Annulleret eller ej ??

#1| 0

Har diskutteret lidt med en bookie her til aften.

Går kl. 19.30 ind på deres hjemmeside og ser på deres forside et bet på GP HU Nicki v Kenneth Bjerre, hvor Bjerre giver odds 2,45 (man kan spille det direkte fra forsiden).

Bjerre har på dette tidspunkt vundet sit første heat og Nicki fået 0 eller 1 point i sit første heat.

Stikker 2 bets ud på at Bjerre gør det bedst.

Så ser jeg at Gollob giver odds 2,1 over Nicki og stikker samtidig ud på det.

Synes jeg har gjort nogle gode bets uden at kende meget til speedway.

Så kommer jeg til at se, man kun kan spille på Nicki imod alle muligt andre. Altså f.eks. Kenneth Bjerre over Gollob er ikke muligt. Det sammenholdt med de fine odds, giver mig en ide om der er sket en fejl.

Jeg kontakter derfor deres support kl. 19.45 (jeg har stadig nogle solide kuponer) for at høre, om det er en fejl. Det kan de ikke umiddelbart svare på, men de vil sende mig en mail. Kontakter dem igen kl. 21, da jeg ikke har hørt videre, men de siger, jeg fortsat må vente.

De freeroller altså pt på mine væddemål.

Er det OK ?

Burde imo være nemt at svare på om væddemålene er gældende eller ej ? Kontakter dem straks jeg blive klar over der måske er en fejl.

Der er naturligvis tale om nogle, for mig, solide væddemål

05-06-2010 22:19 #2| 0

Ser ud til mine bets går hjem og er næsten klar over, hvad bookiens beslutning bliver.

Men når jeg var så solidt ude og kontaktede dem straks (livechat) er det lidt ærgeligt at skulle sidde på nåle for nogle bets, som at best sikkert bliver annulleret :(

05-06-2010 22:57 #3| 0

Uden at være ekspert på området kan jeg ikke se nogen grund til annulering.

Grund til annulering:

Spillet skulle ikke have været et live spil og burde have været lukket. Hvis dette er tilfældet kunne de naturligvis oplyse det til dig med det samme.


Fejl i odds. Dette burde de også kunne oplyse dig med det samme da de naturligvis har en oddssætter på arbejde hvis dette er et live spil.


05-06-2010 23:04 #4| 0

Jeg tror ikke, det skulle have været et livespil. Det ser jeg dog først efterfølgende, da jeg ikke har meget forstand på skidtet.

Det kan jeg såmænd sagtens acceptere - det irriterer mig bare, de ikke kan give mig en beslutning når jeg spørger.

Nu er grandt prixet slut (og jeg har vundet) men har stadig en dårlig smag i munden omkring de bets. Der er altså nu gået over 2 timer siden mit spørgsmål, resultatet foreligger og jeg mangler stadig svar ???

Er sgu lidt skuffet over den bookie

05-06-2010 23:31 #5| 0
ROI: 93.08% (5)

hvorfor skulle det være en fejl at man kun kan stikke ud på head to head med en masse kører imod nicki? altså kan være bookien bare godt kan lide nicki hehe.
dog kan det være mig der ikke helt forstår ordentlig hvad du skriver..

05-06-2010 23:52 #6| 0

Det kan være det har fjernet bettet, men nævn gerne bookie næste gang. Nogle gange fjernes et marked eller sættes i bero så tag det bare roligt. tværtimod tror jeg det er -ev at skrive til dem da det giver dem en grund til at tro at du er i ond tro som de sikkert har skrevet i tc. Hvis du er vindene skal de som regel ikke have meget grund til at smide dig ud

05-06-2010 23:56 #7| 0

LOL

Tror desværre ikke, jeg er vindende i sportsbetting :)

Men ja, skulle måske bare have holdt min kæft.

Forleden tilbød de mig en bonus, jeg vidste, jeg ikke var berettiget til - tog den obv ikke.

Nu kommer de med odds der formentlig ikke holder vand - skal måske finde en ny bookie ;)

06-06-2010 00:00 #8| 0

"Forleden tilbød de mig en bonus, jeg vidste, jeg ikke var berettiget til - tog den obv ikke."

Hvorfor ikke?

Og lad være at skifte bookie - udvid!

06-06-2010 00:23 #9| 0

LOL

Der er btw endnu ikke kommet en afklaring - det gælder også mine øvrige væddemål som der ikke kan herske nogen tvist om.

06-06-2010 01:27 #10| 0

Vi magter stadig ikke lige at komme med en afklaring på noget som helst.

Hverken tvivlsomme som sikre bets.

Jeez

06-06-2010 01:54 #11| 0

Så selv at de havde de odds på Nicky på Bet24, men blev overbevist over at det ikke var en fejl, da de rettede nogle af oddsene til efter 4 og 8 heat.

Så tror ikke der er nogen grund til at have dårlig smag i munden. :)

/Victor

06-06-2010 13:40 #12| 0

Ja min lovede mail er ikke tikket ind endnu.

Men pengene står på min konto :)

Hvis de virkelig får lov at stå, er det sikkert det bedste bet jeg nogensinde har indgået.

08-06-2010 13:30 #13| 0

Fuck hvor dårlig stil, så står der - kr. på min bettingkonto nu, efter de har udbetalt for oddset, hvorefter der går 1 dag og så har de cancelled oddsene og trukket det udbetalte tilbage. Dårlig stil B24.!!!

08-06-2010 20:59 #14| 0

Jep, de har nu 2½ døgn efter min første forespørgsel og længe efter gevinsten er tikket ind hevet det retur.

De vil ikke afvise oddsene ændrede sig under grand prixet - men det betyder jf. dem ikke, at det nødvendigvis stadig er muligt at spille på det (selvom de altså har holdt øje med markedet og reguleret deres odds efter dette).

De har sikkert lavet en brøler, hvilket er OK. Men synes også det er lidt skidt, de kommer med det så sent. Specielt når jeg forsøgte at få tingene afklaret flere gange under grand prixet.

08-06-2010 21:39 #15| 0
ROI: 85.71% (1483)

Så freeroll'ede de sq den alligevel.....wd Bet24

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar