Respekt for Mike Matusow!

#1| 0
MPN News #1 - interview

Hvem er nocs666?
Personen med PN-nicket, nocs666, ligger efter de første to tours stadig i toppen af PokerNets leaderboard. Men hvem er denne person? En ganske ukendt spiller eller en pokerkendis inkognito? MPNs selvbestaltede sensationsjournalist har nu lavet et lyninterview via pm med nocs666 for at komme til bunds i sagen.

nocs666 hedder i virkeligheden Kasper. Han er 24 år gammel og bor i Østjylland, hvor han studerer økonomi. Kasper har spillet poker online i omkring 5 år.

”Jeg synes tours er sjovest, især når tingene kører. De gange, hvor man sidder til kl 2-3 stykker om natten og ryger på boblen i et træthedsmove, er tours knap så sjovt”, fortæller Kasper med et smil. Hvor ofte spiller du poker live? ” Spiller næsten aldrig live poker. Kan allerede mærke mine hænder ryste og min puls banke ved tanken om det ;)”


Den første PN leaderboard tour
havde omkring 200 deltagere og her i blandt var der mange tidligere PN’ere, som i dag er kendte pokerproer. Derudover deltog mange af landets bedste amatørspillere, som alle havde lyst til at tage et par kendte skalpe. Med en dyb stak og levels af 15 minutters varighed var der således lagt op til en pokerdyst, hvor det ikke ville være helt tilfældigt, hvem der endte i toppen.


Storsugeren
Man plejer ikke at vinde en turnering uden at suge nogle vildænder ud. Kasper fik da også taget nogle store indåndinger undervejs før, at han sluttede som vinder af den første leaderboardtour.

I tourtråden skrev Kasper: ”Hvis jeg altid var lige så heldig som i nat ville jeg vinde alle turneringer jeg deltager i. F.eks. min 1-outer i starten med underset mod overset og mit overset mod underset på finaltable :)” Razga havde også mærket Kasper sugeevne. Razga: ”Ja og så var det vist også dig, der slog mig ud med dine damer mod mine konger :-)” nocs666: ”nå ja også den ;D heldig”

Her lidt over en uge efter at touren er overstået, spørger jeg til, om Kasper stadig mener, at han var heldig. ” Ja :) som jeg også fik udtrykt i tråden om turneringen, var jeg heldig adskillige gange. Jeg husker bedst min 1 outer med set i 2´ere på 27A mod 77 (og en tredje med a8!?).”

Kasper hører åbenbart ikke til blandt de storskrydende pokerspillere, der ikke undlader at udråbe enhver sejr som et endegyldigt bevis på deres egne uovertrufne evner ud i pokerspillets kunst. Men skrub eller ikke skrub, deres udsendte er ikke i tvivl om, at vi kommer til at høre mere til Kasper i pokermiljøet i fremtiden.

Hvad er din største sejr indtil videre? ”Helt klart PN-champion sejren og de dejlige 500 dollars! Det boostede min rulle rigtig godt :) Har ellers vundet nogle enkle freerolls, bl.a. med en tur til Riga.”


Fan af Mike Matusow
Hvordan har du dygtiggort dig indenfor poker og fundet inspiration til dit pokerspil? ”Jeg har benyttet PokerNet en del til at læse om pokerhænder, men ikke selv fået skrevet så meget herinde endnu. Desuden har jeg set en masse WPT, som har givet en masse inspiration til hvordan man spiller god poker.”

Hvis man ser på de TV-stjerner, man kender fra diverse pokerprogrammer, er der så nogen, som du især respekterer? ”Man kan ikke andet end respektere og beundre den evigt talende Mike Matusow. Han har været igennem misbrug og fængselstid, men er dog stadig ovenpå både mentalt og fysisk. Han virker som en person som uanset hvor mange gange man skubber ned altid vil rejse sig igen og vise sit store og talentfulde væsen.”


No lonely rider
Har du andre interesser end poker, som du går meget op i? ”Ja, synes ridning og dans er rigtig sjovt. Min kæreste og jeg elsker lange rideture i skoven i det flotte efterårsvejr.”

Tak til Kasper for at ville deltage i interviewet.



MPNs selvbestaltede sensationsjournalist vil lave et nyt interview om en uges tid med en anden af spillerne fra toppen af leaderboardet, hvis han ellers kan finde nogen, der tør stille op.

Redigering: Sensationsjournalisten har ændret til mere sensationel overskrift, da den første kun gav 67 læsere
09-11-2009 22:27 #2| 0
OP

Sensationsbump!

(Mon det virker??)

09-11-2009 22:32 #3| 0

Fint interview - men jeg syntes du bør gå mere i dybden med spillerens spillestrategi, yndlingshænder, erkendte leaks, blufffrekvens osv :)

09-11-2009 22:48 #5| 0

Fint interview hyggelig læsning:)

09-11-2009 22:48 #4| 0
OP

@zaphod2k

Nu er det jo bare et lyninterview. Jeg er bange for at opsætningen i trådformat kan blive for tung, men jeg vil forsøge at følge dine råd i næste interview.

8)

09-11-2009 22:50 #6| 0

@Holstt
Fint nok ... det var nu også mest et skjult forsøg på at få vigtig info til næste runde :)

09-11-2009 23:01 #7| 0

Det lyder godt nok som et level

09-11-2009 23:02 #8| 0

Det aller ALLER fedeste i det interview er :

”Ja, synes ridning og dans er rigtig sjovt. Min kæreste og jeg elsker lange rideture i skoven i det flotte efterårsvejr.”


Jeg er stadig i tvivl om det er et level efter at have læst det en 7-8 gange ;)


Men ser fint ud for Nocs...
Falder deltager antallet igen lidt i denne uge ender han jo med at hive samlet sejr uden at præstere mere...
Altså hvis det ikke lige var for The Packers der ligger lunt i svinget :)

09-11-2009 23:03 #9| 0

Jeg kalder for Rematch uden folk som tilter en ved siden af :D
Kan stadig ikke kommer over, at jeg ikke lagde mine AA efter floppet. Men smukt spillet af den person, som rette set på floppet og C/R mig. Skulle bare havde hørt på mig selv hehe.

Men endnu engang Tillykke til Nocs med sejren :)

09-11-2009 23:07 #10| 0

Okay. Omg. Stop. Ændr overskrift.

09-11-2009 23:11 #11| 0

GBP
Nøjagtigt samme tanke herfra!

09-11-2009 23:13 #12| 0

@MoPe

Med level som jeg kan se msm89 også tror eller med at han kan risikere at holde hjem? :)

09-11-2009 23:18 #13| 0

Ha ha - jeg har seriøst læst indlægget 2 gange uden at spotte det med ridning og dans .... jeg må lide af selektiv læsning/forståelse :)

09-11-2009 23:18 #14| 0

Fedt nok med denne type interview, synes det er med til at gøre hele konceptet omkring PN champ en lille smule sjovere :)

09-11-2009 23:30 #15| 0

loooool
How the f... do you miss that Zaphod... :)

Jeg har som sagt læst det 7-8 gange og det er det eneste jeg har lagt mærke til ... hehe


Men ja, super indlæg...
Det skaber lidt charme ved dette turnerings koncept...
Så kom bare med flere lignende ..

09-11-2009 23:32 #16| 0

”Ja, synes ridning og dans er rigtig sjovt. Min kæreste og jeg elsker lange rideture i skoven i det flotte efterårsvejr.”

Ved slet ik hvad jeg skal sige. :-) WP

10-11-2009 01:00 #17| 0

............?

10-11-2009 02:12 #18| 0

godt interview

10-11-2009 08:55 #19| 0

"MPNs selvbestaltede sensationsjournalist har nu lavet et lyninterview via pm med nocs666 for at komme til bunds i sagen."


"...er tours knap så sjovt”, fortæller Kasper med et smil."

Gør han dig opmærksom på at han smiler.. ?

10-11-2009 10:13 #20| 0
OP

@HakkaN187

Ja, det gør han ved hjælp af en smiley.

Jeg prøver jo at sætte det op så det bare minder en smule om et normalt interview, selvom det foregår via pm.

10-11-2009 10:28 #21| 0

Jeg synes det er et rigtig godt indlæg/interview Holst.

I det hele taget synes jeg godt om, at du har gjort en hel del for at skabe fokus omkring denne her rigtig fine turneringsserie. Tag du bare din del af æren for det meget flotte deltagerantal :)

10-11-2009 10:41 #22| 0
Administrator

Og dette er vel bare endnu et eksempel på hvor meget vi er mange der savner MPN !!!

Get it up and running pleeeease

10-11-2009 17:09 #23| 0
OP

@fryden

Takker for rosen.

Når nu jeg lige har dig fryden. Du bor jo i Ålborg, så hvis du lige skulle komme til at støde på carlos nede ved pølsevognen eller hos købmanden, så spørg lige om han ikke gider deltage i en af tourene. Det ville være lækkert at have muligheden for at møde en gammel PN'er og WPT-vinder ved et af bordene i løbet af leaderboardturneringen.

8)

10-11-2009 19:52 #24| 0

Shut up women get on my horse!

Fint interview, fangede også den med "et smil" men syntes faktisk det var en meget behagelig omskrivning.

10-11-2009 20:55 #25| 0

Super godt skrevet :)

Håber der kommer flere!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar