PNVA: Kessler vs Froch

#1| 0

Er der nogen herinde som har en ide om den kamp kan streames over nettet? Udfra erfaringer fra tidligere store boksekampe?

18-04-2010 20:54 #2| 0

Jeg så Kesslers kamp sidst over nettet via www.atdhe.net/index.html

Der skulle lige hentes et program der hed veetle, men ellers kørte det upåklageligt...

Håber og tror også man denne gang kan streame det fra dette link

18-04-2010 21:30 #3| 0

Den vil helt sikkert være at finde inde på www.myp2p.eu/index.php?part=sports .

18-04-2010 21:38 #4| 0

Som de to. Men ellers find en masse gutter og drik og hyg jer. - Og betal de 50-100 kr. det kommer til at koste. :) Mindst lige så meget værd som det andet.

18-04-2010 21:50 #5| 0

Kan godt forstå at de vil sparre deres penge, han får alligevel røvfuld.

Og så er han en landsforræder, der forlader sit land for at sparre i skat.
Han glemmer bare at der ikke var noget galt med at modtage team dk penge da han var amatør, så han kunne blive så god som han blev.

Kan være det kun mig der har den opfattelse....

18-04-2010 21:58 #6| 0
Administrator

hehe matvic.. Jeg kan sgu godt være en anelse enig med dig. Men samtidig er det sgu grineren at du skriver "sparre" i skat om en bokser ;)

18-04-2010 22:01 #7| 0

lo @ team dk "støtte". Ja der er et netværk af klubber og turneringer der delvist er sponsoreret af offentlige midler men det er ligeså meget rettet mod bredden.

Hvis man vil være prof. idrætsudøver skal man sgu' selv gøre arbejdet. Og så er det også i orden at man selv høster gevinsten.

18-04-2010 22:05 #8| 0

@Matvic

Nu kender jeg ikke noget til at han er flyttet, men tror du ikke at han har betalt den støtte tilbage i form af skat?

18-04-2010 22:05 #9| 0

Er der nogen der ved hvilken dommer der er sat på til kampen? indtil videre har vi jo set en stribe af 'hjemmebane' dommere og hvis man skal spille på den kunne det være interessant at vide om tendensen fortsætter :)

18-04-2010 22:22 #10| 0

@krabbefar
Jo kan godt være, men han havde vel heller ikke været det han er nu uden den. Så takker man vel og giver tilbage som tak??? Han render jo rundt herhjemme hele tiden konstant.
Jeg ville kunne forstå det, hvis det var for at få bedre trænings muligheder.

18-04-2010 23:40 #11| 0

@ Matvic

Hvor er det lige Kessler har brugt støttekronerne hvor han ville have store mangler i dag og aldrig være blevet til noget hvis ikke han fik dem?

18-04-2010 23:51 #12| 0

@bobby
Han har så vidt da haft en masse landskampe for dk gennem sin amatør karriere. Der var da her han virkelig rykkede sig. De fik da en masse støtte til bla træner, landskampe og div træningsophold.......som han nød godt af. Han lærte det ikke ved at løbe rundt i christianshavn som han gerne vil have det til at lyde som.

Tag ikke fejl af at jeg synes han er den bokser i dk, der har klaret sig bedst.

19-04-2010 00:14 #13| 0

@Matvic

Mon ikke det er at gå en smule for langt at kalde manden for landsforræder?

19-04-2010 01:58 #14| 0

@espeex
Jo måske;-)

19-04-2010 02:08 #15| 0
HIJACK!

Er der nogen som ved, om den bliver vist et sted i Århus?
19-04-2010 04:59 #16| 0

Har intet imod at betale f.eks 100,- pr. hvis man er nogle stykker.
Men de danske kommentatorer er så elendige.

Så for første gang boksning med amerikanske kommentatorer da kessler boksede mod ham tyskeren for noget tid siden.

Skal aldrig se boksning med danske kommentatorer efter det. De amerikanske var klasser bedre

19-04-2010 16:48 #17| 0

@Matvic

Er din holding den samme til Eastegate og andre pokerspillere der flytter ud af Danmark?

Hvis jeg en dag begyndte at tjene kassen på noget der ikke behøvede at holde mig i Danmark, så vil jeg også kraftigt overveje at flytte.
Gider ikke betale til alt det lort vi går og betaler skat til.

Og jeg har endda også tidligere modtaget offentlig støtte. Primært via SU men også under en arbejdsløshedsperiode.

19-04-2010 16:50 #18| 0

...når det er skrevet, så er jeg dog heller ikke stor Kessler fan og ved ikke helt hvem jeg holder med.

19-04-2010 17:30 #19| 0

hmmm,

Jeg ved ikke om man kan sige Kessler ikke giver noget tilbage.

Betales der ikke Skat/moms af billetterne til stævnet?
Betales der ikke moms når folk køber kampen på TV?
Betales der ikke moms/skat af de fadøl der købes under kampen
betales der ikke moms/skat af de penge busfirmaerne/flyfirmaerne og togfirmaerne får ind via denne kamp.
Betaler arrangørene af kampen ikke Skat af de penge de får ind?
Betaler diverse studieværter ikke Skat af den løn de får for deres arbejde under kampen.

Og sådan kan man blive ved.

19-04-2010 17:46 #20| 0

HIJACK

Er jeg den eneste der synes at reklamen der kører non stop for kampen er alle tiders mest irriterende reklame. Ja, selv mere irriterende end Wozzy's stemme i den der Europæiske rejseforsikring reklame....

19-04-2010 18:10 #21| 0

for slet ikke at tale om fodboldspillere der flytter ud af lille danmark, sick, de burde være tvunget til at spille i superligaen så de kan betale skat, som tak for alt det græs de har betrådt her i landet.

hepper sgu egentlig på Froch, uden mogens palle findes der ikke en dansk bokser der kan vinde bælter.

19-04-2010 18:28 #22| 0

er der seriøst ingen der ved hvem der skal dømme kampen?

21-04-2010 09:28 #23| 0

Hvilke udenlandske kanaler sender den?

Har helt glemt hvor jeg streamede sidst, det var satme god kvalitet..

22-04-2010 21:01 #24| 0

Jeg er desværre til 60 års fødselsdag på lørdag og der kan de ikke modtage PPW-tv.
Er der nogen som ved om der er lagt links ud til streaming endnu? Ville gerne have fat på linket inden lørdag, da jeg ikke har tid til at sidde og lede alle siderne igennem under fødselsdagen :)

Har kigget de 3 sider igennem og kan ikke finde det på nogen af dem.

På forhånd tak.

22-04-2010 22:07 #25| 0

@aurvandill
Nu r situationen anderledes med pokerspillere fordi pokerspillere generelt ikke har vidst om de måtte leve af online pokeren.
Men ellers er min generelle holdning den at hvis man forlader sit land udelukkende for at spare i skat. Altså ikke ønsker at betale til de udgifter vi har i dette land, så kan man for min skyld blive væk.
@live
Dårligt argument:-)

23-04-2010 02:17 #26| 0

bumber lige for at andre ka se samt jeg ka finde den ved search lørdag ;)

23-04-2010 19:43 #27| 0

Vi har modtaget en skriftlig henvendelse fra Viasat der var noget kede af denne tråd. De gør opmærksom på at den opfordrer til ulovligheder og bryder med PokerNets interne regler:

7. Indlæg og privatbeskeder må ikke indeholde links til diskussion af, download af, anden distribution af copyrighted materiale, det være sig film, serier, bøger eller andet materiale som distribueres over nettet. Denne regel er indført, da vi ikke ser nogen grund til at sidestille pokeren i Danmark med ulovlige aktiviteter.

Lige nu lader konklusionen til at være at ingen steder viser kampen, og det bedste for alle ville være at ende diskussionen her.
For PokerNet: Så vi ikke løber ind i ballade med Viasat eller andre.
For Viasat: Så folk kan betale for det produkt de selv har købt.
For jer: Fordi stedet nok bliver raided hvis I finder og nævner et sted der viser den ulovligt.

Så kan vi ikke stoppe den i al fredsommelighed, og ikke skulle rode os ud i noget med hverken jer, os eller Viasat? Jeg vil opfordre til at sidde et par gutter sammen med et par øl, pizzaer og en fælles lovlig boksekamp, hvor I har lagt en lille skilling hver især. Kessler vinder i øvrigt på point. (Jeg har set den før på svensk tv)

23-04-2010 20:34 #28| 0

Nogle der ved, hvordan det fungerer, når man har købt adgangen fra YouSee, hvilket jeg har (har deres digitale boks)? Jeg tænker på, hvilken kanal der viser kampen? Bekræftelsesmailen fra YouSee og deres hjemmeside indeholder ingen oplysning om dette, og det kan ikke passe, man skal til at ringe til deres support for at finde ud af det. ;o)

23-04-2010 21:31 #29| 0

I bør se Haggler - Hearns i stedet. Klassekamp, samme vægtklasse (mener jeg), og et niveau som er langt over super six serien.

www.youtube.com/watch?v=qHqEUX2Vw6k&feature=related

www.youtube.com/watch?v=EJLmjsnD09w&feature=related

23-04-2010 21:34 #30| 0

@huckleb - jeg har købt via Viasat, der er den på kanal 91 og der står jeg har købt kampen, desvære ved jeg ikke hvordan YouSee gør

23-04-2010 21:53 #31| 0
Kan godt forstå at de vil sparre deres penge, han får alligevel røvfuld.

Og så er han en landsforræder, der forlader sit land for at sparre i skat.
Han glemmer bare at der ikke var noget galt med at modtage team dk penge da han var amatør, så han kunne blive så god som han blev.

Kan være det kun mig der har den opfattelse....


Lettere ironisk at klandre en mand for at ville "sparre" penge i skat, når man selv er villig til at se boksning via ulovlig streaming, for at "sparre" pengene til signalet.
23-04-2010 22:01 #32| 0

Majaline spot on! :)

23-04-2010 22:07 #33| 0

@huckleb

det står på yousee´s infokanal tekst tv, hvilke kanal kampen vises fra, og det er kanal 123

23-04-2010 22:48 #34| 0

@n00b

Jeg sakser lige fra betxpert, der har lavet en imo ganske glimrende analyse af kampen.

"Jeg forventer ikke, at der bliver de store kontroverser ved denne kamp...

Kamplederen bliver den rutinerede canadier Michael Griffin, som har dømt store kampe før og gjort det fint, bl.a. Bradley-Holt og Pascal-Diaconu.

Dommerne der scorer ringside er desuden garvede, jeg kender ikke den ene belgier, men både Daniel Van De Wiele og Guido Cavallieri er glimrende normalt."

24-04-2010 00:10 #35| 0

@daddyking

Kanal 123 informerer om, at bestilling er gennemført og udstyr korrekt installeret. Tak for hjælpen.

God kamp!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar