VM-fodbold i Vegas

#1| 0

Hej

Er der nogen her på pokernet der kan anbefale et sted i Las Vegas hvor man kan se Danmarks indledende kampe under fodbold-VM i Sydafrika?

Ved godt der sikkert er rigtig mange muligheder, men med fare for at drukne i de tilbud denne by byder på af sådanne steder - så ville jeg da lige forhøre mig her på sitet om der var nogen der tilfældigvis kendte et par fede steder.

Det kunne så samtidig være en slags mulighed for at lave en form for "tilholdssted" for de danskere/PN´ere der måtte befinde sig i Vegas i den periode Danmark spiller, som vel at mærke også vil se Danmark spille :-)

Et andet spørgsmål.. - Er det rigtig kalkuleret frem at Danmark spiller første kamp kl 05 mandag morgen (Vegastime)

04-05-2010 16:36 #2| 0

første kamp:

14.juni 13.30 CET

PDT er 9 timer efter os, så der skal trækkes 9 timer fra...

Så kampstart Vegas-time er 04.30

04-05-2010 17:02 #3| 0

Jeg er ligeledes at finde i Vegas under VM, og et dansk "tilholdssted" lyder da som en rigtig god ide.

Det er min første tur til Vegas, så hvor det skal være vil jeg lade andre mere kompetente folk om...

04-05-2010 17:10 #4| 0

Jeg er i Vegas med 2 venner under hele VM. Kunne være fedt at finde et fælles sted at se kampene sammen :)

04-05-2010 17:11 #5| 0

Crown&Anchor er et godt bud

04-05-2010 18:59 #6| 0
OP

@Zaphod

Har lige googlet mig frem til dit forslag. Det ser bestemt ikke dårligt ud, tak for det tip..

www.crownandanchorlv.com/index2.html

Syntes det kunne være super fedt hvis man på en eller anden måde kunne få noget danskertræf stablet på benene på Crown&Anchor til Danmarks 1. kamp. Min kammerat og jeg vil ihvertfald tage derhen og heppe på de rød/hvide :-)

04-05-2010 20:42 #7| 0

I kan da bare leje et værtshus et sted i USA :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar