pokernet.dk - velkommen til forsiden

#1| 0

Lidt sjovt d.d. at gå ind på forsiden af pokernet.dk

De tre af nyere dato der har flest kommentarer, er;

Navn tíl hund

24-timers bøf

TV-serier


Og så er der nogle i dette forum der syntes at staking delen af pokernet skulle ha været væk - wauw!.

/Henrik

15-12-2009 11:54 #3| 0

nurse +10000000000000000000000

15-12-2009 11:54 #2| 0

Stakingdelen FTW!

15-12-2009 11:54 #4| 0

Ikke helt, men tæt på:)

15-12-2009 11:56 #5| 0

Super indlæg.

tænkte på den anden dag, at der burde være en side for sig selv med offtopic. Ligesom staking.

15-12-2009 11:59 #6| 0

grudgematch imellem PN og staking forummet ?

15-12-2009 12:05 #7| 0

@brixen

Nej, glemte jo

I hvilket land kan jeg starte min pokerkarriere.

Går man så ind på analyse dele ( og her kan man jo argumenter for kvalitet fremfor kvantitet) er der ikke eet eneste indlæg der når over 30 og det et så over flere dage).

Mener såmænd bare, at pokernet har været smarte at lave deres staking del, men også bliver nød til at tænke længere frem. Skal det her være et off-topic forum for pokerspillere - eller skal det være mere kvalitativt. Hvorfor er der så mange - af alle pokernets brugere - der vælger at lave off topic indlæg, istedet for at bruge analyse delen. Måske, og kun måske (for det handler jo også om trafik på sitet), er det med begrundelse i, at såfremt man smidet et indlæg i analyse delen får meget hurtigt på tuden af arrogante ikke-vindende spillere ( heri skal ligges, at pokernet faktisk har stort vindende spillere, som sjovt nok kan svare på en kontruktiv måde).

Nå, men vil da også bare gå iseng.

/Henrik



15-12-2009 12:10 #8| 0

Hvad giver du kæresten i julegave?

15-12-2009 12:12 #9| 0

@Epix

Blevet skilt i år, derfor jeg har tid til at lave et sådant indlæg. Men satser da på, at hun får en ny kæreste i julegave. Ville være godt for hende.

/Hernik

15-12-2009 12:33 #10| 0

#Henrik

Det var nu nærmere en overskrift på et topic, der var på forsiden for 25 min siden :)

15-12-2009 12:53 #11| 0

Off-topic kategorien er beregnet til poker-relaterede tråde der ikke passer ind i de kategorier der allerede eksisterer. Langt størstedelen af PN vælger dog at bruge off-topic kategorien til tråde der intet har med poker at gøre.

15-12-2009 13:01 #12| 0

Jeg husker DTM for år tilbage sagde, at off-topic fungerede til ikke pokerrelaterde topics, da der var en brok over netop dette..
Mindes ligeså at der var langt flere poker indlæg og hyg dengang.. - Men det er svært at brokke sig, når man selv ofte ender med at posts i disse OT tråde!

@Mr. Nurse
Held og lykke Mr. Nurse.. Lad os håbe det ikke blir en blød pakke, som man siger.. :)

15-12-2009 13:06 #13| 0

Arrrhhhh, eeeejjjj,, eeejjj......

15-12-2009 13:34 #14| 0

@TopperH

Nej. Off-topic er til ikke-pokerrelaterede indlæg. "Diverse" skal bruges til det du siger.

15-12-2009 13:38 #15| 0

opdelingen bør være at staking bliver et seperat forum, med analyser, ot osv, det er allerede et forum for sig selv.

Det normale forum bør kun være til pokerrelaterede ting, og der hvor der er analyser nu burde der være en OT katagori til alt der ikke omhandler poker og tråde herfra vises ikke på forsiden i det normale forum.

15-12-2009 13:43 #16| 0

@Live

Tror ikke vi skal regne med nogle store ændringer i forummet før version 2.0 :)

15-12-2009 13:45 #17| 0

nu er det heller ikke store ændringer, men udelukkende flytning og oprettelse af katagorier :O) tager vel 20 min max.

15-12-2009 14:27 #18| 0

@mr-nurse

At der ikke er mere end 30 besvarelser i analysetråde, har vel nok noget at gøre med, at det oftest er ret nemt at blive enige, og der typisk blot er tale om et "linje-tjek".

En analysetråd på mere end 30 (saglige) indlæg har næppe meget med analyse at gøre, men mere end "jeg vil ha' det sidste ord og have ret" tråd :)

Ej, ved det ikke. Men jeg synes faktsik at PN er blevet bedre her på det sidste. Kan ikke forklare hvorfor, det er bare min opfattelse. Mere kvalitet i analysetrådene, og flere af de gode er begyndt at poste igen/mere.

15-12-2009 14:46 #19| 0

OT-tråde >>>>>>>>> Stakingforummet.

15-12-2009 14:48 #20| 0

Analyse forummet er i sig selv en form for ironi.

Jeg har personligt ingen interesse i at hjælpe andre til at dygtiggøre sig, og som prof pokerspiller må det da ikke give nogen mening at oplære sin fiskedam.

PN er jo bare et sted man går hen for at læse om lidt sjove ting og sager, det er ikke her man bliver god til poker.

15-12-2009 15:52 #21| 0

Jeg synes lige du skal læse 24-timers bøf tråden og prøve det først, før du nævner den med de andre!

15-12-2009 15:52 #22| 0

Så lang tid diverse tråde, har deres egen kategori, synes jeg det er helt fint, for så kan man bare fravælge de kategorier, man ikke ønsker at læse.

Når du nu selv nævner PNs forside, så ville jeg, hvis jeg var PN-adm sørge for, at de indlæg man ser på PNs forside, kun er indlæg fra analyseforummet.

Selv har havde jeg intet mod stakingtrådene, før alle de her han-skylder-mig-penge-tud-tud-tråde kom på banen. De var sørgelige, og selv om de ikke var mange, så irriterede de mig grænseløst. Derfor er stakingkategorien p.t. lukket af for mit vedkommende. Men hvis du fortæller mig, at disse tråde er væk nu, så vil jeg nok åbne for denne kategori igen.

Ih8twos:
Jeg har personligt ingen interesse i at hjælpe andre til at dygtiggøre sig, og som prof pokerspiller må det da ikke give nogen mening at oplære sin fiskedam.

Nu kan man jo også være åben for den mulighed, at man ved at poste et godt råd, måske får et endnu bedre tilbage, så man selv bliver bedre.

Denne sidste sætning kunne i øvrigt også fint være møntet på mig selv, da jeg ikke poster særlig meget i analysetrådene, men det skyldes mere, at de fleste analyser regner i BB og taler om cashtaktik, hvor min interesse ligger mere i tourstrategi, hvor jeg regner i M (CSI).

15-12-2009 16:00 #23| 0

Måske fordi folk ikke gider snakke om poker hele tiden, de fleste her inde bruge nok 2-7 timer på poker dagligt og så vil man gerne snakke om noget andet end poker mens man grinder.. Hører tit folk der skriver " det er et poker forum" klap nu i ! for mig er det et forum for poker spillere og vi som alle andre mennesker snakker squ om andet end poker non stop, så jeg synes det er en gang ævl..

15-12-2009 16:11 #24| 0

RygNuVidere +1

15-12-2009 16:12 #25| 0

Jeg er desværre uenig Holstt..

De sjældne guldkorn man kan samle op herinde opvejer langtfra den viden jeg kan give (omend det lyder arrogant)


Jeg vil medgive at det hænder man lærer noget, men som mtt spiller tror jeg mere eller mindre den eneste jeg har fået noget ny "wauw" info af er jungleras.

resten er ren "fold preflop", "raise mere"

agree to disagree gætter jeg på.

15-12-2009 16:14 #26| 0

Tryk på dit navn oppe i login vinduet -> Tryk opdatere profil -> Fjern offtopic i "Kategorier der skal vises på siden over seneste aktive tråde?".

Wolla. Du vil aldrig nogensinde have brug for at brokke dig igen over offtopic(Medmindre funktionen ikke virker). :)

15-12-2009 17:14 #27| 0

@Ih8twos

Det er netop Jungleras og c_hope der har givet mig nye input i de meget få analysetråde, jeg har startet. Men der er flere som kan nævnes, når jeg betragter analysetrådene over en bred front. Desværre meget få tourstrategianalysetråde. 8(

Og .. .. .. MPN hvor er du henne?

Og ... ... ... måske har du i øvrigt ret ... ... ... kun måske.

Hvis PN nu hyrede Jungleras, til at kommentere/besvare de 10 bedste (efter Jungleras' bedømmelse) tour-"indlæg" om måneden i analysekategorien, så tror jeg, vi er en del, der nok vil poste lidt mere i denne kategori.

15-12-2009 17:19 #28| 0

holstt, se analyse tråden der er hottet i stakng, der er mere tur strategi derinde (kommer der ihvertfald) hver uge end der kommer på et årti i den normale analyse.

15-12-2009 17:46 #29| 0

Der sku mange tråde der overhovedet ikke handler om poker :)
Men det synes jeg egentlig også er lækkert nok, hvis man skal have svar på noget, så smider man sku bare lige en tråd op :)

15-12-2009 19:16 #30| 0
@Live

Det ser sgu ud! Altså det der omhandler tours.

En masse naive spørgsmål popper op i mit hovede:

Det der zippyshare? Er det videoklip?
Jeg klikker på linket og downloader?
Hvad får jeg så downloadet, - et program? Eller "full HH"-video fra MTT plus et program, der kan afspille videoen?

Er der mundtligt kommentar fra spillerens side på videoen?
Eller er kommentaren skriftlig?
Eller hvordan?

I den kommende weekend vil jeg sgu lige se lidt nøjere på stakingforummet, - det ser klart ud til at have udviklet sig.

8)
15-12-2009 19:28 #31| 0

holstt: det er stadig et work in progress, min pc crashede så mistede nogle gode HH.
Zippishare er et sted man kan dele filer.

de filer du henter er til den replayer der er linket til i tråden.

når du åbner en fil i den replayer så vil du kunne se den MTT præcist som hvis du selv spillede den, dvs det ser ud som stars softwaren, og du kan springe hænder over der er ligegyldige, sætte tempoet op osv, du kan se en 9 timers tour igennem på 20 min og stadig få alt action med.

der er ingen mundtlige kommentare, men det er muligt at skrive en kommentar til de forskellige hænder, så man kan se dem mens hånden bliver spillet. dvs man kan hente en fil, skrive kommentare til spilleren, og så derefter uploade filen, og ham der har spillet den, kan så se den igennem og få kommentare til hænder han har spillet forkert.

pt er det gået lidt i stå pga min gamle pc crashede, men jeg har en del der venter på at blive uploadet.

derefter er det meningen det skal udvikles, så det deles op i analyse videoer hvor brugerne kan lægge op og få kommentare, samt strategi videoer, hvor gode regs kan lægge deres op som hjælp til andre.

imo er der rigtig gode muligheder i dette koncept for MTT spillere, fremfor analyser af enkelte hænder

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar