Stake tudetråd og advarsel

#1| 0

Tidligere på året lavet jeg en stakeaftale med Zeelogic og jeg er blevet brændt frygtelig af ...

Jeg kom med et oplæg som jeg selv anser for at at være fair and square - faktisk måske lidt unikt ved at jeg går ind og giver 40xbi og åbent erkender at sng poker er med varians.

Oprindeligt slået op her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=193992

Jeg har rykket og rykket for at høre hvordan det gik - men der er ingen respons hvilket man som staker ikke ligefrem sidder og griner af ...

Jeg synes jeg stiller nogen ret fornuftige regler op - og alligevel har jeg brændt fingerne ... hvad gjorde jeg forkert - på daværende tidspunkt kunne jeg ikke søge mig frem til "snavs" omkring det navn der skulle få mig til at bakke baglæns ....

Jeg klarer mig nemt uden de 90 dollars - hvorimod tilliden nok har lidt skade for mere end de penge - var ellers frisk på at få nogen sng-lowstake heste ud at arbejde ... men nu spiller jeg BJ for de penge der er i overskud til det :)

En lille tudetråd og advarsel til jer andre der måtte involvere jer med Zeelogic

29-11-2009 01:47 #2| 0

sygt....søgte selv i din tråd. Håber virkelig han kommer frem fra skjulet og får dette afklaret så i begge er tilfredse.

Håber det bedste for dig

Kim

Btw egentlig MEGET lang tid siden vi har set til ham herinde nu du bringer det på banen

29-11-2009 01:52 #3| 0

Der var vist ingen advarsels lamper der blinkede ved ham. Han har været staket flere gange før du lavede en aftale med ham....

Ved dog at han har søgt stake på acemag, hvor han bruger samme nick...

Nikzz har osse lavet en tråd på acemag, der linker til den "mislykkede" deal, for at advare andre.

Men no way du kunne ha' set det komme....

29-11-2009 06:00 #4| 0

Skal ikke kunne sige om der var nogle advarselslamper om ham, men det her er en god reminder til hvorfor man kun skal sende hvad der lige ere nødvendigt. Absolut ingen grund til at sende ekstra $. Så hellere blot overføre flere gange.

29-11-2009 11:00 #5| 0

det er fandme sick efterhånden! - og ja, det er faktisk utrolig lang tid siden man har set noget til ham!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar