WW The Final Stand - Dag 2

#1

Deltagere: (12/15)

Jones
Ploven13
Random
InPosition
SkatKat - Indbygger - DØD
Xitaah
FiveCats
StonieN
TheGreatPete - Indbygger - DØD
chmpen85
TomNash - Ulv - DØD
Jacob32Den
Live
Myrup
MrBjarke


Setup:

1 seer uden pregame-peek
3 ulve
11 indbyggere


Spillet generelt:
Alle spillets deltagere er indbyggere i en landsby, som er kommet under varulveangreb. Spillerne er delt op i 2 sider; de gode og de onde (ulvene og deres allierede). Rollefordelingen er 100 % tilfældig. De gode ved ikke, hvilket tilhørsforhold de andre deltagere har, men de er til gengæld i overtal. De onde er i undertal, men de kender til gengæld hinandens identitet fra start af, og disse har derfor fordel af at kunne koordinere deres handlinger og skabe splid hos de gode.

Vinderen af spillet er det hold, der først får udslettet det andet. Dvs. at de gode skal have dræbt alle onde, mens alle de onde reelt bare skal være i overtal.
DET ER TILLADT KUN FOR DE ONDE AT KOMMUNIKERE UDENFOR TRÅDEN.
Al kommunikation udenfor tråden af de gode omhandlende spillet, vil medføre øjeblikkeligt MOD-kill.

Der erklæres nat kl. 22:00 hver aften, hvorefter det er forbudt for spillerne at skrive i tråden. Natteactions skal meldes til GM inden kl. 23:00.

Der vil i dette spil blive slået hårdt ned på inaktivitet, og det er alene op til GM's hvorvidt man har været aktiv nok. 2 indlæg om dagen er IKKE nok!

PM til indbyggerne ser således ud:

Du er normal indbygger. Du vinder ved at dræbe alle ulvene.

Farven blå er forbeholdt undertegnede og chrisrjdk.

Det er stadig nat!

Dag 1 tråd 1: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=228715

Dag 1 tråd 2: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=228765

16-09-2010 00:02 #2
Efter aftenens lynch var indbyggerne i Døllefjelde ellevilde. Nervøsiteten var væk og fjender blev igen venner. Næsten alle landsbyens beboere var samlet på Den Glade Fasan. Xitaah festede igennem, og han blev så fuld at han blev nødt til at tage hjem. SkatKat var dog ikke tryg ved at lade ham gå selv, selvom Xitaah var overbevist om, at han sagtens kunne finde vej selv. Men SkatKat skulle blive ked af hans gode hjerte. Da han havde lagt xitaah i seng, og var på vej tilbage på Den Glade Fasan kunne han pludselig høre skridt bag ham. Han begyndte at løbe, men da han løb rundt om et hjørne, blev han mødt af et sæt skarpe tænder. Næste morgen fandt indbyggerne SkatKats krop fordelt rundt i byen. Ulvene havde vist, at selvom de havde mistet en ulv, havde indbyggerne stadig grund til at frygte dem.

SkatKat er død.

Han var almindelig indbygger.

Det er dag.
16-09-2010 00:03 #3

Obv et seerhunt imo.

Har vi skrevet historie i dag med et D1 ulve lynch? - I hvertfald det første spil jeg er med i, hvor det er sket.

16-09-2010 00:04 #4

Lol ja, utroligt sjovt at prøve at ramme en ulv.

16-09-2010 00:07 #5
Advarsel til Knæleren og TheGreatPete.

Hvis I ikke har skrevet noget inden kl. 12:00 bliver I enten skiftet ud eller MOD-killed.

Dette bliver kun tolereret, fordi det er første dag. Hvis andre er inaktive en hel dag, bliver de MOD-killed eller udskiftet uden tøven.
16-09-2010 00:11 #6

Booom baby - smukt! Det må betyde at vi skal finde de min 1 af de to andre ulve på champen.

16-09-2010 00:13 #10

Jep, minumum 1, spørgsmålet er om begge findes der, når det var så tæt?

16-09-2010 00:13 #9

Damn der er en jeg skal give en masse point til

jeg erkender blankt at det ikke var med min stemme TN røg idag, men den/de som startede den heat på ham skal have ros herfra -

@Xitaah jeg forstår dig ikke lige der, seerhunting? var det ikke uden pregame peek, så giver det da ingen mening.

Men jeg er for træt til at læse op lige nu, vender stærkt tilbage i morgen

16-09-2010 00:13 #8

@InPosition

..vi skal finde de min 1 af de to andre ulve på champen.

Hvad mener du med denne sætning? :S - At champen af 1 af de sidste ulve, eller at mindst 1 af de sidste ulve, er på champens liste? - Eller at det er en af de spillere, der stemte champen?

16-09-2010 00:13 #7

Opfordring til GM:

Næste gang, så skriv en historie, hvor folk der ikke dør, ikke er med i historien.

Man kunne nemt tolke det som om xitaah var indbygger, og der skal helst ikke kunne tolkes noget ud fra GM's historie, udover hvem der er død.

Men jeg vælger at se dette som rolleneutralt for xitaah, og jeg beder ligeledes jer andre gøre det samme.

16-09-2010 00:14 #11

Ja der skal helt sikkert kigges godt efter på gårsdagens afstemning. Der var mange der lige pludselig gerne ville have et CFD, da stemningen vendte mod TN.

16-09-2010 00:15 #12

@FiveCats

Det var ment som i, de prøvede at skyde efter en der ikke var lol-obv-villain

Med nu? :)

16-09-2010 00:16 #14

@FiveCats

Tak for rosen btw :P

16-09-2010 00:16 #13

Vi kan selvfølgelig stadig ikke udelukkede at chmpen også er ulv. Det ville være ret sick ramt hvis vi havde ulve på begge vogne igår.

16-09-2010 00:25 #15

Sick, WP Jacob for et fremragende skifte lige før dagens slutning!!

- Lynch af ulv på dag 1
- 2 vogne der nu gir os masser af info
- villas in da fucking lead

@ Jones og Fivecat

Jacob vælger folk der skal lave cases på i dag?

16-09-2010 00:26 #16

@ Xitaah - mener af dem der stemte på ham.

16-09-2010 00:33 #17

@ ploven

Det burde være sådan, men giv mig lige til kl.10 i morgen.

@ Random

Giv mig dine tanker på Jacob og IP.

16-09-2010 00:35 #18

Hvis der er nogle spørgsmål så er det indenfor den næste times tid, kommer ikke på igen før i morgen aften, da jeg skal bruge dagen i morgen på at flytte ind i min nye lejlighed..

16-09-2010 01:09 #19
Man kan naturligvis ikke tolke noget ud fra de andre navne i historierne, så det er 100 % rolleneutralt. Jeg syntes, det ville spice historien lidt op, og der blev faktisk slettet andre navne, da historien så blev lidt for lang.

Hvis det skaber forvirring, vil der fremover kun blive nævnt navnet på den der dør.
16-09-2010 01:30 #20

Nice hit! :)

Med 6-5 i votes er alle der har stemt TN vel nærmest cleared?

16-09-2010 01:56 #21

MrBjarke - Nej bestemt ikke.

Jeg kommer med et længere indlæg senere i nat. Spiller lige lidt poker.

16-09-2010 04:46 #22

Okay som lovet et langt indlæg.

Først en analyse af SkatKat's død. Man må gå ud fra at han er taget ud, fordi de var på seerhunt, og derfor vil jeg nu kigge hans indlæg igennem, for at se hvem han kan have enten givet heat eller fake peeket:

SkatKat15-09-2010 14:19
Jones15-09-2010 13:01
@ FC og Tom

Jeg har jer som gode ud fra det I har skrevet indtil videre.
En case hver dag?


Altså, jokes er meget søde, men det lyder altså rimeligt ulvet i mine ører (når de nu ikke har skrevet noget).

@Jones: hvorfor skriver du sådan hvis du ikke er ulv?


Her kan han i princippet peeke Jones ulv.

SkatKat15-09-2010 19:26
Random

Der er et eller andet der kilder, ellers har jeg kun Jones med et svagt ulvelean som stort set er visket væk.


Random er hans første vote, men her trækker han hans wolflean på Jones semi væk.

SkatKat15-09-2010 20:20
Jones15-09-2010 20:07
Har vi egentligt nogensinde ramt en ulv udfra de første 5 posts? Synes tit vi har prøvet, men de har altid flippet villa synes jeg..

Det lugter langt væk af at der muligvis er en ulv mellem de første 5 posts, og han prøver at få noget opmærksomhed væk.

Men det er jo kun hvis IP er ulv.



Den sidste linje lugter altså lidt af ulv, da du lige trækker lidt i land!

Jones


Her siger han så igen at Jones er ulv, og sådan bliver det sådan ca. ved resten af dagen, hvor han frem og tilbage trækker sit lean på Jones frem og tilbage.

SkatKat15-09-2010 21:09
Ovenstående var mest for at danne mig et overblik, de to jeg helst ser som vogne er Random og Jones.


Han holder fast i Random og Jones.

SkatKat15-09-2010 21:24
@Jones:
Dit indlæg 13.01 var det første, du svarer rimeligt pænt 14.34, men din tone i indlægget 20.07 giver igen et slight wolf lean.

Det er det eneste jeg har på dig, men i sagens antur er der heller ikke meget på andre.

Random primært fordi jeg finder hans første indlæg 13.39 lidt ulvet.


Same story.

SkatKat15-09-2010 21:34
Hmm, gode pointer først fra Jacob om Tom, så fra Jones om CFD - villastyle begge dele.

Jeg retter ind på en vogn omkring 21.40 hvis ikke udviklingen giver mig bedre reads.


Same same, han kan dog godt peeke mig god.

SkatKat15-09-2010 21:46
CFD:

Myrup


Nu er han efter Myrup i et forsøg på at starte en CFD, usandsynligt at han er hans peek, og det regner jeg med ulvene ved, men ikke desto mindre er han igang med at starte heat på en spiller.

SkatKat15-09-2010 21:50
TomNash

@FC: CFD skal ske nu hvis det skal ske


Han hopper med på TomNash. Igen usandsynligt at ulvene ser det som hans peek, og han er heller ikke den første til at lægge pres på ham.

SkatKat15-09-2010 21:51
@MYrup: Hvor har jeg sagt at du er et godt mål? Jeg har sagt at du er UTR, og derfor et rimeligt mål.


Trækker igen tilbage på sin Myrup accuse.

---------

Okay, ved godt det her mest har været som en dårlig kommentator til en kamp i superligaen, men ro på venner, der kommer mere.

Udfra SkatKat's posts kan vi sige følgene:

Jones er mest sandsynligt hans "fake peek".

Random kunne sagtens være det også.

Han giver heat til Myrup og TN.

Han peeker måske mig god, men det er rimeligt utænkeligt, at ulvene dræber ham pga. det.

Jeg er meget sikker på at vi har en ulv mellem:
Jones
Myrup
Random.

Fint fint, så går vi videre til part, som er stemmerne igår.

CykelNille15-09-2010 22:16
FINAL VOTECOUNT

[0]Jones - InPosition
[0]Random - chmpen85
[0]Myrup - chmpen85

Meget sjovt at ingen af dem stemmer på TN, hvilket bekræfter min teori endnu mere.

Myrups votes går som følgene:

chmpen kl 21:50 på et tidspunkt hvor tingene vender mod TomNash.

Udover det, så har han en skidt intro:

Myrup15-09-2010 13:28
Halløj :)

gl


og

Myrup15-09-2010 19:50
jeg er tilbage og holder øje med tråden løbende med nogle tours på siden.. :)


--

Myrup15-09-2010 21:08
@Ploven
hvorfor mener du at TN vil være en oplagt wagon?


Her stiller han spørgsmåltegn ved, hvorfor TomNash er en god vogn. + Ulvepoint set i bakspejlet.

Myrup15-09-2010 21:27
@Random
hvilken slags reply forventer du? dit eneste argument for at jeg er ulv er "tag dig nu sammen". synes ikke at der er så meget jeg kan sige til mit forsvar udover "you got me".


Semi outer sig selv mod Randoms noget svage stemme på ham. Tror dog ikke vi skal se det som en outing. Sådan som jeg tolker det, er det et "joke svar".

Myrup15-09-2010 21:34
chmpen
Hvordan clearer man sig som villa:
jeg mener at man skal tænke over hvilket signal man udsender. om man udsender et signal der siger "jeg gør det her for at redde byen" eller om man udsender et signal der siger "jeg gør det for at cleare mig selv". derudover gælder det om at have sammenhæng mellem sine handlinger. f.eks mener jeg at aktivitet og en tone skal passe sammen.

Hvordan spotter man en ulv:
Mønstre imo. hvornår skifter de mening, hvornår angriber de, hvad kommer de frem til i deres posts.

og hvordan man reagerer under pres er helt forskelligt fra person til person


Giver her sit forslag til hvordan han selv ville svare på de spørgsmål jeg stillede chmpen. Der er dog en ting jeg hæfter mig ved. Hans måde hvordan man clearer sig selv som villa. Meget fint, men det er bare ikke Myrup, der selv har skrevet det imo. Hans eget spil, går bare slet ikke hånd i hånd med, hvordan han selv spiller for at cleare sig som villa. Kunne meget nemt være fabrikeret.

Myrup15-09-2010 21:44
Skatkat og FC
hvad er jeres grundlag for at jeg er den "optimale" CFD?



Why me = Fry me? Høhøhø... Nej jeg tror ikke vi skal ligge så meget i den her kommentar. Så vidt jeg husker, så forsvarede han sig også sådan her sidste spil.

Alt i alt om Myrup:
Han kan imo sagtens være ulv. Der er i hvert fald langt flere ulve +'er i min bog, end der er villa +'er.

Næste mand.... Random:

Hans votes:
xitaah -> Myrup -> chmpen

Random15-09-2010 20:27
Myrup

for at sige; tag dig nu sammen.


Verdens dårligste vote begrundelse. Kan måske være et lille forsøg på at lægge afstand fra Myrup, såfremt de 2 skulle være w/w.

Random15-09-2010 20:37
@ Xitaah

Votede dig, for at for dig til at modposte (20.30.)
Hvad laver du? - Forklar din vote på mig, med begrundelserVirker lidt ulvet i min optik.

Mht. Myrup venter jeg lige lidt med at besvare.

Villas
Jacob
FC
TN

Ulve
Xitaah
Myrup
Jones


Træls liste for ham set i bagklogskabens lys. Det gør mig dog sikker på, at såfremt Random er ulv, så er Jones og Myrup ikke begge 2 ulve. Det tvivler jeg simpelthen på at de er gutsy nok til.

Random15-09-2010 21:42
@ Alle
Jeg er med på CFD Stonien/champen

Alternativt kan vi CFD en af de inaktive så vi maksimalt mister 2 villas i nat (Ved godt, at jeg kommer til at lyde som en ulv der vil freerolle sine mates fra lynch, men det kommer lige ud af posen det her.) Er jeg spot off her?


Blaah. Heller ikke godt. Prøver at få heat væk fra TN. Synes dog sidste del af hans indlæg er okay. Jeg har ført set den tankegang hos "nye" villas, selvom jeg ikke finder den særligt konstruktiv.

Vi kan så også konkludere at Knæleren og TGP sandsynligvis ikke er ulve, hvis Random er det.

Random15-09-2010 21:52
CFD Champen/TGP?


og

Random15-09-2010 21:55
Er der bare én der gider kommentere mine tanker ang. de inaktive? (Det er sidste mulighed nu..)


Holder fast i det. Vi kan hermed slå fast at TGP og Random aldrig er w/w.

Om Random til sidst:

Der er en masse ting der peger ulv, men hvis man kigger sidst på hans dag, så er der altså bare et eller andet der siger mig at Random er villa. Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg synes om ham. Han kan sagtens være ulv, men nogle af hans ting er også semi-villa. I hvert fald mere villa end Myrup, but i don't know.

Det er riiimelig svært for mig, at tonereade Myrup og Random, da jeg ikke har spillet så meget med dem. Jeg har til gengæld spillet et par spil med vores næste mand:

Jones:

Hans votes:

Jones -> StonieN -> Unvote -> Myrup -> Unvote -> IP


Jones15-09-2010 13:01
@ FC og Tom

Jeg har jer som gode ud fra det I har skrevet indtil videre.
En case hver dag?


Første mand i tråden og ligger ud med dette forslag. Semi skidt set i lyset af at TN var ulv. Jeg har fortsat heller ikke kunne se nogen pros ved en sådan taktik. Kan nemt være staged taktik mellem ham og Jones for at få FC til at se dem som villa, for så vidt jeg kunne se senere, så har de gjort det før som villa.

Jones15-09-2010 13:26
@ FC

Jeg flippede forkert det indrømmer jeg, men vi havde det da meget sjovt alligevel?
Den med FirstFive er altid rigtig*. Heldigvis har jeg lavet 3/5 indlæg og IP har lavet de sidste to og da jeg ikke er ulv, så må det jo være IP.
frist er undtagelsen
Selvfølgelig først fra i morgen, da vi ikke har så meget at gå ud fra i aften.


I starten af dagen kører han på IP. Den her post hader jeg - er jeg den eneste?

Jones15-09-2010 14:34
@ IP

jeg havde faktisk forventet at du var kommet ud og forklaret at du ikke var ulv denne gang, men du havde haft et sick run.

@ Skatkat

Dag 1 TomNash.


At jeg lige vælger FC og Tom er fordi jeg er ret sikker på at de som indbyggere kommer med nogle rigtig gode cases.


Giver her igen TN et villa lean. Ok måske ikke et villa lean, men siger mellem linjerne at TN er god for byen, og han bør leve.

Jones15-09-2010 19:55
@ Jacob

Jeg forklarer senere.


Til mit spørgsmål om hvorfor IP og StonieN er w/w sammen.

Han voter lige efter StonieN.

Jones15-09-2010 20:19
@ Ploven

Rart at få lidt selskab og noget feedback.
Du ved lige så sikker som amen i kirken, at bare fordi man melder noget op er det ikke sikkert.

Jeg er faktisk fuldt ud tilfreds med IP's reaktion.

Unvote


Trækker sit lean på IP tilbage og siger han er tilfreds. Kan sagtens være for at please Ploven, da jeg ved han ser ham som en god spiller, og måske gerne vil være så enig med ham så muligt.

Kig på mit sidste spil, hvor jeg starter med at accuse toganim, og derefter trækker tilbage, fordi han er god at have på sin side.

Jones15-09-2010 20:23
@ Ploven

Faktisk er jeg pænt irriteret på dig i dag =)
Jeg så gerne at det var andre end dig, der reagerede på de ting jeg skriver.

At bytte om på citater er direkte lynchgrundlag.

Myrup


Giver Myrup lidt heat. Kunne mååååske godt tolkes som de ikke er w/w, men kan også godt være for at ligge afstand, og kunne bruge det som argument senere. Han trækker den trods alt tilbage. Desuden er det udfra et falsk grundlag han stemmer Myrup. Så meeeh, kan sgu godt være de ikke er w/w. I dont know.

--

Kommer med lidt heat på MrBjarke og chmpen.

--

Jones15-09-2010 21:09


Er der enighed om wagons på Tom/chmpen?

Så vælger jeg chmpen af den årsag at HVIS Tom er villager, så er han skarpere end chmpen.


Baaah super bad. Især hans "HVIS".

Jones15-09-2010 21:30
CHmpen, jeg er faktisk ret imponeret over dit spil denne gang.
Enten er der en ulv, der kører jeres chat temmelig hårdt eller også er du villager.

Tom, den CFD er lidt søgt, men jeg kan godt forstå den. At du vælger StonieN gør mig glad.

FUCK it, der er noget med at man skal holde fast i sin 1. indskydelse.
StonieN eller IP.


Dropper hans vogn forslag, og hopper tilbage til IP StonieN, efter at have bragt mig ind i heaten lidt tidligere.

--

Han ender op med at stemme på IP. En stemme jeg haaaaaaaaaader. Han ved udemærket godt, at en stemme på en spiller der reelt ikke er i farezonen er det samme som en blank stemme, og derfor ubrugelig. Det bør han vide, og jeg undrede mig meget over det igår.

Konklusion på Jones:

Han er mit bedste bud på en ulv. Især hans ageren med TN, er ikke særlig god for ham set i bagklogskabens lys. De bliver ved med at sidde og forsvare hinanden i tråden. At han stemmer IP til sidst gør mig endnu mere sikker.

Jeg håber VIRKELIG der er mindst en ulv blandt følgene 3:

Jones
Myrup
Random

Jeg ser helst vi tager i nævnte rækkefølge.

Jeg loller over mig selv post-game hvis jeg er spot-off, for så har jeg brugt 2 timer af en onsdag nat på ingenting.

Som en sidenote kan jeg sige, at jeg ikke tror chmpen er ulv, baseret på at de hellere vil ofre ham frem for TN. Ikke noget ondt chmpen, men man vil self altid beholde den mest erfarne mand.



16-09-2010 04:49 #23

Jeg tror forresten jeg har slået Holstt i kategorien: Længste WW post på PN.

Sorry at det er svært at se i midten, når jeg skifter mand, men kan ikke lave det om nu.

OG I HAR BARE FUCKING ALLE MAND AT LÆSE MIN POST OG TAGE STILLING TIL DEN!

16-09-2010 04:49 #24

TLDR + 100000000

16-09-2010 06:40 #25
***DØD***
GG - GL Villas
***DØD***
16-09-2010 07:51 #26

Jeg kommer i tråden senere er hjemme idag med min dreng der er syg...
Fedt at TN er ulv så skulle jeg ikke have det dårligt med at skifte, troede bare der ville i min verden komme mere info ud af jones. men er ikke så dårlig at ramme en ulv og min intiusion holdt stik igår...
Kommer på senere...

16-09-2010 08:40 #27

lige til alle der mener/tænker der kunne have været to ulve på vogne igår TN og Mig så vil mit skift tilbage på TN til sidst igår være meget skidt da hvis vi begge var ulve ville have bedst ved at være lodtrækning om hvem der røg ud...
Jeg er så småt begyndt at læse dag 1 igennem igen med fokus på et par spillere, prøver at komme med opsumering senere..

16-09-2010 09:00 #28

@Jakob

har læst den her i toget - og ser flere gode pointer men den er for lang til at jeg kan tage stilling til den efter kun en gennemlæsning

og så tror jeg også du har mht postlængde holstt kan godt gå i træning nu

16-09-2010 09:05 #29

Puha jeg har hurtigt gået igennem da jeg har en søn der kræver opmærksomhed her til morgen, men dette er hvad jeg lige har.
Jacob32DEN har jeg semi clearet som villa grundet tidspunket han skifter fra mig til tomnash hans stemme bliver afgørende for at vi får lynchet en ulv og han ville sagens kunne holde stemmen på mig uden at virke mere ulvet så +ulve point her.

Jones: han prøver hele tiden at få fokus væk fra tomnash men ikke fra mig, og kommer kun med alternativer til tomnash, dog ved jeg ikke om det er fordi som han siger at hvis vi begge er villas vil han hellere have tomnash med videre.. han stemmer dog ikke på hverken tomnash eller mig men tager stilling til at tomnash er bedre at holde i live en mig. er nød til at give + ulve point når nu tomnash er flippet ulv.

Random: jeg var ikke selv med i sidste spil, men i forrige spil der spillede jeg ulv med random og han havde samme mærkelige mønster dog ved jeg ikke om dette er hans standard spil, dog laver han nogle meget uheldige ting.
Han prøver at lave CFD på mig WTF jeg er en vogn og har omkring halvdelen af stemmerne på mig (uden hans stemme) så ikke meget CFD over at foreslå mig på det tidspunkt KL. 21:52
KL 21:54 skriver jeg flg til ham.
random jeg er en vogn så du kan bare stemme mig sammen med de andre. lol at du taler cfd om mig...
men folk skal vi fjerne nogle stemmer eller skal i arbejde imorgen på at finde ud af hvorfor jeg blev en vogn??
og kl 21:55
hvis folk ikke tør jones er vi nød til at finde en anden. nogen der er med på myrup.. kunne også godt finde på random fordi han ikke følger ordentlig med.. han var ligeså underlig i sidste spil hvor han var ulv med mig.

21:57
stmmer random mig og skriver han følger fint med og han ikke var ulv i sidste spil med mig.

Men da jeg mener at random er erfaren nok til at vide og have opdaget at jeg ikke var med i sidste spil og jeg selvfølgelig referer til forrige spil hvor vi begge var ulve gør mig bare mere og mere sikker på random som ulv, især hans cfd kommentar med mig på er så uheldig som den kan være..

Myrup: Synes han prøver mange uheldige ting dog er sønen lige for ivrig nu til jeg ikke kan analyserer ham ordentlig..
Men hans kommentar ang mine svar til jacob giver jeg ham ulve point for, virker som om han prøver at finde mere brænde til mit bål for at redde TN.

Dette er mine foreløblige tolkninger ved ikke om jeg er way off her men prøver at bidrage så meget som muligt og ramte jo godt med min første indskydelse af TN dog var han ved at få mig overbevist om han kunne være god og derfor jeg hellere ville prøve random, jones eller myrup af men heldigvis fulgte ingen trop da jeg så nok ville fjerne for meget fokus fra TN hvis en af disse flippede ulv.

Har nogen nogen spørgsmål til mig er jeg i tråden sådan on off og jeg skal prøve at forklarer mig..

16-09-2010 09:37 #30
Tomnash (cleares i min bog hvis jones flipper ulv)

hvad tror du så om Jones nu?
16-09-2010 09:46 #31

myrup er det et spørgsmål til mig for så læser du ikke godt med... har skrevet om jones i min post ovenover din

16-09-2010 09:51 #32

aah..my bad. man skal huske at opdatere siden engang imellem (:

16-09-2010 09:53 #33

Arbejder så kun lige en meget kort reply fra min side af nu (Længere følger ofc i aften)

@ Jacob

Spot on, men husk nu at der ikke var nogle peeks i går:

Deltagere: (13/15)

Jones
Ploven13
Random
InPosition
SkatKat - Indbygger - DØD
Xitaah
FiveCats
StonieN
TheGreatPete
chmpen85
TomNash - Ulv - DØD
Jacob32Den
Knæleren
Myrup
MrBjarke


Setup:

1 seer uden pregame-peek
3 ulve
11 indbyggere


Jeg tror dog også at der er en ulv på din liste. (Jones / Myrup)

@ Champen

Spot off - Skriver begrundelser når har muligheden sidder i en 5 min pause.



@ Jones
Har Jacob som villa og IP som likely villa



@ Alle
Forklalerer lige min tankegang senere mht. CFD af TGP (Som set i bakspejlet er fail)

Xitaah er villa btw.

16-09-2010 10:18 #34

Fantastisk at se der bliver spekuleret over SkatKats død.

Jeg har min egen teori om hvorfor det var SkatKat ulvene tog og det har intet at gøre med seerhunt eller erfarne/uerfarne spillere.

@ jacob

Du har lært meget af at spille ulv med Thingy, det kan jeg i hvert fald se.

lige lidt kommentarer


Jeg har jer som gode ud fra det I har skrevet indtil videre.
En case hver dag?


Første mand i tråden og ligger ud med dette forslag. Semi skidt set i lyset af at TN var ulv. Jeg har fortsat heller ikke kunne se nogen pros ved en sådan taktik.


Semiskidt fordi Tom flipper ulv? Ej, faktisk er det lige nøjagtig dette indlæg der giver Tom en dårlig start med : "TomNash
15-09-2010 13:29
@jones

Jeg skal nok lave cases, det gør jeg altid når jeg er villa...jeg ved dog ikke om der er nok kød idag til at få lavet en case, men fra i morgen af så kommer der stensikkert een."

Det er det indlæg som Tom bliver fældet på..

At du ikke kan se fordelene i at der kommer mindst tre cases, hvad enten det er fra ulve eller ej, i tråden hver dag er ude over min fatteevne. Det giver os endnu mere at analysere på når folk falder fra.
Vi kunne også bare lade være med at skrive noget alle sammen, og så lege gætteleg op til lynch?


Prøv lige at læs det en gang til? Og nu uden dine ulvebriller. :Er der enighed om wagons på Tom/chmpen?

Så vælger jeg chmpen af den årsag at HVIS Tom er villager, så er han skarpere end chmpen.

Baaah super bad. Især hans "HVIS".


jeg skal lige have lidt fra hånden på arbejdet, og så kommer jeg med mine tanker.


@Random
Kom meget gerne så hurtigt så muligt med svar på mit spørgsmål

16-09-2010 10:33 #35

Hvis vi var enige om at jakob fik lov til at stikke ud med hvem der skulle laves cases på, så må du meget gerne byde ind snart

16-09-2010 10:38 #36

Naturligvis, det gik jeg med til i går.

16-09-2010 10:43 #37

mente også at så måtte Jacob gerne byde ind med hvem han gerne ser case på, jeg regner med at kunne tage lidt pause hen over dagen idag, men fra ca. 15 til 19.30 vil jeg være væk

16-09-2010 10:49 #38

jeg inveterer Ploven til at overtage den ledige plads?

16-09-2010 11:12 #39

@Jones

agree, men ud fra denne post

"Ploven1315-09-2010 23:35
Hvis der er nogle spørgsmål så er det indenfor den næste times tid, kommer ikke på igen før i morgen aften, da jeg skal bruge dagen i morgen på at flytte ind i min nye lejlighed..
"

så er det nok begrænset hvad vi kan få ud af ham idag?

16-09-2010 11:23 #40

@ FC

I know, men det er forsøget værd.
Ville være rart med en ekstra case.

16-09-2010 11:29 #41

@ Jones

korrekt - jeg vil lige sige at hvis ikke Jakob har budt ind med et enme til mig inden kl. 12.00 så vælger jeg selv en, skal nok melde op her i tråden hvem det bliver, jeg skal have nået at læse inden kl. 14 og have det meste på plads der, hvis jeg skal poste inden kl. 20

16-09-2010 12:30 #42

@ FC

Jacob er hjemme de næste par dage, så han burde kunne komme på ret så hurtigt.

jeg har valgt en, jeg tager under behandling såfremt han ikke vender tilbage inden kl.12

@ Bjarke

Dine tanker om Jacob og Ploven?

@ IP/Random

jeres tanker om den anden og en "kendt profil"?

@ Jacob

Hvad er din holdning til FC?

16-09-2010 12:54 #43

Har lige læst op i min pause.

Jones jeg svarede dig klokken 08:53 ??

Jeg har IP som most likely villa og Jacob som villa.

Hvis det er et andet spg. du refererer til, så stil det venligst igen.

PS. Jeg kommentere på min post fra i går når jeg er hjemme fra arbejde (Ikke før ved 20 tiden)

16-09-2010 13:18 #44

@ Random

Jeg kunne godt tænke mig en anden profil end jacob.
Frit valg mellem Xitaah ,Ploven, FC og mig selv.

16-09-2010 13:26 #45

@ Jones

Okay, men det var nu Jacob jeg blev spurgt om...

Xitaah villa
FC Villa
Ploven Darkhorse
Jones likely .ulv.

16-09-2010 13:40 #46

Baseret på tone reads og gut feelings fra igår ser min topliste sådan her ud:

Villa:

Chmpen Fordi ulvene som oftest ville have ofret ham fremfor Tomnash hvis det var muligt.
Jacob for skiftet der dræbte Tomnash

Ulve:

Jones, generelt fordi han skabte meget forvirring igår og konstant prøvede at ændre fokus for afstemningen.
Random, faktisk præcis det samme - hans post 21.52 er helt hen i vejret. Hvorfor skulle man CFD Chmpen der allerede er en vogn eller TGP der er UTR?

16-09-2010 13:45 #47

@jones

jeg vil kigge random efter, med mindre det er ham du har valgt?

16-09-2010 13:48 #48

@ IP

Hard feelings kan jeg se.

Har du læst dagens tråd? hvis ja, hvorfor har du så sprunget mit inflæg kl.9.18 over?
Forklar mig hvilken rolle du har? (ingen angleshooting)
Hvordan ser din liste ud, hvis du skal lave den uden gut feelings?

Folk der har mig som ulv er jo helt hen i hegnet.
": "TomNash
15-09-2010 13:29
@jones

Jeg skal nok lave cases, det gør jeg altid når jeg er villa...jeg ved dog ikke om der er nok kød idag til at få lavet en case, men fra i morgen af så kommer der stensikkert een.
"
Det er det indlæg som Tom bliver fældet på.."
Xitaah følger op på det, og credit til ham, men hvem får Tom til at lave det indlæg+

16-09-2010 13:50 #49

@ FC

jeg har valgt xitaah, så det er fint med mig.

16-09-2010 14:08 #50

@ alle minus jacob

Smid gerne en liste op på min 4 personer


@ Jacob

smid gerne en villa lsite op.

16-09-2010 14:11 #51

@ Alle.

Mit forslag blev totalt misforstået i går, men her er mine tanker: Champen, det skulle forståes, som om jeg ville stemme på dig som vogn eller lave CFD på TGP. Jeg havde i går meget svært ved at finde en ulv i TN, men tager hatten af for Jacob. Ydermere kunne det ligeså godt have været op til skæbnen, da TN faktisk stemte Stonien og ikke Champen. Why ?

Så vi har fundet ud af, at vi var usikre i går mht. til lynch. Grunden til at jeg så en CFD mulighed i TGP var ikke kun derfor, men også fordi der var lidt for stille i tråden, jeg fik indtrykket af, at ulvene var godt tilfeds og anede muligheden, hvor der ville dø 4 villas i nat: 1TN/Champen 2NK 3/4 TGP + Knæleren.
Mine erferinger fra tidligere spil(og som flere skriver det) er det næsten umuligt at få lynchet en ulv day 1. Derfor var mit forslag kun for at minimiere skaderne og ikke give ulvene en super start, igen.

Endvidere har jeg også en abstakt ide, at der er en ulv imellem TGP/Knæleren. Det begrunder jeg ikke på posts osv.(Eller mangel på disse) men er ligesom i sidste spil ude i et long shot. Jeg tror personligt det er derfor GM(s) søgere udskiftere, for 1 vs 12 må betegnes som meget svært, især med en seer i live. <-- Ved godt det er et long shot bare en gutfeeling.

Det er Obv. at der skal findes mindst én ulv imellem dem der stemte champen (Ved mindre vi ramte begge vogne "rigtgt" i går) Og jeg hopper da også gerne i en vogn, hvis folk kan komme med nogle lidt bedre argumenter.

@ FC

Glæder mig

@ IP

Hvis du ikke kan se logikken i overstående, så gider jeg ikke forklare yderligere - Dit argument på mig er en anelse tyndt, så hvis du vil give mig noget rigtig heat, så læs op og lav en cases i stedet.(Eller bare giv forklaringen "gutfeeling" - Den virker mere oprigtig imo.



16-09-2010 14:24 #53

@ Random

Jeg tror personligt det er derfor GM(s) søgere udskiftere, for 1 vs 12 må betegnes som meget svært, især med en seer i live. <-- Ved godt det er et long shot bare en gutfeeling.

Pas på det ikke bliver opfattet som angleshooting.

16-09-2010 14:24 #52
Case Random

Jeg har listet alle Randoms poster til og med kl. 12.26 idag (dag 2), så kan man kigge dem efter hvis det findes nødvendigt
min case kommer til at være heroppe med enkelte henvisninger til nogle af hans posts (de er markerede med rød)

i får min konklusion med det samme, det var fedt at hænge en ulv på dag 1, men seriøst jeg synes han skriger ulv, der er intet indhold i det han poster
det mest positive jeg har fundet er at han har mig på sin villa liste, men der havde han selvfølgelig også TN (post 7)

og så forsøger han i flere omgange at dirigere heat væk fra TN, eller mere præsist han vil have cfd på flere andre, men hver gang er chmpen med på hvem der skal cfd´s
det ses i post 13 og igen i post 15 - og han ligger jo også selv hans stemme på chmpen

så hvis ikke han er Ulv, så han f.g. drukket af natpotten inden han begyndte at poste igår.

Har så lige set Randoms post her13.11 den giver lidt villa point men ikke nok
Post 1
Random15-09-2010 13:39
WTB Twajzer. Er villa btw

Post 2
Random15-09-2010 13:58
Hvem skal tiltes btw?

Post 3
Random15-09-2010 14:03
@ IP

Plejer det derudover ikke at blandt være de første 5 posters og ikke de første 5 posts?

Det kan statistikken ikke huske..

Post 4
Random15-09-2010 18:43
@ MrBjarke

Hvad stod der i din PM?

Post 5
Random15-09-2010 20:25
xitaah

Post 6
Random15-09-2010 20:27
Myrup

for at sige; tag dig nu sammen.

Post 7Random15-09-2010 20:37
@ Xitaah

Votede dig, for at for dig til at modposte (20.30.)
Hvad laver du? - Forklar din vote på mig, med begrundelserVirker lidt ulvet i min optik.

Mht. Myrup venter jeg lige lidt med at besvare.

Villas
Jacob
FC
TN

Ulve
Xitaah
Myrup
Jones


Post 8
Random15-09-2010 20:53
@ xitaah

2. Spørge hvad fanden ovenstående situation egentlig skal betyde? Tal pænt unge mand.

Jeg får meget af min info af at tilte folk, spørg Twajzer


Post 9
Random15-09-2010 20:56
@ Xitaah

Læs lige 20:37 igen

Post 10
Random15-09-2010 20:58
@ Xitaah

Har heller ikke sagt, at jeg har tiltet dig: Det er langt fra, men det er derfor jeg agere som jeg gør.

Smutter lige på tanken efter smøger brb.


Post 11
Random15-09-2010 21:20
@ Xitaah

Ja røde, men altid prince!

Ja har/havde absolut intet tell på dig. Min tankegang er således: Jeg kører utroligt meget og ofte uden egentlige overvejelser om pågældendes rolle for at få tone reads mm. (Eller sometider bare action i tråden).

Mht. Myrup. I mit indlæg 20:37 skriver jeg følgende: Mht. Myrup venter jeg lige lidt med at besvare. Af den ene grund jeg manglede et reply af ham.


Post 12
Random15-09-2010 21:35
@ Myrup

Du misforstår mig. Jeg skrev som gjorde, for at få en umiddelbart reaktion fra dig som jeg kunne analysere noget ud fra. Det er for sent nu.

CFD anyone?

Post 13
Random15-09-2010 21:42
@ Alle
Jeg er med på CFD Stonien/champen

Alternativt kan vi CFD en af de inaktive så vi maksimalt mister 2 villas i nat (Ved godt, at jeg kommer til at lyde som en ulv der vil freerolle sine mates fra lynch, men det kommer lige ud af posen det her.) Er jeg spot off her

Post 14
Random15-09-2010 21:48
Nogen der læste mine tanker sidst i det anden tråd?

Post 15
Random15-09-2010 21:52
CFD Champen/TGP

Post 16
Random15-09-2010 21:55
Er der bare én der gider kommentere mine tanker ang. de inaktive? (Det er sidste mulighed nu..)

Post 17
Random15-09-2010 21:57
@ Campen

For hans kommentar 21:55

Jeg følger fint med? Og nej vi var ikke ulve sammen i sidste spil.

Post 18
Random15-09-2010 21:58
Champen *


Post 19
Random15-09-2010 22:00
@ Alle

Ingen der gider at koomentere på mit forslag iht. TGP?

@ IP

Din post gavner os jo ikke 2min i lynchtime

DAG 1 SLUTTER HER

Post 20

Random16-09-2010 08:53
Arbejder så kun lige en meget kort reply fra min side af nu (Længere følger ofc i aften)

@ Jacob

Spot on, men husk nu at der ikke var nogle peeks i går:

Deltagere: (13/15)

Jones
Ploven13
Random
InPosition
SkatKat - Indbygger - DØD
Xitaah
FiveCats
StonieN
TheGreatPete
chmpen85
TomNash - Ulv - DØD
Jacob32Den
Knæleren
Myrup
MrBjarke


Setup:

1 seer uden pregame-peek
3 ulve
11 indbyggere


Jeg tror dog også at der er en ulv på din liste. (Jones / Myrup)

@ Champen

Spot off - Skriver begrundelser når har muligheden sidder i en 5 min pause.



@ Jones
Har Jacob som villa og IP som likely villa



@ Alle
Forklalerer lige min tankegang senere mht. CFD af TGP (Som set i bakspejlet er fail)

Xitaah er villa btw


Post 21
Random16-09-2010 11:54
Har lige læst op i min pause.

Jones jeg svarede dig klokken 08:53 ??

Jeg har IP som most likely villa og Jacob som villa.

Hvis det er et andet spg. du refererer til, så stil det venligst igen.

PS. Jeg kommentere på min post fra i går når jeg er hjemme fra arbejde (Ikke før ved 20 tiden

Post 22
Random16-09-2010 12:26
@ Jones

Okay, men det var nu Jacob jeg blev spurgt om...

Xitaah villa
FC Villa
Ploven Darkhorse
Jones likely .ulv
16-09-2010 14:28 #54

Min liste lige nu

Villa

Jacob - pga. hans aktivts niveau samt hans rekord post, der står rigtig meget godt i, og i mine øjne er han villa i dette spot

Mere villa than wolf
Xitaah

Mere wolf than villa
IP
Jones

Wolf
Random - pga. min case

Jer i midten er alene gutfeeling, og jeg skal nok prøve at finde argumenter for det

16-09-2010 14:41 #55

@ Jones min liste tidligere var bestemt ikke baseret på bad feelings, men udelukkende på den føling jeg havde med din og Randoms tone.

Min vinkel på dag 1 var at ulvene selvfølgelig forsøgte at redde Tomnash, hvorfor det giver god mening at kigge på hvem der skaber forvirring/forsøger at ændre wagons. Det er muligt at Jones/random er ikke er W/W, men jeg er villig til at bytte 1 indbygger for 1 ulv anytime.

Lige nu virker random dog til at være det klart bedste bud, specielt efter den fint opstillede case af fivecats.

Glæder mig til at se dig hænge Random

16-09-2010 14:47 #56

Jeg kommer med en case på Xitaah inden for et par timer.

16-09-2010 14:54 #57

@IP

nu har jeg jo dig på min negativ liste sammen med jones

hvad siger du til at du enten laver en lille case på Jones, eller kommer med en rigtig god en på hvorfor jeg skulle fjerne dig fra mig liste ?

16-09-2010 14:56 #58

@ FC

Lad mig vælge for ham

16-09-2010 14:57 #59

Vil gerne komme med en lille case på Jones senere, men har nok først tid omkring kl. halv 6ish.

16-09-2010 15:03 #60

@ Jones

nix næ og njet

Jeg vil gerne lave cases sammen med dig.

Men efter det level så er du for al fremtid på min more wolf than villa liste fra start af i et hvert WW spil og indtil du er meget meget meget villa cleared.

og nej det er ikke at bære nag - det er bare at være forsigtig

16-09-2010 15:11 #61

@ FC

Jeg levelede dig jo ikke rigtig.
Desuden husker jeg godt, hvem der tog mig ud som SK for nylig.

Jeg ville faktisk gerne have en case på mig, simpelthen for at sammenligne med den Jacob har smidt op.

man kan aldrig være for forsigtig.

16-09-2010 15:23 #62

@ FC

Hvad siger du til min post 13:11? Er faktisk enig i dine betragtelser og vil give mig selv ulvepoints for nogle af dem, men havde TN flippet villa ville jeg se er anderledes på det.

Btw. Husk, at hvis alle bliver enige i at jeg er wolf og der bliver stille ud på eftermiddagen/aften så skal der revuderes.

@ Jones

Ved godt, at jeg leger med ilden og gentagende gange er tæt på angleshooting. Dette skal dog ikke betragtes således og jeg betragter det ikke sådan (Corret me if I'm wrong Cykel.) Mht. mit spg i går til MrBjarke fik jeg indtrykket af, at han havde spillet WW gentagende gange.

16-09-2010 15:25 #63

Guys, jeg kommer i tråden om 1-2 timer.

16-09-2010 15:36 #64

@Random

som jeg også lige nåede at få med som en kort bemærkning så gav den post dig lidt flere villa point, men du får lov til at stå og stege indtil i aften, jeg ændre den tidligst når jeg er hjemme omkring 19.30

men du har et par gode pointer som jeg ikke selv havde tænkt over endnu, hvorfor stemmer TN ikke chmpen, han kommer godt nok med den kl. 22.00, men havde han seriøst ønsket det coinflip så kunne den stemme være smidt meget tidligere, han var jo i tråden, så chmpen er ikke helt clearet hos mig nu.

den sidste part vil jeg ikke kommentere på, da jeg synes det er borderline

16-09-2010 15:38 #65

@ Jones

det kan du da slet ikke sammenligne, at jeg sk dig der var da stjerne godt set af undertegnede, og jeg skulle ramme en ulv den nat ellers var det ved at være forbi

16-09-2010 15:46 #66

@Jones

Mine 4 personer ville være:

FC- mest fordi han har lavet en case på Random, og jeg har også Random som ulv
Jacob- pga. det store arbejde han har lavet, hans post i nat synes jeg virker meget indbyggeragtig.
Xitaah - han fulgte op på TNs fejl igår, og det giver imo villa points.
Random - simpelthen hans spillemåde, han virker meget destruktiv og kører egentligt mest på at gøre folk sure.

16-09-2010 15:50 #67
Xiitah

Jeg har valgt Xiitah, simpelthen fordi at han som udgangspunkt stod ud i går.
Han er den første der lægger bare en smule pres på Tom, og når Tom flipper ulv, så er det naturligt at Xitaah får villapoints for det.

giver ulvepoint til chmpen D1 kl.19.32
@Jones 19:48
Angående din statistik vedr. first posters/posts, det er ikke noget du mener seriøst, vel? - Det er i min ver-den lige så useriøst som 'Why me? = Fry me"


Xitaah er en spiller som jeg personligt har det svært med at læse, ligesom han har det med mig.

Dog vil jeg vove den påstand, at jeg har Xiitah som villager.
Jeg kan ikke se at det skulle være et kæmpe scam.

20.20
ligger lidt pres på MrBjarke for at få ham til at skrive mere.
100 % rolleneutralt

20.41@Random
Skal jeg tage din post 20:37 (primært dit attack på mig) seriøst?

Derudover har jeg ikke selv set noget, der får min alarmklokker til at ringe ved Jones - Men jeg har også svært ved at læse ham.

Her forholder Xitaah sig til den smule heat der kom på mig i går, uden at sige hverken for meget eller for lidt.
Faktisk siger han bare at han har set den, men der kommer ingen ting på bordet.

Jacob semiclearer Xitaah og stemmer chmpen i samme post. 20.45

20:52
Xitaah stemmer Tom og forklarer at han ser ham som en god vogn
Især den her er jeg rigtig glad for.
Stemmen på Tom kommer uden der er rigtig heat på Tom eller Xitaah.
Derfor ser jeg den som oprigtig.

DAG 2

@InPosition

..vi skal finde de min 1 af de to andre ulve på champen.

Hvad mener du med denne sætning? :S - At champen af 1 af de sidste ulve, eller at mindst 1 af de sidste ulve, er på champens liste? - Eller at det er en af de spillere, der stemte champen?


@FiveCats

Det var ment som i, de prøvede at skyde efter en der ikke var lol-obv-villain

Med nu? :)


Faktisk er der ikke så meget på dag 2 der er så spændende ved xiitah.

Andet end at FC har Randoms quote oppe fra dag 1
Villas
Jacob
FC
TN

Ulve

Xitaah
Myrup
Jones


Altid spændende at se på lister, når der dukker en ulv op blandt indbyggerne.
Uden at være for skråsikker så tror jeg vi skal have kigget på dem der er listet op her, underordnet hvilken side de er på.

jeg holder fast i mit statement fra i går, hvis IP flipper ulv er StonieN det også.

Dog tror jeg ikke at IP er ulv, hvis StonieN flipper ulv først.
16-09-2010 15:51 #68

@ StonieN

Det var da godt nok ikke nogle særlig pæne ord jeg skulle have med på vejen.
simpelthen hans spillemåde, han virker meget destruktiv og kører egentligt mest på at gøre folk sure.

Det vil normalt give villa point i min bog?

16-09-2010 15:56 #69

@ FC

Sagtens, for det betyder at du faktisk har et bedre read på mig, end du giver udtryk for i tråden.


@ StonieN

Super at du lige smider en liste, det er altid rart når folk lever op til ens forventninger.

Lille kommentar, hvis du tillader?

FC- mest fordi han har lavet en case på Random

Så hvis alle lavede cases, så ville du have dem som villager?
jeg vil godt vædde 80% af mit skrub på at ulvene også laver cases.
Hvis de ikke gør, så har de jo allerede givet op imo.

16-09-2010 16:04 #70

@ AlleDer skal imo. findes mindst en ulv i mellem dem der stemte Champen.

@ JonesHvorfor stemte du ikke på en vogn i går, men lagde i stedet en "Ligegyldig" stemme?

FINAL VOTECOUNT

[0]Jones - InPosition[0]
Ploven13 - chmpen85
[0]Random - chmpen85
[1]InPosition - chmpen85
[0]SkatKat - TomNash
[0]Xitaah - TomNash
[0]FiveCats - chmpen85
[1]StonieN - TomNash
[0]TheGreatPete -
[5]chmpen85 - TomNash
[6]TomNash - StonieN
[0]Jacob32Den - TomNash
[0]Knæleren -
[0]Myrup - chmpen85
[0]MrBjarke - TomNash

16-09-2010 16:12 #71

Undskylder for min dårlige orden, har arbejde fra nu til 20.00 vi ses i aften

16-09-2010 16:18 #72

@Jones

Nej, fordi han kører på lige præcis Random, som jeg også har som ulv, men hvis Random flipper som villa, er det selvfølgelig ikke brugbart, og så ryger han nok også på min "hverken det ene eller det andet liste", men i aften kunne jeg rigtigt godt tænke mig at se Random lade livet.

16-09-2010 16:32 #73

@ Random

Jeg tillader mig at citere FC:
FiveCats
15-09-2010 20:59
@Jones

jeg kan godt se pointen i at champen tager en vogn idag, men du må lige give mig nogle citater eller post tidspunkter som jeg skal læse vedr. mrbjarke hvorfor skal han med.

Thingy sagde faktisk noget som jeg syntes var brugbart i sidste spil, og det var at lynches var for at jage ulve og ikke info, info får du i tråden - bl.a. når du stemmer på nogen, men når tiden kommer så skal du have din stemme hvor du tror der er en ulv og ikke hvor du tror du får noget info.


Derfor.

@StonieN

Har du tænkt over at du på grund af den årsag må ryge før fc, hvis Random flipper villa?

16-09-2010 17:14 #74

@Jones

Nej, må indrømme at jeg ikke lige tænkte så langt.

16-09-2010 17:29 #75
Meddelelse:

Live overtager Knælerens rolle.

TheGreatPete bliver MOD-killed.

Det er tilfældigt, hvem af dem Live overtager rollen fra.
16-09-2010 17:30 #76

lynch live

16-09-2010 17:31 #77

Live

Du må have læst med på D1?
Any comments?

unvote

16-09-2010 17:34 #78
Jeg vil i øvrigt informere om, at når man skriver en spillers navn med fed tæller det som en stemme. Også selvom man bare bruger det til at highlighte en tekst.
16-09-2010 17:35 #79
@ jacob

Du har lært meget af at spille ulv med Thingy, det kan jeg i hvert fald se.


Hvis du stadig tror jeg er ulv, så er du helt væk.

Kom med et eksempel på noget der er ulvet ved mig? Og du må ikke sige fornemmelse.


At du ikke kan se fordelene i at der kommer mindst tre cases, hvad enten det er fra ulve eller ej, i tråden hver dag er ude over min fatteevne. Det giver os endnu mere at analysere på når folk falder fra.
Vi kunne også bare lade være med at skrive noget alle sammen, og så lege gætteleg op til lynch?


Jeg kan sagtens se fordelene ved det. Det er ikke det, og det burde du have forstået nu. Det er det faktum, at man får andre til at vælge for sig, som jeg finder mig udenforstående for.

@ Jacob

Hvad er din holdning til FC?


Jeg hælder mest til villa, for jeg tror du er ulv, og jeg kan ikke se dig, TN og FC lave det stunt der sammen.

Alt i alt Jones så står du meget, meget skidt.

Forsvar dig på følgene, som du så snildt vælger at undlade at kommentere på fra min case:

Gennem hele dagen forsvarer du TomNash? Har jeg ret/uret? Hvorfor?

Du forsøger hele tiden at få heat drejet væk fra TN? Har jeg ret/uret? Hvorfor?

Du ender med ikke at stemme på en af wagons. Hvorfor?

Både dig og TN klapper semi i de sidste 15 min, efter stemningen er drejet mod TN. Bange for at spewe?


16-09-2010 17:40 #80

Hov, jeg kan se jeg har glemt dit spørgsmål til min villa liste:

xitaah
chmpen
Mr Bjarke
FiveCats

Ulve:
Jones
Myrup

Random burde også være der, men jeg tror ikke jeg har 3 ulve på min liste, og han er den jeg ser som mest villa af jer 3.



@Alle
Mht. med min case og at jeg troede der var pregame-peek.

Sorry, havde ikke lagt mærke til det. Det ændrer dog ikke på, at SkatKat er taget ud pga. han har givet heat på nogle bestemte personer, hvilket jeg også skriver i mine cases.

16-09-2010 17:46 #81
VOTECOUNT

[1]Jones -
[0]Ploven13 -
[2]Random -
[0]InPosition - Random
[0]Xitaah -
[0]FiveCats - Random
[0]StonieN -
[0]chmpen85 -
[0]Jacob32Den - Jones
[0]Live -
[0]Myrup -
[0]MrBjarke -
16-09-2010 18:10 #82

@ Jacob

Hvorfor føler du dig så truffet over at jeg skriver, du har lært noget af at spille ulv med Thingy?
Det er jo bare en konstatering, jeg anklager dig ikke for noget, men du forsvarer dig som om jeg allerede er i gang med at føre dig til bødlen

Når jeg skriver Er der enighed om wagons på Tom/chmpen?

Så vælger jeg chmpen af den årsag at HVIS Tom er villager, så er han skarpere end chmpen.

læg nu mærke til HVIS, det skriver jeg jo kun fordi at jeg ikke er sikker på at Tom er villager.
Jeg kunne have skrevet, NÅR Tom er.., men hvis er tegn på usikkerhed og det giver jeg jo klart udtryk for om Tom der.
Det er så dejligt at kunne citere sig selv, når man siger noget fornuftigt:
Det kan der være noget om, men jeg er ikke sikker på at I begge er villagers.
Faktisk så jeg gerne at IP/Stonin/Jacob var kandidater i morgen.

Til gengæld fjerner jeg gerne StonieN fra det forslag nu.

mere fra D1, denne gang Tom:jones:har et lille ulve-lean mod ham pga. lidt for mange små ulvefælder jeg synes han har forsøgt at sætte


og lige for at droppe at du falder tilbage i "jamen jeg synes at det er mærkeligt at du siger ja til at en anden skal vælge hvem der skal laves case på" - tudefjæset, så
FC 20.37 Dag 1
dog med det aberbei at det bare skal være en anden end en af os 3 som vælger cases - IP ser ud til at kunne trække stemmer idag.
Det er ulvet når jeg gør det, men ikke når FC gør det?


Forsvar dig på følgene, som du så snildt vælger at undlade at kommentere på fra min case:

Gennem hele dagen forsvarer du TomNash? Har jeg ret/uret? Hvorfor?
Nej, det før jeg faktisk ikke. Please citer for mig, for jeg forsvarer ikke Tom nogle steder, har lige kigget begge tråde igennem.
jeg siger, at jeg vægter villa tom over villa champ, men det gør du også?

Du forsøger hele tiden at få heat drejet væk fra TN? Har jeg ret/uret? Hvorfor?
Du tager fejl igen. Forklar mig lige en gang, hvem svarer Tom, når du citerer hans indlæg og giver ham heat kl. 21:10? That's right. Så faktisk har jeg fremprovokeret de ting han bliver fældet på... Ikke for at tage noget af Xitaahs credit, for det er ham, der fælder ham.

Du ender med ikke at stemme på en af wagons. Hvorfor?
Se mit indlæg tidligere.
Jeg var mere sikker på at IP var ulv, end jeg var på at Tom var det.


Både dig og TN klapper semi i de sidste 15 min, efter stemningen er drejet mod TN. Bange for at spewe?

Ja utroligt meget, det er derfor jeg har et indlæg 21:36, 21:53 og 21:55 midt i CL, hvor jeg snildt kunne have lænet mig tilbage og være tilfreds med hvordan det stod til.

Fun fact: Jacob er enten i gang med et level, henvisning til ét indlæg i går og det 16:40 i dag. FC, hvad henviser jeg til?

16-09-2010 18:14 #83

*
Fun fact: Jacob er enten i gang med et level eller også er han helt væk, henvisning til ét indlæg i går og det 16:40 i dag.

@ Jacob

Finally, troede ikke at vi kunne blive enige om noget.
Men det her: SkatKat er taget ud pga. han har givet heat på nogle bestemte personer er helt korrekt.
SkatKat er blevet taget ud fordi han gav mig lidt heat og det vil ulvene udnytte til at komme af med en top WW'er.
Jeg er HELT sikker på at en af Jacob/FC/Ploven/Xitaah er ulv.

Tilgengæld vil jeg forslå at StonieN ikke lynches i dag.

16-09-2010 18:36 #84

@Jones

Ang. dit spørgsmål fra tidligere i dag:
Har Jacob som villa, mest fordi han hopper fra Chmpen85 til TomNash kl. 21.53 uden at det på nogen måde ville virke ulvet hvis han undlod at gøre det. Generelt har jeg alle der stemte TN på Villa liste da jeg efter at have skimmet deres posts igennem ikke ser nogen anledning til at de skulle være ulve, eller at de har forsøgt at gøre noget særligt ud af at "sælge" sig selv i forbindelse med deres stemme.

Dvs. Xitaah, Chmpen85, Stonien og Jacob32Den er på min villa liste. Derudover har jeg også villa-lean på Fivecats da han forsvarer Chmpen85 efter du har givet ham en stemme og TomNash er fulgt med.

Ploven13 har jeg ikke noget read på pt.

16-09-2010 18:47 #85

Er lige på kort fra mobil. Har tidligere idag gennemgået et par spillere og intet Har ændret sig. Tror og håber stadig vores ulve findes iblandt jones, random og myrup og ser gerne jones og random som vogne.

16-09-2010 19:39 #86

Case på Jones:

Jones 13.01 dag 1
@ FC og Tom

Jeg har jer som gode ud fra det I har skrevet indtil videre.
En case hver dag?

Rolleneutralt at best imo. Det burde give sig selv at de her to vil lave cases.

---------------------------------------------------------------------------------------Jones 19.44 dag 1
Afgiver min stemme omkring kl.20

håber at der er kommet nogle indlæg fra flere deltagere.

@ Xiitah

Når du har stået for så mange spil, så har du også en vis indsigt.

Hvis IP er ulv er StonieN det også

Jones 20.02 dag 1
Lynch
...
StonieN
Jones 20.07 dag 1

Har vi egentligt nogensinde ramt en ulv udfra de første 5 posts? Synes tit vi har prøvet, men de har altid flippet villa synes jeg..

Det lugter langt væk af at der muligvis er en ulv mellem de første 5 posts, og han prøver at få noget opmærksomhed væk.

Men det er jo kun hvis IP er ulv.
Jones 20:19
@ Ploven

Rart at få lidt selskab og noget feedback.
Du ved lige så sikker som amen i kirken, at bare fordi man melder noget op er det ikke sikkert.

Jeg er faktisk fuldt ud tilfreds med IP's reaktion.

Unvote

Grupperer de her posts sammen da han her kører videre fra i formiddags hvor han mener at have fundet en connect i StonieN’s spørgsmålstegn ved first five (Andre stiller også spørgsmålstegn ved first five senere, men det leder ikke til nogen større reaktion fra Jones). Derudover stiller han sig tilfreds med min reaktion, men vælger alligevel at stemme på mig senere?

Jones 20:23 dag 1
Ploven

Faktisk er jeg pænt irriteret på dig i dag =)
Jeg så gerne at det var andre end dig, der reagerede på de ting jeg skriver.

At bytte om på citater er direkte lynchgrundlag.

Myrup

Jones 20:46
@ FC / Ploven

En wagon der hedder MrBjarke/Chmpen?
Jones 20:57 dag 1
@ FC

Hvis Tom er den ene vogn, så ser jeg gerne at Ploven kommer ind i morgen.

@ Ploven / FC?
Tom, MrBjarke eller chmpen?


@ Tom
MrBjarke, chmpen eller IP?

Jones 21.04 dag 1
MrBjarke

En tom post han kommer ind i tråden med.

Faktisk er det mest den her:
MrBjarke

15-09-2010 20:18
Hvad sker der hvis TGP og Knæleren ikke laver nogen posts i dag? bliver de modkilled eller udskiftet eller?
Det er oplagt for ulvene at få ham til at stille lige nøjagtig det spørgsmål, da han er ny

Jones hopper fra lynchtarget til lynchtarget, dog uden at tage videre stilling til TomNash, ulvepoint for at prøve at skabe stemning om andre.

Jones 21.09 dag 1
Er der enighed om wagons på Tom/chmpen?

Så vælger jeg chmpen af den årsag at HVIS Tom er villager, så er han skarpere end chmpen.

Her tager han stilling til Tom, ret skidt post som Jacob også senere har påpeget det, så ser det HVIS meget ulvet ud, da han vil kunne bruge det til at forsvare sig senere når Tom flipper ulv.

Jones 21.30 dag 1

@ FC

Jeg synes også de er fornuftige og det glæder mig at niveauet på PN er ved at nå nye højder.
At de så er way off er noget andet, men det er en anden snak.

CHmpen, jeg er faktisk ret imponeret over dit spil denne gang.
Enten er der en ulv, der kører jeres chat temmelig hårdt eller også er du villager.

Tom, den CFD er lidt søgt, men jeg kan godt forstå den. At du vælger StonieN gør mig glad.

FUCK it, der er noget med at man skal holde fast i sin 1. indskydelse.
StonieN eller IP

Prøver igen at ændre stemningen i tråden.

Jones 21.53 dag 1 tråd 2
HVad er der galt i IP?

Sidste forsøg på at skabe stemning for en CFD.

Jones 9.18 dag 2

Fantastisk at se der bliver spekuleret over SkatKats død.

Jeg har min egen teori om hvorfor det var SkatKat ulvene tog og det har intet at gøre med seerhunt eller erfarne/uerfarne spillere.

@ jacob

Du har lært meget af at spille ulv med Thingy, det kan jeg i hvert fald se.

lige lidt kommentarer


Jeg har jer som gode ud fra det I har skrevet indtil videre.
En case hver dag?

Første mand i tråden og ligger ud med dette forslag. Semi skidt set i lyset af at TN var ulv. Jeg har fortsat heller ikke kunne se nogen pros ved en sådan taktik.


Semiskidt fordi Tom flipper ulv? Ej, faktisk er det lige nøjagtig dette indlæg der giver Tom en dårlig start med : "TomNash
15-09-2010 13:29
@jones

Jeg skal nok lave cases, det gør jeg altid når jeg er villa...jeg ved dog ikke om der er nok kød idag til at få lavet en case, men fra i morgen af så kommer der stensikkert een."
Det er det indlæg som Tom bliver fældet på..

At du ikke kan se fordelene i at der kommer mindst tre cases, hvad enten det er fra ulve eller ej, i tråden hver dag er ude over min fatteevne. Det giver os endnu mere at analysere på når folk falder fra.
Vi kunne også bare lade være med at skrive noget alle sammen, og så lege gætteleg op til lynch?


Prøv lige at læs det en gang til? Og nu uden dine ulvebriller. :Er der enighed om wagons på Tom/chmpen?

Så vælger jeg chmpen af den årsag at HVIS Tom er villager, så er han skarpere end chmpen.

Baaah super bad. Især hans "HVIS".

jeg skal lige have lidt fra hånden på arbejdet, og så kommer jeg med mine tanker.


@Random
Kom meget gerne så hurtigt så muligt med svar på mit spørgsmål

Ville være rart hvis Jones kom med sine tanker om skatkats død i stedet for at glemme det igen. Allerede her ligger han op til at han har fanget TomNash. (Det med at det er indlægget Tom bliver fældet på er afledt af at Jones har bedt om cases).

Jones 12.48 dag 2
IP

Hard feelings kan jeg se.

Har du læst dagens tråd? hvis ja, hvorfor har du så sprunget mit inflæg kl.9.18 over?
Forklar mig hvilken rolle du har? (ingen angleshooting)
Hvordan ser din liste ud, hvis du skal lave den uden gut feelings?

Folk der har mig som ulv er jo helt hen i hegnet.
": "TomNash
15-09-2010 13:29
@jones

Jeg skal nok lave cases, det gør jeg altid når jeg er villa...jeg ved dog ikke om der er nok kød idag til at få lavet en case, men fra i morgen af så kommer der stensikkert een."
Det er det indlæg som Tom bliver fældet på.."

Xitaah følger op på det, og credit til ham, men hvem får Tom til at lave det indlæg+



Jones fortsætter i samme dur og vil gerne give mig heat samtidig med at han forsøger at cleare sig på baggrund af at have fanget TomNash i en fælde.


Min konklusion:
Jones er i min bog, og det er ikke kun fordi han giver mig heat, meget mærkeligt indstillet i tråden. Når vi nu ved at Tomnash er ulv, så er det påfaldende at Jones ikke giver ham heat på noget tidspunkt og foreslår 4 eller 5 andre i den sidste time op til lynch for at forsøge og ændre stemningen.
På dag 2 prøver Jones til gengæld at tage noget af æren for at have fanget TomNash i en fælde, hvilket på ingen måde giver mening når han intet heat giver ham på dag 1 for den pågældende ”fælde” og gang på gang lagde op til stemmeskift/ CFDs i den sidste time af dag 2.
Jeg føler mig faktisk forholdsvis sikker på at vi har fanget vores to sidste ulve i Jones og Random – så de må være wagons i dag.

16-09-2010 19:41 #87

Bah kan se mit forsøg på at lave overblik i min case ikke virkede 100% - super svært at lave markeringer når tråden fucker. Håber det stadig kan læses.

16-09-2010 19:50 #88
Det er jo bare en konstatering, jeg anklager dig ikke for noget, men du forsvarer dig som om jeg allerede er i gang med at føre dig til bødlen

Emh, du prøver jo indirekte at sige jeg er ulv, ved at sige jeg har lært af Thingy, hvilket jeg ikke har, for at fjerne min troværdighed.

læg nu mærke til HVIS, det skriver jeg jo kun fordi at jeg ikke er sikker på at Tom er villager.
Jeg kunne have skrevet, NÅR Tom er.., men hvis er tegn på usikkerhed og det giver jeg jo klart udtryk for om Tom der.


Haha ja, lige præcis det der "HVIS" med stort, er jo lige netop en overdreven understregning af hvor meget du gerne vil gøre opmærksom på, at du slet ikke er sikker på TN er villa, så du kan hive det frem når han flipper ulv. Altså, hvis du ikke tror jeg kan se igennem det, så undervurderer du mig.

mere fra D1, denne gang Tom:jones:har et lille ulve-lean mod ham pga. lidt for mange små ulvefælder jeg synes han har forsøgt at sætte

Er DET virkelig det eneste du kan finde frem, som skal distancere jer fra hinanden?... Cool story bro!

FC 20.37 Dag 1
dog med det aberbei at det bare skal være en anden end en af os 3 som vælger cases - IP ser ud til at kunne trække stemmer idag.
Det er ulvet når jeg gør det, men ikke når FC gør det?


Ehm nej, men han reagerer anderledes. Plus det ville ikke passe i min teori, om heat fra SkatKat/ingen stemme på TN. Hvis du mod alt forventning skulle være villa, så skal han nok blive kigget efter.


Gennem hele dagen forsvarer du TomNash? Har jeg ret/uret? Hvorfor?
Nej, det før jeg faktisk ikke. Please citer for mig, for jeg forsvarer ikke Tom nogle steder, har lige kigget begge tråde igennem.
jeg siger, at jeg vægter villa tom over villa champ, men det gør du også?


Altså jeg gider ikke citere dig mere, det har jeg gjort nok i den lange post. Ja du praiser gennem hele dagen TN's villa spil, du forsøger at starte at andre vogne, du stemmer ikke på ham, du siger at han i hvert fald ikke skal lynches d1, fordi han er super villa osv osv osv. <-- Er det nok? Det er i hvert fald indirekte forsvaringer hele vejen.

Jeg forstår faktisk ikke hvad du mener?

Du ender med ikke at stemme på en af wagons. Hvorfor?
Se mit indlæg tidligere.
Jeg var mere sikker på at IP var ulv, end jeg var på at Tom var det.


Jamen altså. Fint du troede IP var mere ulv. Klap klap. Hvad hjælper det byen, når din stemme er så godt som blank? Der var INGEN chance for IP ville blive lynchet.

Til de nye: Det jeg mener med at han stemmer blankt er, at han smider en stemme der reelt ikke giver os noget info, hvis han dør. Eller endnu bedre, når en af wagons dør som ulv, som TN gjorde igår. HVIS Jones havde stemt TN igår, havde han stemt på sin egen ulv i en kritisk situation. Not good for them.
Hvis Jones havde stemt på chmpen, på et kritisk tidspunkt, for at redde TN, så ville han se rigtigt skidt ud idag, når vi ville resolve wagons med TN, efter chmpen var flippet villa. For så havde vi gået tilbage og analyseret d 1. Det er altså pest eller kolera for Jones at smide en stemme på en af de 2 wagons, og så vælger han så, tror han, den neutrale løsning at stemme på en tredje.

--

Question: Ser du mig stadig som en god vogn idag?

Til alle (undtagen Jones): Hvad skal jeg gøre for at få jer til at stemme Jones istedet for Random idag?




16-09-2010 19:52 #89

@ IP

Flot case, selvom du har været ulv de sidste mange gange har du taget cases til dig.

Hvad skriver du som Jacob ikke gør?

Desuden så fucker du virkelig up flere steder:

15-09-2010 20:18
Hvad sker der hvis TGP og Knæleren ikke laver nogen posts i dag? bliver de modkilled eller udskiftet eller? citati Myrup
Det er oplagt for ulvene at få ham til at stille lige nøjagtig det spørgsmål, da han er nyCitat Jones

Jones hopper fra lynchtarget til lynchtarget, dog uden at tage videre stilling til TomNash, ulvepoint for at prøve at skabe stemning om andre. Hvor hopper jeg videre fra target til target?
Jeg er på 3 targets i løbet af dagen, det står jeg gerne ved. Og nogle gange synes jeg faktisk det er for lidt.


Jeg laver ikke nogen fælde for Tom, faktisk har jeg ikke lavet nogen fælde, men håbet at andre end Ploven ville kommentere når jeg lavede noget der virkelig var out-of-line. At I ikke gør bedrøver mig virkelig, for det gør det så meget nemmere for ulvene.

Finally, troede ikke at vi kunne blive enige om noget.
Men det her: SkatKat er taget ud pga. han har givet heat på nogle bestemte personer er helt korrekt.
SkatKat er blevet taget ud fordi han gav mig lidt heat og det vil ulvene udnytte til at komme af med en top WW'er.
Jeg er HELT sikker på at en af Jacob/FC/Ploven/Xitaah er ulv.
Citat Jones 17:14
^ Jeg tror ikke du har været over 1½ time om at lave din case. Derfor stiller jeg mig mistroisk overfor hvorfor mit indlæg 17:14 IKKE bliver taget stilling til.
Desuden involverer du ikke Jacobs case og mine kommentarer til den.

Der er flere der allerede nu har meldt klart ud, at de ikke er seer. Virkelig flot..

16-09-2010 19:57 #90

Ps. Fedt at du er med i et spil igen Jones. Dejligt med en ulv der forsvarer sig lidt, så man bliver udfordret og virkelig skal til at tænke igennem.

16-09-2010 20:00 #91
Jeg laver ikke nogen fælde for Tom, faktisk har jeg ikke lavet nogen fælde, men håbet at andre end Ploven ville kommentere når jeg lavede noget der virkelig var out-of-line. At I ikke gør bedrøver mig virkelig, for det gør det så meget nemmere for ulvene.

Jeg giver ikke meget for sådan et forsvar, da det altid er noget man kan sige når man i bagklogskabens lys fortryder. Jeg har sagt det i tidligere spil til Holstt, og nu siger jeg det så til dig.

Der er flere der allerede nu har meldt klart ud, at de ikke er seer. Virkelig flot..

Forhelvede, hvis du er villa, må du aldrig lave sådan nogle kommentarer.
16-09-2010 20:06 #92
Vigtigt: SkatKat overtager rolle som GM i aften. Det betyder, at alle natteactions skal sendes til ham!
16-09-2010 20:10 #93

Nej, jeg forsvarer ikke Tom. Please citer for mig, for jeg forsvarer ikke Tom nogle steder, har lige kigget begge tråde igennem.

jeg siger, at jeg vægter villa tom over villa champ, men det gør du også?
Vægter du villa Thingy over villa chmpen?
Vægter du villa Ploven over villa chmpen?
Vægter du villa Jones over villa chmpen?

HVIS Jones havde stemt TN igår, havde han stemt på sin egen ulv i en kritisk situation. Not good for them.
Hvis Jones havde stemt på chmpen, på et kritisk tidspunkt, for at redde TN, så ville han se rigtigt skidt ud idag, når vi ville resolve wagons med TN, efter chmpen var flippet villa

Desuden overrasker det mig, at du har chmpen som lock villa lige dér?
Lige dér ser jeg mit snit til at slippe ud af dit net Jacob, og det ved du også godt.
For du giver mig muligheden for at sige det som det er, at du havde tænkt dig at give mig massiv heat i dag.

Forhelvede, hvis du er villa, må du aldrig lave sådan nogle kommentarer.
Jooo, det er da lige det jeg skal gøre, for når jeg er villa, så virker jeg åbenbart ulvet, og omvendt.
Det kender du jo selv?

Answer: Jeg er HELT sikker på at en af Jacob/FC/Ploven/Xitaah er ulv.

16-09-2010 20:12 #94

@ Jakob

Det ville da ikke være helt umuligt at omvende mig, men du gør det alligevel til en loose/loose for mig lige nu - hvis jeg nu ikke vil være med og han flipper ulv så kommmer du efter mig.
og så vil du også komme efter mig hvis han flipper villa (ved godt du kun skriver jeg skal kigges efter)

Men hvorfor Jones istedet for Random?, fordi han er mere ulvet, eller har du et read på Random, så vil jeg gerne have facts

16-09-2010 20:29 #95

@ Jones

hmmmm kan du uddybe hvorfor jeg er med på den liste

16-09-2010 20:30 #96

SPiser, så er tilbage om en time

16-09-2010 20:36 #97

lige blevet færdig med 9 timers flytning!! og har nu en 3 timer lang rengørings session foran mig, så kan desværre ikke rigtig bidrage med så meget i dag..

Står i mit gamle køkken og spiser nu, så hvis der er nogen spørgsmål så skal det helst være nu..

Top 3 villas:

Stonie
IP
Jacob

16-09-2010 20:37 #98

Jeg laver mad, jeg skal nok lige svare jer om en halv times tid.

16-09-2010 20:40 #99

VOTECOUNT

[1]Jones -
[0]Ploven13 -
[2]Random -
[0]InPosition - Random
[0]Xitaah -
[0]FiveCats - Random
[0]StonieN -
[0]chmpen85 -
[0]Jacob32Den - Jones
[0]Live -
[0]Myrup -
[0]MrBjarke -

16-09-2010 20:42 #100

@ Jones

jeg så lige det med hvad du henviste til, og jeg beklager, jeg er ikke helt på toppen idag, hvad mener du

16-09-2010 20:43 #101

hey. jeg er lige kommet hjem og læser tråden i gennem nu. vil være i tråden frem til lynch

16-09-2010 20:52 #102

starter rengøringen nu, skal nok komme på i mine pauser..

@ Jacob, Stonie og IP

Hvem skal lynches i aften? èt navn er fint..

16-09-2010 20:58 #103

har ikke læst det hele endnu. men jeg fik voldsomme reaktioner ved min "fejlquote".
så ville da lige påpege jones fail.

@Jones - 16-09-2010 18:52
15-09-2010 20:18
Hvad sker der hvis TGP og Knæleren ikke laver nogen posts i dag? bliver de modkilled eller udskiftet eller? citati Myrup
Det er oplagt for ulvene at få ham til at stille lige nøjagtig det spørgsmål, da han er nyCitat Jones


Det var ikke mig men Mr. Bjarke som sagde "Hvad sker der hvis TGP og Knæleren ikke laver nogen posts i dag? bliver de modkilled eller udskiftet eller?"

16-09-2010 21:00 #104

MrBjarke obv.

16-09-2010 21:01 #106
Random er mit bedste bud lige nu.
16-09-2010 21:01 #105

Ploven - JONES! Nuff said.

16-09-2010 21:13 #107

@JONES

Nej, jeg forsvarer ikke Tom. Please citer for mig, for jeg forsvarer ikke Tom nogle steder, har lige kigget begge tråde igennem.

Du forsvarer ham indirekte som jeg har sagt flere gange og citeret flere gange.

Desuden overrasker det mig, at du har chmpen som lock villa lige dér?
Lige dér ser jeg mit snit til at slippe ud af dit net Jacob, og det ved du også godt.
For du giver mig muligheden for at sige det som det er, at du havde tænkt dig at give mig massiv heat i dag.


Jeg har chmpen som lock villa, efter han overlever igår og ikke TN. Husk på jeg ved TN er ulv, på det tidspunkt, jeg skriver det du henviser til, og så giver min argumentation meget mere mening.

Ehm, jeg kan ikke se hvordan du vil slippe ud? Og nej, jeg havde ikke på forhånd igår tænkt mig at give dig heat. Der bliver foreslået en CFD på dig, og jeg er imod. Det er først i nat hvor jeg gennemlæser igår, at mit fokus for alvor rettes mod dig.

Forhelvede, hvis du er villa, må du aldrig lave sådan nogle kommentarer.
Jooo, det er da lige det jeg skal gøre, for når jeg er villa, så virker jeg åbenbart ulvet, og omvendt.
Det kender du jo selv?


Det giver ingen mening, og lige nu tager du mit eget postulat ud af kontekst. Jeg ville aldrig kommentere hvem der var seer og hvem der ikke var seer i tråden. Og det er det som skal siges i den sag, færdig!

Answer: Jeg er HELT sikker på at en af Jacob/FC/Ploven/Xitaah er ulv.

Jeg vil sige det er 50/50 lige nu.

@FIVECATS

FiveCats16-09-2010 19:12
@ Jakob

Det ville da ikke være helt umuligt at omvende mig, men du gør det alligevel til en loose/loose for mig lige nu - hvis jeg nu ikke vil være med og han flipper ulv så kommmer du efter mig.
og så vil du også komme efter mig hvis han flipper villa (ved godt du kun skriver jeg skal kigges efter)

Men hvorfor Jones istedet for Random?, fordi han er mere ulvet, eller har du et read på Random, så vil jeg gerne have facts


Hvad synes du om min argumentation indtil videre mht. Jones? Er det ikke argumenter nok?

Jeg har det read på Random, at han har mange flere villa posts end de 2 andre, efter jeg har læst deres indlæg grundigt igennem igår. Jeg siger ikke, at han ikke er ulv, men jeg har meget større ulve lean på Jones og Myrup, derfor foretrækker jeg klart ham sidst af de 3.

Igår spurgte du hvorfor jeg foretrak tætte vogne frem for en med alle stemmerne:

For så kan vi analysere ud fra hvem der smider kritiske stemmer og hvornår. Hvis vi har én førende vogn, kan du ikke i samme grad analysere på det, da der vil være mange flere medløbere. Ved tætte vogne tæller alle stemmer meget, og derfor kan vi lægge mere vægt i deres betydning.

Hvad mener du forresten om at Jones vælger at stemme uden for de 2 vogne igår?



16-09-2010 21:18 #108

@ FC

Du er med på min liste fordi jeg har en teori om at der er en skarp hjerne på ulveholdet, og jeg har dig som en af de skarpeste der er med.
Hvor mange ulve er der med?
Når Jacob konsekvent skriver at der er 4 ulve med, så er det enten fordi han oprigtig slet ikke har læst OP begge dage ELLER også skriver han at der er 4 ulve for at tage afstand fra han selv er ulv, og har fået en PM. som tydeligt fortæller at de kun er 3 ulve.

@ Myrup
Godtaget, jeg har lavet et slip dér. Jeg burde have skrevet MrBjarke, da det var mig selv skrev det første gang.

16-09-2010 21:23 #109

Ehm jeg har ikke læst OP, sorry.

Jeg regnede med jeg var så klog, at jeg vidste at der i et vanilla setup ville være 4 ulve.

Det bør dog ikke ændre min troværdighed ang. mine argumenter.

Answer: Jeg er HELT sikker på at en af Jacob/FC/Ploven/Xitaah er ulv.

Lad os lege, at "du nu vidste at du ikke selv er ulv bla bla bla", skulle du så selv inkluderes i den liste?

16-09-2010 21:25 #110

@ Jakob, ok så forstår jeg dig

med hensyn til de tætte opløb så har du nok også ret der, i hvert fald når der kun er 3 ulve fra start af som her, ellers vil jeg stadig mene at de tætte vogne giver dem for mange muligheder for at liste en afgørende stemme ind uden at blive spottet

der er i det hele taget ikke mange som har stemt endnu, men lad os se hvad der sker nu

Lynch Jones

16-09-2010 21:26 #112

@ Jacob
At du har chmpen som lock villa fordi han overlever er komplet uforståeligt.

Mener du at jeg forsvarede Tom, fordi jeg skriver at jeg hellere ville have en villa Tom end en villa chmpen?

Svar lige på de spørgsmål jeg listede op, da det har enorm betydning for resten af aftenen.

Jeg kommenter ikke på hvem der er seer eller ej.

Jooo, det er da lige det jeg skal gøre, for når jeg er villa, så virker jeg åbenbart ulvet, og omvendt.
Det kender du jo selv?
Det er slet ikke ude af kontekst, det er faktisk ret relevant


FC
Live
Myrup

16-09-2010 21:26 #111

FC - TAK!

16-09-2010 21:28 #113

@ Jones

Tak, tror jeg nok, men er det alt andet lige ikke lidt tidligt at have det read, og kunne den skarpe ulv ikke have været TN? her taler jeg ud fra den betragtning at du ikke flipper ulv.

16-09-2010 21:30 #114

@ Jacob

Lad os lege(...)skulle du så selv inkluderes i den liste?

Selvfølgelig rent statistisk burde der være en ulv ud af 5.

Men hvis jeg eksempelvis var Myrup og skulle lave en liste, så ja naturligvis.

16-09-2010 21:35 #115

Godaften.

Jeg har læst det meste af tråden.

@Jacob, jeg er imponeret over dine posts, virkelig. - Som jeg skrev i går, har jeg altid svært ved at læse Jones. Men som jeg læser det, er din case mod Jones god.

Jeg kan sagtens se et scenarie hvor Jones og TomNash er w/w - Men i dag, vil jeg gerne se en anden wagon.

@Alle

Generelt set er jeg ret interesseret i Random som part på en wagon i dag, Random/Myrup kunne faktisk være en spændende wagon.


Randoms angreb på mig, hans skift på mig (som er forventeligt efter gårsdagens actions) kan sagtens give wolf-points, derudover virker meget af det han skriver forvirrende, og jeg kan slet ikke sætte mig ind i den tankegang der ligger bag indlæggene.

Myrup: Chmpen85. dog var det mest for at redde min egen røv da der blev snakket om cfd på mig. Myrup er udmærket klar over hvad CFD er, og bør også se at der på intet tidspunkt er en realistisk CFD på vej mod ham, jeg tror at hans indlæg er en undskyldning for ikke at vote TN, og samtidig virke realistisk.


Thoughts?

16-09-2010 21:39 #117
Jones16-09-2010 20:26
@ Jacob
At du har chmpen som lock villa fordi han overlever er komplet uforståeligt.

Mener du at jeg forsvarede Tom, fordi jeg skriver at jeg hellere ville have en villa Tom end en villa chmpen?

Svar lige på de spørgsmål jeg listede op, da det har enorm betydning for resten af aftenen.

Jeg kommenter ikke på hvem der er seer eller ej.

Det er slet ikke ude af kontekst, det er faktisk ret relevant


Du siger det selv, du vil hellere have villa TN end villa chmpen. Så må du også forstå at ulvene hellere vil have ulve TN end ulve chmpen. Same same.

Ja det er en af grundene. Og se det nu i den rigtige kontekst med et udefra syn. Du siger gennem hele dagen, mange gange, at han er bedre villa end chmpen. Fint. Du forsøger hele tiden nye vogne, og hvis det ikke er et indirekte forsvar, så ved jeg ikke hvad er. Det er de 2 sammenholdt med det faktum at TN er ulv, der gør at min mistanke til dig er så stålsat.

Øh nej, du siger ikke direkte hvem der ikke er, men du gør ulvene opmærksomme på at der er begået grove seer cover fuck-ups, og de skal kigge det igennem. Det er altså en kardinalsynd som villa.

Jeg forstår stadig ikke hvordan du vil sammenligne de 2 ting. Jeg "spiller mit ulvespil nu" med henblik på at overleve, og det er ikke anti-village, da jeg er værdifuld for byen.

Du spiller anti-village fordi du er presset, og det er ikke værdifuldt for byen.

Jones16-09-2010 20:30
@ Jacob

Lad os lege(...)skulle du så selv inkluderes i den liste?

Selvfølgelig rent statistisk burde der være en ulv ud af 5.

Men hvis jeg eksempelvis var Myrup og skulle lave en liste, så ja naturligvis.


Så må du også kunne forstå, at vi med et udefrasyn på dig, ligeså godt kan se dig og TN som de erfarne og snu ulve, og derfor ikke lige nu behøves at tage synderligt meget stilling til din liste før vi får set hvad du er?

16-09-2010 21:39 #116

@ FC

Jo, det kunne godt have været Tom var den "kloge" ulv.
Det havde jeg faktisk ikke overvejet, at han skulle have afgivet et "testamente".


Ser frem til indlæg fra Live...

16-09-2010 21:42 #118

@xitaah

Jeg har sagt mine tanker. Jeg mener Myrup/Jones er en meget, meget mere tiltalende vogn lige pt. end Myrup/Random. Hvis ikke mest 1 af Myrup og Jones er wolf, er jeg helt enig i at Random bør dø, men han er som sagt nummer 3 på min liste over dem.

16-09-2010 21:46 #119

@ Jacob

jeg siger, at jeg vægter villa tom over villa champ, men det gør du også?
Vægter du villa Thingy over villa chmpen?
Vægter du villa Ploven over villa chmpen?
Vægter du villa Jones over villa chmpen?

16-09-2010 21:46 #120
Nej nej Jacob, sådan leger vi ikke.
Hvis jeg flipper villa, så er du selvskrevet til at blive lynchet UDEN modkandidat


Ikke noget med at gardere dig ind med andre, der lige skal op næste gang..

16-09-2010 21:47 #121

@Jacob

Er klar over du er mest interesseret i den wagon du nævner.

For mig er det også en fin wagon

Jeg har dog: -

1. Myrup/Random
2. Random/Jones
3. Myrup/Jones

som min prioriterede rækkefølge.


Myrup

16-09-2010 21:49 #122
Jones

Fordi Jacob er den af mine top 3 villas der har lavet den bedste case på en mulig ulv, og så slipper jeg også for at tage stilling til Jones senere i spillet, hvilket er positivt, da jeg ALDRIG har kunne læse ham, og senest blev godt tørret i det spil hvor han var ulv..
16-09-2010 21:53 #123

@ Ploven

Tag nu lige at kom med en anden begrundelse end: "sidste spil...."
Hvis du stemmer mig, fordi at du mener at mit forsvar over for Jacob ikke er i orden, kan jeg tage og føle på det.

Hvis du mener at jeg skal hænge fordi at jeg ikke værd at have med til endgame så er det noget andet.

Du er for skarp til bare at lege Kongens efterfølger.

16-09-2010 21:57 #124

@ Jones

Du må se det fra mit synspunkt, har IKKE haft tid til at gennemlæse tråden grundigt, da jeg kun har været online like 40min max i dag, grundet flytning og rengøring..

I mine sko, ville du så stemme blankt, eller følge en af dine top villas? eller måske ignorere dag 2, og så gå efter din top ulve kandidat fra dag 1?

16-09-2010 21:58 #125
Vægter du villa Thingy over villa chmpen? - Ja
Vægter du villa Ploven over villa chmpen? - Ja
Vægter du villa Jones over villa chmpen? - Nej

Jones16-09-2010 20:46
Nej nej Jacob, sådan leger vi ikke.
Hvis jeg flipper villa, så er du selvskrevet til at blive lynchet UDEN modkandidat

Ikke noget med at gardere dig ind med andre, der lige skal op næste gang..


Nu er du jo ikke konstruktiv. Jeg spurgte dig tidligere om du kunne finde en ting på mig, hvor du kunne sige, det der er ulvet, så skal jeg nok bukke mig ned og tage imod.

Jeg fortryder intet skulle du usandsynligt være villa, for jeg mener min argumentation har været 100% i orden med dig, og der er stort set ingen løse ender.

Men hvis du er villa, så hopper jeg gerne i en anden vogn, hvis det er det pøblen ønsker, hvilket jeg dog stærkt tvivler på det er.

At du kommer med det forsvar, at "bla bla bla, du skal dø når jeg er villa", skræmmer mig ikke det mindste, netop fordi jeg føler jeg har min argumentation mod dig 100 % på plads.

Hvis jeg var ulv, tror du så ikke jeg havde slagtet Random eller Myrup idag? Det havde trods alt været noget nemmere.

Jeg går efter dig, fordi du er den der er mest ulvet af de 3.
16-09-2010 21:59 #126

enig med Xitaah. jeg synes vi skal ha en vogn op at stå. jeg ser helst Jones/Random. Men kan se at der er nogle der vil have mig med hvilket jeg godt kan accepterer da det stadig vil være bedre end noget last minute voting.

16-09-2010 22:00 #127
Jacob32DEN16-09-2010 20:58
Vægter du villa Thingy over villa chmpen? - Ja
Vægter du villa Ploven over villa chmpen? - Ja
Vægter du villa Jones over villa chmpen? - Nej


;) Dit spørgsmål er så dumt, at jeg ikke kunne lade være.
16-09-2010 22:01 #128

@Myrup

Hvorfor vil DU gerne se Random på en wagon?

16-09-2010 22:03 #129
jones
Er på fra mobil og det er ikke optimalt men den stationære har internet problemer. Men jones er god flipper han villa skal vi se ham efter i sømmende imorgen og alt er night action Skal vi nok efter myrup og random imorgen.
16-09-2010 22:04 #130

VOTECOUNT

[4]Jones -
[0]Ploven13 - Jones
[2]Random -
[0]InPosition - Random
[0]Xitaah - Myrup
[0]FiveCats - Jones
[0]StonieN - Random
[0]chmpen85 - Jones
[0]Jacob32Den - Jones
[0]Live -
[1]Myrup -
[0]MrBjarke -

16-09-2010 22:07 #131

@chmpen

Jeg forstår simpelthen ikke din post..

16-09-2010 22:09 #135

@xitaah:
han prøvede at smide en cfd overpå champn og TGP da der så småt var ved at komme stemmer på TN

mostly er det fordi jeg ikke har det helt store read på ham,.. men da der er en del der har en ulvelean vil jeg gerne høre hvad det er, og se hvordan han reagere på heaten

16-09-2010 22:09 #134

Så er jeg hjemme og har spist osv.

@ Xitaah

Så må du vente til eval, eller til vi bliver ulve sammen så vi kan chatte - Synes at jeg gentagende gange har prøvet at forklare min tankegang, så det gider jeg ikke bruge mere krudt på

@ Jacob (og resten)

Synes din case på Jones er i verdensklasse og Joneses forsvar er da også udemærket. Det kommer nok ikke som et chok når jeg i aften stemmer Jones, men jeg er faktisk blevet i tvivl om hvor sikker jeg er på mit valg. Det er ofc. for at beskytte mig selv og jeg har da også et lean på ham, men flipper han villa er jeg en død mand i morgen. Tvivlen sætter sig.


@ Jones

Kan du huske replikker som "Stol blindt på mig"? Kan du give mig en grund for ikke at stemme på dig? (flytter ofc. kun min stemme, hvis jeg ikke er udsat længere, eller du fjerner din fra mig.)

Btw. Det kunne være så sick og det bedste level ever, hvis Jacob & Jones er w/w - Højest usandsynligt, men kunne være så sick.

16-09-2010 22:09 #133

Så er vi 2 StonieN.

16-09-2010 22:09 #132

@ Jacob

Hvis jeg ville klynge dig op som ulv, så ville jeg vel bare gøre opmærksom på hvilken fantastisk clearing af dig selv I sikrede jer, som ulve, hvis du er ulv, ved at stemme Nash.

Vægter du villa Thingy over villa chmpen? - Ja
Vægter du villa Ploven over villa chmpen? - Ja
Vægter du villa Jones over villa chmpen? - Nej


Helt forventeligt svar.

@ Ploven

Hvis jeg var dig, ville jeg gå efter min prioritet fra D1, da jeg ville give mere for min egen mening end for hvad min topvillager har af idé.
Af den simple årsag, at jeg ville vide jeg selv var villager, men jeg ville ikke kunne være helt sikker på at min topvillager var villager.


@ FC
FiveCats
15-09-2010 23:13
Damn der er en jeg skal give en masse point til.
Kom i gang =)

Lige en ting jeg lagde mærke til tidligere, men kom fra:
Ploven 23:25
Sick, WP Jacob for et fremragende skifte lige før dagens slutning!!


Det er MrBjarke, der skifter stemme så det bliver afgørende.
MrBjarke
15-09-2010 21:59
hov, tomnash igen så :)

Derfor er han fredet i mine øjne indtil seer siger andet.

16-09-2010 22:10 #136

@ Jacob

Vi forsætter i den stil

Fortrækker du villa Tom over villa champ?

16-09-2010 22:11 #137

Make that 3

16-09-2010 22:13 #138

@ Myrup

Jeg tager imod med åbne arme - Bring on the heat.

16-09-2010 22:14 #139

Make that 4

16-09-2010 22:18 #140

@ Random

Jeg har ikke sat min stemme, og som udgangspunkt stemmer jeg ikke på dig.

Jeg synes mine svar indtil videre har været på plads indtil videre har været bedre end sjældent set.

For at rykke din stemme på mig, skal du være helt sikker på at den jeg argumenterer for er ulv.

Jeg kan ikke give dig 100 % garanti for det, men du skal ikke stemme Xitaah.

@Jacob

Du vil aldrig tage den nemme løsning og gå efter de nemme ofre til at starte med, hvis du kunne slå to fluer med et smæk-

16-09-2010 22:20 #142
Jones16-09-2010 21:10
@ Jacob

Vi forsætter i den stil

Fortrækker du villa Tom over villa champ?


Jeg ved godt hvor du vil hen min ven. Jeg har tidligere forklaret, at det er en sammenblanding af forskellige ting på d1, der gør at jeg har min mistanke mod dig. Det er blot en af tingene du nævner.

Det her er lige netop ikke hvad JEG mener, eller hvad JEG kunne have sagt i teorien.

Det er hvad DU rent faktisk har sagt. Du kan ikke bruge det som et forsvar, at du ikke er den eneste der har den holdning ang. TN villa og chmpen villa, når DU er den eneste der har nævnt det i det her spil, som et argument for at ulve TN ikke skulle være vogn igår.

Hvad vægter stærkest hypotetiske argumenter eller fakta?
16-09-2010 22:20 #141

Svært fra mobil intet overblik med indlæg men flipper jones villa må vi Jeg se på jones igen fordi er for fokuseret på han et ulv og må gå mere i dybden med ham. Og Så meinert Jeg random og myrup så skal være vogne imorgen, hvis ikke night action fra ulvene gør at vi ser at andre må for skud

16-09-2010 22:24 #143

har vi en votecount, min stemme på Jones ser ud til at have fået den effekt jeg egenligt ikke havde regnet med.

@ Jakob, hvis vi køre efter din teori, så går det ikke at jones får for langt et forspring right?

og det er jeg altså ved at tro han har opbygget efterhånden.

16-09-2010 22:25 #145
Du kan ikke bruge det som et forsvar, at du ikke er den eneste der har den holdning ang. TN villa og chmpen villa, når DU er den eneste der har nævnt det i det her spil, som et argument for at ulve TN ikke skulle være vogn igår.


Som du dog kan sige det.
Hvis jeg VIDSTE at Tom var ulv, ville det jo var et fantastisk argument du kommer med der.
Men fakta er jo, at jeg ikke vidste at han var det, og 11 andre spillere heller ikke vidste det.

Jo Jacob, det her er faktisk om hvad DU mener og hvad DU siger.
Det er jo dig der siger, at jeg er ulv ikke?
16-09-2010 22:25 #144

er i tråden nu, semi drunk med repåsak og ob + getafe på sidelinien.

er villa obv.

eneste i spillet der kan cleare mig på toneread er jones ploven og jacob

16-09-2010 22:26 #147

VOTECOUNT

[5]Jones -
[0]Ploven13 - Jones
[2]Random - Jones
[0]InPosition - Random
[0]Xitaah - Myrup
[0]FiveCats - Jones
[0]StonieN - Random
[0]chmpen85 - Jones
[0]Jacob32Den - Jones
[0]Live -
[1]Myrup -
[0]MrBjarke -

16-09-2010 22:26 #146
@Jacob

Du vil aldrig tage den nemme løsning og gå efter de nemme ofre til at starte med, hvis du kunne slå to fluer med et smæk-


Nå nå. Jeg har ellers fået af vide jeg er doven og fraværende som ulv.
16-09-2010 22:27 #148

@ Jones

I see, gik bare ud fra du automatisk ville plante din stemme hos mig.

@ Champen

Du poster air. Det er da ulve ABC ikke at tage likely ulve targets ud, som kune de ved er villas.

16-09-2010 22:28 #149

@ Live

Der er ingen der kan cleare dig på tone, når du er drunk.

Minor test.

Live:

Vægter du villa Thingy over villa chmpen?
Vægter du villa Ploven over villa chmpen?
Vægter du villa Jones over villa chmpen?

16-09-2010 22:29 #150

@ Jacob

Du var da ikke så fraværende sidste spil?

16-09-2010 22:30 #151

Live:

Vægter du villa Thingy over villa chmpen?
Vægter du villa Ploven over villa chmpen?
Vægter du villa Jones over villa chmpen?

1: thingy er altid ulv indtil det modsatte er bevist ved at ulvene tager ham ud = villa thingy er kun brugbar når han er død
2: ploven uber alles
3: who the fuck is champen ? så går med jones.

16-09-2010 22:30 #152
Jo Jacob, det her er faktisk om hvad DU mener og hvad DU siger.
Det er jo dig der siger, at jeg er ulv ikke?


Ja imorgen er det såfremt du er villa. Men ikke mht. igår.

FC:
Ja jeg så gerne lidt mere fokus på Myrup lige pt, men det er svært at skulle argumentere super hårdt mod Jones lige nu, og så holde liv i vogn nummer 2. Der er altså flere der må tage ansvar.
16-09-2010 22:31 #155

Håber folk forstod min post. Men er faktisk i tvivl om random eller jones er bedste valg idag men tror jeg holder på jones

16-09-2010 22:31 #154

@ FC

Hvis jeg smider min stemme på mig selv, så "tvinger" jeg jo jer til at tage stilling til en anden vogn.
Jvf. Jacobs teori.

16-09-2010 22:31 #153
Jones16-09-2010 21:29
@ Jacob

Du var da ikke så fraværende sidste spil?


Altså nu brugte du ordet "aldrig".
16-09-2010 22:34 #156
random

har obv ikke læst tråden endnu, strategisk stemme udfra at ulvene bliver nødt til at agere hvis stemmerne er tættere.
16-09-2010 22:36 #158

@ Jacob

Så når jeg siger, at jeg ALDRIG er ulv i dette spot, så?

16-09-2010 22:36 #157

Live - Ikke Random idag, please...

Jeg ved du ikke har læst trådene igennem ordentligt, men det har jeg. Myrup er langt, langt bedre som 2nd wagon end Random.

16-09-2010 22:37 #159

jacob, så få to stemmer over på myrup, så flytter jeg også min derover.

jones burde give sig selv

16-09-2010 22:39 #160

Er IP og StonieN tilstede må de gerne melde op!

16-09-2010 22:41 #161
myrup hjælper gerne til dette da han også Er i mine mulige ulve
16-09-2010 22:42 #162

cfd på myrup, jones vil aldrig spille "er altid villa i dette spot" kortet som ulv.

Myrup

tilbage til fodbold.

16-09-2010 22:43 #164

Jeg har ikke haft så meget tid at bruge på WW i dag, beklager. Så jeg har kun skimmet indlæggene siden min sidste post. Indtil videre stemmer jeg:

Jones

Har en god mavefornemmelse ved det og personer som jeg ser som villas har påpeget nogle forskellige ting som er ulvet ved ham. Desuden studsede jeg også lidt over at han ikke udviste nogen begejstring over at en ulv blev nakket men derimod synes det var åh så fantastisk at der blev lavet en post om hvorfor Skatkat blev dræbt på nat 1.

16-09-2010 22:43 #163

Myrup eller Jones nææ det ringer ikke

skulle jeg væk fra jones, så kan jeg kun se Random som alternativ

16-09-2010 22:44 #165
Jones16-09-2010 21:36
@ Jacob

Så når jeg siger, at jeg ALDRIG er ulv i dette spot, så?


Så tror jeg ikke på dig :)

Nej, jeg kan sagtens se hvad du mener, og self er jeg klog nok til at skifte stil hvis den ene bliver for gennemskuelig.

Men jeg har sagt det før, folk er mere end velkomne til at komme med noget konkret på mig, og så tager vi den derfra.

Dit problem er bare, at der indtil videre ikke er en finger at sætte på mit spil, så hvis jeg skal lynches, skal det være ud fra tesen "han er for dygtig til at leve længe".
16-09-2010 22:44 #166

Myrup i dag.

Myrup16-09-2010 08:37
Tomnash (cleares i min bog hvis jones flipper ulv)
hvad tror du så om Jones nu?



Myrup16-09-2010 08:51
aah..my bad. man skal huske at opdatere siden engang imellem (:


Myrup16-09-2010 19:43
hey. jeg er lige kommet hjem og læser tråden i gennem nu. vil være i tråden frem til lynch

har ikke læst det hele endnu. men jeg fik voldsomme reaktioner ved min "fejlquote".
så ville da lige påpege jones fail.

@Jones - 16-09-2010 18:52
15-09-2010 20:18
Hvad sker der hvis TGP og Knæleren ikke laver nogen posts i dag? bliver de modkilled eller udskiftet eller? citati Myrup
Det er oplagt for ulvene at få ham til at stille lige nøjagtig det spørgsmål, da han er nyCitat Jones

Det var ikke mig men Mr. Bjarke som sagde "Hvad sker der hvis TGP og Knæleren ikke laver nogen posts i dag? bliver de modkilled eller udskiftet eller?"


Myrup16-09-2010 20:00
MrBjarke obv.


Myrup16-09-2010 20:59
enig med Xitaah. jeg synes vi skal ha en vogn op at stå. jeg ser helst Jones/Random. Men kan se at der er nogle der vil have mig med hvilket jeg godt kan accepterer da det stadig vil være bedre end noget last minute voting.


Myrup16-09-2010 21:09
@xitaah:
han prøvede at smide en cfd overpå champn og TGP da der så småt var ved at komme stemmer på TN

mostly er det fordi jeg ikke har det helt store read på ham,.. men da der er en del der har en ulvelean vil jeg gerne høre hvad det er, og se hvordan han reagere på heaten


Synes ikke Myrup har bidraget med sA meget og jeg vaelger villa Jones over villa Myrup.
Btw da jeg startede med at foreslA CFD havde TN 3 stemmer.


16-09-2010 22:46 #168

come on.. er væk i 10min. og så er der bare cfd :(
- hvorfor er folk helt vilde med det i dette spil. jeg har sagt at hvis det er byens vilje vil jeg gerne tage en wagon så jeg kan forsvare mig, og forhåbentlig skaffe noget info. men synes det er noget fis at blive dræbt fordi man er i tvivl om nogle andre.

16-09-2010 22:46 #167

Det har selvfølgelig også lidt med Live at gøre, en live som sidder og ser bold sammen med repsak - det er altså ikke en Live på toppen

Jeg tror såmænd ikke at Myrup vil være et ok valg hvis ikke han gør det bedre snart
men jeg synes s.. at jakobs case er vældig closed

16-09-2010 22:47 #170

@ FC

Hvad har du på Random som gør ham ulvet?

16-09-2010 22:47 #169
Har en god mavefornemmelse ved det og personer som jeg ser som villas har påpeget nogle forskellige ting som er ulvet ved ham. Desuden studsede jeg også lidt over at han ikke udviste nogen begejstring over at en ulv blev nakket men derimod synes det var åh så fantastisk at der blev lavet en post om hvorfor Skatkat blev dræbt på nat 1.

Altså det er tit mere ulvet at komme med en:

"Yaay vi fangede en ulv GJ TIL HELE BYEN. Vi er for seje maaayn" post end slet ikke at kommentere det.
16-09-2010 22:48 #171

fc, jeg har ikke læst et eneste indlæg i denne tråd før jeg hoppede ind, heller ikke i de andre tråde.

udfra tråden pt virker hverken jones eller random specielt ulvede, men da der tilsyneladende blev lynchet en ulv i går, kan der helt sikkert hentes info der, men det må vente til i morgen (dvs søndag)

16-09-2010 22:48 #172

Ny tråd:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=228837

16-09-2010 22:48 #173

FML, blir sgu ikke færdig med den rengøring før efter midnat, men good news, jeg har nu fået læst tråden op!!

Myrup/Jones er såååååå meget bedre end Random/Jones..

Er nu i stand til at svare mere kavlificeret på spørgsmål, så spørg løs, er tilstede i tråden de sidste 13min af dag 2..

16-09-2010 22:48 #174

og der skulle stå ´

jeg tror såmænd ikke at Myrup ikke vil være ........

16-09-2010 22:49 #177
at jakobs case er vældig closed

Jep, jeg kan ikke komme med mere mod Jones end jeg har gjort nu. Nu må folk tage stilling.
16-09-2010 22:49 #176
Unvote
16-09-2010 22:49 #175

@Random
sagde os "så småt ved at komme stemmer". han var ikke direkte i fare på dette tidspunkt, men han var muligvis på vej imod det

16-09-2010 22:50 #178

@ FC

Hvad skulle jeg i dine øjne gøre for at afvise Jacobs forkerte sag?
Altså det er lidt sent at se på mig, når jeg flipper villa.

16-09-2010 22:51 #179
Ny tråd:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=228837
16-09-2010 22:52 #181
Ny tråd

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=228837
16-09-2010 22:52 #180

@Jones

som jeg skrev i min case så synes jeg at hans tilgang til gamet i denne omgang er

ja bare ulvet, og ja han har indrømmet at have lavet en dårlig indgang, men jeg synes bare ikke at han er nået op over wolf linjen.

og derfor skal det være ham hvis jeg skal skifte, men det kræver noget godt, og desværre for dig så skal det komme fra en uvildig kilde

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar