OT/ autohotkey for stars, nice script

#1| 0

har selv været for doven til at undersøge det i lang tid, men har sgu savnet det.

www.wickss.com/ahk/starshotkeys/

dette script lukker popups automatisk, man kan selv skrive hvilke keyboard taster der skal bruges til hvilken funktion.

her mens jeg har afprøvet det har jeg

1: fold
2: check/call
3: bet 2.5
4: all in

har ikke undersøgt de andre funktioner, men dette er satme let.

hent ATH på linket, hent scriptet på det andet link, gem scriptet (jeg har det pt på skrivebordet, men ligegyldigt hvor det er) tryk på det script og der kommer et H i bunden nede ved uret, tryk på det og skriv hvilke taster du vil bruge til hvilke actions.

virker fantastisk, men nok en fin ide lige at bruge det på lowstakes/fpp/playmoney først.

11-11-2009 20:30 #2| 0

lyder ret godt......skal da checkes ud .....

11-11-2009 20:37 #3| 0

kan nemt blive træt i arm/hånd/håndled efter lange sessions, hvilket fører til irritation, når man udelukkende kan bruge keyboardet til alt spil relateret tror jeg mange kan undgå tilt.

der findes også en del til fulltilt, men ikke prøvet nogle af dem endnu.

dog er det helt sikkert at dette vil være et hit for mange.

ligeledes at man har åbningsraiset på 2.5bb som std vil hjælpe en del.

eneste jeg ikke kan finde ud af er cbets der automatisk går igennem, kan godt bette 50% af potten, men skal stadig trykke med musen for bettet bliver registreret.

11-11-2009 20:45 #4| 0

Jeg har lige prøvet på playmoney...

Da man selv skal bruge musen hver gang man skal bette, går lidt af genialiteten af den synes jeg...

Hvis man kan gøre det på en måde, og det bare er mig der ikke lige har luret hvor, vil jeg da helt sikker begynde at bruge det...

11-11-2009 20:46 #5| 0

leo, nope, du skal krydse af i instabet

11-11-2009 20:47 #6| 0

det eneste sted den ikke better for dig er postflop, alt preflop action kan klares med det script (håber at finde en måde hvor den kan bette halv pot af sig selv)

min er sat sådan her op

img109.imageshack.us/img109/6312/111111111111111d.png

og tror man skal bruge de tal under F1 F2 osv for at den better, det numeriske tastatur mener jeg ikke virker til det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar