$11 FR SnG video

#1| 0

Ifm. et stakingprojekt: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=220629 har jeg optaget en session med 2 borde, som jeg håber, I vil give lidt feedback på.

Det er selvfølgelig med et håb om, at jeg kan få rettet op på eventuelle leaks, så hold jer ikke tilbage :-)

Videoen kan findes her: www.megaupload.com/?d=QFI733RT

Pft.

11-07-2010 22:17 #2| 0

WP er alt jeg kan sige.. Du er lidt uheldig nogle gange. Men ellers synes jeg du spiller dem som de skal spilles. :)

Eneste leaks jeg umiddelbart kunne finde var på nogle af de andre spillere.. Jeg skal da have lavet en konto hos scandic asap kan jeg se :)

11-07-2010 22:36 #3| 0

Sådan helt generelt, så er det som udgangspunkt fint nok, og du vil sikkert kunne holde en ROI på 5-7%. Men hvis du gerne vil op på 15%, så skal du være lidt mere på. Jeg har før spillet noget der ligner 0/0 i de første par levels. Jeg har dog erfaret, at man skal ud og spille lidt kort og stjæle lidt blinds, hvis man skal hive sin ROI over 10%.

Af interessante hænder er specielt din KT hånd, hvor du sidder med 1600 (blinds 200/400). Jeg mener det er en klassik fejl at skubbe en så dårlig hånd, i den pos, med 6-7 mand bag dig. Spørgsmålet er selvfølgelig om man skal tage en minus ev beslutning nu, fordi man er så presset af blinds om et par hænder.

Derudover mener jeg dit første skub i den første HU er helt væk. Din modstander skal call noget der ligner 100%, og der er du altså ikke godt inde med 42. Derudover var der nogle lidt løse calls, og et par oplagte skub som du missede.

Men som sagt, så var det meget std.

12-07-2010 10:05 #4| 0
OP

TY Guys!

@Dieb

KT hånden skubber jeg udelukkende pga. blinds. Hvis jeg folder, rammer BB og SB mig næste gang, hvor jeg er committet allgevel, og så er jeg vel bedre inde med et skub her selvom jeg er OOP. Havde jeg haft 8-10xBB havde jeg selvfølgelig foldet den.

Kan du give et par eksempler på hvilke situationer, jeg skulle have spillet mere light?

12-07-2010 11:05 #5| 0

KT-hånden er helt sikkert et skub imo. Jeg synes generelt du har fint fat i dit push/fold-game. Jeg er lidt i tvivl om, hvor meget man skal lægge i folks limps, og om det kan være profitabelt at skubbe ind over i visse situationer. Hvis de ofte limper stærke hænder, så synes jeg det er fint nok som du gør, men ellers er der et par enkelte spots, hvor du måske godt kan prøve det lidt. (Jeg kender ikke lige til typerne på dette limit)

8.30 79s - Her synes jeg sagtens du kan calle, da det kun er bb vi ikke har fået information fra. De to andre caller højst sandsynligt med, og vores hånd spiller fint i et lille 4-vejs pot.

9.30 QTo - Har du nogle specielle reads på, at bb ofte kommer ind over? Oftes checker han nok bare bag, især når vi har en lille stack AI. Jeg synes du skal calle her fra sb, og se et flop. UTG+1 har meget likely en bedre range, men dine potodds er gode nok, imo.

24.20 - T7s - Her kan jeg godt lide at skubbe som CL. Der ligger 300 døde penge i potten, og jeg tror ofte du kan skubbe SB ud af potten. Dette giver dig super odds til at komme ind mod BB med en 40-45% og en masse døde penge i potten.

Der er et par hænder i bubble-playet i matchen til højre, der er ret close, men jeg synes du træffer nogle ok-beslutninger. Jeg ville nok være en tand mere aggressiv, men du formår at spille de to smallstacks ud mod hinanden.

Det er et års tid siden jeg har spillet FR SnG's, men jeg håber noget af ovenstående giver mening.

12-07-2010 11:40 #6| 0
OP

@LuckerAndy

TY sir!

79s hånden folder jeg, da knappen raiser 3xBB, men du har nok ret i, at de to andre ser floppet alligevel, og derfor har vi odds til at kalde.

QTo og T7s - Noteret :-)

Tak for input.

12-07-2010 13:41 #7| 0

Super kommentarer ! Man bør da helt klart lægge en film op herinde :)

12-07-2010 18:34 #8| 0

Flot spillet, som andre også er inde på er KT hånden et std. skub. dog vælger jeg selv at skubbe nogle af de hænder du clicker i endgamet.

13-07-2010 09:14 #9| 0
OP

Det er superfedt at få nogle kommentarer, som jeg rent faktisk kan bruge til noget, så tak for det guys.

Jeg optager nok en ny session og lægger op snart.

13-07-2010 12:17 #10| 0

Enig med luckerA.

Yderligere:

10:20 - 97o, jeg kan godt lide et klikraise

10:20 - QTo, jeg kan meget godt lide at raise til en 200 eller 225 her. Du har en super hånd i pos vs to donks der limper.

23:00 - QJo, villain skal raise alt her, så QJo med crazy odds skubber jeg ind. Yderlgiere, hvis du taber, så har du stadigvæk næsten 5bb.

25:10 - A3s igen, Don_gatto83 skal skubbe alt, så jeg shover her.

Ellers godt spiller :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar