Poker forum |
| Forside | Kategorier | Nyt indlæg | Søgning | Vidensbanken | Ordbog | Regler | FAQ |
| ||||
| Nu har det stået på længe nok. For over et år siden (ja ffs) afholdte jeg et pokerspil i min lejlighed hvor 2 grupper af mine venner var inviteret. Gruppe 1 spillede jeg tit 3-håndet med og der havde aldrig været problemer. Gruppe 2 var nogle jeg havde spillet med i et andet spil, men der var heller aldrig noget. Problemet opstår da Henrik Fischer fra gruppe 1 siger han gerne vil spille poker, men det må blive på kredit indtil han får løn. Fair nok, vi aftaler at det er i orden - har spillet meget med ham så jeg tænkte at han var til at stole på. I spillet ender Henrik med at tabe 1550kr. og en gut fra gruppe 2 vinder en stor slat, så selvfølgelig skylder Henrik ham de 1550 som henrik tabte. Problemet kommer snart, der går over en måned hvor jeg 1-2 gange om ugen hører Henrik hvad der sker, først bliver det d.1 så d.1 og det kører bare. Spilleren fra Gruppe 2 begynder at blive utålmodig, og for at redde mit venskab med gruppe2-gutten vælger jeg at overtage gælden. Imidlertid mister Henrik sit job og ryger derfor på noget dagpenge eller hvad han nu fik. Jeg holder derfor meget igen med at høre ham, men foreslår at vi laver en afbetalingsordning der hedder 250 eller bare 100kr om måneden for at trappe gælden ned. Han har ikke råd siger han. Samtidig hører jeg meldinger om at han har begivet sig i Korsør Pokerklub, hvilket jeg jo finder ret interessant. Jeg skriver naturligvis til ham igen og hører, men der sker ikke noget. Han er langsom til at svare og når han endelig svarer er det uden mening. Så skete der noget for ca. 1 uge siden, sammen med min ven i trekløveret snakker vi sammen om at få Henrik til at betale så vi kan spille poker igen, det viser sig nemlig at henrik har fået 10k udbetalt af sin fagforening, men de står på en konto han ikke kan overføre fra (det er lørdag) Han vil gerne spille med og så bare betale mandag. Jeg var meget tøvende, men prospektet om at få mine penge tilbage gjorde at jeg accepterede. I spillet taber han 1000kr, hvoraf de 650 var tabt til mig. Jeg skriver til ham mandag som aftalt, men han svarer tilbage at pengene ikke er kommet ind og at han skal snakke med sin bankrådgiver som åbenbart først har tid på Torsdag. Torsdag skriver jeg så til ham igen, hvad status var. Han siger at det ved han ikke endnu, og er i øvrigt optaget hele dagen. Jeg skriver til ham fredag aften: Hvis du skaffer pengene seneste i morgen Fredag så giver jeg dig 150kr (så han altså skyldte mig 2000 i alt) Han skriver: Oka Jeg forklarer på sms at jeg har i sinde at låne min søsters bil og hente ham hvorend han var (Korsør, København whatever) så vi kunne ordne det. Han er meget langsom til at svare hele fredagen og det er igen de her meget intetsigende beskeder jeg får. Til sidst får jeg dog denne besked, og jeg synes den er så provokerende at jeg bliver nødt til at poste den her: "Li meget er på vej til sverige:) sku hils og sige fra min advokat at alle kan skrive ens navn på et papir og sige de skylder dem pengene så du får ikk en krone plus du skal lade mig være ellers kan jeg melde dig for penge afpresning :) så smut nu ikke" Jeg tror ikke på han har snakket med en advokat, men alligevel. Jeg beklager at dette indlæg blev så langt, men jeg ville gerne fortælle hele historien, så folk selv kan sige hvad de synes. Er der nogen fra Korsør der kender ham eller har set ham i klubben så skriv gerne her i tråden. Hvad gør jeg i øvrigt med det hele? Jeg er ret sur på ham, men har på intet tidspunkt kaldt ham navne eller andre negative ting, da jeg ikke orker en injurieanmeldelse. | ||||
14-11-2009 14:40 | ||||
| Ja man kan sgu nemt blive snydt selvom man låner til folk man kender... Syndt der er så mange bumser som ingen ære har i livet. | ||||
14-11-2009 14:43 | ||||
| Sick flabet, han burde da være i kælderen over ikke at kunne betale og være så sølle! | ||||
14-11-2009 14:44 | ||||
| GAL det var da en lang smøre du fik skrevet her... hmmm tjah jeg kan heller ikke tro på at han har snakket med sin advokat, ved du hvor han bor? Eller har du kun mødt ham i klubben?? Problemet er som han også siger at du ikke rigtig har nogle beviser for at han skylder dig de 2k :( Hvis jeg stod i dit sted og en gut skyldte 2k ville jeg møde op på hans adresse og kræve pengene med det samme!! Hvis han så siger at han ingen penge har må du jo tage hans TV eller bærbar eller noget indtil han har skaffet dig pengene. At gå til politiet holder heller ikke da de ikke vil interessere sig for din sag da det "kun" drejer sig om 2000kr. Hvis ikke du har i sinde at møde op på hans adresse tror jeg godt du kan vinke farvel til pengene.. :( desværre. /Sensation | ||||
14-11-2009 14:48 | ||||
| Sådanne typer kaldes for rotter. Efter den sidste besked, er der klar melding: tæsk mig og ryg en tur i spjældet, eller fuck dig, du ser ikke en cent. Jeg ville fortælle ham, om hvor meget han sælger sin mor/børn/kone for. Konklusion: Nemmeste at afskrive pengene desværre. | ||||
14-11-2009 14:54 | ||||
| Jeg går på insta-monkey-tilt når jeg hører sådan en historie... Du tilbød ham endda at afbetale med 100 kr om måneden!! Udfra din historie gætter jeg på at ingen af jer har specielt "farlige" venner eller at han er en bride. Jeg ville derfor tage derud med en ven og hente pengene. Ikke noget med at gøre ham fortræd. Jeg ville bare hente dem. PhreaX | ||||
| hvis man låner sådan et fjols penge to gange, hvad er man så. må hellere lige sige at jeg selvfælgelig håber du får dine penge tilbage [Redigeret: 14-11-2009 14:55 af Lokeboy] | ||||
14-11-2009 15:23 | ||||
| Tja. Penge til folk man ikke kender bør starte med et gældsbrev. Dette vel at mærke inden vedkommende får en krone. http://www.familieadvokaten.dk/?gclid=COrfto_(...) http://www.blanketkiosken.dk/shop/gaeldsbrev-(...) [Redigeret: 14-11-2009 15:23 af Jensen] | ||||
14-11-2009 15:33 | ||||
| That's poker | ||||
| @Lokeboy Det er rigtigt at jeg kunne have taget nogle forholdsregler, men sket er sket og nu vil jeg bare lige advare alle andre mod ham. Det skal lige siges jeg har spillet med ham i min lejlighed nok 30 gange og der har aldrig været problemer før, derfor jeg stolede på ham oprindeligt. | ||||
| ok var nu heller ikke ment ondt. teksten sagde jo heller ikke noget om at i har spillet 30 gange før :) men håber da du får dine penge tilbage, og selvfølgelig super du advarer andre. | ||||
14-11-2009 16:35 | ||||
| Kender en Advokat poul Fischer fra Korsør - Danmarks største selskabstømmer !! Sønnike? | ||||
14-11-2009 16:37 | ||||
| Du har gjort hvad du kan. Advar andre. Drop kontakten med ham. Hvis du ser ham spille i pokerklubber. Så igen. Advar andre. Til sidst vil han ikke kunne finde et spil. | ||||
| Skriv til mig K_B_B på sms, så køre vi til sverige. | ||||
14-11-2009 17:23 | ||||
| Som champ_jtv obv. Afskriv gælden og kom videre... Derudover fatter jeg dog slet ikke du låner en fyr penge som allerede har skyldt dig 1500 i et år... | ||||
14-11-2009 17:41 | ||||
| @OP Det er ikke fordi jeg vil rode mere rundt i det, men har du nogensinde læst om de der nigerianske mail scams? De starter med at få folk stuck på en eller anden måde, og den eneste måde som offeret så kan få pengene tilbage er ved at give scammerne flere penge. Det er jo præcis det ham her fjolset har gjort, og det burde altså være børnelærdom at man ikke giver flere penge til en fyr som har vist at han er dårlig til at betale tilbage. Anyway, jeg håber du får løst problemet på en eller anden måde, for det er jo aldrig rart at blive røvrendt af en man troede var en "ven", eller i hvert fald tæt på en ven. | ||||
| @djoffer Tak for opmuntrende ord :/ | ||||
| Lad mig lige slå det fast, jeg har ikke LÅNT ham penge direkte. Vi har siddet og spillet poker på kredit. | ||||
14-11-2009 17:46 | ||||
| K_B_B - Give kredit / Låne penge ... Same same | ||||
14-11-2009 17:51 | ||||
@PN Jeg kender dem begge. Og man kan ikke bebrejde Kristoffer at han låner ham lidt penge, når de har siddet og spillet sammen like 30ish gange. Fischer er et fjols han ikke får betalt de penge og får gjort rent bord. Nu har vi jo ikke hørt fischers historie (tror dog meget på KBBs historie), og sjældent jeg ser ham efter hånden. Før hen arbejdede han i den lokale brugs her der var det lidt nemmere og "finde ham" ;). Mikkmakk | ||||
14-11-2009 18:09 | ||||
| Fair nok, vi aftaler at det er i orden - har spillet meget med ham så jeg tænkte at han var til at stole på. Er det dig, der står god for ham....eller er alle enige om det ? Hvis alle er enige....er det da ikke dig, der skal dække hans tab ! Lyder som om I har været spillehungrende, og at vedk. er noget af en tyr, siden I accepterer. Så skete der noget for ca. 1 uge siden, sammen med min ven i trekløveret snakker vi sammen om at få Henrik til at betale så vi kan spille poker igen, det viser sig nemlig at henrik har fået 10k udbetalt af sin fagforening At I/du så lader ham lave dette en gang til...et år efter( hvor han stadig skylder ).....lokket af hans historie om 10K fra fagforening....er da bare for tåbeligt. Derfor som Champ+Djoffer.......kom videre i livet, og tag det som en lærestreg....når penge er involveret, skal du kende personen RIGTIG godt. Alene den sidste sms ( i bedste SørenK-stil ), fortæller alt om hvilken person du er oppe imod. | ||||
14-11-2009 18:18 | ||||
| Hvis det er Henrik Fischer fra Svenstrup, Korsør så ser du nok aldrig de penge igen.. Han har alle dage været en løgner og hustler. Du er langt fra den første han skylder penge og så vidt jeg er orienteret har de andre jeg kender heller ikke fået deres endnu.. Så som de andre skriver er du nok nødt til at afskrive pengene som en lærestreg :) | ||||
| Jeg kan ikke afvise at jeg har været naiv. Men jeg oprettede ikke dette topic for at blive belært om at stole på folk, den lektie har jeg selv lært. @Hawkeye Jeg var arrangør af spillet, og var den eneste fælles ven af de 2 grupper. Naturligvis var en del af ansvaret på mine skuldre. | ||||
14-11-2009 18:39 | ||||
| @ K_B_B Det er så ok, du tager det på dine skuldre. Forstår også din frustration.....og at tråden ikke skulle være en belæringstråd.....men måske du alligevel skulle lytte lidt....måske de fleste taler af egne erfaringer. Ihvertfald kan jeg af egen erfaring fortælle at spil på kredit, hurtigt bliver til matadorpenge for de involverede. Husker selv I de unge dage, når vi sad 4-5 spilleglade gutter....stokhamrende flade sidst på måneden....og begyndte at spille på kredit ( dog var det alle her, der spillede på kredit ).....spillet blev for vildt, og beløbene ligeså....så det til sidst røg op i nogle beløb, som var urealistiske at betale af.......så for at bevare vores gode venskaber, blev alle enige om, at stoppe med denne form for spil....og slette hele regnskabet. Rigtige venskaber er ikke værd at ødelægge for penge. | ||||
14-11-2009 18:52 | ||||
| Hey OP Har du ikke noget korrespondence (sms(msn osv.) hvor han enten indirekte eller direkte erkender at han har denne gæld til dig? Kombineret med tilstedeværendes vidneudsagn vil det vel være nok til at køre en sag, skulle man tro. Jeg har dog ingen juridisk ekspertise... EDIT: må nok heller skynde mig at skrive at jeg ikke ved noget om sagen og derfor ikke vil hænge nogen ud. Men det jeg skriver ovenfor, er bare et råd hvis man antager aat OP taler sandt. [Redigeret: 14-11-2009 18:55 af zmag] | ||||
| Rigtig, rigtig surt. Der er dog nok ikke så meget at gøre... Sådan en spade. | ||||
14-11-2009 20:24 | ||||
| hvorfor skrige det op på Pokernet, tror bar ikke den er helt lovlig og smide så mange oplysninger op omkring en anden person.. hvis han har en advokat så det da lige guf for ham og se alle de oplysninger der er her..... da du smider personlig oplysninger op omkring ham.. hvis ikke du har noget som helst på ham | ||||
| @zmag Problemet med disse sager er at selvom en domstol ville erkende at han skylder mig de 2000 kan han bare erkende sig insolvent, og så står man med regninger til advokat osv. For et beløb i denne størrelsesorden er det ikke det værd. @Hawkeye Jeg gør det heller ikke mere. Mht. rigtige venskaber = tjah, det er det her vidst bare ikke :-) | ||||
| *UPDATE* Fik lige en besked fra ham: "Hej Kristoffer vil du være sød og fjerne mit navn fra PokerNet ellers så må jeg tag min advokat ind i sagen det ulovligt og på pege noget direkte med navn og adresse så venligst få det væk du får til kl 22 ellers ringer min far til advokat i morgen" Ved ikke lige hvilken paragraf han regner med at anmelde mig for, men jeg går da ikke udfra min tråd her overtræder noget? | ||||
| Det er et klassisk move fra folk, der allerede har indset at de på alle leder og kanter har tabt potten, men alligevel prøver et desperado shove på river, og håber du ikke kalder dem i deres bluff. Tjek din PM. | ||||
14-11-2009 21:28 | ||||
| Spark ham i hans løgpose når du ser ham! Hold kæft et bastardmove! | ||||
| find ham på facebook så alle ved han skal have et smølfespark hvis han viser sig til et live game imo. | ||||
14-11-2009 21:30 | ||||
| Du har obv. gemt sms'en fra ham og nej så der intet ulovligt(uden at være advokat) i at oplyse om at en person har svindlet... | ||||
14-11-2009 21:40 | ||||
| ville være fedt, hvis du kunne finde et billede af ham ;-) Derudover....Har du fået sorteret en idiot ud af omgangskreds for 2 k Sådan har jeg altid set på det, når folk ikke betaler gæld så slipper man da for at se på dem resten af livet, og somregel, har de været kronisk på røven indtil dette tidspunkt anyway, så bare glad for at slippe af med dem penge bruger jeg jo bare anyway, så længe jeg ikke lider nød. går det nok | ||||
| Hvis denne post bliver brugt som bevismateriale imod dig så kunne det være fedt hvis det blev læst op i retten at jeg udfra dine oplysninger konkluderer at HENRIK FISCHER ER SKIDEDUM! | ||||
14-11-2009 21:47 | ||||
| @Der er heller ikke noget han kan anmelde dig for. Selv ikke engang hvis du havde lagt et billed op af ham. Så han kan da bare gå igang med at ringe til sin advokat, det eneste han får ud af det, er at komme af med flere penge, end han allerede skylder dig. Kilde: http://www.datatilsynet.dk/borger/internettet(...)/ Et godt eksempel: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/articl(...) | ||||
14-11-2009 21:59 | ||||
| @OP GL.......men umiddelbart ser det nok skidt ud,desværre.Løgposeteknikken might work though.;-). @Henrik Fischer fra Korsør Plz bring it,donk. Fjahgo+1 obv. | ||||
14-11-2009 22:44 | ||||
| Det lidt mere effektive: Opsig hans lejlighed flyt hans postadresse så han ikke modtager opsigelsen. anonyme anmeldelser om besiddelse af våben og narko. pædofili. bestil en masse varer i hans navn, osv | ||||
| bestil månedens frugt imo | ||||
| Jeg gider ikke være barnlig. Jeg har netop skrevet en sms til ham hvori jeg foreslår han overfører 200kr til mig hver måned, så er gælden afviklet på 10 måneder. | ||||
15-11-2009 00:32 | ||||
| OMG en f...... looser!!! Undskyld mit franske, men insta blodtud og pandaøjne. I sådan en situation bliver jeg teenager igen. | ||||
15-11-2009 00:41 | ||||
| LLLLLLLLOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLL en taber. En mand der ikke kan betale tilbage hvad han skylder. Og som du siger heller ikke har job. HVORDAN HYRER HAN EN ADVOKAT???? Og hvordan kan han nogen sinde bevise at det er ham der skrives om? Er han den eneste med det navn i DK? Fuck it.. KLammert mand. | ||||
15-11-2009 00:44 | ||||
| Bare vent til han engang skal søge arbejde, og de googler ham og finder denne tråd, så er de 2.000kr lige pludselig i vejen ;) | ||||
15-11-2009 00:49 | ||||
| Det er da en klaphat af dimensioner... Han må være noget i hullet, eller bare fuld af skam. Det virker måske på nogle, at man skriger "min advokat" eller "inkasso", men det lyder lidt hult når man selv har fat i den korte ende. Mig bekendt, så vil et civilt søgsmål uden merit give sagsøger byrden af sagsomkostningerne. Lad ham endelig fortælle hvilken advokat han har kontakt til, måske advokaten (hvis der er en) kan hjælpe ham med realiteterne. Jeg synes du har gjort alt, tålmodighed og flere forslag om måder at afdrage på. Din forhenværende kammerat må være ret presset økonomisk og omend forståeligt, så burde han starte en dialog om afvikling. @Henrik Fischer, fra Korsør: Livet går i lort nu og da, men tag i mod tilbuddet om at få denne sten ud af verden. | ||||
15-11-2009 00:56 | ||||
| LOL hvorfor ikke ,Henrik Fischer, fra Kosør - Betal manden hvad du skylder din orm! Du vil fra dags dato blive efterfulgt af en gentagende drøm om aldrig at kunne få en boner igen, hvis du ikke betaler!!!!!!! | ||||
15-11-2009 01:12 | ||||
| "Du vil fra dags dato blive efterfulgt af en gentagende drøm om aldrig at kunne få en boner igen, hvis du ikke betaler!!!!!!! " LOOOL good one! | ||||
15-11-2009 11:00 | ||||
| @du får til kl 22 ellers ringer min far til advokat i morgen" Hahaha.. Dagen grin :) Derudover tviler jeg på sådan en bums og hans familie har råd til en advokat, når de ik har 2k.. Pinligt missclick Han er ikkke for klog ham Henrik Fischer fra Korsør. | ||||
15-11-2009 11:20 | ||||
| Vil det sige, at Henrik Fischer fra Korsør er en klam svindler? Og tror Henrik Fischer fra Korsør at man kan true med advokater og få sit lort fejet væk... looooooooooooooooooooooooooooooser = Henrik Fischer fra Korsør Henrik Fischer fra Korsør Henrik Fischer fra Korsør Henrik Fischer fra Korsør Henrik Fischer fra Korsør Henrik Fischer fra Korsør Henrik Fischer fra Korsør Henrik Fischer fra Korsør !!!! | ||||
| Omg. Jeg begriber ikke, at man kan udvikle sig til at blive så sølle, ussel og latterlig person. :-) | ||||
15-11-2009 11:43 | ||||
| æv:( [Redigeret: 16-11-2009 12:53 af joppedk] | ||||
15-11-2009 11:46 | ||||
| ""Hej Kristoffer vil du være sød og fjerne mit navn fra PokerNet ellers så må jeg tag min advokat ind i sagen det ulovligt og på pege noget direkte med navn og adresse så venligst få det væk du får til kl 22 ellers ringer min far til advokat i morgen" Genialt - Var det en voksen mand du snakkede om???? /Henrik | ||||
15-11-2009 12:08 | ||||
| "K_B_B 14-11-2009 18:22 Jeg kan ikke afvise at jeg har været naiv." Jeg ville ikke kalde det naivitet. Du har stolet på en bekendt, og han har taget røven på dig. Det hænder, men man behøver ikke være naiv for at ryge i den situation. Det vidner mere om, at du er en fyr, der vælger at stole på folk frem for straks at mistænke dem for at have skumle motiver. Den livsindstilling foretrækker jeg også selv, og jeg betaler gerne et par "dummebøder" i mit livsforløb for at kunne holde den indstilling intakt. Alternativet er skod. --- www.raybandk.blogspot.com | ||||
15-11-2009 12:53 | ||||
| Henrik har med al sandsynlighed ret til ikke at betale. Spillegæld er æresgæld, og den eneste forpligtelse til at betale en sådan er den moralske forpligtelse. Danske lov fra 1683, som stadig er gældende: DL 5-14-55. Ingen er pligtig til at betale hvis hand i Dobbel taber og der skyldig bliver. http://www.themis.dk/synopsis/index.asp?hoved(...) Så sådan er det. Dermed kan det også blive pengeafpresning, hvis man farer alt for hårdt frem for at inddrive beløbet. Og nej, jeg hverken Henrik selv, Henriks far eller Henriks advokat. :-) | ||||
15-11-2009 12:54 | ||||
| Hey, er der en, der kan hjælpe mig her. Hvem er Henrik Fischer fra Korsør? Er Henrik Fischer fra Korsør en skidt karl? Og sidst - hvordan vil Henrik Fischer fra Korsør spille A9o i en four-hand. På forhånd tak | ||||
15-11-2009 13:15 | ||||
| Jeg er måske lidt ekstrem hvad (ikke voldelig) hævn angår, men jeg ville købe henrikfischer.com og skrive at jeg mente at han skyldte mig penge og så fortælle min historie. Hold injurierne ude af snakken og hold dig til din mening. Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave links til siden. Hvis nogen så googler hans navn f.eks. i forbindelse med en jobansøgning, vil de se denne side om ham først. Jeg mener at dete burde være lovligt (ihvertfald svært at straffe), er der nogen fra PN som ved det med sikkerhed? PhreaX | ||||
| Jeg tror at det er lovligt, der er i hvert fald set eksempler på det. Steven Ware eller Cornell Fiji der var MOD på 2+2, scammede på et tidspunkt en gut for et stort beløb, og så oprettede han siden www.stevenwareisathief.com . | ||||
15-11-2009 13:47 | ||||
| Er det Henrik Fischer eller Henrik Fisher, ham gutten fra Korsør? | ||||
15-11-2009 13:53 | ||||
| http://www.lmgtfy.com/?q=Henrik+Fischer+Kors%(...) | ||||
15-11-2009 13:55 | ||||
| 'Kender en Advokat poul Fischer fra Korsør - Danmarks største selskabstømmer !! Sønnike'? Er du sindsyg et team.) | ||||
15-11-2009 14:02 | ||||
| Først og fremmest. HF er da en nar, som skulle have et los i løgene for at lave disse stunts... Dog, ikke for at være bagklog, men. Hvis nu Henrik Fischer havde skulle bruge 500 kr. til en bytur og en pizza kunne du da godt låne dem, men når han skal have kredit i et pokerspil? Jeg mener også dette mere generelt, at låne folk penge man spiller imod, er der noget mystisk ved. Rede penge må være at foretrække, ellers udskyde gamet en uges tid til han har fået penge igen. At du låner manden penge igen efter et år uden et eneste afdrag er da også mindre klogt, hvorfor stoler du på en mand som tydeligvis ikke har en hensigt om at betale pengene tilbage? Jeg kommer med dette indlæg fordi jeg på PN er lidt træt af at læse om alle disse bedrageri/staking/handle-deals/hustleri, der går galt hele tiden, som godt kunne undgås med lidt bedre research af hvem man har med at gøre. Alle disse snyderier hjælper SLET IKKE pokers sag i Danmark, tværtimod, så derfor tænk jer om hvem i handler med, og hvis en person har været en bandit en gang, så er der stor sandsynlighed for at han gør det igen. | ||||
15-11-2009 14:09 | ||||
| rotten har en anden historie..:) gl med det http://bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.a(...) | ||||
15-11-2009 14:19 | ||||
| Kan se fjolset prøver at bevise sin uskyld på bilgalleriet : http://bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.a(...) | ||||
15-11-2009 14:27 | ||||
| Insta tilt at poste på bilgalleri.dk | ||||
| Hvor er han sølle ham HENRIK FISCHER.. | ||||
15-11-2009 16:28 | ||||
| LOL.. Kan se han selv har slettet hans tråd på bilgalleriet nu.. PINLIGT!! Føler med dig OP, har selv RIGTIG mange penge ude jeg aldrig får igen.. Et godt råd er helt at stoppe med at være flink, for det bliver ikke gengældt når gælden skal betales!! Her er forresten det han skrev derinde inden det blev slettet : henrik F Skrevet: 15-11-2009 13:13:14 hej :) jeg er blevet Opråbt på pokernet som om jeg sku skylde en vis person Kristoffer, penge i et pokerspil... problemet er det er falske anmeldeser pga han tabte derfor vil jeg gerne høre er det lovligt.. og knalde mit fulde navn og by navn op på nettede så alle kan se det og blive hængt ud på den måde og hvorn ville i gøre i den situation jeg pænt pissed MMAD . VIP Skrevet: 15-11-2009 13:21:10 tror jeg ville skrive min side af historien, så viser du også at du ikke har noget at skamme dig over. -MMAD STRIT . Skrevet: 15-11-2009 13:21:30 kender du hans oplysninger?? henrik F Skrevet: 15-11-2009 13:21:41 oki henrik F Skrevet: 15-11-2009 13:21:54 jeg kender også hans oplysninger Golf 4 gti sælges © VIP Skrevet: 15-11-2009 13:23:26 Jeg ville da skrive til dem der styrer siden og forklare dem sagen og bede dem om at slette det topic omgående. henrik F Skrevet: 15-11-2009 13:24:24 har jeg gjort men deres support er offline og det ik fedt man ka google det også står ens adresse bar frit fremme som dårlig betaler det ik fair sys jeg **BDOG** _ VIP Skrevet: 15-11-2009 13:38:23 http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=202253 Vildt hvor nemt det var at google det.. Men hvorfor ikke give DIN version af det i det indlæg, så kan du da i det mindste prøve at rense dit navn.. civic-v-tec C VIP Skrevet: 15-11-2009 13:39:04 spørg en advokat Mike F Skrevet: 15-11-2009 13:49:30 Skylder du pengene? Kallesøe . Skrevet: 15-11-2009 13:51:57 "problemet er det er falske anmeldeser pga han tabte" hehe... det lyder da umiddelbart til, at være en røver ifølge det link BDOG var så god til at finde :P hvis sandheden er den i linket. så må jeg indrømme, at det er MEGA fejt ikke at betale manden. Og situationen her ikke engang er nået fair endnu. men kom med din version. :) henrik F Skrevet: 15-11-2009 13:54:33 jeg har spillet poker med dem et par gange før og jeg har tabt max 400 andre gange denne gang tabte han meget stort og det var ham og hans kammerat og de skrev ned på papir så meget vi havde spillet for bla bla bla papir penge.. også tog jeg hjem med et overskud på 900 og får li plusli afvide at kristoffer ska ha 2150 kr af mig :S og rune 900?? og tænkte bar what **BDOG** _ VIP Skrevet: 15-11-2009 13:58:45 JEg syntes da det er vildt nok, at man bruger så meget tid på at oprette det indlæg, hvis man ikke har ret i sin påstand.. Men jeg forstår endnu mindre, at du ikke skriver DIN version i det indlæg, istedet for at drage endnu et forum ind i sagen, som jo ikke aner hvem der har ret alligevel.. Hvis du mener du har ret, så vil det jo udelukkende være til din fordel, at forsvare dig i det indlæg.. Du har jo intet at miste.. X HABBA HABBA X VIP Skrevet: 15-11-2009 14:01:10 Slet indlæg henrik F: betal nu bare det du skylder... rotte.. Anders J Skrevet: 15-11-2009 14:02:20 Henrik F jeg har lidt svært ved at tolke det du skriver, og jeg forstår ikke, som de andre, hvorfor du ikke har forsvaret dig i tråden på pokernet.dk? Det har du heller ikke svaret på endnu... Mike F Skrevet: 15-11-2009 14:02:25 Ja, kom i gang med at skrive din version på Pokernet. Ellers dømmes du som svindler, sorry! Pis aldrig imod vinden ! Skrevet: 15-11-2009 14:03:02 Hvis du skylder penge, så betal ! Hvis ikke, kan jeg slet ikke forstå at ham den anden gør sådan et stort nummer ud af de penge Dan . Skrevet: 15-11-2009 14:07:43 Du er en kylling når du ikke selv tager til genmæle..... Og hvis du har skldt penge i et år og låner nyt, ja så er du da velkommen til at rense dig selv på siden, eller selv oprette et indlæg hvor du skriver din del af historien... Men at bringe det herind er lidt latterligt, men måske fordi du regnede med at få lidt medhold... Træk nu klunkerne op og kom i debat det rigtige sted, og fortæl din historie, da jeres historier åbenbart er meget forskellige.... Og man tage da ikke hjem med penge som du siger og bliver krævet bagefter, man gør rent bord ved spillets afslutning og længere er den vel ikke... Om han har lånt dig penge eller ej, så LÅNER man ikke penga af andre end sin bank, og blander ikke penge sammen privat om man er venner eller ej, og det gør hvis du har lånt både dig til en taber og ham der anklager dig, penge mellem freinds, bekendte, familie.... NOPE... OMMER..!!!!!!!!!! | ||||
| LOL kæft en hat, heldigvis går det altid den type på den samme måde. men tror satme han får svært ved at støve et live game op, også i klubber uden at høre for dette, nogle kunne nok håbe på han støder ind i folk der mener tyve skal håndteres lidt hårdhændet. | ||||
15-11-2009 16:38 | ||||
| LMFAO - Mange tak achillies for et godt grin! Hold kæft en idiot! PS Henrik Fischer - Du skriver bare hvis du vil have boner forbandelsen ophævet! Det koster 2150 Kr. Til Hr. KBB. Ellers nyd din mareridt, DONK. ;) | ||||
15-11-2009 16:51 | ||||
| Hans version af historien giver jo ingen mening!! Hvorfor skriver han overhovedet derinde? Specielt når nu han har "snakket med sin advokat" som han siger til KBB...! PhreaX | ||||
15-11-2009 17:04 | ||||
| Henrik Fischer fra Korsør er fandme en sørgelig lille bedrager af en personlighed!! | ||||
15-11-2009 17:18 | ||||
| Hvis jeg var Henrik Fisher fra Korsør , så ville jeg piske mig selv med en ledning til mine klunker faldt af. | ||||
15-11-2009 18:13 | ||||
| @KBB Jeg har snakket med min X, som er uddannet jurist og hun sagde følgende: Hvis du så meget som har skrevet på bagsiden af en bon, hvem der skylder hvem penge inkl begge underskrifter, vil den holde hele vejen til retten, LIGE meget, hvor mange gange han anker.... - Han vil aldrig kunne lægge sag an mod dig, fordi du skriver hans på et forum. Der skal han kontakte PN og hører om deres politik, hvilket jeg ikke tror de vil gøre noget ved.....hvilket de heller ikke bør... For at give et eksempel omkring the money mather. En gammel studieveninde havde lånt 4000 til sin daværende kæreste (ali akida), hun havde ikke engang noget på skrift, hun er havde en mundtlig aftale med ham samt nogle kontoudtog osv. Da han blev kontaktet af hendes advokat betalte han insta..... ingen retssag el. lign. Kontakt en advokat, hvis du har det på skrift.... HAN VIL TABE!!! Dog, hvis du er lidt ufin på den og er så pissed over det lort han har skrevet burde du kontakte rockerne, betale dem 5 k for at nakke ham, evt. klippe hans fingre... Det er jo blevet en principsag, ik? | ||||
15-11-2009 18:20 | ||||
| Lol, denne tråd om scammeren Henrik Fischer fra Korsør har potentiale til at blive ligeså legendarisk som denne: http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=182923 | ||||
| Men det ville være sørgeligt hvis en tyv som Henrik Fischer fra Korsør fik hans navn sat i forbindelse med voldtægt pædofil vold røveri bedrageri eller andre sjove ting. Long live google søgninger. | ||||
15-11-2009 18:48 | ||||
| Overtrædelser af straffelovens særlige del § 114 Terrorisme § 119 Vold mod personer i offentlig tjeneste § 123 Vidnetrusler § 140 Blasfemi § 171-2 Dokumentfalsk § 203-4 Hasardspil § 216 Voldtægt § 222 Seksuelt misbrug af børn § 232 Blufærdighedskrænkelse § 237 Drab § 244 Vold § 245 a Kvindelig omskæring § 263-1 Brevhemmelighed § 266 b Racismeparagraffen § 267 Ærekrænkelse § 276 Tyveri § 278 Underslæb § 279 Bedrageri § 280 Mandatsvig § 281 Afpresning § 282 Åger § 283 Skyldnersvig § 288 Røveri § 291 Hærværk § 293 Brugstyveri § 299 b Ophavsretskrænkelser af særlig grov karakter § 299 c Henrik Fischer fra Korsør lol? :P | ||||
| tror efterhånden 2k er en rimelig pris for at få slettet denne tråd :O) | ||||
15-11-2009 19:04 | ||||
| stakkels kunstner...:) http://www.henrikfischer.dk/ | ||||
15-11-2009 19:46 | ||||
| Du har jo en SMS hvor han nærmest indrømmer at han skylder dig penge, samt et stykke papir... tal med en advokat, og få sagen ud af verden | ||||
| Hey alle Tak for opbakningen, det er jo helt sygt som han på Bilgalleriet har skrevet at det lige pludselig er mig der skylder ham penge??? Anyways, fik en del beskeder fra ham i dag, jeg poster også lige mine svar så i får den fulde historie, jeg har i hele den her tråd bibeholdt en meget objektiv tone, og det vil jeg fortsætte med. MIG VILLAIN 1:02 PM: "Kan du være sød og fjerne det på pokernet...." -> "Kan du være sød at betale din gæld?" 1:04 PM: "Nej desværre... Vi besøger dig senere idag er du hjemme" -> "Er i Kbh, hvem er vi?" "Min bror og to af hans kammerater må de jo forklar dig på en hård måde at det forum skal lukkes" "Jeg skal ha det forum lukket :)" -> "Ja self, men hvad med den gæld? Hvad løser det at tæve mig?" "Hvem snakker om tæv?" -> "Har du penge med?" "Jeg i sverige det blir min bror der forklar dig det at du ikke får en kroneØ -> "Har han penge med?" "Nej han har sine venner med :)" -> "En person er nok til at bære 2150 jeg fjerner det indlæg når gælden er betalt ikke før" "Så er det godt supporten lukker det" -> "Har acemag forums?" "Nej" "Hva hjælper det og skrive om det på nette :)" -> "Advarer bare andre om ikke at spille med dig" -> "Intet andet" -> "Forstår ikke du ikke bare får betalt så er det ude af verden?" -> "Er hjemme i morgen, der kan vi finde en løsning" -> "Hvis du vil løse det altså?" Han har ikke svaret mig endnu. Men genial tråd indtil videre. Skal lige sige at jeg ikke har et gælsbrev, men jeg har naturligvis hans erkendelser over facebook og på min telefon og vidner der var med til begge spil. Så han har ikke en chance i en eventuel retssag (hvilket jeg slet ikke er interesseret i) - Men det kan jo måske blive nødvendigt. Svar mig nu, Henrik Fischer, Korsør. [Redigeret: 15-11-2009 19:54 af K_B_B] | ||||
| sick en retard, +1 for en hjemmeside dedikeret til ham. | ||||
| Hvem poster på acemag ?? | ||||
| @kdal123 xD Har ikke en bruger derinde :P | ||||
| tror jeg er aktiv/har været på 3-4 andre forums, tror jeg editter hans navn plus iidt sjovt ind i gamle tråde, gadvide hvor mange hits man kan komme op på med ham | ||||
15-11-2009 20:12 | ||||
| Lækkert. Når man søger på Henrik Fisher, så ligger den 2. øverst på google. Satme en slimet nar. Jeg håber du får dine penge. | ||||
| Det med supporten er vel også en røver? PN lukker vel ikke tråde som denne??? | ||||
15-11-2009 20:25 | ||||
| Hvis han bliver ved med at ville komme og "besøge" dig med hans bror og andre kammerater, har du en kammerat her, der gerne kommer til en kop kaffe når du får besøg af de andre ;-) | ||||
15-11-2009 20:25 | ||||
| @K_B_B Så tror jeg godt du kan regne med, at det var sket! :) | ||||
| vil tro den her i det mindste kommer på google http://blog-dyn.tv2.dk/live21/ er hans tlf og adresse noget i den her stil edit dumt ikke at have skjult adresse hvis man er en tyv. if so kan der laves meget sjovt. Fint med lidt underholdning indtil aftenens tours starter :O) [Redigeret: 15-11-2009 20:39 af Live] | ||||
| Hold da kæft en klam svindler han er, ham Henrik Fischer fra Korsør. svindler, løgner, svensker Henrik, google is not your friend :) Håber du får dine penge KBB! | ||||
| @Live Adressen er korrekt, men jeg vil bede dig slette informationerne. En ting er at have hans navn og by, men vil ikke synke til hans niveau. Call me silly. | ||||
| KBB en hel del info er slettet adressen står der ikke. men kan godt fjerne vej navn, men han kan meget nemt findes på eniro. altså jeg kunne ret godt se det underholdende i at henrik fischer på hans registrerede adresse indvilliger i at holde møde for jehovas vidner, gadvide om de ikke har et forum et sted. [Redigeret: 15-11-2009 20:43 af Live] | ||||
15-11-2009 20:38 | ||||
| @KBB De lukker den ikke, de vil jo selv gerne have at han betaler, da de med garanti også synes han er nar. Noget andet, gem beskederne, han har jo reelt truet dig over sms, hvilket kan give op til 30-60 dage direkte i brummen. Jeg kommer gerne sammen med LarsK forbi til en kop kaffe... @LIVE Ren lir med bloggen ;-) | ||||
15-11-2009 20:41 | ||||
| @Henrik Fisher Er alt dette virkelig 2150 kr værd??? Du er simpelthen for dum. Hvis det var mig ville jeg betale langt over dette beløb for at få disse ting væk fra nette, og ud af verden, og egentligt bare i første omgang have betalt min gæld. Du er en dygtig ung mand!!!!!!!!! | ||||
| Så er der måske en løsning! "Vi kan lave en aftale på 500 hver månede til det væk men mit krav er alt er væk med mit navn inden en time os på tv2 og alle andre steder ellers så..." Jeg fjerner intet før jeg ser en kontrakt udfærdiget og en bankaftale der beviser at en automatisk overførsel finder sted. Han har fusket med denne her "Jeg betaler d. 1" så mange gange før at nu går den ikke. | ||||
| suk, så skal jeg til at fjerne alt lort igen. men hvis du siger han har betalt/startet på det skal jeg nok gøre det. | ||||
| og han er kommet på google med tv2 nu, så mangler der bare de tre andre sider :O) http://www.google.dk/search?client=firefox-a&(...) | ||||
15-11-2009 20:50 | ||||
| Sygt nok han mener han kan tillade sig at stille krav... Kunne være vi skulle samle de 2k ind på PN for at lade denne tråd leve... | ||||
| Til alle jer der "belærer" K_B_B, sæt nu jer selv i situationen. En kammerat du spiller noget 3-håndet med, og ofte har gjort det, vil gerne være med i et af dine poker spil. Hvorfor sige nej? Som den ven K_B_B er "låner" han HENRIK FISCHER pengene for ikke at komme i uråde i sin anden vennegruppe. Det har da overhovedet intet med et dumdristigt træk at gøre, det beviser da bare at han er en rigtig kammerat. Jeg ville da også lægge penge ud for mine venner hvis de sagde jeg fik dem igen, uden at lave en seddel hvor vi begge skriver under. | ||||
| Mit svar: "Jeg sender en kontrakt og snakker med banken om en fast overførsel i morgen. Når vi har de ting på plads fjerner jeg indlægget, fair?" Hans modsvar: "Nej det ikk fair så venter jeg til i morgen så lukker de forum og du kan rende mig hyg dig slet mit nummer" @Live Enten så keder du dig monster, eller også er du et geni xD! | ||||
| K_B_B jeg vil ikke være tiltet før aftenens vigtigste tour, så der er pokerfri indtil :O) har faktisk ikke andet at lave, hmm måske hente lidt proviant, men der skal nok være tid til at finde på flere google hits. og det ville satme være kedeligt at have sit navn forbundet med de ting der kan findes på af finurligheder, jeg er heller ikke for fin til at bruge adressen hvis han ikke betaler :O) og så kan jeg også snart lugte at jeg kan indhente razga ! [Redigeret: 15-11-2009 20:57 af Live] | ||||
15-11-2009 20:58 | ||||
| hej mit navn er Henrik Fischer jeg er fra Korsør, jeg er skide skør, byg selv videre.. er man mand nok til at låne penge, er man mand nok til at betale tilbage! håber i finder ud af det. | ||||
| KBB ved godt dette ikke er din stil, men tro mig jeg kan få dette billede ud RIGTIG mange steder hvis han ikke betaler og lukker røven edit er nu stadig overbevist om det er ham, men fjerner det indtil videre. og det er et billede der ligger offentligt tilgængeligt, så ingen problemer i at poste det. [Redigeret: 15-11-2009 21:16 af Live] | ||||
15-11-2009 21:06 | ||||
| lol @ evt retsag Jeg har vundet penge i et ulovligt poker spil hr dommer få ham til at giv mig dem så politiet bagefter kan konfiskere dem fra mig og jeg kan komme for retten for hasard spil :-) gl med at få pengene tror den blir svær | ||||
| Evil2in1@ Er det da ham? | ||||
15-11-2009 21:08 | ||||
| LOOOL @K_B_B Han troede vel du ville få fjernet alt, hvorefter han så kunne række sin lange sorte tunge i din retning. Hvad havde han regnet med... Du har ik været andet end fair, og han kandiderer snart til landets største hat. @Henrik Fisher Tror du selv de lukker PN????? Dit indlæg på bilgalleri.dk viser jo bare hvor usikker du er. Fatter du ikke at folk jo bare griner af dine trusler om dit og dat. Ynkelige lille rotte!!! | ||||
| iluv: yes, det er Henrik fischer rasmussen fra korsør :O) | ||||
| Kan godt være han er en svindler af rang men for fanden hvor er Henrik Fischer fra Korsør en flot fyr! | ||||
| Altså Henrik Fischer Rasmussen, svindler, ludoman, pædofil, vold, voldtægt,røveri, drab, mord ? lol | ||||
| @Live det er ikke ham! | ||||
15-11-2009 21:15 | ||||
| viggow HAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHA | ||||
| kbb wtf, det er jo epic fail hvis det ikke er ham, fik den ellers tilsendt og han er tagget på facebook under det billede med henrik fischer rasmussen.. hrmmf | ||||
| hmm han er ellers venner med en mark fischer, men det er vel retardens bror. der skulle gerne være confirmation på dette er den rette fyr. http://zeroup.dk/Vis/fisker53.jpg | ||||
15-11-2009 21:19 | ||||
| @Live Jeg ville skynde mig og få slettet det link (billede) asap, og så opfordre resten af PN til ikke og rende rundt og lege detektiv. @PNS admins Jeg syntes denne tråd har taget totalt overhånd når folk begynder og sammenligne en spillegæld på sølle 2k med drab voldtægt o.s.v Dette er på ingen måde et forsvar for Henrik for jeg syntes også hans sag lyder meget meget dårlig. Men derfra og til det der er gang i her, det har sgu ikke noget med hinanden at gøre. Mikkmakk | ||||
15-11-2009 21:21 | ||||
| ifølge navnestatistikeen er der 24 Henrik Fischer i Danmark, så pas på med at hænge den forkerte ud! | ||||
| Mikkmakk: perhaps, og jeg kan ikke se han er beskyldt for noget, han er bare tagget med div søgeord der ofte er brugt så han popper op i den forbindelse, hvis kbb mener det skader hans chancer for at få pengene sletter jeg det gerne, ellers ser jeg absolut intet galt i det, men så må hans far jo ringe til advokaten, eller ham og hans venner må troppe op her og snakke hårde ord, som han jo har truet så flot med , jeg er ikke svær at finde. en ting er ikke at kunne betale, at lyve omkring det og true med besøg til en man skylder penge, så er der ikke grænser for hvad man fortjener imo. han kan betale, s bliver det fjernet asap. eller kbb kan bede om det. [Redigeret: 15-11-2009 21:24 af Live] | ||||
| K_B_B @ Regner med og komme fra jylland torsdag/fredag, og ved du hvad jeg har nogen bekendte fra min hjemstavn hundige som skylder en tjeneste eller to , så dem kan jeg lige kontakte og så kan vi mødes i slagelse (de har vidst os nogen bekendte dernede ) fredag/torsdag eftermiddag og snakke med Henriks bror og venner/henrik. Hvis du kan få Henriks opholdssted i sverige og vide kan vi os køre derover. Og snakke med ham obv. Må indrømme det er sjældent folk de pisser mig af men det her tager prisen, skaldede 2100kr.. lol... HENRIK!!! lav en aftale NU! Og overhold den! /Morten | ||||
| /KBB får først strøm på mobilos i morgen, eller tirsdag men skriv evt i pm herinde så. | ||||
15-11-2009 21:30 | ||||
| Må da efterhånden være den ultimative scaretråd til alle scammers:-D | ||||
| @Mikkmakk Jeg forstår godt hvad du mener, og jeg overvejede også at bede Live om at stoppe. Men i sidste ende er det ikke mit kald. Jeg har mit på det rene, hvad folk har i sinde at gøre med historien er op til dem, det underholder mig dog hjerteligt :-) @Schulle Se PM [Redigeret: 15-11-2009 21:34 af K_B_B] | ||||
15-11-2009 21:38 | ||||
| @Mikmak, Læs nu lige hele seancen, før du udtaler dig! 1. Tror også du ville være fucking pissed, hvis du var i KBB's position. 2. Den fucking usle rotte til henrik skal bare betale de fucking 2150 kr. NU!!!! Han kan for helved tage et sms lån og betale lånet inden for 2 dage! Og det har ikke taget overhånd, der er ved at komme styr på det, hvilket er en hel anden ting! Jeg undskylder for min tone... Jeg bliver så irriteret, når jeg hører om mennesker som ham henrik, at jeg hellere vil sømme min pik fast til et brændende skur end at lade ham slippe for at betale sin gæld! | ||||
15-11-2009 21:40 | ||||
| Mejefe +10000000000000 Håber alle scammers læser denne her tråd godt og grundigt igennem! | ||||
| altså hvis han ikke finder ud af noget betaling skal han obv overveje at hele hans famillie er på facebook, det ville nok være en kedelig historie hvis den kom videre. [Redigeret: 15-11-2009 21:45 af Live] | ||||
| Update: Som fortalt i hovedhistorien tabte Henrik jo også 330kr til tredjemanden i vores lille game, de er heller ikke dukket op endnu. | ||||
15-11-2009 21:44 | ||||
| @mikkmakk Er helt på linje med dig, og det gamle princip om ikke at gå ned på samme niveau er for længst forpasset. Desuden har jeg en grim fornemmelse om, at der kunne opstå nogle ulækre IRL-konfrontationer, som kunne undgås, trods alt. HMN | ||||
| @KBB ingen pm? | ||||
| Hahaha, har lige læst denne tråd igen efter en dags fravær. Googlede derefter Henrik "Pædofil Svindlerscammer" Fischers navn. Hahaha, omg nogle resultater. Do NOT mess with PN :DDD Og til Henrik Fischer: Du burde måske revurdere dit syn på "papirpenge bla bla bla" og så betale de 2150 DKK du skylder. | ||||
15-11-2009 21:58 | ||||
| Så er han også udødeliggjort på min blog. Håber du får dine penge. :-) --- www.raybandk.blogspot.com | ||||
| Well done rayban :O) og nydelig bil imo. [Redigeret: 15-11-2009 22:01 af Live] | ||||
| @RaybanDK Nydeligt. Det er jo så sandt som det kan være. | ||||
15-11-2009 22:27 | ||||
| Kan godt være enig i at denne tråd er gået lidt over gevind, hvilket jeg også selv har bidraget til. Når DET så er sagt mener jeg at Henrik Fisher, har været så grov og respektløs, at dette er fuldt ud berettiget, og mere til!!!! Nu vil jeg igen synke ned på Henrik Fishers plan!!! Henrik Fisher Brænd i helvede, og stop med at true en mand DU skylder penge. Fremsætter du igen trusler om at møde op hos OP med brormand og venner, kunne der være en chance for at jeg møder op hos dig!! Så vurder om du vil tage chancen dit latterlige patetiske lille modbydelige møgdyr! | ||||
15-11-2009 22:35 | ||||
| OMFG Hvad er det lige der foregår oven i hovedet på folk, når de kan finde på at sætte en mand som ganske få her i tråden kender IRL i forbindelse med pædofili, voldtægt og diverse andre grusomheder????? Mener bestemt ikke skyldneren skal forsvares i forbindelse med gælden, men come on folkens........Hold jer til topic.... det andet mener jeg ikke kan forsvares. Denne tråd er jo ved at eskalere til noget der koster fængselsstraf pga. 2K????????????????????? | ||||
| Lool :D Havde slet ikke set denne traad foer nu. "Do NOT mess with PN" +1 | ||||
15-11-2009 22:41 | ||||
| @ FromU2me Endelig lidt fornuft. Slet dog denne ynkelige tråd. | ||||
15-11-2009 23:27 | ||||
| Ingen tvivl om, at denne tråd på mange måder er sunket helt vildt langt ned. Jeg er dog ikke itvivl om, at netop sådanne her tråde kan få nogle scammere til at overveje om det er værd at snyde folk herinde fra PN for penge - uanset hvor højt/lavt beløbet er. /Henrik | ||||
16-11-2009 00:06 | ||||
| @henry - henry short for Henrik Fischer ??? | ||||
16-11-2009 00:41 | ||||
| Videnbank? Hvis HF betaler tilbage kan man jo anonymisere den.. | ||||
16-11-2009 00:43 | ||||
| "@henry - henry short for Henrik Fischer ???" - Siger alt om hvor latterligt den her tråd er blevet.. | ||||
| @Rayban hehe wp! Og tlk med slæden - den er sgu ren klasse!! SiFFer | ||||
16-11-2009 04:18 | ||||
| Jeg synes det er WP at lave lir og svine mandens navn grundigt til. Når alt kommer til alt,så har han haft et år til at betale/afdrage, uden nogen synderlig lyst/evne til dette. Så snart Klovn-Fischer fandt ud af at Google ikke var hans ven længere, gik det tilsyneladende bedre med at komme til lommerne.Ikke at det stoppede kvabodderen i at fortsætte med at være bundretarderet, men man kan jo ikke få det hele. Så KBB,lad endelig enhver byte blive hængende i cyberspace til alt gæld er betalt(330 incl?).Ikke at jeg tror det hjælper på ham glatnakken i trikot-trøjen,men mere som en påmindelse til folk med gode ideer, om at de skal ikke messe med PN! Til dem, der mener det er at synke for dybt : I er bedre end mig,og jeg indrømmer det.Troede bare vi havde ytringsfrihed..............;-). | ||||
16-11-2009 04:47 | ||||
| Syntes det er rigtig fint at PN har fået deres kortsystem, lad os da endelig få det over hele linjen og ikke kun i staking. Det er ligeledes dejligt at se hvor meget folk hjælper hinanden herinde, når der er scammers som Henrik Fisher på spil. Men derfra og så til at sammenligne manden med mordere og pædofile er der et stykke vej !! Tror nok der sidder et par pædofile/mordere og føler sig noget stødt lige Pt. Henrik Fisher du skulle satme tvinges til at rydde miner i Rwanda med en pladevibrator | ||||
| /Damien elendig humor. Altså.. VIRKELIG dårlig. | ||||
16-11-2009 05:38 | ||||
| toreds = Finn Nørbygaard imo Loosen up buddy, det jo ikke min skyld du er tiltet i touren vel ;) | ||||
16-11-2009 05:52 | ||||
| Ja, lad os da endelig tænke i etisk korrekte baner, når vi har med en person at gøre, der er så åbenlyst ligeglad med alle andre end ham selv. Jeg kan muligvis forstå hvis folk har brugt flere penge end de har, og derefter ikke kan betale. Jeg kan IKKE forstå hvis ovenstående er tilfældet at man bliver et intetsigende fjols, der nægter at betale, truer med advokat og øretæver af bror+venner. Slet ikke når alternativet er at betale skide 100kr om måneden! Hvor fucking ynkelig kan man have lov at være! | ||||
16-11-2009 07:18 | ||||
| Sikke en taber, men meget god underholdning efter en lang og kedelig vagt. | ||||
16-11-2009 10:14 | ||||
16-11-2009 10:34 | ||||
| LOL! +mange her "Det lidt mere effektive: Opsig hans lejlighed flyt hans postadresse så han ikke modtager opsigelsen. anonyme anmeldelser om besiddelse af våben og narko. pædofili. bestil en masse varer i hans navn, osv" | ||||
16-11-2009 10:45 | ||||
| @Henrik Fischer Du har kun set starten på konsekvenserne online og jo længere tid du venter jo sværere bliver det at få væk fra google. Tag et SMS lån og få det overstået, i stedet for tomme trusler som kun gør at flere vil hjælpe KBB. Hvis ikke du har betalt i morgen, vil jeg gerne gå sammen med LIVE om en decideret SEO strategi for at ødelægge dit navn. Det er IKKE det værd, trust me!! Google never forgets... PhreaX ps. hvis jeg kan skaffe et verificeret billede af dig ryger det med, så andre ved samme navn ikke skal lide under din dumhed. [Redigeret: 16-11-2009 11:08 af GraPhreax] | ||||
| Fik et par beskeder fra ham i dag: "Fjerner du snart det forum?" "Det ved jeg ikke, betaler du snart din gæld?" "Ikke før du har fjernet det forum så kan jeg begynde at overveje det" Det er meget ironisk at han tror han er i en position til at stille krav. Men i tilfælde af han nu læser her så vil jeg sige en ting: Den her tråd bliver først fjernet når den gæld er betalt, end of story. Ikke flere røverhistorier. | ||||
16-11-2009 11:08 | ||||
| Man skal selvfølgelig ikke ty til vold, men det kunne da være sjovt hvis idioten + de 2 gummirockere dukkede op på ops adresse, og så står der lige 30 pnere og tager imod:-) | ||||
| Jeg foreslår ham at overføre 2K til min nordea-konto, og jeg vil derefter fjerne tråden. Han siger bare: "Det skal du ikke regne med:)" Jeg gider ikke skrive med ham mere. PN - It's up to you! | ||||
| Danm KBB, hader scammere og ved ikke hvordan jeg selv havde reageret, dog synes jeg nogen går over stregen. At han kommer med trusler er bare decideret ynkeligt. Bedste forslag til Villian - ta det SMS-lån får det ud af verden og kom videre. Håber du fpr dine penge - samt du ikek går ned på et niveau jeg ved der ikke er din stil. /kasper | ||||
16-11-2009 11:26 | ||||
| Jeg håber hans navn bliver ødelagt ufatteligt meget. Hader folk som ikke betaler tilbage og tar det på en så nochelant måde. tsk. | ||||
| det er ikke svært at gøre det langt dyrere for ham, han må jo være direkte dum, hele hans famillie er listet, han er selv, emails på en stor portion famillie medlemmer, heldigvis har jeg rigeligt med tid :O) PhreaX tror bare der skal sættes i gang, han har ikke tænkt sig at betale alligevel, så skal han sgu også lide under det. nogen der kan finde hans arbejde ? ikke svært at få folk fyret. | ||||
16-11-2009 11:39 | ||||
| Pn fyldt med onde mennesker | ||||
16-11-2009 11:40 | ||||
| @Live Tag en dyb indånding og slap heeeelt af. Kan godt være, at manden er en spasser, men hold lige hans familie ude af det, vi skal nødig operere med blodhævn her. At prøve at få ham fyret for sølle 2k er altså også lige at stramme den. | ||||
16-11-2009 11:40 | ||||
| @Live Tag en dyb indånding og slap heeeelt af. Kan godt være, at manden er en spasser, men hold lige hans familie ude af det, vi skal nødig operere med blodhævn her. At prøve at få ham fyret for sølle 2k er altså også lige at stramme den. | ||||
16-11-2009 11:44 | ||||
Kunne godt lide , hvad Live f.eks synes det smarte er i, at jorde et andet menneske til langt udover det usmagelige, klart at der er opbakningtil OP, men styr lige jeres hexejagt. | ||||
| @kaspy Jeg er enig for det meste, men jeg vil lige pointere at på dette stadie er beløbet irellevant. Det er princippet i den måde vedkommende gør det på. Havde han taget pengene, skredet og gået under jorden havde det været noget andet. Men han nægter jo direkte at betale, og svarer mine beskeder med provokerende kommentarer. Som Repsak siger er det ikke min stil at gå ned på hans niveau, og det er korrekt. Jeg bibeholder min saglighed og lader pn'erne bedømme hvad der er bedst at gøre. | ||||
| Kaspy/blackadder. Jeg er en underlig fisk, folk der bevist scammer private kan ikke straffes nok, indtil de vedgår sig deres gæld. jeg har tilgengæld ingen respekt for folk der melder folk der arbejder sort til kommunen. sådan er vi så forskellige. han har udtrykt sig at han ikke vil betale, fint, så må han komme til at betale på andre måder, heldigvis kommer der pms med en del brugbart info, og jeg går obv aldrig efter at skade hans famillie, bare oplyse dem lidt om ham :O) | ||||
16-11-2009 12:00 | ||||
| @K_B_B Det, at han skriver i SMS, at han ikke vil betale og truer med det ene og det andet vidner om, at mandens intelligens ligger et godt stykke under middel, ja, Henrik Fischer er vist mindre begavet for kloge mennesker ville ikke ødelægge så meget mere for sig selv end han allerede havde gjort. Havde du egentlig regnet med, at han ville betale dig tilbage efter denne tråd eller var det ikke bare for at få hævn (forståeligt imo)? Men synk ikke ned på hans niveau, hvis du synker ned på idiotens niveau, vil idioten altid vinde for han har meget mere øvelse i det end du har. Lad denne tråd stå til evig tid (eller til han bliver klogere og betaler tilbage), og afskriv ellers de penge og tag det som en halvdyr lektion i livet. Kaspy | ||||
16-11-2009 12:07 | ||||
| @Live Du har hans adresse.... gratis-ting.dk Ind og gå amok. :). | ||||
16-11-2009 12:12 | ||||
| Hvor er det trist at se hvad folk skriver her på grund af en persons spillegæld på 2000 kr til en anden. F.eks.: "Dog, hvis du er lidt ufin på den og er så pissed over det lort han har skrevet burde du kontakte rockerne, betale dem 5 k for at nakke ham, evt. klippe hans fingre... Det er jo blevet en principsag, ik?" Det er muligt at denne person har gjort noget galt, og muligvis er han oven i købet usympatisk - hvad ved jeg - men at folk vil sige den slags ting i det hele taget - og så endda i en sag om så ubetydelige pengebeløb vundet i privat spil, det er godt nok rystende. Jeg synes ikke at Pokernet burde lade den slags forløbe, og vil kraftigt henstille til admins om at lukke tråden, og slå fast over for diverse personer her om hvad man kan tillade sig at skrive her på forumet. | ||||
16-11-2009 12:15 | ||||
| @Live Fuld opbakning herfra, men sørg bare for at holde dig til sandheden, og ikke noget med pædofil, voldtægt eller andre virkelig grusomme løgne. Men at hænge ham ud div. steder på nettet, med navn samt billede er lige i skabet i min verden. Jeg mener ikke at beløbet spiller den helt store rolle, da et ligegyldigt beløb for den ene, kan være et stort beløb for en anden. Han er simpelthen så flabet at han fortjener det der kommer (altså pånær grumme løgne) selv et lag prygl. Igen FULD opbakning herfra Live!!! | ||||
16-11-2009 12:17 | ||||
| Han er satme mere sjælden end han er klog da.. Grineren tråd. | ||||
16-11-2009 12:22 | ||||
| Inden hans advokat kommer, så skal han huske at vi befinder os på Malta | ||||
| Tja, for nu at komme med en konstruktiv bemaerkning tror jeg heller ikke der er saa meget at stille op over for ham, KBB. Jeg solgte engang en computer til en klassekammerat som ikke havde alle pengene med det samme og da jeg saa begyndte at spoerge til dem blev han irriteret. Saa indsaa jeg bare at jeg ikke fik de penge og betalte dermed 1200 for at finde ud af at ham gutten ikke rigtig var vaerd at samle paa. Nogle mennesker har bare et maerkeligt syn paa gaeld. Som henrik paedofil-svindler-og-morder fischer selv skriver er det jo "papirpenge bla bla bla" for ham. | ||||
16-11-2009 12:23 | ||||
| @BillyBudd Jeg har mødt K_B_B i virkeligheden. Og min opfattelse er at K_B_B er lidt ala teddybear, altså en person der altid er flink og aldrig kunne finde på noget ondt. var på krydstogt med ham, han havde sågar staked en der ikke selv havde råd til at spille, for at den person også ville få lidt sjov. Ikke så meget brok fra ham, han giver sgu sin tillid til folk. Lånte sågar mig 2000 svenske, og han havde ikke mødt mig før krydstogtet. (de blev også betalt tilbage på båden m.m.) men stadig (nu skal han ikke sættes op som en stupid dude der låner ud til højre og venstre). tror også jeg havde lidt troværdighed, og grunden var at jeg ikke kunne bruge mit dankort om bord, som der ellers var blevet "lovet". Super flink fyr, stort hjerte og må desværre erkende at K_B_B nok ikke er den store slagbror, NETOP derfor pisser det mig af at han bliver truet. Og det får sgu en op i det røde felt, så får man fandme lyst til at smadre den anden person synder og sammen (var ikke en trussel nej, men en konstatering). ! Sorry for den beskrivelse mate! :D | ||||
| Dette er gået over gevind. Lukket. | ||||
| tråd lukket nvm [Redigeret: 16-11-2009 12:39 af jarl lachris] | ||||
| Er du tilfreds med dit liv, Henrik Fischer? Kan du se dig selv i spejlet om morgenen, i og med du er det menneske, du gerne vil være? | ||||
| Post et svar | ||||
|
| 09. feb | 336 indlæg |
| 08. feb | 1235 indlæg |
| 07. feb | 1478 indlæg |
| Valuekalender | |
| 21:00 - $1k pakke | |
| Betfair Poker | |
| 20:30 - Torsdagstour | |
| Fortune Poker | |
| 21:00 - $1k pakke | |
| Betfair Poker | |