Hvad vil I have? Sig frem!

#1| 0

Hej alle.


Der har længe ikke været opbakning til vores kvartalsturnering på Fortune Poker (Dette skyldes også vores til tider langsomme udmeldinger på området.)

Vi har derfor besluttet, at den sidste kvartalsturnering bliver holdt i februar. Vi skal derfor have noget andet at sætte i stedet for.


Vi vil meget gerne have idéer og inspiration, til hvad I synes er spændende.

Skriv jeres ønsker og så vil vi finde ud af, hvad der kan lade sig gøre, og hvad der rammer bredest.


Mvh,
PokerNet Teamet

07-12-2009 19:22 #2| 0

Fortunes største problem er uden tvivl et ultra nittish netværk uden særlig meget action. Men det kan PN jo ikke gøre ved, og derfor er dette svar ikke særlig konstruktivt.

Det var ellers fantastisk, da top 3 i jeres kvartalsturneringer kom til WSOP.

07-12-2009 19:40 #3| 0

@Vanvid

Helt bestemt - men dengang var der også mange flere spillere = større value.

Jeg synes nu ikke Fortune er spor nittet, og ved ikke hvorfor alle synes det. Jeg spiller normalt nl100.

07-12-2009 19:58 #4| 0

Det er da vanvid hvad vanvid skriver (sig det hurtigt 5 gange :)
Jeg synes ikke det er nittet.

Nå til sagen:
PN har slet ikke gjort nok for denne kvartalsturnering.
Jeg synes det er en super måde at få mere end de 30% som tillades og så altid frem til en chance for store præmier for en lille indsats en gang i kvartalet.
MEN PN/fortune virkede næsten som om de håbede vi glemte touren. Til trods for opfordringer ville I ikke skrive datoen FØR kvartalet. På denne måde kunne mange ellers fra starten vide, om de overhovedet havde mulighed for at spille tour'en.
Endvidere har de sidste par tours først kommet (for sent btw) efter PN-brugerne begynder at oprette tråde om det.

Forslag
Giv det en chance et kvartal mere - og så gør noget for det.
Skriv datoen laaang tid før.
Lav en PN-tour med noget lir. Jen+James må lige oppe sig også

Hvis I er fast besluttet :( på at stoppe så er det optimale er vel at man bare fik mere rb, men der er vel regler for den slags...
Så hvad må I?

- lodtrækning?
- fest for pengene?

07-12-2009 20:01 #5| 0

@Junior

Vi må self. ikke give mere end 30% RB, men vi må næsten alt andet :)

07-12-2009 20:04 #6| 0

Du tænker kun Fortune og kun for folk der har lavet et hvis antal point derinde? :)

07-12-2009 20:05 #7| 0

Derudover giver jeg dig selvfølgelig ret i, at udmeldelsen omkring kvartalsturneringen har været dybt kritisabel. Sådanne ting vil ændre sig, nu hvor jeg er kommet ind i billedet som promotion-guy, det lover jeg :)

07-12-2009 20:06 #8| 0

@kentkay

Jeg tænker KUN for Fortune, men for ALLE der spiller derinde. Uanset hvor mange point de har.

07-12-2009 20:07 #9| 0

Ok - ja jeg mener nu stadig en kvartalstour er vejen frem :)

Men få da forhandlet med Witten - han vil da sikkert matche Fortune!
Og han har vist sig klar til noget lir herinde :) (Rwanda senest)

07-12-2009 21:12 #10| 0

"Vi har derfor besluttet, at den sidste kvartalsturnering bliver holdt i februar. Vi skal derfor have noget andet at sætte i stedet for."

Vil det sige at der kun kommer en mere? der har kun været 2 i 2009 + en i januar som blev udsat i 2008, så vi mangler vel 2 turneringer?

07-12-2009 21:22 #11| 0

Kan i ikke bruge pengene på et nyt interface og en quote-funktion?

07-12-2009 21:50 #12| 0

@donkey +1

Rimelig sikker på folk er blevet snydt lidt her :) Der var nogle problemer sidste jul som gjorde han en kvartalstour blev rykket til januar mener jeg, og den blev af en eller anden grund taget som en tour i det nye år og der gik derfor meget lang tid inden der kom en mere.

Siden tror jeg faktisk kun der har været 2 maks, hvilket jo ikke kan passe.

Men til lidt konstruktiv kritik så tror jeg mange af dem som raker en del føler sig lidt snydt. Det gør de fordi det er så let at komme med i denne tour, og det der bliver alle dem som raker meget der bare skyder penge nedad i pyramiden hvis man kan sige det sådan.

Jeg er sikker på jeg har raket mig til mere end et sæde i wsop på den deal, men har kun fået et par entries til 100k for det, og det er der jo ikke meget value i, medmindre man lige shipper den foran 700 andre.

I praksis tror jeg ikke det ville kunne hænge sammen, men en bedre opdeling af hvem som kan deltage ville være at foretrække.

Ved ikke om det er tilladt på boss, men måske man kunne lave nogle valgmuligheder istedet for en tour. Så at man fx kunne vælge at få converted den value til noget andet

- FPP som tæller mere end de normale og derved kunne bruge deres shop
- Ekstra bonus måneden efter som man skulle rake fri (dog uden at være en af de der umulige nogle)
- 100k entry
- Andre tour entries
- osv

Aner som sagt ikke om man må det eller om det kan lade sig gøre, men det var en ide.

07-12-2009 21:58 #13| 0

Point race selvfølgelig! Så får man også efter hvor meget man raker sådan ca

07-12-2009 23:16 #14| 0

@MichaelS

Jeg skal nok tjekke op på om vi rent faktisk mangler én!

Tour entries kunne sagtens være en mulighed

@Junior

Har vi tænkt på - er bestemt en mulighed.

07-12-2009 23:34 #15| 0

Personligt synes jeg de her kvartaltours har virket super gode, men jeg har desværre aldrig selv haft mulighed for at spille en. Nu har jeg imidlertid kommet igang med pokeren igen, og spiller udelukkende på fortune, så jeg synes bestemt i skal fortsætte med disse kvartalturneringer, men så samtidig gøre noget mere for at fremhæve denne del af jeres deal med Fortune. Der er jo super value i de tours - det tror jeg bare ikke folk er helt klar over.

Ville være ked af at disse tours blev erstattet med endnu et af de evindelige races.

08-12-2009 09:30 #16| 0

Godt løfte fra den nye promotion guy :)

Evt behold tour'en på Fortune (med tidligt fastsattet datoer!)
og lave race på Classic/witten :)

08-12-2009 09:49 #17| 0

Drop Fortune og lav en fast deal til PN's spillere på Classic og efterlys i en tråd inden i laver aftalen hvad folk ville foretrække af promotions udover 30% RB og signup bonus.

08-12-2009 10:00 #18| 0

Syntes som sådan også at kvartals-turneringerne er en rigtig fed ekstra value, og syntes det er super ærgeligt at "værdien" af dem er faldet så drastisk. Derudover er jeg som flere andre overbevist om, at der er gået mindst en tidligere kvartals-turnering i glemmebogen. Så vidt jeg husker blev den sidste spillet i februar (http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=172544) ?! Det var i den periode jeg spillede regular på Bossen, og syntes jeg kan huske omkring April at der var snak om at 1 eller flere turneringer manglede og skulle stables på benene??

Alternativer til kvartalsturneringerne kunne være:

- Value i form af optjente FPP's kunne bruges i shoppen
- Kvartals rake/raked hands leaderboards
- Gode gamle kvartalsturneinger (Med mere styr på datoer/info)
- Et PN tour-leaderboard

Jeg kan rigtig godt lide bossen, og mener til forskel fra mange andre at niveauet stadig er rigtig blødt derinde (NL50-100-200) Og hvis der blev taget nogle ordentlige tiltag i PN-dealen er jeg overbevist om at jeg ville smutte tilbage på fortune-aftalen!

- Da Donk

08-12-2009 13:05 #19| 0

Super godt med input. Man må desuden meget gerne skrive, hvis man bakker op om et allerede nævnt forslag.

08-12-2009 13:13 #20| 0

Som MichaelS

- Ekstra bonus måneden efter som man skulle rake fri (dog uden at være en af de der umulige nogle)
- 100k entry
- Andre tour entries

Alternativt en kvartalsvis kvartalsturnering ;-)

Droppe Fortune? Nogen har drukket af natpotten!!

08-12-2009 13:51 #21| 0

Jeg synes vi skal beholde kvartals turneringerne der har været kæmpe value i de tours, hvis der ikke længere er til et EPT main event seat, så lad os spille om nogle online tour entries.
Personligt foretrækker jeg f.eks. 5- 10 buy ins til 100k i stedet for et 1000€ side event til et EPT

men lidt mere styr på datoer mm. ;-)

08-12-2009 14:13 #22| 0

@DonkeyKong

Der er OGSÅ 10 BI til 100k :)

08-12-2009 14:16 #23| 0

Fortune er da <3 Jeg synes faktisk også deres software er blevet ganske fin efterhånden.

Jeg stemmer klart for enten noget bonus (reload eller automatisk) eller evt. turneringer af en art...

08-12-2009 14:19 #24| 0

@ DonkeyKong, der jo allerede 5-10 online entries + 2 live sæder.

Men ang. topic:

Jeg stemmer for, at få får FPP, som vi kan anvende i deres shop. Derved får dem der raker mest også mere ud af det end dem, som raker mindre.

08-12-2009 16:36 #25| 0

@cje1234
Det ved jeg godt, men det jeg mener er at hvis der ligesom sidstegang er et 500 eller 1000€ side event sæde til vinderen, vil jeg ligeså gerne have 100k billeter eller lign. for samme værdi istedet for.

+ 100k entry til 2.-10 pladsen

Jeg vil selfølgelig helst vinde et EPT main event sæde ;-)

11-12-2009 18:01 #26| 0

Bummelum

19-12-2009 20:13 #27| 0
Bump for updates på manglende kvartalsturneringer i perioden februar 2009 til nu!
20-12-2009 16:07 #28| 0

45% rakeback hvis man raker for over 1000€ pr. måned?

Ved ikke om dette er lovlig? har dog en m8 som får det på bossnetværket.

20-12-2009 17:10 #29| 0

Hvad vil I have? Sig frem!

- En god håndfuld vil vidst gerne have svar fra SNG Racet?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar