Barcelona-Real Madrid

#1| 0

Well jeg ved det er et long shoot men nu prøver jeg.

Mig og en kammerat skal til Barcelona i næste uge og se Barcelona-Inter og Barcelona-Real Madrid.

Billetter til Inter kampen er i hus, men vi mangler billetter til Real Madrid kampen, jeg har forsøgt at kontakte diveres fodboldrejse arrangører, men de sælger kun pakke rejser og da vi allerede har en lejlighed for hele ugen, er det ikke interessant.

Vi var også dernede sidste år og der skaffet vi billetterne af en suspekt mand ude foran stadion, det er helt sikkert også en mulighed i år, men det nu lidt skummelt da man ikke kan være sikker på at de er ægte og de er trods alt ikke helt billige.

Derfor, er der nogen på PN som enten har billetter som de vil sælge eller har nogen kontakter til nogen der kan skaffe eller vil sælge billetter?


N-V-M

20-11-2009 12:59 #2| 0

Hvis du ikke kan finde billetter på nettet, har du kun 1 option ud over at købe uden for stadion inden kampen imo. De sæsonkortholdere der ikke kan komme til kampen har solgt deres pladser tilbage til klubben, og de bliver udbudt til medlemmerne ca. en uge inden kampen. På samme måde bliver nogle af de resterende billetter udbudt fredag d. 27. november kl. 10 til ikke-medlemmer via klubbens billetsystem og sikkert også via. Servicaixa. Så hvis jeg var dig, ville jeg sørge for at finde en internetforbindelse og sidde 100% klar kl. 10 om en uge på:
entrades.fcbarcelona.cat/web/en/entrades.html

Billetterne bliver nok solgt på meget kort tid (glem alt om at få sammenhængende pladser), så hvis det glipper, har du nok ikke andre muligheder end at købe fra en billethaj uden for Camp Nou.

Jeg skal selv derned og se kampen med 2 venner, og det er lidt et problem for én af dem, fordi kampen for en gangs skyld skal spilles søndag, så han ikke kan nå hjem mandag. Han har købt hos ét af de normale ripoff-selskaber på nettet, og ifølge ham ser det meget svært ud at sælge billetten videre.

Overvej at blive soci næste år, hvis du skal derned igen. Medlemsskabet er ikke vildt dyrt ift. hvad man sparer på billetter til de store kampe.

GL

20-11-2009 13:12 #3| 0
OP

^^Vi er medlemmer det er der igennem vi har fået Inter billetter.

Vi skal selvfølgelig også forsøge at få Real billetter den vej men det tror jeg bliver noget nær umuligt.

Der er forresten ikke afgjort endnu om den spilles lørdag eller søndag. (mig bekendt)

Jeg går ud fra din ven ikke har fået billetten tilsendt? skal han afhente den på et hotel eller hvordan forgår det?

/N-V-M

20-11-2009 13:19 #4| 0

Den bliver spillet søndag kl. 19 - bekræftet i dag. Tjek klubbens side.
Hvis I er socis, er salget af resterende billetter torsdag d. 26 november kl. 10, og I har nok en bedre chance for at få nogle billetter.

Min ven får den vist tilsendt på vores hotel, ja. Hvis han ikke tager med derned, skal vi nok prøve at finde ud af, om vi kan sælge den videre til jer. Men det er som sagt kun 1 billet :)

20-11-2009 13:35 #5| 0

Misundelse er en grim ting :s

20-11-2009 14:47 #6| 0
OP

Ok tak for info, så er det bare med at sidde klar kl 10 når de åbner for salget :)

/N-V-M

20-11-2009 16:02 #7| 0
www.leconcierge.dk/

Skriv til dem, de kan skaffe alt.
20-11-2009 16:17 #8| 0

Rullen på Barca!!!

Barca Barca Barcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

20-11-2009 16:44 #9| 0

Mr_hit + 1 obv

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar