. Spørgsmålet er så blot hvornår.

Jeg kan ikke tolke de 30 dages ventetid som andet, end at OP er nødt til at vente til lønnen går ind, før han har pengene.

Sick sag.

05-10-2010 09:50 #39| 0

hej guys.

jeg kan godt forstå i er lidt ude af flippen:)

men slå koldt vand i blodet,tonni skal nok få styr på det hele og få betalt som han siger..
tonni er simpelthen den mest gavmilde og ærlige person her på pokernet..

desuden så syntes jeg at fryden og pisfisk og bare pokernet, er noget fucked up? er det den gratis reklame tonni har haft
på pokerstaking,i er utilfredse med?


Alt det tonni har budt bap og staking,er i pisse ligeglade med..giv ham lidt tid,det er sku det mindste..


men rolig guys..jeg er sikker på der nok skal være styr på tingene!

mvh

05-10-2010 10:24 #40| 0

Hvor store beløb er der tale om?

05-10-2010 10:29 #41| 0

7000$ + de sidste 15% der er solgt i det nye projekt

05-10-2010 10:49 #42| 0

Har penge ude men er ikke nervøs. Forstårikke pokernet her, tonni har da aldrig haft reklamer på pokerstaking men kun links til pn, så altså gratis reklame til jer, eller er der noget jeg misforstår. Tonni vi snakkes lige på MSN.

05-10-2010 11:08 #43| 0

@chmpen

Det er vel ikke pokernet der siger han skal lukke for sine bap eller for sin hjemmeside - de gør vel bare opmærksom på, at de holder øje med ham.

"Jeg er blevet gjort opmærksom på dit projekt igennem et par folk, og vi bliver nødt til at tale om hvordan og hvorledes. Jeg kender dig som en god og behagelig bruger af PokerNet, så vi skal jo helst undgå at vi går skævt af hinanden."

og

"Folk virker lidt bekymrede for pyramidestrukturen i konceptet, og vi skal derfor have afklaret en række spørgsmål overfor folk. "

Så at de vælger at lukke helt ned, uden den dialog med pokernet (ihvertfald ikke offentliggjort) er da underligt. Pokernet gør udelukkende klart, at de ikke vil ha, at deres hjemmeside stjæler kunder fra dem ved affilities. Det er vel helt ok!!!????.


Syntes faktisk at pisfisk mail, ligger op til dialog - hvor der så vælges straks at "lukke ned". Det kan da undre mig, hvis man har rent mel i posen.

/Henrik

05-10-2010 11:17 #44| 0

Og hertil skal da lige siges - at jeg i forgårs bad om, at blive taget af bap8 projektet og få mit indskud tilbage (uden de 10 procent), da aftaler om spillede tours ikke var overholdt. Det var før alt balladen.

Der kom en lovning på, at jeg var taget ud af projektet - at mine penge vil blive refunderet når "vi" havde mulighed, men indenfor 24 timer. Det er så stadig ikke sket. Og det syntes jeg da burde vække rimelig bekymring.

"ja, men han har haft andet at se til" Tja, han havde rigtig mange timer før han offentliggjorde den mail. Personligt syntes jeg faktisk, at det havde set vildt godt ud i den tråd at kunne skrive "men nurse, gik ud af projektet før det sluttede og derfor har "vi" selvfølgelig sendt penge til ham".

Men niks, trods PM - add på msn er der intet sket. Og det er sgu bekymrende.

Jeg håber da, at pokernet via pm har styr på hvem der er involveret i dette projekt. Jeg har selv været så heldig, at andreaZen har staket mig i et projekt og disse penge er sendt fra en rimelig kendt pokernetter, trods det - at AndreaZen var ham der smed penge i det projekt.

/Henrik

05-10-2010 11:21 #45| 0

Jeg har ikke meget tid lige nu, men vil da gerne lige gøre et par ting klart for de der 'ikke forstår' PN og undertegnede:

1. Jeg reagerer i min rolle som admin (med særlig fokus på staking delen af PN) på, at der er udlovet en tidsfrist, og at man nu vil strække den urimeligt meget.

2. PN reagerer på to ting. Dels at der er gjort brug af navn og links uden forudgående aftale. Det er altså ikke tilladt, uanset hvor gode intentioner man måtte have. Dels, og der er her den bliver lidt spicy, så ville det ikke være første gang hvis nogen laver denne slags projekter, og bla. forsøger at få folk over på egne deals. Derfor er man naturligvis opmærksom på om brugen af PNs navn, reelt er at fiske kunder fra biksen.

Hvis andreaZen havde gjort to forholdsvis simple ting som at kontakte PN før man bruger løs af navn og materiale, og at betale tilbage som aftalt, havde der absolut intet været i dette. At skyde mod PN og undertegnede fordi man kender Tonni som en flink fyr, er vist mere 'fucked up' end undertegnedes pasning af den tjans jeg har påtaget mig og PNs naturlige forsvar af deres forretning (igen, materialet er blevet brugt uden tilladelse, det er altså ikke nok at tage det store naive smil på og claime 'gratis reklame'. Man skal som virksomhed naturligvis have respekt om sit materiale, ligesom man skal bestemme hvad man vil associeres med).

Ha en god dag rundt omkring, og skrub hvis der spilles :)

05-10-2010 11:24 #46| 0

@mr-nurse

Du har også skrevet efter han - ifølge tråden her - var gået i seng og han skrev også at han først ville være på PokerNet efter kl. 17 igen. Så tror ikke han har set dine beskeder endnu, selvom du da burde have fået refunderet dit indskud.

Men tror også lige folk skal slå koldt vand i blodet, selvom der er folk er blevet lovet refundering inden for 24 timer.

Held og lykke til alle, håber det ender godt for alle parter.

05-10-2010 11:27 #47| 0

@ Slclausen

nurse skriver " Og hertil skal da lige siges - at jeg i forgårs bad om, at blive taget af bap8 projektet og få mit indskud tilbage"

Så kan det da ikke være en overraskelse at han gerne ville have pengene tilbage.. så mon ikke andreaZen vidste det inden han gik i seng?

05-10-2010 12:22 #48| 0

det ser ikke godt ud

OP bliver stillet rimeligt simple spørgsmål, og vælger så at lukke siden

Lover så at betale 30 dage senere end de hidtil lovede 24 timer.

OP bliver ved med at sige han er chokeret.

OP undlader at tilbage betale mr-nurse, selvom han har bedt om det 1 dag tidligere en dette er sket.

hmm.....

05-10-2010 16:22 #49| 0

da OP valgte at stake mig i projekt "step" på ftp op købte 5 procent, kom pengene ikke fra ham, men fra en anden profil fra pokernet. Jeg har haft nogle konfrontationer med denne profil - men vælger, såfremt pengene ikke står på min konto kl 2400 ( så er der gået to døgn siden jeg fik lovning på mine penge) også at oftenligegøre denne profils navn.

/Henrik

05-10-2010 16:28 #50| 0

skal dog lige siges, at jeg har PM OP, og added ham på msn. Ingen respons!!!!. Men den profil der har sendt mig penge har et problem. Dem der har fået udbetalt penge fra de tildiger BAP - har de fået dem fra en konto fra OP??????

/Henrik

05-10-2010 16:36 #51| 0

@Henrik

Rolig nu. Det kan jo bare skyldes, at den "hemmelige" profil du taler om, skyldte OP penge. Han behøver jo på ingen måde at være involveret i det her morads.

@OP

26.09.2010 kl 13:57 skriver du:

"...folk er altid velkommen hjemme ved mig..."

Nu har piben til gengæld fået en noget anden lyd:

"Skal siges at alt uventede besøg på min adresse vil blive politianmeldt..."

Hvad har ændret sig?

05-10-2010 16:36 #52| 0

Har fået fra OP samt en anden ekspert.

05-10-2010 16:50 #53| 0

Im so excited and i just can't hide it!!

05-10-2010 16:53 #54| 0

sick tråd... håber det hele går iorden for alle! :)

05-10-2010 17:24 #55| 0

Har fulgt denne sag fra sidelinjen hele vejen igennem, og ønsker egentlig ikke at udtale mig som sådan. Blot lige et par ord på vejen herfra.

Jeg har i et stykke tid snakket en hel del med Tonni over messenger, og jeg har fået et rigtig godt indtryk af manden. Kan umiddelbart ikke forestille mig, han skulle være scamemr eller andet.......DOG kan jeg sagtens forstå at folk er bekymret!!! Det ser ikke godt ud og jeg håber der snart kommer en udmelding om, hvem "vi" er? samt hvilke planer der er med sitet? Umiddelbart virker det jo ret underligt at smide så mange $$ efter pn brugere, medmindre der er en bagtanke. Denne bagtanke kan og SKAL PN/Pisfisk naturligvis reagere på!!

Jeg har solgt bap til Tonni, samt han har staket mig flere gange og vil da lige oplyse at pengene HVER gang er kommet fra andreazen!!

/Kim

Ps. Håber og tror for alle parters skyld at der snart kommer styr på den her sag og self. skal der ikke gå 30 dage inden penge udbetales.

05-10-2010 17:34 #56| 0

@tvis og andre

Og der skete der så lige en "fejl" ved mit projekt. Så jeg tror jeg ved hvorfor der altid skulle gå 24 timer og jeg VED ihvertfald hvem der i hans navn har overført penge til mig.

@orty

du kan ha helt ret, men hvis denne person måtte ligge 17,5 dollars ud fra OP er der noget helt galt. Især da jeg ved, at "x" aldrig ville låne penge ud, uden renter og renters renter og renter af dem. Og i den " vi form" der er snakket er jeg ikke et sekund itvivl.

/Henrik

05-10-2010 17:37 #57| 0

Jeg har haft overført penge for andreazen en gang pga limits dog ikke til nurse.. dette er bare lige min forklaring på hvorfor jeg har haft hjulpet andreazen med at sende nogle penge. ved dog ikke om det har været tilfældet ved dig henrik at han fik en anden til at overfører for ham..
Men han kommer forhåbentlig på banen her kl 17

05-10-2010 18:00 #58| 0

Havde ikke set han side inden jeg valgte at købe %er i hans projekter.

Efter jeg så siden, undrede det mig mig kraftigt, at man under "staking" på siden, blev omstillet til pokernets stakingdel, men blev enig med mig selv om at der nok var et samarbejde af en art på vej.

Da der ikke er det, forstår jeg godt at PN reagerer.

Men er nu rimelig fortrystningsfuld omkring at få mine penge back indenfor kort tid, selvom mr-nurses problemer skræmmer mig lidt, det samme gør alt hemmelighedskræmmeriet omkring fremtids planerne med pokerstaking.dk.

05-10-2010 19:06 #59| 0

spændende at se, hvem "vi" er. Jeg har to bekræftede navne, der dokumenteret er involveret på en eller anden måde.

Andre der har nogle navne - så vi kan se om der er sammenfald?

/Henrik

05-10-2010 19:09 #60| 0

@Nurse

Vi er helt enige om, at det ser skidt ud, hvis OP har brug for at få andre til at lægge småpenge ud. Men det betyder jo ikke nødvendigvis, at den anden part er involveret.

Edit: Advokerer egentlig bare for lidt koldt vand i blodet, inden konspirationsteorierne kommer for langt ud. Vi er helt enige om, at det her ser rigtig skidt ud for OP, men at trække andre ind i det uden skyggen af beviser er imo ikke fair.

Disclaimer: Aner ikke hvem Nurse taler om, så jeg er ikke ude på at redde nogens skind som sådan.

05-10-2010 19:09 #61| 0

Håber det er nogle der har en stor rulle så se kan være backere for projektet.. håber det hele går som det skal.. altså at folk snart får deres penge..

edit.. faldt lige over denne..

"Som sagt er jeg her igen imorgen 17.00 ellers skriv på mail der er jeg allerede fra 06.00 imorgen
[email protected]
"

burdte der så ikke være meldt op i tråden nu??

05-10-2010 19:31 #62| 0

Jeg har intet med AndreaZen aka Tonni´s staking projekt at gøre !

Jeg kender Tonni fra internet og vi har snakket en del over msn og vi hjælper hinaden nå der skal byttes $ eller andet hvor man kan hjælpe hinanden, det er der jo mange som gør, det gør jo ikke at jeg har noget med hans staking projekter at gøre.

Grunden til jeg modtog nogle $ i et af hans tidligere BAP, var som der stod i den tråd, at hans egne limit var opbrugt, det der jo intet udiøst i.

Det rigtigt jeg sammen med Tonni køber 1 anpart til $33 i Henrik aka mr-nurse step projekt i tråden www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=229589

Pengene blev sendt for mit ftp nick og Tonni skriver i hans tråd
"Så snupper mig og KarstenHJ den sidste 1% 33 sendt gl .."

Tonni var på vej hjælp fra arbejde, så jeg sendte de $33 og han gav mig $16,5 da han kom hjem, kan ikke se hvad fanden det har med et projekt Tonni har kørende, at jeg pludselig skal rodes ind i det og mistænkes for at havde noget med det at gøre, jeg køber bare 1/2 andel i mrs-nurse step projekt og betaler for både mig og Tonni.

Det jo bare endnu et tarveligt trick fra din side Henrik over jeg skulle have 100 kr i rente om dagen fordi du ikke betalte din spillegæld som aftalt nå du kom hjem fra din USA tur, du fortrak at sidde og spille turneringer for pengene og svarede mig ikke de første 24-48 timer, så det da klart man ligger rente på nå man ikke kan få dig i tale og du sidder og spiller pengene op.

Du burde holde dig til emnet og ikke blande mig ind i hvad du går og tror, uden du er 100% sikker i din injuriske udtalelser

05-10-2010 19:36 #63| 0

Bom!

05-10-2010 19:40 #64| 0

Efter en lang arbejdes dag samt snakken med advokaten og min revisor, og en snark med Pisfisk ( dog langt fra færdig endnu) , er der nu lagt gældsbreve op til alle.

som findes på www.pokerstaking.dk

Det skal sige jeg bestræber mig virkelig for at få det så hurtig igennem som muligt , men alt går gennem min advokat , da det ikke skal ende med at jeg for en juridisk dom , da jeg ikke har tænkt mig og stoppe min plan , som har kostede en del penge... Derfor skal alt være på plads med pokernet , inden siden åbner igen .

Da pokernet har nogle regler kan det være jeg blir lukket derfor skal i huske i altid kan fange mig på [email protected] og pengene vil som sagt blive udbetalt inden den 2/11-2010.

Det skal siges de eneste der har været med over det her projekt har været min kæreste og mig og derfor ordet vi, at Mr Nurse tror det er KarstenHJ , der har været en del af det så kan jeg kun grine , at Mr Nurse hader KarstenHJ, på grund af nogle interne aftaler blander jeg mig ikke i . Jeg kender kim fra pokernet i sin tid , og jeg tror alle der kender ham , ved man kan stole 100% på ham , og derfor hva det grunden til jeg spurgte om han kunne holde nogle $ da mit limit hva brugt op.

Det skal siges jeg smutter igen da jeg skal arbejde videre på det her og svare igen imorgen 17.00 hvis jeg altså stadig er åben , ellers er jeg på msn.

/Tonni

05-10-2010 19:41 #65| 1

@KarstenHJ

Hvad fanden bilder du dig ind at opkræve renter for nogle penge du selv har udlånt? satme usmageligt, ihvertfald her hvor jeg kommer fra. FØJ!

Jeg har lånt nurse penge flere gange og altid fået mit tilgodehavende!

Og glem nu ikke hvem denne tråd omhandler, det skulle nødigt blive en omgang mudderkastning.

05-10-2010 19:43 #66| 0

Jeg har en, syntes jeg selv, god portion penge ude, og følger da også denne tråd med en vis interesse.
Et, igen, syntes jeg selv, lysende argument for at Tonni ikke scammer os, er at han kontinuerligt har været i kontakt, bortset fra i dag, og bedt om vores account navn osv. for at vide hvortil han skulle sende vores andel af hans projekter.
Han virker derudover som en reel person der blot havde nogle resultatmæssige forventninger der bare ikke foreløbig er blevet mødt i hans projekter.

05-10-2010 19:48 #67| 0

Tak Wonderjet ps har udmeldt idag lidt oppe har lavet gældsbevis til alle .

05-10-2010 19:49 #68| 0

@andreaZen

Du skriver igår at du vil svare folk kl 17 idag, og idag skriver du så igen at du vil svare folk kl 17 imorgen.
Syntes da folk har krav på at få svar på de spørgsmål de nu har brugt tid på at stille dig.

05-10-2010 19:51 #69| 0

Heldige Duckie, han har fået to.

Edit: I øvrigt nas. 40.000 danske kroner i hullet :S.. Håber virkelig at alle får deres penge! :S

05-10-2010 20:37 #70| 0

Addict7800 jeg har da også svaret folk via Pm / Mail. Jeg har meget og se til pt og kan ikke være her hele tiden . Perkles , det er jo kun her så kommer prisen på hp , alt der er igang med at blive lavet og hva jeg allerede har betalt , samt advokat / revisor , så små 100.000 kr , dog hva der sat 150.000 af til projektet , men hvis det ender galt så det jo penge ud af vinduet men heller miste 100.000 end at få en dom . Og så miste arbejde /firma osv.

Og Addict7800 jeg siger bare jeg er her igen imorgen men folk kan mange mig på msn . eller Mail

05-10-2010 20:41 #71| 0

Kan godt forstå mr-nurse er sur da han meldte sig ud før alt dette, men kan virkelig ikke se hvorfor så mange, som intet har med det hele at gøre, skal blive ved med at køre på manden.

Det er tydeligt at se Tonni gør hvad han kan i sagen og jeg er da også sikker på alle os der har penge til gode nok skal få dem.

05-10-2010 20:57 #72| 1

@hebzor

Jeg er på ingen måde enig i, han gør, hvad han kan.

Han har fået nogle $ til rådighed, projektet kikser, han betaler tilbage som aftalt.

Her er det specielt sidste del der kikser - og hvorfor gør den det?

Jeg savner lidt, at OP kommer lidt ud af busken og fortæller tingenes tilstand. Han henholder sig hele tiden til noget jura.

Hvorfor ikke bare sige det, som det er - han har ikke pengene. Ellers var de sgu da røget retur med det samme. Alt andet er udenoms snak. Og seneste nummer med gældsbeviser?? Han giver mig lov til at hive ham i retten om 30 dage. Vor herre bevares.....ville jeg have ham i retten var det allerede sket.

Kom ind i kampen og meld rent ud, at det kniber med finanserne - så beholder du lidt troværdighed og så bliver det lidt nemmere for os alle at finde ud af, hvordan vi kommer videre.

05-10-2010 21:07 #73| 0

Virkeligt mærkeligt at alle os der har købt %er, skal holdes som gisler i en tvist mellem PN og Andreazen, og hverken kan få aktion eller vores penge i op til en måned.

Andreazen har hele tiden sagt han er god for pengene, og hvis det er sandt så burde de være sendt tilbage.

05-10-2010 21:09 #74| 0

Sødt gældsbrev :D ''Ellers har personen lov til at gå rettens vej''

OP du ligger op til at du ønsker de går rettens vej jo :)

Som Kris siger, hvis han havde pengene var den ikke længere end asap tilbage betaling, alt hans gøgl med advokater osv er jo irrelevant for dem som har penge ude, og burde være irrelevant for ham hvis han var god for blot 5 kroner.

I må vente med tålmodighed til lønnen går ind hos ham :)

05-10-2010 21:21 #75| 0

Havde vel ikke taget længere tid at sende dollars ud end det har taget at sidde og lave hjemmeside og uploade gældsbreve.
Rigtig glad for jeg ikke har penge ude her, for jeg havde nok reageret anderledes end de fleste når jeg bliver holdt for nar, og det syntes jeg faktisk er tilfældet for BAPère her.

05-10-2010 21:23 #76| 0

jeg forstår sgu ikke alt det her?
for mig virker det bare som om han lavede én garanti-bap og at der så var mega interesse fordi man var garanteret sine penge tilbage, og at det så bare blev vildere og vildere, men alt det her med firma, advokater, revisor og 150.000 sat af til projekter osv, lyder til det er kørt helt ud i hampen eller er det bare mig?

05-10-2010 21:35 #77| 0

hmmm¨,må jo hellere komme på banen. Ja. den stake jeg modtog fra andreaZen blev betalt af KarstenHJ (tidlige AnyTwocards). Og ja, jeg troede bestemt at han var involveret i projektet - hvilket var en af årsagerne til jeg gik med i det (for godt nok kan jeg ikke personligt li den profils handlemønstre - men ved at han ALDRIG kunne finde på at deltage i noget hvor han snød folk!) Og ja, gu er det da mærkeligt, at man modtager stake fra een person, men modtager fra en anden. Så ja, jeg har forbundet KarstenHJ som en del af projektet, når nu der hele tiden blev omtalt "vi". Måske tager jeg fejl - måske ikke.

@Karsten

Hvor er du dog en latterlig person, men glæder mig at du velvilligt udstiller dig selv her i den her tråd. For som du "truede" mig med, skulle der endelig ikke en tråd op på pokernet, selvom jeg foreslog det. Ja, jeg skyldte Karsten (eller Kim) nogle dollars - tror det var omkring 320 dollars. Disse skulle tilbagebetales når jeg kom hjem fra usa. Her skete der desværre det, at jeg landende med forsinkelse i Kastup kl 12.30 og skulle møde på job kl 1500. Havde ikke sovet under hele turen, da jeg jo var alene med mine unger. Hjemvendt får jeg et brev fra min x-kone om, at jeg skal betale 1900 kr for min ældste dattes efterskole. Den havde jeg ikke lige regnet med. Fortæller Karsten (KIM) om det problem (og forventer nok lidt goodwill da jeg 2 måneder forinden sendte ham over 3k dollars fra en stake) og siger at jeg afdrager, hvilket jeg straks begynder på - med 30 - 50 dollars pr. dag. Men dette er sgu ikke nok for ågerkarlen, der niu begynder at snakke om "uventet" besøg (som altid er velkomment da jeg sover med ulåst dør) og så vælger at gie mig en strafrente på 100kr pr dag -- trods jeg er igang med at afdrage.

Heldigvis kom kris_rem ind i billedet betalte min gæld og to dage efter kunne jeg betale kris_rem- uden renter!!!!!!

Så karsten - du kan ikke længere true mig med at videregive min gæld til "lyssky" perosoner og har nok heller aldrig været modtagelig for den slags trusler ( har jo min lillebror!). At folk så stadig enleder sig med karsten - AnyTwoCards er jo op til en selv.

Lang smøre og meget ud af kontekst - men den der, har jeg længe brændt inde med -

Og ja, faktisk lovet karsten at jeg ikke ville skrive om hændelsesforløbet- men nu startde han jo selv.

Og tilbage - jeg er så vist ikke den endeste, der if.m det her stake forløb har modtaget penge fra karsten. SÅ at han ikke har med projektet at gøre lyder lidt underligt.

Kan da i flæng nævne hans nick på diverse sites - og tro mig - dem der starter med pokerXXXX er ikke fra andreaZen!!!!!

/Henrik

05-10-2010 21:50 #78| 0

og håber da ikke jeg er den eneste, der finder det besynderligt, at karstenHJ pludselig kommer på banen i denne her tråd. Så vidt jeg ved, at han på intet tidspunkt nævnt før han selv træder i karakter!!!!!.

Og sjovt nok, sker det efter, at jeg har sendt pm til andreaZen om, at jeg forventer at få mine dollars tilbage (da jeg jo trådte ud af bap for et par dage siden og fik lovning på, at de dollars var mig i hænde om senest 24 timer . tjek evt tråden om bap8). Og at hvis dette ikke sker, at jeg så vil fremsige min teori om, at KarstenHJ (AnyTwoCards) er en del af dette projekt. Og så ud fra "intet" dukker KarstenHJ op med beskyldninger mod min person.

hmmmmmmm, håber at der er andre end mig der finder dette gennemskueligt.


@andreaZen

Jeg har forsat ikke modtaget mine dollars, hvilket jeg formoder må skyldes en fejl. Jeg har store forventninger om, at de dollars er på min konto om lidt.

/Henrik

05-10-2010 22:01 #79| 0

Okey jeg melder klart ud..

Jeg er alene om protjeket sammen med min kæreste , nu blir jeg uvenner med KarstenHJ. Men så tager jeg den derfra.

For ½ år siden , startede jeg med at sælge og købe dollars , til en god pris , jeg tjente godt på det og ved der var mange andre der tjente rigtig godt vi snakker 20.000+ om måneden , så planen hva at lave en side med live chat hvor man kunne købe og sælge dollars sælge dollaren til dagskurs , men købe til 10% under pris. Meningen hva det først skulle starte fra 1 januar , men så endag kom Mr-Nurse i en tråd på pokernet www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=229049 .
Hvor han gik med samme tanke, jeg blev nervøs og måtte tænke hurtig, jeg havde 150.000kr til rådighed , jeg havde jo skaffet et godt domain , planen hva så få siden rigtig kendt via pokernet ved at udlove de her BAPS med garanti , det gik fint i starten , men vi handlede nok for hurtig , men igen viste jeg også at alt snakken om pokerstaking.dk jo kun var en fordel , jeg viste at jeg kunne tabte de 150.000 men også at de var tjent hjem inden for ½ år , og det ville blive en penge maskine , da pokernet.dk så skrev til mig , kom endnu et problem , og da jeg har eget firma , har jeg ikke tænkt mig at få en juridisk dom , derfor valgt vi at lukke siden ned , indtil alt er iorden , jeg ringede til min advokat , samt min ravisor , og snakkede med dem , de sagde de jeg havde 30 dage til at betale folk , og jeg skulle bruge det, da der skal laves en masse papir på jeg intet har tjent på at bruge pokernets brugere , derfor valgte jeg er følge deres råd , og det er stadig min plan da jeg også skal tænke på min fremtid . Jeg forstår udemærket godt alle på pokernet er sure og skuffet , men igen jeg er altså lige så ked af det jeg smider 100.000 kr ud af vinduet , jeg gir tros alt garantien , 2 af projekterne sluttede først den 25-28/10-2010 og vil med stor sandsynlighed få dem meget før , jeg beklager men igen jeg gør virkelig hvad jeg kan , idag lavde jeg gældsbrev til alle , så i er sikrede jeres penge via den sedl med min underskrift . Så kan ikke forstå at alle tror jeg ville snyde , hvis jeg var ude på det , skrev jeg nok ikke her eller lavde et gældsbrev eller ga folk min adresse , og cvr nr når de bad om det .

Jeg beklager endnu engang men jeg vælger at følge min advokats og revisors råd , og jeg tror i havde gjordt præcis det samme .

Og Henrik det burde være svar nok på at KarstenHJ aldrig har været med i det her projekt da han nok er den sidste der ville ha fokus på handel !.


Undskyld KarstenHJ , håber vi kan snakke om det...

Jeg håber det var svar nok på alle de spørgsmål , og dem der ikke tror mig , kan jo spørger dem jeg fortalte om projektet før det her skete .

Jeg har først mulighed for at komme på pokernet mellem 17 og 18 imorgen , men håber i fik svar på det i ville høre.


/Tonni

05-10-2010 22:12 #80| 0

.

05-10-2010 22:14 #81| 0

du kan ikke længere true mig med at videregive min gæld til "lyssky" perosoner og har nok heller aldrig været modtagelig for den slags trusler ( har jo min lillebror!)

^

05-10-2010 22:15 #82| 0

Tager gerne imod bet om vi får vores penge.

Så alle dem der har så travlt med vi alle bliver taget i røven har nu muligheden for et bet 1/3

05-10-2010 22:21 #83| 0

@kent

Har en mega sej lillebror ;:-)


/Henrik

05-10-2010 22:25 #84| 1

jørgen du er et sørgeligt menneske både på og uden for din com

05-10-2010 22:29 #86| 0

@ALLEhaderos

Jeg stoler bare på den indvistering jeg har gjort og giver folk som ikke har tilid til OP muligheden for at lave e nem skilling.

PC hils GF næste år i 1 div.

Hvis du skal blive personlig så kom da direkte og sig til det til mig, det e råbenbart noget du ved en helt del om.

05-10-2010 22:29 #85| 0
...de sagde de jeg havde 30 dage til at betale folk , og jeg skulle bruge det, da der skal laves en masse papir på jeg intet har tjent på at bruge pokernets brugere...

Er jeg den eneste, der ikke kan se sammenhængen i det udsagn. Fair nok, at du skal bruge tid på at undgå en retssag fra PNs side, men hvad har det med tilbagebetalingen til BAP'ere at gøre?

1. Betal tilbage

2. Brug tid på at undgå retssager

Sådan burde dit reaktionsmønster have været. Du kan stadig nå det...
05-10-2010 22:37 #87| 0

PC hils GF næste år i 1 div.

^Når nu du er så sikker på GF stadig spiller 1. division næste år, så giver jeg gerne 1:2 på de ikke gør :-)

05-10-2010 22:53 #88| 0

Hvis du har de 100.000 eller 150.000 til rådighed allerede, hvorfor f..... betaler du så ikke bare de dollars retur NU?!

Hvis du valgte at gøre det, så undgår du også alt det retssags halløj du snakker om.

Det du har gang i pt. giver ingen mening!

05-10-2010 23:28 #89| 0

Hvorfor slår i til en død hest? Havde OP pengene nu, så var de sendt retur, behøver jo ikke den store logik til for at se det.

Om folk får deres penge retur aner jeg ikke, men vil tro at jeres eneste håb er at vente til udløbs datoen og så håbe på at OP har lidt stolthed.

06-10-2010 00:26 #90| 0

Den eneste grund til jeg skrev mit indlæg i denne tråd var fordi Henrik (mrs-nurse)begyndte at hentyde jeg var indblandet og vil offentlig gøre mit navn og nick, det fremgår jo for en hver som har læst hans indlæg fra i dag i denne tråd.


Så må jeg jo lige skrive min version, så folk kan se jeg intet har med Tonni´s staking projekt at gøre og ser ud til alle på nær Henrik har forstået det, men ikke nok med Henrik ikke forstår hvad jeg skriver, så kommer han med yderligere beskyldninger og jeg har derfor ikke andet valg ind igen at skrive endnu et indlæg for at fortælle sandheden, for Henrik lyver et par gange i hans indlæg for at sætte sig selv i et bedre lys.

Så lad os tage hans løgne fra en enden af.

Henrik starter hans indlæg med denne løgn

"Ja. den stake jeg modtog fra andreaZen blev betalt af KarstenHJ (tidlige AnyTwocards). Og ja, jeg troede bestemt at han var involveret i projektet - hvilket var en af årsagerne til jeg gik med i det”

Se det jo sjovt han tror det, da jeg aldrig har skrevet i Tonni´s staking projekt tråde, den 1 andel som købes i Henrik step projekt købes 27-09-2010 15:30 – Der sendes $33 til Henrik via FTP, men allerede 25-09-2010 21:02 , altså 2 dage før skriver Henrik ” Køber de sidste 5 procent - overfører på tilt når jeg kommer fra job kl 2400.” så Henrik køber de 5% i Tonni¨s projekt 2 dage før jeg sender ham $33 for 1 andel, så der glemte du vist lige at tjekke facts.


Henrik skriver ” For som du "truede" mig med, skulle der endelig ikke en tråd op på pokernet, selvom jeg foreslog det”

Kopi Af MSN samtalen:
”13-08-2010 kl. 19:19 Kim – Henrik: Står dig frit for om du vil fortælle din historie på pn, men vil blive sur hvis jeg ser du sviner mig p.g.a mine renter, jeg har intet skrevet på pn om du ik har betalt og har ikke i sinde at gøre det”.

”13-08-2010 kl. 19:29 Henrik – Kim: har på ingen måde tænkt mig at svinde dig til på pn, men forklarer hvordan det hele står. At jeg har misviligeholdt en aftale og at det koster mig meget dyrt at ha gjort dette”

Viser jo tydeligt du lyver !


Så skriver henrik: ” jeg landende med forsinkelse i Kastup kl 12.30 og skulle møde på job kl 1500. Havde ikke sovet under hele turen, da jeg jo var alene med mine unger. Hjemvendt får jeg et brev fra min x-kone om, at jeg skal betale 1900 kr for min ældste dattes efterskole”

Kopi af MSN samtalen:
”13-08-10 kl. 18:13 Henrik til Kim: På min konto står der præcis 8,57kr - da southwest først idag har trukket for en flybillet til 125 dollars.

Så Henrik svare først 3 dage efter hjemkomst og siger det til flybillet pengene er gået, var åbenbart til X-kone til datters efterskole.


Henrik skriver ”begynder at snakke om "uventet" besøg”

Har læst hele vores msn samtale igennem, og der fremgår på intet tidspunkt truslen om at sende lyssky personer efter dig eller ”uventet” besøg, det jo fri fantasi op i dit hoved, så det jo endnu en løgn du fremkommer med, så hvis du fastholder jeg har truet dig bedes du fortælle hvornår det sket og dokumenter det, har hele vores samtale så den lyver jo ik.

Så fik vi vist styr på hvad der i virkeligheden er sagt, så stop med dine løgnagtige beskyldninger og hold dig til fakta ! og lad os så holde os til trådens emne.

Kan samtidig her til sidst kun opfordre Tonni til hurtigst muligt at få betalt alle de penge Bapperne har til gode.

06-10-2010 00:36 #91| 0
06-10-2010 00:56 #92| 0

EPIC TRÅD

06-10-2010 00:58 #93| 0

DrNoe+1

06-10-2010 01:01 #94| 0

Syntes i skal holde jeres personlige ting ude af disse tråde, det klæder ingen og læse om :(

OP gl med det hele.


Morten.

06-10-2010 01:47 #95| 0

Selvfølgelig skal de ikke holde personlige ting ude af denne tråd..

Der har ikke været nok mudderkastning siden vi mistede Erbs...

06-10-2010 03:10 #96| 0

Haha Leo

"Der har ikke været nok mudderkastning siden vi mistede Erbs...".

+1000

06-10-2010 04:43 #97| 0

@alle
Lad mig lige understrege - som jeg også synes at det fremgår af min PM til andreaZen: Vi har ingen interesse i at skade folk, og vi puster os ikke op og laver retssager og bål og brand i de tilfælde hvor det ikke er yderst nødvendigt. Vi bliver bare nødt til at kontrollere hvad vores navn bliver brugt til, da det er en stor blåstempling af sådan et projekt at være partner med PokerNet. Vi vil ikke have noget siddende på os vi ikke selv står for, da vi så ikke kan stå inde for kvaliteten, og risikerer at PokerNettere bliver lokket ind i et projekt på baggrund af at tro at det er vores projekt.


Jeg finder det ærgerligt at et interessant projekt ikke er lykkedes, og som jeg skrev til andreaZen i en anden PM ønsker vi kun flere muligheder og projekter for PokerNettere. Faktisk roder vi pt. en del med hvordan vi gør staking-delen til en mere fremtrædende del af PokerNet, og mere interessant for brugerne af staking.

@andreaZen
Læg alle dine bekymringer om jura og retssager væk, vi slæber dig ikke i retten uden større grund. Koncentrer dig i stedet om at få betalt alle PokerNettere tilbage.

06-10-2010 04:49 #98| 0

WP pisfisk

06-10-2010 05:37 #99| 0

Ja, smukt af fisken!

06-10-2010 06:41 #100| 0

WP Pisfisk.

Nu er vi vel ved at være der, hvor OP ikke rigtig længere har en god undskyldning for ikke at sende retur straks.

06-10-2010 06:51 #101| 0

@OP dårlig stil få nu bare de $$ sendt retur som aftalt.


@MOD Er vel snart på tide med et kort el 2 alle andre med skyldnersager havde da for længst fået kort.


Peter

06-10-2010 08:31 #102| 0

mjhp - tror faktisk at andreazen selv skriver i sin sidste tråd at PN banner ham og det fremover sker via MSN

06-10-2010 10:02 #103| 0
Læg alle dine bekymringer om jura og retssager væk, vi slæber dig ikke i retten uden større grund. Koncentrer dig i stedet om at få betalt alle PokerNettere tilbage.

Det her må være nøglesætningen. Jeg tror umuligt på, at pokerstaking.dk har haft nok trafik til at de på den ene eller anden måde har kunne true PN's trafik/whatever problemet er.

SÅ jeg er egentlig blevet enig med resten af PN, selvom jeg i starten gerne ville være en af dem, som lige gav en chance.

Få betalt pengene tilbage og tag snakken med PN bagefter. Det kan ikke passe at alle anpartshavere skal være gidsler i det her mellem din privatperson og PN.
06-10-2010 11:16 #104| 0

@Pisfisk og andre MODS

Hvorfor må AnyTwoCards have 2 profiler? hvis ham og KarstenHJ er den samme så burde den ene vel lukkes?.

jeg har selv beef med ATC, så det ville da være rart hvis jeg kunne holde dette kørende uden at skulle tænke på hvilken profil han nu har oprettet.

06-10-2010 14:02 #105| 0

"Profil: KarstenHJ (Profil er inaktiveret)"

Owned.

06-10-2010 14:05 #106| 0

@TiltThis
Det må han selvfølgelig heller ikke, og vi ser på sagen netop nu.

@alle
Vi banner ikke andreaZen, for vi vil da ikke besværliggøre kontakten med ham. Desuden har vi ingen problemer med ham som profil, det er mere projektet vi lige skal se på. Udvikler sagen sig så i kedelig retning er det klart at vi må tage den derfra, men for nu holder vi profilen åben så alle transaktioner kan blive afklaret.

06-10-2010 19:42 #107| 0

Noget nyt siden igår OP?

06-10-2010 20:11 #108| 0

@ addict

Prøv evt at tjekke hjemmesiden, så bliver du 200% meget klogere ;)

06-10-2010 20:18 #109| 0

@hustler

Der står da intet nyt der?

06-10-2010 20:50 #110| 0

Hej jeg er først lige kommet hjem , jeg modtog en pm igår nat for pistfisk , og taget den derfra , jeg har stadig valgt at følge min advokat , og fået lavet et total regnskab over hele situationen , så jeg altid vil kunne bevise jeg intet har tjent på det her , som følgende har alle fået et gældsbrev som alle kan bruge, jeg har idag brugt 3 timer yderligere på at få alt i orden , da det blir kørt over mit firma er det ikke bare at udbetale , jeg snakket med min revisor , og vi blev enig om at hun ville skynde sig og jeg kan sige den dato vi forholder os til nu med udbetalinger .

Bap 6 & 7 samt Bap 10 vil få udbetalt senest den 18/10-2010
Bap 8 Vil få udbetalt 25/10-2010
Bap 9 vil få udbetalt 28/10-2010
Sat efter hvornår BAPPSNE ville slutte, og min revisors tid, synes vi dem der skulle ha først for først.

Vi vil dog bestræbe os på at få det udbetalt før , men det var så i havde en dato.


Mr Nurse , meldte sig ud af bap8 før dette her skete , men i følge min advokat og revisor skulle samme regler så gælde for ham , jeg har så valgt at sende ham de 233.05$ til ham ud af mine egne (private ) penge, da han som sagt havde meldt ud før den her ballade.

Men jeg kæmper på at alle for dem så hurtigst som muligt , samt at siden vil køre igen fra 1/11-2010 når alt er gået i den skøneste orden , og jeg er glade for pokernets beslutning , med ikke at lukke mig , da det gør det nemmer for os alle .

/Tonni

06-10-2010 20:56 #111| 0

"Da det blir kørt over mit firma er det ikke bare at udbetale"

- hvis du ikke havde fået en mail fra Pisfisk, ville du da sagtens have kunnet udbetale pengene som aftalt? Da Pisfisk har skrevet, at du ikke ryger i retten eller bliver sagsøgt, hvad er så ændret?

06-10-2010 21:01 #112| 0

Perikles , jeg er godt klar over pokernet skriver , jeg ikke vil blive sagsøgt , men da jeg har valgt at gøre det 100% juridisk vej , da jeg skal sikker alt er iorden ifremtiden , når det her er ordnet skal jeg ha en lang snark med pisfisk , og der vil jeg fremlægge regnskab samt planer og evt finde en aftale .

Og jeg ved ikke om du aldrig har snakket med en advokat /revisor det ikke bare lige noget man gør sek for sek , det er en masse møder , og hvad de ber mig om gør jeg.
Da jeg aldrig skal i retten , for det her.

Er på igen imorgen engang ved samme tid , ellers er jeg på mailen [email protected] da jeg har en masse der skal ordnes. Netop fordi jeg ønsker det her ude så hurtig som muligt.

/Tonni

06-10-2010 21:10 #113| 0

Så din advokat har direkte frarådet dig at betale indenfor de 24 timer som du selv har lovet i samtlige af dine BAP´s?

Jeg fatter virkeligt ikke hvorfor du ikke bare tager et af dine såkaldte gældsbeviser af gangen og får betalt det du skylder og på den vis får det ud af verden hurtigst muligt. Hvis du vil gøre dig nogle forhåbninger om at fortsætte med pokerstaking.dk fremover så undrer din fremgangsmåde mig virkeligt.

Held og lykke med at vende tilbage 1/11 jeg tror og håber ikke det bliver via PN staking selvom tingene til den tid vil være i den skønneste orden, som du selv siger.

At du så har advokat/revisor indover (hvis du overhovedet har det) besværliggøre det kun for alle parter, jeg ser det kun som om at du trækker tiden.

06-10-2010 21:15 #114| 0

Jeg har snakket med masser af advokater. Det kan dog som oftest klares med et par telefonopkald og et enkelt møde. Det er jo ikke ligefrem manddrab, vi snakker her. Revisorer skal jeg ikke kloge mig på, da jeg aldrig i mit liv har snakket med en sådan.


Men når Pisfisk skriver:

"@andreaZen
Læg alle dine bekymringer om jura og retssager væk, vi slæber dig ikke i retten uden større grund. Koncentrer dig i stedet om at få betalt alle PokerNettere tilbage."


Tror du så ikke, at du - med henblik på en eventuel aftale - vil gøre bedst i at få betalt de penge, du skylder og forsikrer alle, at du har?

Jeg tror ikke, at mange herinde mistænker dig for at vil scamme. Til gengæld er det min fornemmelse (og kun min), at det pisser folk af, når du på den ene side hævder at have deres penge, men på den anden side ikke vil betale dem tilbage til dem.

Om folk bliver betalt i dag eller om 10 dage ændrer altså ikke noget, hvis du har pengene. Og at bruge jura for at udskyde en betalingsdeadline på et pokerforum er altså nonsens.

Hvis det er, fordi du ikke har pengene endnu, så bekend da kulør, så vil de fleste herinde sikkert også bære over med denne svipser og gerne give dig et par uger ekstra til at skaffe dem.

06-10-2010 21:23 #115| 0

Vil sige når en siger noget til jer så tror i direkte på det , min plan er jo at forsætte mit projekt og dermed skal alt være 100% på plads jeg har lige skrevet til pisfisk , jeg har gjort alt jeg har fået besked på af netop min revisor at gøre , hørt min advokat hun siger inden 30 dage, da min revisor skal lave et komplet rengskab som jeg kan fremvise til pokernet , i en senere fremtid , skal alt være på plads og dermed skal alt gøres 100% lovligt , og vi har valgt at smide udbetalingerne op efter hvornår bappsne ville slutte de eneste der blir ramt af at skulle vente på deres penge , er bap 6+7+10 , derfor arbejder vi også på de for det hurtigst muligt men jeg bestemmer ikke tempoet på revisoren. Og husk hver en time koster også penge , så jeg kun ude på at få det ordnet hurtigst muligt...

Jeg har sat en deadline , givet folk alle de oplysninger de vil ha , givet dem gældsbevis , og alligevel er det de samme og samme der tror jeg er ude på at snyde folk , hvis jeg ville snyde fik folk nok ikke alt det , så kunne jeg være skide ligeglad , og sige fuck det her shit !... Det er jeg netop ikke da jeg har et projekt jeg ved der er penge i , og som jeg gerne vil ha ud i fremtiden , og jeg har aldrig snydt en person og kommer aldrig til det .


Så må i ha jeres fordomme osv , det er okey , men jeg kan ikke gøre andet pt end at gøre hvad jeg gør, og så kan i være lige så uenige , men jeg gør hvad jeg for besked på og jeg underretter jer hele tiden , og jeg brugt mange mange timer på det her.

Ps jeg er her først imorgen 19.00 da jeg har travlt netop med det her , fang mig på mail hvis det er.

/Tonni

06-10-2010 21:27 #116| 0

Har du fortalt din advokat at du selv har garanteret folk betaling indenfor 24 timer, og hvilket argument giver din advokat for at den betalingsfrist du selv garanterede pludselig er forlænget til 30 dage uden aftale med dine stakere?

06-10-2010 21:28 #117| 0

Jeg prøver lige igen.

Så din advokat har direkte frarådet dig at betale indenfor de 24 timer som du selv har lovet i samtlige af dine BAP´s?

06-10-2010 21:31 #118| 0

Jeg kan simpelt hen ikke se hvad det er din revisor skal lave i den her sammenhæng? Du har jo allerede selv regnet beløbene ud, så hvad er det lige denne skal lave, som tager så lang tid som du angiver?

Kender dig ikke, og ved ikke om du har været ud på at snyde folk.

Men synes virkeligt at det er synd for dig, hvis du virkelig har så dårlige rådgivere.
Det er så dårlig rådgivning at jeg nægter at tro på at de har sagt du skal gøre det sådan som du skriver. Det giver absolut ingen mening! Så betal dog de penge tilbage hvis du har dem.

Til PN --> godt arbejde og gode argumenter.

06-10-2010 21:37 #119| 0

Så længe du har datoer og beløb, så bekymrer en revisor sig bestemt ikke om deadlines. Revisoren skal ikke bruge så meget andet så længe det er indenfor regnskabsåret....

Eneste grund til at en revisor ville rådgive om det her ville være, hvis kassekreditten skulle bruges!

06-10-2010 22:21 #120| 0

Held og lykke i fremtiden....

Kommer nok et bjerg der skal bestiges ligemeget om folk får deres penge om 24 timer eller 30 dage.

Den her branche afhænger utrolig meget af tillid, og den har da nok lidt et knæk for en masse (tror jeg)

06-10-2010 22:45 #121| 0

Hold kæft en gang mundl...

Du kan sku da ikke køre noget over et firmaregnskab - og det ved alle revisorer og advokater - så det er rent BS.

Betal dine regninger!

06-10-2010 22:52 #122| 0

Hvis jeg forstår det rigtigt, er det din kæreste/kone, som er din revisor, right?

Er det så ikke bare at bede hende om, at bruge en smule af fritiden på det her, så du kan få det ud af verden? (Dog har jeg som mange andre, som har haft en smule med revision at gøre, svært ved at se, hvorfor hendes regnskabsførelse har noget som helst med betalingsdagen at gøre. Med mindre pengene skal lånes, således der påregnes renter, hvilket vil påvirke regnskabet.)

Jeg tror du får meget svært ved at få goodwill til din fremtidige virksomhed herinde, hvis du ikke snart får fingeren ud. Dine undskyldninger for manglende tilbagebetalinger er simpelthen ikke holdbare, og lyder som om de er taget ud af den blå luft af en desperat mand.

06-10-2010 22:57 #123| 0

Selv en revisorelev kan sige dig, at det er det rene fiktion du lukker ud.

06-10-2010 23:46 #124| 0

Popcorn og PN tråd når det er bedst <3

Er det kun mig som har en revisor der kan lave 1 års regnskab på ~1-2 dage?

Hvis din revisor er så sløv for så lidt er det sku nok på tide at smide hende ud, rofl et tempo at arbejde i.

07-10-2010 00:11 #125| 0

Du skriver det kun er 6,7 og 10 som er ramt, hvad med nummer 9




07-10-2010 01:08 #126| 0

@ Joergen et klip fra 19:50

___
Bap 6 & 7 samt Bap 10 vil få udbetalt senest den 18/10-2010
Bap 8 Vil få udbetalt 25/10-2010
Bap 9 vil få udbetalt 28/10-2010

___

@ OP, sæt nu fart på, og kom videre :)

07-10-2010 15:31 #127| 0

@AndreaZen

Bap9 er jo stadig ramt, vi har jo købt bap i nogle tuneringer som skulle spilles, og da de ikke blvier det,skal pengene self tilbage med det samme, som det var aftalen i BAPen.

07-10-2010 18:29 #128| 0

Aften så fik jeg lige 10 minutter inden jeg smutter igen og tilbage til samme tid.

Fs905 , jeg har aldrig sagt at noget af det ikke er på kassekredit , jeg har taget penge ud fra mit andet firma samt en arv jeg har fået og kastede i det her projekt , derfor gør det også det mere bøvlet da alt skal gøres op .

Orty , min kæreste er revisor , men må ikke lave noget for familien , samt firmaer der ikke er tilmeldt selvskabet og da man ikke som kæreste /familie på melde sig ind i det firma som kunde er dette umuligt .

Blend84 det er er der ingen tvivl om , men jeg er også sikker på når alt har lagt sig og folk ser tilbage, burde alle også vide at jeg aldrig kunne finde på at snyde , når alt er betalt , folk for som sagt deres garanti ( mens det måske ikke er meget), tror jeg alle ville ha gjort det samme i sidste ende . Men du har ret i starten vil det nok ikke gå så hurtig som håbet .

Incrazy, Jeg ved ikke om jeg synes min revisor er sløv , da der skal ringes rundt osv.


Joergen

Bap 6 & 7 samt Bap 10 vil få udbetalt senest den 18/10-2010
Bap 8 Vil få udbetalt 25/10-2010
Bap 9 vil få udbetalt 28/10-2010

Og de bliver som sagt udbetalt inden de dage , og de er lavet efter hvornår de forskellige baps sluttede, hvor man må formode folk først havde ventede dem der , dog forstår jeg alle vil ha deres penge hurtigst muligt , men da det ikke er muligt før alt er iorden er de her datoer sat op .

/Tonni

Er her igen imorgen 17.00 ellers fang mig på mail.
Og jeg ved godt at jeg ikke gør nogle glade før pengene er der og jeg kan endnu engang kun beklage og sige jeg arbejder på det.

07-10-2010 18:35 #129| 0

Efter min beregning, så har du fået flere $ ind end du selv har kastet i projektet, så det med arv osv. er lidt en dårlig undskyldning. Ellers er du velkommen til at vise det!

Mon ikke folk også ventede at du ville spille de tours du havde lovet?

Underligt at du først udbetaler pengene på det tidspunkt, når du nu ikke spiller de tours.....

07-10-2010 18:39 #130| 0

Fs905 , jeg ville ønske jeg havde tid til at spille dem , men da jeg skal ordne alt det her shit , så det er problemet der .

Jeg vil dog gerne sige at når alt er iorden , spilles alle de tours , der skulle spilles , og gir det overskud sendes det gør det ikke har folk fået deres pengene til den tid.
Men lige nu prøver jeg bare at få alt iorden ...

/Tonni Er smuttet ses imorgen.

07-10-2010 18:42 #131| 0

Du arbejder ikke på en skid, log nu ind på de pokerkonti og få overført nogle penge, om du så ikke har alle pengene på de konti så ville det da være en start at få betalt nogle stykker.

At du så tidligere skriver du har betalt nurse af egen lomme får mig da til at spørge.... ja, hvem skulle ellers betale?

Du må da kunne forstå at folk vil have deres penge, og dem er der kun en der holder tilbage, nemmelig dig!

07-10-2010 18:44 #132| 0

Smider lige denne ind igen, da jeg skrev det mens du skrev et svar:

Efter min beregning, så har du fået flere $ ind end du selv har kastet i projektet, så det med arv osv. er lidt en dårlig undskyldning. Ellers er du velkommen til at vise det!

07-10-2010 18:57 #133| 0

Er du rar at forklare, hvordan tilbagebetalingstidspunktet influerer på din revisors arbejde?

Jeg forstår det simpelthen ikke.

07-10-2010 19:24 #134| 0

@orty

Glem det, han svarer tydeligvis kun på de spørgsmål han selv ønsker at svare på.

07-10-2010 19:32 #135| 0

LOOOL, den tråd er sgu syg på alle leder og kanter...

07-10-2010 19:59 #136| 0

Fatter simpelthen ikke alle jer der sviner ham til. Ikke med brug af grimme ord, men bare den generelle tone!
Han giver jeg, mig selv inklusiv, en rente på 10% over x antal dage! Plus mulighed for enig højere. En suveræn deal på alle leder og kanter for alle der deltager.
Han møder ikke 24 timer dealen grundet komplikationer, og straks starter hetzen imod ham. Tag jer dog sammen. I opfører jeg sygt småligt over ikke straks at få overført jeres indskud. Plus 10%. Tag dog og vent til den nu satte dato for overførsel, og hvis ikke pengene falder der kan frustrationerne og anklagerne begynde. Men indtil videre fatter jeg ikke at i bare er tålmodige. I ville under alle omstændigheder først have fået dem senere.
Hvordan han håndterer problemet rager sådan set ikke os, og det virker som om at han selv taber en hulens bunke penge på dette projekt, og snakker dog stadig om at give os muligheden for at deltage i lignende fra og med d. 1 november.
Men det har ingen bidt mærke i eftersom den generelle tone i denne tråd næsten udelukkende er aggressiv og anklagende.

07-10-2010 21:57 #137| 0

Wonder+1

Hvis op ville snyde jer, tror jeg ikke i havde fået alle de oplysninger som i har, og hvis i ikke kan vente på jeres penge, burde i nok ik ha købt % da i viste i ikke ville få dem før

07-10-2010 21:58 #138| 0

granaten +1 ;-)
addict +1

07-10-2010 22:30 #139| 0

@animal og wonderjet

Jeg har bl.a. penge ude i Bap6, som skulle være afsluttet nu.

Ifølge aftalen skulle der være udbetalt 24 timer senere.

Der er hverken spillet det aftalte eller tilbagebetalt.

Er aftalen overholdt eller er jeg snydt?

At jeg måske får pengene om en måned og der muligvis bliver spillet de aftalte turneringer, kan jeg kun se, kan rette en smule op på, at jeg er blevet snydt i forhold til den indgåede aftale? At I overhoved kan have en anden holdning skræmmer mig - mind mig gerne om ikke at indgå økonomiske aftaler med jer.

Specielt til animal.

Hvis jeg vidste, der var tale om et lån med 10%, rente havde jeg aldrig investeret!

07-10-2010 22:38 #140| 0

Hvordan kan du rette op på det?

Har manden tænkt sig at snyde jer, så er det sku da ligemeget hvad i skriver herinde, så får i jo ikke pengene igen..

07-10-2010 22:49 #141| 0

@Wonder+The_Animal

Folk er sure - og tonen er vred, fordi det er tydeligt for enhver, at OP ikke har pengene. Som jeg skriver undervejs, så ville folk formentlig give ham tid, hvis han sagde, at han ikke havde pengene. Men han siger, at han har pengene, men ikke vil overføre dem før de nævnte deadlines, selvom begrundelsen er ren nonsens for enhver, som har bare en smule indsigt i, hvordan et regnskab laves.

Hvis man overfører penge til en fyr og han ikke spiller programmet (var det BAP 9?), så er det kutyme, at man betaler tilbage insta. I stedet klamrer han sig til en gang vås om, at hans (inkompetente) revisor først skal have alt på plads. Det er løgn og latin.

Han kan sagtens svare per mail dagen lang, men ikke herinde. Hvorfor? Fordi han er blevet buttfucked af sit eget projekt, og han nu ikke har de penge, som han skylder.

Det er ynkeligt, og når han samtidig skriver, at han tror på sit projekt med at sælge dollars, så vidner det om, at hans malerforretning tilsyneladende har gjort lidt for meget skade på hjernecellerne. Ingen med pæren i orden vil sgu da købe dollars af en mand, som mener, at det er i orden at vente 30 dage med at betale sine kunder. Slet ikke når han påstår at have pengene på sin konto.

- måske jeg virker vred i dette indlæg, men det pisser mig ærligt talt også af, når folk laver noget lort som dette over for mine med-PN'ere og ikke engang har nosser nok til at indrømme, at de har fucket op og ikke har pengene.

07-10-2010 22:52 #142| 0

Altså manden har fået nogle af mine $ på nogle vilkår, han ikke overholder.

Han har brudt en aftale/snydt mig ved at ændre forudsætningerne for tilbagebetalingen.

EDIT: Som jeg har skrevet tidligere, skulle jeg have haft mine $ for Bap6 allerede nu, hvis aftalen var overholdt. Hvor længe måtte han beholde dem, før jeg kunne føle mig snydt, nu jeg ikke kan tillade mig det når vi taler 30 dages for sen tilbagebetaling....1 år eller 2 ??

08-10-2010 00:17 #143| 0

@wonderjet

Fatter simpelthen ikke alle jer der sviner ham til. Ikke med brug af grimme ord, men bare den generelle tone!

Nej, men så er du ikke blevet butfucked nok, det er en gammel ræv som jeg. derfor!

Han giver jeg, mig selv inklusiv, en rente på 10% over x antal dage! Plus mulighed for enig højere. En suveræn deal på alle leder og kanter for alle der deltager.

Ja, så suveren at han nu har svært ved at betale, om det så er ham eller/og dem som har købt procenter der er naive kan så diskurteres.

Han møder ikke 24 timer dealen grundet komplikationer, og straks starter hetzen imod ham. Tag jer dog sammen. I opfører jeg sygt småligt over ikke straks at få overført jeres indskud. Plus 10%. Tag dog og vent til den nu satte dato for overførsel, og hvis ikke pengene falder der kan frustrationerne og anklagerne begynde.

Ja der bryder han så en regel hvilket jeg har anmeldt ham for, og da så sandeligt også håber/tror han bliver bannet for, jeg har set røde kort uddelt for mindre, at det her så drejer sig om ufatteligt mange penge gør det da ikke bedre.

Men indtil videre fatter jeg ikke at i bare er tålmodige. I ville under alle omstændigheder først have fået dem senere.

Se her er du også helt galt på dem, selv dem der ikke blev solgt samt dem der skulle være afsluttet er ikke betalt.

Hvordan han håndterer problemet rager sådan set ikke os, og det virker som om at han selv taber en hulens bunke penge på dette projekt, og snakker dog stadig om at give os muligheden for at deltage i lignende fra og med d. 1 november.
Men det har ingen bidt mærke i eftersom den generelle tone i denne tråd næsten udelukkende er aggressiv og anklagende.


Jo selvfølgelig rager det da os, det er da vores forum hvor vi går højt op i ærlighed da det er penge det som oftest omhandler! Ja fint han giver muligheden for BAP igen, hvem fanden som bare er lidt sane vil være med til det her en gang til? og gu fanden har han da tabt penge, for det første har han jo stort set intet vundet og for det andet har han lovet folk 110% i rente på flere tusinde dollars?
Ja jeg bliver sq lidt aggressiv når folk ikke får deres penge som lovet, det her forum handler on tillid, og den tillid har han ikke givet en skid for, i så fald havde han betalt tilbage dag 1. han stoppede.

Kan godt være jeg lyder som en sur gammel onkel, men hellere det end naiv!

Og slutteligt vil jeg da sige at jeg ikke forstår hvorfor der ikke er flere af dem der har penge ude at stå som har meldt jer på banen, jeg syntes det er tyndt!

08-10-2010 18:21 #144| 0

Træls at vende hjem på ferie til sådan en tråd. Håber dog det ordner sig da jeg har en del dollars ude.

Jeg vælger at tro på ham indtil andet er bevist.

08-10-2010 19:15 #145| 0

addict +1

Jeg har derudover aldrig forstået hvorfor han overhovedet stoppede projekterne, PN har jo bare stillet nogle spørgsmål, hvis der ikke var noget galt, havde han jo nok bare svaret og kørt videre.

08-10-2010 19:51 #146| 0

"Og slutteligt vil jeg da sige at jeg ikke forstår hvorfor der ikke er flere af dem der har penge ude at stå som har meldt jer på banen, jeg syntes det er tyndt!"

Jeg har selv valgt at vente til deadline med at se hvad der sker. Værre er det vel ikke. Selvfølgelig er det træls hvis han i sidste ende ikke betaer. Men det tror jeg han gør.

Jeg, ligesom Sebbecenter, vælger at tro på ham indtil andet er bevist.

08-10-2010 20:02 #147| 0

@ addict

ok så... havde faktisk tænkt mig at holde mig ude af den her tråd.
Tonen, synes jeg, har været under hvad jeg normalt gider indlade mig på, men du ber nogle af dem som har penge ude om at melde ud med hvad vi synes.
Kan dog, inden jeg gør det, indskyde at jeg ikke synes det er "tyndt" at feks jeg, ikke har meldt ud med noget her. Det er vel folks eget valg hvor de vil skrive indlæg.

IMO : Ja jeg havde gerne set pengene falde med det samme BAP´s blev stoppet, men jeg forstår udmærket hvorfor OP har haft andre ting i tankerne.
Ja Pisfisk har lovet ikke at sagsøge manden, men hvis han har fået at vide fra rådgivere at han skal gøre "sådan og sådan", så forstår jeg også udmærket at han gør det.
Ja der var noget med en 24 timers regel. Men for mit vedkommende ville den BAP jeg havde investeret i ikke være afsluttet endnu, så jeg har tålmodighed at tære på. Endnu i hvert fald.
Ja du eller andre kan kalde mig naiv hvis i har lyst. Men tro mig --> når det kommer til penge er jeg det normalt ikke. Og jeg synes egentlig OP har været flittig med at melde tilbage i den her tråd. Så længe det er tilfældet, og så længe deadline for mine penge ikke er overskredet så er jeg "forholdsvis" rolig.
Ja, det er helt iorden med mig at andre er af en anden mening end jeg er. Kan ikke hidse mig op. Så må vi jo se om folk så forstår at jeg har den holdning jeg nu har. Eller som et minimum kan acceptere at jeg har den.
Og til sidst. Ja, kan godt være jeg mister mine penge her. Tror det ikke, men nu må vi se. Sker det, så må vi tage den derfra.

Ss

08-10-2010 20:06 #148| 0

@madsbp

Jeg må gentage mig selv igen.

Jeg/vi er allerede blevet snydt.

Mine $ skulle være faldet for flere dage siden.

Jo, det er værre. Manden har pisset mig og andre op og ned af ryggen.

At du accepterer at smide $ efter et projekt, som falder til jorden og så blot afventer situationen er mig ubegribeligt.

Der er INGEN og jeg kan ikke gentage det nok INGEN grund til, manden ikke får betalt tilbage - udover det problem likviditeten kan give ham.

Så stop nu med den naive overbærenhed.

Jøsses

Det skal siges, jeg også har en formodning om, han betaler - min tone i ovenstående tager højde herfor.

08-10-2010 20:08 #149| 0

Jeg vælger også at have tillid til Tonny da han ikke gemmer sig og svarer på folks indlæg, så lad være med at banne manden indtil deadline kommer, nu har han jo endda sagt 18.10 for de første dollars

08-10-2010 20:21 #150| 0

@alle med en ufattelig overbærenhed.

"For ½ år siden , startede jeg med at sælge og købe dollars , til en god pris , jeg tjente godt på det og ved der var mange andre der tjente rigtig godt vi snakker 20.000+ om måneden"

Manden har haft en ufattelig fin indtjening på PN. Her taler vi sikkert om +5-10% overnight.

Nu har han selv svært ved at betale tilbage.

Hvorfor synes I, det er så pisse OK, at manden skal have 30 dage at betale i? Tror ikke, vi havde set samme overbærenhed, hvis han var blevet SNYDT i en af sine valutahandler.

08-10-2010 21:05 #151| 0

Det er jo tydeligt manden er ude hvor han ikke kan bunde, han modsiger sig selv flere gange, jeg tvivler på at hele sanheden om forløbet nogensinde kommer frem.

Han skriver bl.a.

Hvor han gik med samme tanke, jeg blev nervøs og måtte tænke hurtig, jeg havde 150.000kr til rådighed , jeg havde jo skaffet et godt domain , planen hva så få siden rigtig kendt via pokernet ved at udlove de her BAPS med garanti , det gik fint i starten , men vi handlede nok for hurtig , men igen viste jeg også at alt snakken om pokerstaking.dk jo kun var en fordel , jeg viste at jeg kunne tabte de 150.000 men også at de var tjent hjem inden for ½ år

Her skriver han at han har 150k som han har tjent ved valuta handel her på PN.

Hvis man så læser lidt længere ned i tråden skriver han dette.

jeg har aldrig sagt at noget af det ikke er på kassekredit , jeg har taget penge ud fra mit andet firma samt en arv jeg har fået og kastede i det her projekt , derfor gør det også det mere bøvlet da alt skal gøres op

Syntes da det giver stof til eftertanke, men jeg håber da i alle får jeres penge, uanset hvordan de bliver tilvejebragt.

08-10-2010 21:29 #152| 0

@addict7800

Hvorfor er det egentlig du er så aktiv i denne tråd når du ikke selv har penge ude i nogle af projekterne? Personligt synes jeg du gør tråden mere uoverskuelig med dine irrelevante indlæg og tilfører den en utrolig negativ stemning.
Personligt har jeg ikke selv bragt mig på banen i denne tråd før nu, da jeg godt kan overleve med at få mine penge tilbage til den dato andreaZen oprindeligt fastslog. Dog synes jeg det er ærgerligt projektet er endt som det er endt. Men som mange af de andre skriver, synes jeg vi skal lade være med at flame andreaZen og hænge ham ud på den måde når han ikke er gået under jorden, men i stedet er ærlig om projektets forløb og hvordan han har planer om at løse problemet med at få betalt pengene tilbage til de forskellige stakers.

08-10-2010 22:05 #153| 0

Jeg er hjemme ved min familie idag , og det er ikke fordi jeg ikke gider svare på spørgsmålene, dog vælger jeg at lade hver med at svare addict7800 da jeg mener jeg har svaret ham på det samme og samme snart 20 gange.

Til jer andre alle penge falder inden den deadline , og Kris_Rem jeg forstår dig udemærket som jeg også har sagt snart 20 gange men igen er der nogle grunde som jeg også har meldt ud og du er altid velkommen til at tilføjge min mail [email protected] skrive en mail.

Miniskive , hvorfor jeg stoppede projektet er meget enkelt jeg fik den besked fra pisfisk, og skrev 3 gange til pisfisk uden svar , og så tog jeg sagen i egen hånd , og natten efter fik jeg svar fra ham at han havde været til møde og derfor det sene svar..
Og når man for sådan en i hovde så tænker man alt igennem , og det valgte jeg at gøre .


Til dem der ikke har fået svar , svare jeg imorgen da jeg som sagt er ved familien.

/Tonni

08-10-2010 22:13 #154| 0

@andreasen

Jeg tror egentlig også, jeg får mine penge.

Men når folk skriver, de synes, vi overreagere på, at alle aftaler er brudt, må jeg reagere.

Jeg synes dog stadig, du griber sagen helt forkert an, hvis du har pengene - og da specielt hvis du regner med at starte en forretning herinde senere.

08-10-2010 23:09 #155| 0

@Foxterri

Jeg er aktiv i denne tråd som så mange andre og stiller kritiske spørgsmål, at andreazen så mener han har svaret mig på mine spørgsmål snart 20 gange kan jeg kun stille mig undrende overfor.

Jeg vil dette forum det bedste og det syntes jeg ikke Andreazen bidrager til.

Og nej jeg har ikke penge ude i det her projekt, og det har jeg fra start af ikke villet af åbenlyse grunde, men det mener jeg heller ikke skal være grundlaget for at være med i en debat.

Nu har han valgt at oprette en tråd her på PN til information og debat, og jeg er en del af PN. Havde han lavet dette indlæg på hans egen hjemmeside havde jeg helt sikkert holdt mig væk.

10-10-2010 23:04 #156| 0

Jeg får fortsat henvendelser vedr. denne, og derfor har jeg lige opklarende spørgsmål:

Som jeg forstår det er den såkaldte 'bap6' færdigspillet eller skulle have været det. Hvis det er tilfældet, tilbageholdes folks penge efter min bedste overbevisning urimeligt længe. Hvis de andre baps (har jeg ret i de har nummer 7 til 10 eller?) først skulle være færdige senere, sidder der ikke nogen som er blevet lovet penge på nuværende tidspunkt. Derfor, hvornår er disse 4 baps sat til at skulle ende. Jeg har endnu ikke set den forespurgte dokumentation for den omtalte 'jura' der skule blåstemple at folk ikke har fået deres penge.

Jeg vil i morgen mandag forsøge at få kontakt til ledelsen, da jeg ved de også er i dialog med OP. Med henblik på evt. at udstede kort. Det er dog ikke den nemmest overskuelige sag, så jeg ser gerne respons på ovenstående fra OP såvel som anpartshavere i de omtalte baps (bla. for at få klarlagt de famøse numre, samt de lovede tidspunkter for afregning).

10-10-2010 23:17 #157| 0

Ville lige ha tjekket op på de forskellige dato`er, men hjemmesiden er lukket ned og sat til salg??

/Henrik

10-10-2010 23:25 #158| 0

Ja, så er gældsbeviserne nok ikke så meget værd mere.

10-10-2010 23:47 #159| 0

adaddict +1

10-10-2010 23:55 #160| 0

Ikke den fedeste udvikling....

10-10-2010 23:59 #161| 0

Så kan det da være, at OP får tid til at koncentrere sig om at betale folk tilbage. Indtil videre har det nærmere virket som om, at BAP'ere kom i anden række, imens det primære fokus lå på at redde egen røv og en kuldsejlet "virksomhed"...

Pardon my french.

11-10-2010 00:00 #162| 0

se det var jo en udvikling.

Ikke sikker på at den var god, men ikke desto mindre.

11-10-2010 00:02 #163| 0

ja pluds at tråden har været uden svar fra ham i 2 dage!!

ser mistænkeligt ud.. men håber snart at han melder op igen.. OG FÅR BETALT!!

11-10-2010 00:12 #164| 0

Rolig nu alle vi arbejder på tingene , og der er svar inden for 30 min , og det skal siges jeg faktisk har været på msn og svaret alle der har skrevet.

11-10-2010 00:30 #165| 0

Fryden har sendt mig en pm , derfor jeg lige så det her , da jeg ellers har snakket med mange via msn og mail.

Alt der stod på www.pokerstaking.dk er rykket til tda-entreprise.dk/ , det skyldes et sag mellem mig og ejeren af selve domænet, så vi er pt igang med at lede efter et nyt med henblik på køb og salg af $

Bap 6-7-10 blir udbetalt 18/10-2010
Bap 8 blir udbetalt 25/10-2010
Bap 9 blir udbetalt 28/10-2010

Som jeg har skrevet mange gange.

Orty du har da helt ret , i dette tilfælde har jeg tænk på mig selv og min fremtid. Det har jeg aldrig lagt skjul på .

addict7800 + JoppeDk nu er det sådan at et gældsbevis kan man altid bruge i retten / fogedretten

Fryden , nu skal jeg gøre det enkelt for dig , følger du jeres regler skal jeg ha kort så enkelt er det, dette har jeg heller aldrig sagt jeg ikke burde få . Dog tror jeg alle havde gjort præcis det jeg har gjort , så ved jeg godt mange sige de ikke ville men de har ikke stået i situationen .
Bap6 sluttede omkring da jeg fik mail af pisfisk , men da det ikke var gjort op samt 1 turnering hva igang , så er de røget med under denne her sag .

Mr Nurse havde noget og melde ud at han ikke ville være med og han har fået sine penge.

Og resten har fået af vide hvornår udbetalingen sker.

Og mener jeg har svaret alle på nær addict7800.

/Tonni

11-10-2010 00:37 #166| 0
Dog tror jeg alle havde gjort præcis det jeg har gjort , så ved jeg godt mange sige de ikke ville men de har ikke stået i situationen .


Folk herinde afregner det de har gang i. Så her er du forkert på den...... kun dig der tror du kan slippe afsted med det her......
11-10-2010 00:45 #167| 0

Fs905 det sjovt det er dig og 2 andre der snakker alles sag , du havde ikke gået videre med det ? du ville ikke blive påvirket af sådan et brev ?.
Du er bankmand siger du jo så burde du da også vide at alt ikke sker dag til dag i den her verden. Jeg kan godt skrive det igen , der er taget penge ud af mit entreprise firma , samt en arv der er smidt ind i et nyt firma , dermed er der en masse der skal gøres op. Og så kan du synes det tager alt for lang tid at der går før folk har deres penge , men der er sat en dato , som folk har bedt om , og jeg bruger mange timer på det her , det kan godt være jeg ikke svare dig addicet osv med det samme , men alle der er med i bap for svaret med det samme , alle der har skrevet til mig via msn eller mail har også fået svar med det samme , og pt er det BAPPERNE jeg har fokus på , og når der så er tid så svare jeg alle andre.

11-10-2010 00:46 #168| 0
Orty du har da helt ret , i dette tilfælde har jeg tænk på mig selv og min fremtid. Det har jeg aldrig lagt skjul på .

Og du mener stadig at have et grundlag for at starte en ny forretning med PNs brugere?

Jeg har svært ved at se mig selv handle dollars med en virksomhed, hvor fokus så tydeligt ikke ligger på at betjene kunderne bedst muligt.
11-10-2010 00:48 #169| 0

For at citere Fryden.

Jeg har endnu ikke set den forespurgte dokumentation for den omtalte 'jura' der skule blåstemple at folk ikke har fået deres penge.

Så du har jo ikke svaret ham, som du skriver.

Jeg kan da godt citere dig Andreazen hvor du længere oppe i tråden lover sende fryden det jura der berettiger dig til at tilbage beholde folks penge, så her får du den.


jeg skal sende dig de love imorgen , jeg er i chok lige pt og vil forlade computeren nu.

11-10-2010 00:49 #170| 0

Og ps fs905.

Tror du hvis jeg ville slippe afsted med det at jeg lavede alt det her ?
Alle har min adresse mit navn mit arbejde alt er du i tvivl kan selv mr nurse svare på det.

Jeg tror hvis jeg ville ha taget røven på folk , så havede jeg nok bare slettet min profil og været skide ligeglad, men sådan er jeg ikke så at bedømme folk som du gør jah undskyld mig men det er til grin , at jeg kun kan grine af dig.

men jeg har det godt med mig selv for jeg ved jeg gør hvad jeg kan. Og så ved jeg du har en anden mening og fair.

/Tonni

11-10-2010 00:51 #171| 0

Du har endnu ikke begrundet hvordan du egenhændigt kan annullere din 24-timers tilbagebetalingsfrist.

11-10-2010 00:53 #172| 0

Folk herinde gør en dyd ud af at holde deres aftaler. Hvilket er grundlæggende for dette forum. Det du har gang i er ødelæggende!

Du skal ikke komme og diktere hvilke regler der gælder her!

Du kan læse frydens regler - de er ikke så svære at forstå. Så længe du kan finde ud af at overholde dem, så er du velkommen.

Personligt har jeg ikke den store lyst til at blive mødt med erhvervsret når de folk jeg staker synes de bør læne sig op af dine "regler".

Du har hele tiden stået fast på at kunne betale. Første gang du bliver mødt med et betalingskrav, så møder du op med alt muligt vrøvl.
Dine argumentationer holder jo ikke vand. Du svarer jo ikke på de spørgsmål som sætter din troværdighed på prøve.....

11-10-2010 00:54 #173| 0

Orty , ja 100% , godt være der er så meget negativ lige i denne her tråd , men det er jo nogle enkle personer der er en ud af alle bapperne der har brokket sig.. og skal faktisk siges at flere stører bruger har skrevet til mig da de synes det er en god ide , igen siger jeg skal være frontfigur igen.. Og så snart alle har fået deres penge så tror jeg også folk ser jeg aldrig har været ude på at snyde folk .

addict7800 det er rigtig jeg har lovet fryden jeg ville sende det og ikke har gjort det ikke lige det jeg har tænkt men jeg skal da nok lige høre min advokat hvor det står, når jeg snakker med hende.

11-10-2010 00:55 #174| 0

@ PBaek

Jojo, det har han faktisk svaret på. Han har sågar været mega uddybende. "Jeg har et firma jo, derfor er der en masse der skal gøres op".

Og wow, andreaZen... folk har din adresse, dit navn og dit arbejde, og så vil du seriøst påstå, at hvis du rent faktisk tog røven på folk, så ville du bare ignorere problemet? Aaah, det tror jeg så rimelig meget ikke lige du ville. Du ville nemlig lige præcis købe tid, som du gør her.

11-10-2010 00:59 #175| 0

fs905 , hvis du nu læser hvad jeg skriver kunne det hjælpe dig lidt.

Jeg har hele tiden sagt jeg har brudt reglerne her på pokernet og derfor burde jeg få kort måske et ban dog har jeg bedt om ikke at blive bannet mens den her sag står på da det gør det svære for pokernets bruger at få svar , som pisfisk også har skrevet.
Du har som sagt ret i jeg ikke har fuldt pokernets regler men dermod lovens regler og det vil jeg aldrig benægte.

11-10-2010 00:59 #176| 0

fs905 , hvis du nu læser hva jeg skriver kunne det hjælpe dig lidt.

Jeg har hele tiden sagt jeg har brudt reglerne her på pokernet og derfor burde jeg få kort måske et ban dog har jeg bedt om ikke at blive bannet mens den her sag står på da det gør det svære for pokernets bruger at få svar , som pisfisk også har skrevet.
Du har som sagt ret i jeg ikke har fuldt pokernets regler men dermod lovens regler og det vil jeg aldrig benægte.

11-10-2010 01:02 #177| 0

MHau er det at købe tid? at smide nogle datoer, tror du så ikke jeg skrev alle fik dem præcis den 2/11-2010. Før du skriver burde du måske ha læst det hele.

Om jeg ville være ligeglad det kan du være 100% sikker på jeg ville.

11-10-2010 01:03 #178| 0

DAMN det bliver et træls pokernet hvis alle der sælger bap nu vil til at holde sig til en eller anden 30 dages regel før de shipper tilbage!!!

Forstår simpelthen ikke at du bare får bealt..

ved godt du har svaret på det spørgsmål 100 gange.. men mig sku stadig en gåde...

11-10-2010 01:05 #179| 0

@OP

Hvor mange af BAP'erne tror du, ville have købt procenter, hvis de havde vidst, at du ville tilsidesætte PNs regler blot fordi du ejer et entreprisefirma? Ikke blot PNs regler, men din egen 24 timers garanti... Cirka ingen imo.

11-10-2010 01:06 #181| 0

@Gumple

Nej nej, den går ikke. Det er kun hvis man har et CVR-nr, en revisor og en advokat, at det er ok.

Forstås.

11-10-2010 01:06 #180| 0

Interessant.

Må du reklamere som erhvervsdrivede med forkerte oplysninger i dit udsalgskatalog?

11-10-2010 01:08 #182| 0

Gumple som du skriver har jeg svaret på det 100gange og 1000 gange sagt jeg forstår pokernets bruger og spørg du alle bapperne der har skrevet til mig via msn eller mail vil du også få besked at jeg faktisk altid svare og ikke bare ignorer folk ( som nogle tror jeg gør her i tråden ) fordi de ikke har noget med bappet at gøre vælger jeg ikke at sætte fokus på dem men på bapperne , jeg forstår udemærket godt det her er en træls sag det er det også for mig det er ikke fordi det ligefrem har været billigt for mig. Folk bad om nogle datoer og det ga jeg dem , og så kan folk ha deres mening indtil da og deres mening når folk er blevet betalt.

Jeg har gjort det på den her måde og det har måske ikke været perfekt i nogles øjne jeg siger heller ikke at det har været perfekt i mine øjne for det har det ikke . Men nu blir det sådan og det blir ikke ændret.

/Tonni

11-10-2010 01:12 #183| 0
Men nu blir det sådan og det blir ikke ændret.

Held og lykke på PN fremover, og med din fremtidige hjemmeside.
11-10-2010 01:17 #184| 0

Jeg har kun hovedrysten til overs for dig, jeg har svært ved at forstå du kan være erhvervs drivende (ihvertfald med succes).

11-10-2010 01:19 #185| 0

Fs905 , i følge loven nej , men du er da velkommen til og ligge sag an
Men der er jo regler når man vælger at tage den juridisk vej, dog skal jeg ikke gøre mig klog på alt.

Men da jeg skal til jylland og arbejde i en uge , vil jeg smutte iseng nu og dermed svare via mail fra telefonen.
Og jeg glæder mig til at overfører pengene til bap 6-7-10 den 18-10-2010...
Jeg vil dog ikke være til at fange via pokernet i den uge vi går ind i . ( vil dog prøve og få en time eller 2 til at svare pokernet men lover intet) Men mail for jeg direkte på telefon som sagt.og i skirver bare.

/Tonni

11-10-2010 01:22 #186| 0

Fantastisk. Lovmæssigt skal jeg gøre bapperne opmærksom på at jeg har 30 dage til at betale tilbage, men jeg behøver ikke at overholde andre love ;)

Sjovt at høre dine argumenter :-)

Håber sgu snart du er fortid herinde. Du minder om en af de annoncehajer politiet advarer mod.....

11-10-2010 01:27 #187| 0

Fs905

hvis jeg var det svarede jeg nok ikke dig ...
eller alle andre.

Jeg indrømmer bare jeg har lavet en fejl , men det skal man ikke på pokernet. Fordi der er alle jo perfekte , men ved du hvad jeg griner kun af dig . Du mener jeg er fortid samt jeg snyder alle osv , men alligevel bruger du så dit liv på at skrive til mig... Jah så må du kede dig.

11-10-2010 01:31 #188| 0

Nej - jeg prøver bare at få de folk som er på vildspor id på rette bane eller ud.

Der er regler som skal følges, hvis man skal have et velfungerende forum. Din fortolkning af dem er jeg uenig i.

11-10-2010 01:33 #189| 0

"men det skal man ikke på pokernet. Fordi der er alle jo perfekte "

WTF!!!! øhhh mester synes ikke lige du er i en position hvor du overhovedet kan tillade dig det mindste at svine os andre brugere af PN til..

Synes det var et VIRKELIG usmageligt træk!!!

11-10-2010 01:39 #190| 0

Sjovt nok går alle gældsbeviser til den 2/11 der hvor der normalt går løn ind... og hvis pengene ikke er gået ind der på folks konti kan man så slæbe ham i retten.. lyder til at der er en som er presset på pengepungen indtil der går løn ind!!!

11-10-2010 01:46 #191| 0

Gumple så man skal blive ved med at finde sig i alt og blive trampet på jeg har gjort alt jeg kunne. At folk så mener noget andet jah det kan jeg jo ikke gøre noget ved, jeg har sagt jeg forstår folk fuld ud, jeg har sat dato som folk bad om jeg brguer 3-5 timer om dagen på det her via msn , jeg har mistede mange penge , men alligevel skal man trampe på en man ved der har nok og se til..

Men det er vel iorden ikke, og med de ord blir kun bapperne svaret, i denne her tråd.

Og Ps gumple nogle gange for man nok , når man ved man gør alt hvad man kan og så er der 2-3 personer der blir ved med køre i det samme og samme og vil få det samme og samme svar. Nu kommer pengene den 18/25/28 og så er alle glade og jer der allerede ikke kan lig mig vil aldrig kunne lig mig så jeg kan jo lige så godt lade værd at spilde min tid på jer.

/Tonni NN ses om en uge.

11-10-2010 01:51 #192| 0

Poks hvis du nu gad og læse tråden før du skrev ville det måske hjælpe .

2/11 var sat 30 dage fra det skete , pengene falder den 18/10-2010 den 25/10-2010 og den 28/10-2010 NETOP slutningen af måneden . Så nok ikke noget med løn at gøre.

/Tonni

11-10-2010 09:30 #193| 0

Andreazen - Jeg skal ikke gør mig klar på hvad der er rigtigt og forkert, men det burde vel være muligt for dig, som det mindste indtil udbetalingerne sker at fremlægge bevis for at de penge der er i spil også pt. er til din rådighed. Var du i stand til dette tror jeg der ville komme lidt ro på, på trods af at folk må vente lidt endnu.

Morten

11-10-2010 10:06 #194| 0

lad nu bare manden være til den 18 og lad os se om vi ikke får penge der og så de andre datoer... tror tonni har nok at rode med så slå lige koldt vandt i blodet i en uges tid.. og ja jeg har også penge ude selvom det ikke fremgår af noget gældsbrev så heldig har jeg ikke været, men jeg stoler stadig på tonni og regner med han holder hvad han lover med udbetalingerne fra de forskellige baps..

11-10-2010 18:58 #196| 0

Jeg havde ikke fundet mig i det.......
Gumple, fs og addict +1

11-10-2010 19:10 #197| 0

Hold nu op med at kommenterer hvis i ikke har penge ude, hjælper ingen ting med jeres kommentarer

11-10-2010 19:17 #198| 0

chmpen85 +1

Er ved at være træls at læse alle de kommentarer fra folk der ikke har penge ude. Os Der har penge ude kan jo sagtens sidde og vente til den 18. og se hvad der sker. Synes det ser ud til at OP gør hvad han kan, og så det vel ikke andet at gøre end at vente. Ikke fordi det er livsnødvendigt at få pengene NUNUNU!!!..

11-10-2010 20:37 #199| 0

@Madsbp

Det her er et debat forum, er der noget jeg har misforstået retter jeg mig da gerne ind.

Andreazen har brudt de regler der er her på staking forummet, længere er den faktisk ikke, om du så vil vente til 2034 med at få dine penge er da helt fint, men det ændrer ikke ved at der er regler som skal overholdes.

Kan da være du kan fortælle mig hvad OP laver da du skriver at han gør hvad han kan, han har hidtil ikke selv kunne fortælle hvorfor han tilbageholder folks penge selvom han allerede har lavet regnskab i form af gældsbeviser.

11-10-2010 20:55 #200| 0

@addict7800

Det er også mig en gåde. Han skriver jo selv det er noget papirarbejde der skal laves, det skal jeg ikke kloge mig i, når jeg reelt set intet ved om det.

Jeg forholder mig kun til den dato han har skrevet, og så længe jeg bare får mine penge til den aftalte dato, er jeg ligeglad med hvad han får tiden til at gå med. Han har jo også andet at se til, og det må man respektere.

11-10-2010 21:03 #201| 0

Der er uddelt kort. I første omgang gult, så OP og de der har penge til gode kan kommunikere her.

18-10-2010 11:17 #202| 0

Andre der sidder lidt småspændt i dag :)

18-10-2010 11:55 #203| 0

@kris

Ja, bliver da spændende om der kommer lidt skillinger rundt:)

18-10-2010 11:58 #204| 0

Ja det gør det godt nok.
Hvis ikke de falder i dag kan det godt se ud som om at vi er blevet taget en lille smule i ***** :)

18-10-2010 15:03 #205| 0

@kris_rem

Ja meget, har været spændt siden kl 00 :D Men tror nu stadig de kommer, hvis ikke sidder jeg godt nok med en tom fornemmelse.

18-10-2010 16:37 #206| 0

@madsbp

Ahh, du har ventet et godt stykke tid, så kan du vel godt vente lidt længere, nu skal du ikke begynde at trække i land;)

18-10-2010 18:56 #207| 0

noget nyt ?

18-10-2010 18:57 #208| 0

Hej Pokernet.

Så skete det der ikke måtte ske, men som nogle sikkert håbede skete.

Jeg var lovet af min bank rådgivere at mit lån ville være godkendt i dag såfremt min revisor havde sendt alt ind til siden, men næ nej og nu er fjolset på ferie.

Da min arv, ikke er fri givet endnu på grund af skifteretten, søgte jeg om at låne pengene.

Jeg har derfor ikke mulighed for at betale folk i dag, og tør faktisk ikke love pengene før jeg er 100 % på de er der, jeg har 25.000 til den første og vil give alle 50 % der og så 50 % til 1 dec. Med en rente på 10 % fra de skulle ha været tilbagebetalt.

Jeg beklager og synes virkelig ikke det her er fedt for mig eller for jer. Dog håber jeg tingene bliver godkendt før så jeg kan få det her ud af verden. Skal siges jeg er meget flov over den her situation da jeg aldrig har været i noget ligne .

Det skal siges det her er mit sidste indlæg på pokernet, da jeg ikke synes det er fair over for andre bruger der bliver bannet med det samme med jeg gør ikke når jeg nu ikke overholder deres regler.

Jeg er på Mail [email protected] eller Msn [email protected]
I er velkommen til at skrive for evt. kommentar og jeg vil være klar med et svar så snart i har skrevet. Fra Bapperne, jeg beklager af hele mit hjerte og kan intet gøre andet end og sige hvordan tingene hænger sammen og beklage.

I skal huske i til hver en tid kan gå rettens vej og vil vinde da i har jeres gældsbrev samt jeg altid vil indrømme tingene som de er, dog håber jeg ikke at nogle gør det, men igen det er op til hver enkle af jer. Så i er altid sikrede jeres penge . Og vil love med 100% det som er skrevet længere oppe mens nok ikke nogle stoler på mine 100% mere.

Jeg har oplysninger på hver bruger hvor de vil ha deres penge.
De få personer der ikke har skrevet hvor de ønsker pengene bedes sende mig en mail med det samme.

Og så vil jeg sige tak for en god tid på pokernet og ønske alle held og lykke i fremtiden , også dem der altid vil hade mig og dem der kan lig mig jeg har begået en fejl og det beklager jeg og lover at det bliver rettet op .

Jeg beklager og kan ikke gøre det nok gange.
18-10-2010 17.52 sluttede min poker tid, og sku nok også det klogeste , og som sagt 50% 1 nov / 1 dec og 10% pr måned fra de skulle ha været betalt.

Skal siges til sidst alt opsøgende på min adresse og generelt irl vil blive politianmeldt , jeg vil dog gerne mødes med alle så længe vi bare har aftalt det via mail eller msn. Over en kop kaffe eller en sodavand måske en øl .

Mvh. Tonni

18-10-2010 19:14 #209| 0

Du er vist ikke blev behandlet anderledes end andre, alt i alt. Der er ofte givet en frist til folk (som viser vilje til at løse problemer) ligesom man har fået lidt tid for at holde kommunikation åben.

Det drejer sig ikke om et ban, men bliver naturligvis et rødt kort som lukker adgang til valutabørsen og staking.

Jeg vil ikke udelukke at nogen 'håbede' dette vil ske, som du skriver. Jeg kan garantere dette IKKE er tilfældet herfra. Ærgrelse er det rette ord. Og egentlig tror jeg mere folk fornemmede/frygtede det, og man må jo sige skeptikerne har fået ret indtil videre.

Jeg har ikke det fulde overblik over sagens forløb, men undrer mig dog over der er samlet penge ind uden der er spillet. Er disse penge tilbagebetalt eller hvor er de? Eller misforstår jeg noget?

18-10-2010 19:15 #210| 0

Det var ikke ret mange undskyldninger for, hvorfor det gik galt.

18-10-2010 19:23 #211| 0

Måske har jeg bare ikke læst alle indlæg, men de $ folk har betalt til BAP der ikke er spillet må da stå på en konto og burde være lige til at betale tilbage

18-10-2010 19:27 #212| 0

Skal jeg smide mit sædvanlige diplomatiske fjæs, så må man jo sige at du direkte har snydt og løjet. Du har sat grænser for hvornår der udbetales, som ikke er overholdt. Du har sagt du er god for pengene men blot venter, på opfordring fra advokat. Nu er der pludselig en dato omkring 1. december? Er det banken eller advokaten der er på et par måneders ferie?

Du har ALDRIG haft brug for folks penge her, da de var garanteret flere penge tilbage end de skulle betale. (obv forudsat du havde pengene selv) Derfor må pengene være brugt til noget andet. Jeg synes ærlig talt du skylder folk at fortælle sandheden.

Det lugter af det som folk for længe siden advarede mod, pyramideagtig dækken den ene bap ind med den næste. Dette understreges vist fint af, at du startede med en 'fed fidus' og nu mener det er bedst du er færdig med poker. Det hænger ikke sammen, og jeg vil enormt gerne se dig komme med en fuld og forståelig forklaring. Har du brugt folks penge som et forskud på din arv? Har du lavet karrusel i håb om at ramme gevinst? Eller hvad er den sande historie.

Det eneste folk ihvertfald kan se her, er at det er gået helt af H til. Jeg fatter ikke der ikke falder en ordentlig forklaring.

18-10-2010 19:42 #213| 0

Tvivler på nogen har håbet du ikke kunne betale tilbage til tiden, dog frygtede jeg det da der er uhyggeligt mange ubesvarede spørgsmål og en masse udenomssnak.

Bliver spændende at høre om du får hjemmebesøg af en random jehovas vidner som derefter bliver politianmeldt. DING DONG!

18-10-2010 19:46 #215| 0

HomwMade +1

De penge som folk har sendt ind må være på din konto... hvis du da har rent mel i posen...

Eller har du som fryden skriver kørt et pyramide spil for at den ene skulle dække den anden... synes ihvertfald det virker mystisk hvis alle de $$ folk har sendt til dig pludselig skulle være væk!!

Jeg håbede bestemt ikke dette ville ske.. men frygede det :(

18-10-2010 19:46 #214| 0

''Chokoladefabrikken det er mikael''

''Hej Chef, det er Chris''

18-10-2010 19:49 #216| 0

@Fryden

Ludoman gone wrong well? Tror han slår feltet med x%, skal bare bruge kapital til at stå imod varians, og et enkelt WU/SM win (som jo er ret nemt, ved vi alle) så var den i hus.

Sad, men mest imponerende at så mange troede de kunne få så nemme penge

18-10-2010 19:51 #217| 0

Det er jo ikke verdens største overraskelse.

Add'er dig lige på msn, nu du ikke ønsker yderligere kontakt via PN.

EDIT: Den siger, du ikke bruger msn med den mail?

18-10-2010 19:54 #218| 0

Sick

18-10-2010 19:57 #219| 0

@culkasi

Sad, men mest imponerende at så mange troede de kunne få så nemme penge

Ja, så forstår man bedre at der indimellem kommer et "Nigeria brev" i mailen.

18-10-2010 20:01 #222| 0

Havde skrevet det var mit sidste indlæg men det forstår folk ikke .

Addict7800 det kan også være det endag siger ding dong hos dig for dine dumme kommentar.

Fryden og homemade tager du fra bap 1 til bap 10 er der faktisk spillet turneringern for 725$ dollars mere end der er betalt.

Fryden så synes jeg ihvertfald du skal give mig det røde kort. Da det politisk ville være forkert andet.

Fryden
Kald det pyramide spil kald det en fed fidus osv det er op til dig men aldrig været planen, jeg havede en plan med en hjemmeside jeg ved der ville kunne tjene kassen , planen hva at promovere den via pokernet , og lave nogle stake når den var færdig og tjene godt på køb og salg af $ , jeg ventede en arv og tænke den når at komme. Men næ nej jeg beklager og skriver derfor som tingene hænger sammen. Min advokat hva fordi jeg skulle høre reglerne og havde du fulgt med havde du set jeg skrev min revisor , som skulle lave regnskabet til banken samt en opgørelse for et lån . Via mit firma.


Og jah jeg har løget om nogle ting , det siger sig selv sæt 2+2 sammen , men synes faktisk ikke det ravede hele danmark hvordan min økonomi så ud pt.
Men da dette er sket må man også stå frem med sin dumhed og være ærlig og det er hvad jeg gør.

Og jeg ville aldrig spille poker så længe jeg skylder penge , derfor skrev jeg det med pokeren .

Det skal siges at alle der nogle sinden har lånt mig penge eller jeg har lånt penge har altid fået og jeg har altid fået derfor er jeg netop ked af den her situation men jeg kan intet gøre andet end og betalte en rente på 10%¤ pr mån fra de skulle ha pengene hvilket er langt bedre end banken , og nej jeg siger ikke at folk blir glade af dem , men igen gør det jeg trods alt for det bare 1% bedre med mig selv.

Og dette er mit sidste inglæd på pokernet.dk ! Jeg kan fanges på mail [email protected] og vil svare alle spørgsmål , til bapperne . og 50% af alle penge falder den 28/10 og resten den 25/11 med en rente på 10% fra den dato bapperne sluttede pr mån !

/Tonni OUT !

18-10-2010 20:01 #221| 0
Lol, jeg havde ikke set denne tråd, men hørte så en på skolen snakke om, at han havde en del penge i klemme, og var ret pissed. Han snakkede om at samle et tæskehold. Håber sgu OP ved hvad han laver. Nogle folk er ikke rare at skylde penge.

18-10-2010 20:01 #220| 0

Så blev der lige købt et par måneder mere jvf. mit indlæg 10-10-2010 23:55. Jeg tør godt spå, at der nok skal komme lidt flere uheld.

GL med at få jeres penge, folkens.

18-10-2010 20:04 #223| 0

Kris_Rem [email protected]

18-10-2010 20:06 #224| 0

@andreazen

Addict7800 det kan også være det endag siger ding dong hos dig for dinne dumme kommentar.

Ja det er meget muligt, jeg kan dog sige med sikkerhed at Jehovas vidner ikke kommer her længere. Du derimod skal være mere end velkommen, også uanmeldt og uden politianmeldelse:)

18-10-2010 20:14 #225| 0

Lyder imo som om du er fuld af lort :)

18-10-2010 20:23 #226| 0

Addict7800 du er sej hva?

StonieN , du var glad nok for dine 10% så det dejligt og være så klog efter?

Ps fang mig på mail hvis i ville mig noget.

18-10-2010 20:23 #227| 0

Addict7800 du er sej hva?

StonieN , du var glad nok for dine 10% så det dejligt og være så klog efter?

Ps fang mig på mail hvis i ville mig noget.

18-10-2010 20:32 #228| 0

Viste du ikke var til at stole på andreazen. Også derfor jeg ingen % har købt. Kan da kun opfordre alle der har købt % at gå retten's vej. Giver måske ingen penge lige pt, men det skal koste at svindle sådan på pn.


18-10-2010 20:38 #229| 0

mhjp du viste simpelthen jeg ikke var til at stole på det er derfor jeg har over 400 handler bag mig hvor der aldrig har været noget og så sker det her , og jeg beklager og siger som tignene hænger sammen og kan intet gøre før jeg for penge.
Sikke kloge folk er.

Kan kun sige til bapperne at de falder som skrevet 50% den 28 og resten den 25/11 og i er velkommen til at møde mig i retten hvor jeg også vil indrømme tingene som de er netop fordi jeg ikke stikker af for det lort jeg har lavet.

Men mjhp synes du skulle blive mensa medlem eller spåmand så kvik du er.


og når det er sagt er det her sidste og mener sidste indlæg fang mig på mail.

18-10-2010 20:41 #230| 0

Ingen tvivl om at denne sag er noget lort, men inden denne sag ville alle sige god for Tonni og han har haft et hav af handler uden problemer

18-10-2010 20:42 #231| 0

Hvorom alting er har du lovet folk penge, og det er ikke overholdt.

Jeg ved ikke hvorfor du synes du har fået så fantastisk en positiv særbehandling, men nu har du meldt dig OUT af PN, og derfor er argumentet om at kunne kommunikere med kreditorerne ikke aktuelt længere. Alt andet er et soleklart rødt kort, og det er naturligvis givet.

18-10-2010 20:43 #232| 0

@andreazen Nogen ting lyder jo bare for godt til at kunne være rigtigt. Deriblandt dine projekter.

18-10-2010 20:54 #233| 0

@andreazen

Du er sq da lidt dumsmart når du sender trusler via PM, men igen, du er mere end velkommen, og ville du have haft min adresse kunne du jo bare have spurgt, ingen grund til alt det pjat over PM:)

18-10-2010 21:03 #234| 0

Godt at se at der er flere bankmænd som ser det samme som jeg.

God fornøjelse med at få rodet dig ud af det her......

18-10-2010 21:11 #235| 0

Slet ikke overraskende. Skrev allerede for lang tid siden til leopatra over msn, at der var noget muggent ved det, hvorfor jeg da også holdt mig langt væk fra de projekter.

Men synes fandeme, at det er synd for de PN'ere, der har valgt at smide penge i manden og nu sidder i klemme i en klam situation, hvor en mand, de ikke kender, skylder dem en masse penge.

18-10-2010 22:24 #236| 0

@addict

Er ikke i tvivl om at du mener det godt som sådan.
Men uden at læse hele den her tråd igennem igen så husker jeg vist ikke helt galt hvis du ikke havde penge i klemme. ( tager jeg fejl, så undskyld )
Dem som har, vil muligvis se det som en positiv ting hvis du IKKE smed mere benzin på det her bål.
Kan simpelthen ikke se hvordan du bidrager til en positiv løsning her ved at komme med de kommentarer som du gør.

Kan som sådan sagtens forstå dig og andre. Men helt ærligt -->
Som en af dem der har penge i projekterne : Hvis du ikke har noget inde i det her så hold venligst de verbale angreb lidt tilbage.
Som situationen er lige nu, så hjælper de ikke. Bliver de nødvendige skal jeg gerne være den første til at sige til.

Håber du ( og andre ) forstår det her indlæg og respekterer det. Debat og diskussion er fint, men brug lidt fornuft. Det påvirker trods alt andre.

Ss

18-10-2010 22:38 #237| 0

@Ss

Er da heller ikke sikker på mine spørgsmål og andet hjælper noget, men jeg mener regler bør overholdes, og han har nu fået kort samt lukket hans profil og så er jeg faktisk tilfreds, jeg mener dog det er alt for sent.

Han har holdt folk for nar og samtidigt er det lykkedes ham at slippe afsted med en god sjat penge, alligevel har folk forsvaret og bakket ham op hele vejen, hvorfor forstår jeg ikke.

Håber i alle får jeres penge før eller siden.

Og iøvrigt syntes jeg ikke jeg har lavet nogle "angreb" på ham, jeg har derimod stillet en del kritiske spørgsmål som jeg ikke har fået nogle svar på.

19-10-2010 16:48 #238| 0

Nu kom OP da med noget der lignende en forholdsvis ærlig og sand forklaring om forløbet - og lad os håbe på, at han får indfriet kravene snart.

20-10-2010 03:40 #239| 0

kæft man alle de historier der er for tiden. Jeg som troede man skulle læse om analyse og forbedre sit spil på pn. Går på tilt hvergang jeg er på pn for tiden... Godt jeg først kigger når jeg er færdig med at spille :-)

Vi vil have PN tilbage UDEN scammer og 100% MU tråde!!

20-10-2010 04:16 #240| 0

el oh el donkaments

20-10-2010 13:10 #241| 0

Jeg har også en del $ ude her og det jeg er mest skuffet over er sku at der ikke er meldt 100% ærligt ud fra dag 1.
Nu må vi håbe at der bliver betalt som lovet.



24-10-2010 00:33 #242| 0

Traels besked at slutte sin ferie af med. Har 1400dollars ude, og haaber da jeg faar dem at se igen. Giver dig lidt tid til at faa styr paa tingene da jeg i bund og grund syntes du er en fin fyr selvom du har fucket lidt op, og derfor vil hade at gaa rettens vej. Haaber jeg ser de penge snart saa det ikke bliver en nodvendighed.

24-10-2010 21:12 #243| 0

Suk.

@OP

Jeg ved ikke om du læser med herinde endnu, men hvis du gør:

www.der.dk
www.leasy.dk
www.gemoneybank.dk
www.pengeautomaten.dk

osv...

Ingen af de ovenstående tager 10% pr. måned.

Til den mere seriøse side, vil jeg gerne tilkendegive, at jeg ingen fornøjelse får af at få ret. Det tror jeg bestemt heller ikke de andre kritiske røster får. Min egen motivation for at gå dig/projektet lidt på klingen, var (og er) at få sandheden frem. Den har været åbenlys for nogle af os længe, men du har stædigt fastholdt dine historier.
Nu er en del af sandheden kommet frem. Du havde ikke pengene stående, selvom der i flere indlæg fra din side stod, at man var velkommen til at komme forbi din adresse og se pengene på din konto/konti. Du fik bluffet en god del af PN staking, men da den nu kommer til showdown alligevel, viser dit bluff sig.

Du siger nu, at du har en arv på vej og at banken vil låne dig pengene indtil skifterettens arbejde er færdiggjort. Lånet kan effektueres når din revisor kommer tilbage fra ferie. Hvorfor skal folk så vente til den 1. december? Er din revisor på ferie så længe?
Hvis jeg skal gætte, er du nu igang med at arbejde dig ud af gælden, og har ikke nogen arv/lån på vej. Og respekt for det. Men sig dog sandheden. Du har aldrig haft pengene stående, og de har heller aldrig været lige undervejs.

24-10-2010 21:19 #244| 0

slettet

28-10-2010 09:23 #245| 0

Jeg kan oplyse, at jeg netop har modtaget mine første 50%, så jeg vælger at tro og håbe på, at resten tikker ind.

28-10-2010 09:26 #246| 0

gode nyheder....

keep'em coming

28-10-2010 10:25 #247| 0

Sådan. Håber vi når hele vejen rundt.

28-10-2010 13:03 #248| 0

Det lyder sgu godt. Har ikke selv modtaget endnu, men det kommer nok senere.

28-10-2010 15:53 #249| 0

Har også modtaget min første ½.

Man kan iøvrigt følge med på OP's hjemmeside.

28-10-2010 17:35 #250| 0

super dejligt at se....

28-10-2010 17:36 #251| 0

Vil råde dem der har penge til gode, til at følge med på OPs hjemmeside, da det ser ud til hans bruger er inaktiv. (Kan godt være det er old-news) :)

28-10-2010 17:44 #252| 0

@Mope

Tak :)

28-10-2010 18:48 #253| 0

Har også fået mine 50%, godt at se

28-10-2010 23:01 #254| 0

Det var da dagens gode nyhed-Sgu dejligt at se at det hele nok ordner sig!

28-10-2010 23:19 #255| 0

har modtaget fuld afregning...., så jeg har ikke mere at skrive i denne tråd :)

29-10-2010 07:44 #256| 0

har ligeledes modtaget fuld afregning, så de skal nu nok komme allesammen

29-10-2010 13:19 #257| 0

har fået halvdelen :-)

31-10-2010 20:25 #258| 0

Har ikke modtaget én eneste dollar endnu. Forklaring tak.

31-10-2010 20:28 #259| 0

@ viggow

jeg tror bare du skal maile ham om hvor du vil have dine penge, så sender han....

kig på siden for mailaddressen

31-10-2010 20:44 #260| 0

Håber jeg da Prille, men har snakket med ham et par gange om hvor de skulle sendes hen, men kan selvfølgelig også være svært at finde rundt i, men har ihvertfald mailet ham nu :) Dejligt at se i andre har fået jeres penge igen!

31-10-2010 20:48 #261| 0

der er update på siden øverst i op han har vist net problemer pt pga skift af selskab

02-11-2010 23:44 #262| 0

Kom så med det net!!!

03-11-2010 05:54 #263| 0

Man kan vel gå ind til nabo`en og låne hans net , penge afregning problemer pga netproblemer , hmmrf :-(

03-11-2010 07:11 #264| 0

hvis han har stationær pc homemade er det ikke lige så let.. skrev til ham igår og der er stadig net problemer. er sikker på han løser det så snart nettet kommer igen...

03-11-2010 07:34 #265| 0

@chmpen

Der var heller ingen der sagde det skulle være let.

Var jeg ham havde jeg da helt bestemt valgt den løsning, netop for at få det hele ud af verden, men nu er jeg jo heller ikke ham.....

03-11-2010 13:00 #266| 0

20 personer, jeg kan ikke lade være med grine :) i burde straffes på det groveste for at være så naive. Er det muligt for PN, at lave en gabestok ? :)

03-11-2010 13:55 #267| 0

Personligt mener jeg, arbejdsløse snyltere som tigger penge af andre for at dække sit ludogen har førsteret i gabestokken.

@epix

Kan du evt. være foregangsmand?

03-11-2010 14:35 #268| 0

Kris_Rem

kald det hvad du ville, men iflg. pn regler er det tilladt :), så længe man holder sig inden for hvad der er stillet op af regler.

Hvis du tror du rammer mig på et ømt punkt, må du tro om igen.

BTW, tror jeg det er dig, der føler sig trådt på fordi du har været naiv og du lige får en stikpille fra siden af.

Og tiggere ja, dem har jeg oplevet mange af på pn, da jeg selv var villig til at stake folk på pn, men sjovt nok har folk bare ikke været villige til at give tilbage i sammen dur. ingen er navne er nævnt eller glemt :) KUN en som har givet tilbage efter jeg har staket ham.











03-11-2010 15:06 #269| 0

Jeg er heldigvis vokset op med den holdning, at man ikke sparker til folk der ligger ned.

Din stikpille er netop et spark på 20 personer, der allerede ligger ned, naive eller ej. Og det har jeg svært ved at acceptere, når det kommer fra en arbejdsløs bums, der må tigge sig frem, tilladt eller ej.

Og for god ordens skyld - du har aldrig, og kommer aldrig til at stake mig.

Så skulle den misforståelse gerne være ryddet af vejen.

03-11-2010 16:32 #270| 0

#Kris_Rem

mener ikke jeg sparker til 20 personer der ligger ned, umiddelbart mener jeg der er tale om 20 personer som var grådige og godt viste der var mulighed for at det var et scam, men stadig ikke kunne fralægge sig muligheden for 10% i gevinst uden risiko.
Faktisk mener jeg, er der ikke rigtige nogen som kan tillade sig, at være totalt pisset over denne her sag, ud over man kan være bitter på personen som lavede scammet og i det øjeblik burde man nok også kigge ind ad og sige vi var måske lidt for naive og dermed være bitter på sig selv.

Min respekt går til dem, som har sagt vi afventer uden at gøre det væsentlige af sig, i stedet for at fare i flint og AndreaZen har også en del af min respekt for at have indset sin fejl, og er begyndt at betale tilbage til folk.

Synes det er flot du kan kalde mig for bums, for så er der jo mange bumser her på pn som både er vindende og tabene som søger stake hver dag :) Med den udtalelse skær du mange mennesker over en kam.

Blev lidt harm over udtalelser fra Homemade,addict7800 og chmpen85 og derfra kom min stikpille. De kan se pengene er på vej og så kan man godt vente lidt mere. Tror de fleste har det sådanne at penge er en æresag.


Faktisk mener jeg denne her sag, minder om nogle af de Nigeria breve der bliver poste her på pn.

03-11-2010 16:41 #271| 0

Min ???? vil du mene at internet nede er en god nok grund ????

03-11-2010 17:11 #272| 0

"Faktisk mener jeg, er der ikke rigtige nogen som kan tillade sig, at være totalt pisset over denne her sag"

Den sætning er så hjernedød, at jeg ikke gider spilde mere tid på dig.

03-11-2010 17:32 #273| 0

#Kris_Rem

ilm og ha en god aften :)

03-11-2010 18:06 #274| 0

@epix

Du må da gerne skrive hvad det er jeg har skrevet, og hvorfor du bliver harm, så skal jeg gerne forklare mig/skære up i pap for dig.

03-11-2010 18:23 #275| 0

#addict7800

Der ikke noget der skal skæres ud i pap :) Det er lige meget om man har orden eller ikke har orden i sin privat økonomi. så er pengesager en æres/privat sag som man ikke deler med sine naboer. Derfor må i acceptere at han ikke har noget net. og da i kan se pengene er ved blive udbetalt, ser det jo ud som om der en lysning for enden af tunnelen.

03-11-2010 19:36 #276| 0

@Epix

Er da enig i det er en privatsag angående hans økonomi, men der er vel heller ingen der forlanger han indviger naboen/ven i hans økonomi.

05-11-2010 12:20 #277| 0

Netcafe? Venners net? Net på arbejdet? Alternativt må han gerne låne mit trådløse i den time det tager at afregne.

05-11-2010 14:17 #278| 0

Hvor mange mangler da at få mindst første halvdel stadigvæk?

Jeg gør hvert fald

05-11-2010 14:52 #279| 0

VIGTIG TIL ALLE DER IKKE HAR FÅET DERES 50% BEDES VENLIGST SENDE OPLYSNINGER HVOR DE VIL HA DERES PENGE !!!!!

TIL MIN MAIL [email protected] , DA JEG IKKE KAN SE ALLE DE PMS I HAR SENDT VIA POKERNET DA MIN BRUGER JO ER BLEVET LUKKET....

STARS / TILT / Moneybookers / DANSKE BANK OG NU OGSÅ NORDEA ER MULIGT.
UPDATE 3-10-2010 13.03
Lige lidt hurtig nyt .

Mit net virker som sagt ikke , hvilket er som intet liv og ha.. når man bruger det flere timer om dagen normalt.
Lige en hurtig opdatering her fra arbejdet af, jeg har skiftede internet til skyline, som lovede det inden for 48 timer, men det holder så ikke der går op til 2 uger, og intet set fra dem endnu, ud over det bestilte jeg et usb internet fra oister som jeg håber ligger i min postkasse når jeg kommer hjem eller i morgen. Til folk der står og mangler dem lige her og nu bedes sende mig deres konto og reg nummer da jeg tros alt kan ringe til min netbank.
Mvh. Tonni
Skal sige er mit net ikke der når jeg kommer hjem er jeg på mailen igen i morgen 07.00

Gældsbreve.

Supersafe 100% Betalt efter aftale

Pading

madsbp

Wonderjet

Kris_rem 50% Betalt

mr-nurse 100% Betalt

hebzor

Sebbecenter

Duckie

HOFFEH 50% Betalt

Pede-b

joergen

Miniskive 50% Betalt

NBay 50% Betalt

Bimbam 50% Betalt

Foxterri

Stanek

Erbs

Prille 100% Betalt efter aftale

ViggoW

05-11-2010 14:53 #280| 0

Sådan ser det ud so far.

05-11-2010 17:19 #281| 0

Ny opdatering på hjemmesiden til folk der ikke har set det.

Lidt lir til folk der har truet ham

Satme også lavt

05-11-2010 18:01 #282| 0

Hvis du gerne vil have din holdning frem, så prøv lige igen, på en måde som ikke giver anledning til moderatorer og brugere rynker panden. Det burde nemt kunne lade sig gøre.

MVH Skod

05-11-2010 18:07 #283| 0

Spørgsmålet er om manden glemmer at det er ham der har startet alt det her. Det virker sgu lidt sådan!

OP har hele tiden hævdet at have pengene på kontoen. Man skulle bare kommer forbi og se det......
Da han så bliver fanget i løgnen, så kommer der flere og flere!

Hvis han ønsker sympati, så finder han den sgu ikke her.

START MED AT OVERHOLDE DINE AFTALER; SÅ SKER DET HER IKKE!

Håber du er bedre til det i dit forretningsliv - ellers får du sgu hurtigt problemer.

05-11-2010 18:10 #284| 0

@addict7800

Jamen det er da helt fint folk tager de gældsbeviser i brug, men det da lavt at true med det. Så må de jo bare se at få fingeren ud, og komme i gang med at føre ham i retten.

Men de må så have flere penge ude end jeg, samt have en dårlig tålmodighed, hvis de virkelig vil til det.

Jeg kan da godt se det at det er uheldigt at der opstår et nyt problem, hver gang det forgangene problem er blevet løst. Han må jo bare ikke have variansen på sin side.

Du kan jo se folk så småt bliver betalt, så alt står jo ikke helt stille.

Til sidst synes jeg det er ynkeligt du sidder og hidser dig sådan op og siger at Tonni og jeg skal have en på....(hovedet). Du har jo ikke engang selv penge ude.

05-11-2010 18:17 #285| 0

igen Addict+100000..

til grin.

05-11-2010 18:23 #286| 0

Mon ikke der findes nogle suspekte typer som bare ville elske et sådant gældsbevis..... så mon ikke det var en god ide at betale.

05-11-2010 18:25 #287| 0

@fs905

Jo, hvis man er inde i advokatsystemet kunne man nok godt få en del ud af sådan et :)

05-11-2010 18:29 #288| 0

@madsbp

Nej der er da ingen af dem der har smidt hele deres SU i hovedet af andreazen der toer brokke sig nu han truer med at tilbageholde deres penge i frygt for aldrig at se dem igen!

At du så syntes at Andreazen er en standup guy er da bare super for dig, du kommer sikkert foerst i koen når der skal udbetales! Men jeg har da tilkendegivelser fra flere som har penge tilgode at de ikke har fået en tilfredsstillende behandling af OP, og gad vide hvorfor de ikke skriver det her???

Jeg skriver fordi jeg er en gammel sur stodder, havde jeg haft penge i dette scam havde jeg også fået dem tilbage igen modsat folk som dig som bare slikker mås og bare ser til at du bliver snydt.

Gl in future lad.

05-11-2010 18:36 #289| 0

Ved ikke hvorfor du skriver jeg lover dig og Andreazen/tonni til fornavn som du skriver skal have nogen på hovedet bare fordi jeg ikke har penge ude? Jeg har da tidligere hjulpet mine venner med dit og dat uanset om jeg havde penge i klemme.

Jeg mener heller ikke at jeg nogen steder skriver at du eller nogen anden skal have nogen på hovedet, så dum tror du da ikke jeg er?

05-11-2010 18:41 #290| 0

@addict7800

Du skulle bare vide hvad vi får i SU nu tildags :)

Jeg synes nu ikke jeg røvslikker, jeg skrev at folk der sidder og truer ham med retsag burde gøre noget ved det istedet for, da jeg ikke synes det giver nogen mening at sidde og komme med tomme trusler foran sin computerskærm.

Hvis jeg stod først i køen var jeg nok blevet betalt nu, da der er flere der allerede har været så heldige.

Men ja, du har nok ret i at jeg er en naiv idiot, der sidder og bliver scammet af en afrikaner med google translate. Tvivler bare på det i denne sag, og regner stadig med at få betaling og da det er penge jeg godt kan vente med at få, vil jeg da gerne vente til deadline. Derefter skal jeg nok give dine indlæg et thumbs up - og mine egne et thumbs down. Hvis man da kan det.

05-11-2010 18:43 #291| 0

Du må da gerne fuldende denne sætning "så ja det er det satme, i skulle begge have haft et par på........... " Kan være jeg misforstod den?

05-11-2010 18:50 #292| 0

@madsbp

Min kaereste er på SU, så jo, jeg ved godt hvad man faar.

Jeg tror saamaend ikke det er trusler, blot facts! det er netop ham der siger ham ikke vil betale dem! (laes hjemmesiden igen)

Ja du er naiv, og din ironi om ngeria breve er da også meget fin, men der er folk der har brugt en stor del af deres BR/SU/loen fordi de blev lovet 10% tilbage indenfor en kort periode, at du så har raad til at vente er da bare godt for dig, så er du jo fri for at skulle laane andre steder for at faa raad til buskort og mad.

Og gi mig da lige en thumbs up med det samme, så er du fri for at goere det den 1. dec. Mon ikke internettet o.l svigter lidt endnu.

05-11-2010 18:57 #293| 0

Der skulle vist have stået...

i skulle begge have haft et par på........... saet klap på skulderen ind, så passer det perfekt.

Til andreazen for vellykket scam, og til dig for at slikke maas/poelse.

05-11-2010 18:58 #295| 0

Han har snydt og bedraget. Lovet ting han ikke kunne holde. Og da han opretter gældsbeviser, så folk kan føle sig sikre på deres penge, kommer det med teksten:

"Jeg har desværre fået flere henvendelser om folk vil gå rettens vej, og til dem der har truet med at hvis de f.eks ikke havde dem idag inden kl. ??.?? så ville de gå i retten , jamen værsgo.

Til dem der trurere med det vil på ingen måde få deres penge før det bliver dømt i retten."

Håber aldrig den idiot viser sit bedrageriske jeg på PN igen!

05-11-2010 18:58 #294| 0

@additct7800

Jeg regnede ikke med der var nogen der havde brugt mere end de kunne tåle at miste, så for dem, ja der kan jeg helt sikkert følge dig, de skal da klart have pengene med det samme. Det skriver han dog også på hjemmesiden at de kan få, så vil han ringe til banken og få det gjort.

Ja det kunne jeg også gøre. Vi kunne også mødes til en gravøl i Skive hvis det er at foretrække.

05-11-2010 19:06 #296| 0

@Madsbp

Du er velkommen til en oel i Skive, saavel som andreazen. Ogsaa uanmeldt, der bliver ingen politianmeldelse.

P.s. Send PM for adresse.

05-11-2010 19:11 #297| 0

@addict7800

Du skriver som om jeg kender andreazen, gør jeg ikke, udover dette nummer.

Men når du skriver det på den måde har jeg ikke lyst til at komme. Var ikke kommet for at måle muskler med dig, så bare at du ikke bor andet end en spytklat eller to fra mig.

05-11-2010 19:15 #298| 0

@madsbp

Jeg skal nu heller ikke maale diller med nogen, men det var dig der skrev noget med en oel, ikke mig, og da jeg er glad foe oel syntes jeg da det er en god ide, jeg bor ioevrigt i viborg til naeste fredag, så maaske vi skulle nappe en oel på terminalen eller et andet sted:)

06-11-2010 18:38 #299| 0

Klap nu lige hesten PN. Hvis AndreaZen nu rent faktisk VAR en scammer, så ville det da være pænt dumt at betale tilbage, selvom det kun var en lille bid.

Det er selvfølgelig en uheldig situation, men som jeg ser på det, gør han sku hvad han kan for at få betalt tilbage til alle os der har penge tilgode.

Så tag det roligt, og afvent. Man får sku nok ikke sine penge hurtigere hvis man stresser over det, og begynder at true ham.

Tror stadig fuldt og fast på at jeg ser mine penge, selvom jeg ikke har set en krone endnu.

Viggo

07-11-2010 08:41 #300| 0

Jeg forstår heller ikke at der er så mange der skriver i denne tråd, som ikke har penge i klemme.

Jeg har selv en del $ ude, men er heller ikke i tvilv om at de nok skal komme.

Jeg fosstår sku godt at OP ikke vælger at betale de folk først som direkte truer ham hvis han ikke betaler. Det virker til han gør hvad han kan for at betal.

Der er mange der skriver han har snydt og bedraget, han havde en ide der ikke nåede at komme igang før korthuset faldt sammen, men vælger alligevel at betale folk deres indskud tilbage.
Denne tråd må snart være EOD

07-11-2010 15:12 #301| 0

Kan da godt forstå at han ikke finder sig i trusler og at dem der har truet må gøre alvor af rettens vej.
Epix lol du nævner mig med negativt i forhold til tonni, jeg er positiv overfor ham og tror pengene kommer når nettet kører igen. Kommer i tråden igen når jeg har modtaget gider ikke høre på alle de kloge hoveder uden penge ude og har fin mail og MSN kontakt med tonni

08-11-2010 10:43 #302| 0

Ja det er sgu fin moral, at begynde at finde undskyldninger for ikke at betale alle pengene tilbage. Kom nu igang, har du ikke lavet skidt nok?

I en anden tråd, kan man btw se at AndreaZen har nogle varierende holdninger til simpelt tyveri og snyderi. Lad mig citere:

sikke en idiot.

Se det i øjne idioten har dummet sig ? Og alle kan lave en fejl , nu ved vi begge at det her ikke er første gang ... Skal man ha 1000 chancer?
1 er nok , den har han smidt væk ergo må du vide han ikke burde være velkommen her mere , med mindre han kommer med en undskyldning.


Tiger , men man burde aldrig spille for mere end man ejer.

Det er så fair nok du synes det , jeg siger jo også jeg synes du er langt ude og side og beskytte ham.

jeg snakker jo ikke kun her jeg snakker generelt , det er da sygt og høre på ....

Læs tråden , Repsak spiller SM og jeg kommentere bare ?

Ud over det , var det dig det var gået ud over ville du nok ha gjort det samme.

Men fair hvis alle skal ha 1000 chancer.

NICKLAS SER DU DEN HER TRÅD , Så er jeg sikker på Mr Nurse godt vil låne dig 20 Dollars .

Husk alle fortjener flere end 2 chancer.


Ud over det synes jeg det er total latterligt at nogle overhovede kan holde hånden over sådan en person .

Hovedesagen er jo bare det er mangel på respekt at forsvare sådan gut over for dem der er blevet (snydt).

Der er flere guldkorn om høj moral og lusede svindlere. Tråden kan ses her:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=213001

Nøøj hvor virker det usselt, set i bakspejlets lækre vinkel. Håber da de folk der stadig forsvarer AndreaZen tager hans guldkorn til sig om at det skal man ikke. Og ikke giver ham flere chancer. Han er jo åbenlys fortaler for EEN chance. FØJ!

08-11-2010 18:14 #303| 0

Nogen der har hørt fra OP i dag

09-11-2010 09:38 #304| 0

Andrezen skylder ikke mig noget,men har kendt ham igennem en lang årrække, og
ved at andreazen nok skal få tingene bragt ud af verdenen..

Andreazen har altid været stabil med betalinger, og han har altid været den ærlige og gode person som jeg kender..og i mine øjne så han stadig 100% ærlig,
jeg ved at han vil gøre hvad der skal til for at blive gældfri,men i må altså lige give ham lidt tid, istedenfor det her stresse stresse,som absolut ikke hjælper nogen..

men en ting forstår jeg ikke?? Fryden du er moderator..måske du evt sku lade være med at kaste brænde på bålet...lol... måske du bare skulle være lidt passiv på sidelinjen, det var bare en tanke, måske keder du dig,hvad ved jeg..

fryden fordi jeg sagde noget på pokernet for nogle år siden, så kan man ikke ændre sig? tonni er nok faldet i et dybt hul,han lige skal komme op af.

desuden så har jeg oplevet tonni, som en meget tilgivende person,som har givet
flere personer mere end 2 chancer..uden han kom med sure ostød eller noget.

jeg skriver det her,fordi jeg syntes tonni er en kanon fætter og jeg stoler mindst ligeså meget på ham,som jeg gjorde for noget tid siden...hvis jeg havede pengene
så ville jeg ikke tøve med at låne ham dem..da jeg ved han er til at regne med!

flame mig..i give a shit...er bare træt af at en moderator kan hygge sig med at
svine en til som ligger ned i forvejen..

og til dem som truer ham,så forstår jeg godt i kommer i sidste række..jeg forstår jeres frustration ,men det høre ingen vegne hjemme med trusler...

mvh

09-11-2010 10:24 #305| 0

@aggrassiv

Give ham lidt tid, hvor laenge mener du "lidt" er?

Kan se traaden er oprettet for over en maaned siden, det er vel mere end "lidt" tid siden.

Ioevrigt er Fryden en bruger som alle andre her inde, saa syntes da han skriver paa lige linie med alle andre, bare fordi han er moderator kan han vel godt skrive sine meninger og holdninger.

09-11-2010 11:04 #306| 0
men en ting forstår jeg ikke?? Fryden du er moderator..måske du evt sku lade være med at kaste brænde på bålet...lol... måske du bare skulle være lidt passiv på sidelinjen, det var bare en tanke, måske keder du dig,hvad ved jeg..

LOL aggrassiv, fryden er sgu da bruger som alle andre herinde, og har da imo ret til at sige sin mening som alle andre...



09-11-2010 11:11 #307| 0

@Agrassiv

Jeg har svært ved at se hvorfor jeg kaster brænde på bålet, og hvorfor jeg skal holde mig passiv. Men nu skal jeg forklare dig meningen med mit indlæg:

Jeg er på ingen måde efter Tonni, og det virker ærlig talt som ikke du ikke kan tænke ret meget længere end 'hey, han er min ven, ham skal jeg forsvare blindt'. Tværtimod har jeg givet ham ret lang snor, mens folk var meget kritiske. Og efter han havde problemer med at overholde sine aftaler. Fordi jeg i bund og grund helst ser disse sager få en god slutning. Og faktisk troede på at han ville betale folk, omend langt fra efter aftalerne. Det er trods alt det næstbedste.

Derfor bliver jeg noget forundret, når han pludselig efter et hav af forsikringer om han vil afregne, pludselig ser sig i sin ret til at tilbageholde folks penge. Var han ikke åh så ked af det, og ville have det ud af verden? Nu rider han så med på folks ballade.

Så var der en venlig bruger som viste mig den tråd hvor han er moralens vogter, og ikke kan se at nogen skal have 2 chancer. Det er også en bekvem holdning, så længe man ikke selv får brug for en second chance. Selvfølgelig ændrer vi syn på ting, men at vende 180 grader på 9 måneder er vist mere dobbeltmoral end en sand genfødsel. (hvor du får 'nogle år' fra ved jeg ikke. Tråden er fra februar d.å.)

Det korte af det lange: Få nu bare lortet ud af verden. Det troede jeg var OPs mål, indtil han begyndte at skabe sig tosset. At nogen dummer sig, bør ikke være andres blankocheck til at være lige så tåbelige. OP, Tonni, er ude af PN. Så jeg kan som sådan være ligeglad. Dog ser jeg gerne at folk får styr på deres mellemværender, også selvom nogen måske skal bruge 2-3 eller flere chancer.

09-11-2010 12:59 #308| 0
han har altid været den ærlige og gode person som jeg kender..og i mine øjne så han stadig 100% ærlig,

Jeg opgav at tælle, hvor mange gange han har løjet i den her sag...
09-11-2010 13:54 #309| 0

Agrassiv. plz stop

09-11-2010 17:18 #310| 0

#chmpen85


det lød bare negativt. derfor mit lille sure opstød..

11-11-2010 12:15 #311| 0

Nogen der har hørt fra OP den sidste uge?

han avarer ikke rigtigt på mail eller MSN

11-11-2010 15:07 #312| 0

Han har svaret mig på mail, så sent som i går aftes.

Pede

12-11-2010 16:34 #313| 0

Har intet modtaget endnu, men har dog været i jævnlig kontakt med ham

13-11-2010 13:30 #314| 0

hmmf, meget smart for ham at han er banned herfra, så kan han jo lettere gå i flyver skjul, det vist snart på tide der falder nogen penge.

13-11-2010 14:48 #315| 0

@miniskive

Det kunne han da sikkert, hvis det var det han ønskede :)

@alle der indblandet i sagen

Der er kommet ny update på siden

13-11-2010 15:08 #316| 0
www.tda-entreprise.dk/

Okay, så du insisterer på at være ignorant. Fair nok.

Til Fryden - Addict7800 - Perikles - JoppeDk - fs905

Tak for alle jeres fine indlæg i har da bevist at i elsker og diskutere , på andres vegne.


Jeg er nok en af de sidste der elsker at diskutere for blot at diskutere. Som skrevet flere gange er mit fokus at deals kører, og folk får deres penge. Hvorfor er det du springer over alt jeg skriver? Eller mener du jeg lyver? At du så på tåbelig vis vælger skyklapperne og de argumenterer der passer dig bedst siger vist mere om dig.

Men det er sjovt den sær behandling der nu er på pokernet , jeres venner ser man igennem fingrene med og gjort det alle årende, så jer griner jeg jo bare af.

Til dig Fryden synes jeg måske du snart skal overveje og kigge lidt i dine venners tråde, og passe det job at være moderator


Igen lever du i din egen bekvemme verden. Men tak for de fine beskyldninger. Jeg har skrevet cirka en MILLIARD gange, anmeld når der er noget galt, jeg sidder ikke og screener alle deals for at se om penge falder til tiden. Jeg er til rådighed, og reagerer når folk anmoder om det. At du så mener det er et job viser jo bare at du ikke ved hvad du snakker om. Jeg er PokerNet bruger, og har på forespørgsel sagt okay til den ulønnede moderator-tjans.

Jeg forsøger at dele sol og vind lige, og er i øvrigt ikke ven med mr-nurse. Jeg har ikke engang mødt ham ved så meget som eet tilfælde. Så igen, dine tåbelige og ubegrundede beskyldninger får dig til at lyde pigesur og presset.

Men igen beundre jeg jeres mod til og træmpe på folk som ligger ned det skal i ha ros for

Du er dæleme en hat at høre på, men jeg skal give dig det svar du knapt fortjener.:

Jeg træder sgu ikke på folk, og har blot skrevet om tilbagebetaling. Hvis der er nogen der træder på folk er det da dig der ikke betaler din gæld (ja og for den sags skyld dem der har truet dig. Men two wrongs don't make a right, og jeg aner ikke hvordan disse trusler er fremkommet).

Jeg fatter ganske enkelt ikke at du først skriver at du bare gerne vil have det ud af verden hurtigst muligt. For derefter at begynde med at folk skal hive dig i retten for at få deres penge. Deres penge? Hvis du synes du ligger ned, og folk jokker på dig, er det vel netop med at få det ud af verden?

Jeg skal undlade at kigge mere i denne tråd, og på din side. Så slipper du for flere kommentarer. Som jeg hele tiden har sagt, få nu bare betalt hvad man skylder. Grunden til jeg reagerede forleden var jo udelukkende, at folk skrev du nu havde fundet på, at folks penge kunne forhales på en ny måde.


Hvis du passede dine pengesager tilnærmelsesvist så samvittighedsfuldt som jeg har passet min moderatortjans, var denne tråd væk forlængst. Du skal være velkommen med konkrete eksempler på det modsatte, men blot det flæbende 'du skåner dine venner' er altså kun et eksempel i din verden. Hvor du ser spøgelser og venne-konspirationer som ikke eksisterer. Føj hvor synes jeg du fremstår mere og mere tåbelig og usympatisk. Og ude af stand til at forstå hvad jeg skriver. Først gav jeg dig masser af tid (som du i øvrigt også selv påpegede, var jeg nok lidt sen med det røde kort), og siden bad jeg alle parter om at fokusere på tilbagebetalingen. Jeg undres, men du er måske mere presset end jeg regnede med. Det er den eneste forklaring jeg kan finde på disse personangreb.

EDIT: Nu ved jeg ikke hvordan du læser og forstår ovenstående. Jeg beklager hvis det lyder for hårdt (og at du synes jeg sparker til en mand der ligger ned, hvilket jeg åbenlyst ikke helt forstår du kan mene), men som det fremgår bryder jeg mig, som du, ikke om at folk beklikker mine motiver. Hvis jeg har skrevet noget forkert, kunne du så ikke modargumentere, i stedet for blot at skyde med modbeskyldninger uden indhold?
13-11-2010 15:19 #317| 0

det er dk med småt tak

13-11-2010 16:53 #318| 0

Manden har jo ganske enkelt tabt småkagerne endegyldigt.

13-11-2010 17:14 #319| 0

Hold kæft en kegle man...

@Tonni

Velkommen til poker-verdenen din sølle wannabe big-spender-poker-freak

13-11-2010 19:56 #321| 0

Småkager -1.

13-11-2010 20:03 #322| 0

Det her er en af de mest steneren scams jeg ever har set.

13-11-2010 20:18 #323| 0

@KK

Men et af de, fra starten, mest åbenlyse! Forstår simpelthen ikke hvorfor folk hoppede på den? Hvis det lugter af lort, er det nok en lort...

Ked af at sige det, men har ikke ondt af de folk der er kommet i klemme - for det er sgu helt seriøst deres egen fejl!

13-11-2010 23:38 #324| 0

hmm du får mit svar pr mail imorgen, sov godt.... hvis du kan(ville jeg ikke kunne).

Jeg har lovet mig selv at dette er sidste post i denne tråd fra mig. gl til andreazen og gl til jer der har penge tilgode, jeg håber og tror på alt bliver afregnet som lovet.

Beklager jeg har været en gris....øf øf.

14-11-2010 01:20 #325| 0

@Moffa

Du har fuldstændig ret, men nu har vi jo smidt penge efter det, sket er sket, og jeg syndes egentligt ikke der er nogen grund til at blive ved med at skrive hvor åbenlyst et scam det var.

14-11-2010 14:38 #326| 0

Andreazen

Jeg er en del af dette forum og ønsker at det bliver fri for folk som ikke kan eller vil holde de aftaler der laves. Det er i min interesse som staker.

Jeg hader når folk bliver snydt eller ikke kan holde deres aftaler. Derfor får du ikke fred for mig, indtil du begynder at tale sandt og måske bliver lidt ydmyg overfor den situation du sidder i.
Først forsikre du mig og resten af staking for at du har pengene, da du så ikke har dem, så bliver løgnen ved.
Når folk så med rette bliver fustreret over dine løgne og begynder at gå til dig, så kommer §'er osv frem.

Det bliver sgu tungt at høre på i længden.

Du får ingen medlidenhed herfra. Det er dig og dig alene der er skyld i denne situation.

Og til de folk som synes denne fremgangsmåde er ok, så vil det undergrave et forum som dette der jo handler om tillid! Så tænk jer om!

14-11-2010 14:47 #327| 0

fs905 +1

15-11-2010 12:36 #328| 0

@mini

Undskyld jeg trådte dig over tæerne. Det var mit første indlæg i denne tråd, har længe haft lyst til at skrive det.
Ked af at jeg stødte dig.

23-11-2010 13:45 #329| 0

Bump for om folk har fået penge idag?

23-11-2010 14:16 #330| 0

Den 25 nov skal man nok regne med.

23-11-2010 14:35 #331| 0

Kan se han har opdateret her.

www.tda-entreprise.dk/

23-11-2010 15:03 #332| 0

Eller 23 dec

23-11-2010 15:14 #333| 0

Jeg fristes til at skrive Andreazen +1, men det vil du få den dag der er afregnet fuldt ud.

I min verden kommer man længere med et indlæg som det du har på din side nu.

Håber du har lært af dette :)


Gl. med det

23-11-2010 15:19 #334| 0

Okay, nu kiggede jeg med alligevel :)

Det er da rart at se at der optræder lidt ydmyghed nu. Mht. at jeg tog noget personligt er beklagelsen hermed modtaget og accepteret Tonni. Jeg er sgu ikke specielt nærtagende eller tyndhudet, men når folk sværter min hæderlighed herinde, tager jeg naturligvis til genmæle. jeg synes dog det er fint du melder ud at det ikke var meningen, og at du beklager.

Til gengæld fortsætter min ignorering af budbringeren. Måske er det ikke rimeligt at udnytte en SÅ naiv person som stik-i-rend-dreng? Han fortsatte jo, til trods for jeg blot reagerer på han leger mellemmand på noget juks. Lidt (selv)kritik kunne måske hjælpe ham?

God vind fremover. Een ting er at man skider i nælderne, men trods alt respekt for at du samler stumperne op, og får afregnet over tid.

23-11-2010 18:48 #335| 0

Gennemskuet fra start, men WP at du forsøger så hårdt at komme ud af det. GL

23-11-2010 20:51 #336| 0

synes nu jeg har fulgt lidt med i den her tråd, men der er stadig en ting jeg er lidt i tvivl om. Jeg ved at der var rigtig mange penge ude i hans projekter, og at nogle af turneringerne blev spillet. Men er grunden til at der ikke er blevet betalt,at de penge fra BAP's er spillet op??

23-11-2010 21:14 #337| 0

Svaret findes her:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=229503

fs905 01-10-2010 19:38
Så tror jeg at jeg vil svare på lorten.

Bap 1 kører fra 10/9 til 17/9 - underskud 171,46$. Samlet buy in: 564,78$

Bap 2 kører fra 17/9 til 19/9 - underskud 886,88$. Samlet buy in: 886,88$

Bap 3 kører fra 18/9 til 22/9 - underskud 324$. samlet buy in 324$ resten aflyst

Bap 4 kører fra 20/9 til 25/9 - underskud 765$. Samlet buy in 765$

Bap 5 kører fra 24/9 til 26/9 - underskud 2125$. Samlet buy in 2125$

Bap 6 kører fra 25/9 til -> samlet buy in 1278$

Bap 7 kører fra 25/9 til -> samlet buy in 4141$

Bap 8 kører fra 25/9 til -> samlet buy in 4251,50$

Bap 9 kører fra 28/9 til -> samlet buy in 3056,50$

Se på datoerne for opstarten på de forskellige baps, længden og sørrelen. Der startes nye og større op for at kunne dække det tabte ind + de garantier der er udstedt. Hvis størrelsen, mængden og længden øges hver gang, så styrkes min mistanke....

Hvis det her er som du siger, så ville mine kunder stå i kø for at investere. Risiko 0. Min. afkast 10% på mellem en uge og en måned.
Jeg ville på ingen måde kunne overbevise mine kunder om at det kan lade sig gøre, men du har held til det nu.

Personligt tror jeg ikke på dig......

Jeg kan sgtens pille din argumentation mere fra hinanden hvis du ønsker det!

Hvis din revisorkæreste ser med, så må du gerne få hende til at stille et regnestykke sammen som kan give overskud for dig.
Jeg ser følgende:
Risiko: 110% på de første og evt. 100% på de næste.....
Afkastmulighed: 65% - 70%

Dvs. du kan slå niveauet så stort? Det må du jo tro siden du udbyder det her?


23-11-2010 21:16 #338| 0

Fra hjemmesiden:
"Derfor er det slut med løgne og den direkte sandhed."

hmm er det slut med løgne, med sandhed eller begge dele ;)

23-11-2010 22:25 #339| 0

fs905

Okay kan godt se det nu, men hvor ender de penge fra 6,7,8,9 disse beløb er jo betragteligt større end de beløb der skal dækkes ind for tabene ved de tidligere BAP's?

25-11-2010 18:22 #340| 0

Nogen der har fået penge i dag?

25-11-2010 18:31 #341| 0

@rasmus3908

Der er spillet nogle af toursne for nogle af pengene, og så er der også nogle af anpartshaverne, som har fået (nogle af) skillingerne retur.

25-11-2010 19:34 #342| 0

Ingen penge modtaget idag, men kan se at han nu har ændret betalingsdato fra den 25/11 til den 25til30/11.

25-11-2010 19:41 #343| 0

Håber for jer der har penge tilgode at dette så er den sidste udsættelse af betalingsdato.

@Viggow

Det må han have ændret idag, igår stod der den 25/11.

27-11-2010 18:17 #344| 0

Jeg har ikke modtaget nogen penge og siden er nede.

27-11-2010 19:06 #345| 0

har heller ikk modtaget noget endnu..

29-11-2010 19:21 #346| 0

bump..

30-11-2010 03:45 #347| 0

Jeg er bare nysgerrig, men svarer han på msn/mails stadig?

Ser jo bekymrende ud, at fristerne endnu engang krydses uden afregning, samt nedlægning af hjemmesiden...

30-11-2010 17:27 #348| 0

Jeg mangler 50%..

30-11-2010 17:30 #349| 0

jeg mangler 100%, har ikke hørt fra ham på msn/mails. Har heller ikke skrevet til ham, men regner da med at høre noget i dag

30-11-2010 20:58 #350| 0

Mangler 500$+ 100%

Har skrevet rigtig meget med ham, men har intet hørt den sidste uge.

30-11-2010 22:43 #351| 0

Mangler 100% HAr ikk hørt fra ham den seneste uge.. suk...

30-11-2010 22:52 #352| 0

Mangler også 100%

Fik svar for 2 uger siden da jeg skrev med ham på mail.

Har sendt ham en mail til idag.

01-12-2010 09:31 #353| 0

Jeg mangler også 100% stadigvæk..

Og er ved at være fucking træt af at de penge ikke bliver betalt..!

01-12-2010 10:33 #354| 0

Synes det er ved at være rigtig dårligt af andreaZen det her.. jeg kan kun glæde mig over at jeg kom ud af det i tide... men det hjælper jo ikke alle jer som han skylder penge endnu!! Håber han får overført senere idag... ellers så vil jeg ønske jer alle held og lykke i retten!!

01-12-2010 15:00 #355| 0

"Hej Sebastian.
Du er ikke glemt , er lige kommet hjem sender dig en mail imorgen."

30. nov. 2010 18.37 skrev Sebastian Sørensen <[email protected]>:
> Hvad så Tonni?
>
> Syntes jeg har været meget tålmodig men nu går den snart ikke længere...
>
> Hilsen
> Sebastian

01-12-2010 17:03 #356| 0

hvad kan man bruge en mail til?

01-12-2010 18:03 #357| 0

@Duckie

Ud over han er i live kan den vist ikke bruges til meget.

01-12-2010 18:46 #358| 0

Hej .
Jeg har lovet og sige sandheden frem for komme med en løgn.

Jeg kan ikke sige hvornår i præcis alle har jeres penge , men grunden
til ingen har fået i denne her omgang skyldes at mit ludo gen kom op i
mig og jeg satsede 18.000 kr på en kamp. Da jeg følte den var sikker
og så havde jeg været ude af det her helvede og jah det gik galt..
Jeg kan dermed ikke love præcise datoer men jeg har noget arbejde ved
siden af om jeg for udbetalt løbne og så trækker jeg lod mellem jer og
så må folk få lidt her og der. Jeg får dog løn den 23 og de 20.000 kr.
vil blive sendt rundt.

Alle der ikke har deres gældsbevis er velkommen til og skrive og så
sender jeg det, siden skulle gerne være oppe igen inden for 3 dage da
jeg har fået en ven fra pokernet til og betale , sådan i kan følge
med.

Og så er min plan og tage på ludo center i januar når jeg har tid lige
nu arbejder jeg … Og min familie er gjort klar med det her…
Hvis nogle gerne vil snakke irl eller noget er i velkommen til og
skrive og så kan vi mødes, som sagt jeg har dummet mig 329432949 gange
nu og det var sidste gang .

Ps Mødte en op fra Pokernet for at opkræve sine penge, og han tog
tomhændet af sted med sit gældsbrev og jah vi ses i retten . Personen
er velkommen til selv og skrive hvem han er hvis han vil ud med det.
Men som sagt skriv hvis i vil mødes over en kop kaffe.

Dette er sendt rundt til alle der har skrevet og vil komme til at stå
på hjemmesiden.
/Tonni

01-12-2010 19:04 #359| 0

Det begynder efterhånden at ligne en mere og mere trist sag.

Håber alt ender på en ordentlig måde i sidste ende.

Held og lykke fremover Tonni.

01-12-2010 19:09 #360| 0

Det er, om muligt, endnu dårligere stil at gamble andre folks penge væk, når man er i et stort hul. Sick.

01-12-2010 19:21 #361| 0

Et bet er aldrig sikkert, er det? Jeez

01-12-2010 19:24 #362| 0

Håber du får noget behandling snarest, men for fanden hvor er du en idiot! at trække andre med sig ned.

Men mon ikke du klarer dig, der har været rigtig mange der har bakket dig op i denne tråd, så mon ikke de snart dukker op her i en nødens stund....... eller har man været rigelig hurtig med de pæne kommentarer?

01-12-2010 20:20 #363| 0

Det er så sick.
Ved snart ikk om man skal tro på han har oddset de 18.000 væk eller om det bare er endnu en løgn for at trække det hele længere ud.
Dumt lige meget hvad!!

01-12-2010 20:25 #364| 0

Jeg har det på præcis samme måde duckie.

Med de 18.000 kunne han vel betale det meste af.

Omend ville han ved næste løn kunne betale det resterende.

Jeg har været meget tålmodig men nu gider jeg squ snart ikke længere!

08-12-2010 09:03 #365| 0

@Duckie

Det havde jeg også svært ved at tro på. Jeg bad ham derfor sende et screenshot af bettet. Han har så sendt et screenshot af bettet, hvor han better 15.800 på odds 2,35.

Jeg ved ikke hvor de 18.000 kommer fra, personligt synes jeg der er langt fra 15.800 til 18.000.

08-12-2010 09:26 #366| 0

Tonni skriver: Og så er min plan og tage på ludo center i januar når jeg har tid lige nu arbejder jeg

Hvorfor ikke bare komme afsted til det center.. bare for at vise folk her som du skylder en masse $$ at du rent faktisk mener det.. og at du gør noget for at afhjælpe din ludomani.. så mange timer om ugen tager det heller ikke..

Ja Ja så kan du komme med en påstand om at du så ikke vil kunne nå at tjene nok til alle.. jamen nu her risikerer folk jo at du spiller din løn op IGEN.. så se du at komme på den cykel og få noget hjælp...

08-12-2010 09:33 #367| 0

Sickness!

08-12-2010 14:36 #368| 0

Er der nogen der har benyttet de fine gældsbeviser til at gå rettens vej?

08-12-2010 15:03 #369| 0

@addict

Mon ikke folk vurderer, at det vil have for mange omkostninger i forhold til den 'gevinst' de (muligvis) får ved det? Og mon ikke det lige præcis er dét OP håber på?

Skulle jeg give et råd, ville det være, at alle kreditorer i samlet flok kontakter hin_spage herindefra og hører hans vurdering.

08-12-2010 15:16 #370| 0

@Orty

Har ingen ide om hvad omkostningerne ville være eller for den sags skyld hvor meget det samlede beløb løber op i, dog undrer jeg mig lidt over at folk er så afventende og stadigt venter på at pengene dumper ind af døren fra Andreazen, men det er jo selvfølgelig op til den enkelte at vurdere om han/hun opgiver, venter eller gør noget ved problemet.

Uanset om han ingen kontanter har så har han vel nogle effekter der kan sælges eller noget værdi i hans virksomhed som kan dække det skyldne beløb såfremt man går rettens vej.

08-12-2010 15:24 #371| 0

Hvorfor bruger folk der ikke har penge tilgode så meget tid på denne tråd ??? Addict du har lavet 50 indlæg i denne tråd og du har ikke en kr tilgode, og nej jeg beskytter ikke Tonni, men jeg forstår det altså ikke helt

08-12-2010 15:38 #372| 0

@Homemade

Tja, godt spørgsmål.

Jeg er vel nysgerrig og samtidigt mener jeg da at jeg er i min fulde ret til at kommentere/stille spørgsmål osv da dette er et debatforum som jeg er en del af. Jeg syntes faktisk ikke du er så meget anderledes end mig, når du kommer og stiller spørgsmål ved min gøren og laden, og det er du jo i din gode ret til.

Det er vel ikke så meget anderledes som når der bliver kommenteret en hånd i en staking/rail tråd af tredje mand, eller er det kun forbeholdt staker/stakee?

Jeg kunne også tage helt fejl af mig selv og være en såkaldt Troll, og har derfor også kigget efter mit navn i denne tråd www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=234642 Dog uden at kunne finde mig selv, men det kan selvfølgelig nåes endnu.

08-12-2010 15:42 #373| 0

Well jeg er heller ikke nævnt trods +10.000 indlæg :-) , mener bare at du måske har sagt dit i denne tråd, jeg er osse nysgerig og følger med i tråden, men jeg er ved at være sikker på alle har forstået hvad du mener :-)

08-12-2010 15:49 #374| 0

Jeg har selv $700 i klemme.

Men jeg er helt lost mht. rettens vej osv. Og så er jeg vel stadig naiv og tror jeg får nogle penge 23/12

08-12-2010 15:55 #375| 0

Måske i burde oprette en ny tråd for at se hvor meget i har tilgode , tror det er mange penge og evnt slå jer sammen

08-12-2010 17:43 #376| 0

Som HM slå jer sammen, find hoved og hale i sagen og gå ned til gratis retshjælp. Her er Århus er også i andre større byer. www.google.dk/search?hl=da&q=gratis+advokathj%C3%A6lp+%C3%A5rhus&aq=8&aqi=g10&aql=&oq=gratis+advokathj%C3%A6lp&gs_rfai= . Pengene kommer han højst sandsynligt ikke med frivilligt.

@sebbecenter

naiv syntes jeg ikke du er. Det er vel håbet om at få dine penge retur.

Håber i alle får jeres penge. Men tror i skal til at gøre noget selv og finde ud af hvad muligheder i har.

26-12-2010 01:01 #377| 0

bump

26-12-2010 04:10 #378| 0

Det sorte får bumper igen.

26-12-2010 15:37 #379| 0

Edit.. står i op´s link..

26-12-2010 18:01 #380| 0

Lol 1766kr i skat??? Tvivler sgu lidt på den lønseddel

26-12-2010 19:09 #381| 0

Prøv og læs hjemmesiden ordenlig , så vil du se grunden til han kun har betalt det i skat.

26-12-2010 19:17 #382| 0

Nu er jeg ikke skatte ekspert , men så vidt jeg ved kan man ikke bare selv bestemme at få et fradrag i dec , man kan sætte sin skatte % op , men den anden vej rundt har jeg ikke hørt om, dog er jeg som sagt ingen ekspert

26-12-2010 19:43 #383| 0

har snakket med tonni.

Hvis man smider sit befordrings fradag ind i sin forskudsopgørelse i december månden , inden ( ens arbejde laver løn ) får man et kæmpe fradrag nogle vælger jo bare og få det hver månden andre vælger og få det udbetalt til marts og nogle gør det i december måned

26-12-2010 20:05 #384| 0

sku fortælle at der er uploadet et billede af hans fradrag på hans site

26-12-2010 20:17 #385| 0

jeg har valgt det til marts... ville have haft et fradrag på 9k min kæreste på 13k denne måned.. men vi venter til marts. og vi har ikke så langt til job. så jo det er squ rigtig nok

29-12-2010 20:02 #386| 0

www.tda-entreprise.dk/
29-12-2010 20:09 #387| 0

Hvad er det som kommer senere?

29-12-2010 20:15 #388| 0

Man må sku give ham.. Han kan virkelig finde ud af at komme med undskyldninger. Damn det er sick, betal nu bare hvad du skylder.

29-12-2010 20:22 #389| 0

Tja vel ikke så overraskende med trusler.

@jørgen

Fint du fik editéd din post, jeg har fået en del advarsler for langt mindre.

29-12-2010 20:29 #390| 0

Gumple
SÅ dud tror det er et set up?

29-12-2010 20:38 #391| 0

Det er selvfølgelig ikke noget jeg ved, men synes bare at det er bemærkelsesværdigt at der altid dukker en eller anden undskyldning op når betalingsdatoen nærmere sig.

29-12-2010 20:44 #392| 0

Gumple
Det er jeg enig i, træls denne sag ikke bare kan slutte.
Tvivler på nogen vil melde ud de har meldt dem selv til politiet uden det passer.

Men det finder vi jo ud af ASAP

29-12-2010 21:25 #393| 0

håber godt nok at ham som har truet bliver taget,for det høre sku da ikke hjemme
at ringe og true hele huset?.

stakkels pigebarn som tog telefonen..

29-12-2010 21:36 #394| 0

Det er sq surt hvis det er foregået som der står skrevet på hjemmesiden, men det er trods alt en kattepine Andreazen selv har sat sig selv + samlever i. Sådan går det når man pisser på de forkerte mennesker, og dem er der altså også her på PN, hvilket vel ikke kan undre nogen. Var pengene blevet betalt til tiden var dette aldrig sket, og jeg kan da ikke se nogen grund til at der ikke skulle være faldet penge igår/idag/imorgen med den fede lønseddel som så flot blev vist frem.

Var jeg blevet truen på livet over noget gæld og jeg havde pengene på kontoen så var de instant blevet betalt.

29-12-2010 21:48 #395| 0

jeg skriver en besked fra tonni nu.

Havde jeg pengene var de jo betalt for længst jeg har sagt folk fik dem den 30 derfor forstår jeg ikke en er så syg og ringe og så endag true min kæreste , da hun intet har med sagen at gøre . Havde det været mig havde jeg nok forventede det men direkte og true min kæreste så må jeg tænke på andre end mig selv.

29-12-2010 21:51 #396| 0

Trist med trussel osv, men det er vel ikke til hindring for udbetaling af noget mønt imorgen eller?

29-12-2010 21:53 #397| 0

pading.. kan jeg heller ik se et problem i..

men kan jo være han bliver bortført til island imorgen?

venter spændt på den næste undskyldning

29-12-2010 21:59 #398| 0

Andreazen

I den situation du sidder, så ville det måske være en god ide at kontakte Center for ludomani. Her kan du finde folk med erfaring i den slags du sidder i.
Der er mange andre end dig og din familie som har stået i denne situation. Hvis du har brug for råd og vejledning fra andre end politiet, så grib knoglen.
Her kan både du og din kæreste finde hjælp til at takle det.

Jeg ved jeg har været en af dine værste kritikere, hvilket jo er fordi jeg har set sådan noget som du har lavet før. Derfor gik jeg til dig.
Hvis du vil ud af det her, så find professionel hjælp. Med den vej du har valgt indtil nu, så gør du tingene værre for dig selv.

Når man skylder private penge, så sker der ofte andre ting end hvis du skylder banken. Politiet vil nok fortælle dig lidt mere når du smakker med dem.

Gider ikke dvæle ved fortiden, men se nu at få levet op til dine løfter. Det vil klart hjælpe dig til noget goodwill hos de folk som har penge tilgode.........


29-12-2010 22:04 #399| 0

skriver fra tonni til pading

skriv
Kan jeg ikke svare på før jeg har snakket med politiet imorgen , som også står nederst på siden

29-12-2010 22:06 #400| 0

Du må også gerne skrive jeg har opdaterede så alle kan se det nederst på siden

29-12-2010 22:10 #401| 0

Så længe du spiller offeret, så vil du ikke få fred fra folk Andreazen.

HUSK nu på at det er dig selv der har startet det her.
Tænk dig om inden du skriver!

Det er stadig dig selv du har at takke for det der er sket. Hvis du bliver ved med at udskyde, så vil du finde flere utålmodige folk.

29-12-2010 22:15 #402| 0

Skriv lige til fs905
Jeg har meldt mig til for længst og skal der over i januar . og jeg har aldrig sagt det ikke er min fejl , men det er ved gud ikke min kæreste eller families


fra tonni

29-12-2010 22:17 #403| 0
www.tda-entreprise.dk/

Politiet har jo ret... se at få betalt hvad du skylder!!


29-12-2010 22:19 #404| 0

Ser ingen der skriver i denne tråd at det er sjovt du muligvis er blevet truet.
Få nu munden fra patten istedet for alt det udenomsnak og undskyldninger som vel ikke vedrører dem som har penge i klemme. De er interesseret i at få deres penge, intet andet.

29-12-2010 22:25 #405| 0

Noget andet er.. ville det ikke være bedere hvis du fik en kontakt eller hvad hulan man gør i sådan nogle sager her.. og så kan folk på PN selv kontakte politiet.. jeg ser ingen grund til at de spørgsmål der evt skulle være skulle gå igennem dig... ikke at jeg siger at du ville gøre det.. men nogle ting kunne måske godt blive undladt i samtalen..
så jeg synes da at når du har snakket med politiet.. så skriver du enten et navn eller nr man kan ringe til...

Edit.. dette er et reelt spørgsmål og ikke fordi jeg vil svine dig eller noget...

29-12-2010 22:26 #406| 0

tonni skriver

skriv lige
Jeg skriver jo netop jeg ik kender svaret før imorgen , når jeg har snakket med dem er det svært og forstå gumple og addict ? og addict så du ville acceptere at en truede dig på livet og være ligeglad?

29-12-2010 22:30 #407| 0

tonni skriver

Skriv til ham det er jo netop det jeg har skrevet at der ville komme en kontakt person folk kan ringe til eller skrive til men jeg først ved det imorgen .
og at man i fremtiden skal kontakte den person eller mig på mail

29-12-2010 22:30 #408| 0

Jeg føler bestemt med din familie og også dig. Du skal dog prøve at tænke indad lidt.

Hvis andre gjorde ved dig som du har gjort ved dem, hvad ville du så gøre?

Vold og trusler hører hverken hjemme her eller IRL, men man undgår det desværre ikke. Måden man takler sine problemer på kan hjælpe en, men også ødelægge det for en.
Jeg kender til det fra jobbet. Er desværre blevet truet flere gange der, hvilket er ubehageligt.

Hvis du vil have ro omkring din person, så stil nogle realistiske mål op for dig selv og de folk du skylder penge. Og så se at hold dit ord!

29-12-2010 22:33 #409| 0

@Hr. Dobbeltprofil

Jeg har skrevet hvad jeg ville gøre i din situation.

Og som svar til din post længere oppe kl 22.15.

Der er absolut ingen der på noget tidspunkt har sagt at det er din samlever aller anden families skyld, det er vist noget du bilder dig selv ind. Derimod er det dig der har snydt og bedraget, og derved nu trukket din familie ind i det her grundet du ikke har betalt din forholdsvis store gæld. Jeg har ikke ondt af dig, derimod har jeg ondt af din samlever skal døjes med trusler på grund af dine handlinger.

29-12-2010 22:37 #411| 0

Arhh sry.. det var bare fordi du også havde skrevet

Har i spørgsmål i gerne vil ha besvaret af mig eller politiet synes jeg i skal skrive det og jeg tager det med til dem og så kan de svare, og er der andet jeg kan hjælpe med så sig til.

Men hvis folk får en kontaktperson så kan de jo selv stille deres spørgsmål :)

Synes i øvrigt heller ikke at trudsler høre nogle steder hjemme.. men når udbetalingen hele tiden bliver udsat så bliver folk frustrerede..

29-12-2010 22:37 #410| 0

tonni skriver


Fs905 , jeg ville nok aldrig true personer der ikke var indblandet overhovdet og slet ikke for de her beløb hvor jeg havde lovet størstedelen af pengene den 30 , men jeg synes netop også jeg gør hvad jeg skal gøre ved netop og melde mig selv og melde ud som tingene er , jeg ønsker den person dømt , og håber politiet kan finde ham sådan de kan falde til ro frem for tænke på mig selv , jeg kunne vær
være skide ligeglad og bare forsvinde , men jeg vælger netop og give alt folk bad mig om
nu har min familie og mig så sammen truffet denne her beslutning og den vælger jeg og følge og før jeg ved mere om sagen imorgen kan jeg jo ikke udtale mig om noget jeg intet aner om

29-12-2010 22:40 #412| 0

@Hr. Dobbeltprofil

Trusler er du jo selv bekendt med, så undrer mig at det går dig så meget på.



andreaZen018-10-2010 19:01
Havde skrevet det var mit sidste indlæg men det forstår folk ikke .

Addict7800 det kan også være det endag siger ding dong hos dig for dine dumme kommentar.

29-12-2010 22:42 #413| 0

@addict

Jeg har ikke ondt af dig, derimod har jeg ondt af din samlever skal døjes med trusler på grund af dine handlinger.

Skal vi lige hurtigt blive enige om, at INGEN bør døjes med trusler af den slags, som beskrives. Uanset hvor idiotisk man så har opført sig.

Derudover er det temmeligt åbenlyst for mig, at Andreazen og Agrassiv ikke er den samme person.

@OP

Har svært ved at forstå, hvordan det kan hjælpe din sag, at du melder dig EFTER truslen er afgivet. Forstår godt, at straffen er højere for at true en allerede anmeldt person i en verserende sag. Men hvordan kan straffen for den allerede afgivne trussel blive højere ved at du melder dig efter afgivelsen?

29-12-2010 22:44 #414| 0

lol addict... jeg prøver jo bare at hjælpe begge parter,fordi jeg syntes godt om tonni,men syntes det er en trist situation han er havnet i.har kendt ham i mange år her på nettet,og syntes det er meget trist det her..men jeg vil godt hjælpe ham med at forsvare sig og give ham lov til at sige noget i tråden..

pokernet må jo lukke min bruger hvis de mener det er helt unfair at jeg prøver at hjælpe her..


tonni skriver


Skriv til addict7800 , han er jo velkommen til og skive til mig på msn [email protected] . At en flink person vil skrive i tråden for mig skal i da bare takke ham for , ud over det har jeg aldrig blandet min familie ind i det og siger bare jeg ønsker ham dømt for det så de kan falde til ro , intet med at jeg ikke tager anvar for mine handlinger for det gør jeg netop ved ik og tænke på mig selv !.

29-12-2010 22:46 #415| 0

skriv til Gumple, Netop det de kan , og jeg skal ikke forsvare mig for jeg har dummet mig mange gange men folk har kunnet gå rettens gang hvis det var det , så kunne de ha gjort det frem for ringe og true



Skriv til addict
Du glemmer lige og skrive hvad du skrev ? at det kunne være at kukus klan endag stod ved min dør hvorefter jeg så svare dig ? , se det som en trussel hvis det er det du vil , men så skulle jeg også se dit som en trussel


fra tonni

29-12-2010 22:53 #416| 0

@Hr. Dobbeltprofil

Du skrev at alle der troppede op på privaten blev politianmeldt.

Derefter skriver jeg at det bliver spændende at høre om Jehovas vidner en dag dukkede op ved din dør. (til en politianmeldelse)

Ser du det som en trussel er det dog fint med mig.

29-12-2010 22:58 #417| 0

addict? hvad mener du med dobbeltprofil? jeg er sku ikke dobbeltprofil med tonni

29-12-2010 23:02 #419| 0

@addict og OP

Skal vi ikke droppe personfnidderen nu? Det kan hverken de der har penge i klemme her, eller resten af PN være tjent med.

29-12-2010 23:08 #420| 0


nå men jeg ville hjælpe tonni og dem han havde penge i klemme hos,ved at hjælpe tonni med at svare..


håber ikke jeg gør mig selv upopulær på den bekostning..


29-12-2010 23:18 #421| 0

men jeg gider ikke give beskeder videre,hvis det resultere i at nogle bliver mopsede over det.. vil nødig selv have besøg en dag..

men i må kontakte tonni igennem de oplysninger han har givet jer,også holder jeg mig helt væk.

jeg håber for alle at der snart er styr på det hele.

mvh

29-12-2010 23:51 #422| 0

Efter en kort msn samtale d.d. med OP, vil jeg anbefale alle at være meget varsomme med deres valg af ord.

Jeg blev undervejs i samtalen gjort opmærksom på, at hvad jeg havde sagt let kunne tolkes som en trussel og at msn materiale ville blive en del af en eventuel retssag.

Manden ser spøgelser - jeg har på ingen måde truet nogen eller noget som helst i vores samtale. At han overhoved kan tolke det på den måde virker på mig som en uligevægtig fyr, der er kommet ud, hvor han ikke kan bunde.

Derfor PAS PÅ hvad I skriver - ALT bliver tolket på værst mulig måde så OP derefter kan fremkomme med beskyldninger om trusler.

29-12-2010 23:55 #423| 0

@kris_rem

Det er jo så heldigvis ikke Tonni, som skal bedømme hvad der kan tolkes som trusler :)

@Agrassiv

Er godt klar over at dine skriverier har været fra Tonni, og min appel til at stoppe fnidderen var derfor henvendt til Tonni og ikke dig.

30-12-2010 00:00 #425| 0

@Orty

True - men alligevel en træls en at få skudt i skoene, når jeg egentlig har bakket op om ham via msn hele vejen og nu blot stiller et par spørgsmål til de valg han træffer.

30-12-2010 00:00 #424| 0

@Orty

Godt at se du har undersøgt sagen, jeg vil nu fremover tiltale ham "Aggrassiv".

@Kris_rem

Sørgeligt, men vil ikke unormalt at folk som er ude hvor de ikke kan bunde går i forsvarsposition.

30-12-2010 00:07 #426| 0

kris_rem

Gjorde mig selv den tjeneste at adde ham på msn til aften. Har haft en lang dialog med ham, hvor jeg har prøvet at overbevise ham om at i andre ser hans indlæg på samme måde som jeg. Nemlig som endnu en udsættelse.
Har prøvet at få ham til at forstå, at han skal lave en aftale han kan stå ved. Hvis han kan afregne i morgen, så gør det også selvom han har indledt en politisag.

Håber han har taget tingene til efterretning og overfører pengene til jer i morgen.

Har set jeres MSN snak og er på linie med dig Kris_rem. Og der er intet i den som kan ses som en trussel -> i min verden.

Håber jeg kan hjælpe med til at få OP til at indse - vejen frem er ved overholdelse af aftalerne + være realistisk med dem.

Andreazen. Send nu penge i morgen, så vil du også opleve at der bliver lidt ro i telefonen. Det er jeg sikker på.


Håber det bedste for alle parter.

30-12-2010 00:11 #427| 0

@addict

Jeg har ikke undersøgt noget som helst - primært fordi jeg ikke har mulighed for at gå bag om systemerne på denne måde. Der skal admins indover. Derudover har jeg ikke nogen grund til at tro, at der er tale om en dobbeltprofil.

Har du beviser eller andre konkrete ting, er du meget velkommen til at sende mig en PM, så går jeg til admins når de engang kommer på msn.

30-12-2010 00:12 #428| 0

@addict tror du misforstår orty.

andreazen og agrassiv er IKKE de samme to!

30-12-2010 00:16 #429| 0

@fs

Heldigvis kunne OP og jeg blive enig om, at du er en vis mand :)

Så glad for, du ser samtalen som jeg.

Blev sgu rystet over, den kunne tolkes anderledes.

Men jeg er færdig med OP på msn og følger istedet udviklingen herinde.

30-12-2010 00:21 #430| 0

Syntes virkelig det er en trist situation du er i Tonni, og jeg føler virkelig med dig, det må fylde dag ind og dag ud i din hjerne. Du har bragt dig selv OG din familie i den her situation, så se nu at få det afklaret. Regner du med at du kan scamme 20+ personer og at det kun går udover dig selv? -det lyder på dig som om at du er overrasket over at folk bliver pissed, agressive og truende overfor dig, hvad havde du regnet med?.

Trusler om fysisk vold hører ingen steder hjemme i min verden, og håber for guds skyld ikke der sker noget med dig eller din familie, og det mener jeg af hele mit hjerte, men du er overrasket over at det sker når at du skylder 30.000 dkr væk?.

Som alle andre har skrevet, se at få betalt de penge og så er det ude af verdenen. Hvis jeg var i din situation lånte jeg penge af de personer jeg har nærmest og sørgede for at skylde dem penge i stedet for en hel masse fremmede mennesker, den mulighed har du ikke?.

Du skriver til Fs905: "Fs905 , jeg ville nok aldrig true personer der ikke var indblandet overhovedet og slet ikke for de her beløb hvor jeg havde lovet størstedelen af pengene den 30" -Tror du at nogen mennesker herinde tager dine ord for gode vare længere?, du har løjet og fundet på undskyldninger uafbrudt i snart 3 mrd, prøv lige at få en fornemmelse af virkeligheden og din situation buddy.

Håber du får orden i sagerne, du virker ikke som en skidt gut, bare fuld af dårlige undskyldninger og bortforklaringer:)

30-12-2010 00:27 #431| 0

ja må indrømme det er lidt irreterende der er tale om dobbeltprofil:)
men altså der skulle da gerne være en del som kan bekræfte jeg ikke er tonni.

tror bare addict er i drillehumør og kun er ude på splidder fordi han altid har haft et horn i siden på mig:)



30-12-2010 15:12 #432| 0

Nogen der har hørt noget i dag?

30-12-2010 15:17 #433| 0
www.tda-entreprise.dk/

Ser ud til at han lader det køre igennem retten... istedet for bare at få sendt de $$ rundt.. men det var desværre også det jeg frygtede igår.. tror ikke han har pengene.. længere er den vist ikke..

Jeg kan altså ikke se hvorfor at tilbagebetalingen ikke bare finder sted.. fordi der er en der har truet ham og DEN SAG skal køre i retten.. derfor kan man godt sende hvad man skylder... med mindre som jeg skrev... at han ikke har dem..
30-12-2010 15:18 #434| 0

suk...

30-12-2010 15:25 #435| 0

PN Staking-historiens største lystløgner?

Det er ufatteligt, at han bliver ved med at trække den længere og længere ud. Det ville ikke overraske mig det mindste, hvis han hverken har meldt sig selv til politiet eller ejer en rød reje.

@AndreaZen, du er en ussel person, som igen og igen har pisset folk, som har vist dig tillid, op og ned af ryggen. Håber du har det elendigt med dig selv.

30-12-2010 16:29 #436| 0

Lol hvor er denne sag her helt igennem syg. Selvfølgelig er det seneste som AndreaZen skriver en stor kæmpe løgn. Der er sgu da ikke nogen som opsiger sin lejlighed samme dag hvor man er blevet truet....Snak om en overreaktion. Altså hvor fkin dumme tror manden at folk er? Opfind dog i det mindste en troværdig løgnhistorie hvis du prøver at scamme gang på gang.

30-12-2010 17:13 #437| 0

hvad er lige grunden til i ikke har anmeldt ham ? i har gældsbevis, navn, cvr nr osv, hans chance for at betale tilbage er vist udløbet for længe siden.

30-12-2010 18:10 #438| 0

"Ikke andet end hvordan det ser ud med deadlinen 23/12"

"alle der ikke har fået endnu for alle 50% så derefter ser jeg hvad jeg har og deler det ud , så kommer alt overarbejdet den 1 som jeg så deler ud så som det ser ud nu skulle alle ha fået ca 80% den 1 "

16-12-2010 19:53:06 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen Lyder godt.. Håber du er ved at få lidt styr på det
16-12-2010 19:53:09 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen Noget træls noget
16-12-2010 19:53:34 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen total men først overfører jeg 50% og så kommer der et beløb senere på dagen
16-12-2010 19:53:49 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen Det er bare helt fint.
16-12-2010 19:54:09 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen Men gør nu ikke noget dumt.. Bare at vi får 50% af vores penge viser noget
16-12-2010 19:54:28 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen rolig spiller dem ikke op den her gang :)
16-12-2010 19:54:32 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen :)
16-12-2010 19:54:46 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen ved ikke hvad der skete tænke den var 100% og sikke en dag efter.
16-12-2010 19:55:36 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen Nej sådanne ting kan man jo bilde sig selv ind engang imellem.
16-12-2010 19:55:58 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen man tænker bare går den hjem er alt ude af verden men nu kan jeg knokle det double.
16-12-2010 19:56:13 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen men igen det bedre end og skride fra tingene
16-12-2010 19:56:44 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen Helt sikkert.. Du har min respekt hvis du får gennemført dette.
16-12-2010 19:57:24 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen som sagt for alle der ikke har fået 50% dem 100% på torsdag derefter ved jeg ikke hvad der er tilbage da overarbejdet først kommer den 30
16-12-2010 19:57:51 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen vigtigste for mig er alle der intet har fået for de 50%
16-12-2010 19:58:01 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen Helt iorden
16-12-2010 19:58:03 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen også derfor jeg ik kan sige om du for 70% på torsdag eller 60%
16-12-2010 19:58:10 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen men du for ihvertfald 100% 50%
16-12-2010 19:58:26 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen og så regner jeg med alle har fået 80% til den 1
16-12-2010 19:58:42 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen og så kommer de sidste 20 % i løbet af mån
16-12-2010 19:59:07 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen Fint fint.. Vi ned og se håndbold..
16-12-2010 19:59:09 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen vil
16-12-2010 19:59:16 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen fair :)
16-12-2010 19:59:32 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen ellers skriv en mail hvis der er noget kommer nok ikke på de næste par dage
16-12-2010 19:59:39 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen da jeg arbejder 15 timer om dagen :)
16-12-2010 20:00:22 Sebastian Sørensen Tonni Andreasen fint fint.. ;)
16-12-2010 20:00:38 Tonni Andreasen Sebastian Sørensen :)

Hvorfor kan vi ikke bare få vores penge Tonni. Kan ikke se hvorfor vi skal igennem retten fordi 1 har truet dig. Du har jo skrevet du havde 50% af pengene d. 23. Så betal dog folk.

Derudover har jeg svært ved at tro på denne historier men virker som en udskydelse. Synd for dig og din familie hvis det er rigtigt dog. Kan dog stadigvæk ikke se hvorfor det skal gå udover os?
30-12-2010 18:11 #439| 0

Live ville jeg også rigtigt gerne da min tålmodighed snart er væk.

Har dog ingen anelse hvordan jeg skulle gribe sagen an og jeg ville helst ikke stå for at få det hele ordnet.

30-12-2010 18:21 #440| 0

Første gang jeg har hørt man får taget DNA prøve i en bedrageri sag LOL

30-12-2010 18:50 #441| 0

Hold da op det er en sølle omgang det her!

30-12-2010 18:54 #442| 0

Rigtig uheldigt politien ikke kan spore nummeret, hvad har vi dem så til.....suk

30-12-2010 20:14 #443| 0

Kan på ingen måde følge din tankegang. Du får jo ikke fred før du afregner......

Prøv nu at komme på banen i stedet for det her!

Du skuffer gang på gang!

30-12-2010 20:55 #444| 0

Sorry men det lyder endnu en gang som lort det bliver sagt lige i sidste øjeblik for at gøre det mere besværligt for os at få vores penge....

31-12-2010 02:47 #445| 0

Cliff notes?

03-01-2011 21:12 #446| 0

Er ved at være lidt træt af det her.
Kunne godt tænke mig at alle os der har penge i klemme samles på MSN eller noget og snakker om hvad vi gør, jeg VIL have mine penge og vil gå hele vejen for dem. (lovligt)

Synes det hele er ved at tage en rigtig skidt drejning, og den med politiet som jeg ellere har købt i første omgang tror jeg sku ikke længere på.

Hvis der er nogen der med på den ide så tilføj mig lige på MSN og lad os finde ud af hvordan vi går rettens vej.

[email protected]

03-01-2011 21:18 #447| 0

Ang. en evt. retsag.. har jeg så ikke ret i at den IKKE kommer til at koste jer anpartshavere noget.. han har jo erkendt at han skylder jer pengene.. og i har gældsbeviser på det.. og så derfor taber han jo helt sikkert sagen og så skal han vel også samtidig betale sagens omkostninger..

Synes i skal tage kontakt til en advokat asap og i det mindste høre om det..

GL til jer. håber sku i får jeres penge.. havde andreaZen stoppet med at lyve efter 1 gang han erkendte at han løj.. så havde jeg haft noget sympati for ham.. men nu.. ja ikke så meget..

03-01-2011 22:02 #448| 0

Jo det skulle ikke komme til at koste os en krone. Alene i denne tråd er der jo beviser nok til at knalde ham.

Kan han så ikke betale ryger han jo i fængsel. Jeg vil snakke med en advokat på Onsdag her i Odense, så kontakt mig endelig hvis der er flere der vil med på vognen

04-01-2011 02:27 #449| 0

joergen jeg er helt klart med på vognen.

Min tålmodighed er der heller ikke mere.

Jeg har desuden også en del penge i klemme.

Og den opringning han proklamerede hvor vi virkelig ville se alvoren i sagen er endnu ikke modtaget.

04-01-2011 02:28 #450| 0

Jeg har tilføjet dig på msn.

04-01-2011 13:30 #451| 0

Sebbecenter
Kan ikke se dig?

Prøv lige at skrive til mig

PS. jeg kan IKKE modtage PM
ellers skriv din her i msn

04-01-2011 13:32 #452| 0

Er din msn ikke [email protected]?

På min buddy liste står du som offline.

04-01-2011 13:44 #453| 0

Jeg er online og jo det er den

06-01-2011 07:38 #454| 0

Jeg er med paa den, men grundet en tilvaerelse i Canada, Mountain time er jeg 8 timer efter jer og kan nok ikke vaere til megen gavn, ej heller deltage i eventuelle diskussioner.

30-01-2011 07:28 #455| 0

Er der kommet afklaring på denne?

31-01-2011 16:48 #456| 0

Båmp

01-02-2011 00:38 #457| 0

Nah .. Folk vil da ik vedkende sig de har dummet sig efter alle regler og advarsler :)

01-02-2011 00:41 #458| 0

Og hvilken planet er du lige faldet ned fra miniDK?

01-02-2011 00:53 #459| 0

Månen steenl.. Og dig ?

01-02-2011 07:22 #460| 0

@minidk

latterlig kommentar. *** Sæt dig dog lidt ind i sagen først ***. ( kommende fra en der har været involveret )

anbefaler morgenkaffe inden dags første kommentar, det kan blive for morgensurt ;)

01-02-2011 08:47 #461| 0

Weeee, så havde jeg ret :o) - der er ikke intelligent liv deroppe!

01-02-2011 10:49 #462| 0

Wow , så fik jeg adderet en ny på ignore - welcome minidk

01-02-2011 11:16 #463| 0

WoW .. Thx HomeMade .. Beæret over jeg ku bringe dit morgenpis i kog ! ( Fatter ik lige hvorfor ? :D

Fryden/supersafe .. Jeg har så drukket min morgen kaffe ;) .. Og Takker for jeres velkomst på siden ;)

LoL ´.. som jeg havde forventet efter flere måneders læsning herinde undre det mig ik!
Så tak for underholdning og morgen kaffe :D

01-02-2011 11:20 #464| 0

Ps: steenl .. Godt gættet .. Eller kommer du selv derfra ? :)

01-02-2011 11:22 #465| 0

Din kommentar er så spejlblank , enten har du ikke læst tråden eller osse fatter du hat

Hvis man bare skriver i en tråd for at spille smart , så er man på min ignore

LoL ´.. som jeg havde forventet efter flere måneders læsning herinde undre det mig ik!
Så tak for underholdning og morgen kaffe :D


Igen hvis du ikke har noget at byde ind med, så er du en troll EOD

01-02-2011 11:28 #466| 0

Ok ok HomeMade .. Jeg var så ik på ignore ;) .. Hvilket jeg værdsætter !

Jeg trækker mig da helt sikkert fra denne tråd .. Da jeg intet positivt har at adde ... Sorry for jeg blandede mig :(

01-02-2011 12:17 #467| 0

sry Fryden. Vist helt ok at du rettede den der lidt til :D

Men sådan noget der sætter mig instant i højeste gear.
Vi var/er mange der fik penge i klemme her og nogen kæmper stadig med at få dem retur.
Så er det simpelthen så hamrende utidigt for sådan en kæmpe ******* **** *** at blande sig med sådan nogle latterlige kommentarer.

Ss

01-02-2011 12:23 #468| 0

Selv tak Ss

Og klart jeg intet har i klemme .. Da jeg var smart nok da i andre troede på guld og grønne skove ( Naive ) Men er da klart ked af det på jeres vejne !

Sorry igen at jeg var nysgærrig om i var kommet vidre med jeres indskud :(

01-02-2011 12:26 #469| 0

Det perikles gerne vil sige er at du nok bør tænke særdeles godt over indhold og tone i dine indlæg.

Jeg er ikke uenig. Hvis du vil noget som helst seriøst herinde, har du da udvist en ekstrem mangel på situationsfornemmelse her.

01-02-2011 12:27 #470| 0

@ alle .. Hold da op for en velkomst :) Thx

Sry for jeg var nysgærrig !

Men Men .. Gl med jeres indskud :)

01-02-2011 12:28 #471| 0

Så formulere du dig meget underligt

miniDK-201-02-2011 00:38
Nah .. Folk vil da ik vedkende sig de har dummet sig efter alle regler og advarsler :)


Det er en anden måde at sige , narh narh narh narh narh

01-02-2011 12:30 #472| 0

Igen kan jeg kun skrive og mene SRY !

01-02-2011 12:44 #473| 0

@Perikles Jamen det gør jeg gerne .. Synes bare det var en unfair velkomst :)

For ikke at lægge mere til den ringe entré og ditto velkomst, beder jeg dig hermed ikke skrive mere i denne tråd!
Velkommen til og god fornøjelse. Jeg anbefaler personligt en smule mere omtanke i posts fremover. Jeg ser som homemade også en smule hoveren i et par posts.


Mvh. Fryden.

16-02-2011 10:26 #474| 0

Noget nyt i denne sag?

16-02-2011 14:19 #475| 0

Tonni vil helst ikke have jer udenfor blandes for meget ind i sagen.

Men jeg kan sige han er på rette spor.

Jeg fik betalt omkring 30% af det han skylder og ved en del andre også fik sidste måned.

16-02-2011 19:14 #476| 0

Så på MSN han søgte en transfer på 150$ fra Neteller til Stars. Det kan være de er til tilbagebetaling. Jeg skrev en mail til ham i går nat og skal nok skrive svar når det er modtaget. :)

16-02-2011 19:39 #477| 0

Wonderjet?

Hvorfor? Lad dog denne tråd dø da det er ønskes alle steder fra. Betalingerne er begyndt at falde så lad da være med at udstille mandens svar.

16-02-2011 20:17 #478| 0

Super, hvis I har fundet en løsning, som alle kan være tilfredse med - og den samtidig bliver overholdt. Det er nu engang bedre end al det retssags-gøjl

16-02-2011 21:18 #479| 0

Der var intet ment med at udstille eller noget som helst, regnede blot med at det var ønsket eftersom min mail blot gik på om pengene ville falde.
Anede personligt ikke at han var begyndt at tilbagebetale

20-02-2011 19:33 #480| 0

Har lige læst hele møllen, mest for at få tiden til at gå : ) Men denne tråd er lige til en TV mini-serie : )

06-04-2011 18:03 #481| 0

Er der endeligt tilbagebetalt i denne?

13-04-2011 19:43 #482| 0

noget nyt i denne sag??

13-04-2011 19:45 #483| 0

Du får sku da pustet til lidt ild Gamli :) !

13-04-2011 19:49 #484| 0

he he ja, keder mig lidt idag :D

17-09-2011 13:52 #485| 3

noget nyt i sagen?

17-09-2011 14:16 #486| 1

@Alle der spørger om der er noget nyt i sagen:

Vi klarer den internt, så tror ikke der kommer noget offentligt nyt :)

17-09-2011 14:49 #487| 8

Hvorfor er det, at man/I lægger låg på sagen. Særligt, hvis den ikke er afgjort endnu?

Folks hjælp/støtte/opbakning var velkommen, da I havde problemer med en scammer. Men nu bliver der lukket i som en østers.

Makes no sense, imo

17-09-2011 19:00 #488| 0

Std på pn pisk en stemning op og få støtte derefter pis på dem der hjalp dig

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar