ATT: Alle - Valg af kategori

#1| 0

Det er endnu ikke helt gået op for alle, at der er kommet nye kategorier på PokerNet.

For det første er der kommet en ny kategori til bytning af $. Den hedder valutabørsen. Det er den kategori I skal bruge, når i skal sælge eller bytte $/€/Kr. Det vil sige, at I IKKE skal bruge pengesager til at bytte $/€/kr.

Derudover er der kommet en kategori til alle jeres herlige spørgsmål. Den hedder PNVA. Det betyder, at I IKKE skal stille jeres spørgsmål i OT. PNVA skal bruges til at finde svaret på de spørgsmål, I ikke selv kan hitte ud af.

Slutteligt skal folk huske, at oplyse reads når de poster hænder i analyseforummet. Lige nu er det en overgangsperiode, men der vil uden tvivl blive modereret langt hårdere, hvis folk gentagne gange poster utilfredsstillende hænder.

10-10-2009 19:25 #2| 0

Pengesager/Valutabørsen er det samme - jeg smed min tråd i pengesager, men kan se den ligger i valutabørsen nu..

Medmindre der selvfølgelig er en moderator som har flyttet den..

10-10-2009 19:31 #3| 0
OP

Nej, det er IKKE det samme! Og ja, det er mig der har flyttet den.

10-10-2009 19:36 #4| 0

Godt, så er vi enige.

11-10-2009 14:33 #5| 0

@Admins

Tak! Håber på at bruge "Anmeld til moderator"-knappen langt mindre :)

11-10-2009 15:07 #6| 0
utilfredsstillende hænder

Dem har jeg sgu mange af. Generelt tit at jeg enten taber mere end jeg synes er rimeligt eller vinder mindre end jeg burde. ( ja altså det med at vinde er selvf en sjældenhed, men det sker da at jeg laver at missclick )
11-10-2009 21:09 #7| 0

LOL supersafe :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar