BAP - Diskutionstråd!

#1| 0

Jeg er en smule nysgerrig.

Du er den eneste på pn's stake del der tager make up - i dette tilfælde 17%.

Du bapper to tours med buy in på 215$, hvor du i år har en negativ roi på 62% i år.
officialpokerrankings.com/pokerstars/M(...)

Hvorfor skal jeg betale dig ekstra for det?

F905

jeg sælger kun når jeg er short. Min negative roi i 215 vil jeg sige skyldes vaians. synes ikke der er forskel på DEG normalt og SM WU pga mange kvallers.
Har 195% roi på 55 usd og masser FT endgame erfaring.

Samt stars er ikke alt jeg spiller. har meget 100-200 euro erfaring med overskud men de nicks er hemmelige.

På større sites er det desuden helt normalt med make up. Spg er dog meget relevant ift 215 usd buy in :-)



fs90504-10-2009 16:14
@Repsak

Jeg tvivler på ingen måde dine evner til spillet. :-)

Er dog bare lidt en talnørd, så når jeg ser stats som ikke indbyder til til en ekstra pris, så gør jeg opmærksom på det.
Min indgang til spillet er meget statistik, så bruger meget opr, når jeg staker. Hvis jeg skal købe en andel, så vil jeg også bruge opr.

Hvis jeg skal vurdere dette, så vil prisen være for høj i forhold til orp, men det kan godt være det bare er mig ;-).

Mener dog også at antallet af prospillere på 215$ niveauet er højere end på 55$ niveauet :-) - især i SM og WU
Derfor er jeg ikke helt enig.



Repsak04-10-2009 16:19
Enig i der er flere pro spillere.

Der er dog langt færre % mæssigt end i f.eks 55 rebuy nr 3 for 1 mdr siden ca.

109 re ITM igår og andre cashes.

Men konkret på de forlagte tal tildels enig.

min sample er så bare langt større i 55 usd.



DrNoe04-10-2009 17:41
@Repsak / Fs

Angående make-up: Som jeg ser det, er det en vare man sælger til en pris som sælger fastsætter. Hvis en spiller - der i øvrigt spiller ikke kun for fornøjelsens skyld, men også for at skaffe til lidt faste udgifte - tager make-up og købere er villig til at betale den adspurgte pris, så er alt som det skal være - og det frie marked har talt.

Hvis en spiller mener at vedkommende ikke slår niveauet men gerne vil prøve kræfter med dyre tours alligevel, vil det også være helt i orden at give added procenter - som fx 10% for 20$ istedet for 21.5$. Det er også set nogle gange herinde - og ligeså udemærket


strange_man04-10-2009 17:49
@FS

En spiller som Stenbek har da også taget make-up, så Repsak er ikke alene om det :)

Derudover er det dybest set fair nok - ikke nødvendigvis for de beregnede edge - men for den tid og koncentration der bliver lagt i disse store og lange tours.


05-10-2009 06:55 #2| 0
OP

@Strangeman
Du har helt ret i at der faktisk tidligere har været tråde med ”make up”, så beklager det første jeg skrev.(har faktisk selv købt en andel på et tidspunkt)

@DrNoe
Med hensyn til markedskræfternes frie spil, så er jeg helt enig i din tanke. Det står folk frit for om man vil købe din vare.

Når det så er sagt, så er jeg grundlæggende uenig i at man tager sig betalt ekstra for et niveau man ikke slår. (bemærk – avr. Buy in på 17$ -> det er pænt over det normale niveau der spilles på)

I mit regnestykke, så ser det sådan ud:
ROI på dette niveau: -62%
Make up: -17%
-----------------------------
Underskud på 79% for mig.

Når der søges stakes herinde, så siger de fleste at man skal søge på det level man slår – så tænker jeg nu: hvad skulle være anderledes med hensyn til BAP + hvorfor skal der betales ekstra?

Jeg mener personligt at man skal kunne påvise en OPR der berettiger til en ekstra pris!

05-10-2009 07:51 #3| 0

Har også tænkt på det før, og virker også hjernedødt for mig (:
Men heldigvis frit valg om man køber, så gør mig intet.

05-10-2009 10:17 #4| 0

Pinligt at tage makeup og så fake HH

05-10-2009 10:21 #5| 0

EDIT: Har set tråden nu

Repsak - kom nu hurtigt på banen med en udredning her så du ikke mister al den credit du har på Staking forum

05-10-2009 10:23 #7| 0

10 = T i HH

05-10-2009 10:23 #6| 0

Repsak05-10-2009 02:01
slår kun 99

at jeg spiler den skidt sidder jeg og ærgre mig over nu


PokerStars Spil #33643036586: Turnering#198975200, $200+$15 USD Hold'em No Limit - Level XI (600/1200) - 05/10/2009 1:52:12 CET [04/10/2009 19:52:12 ET]
Bord '198975200 152' 9-max Knappen er på plads #9
Plads 1: COZZAMARA (28338 i chips)
Plads 2: MrRepsak (29305 i chips)
Plads 3: rdcrsn (20102 i chips)
Plads 4: SPEKTAH (7300 i chips)
Plads 5: doctord13 (25315 i chips)
Plads 6: snake555 (50986 i chips)
Plads 7: Falise2000 (44829 i chips)
Plads 8: pergeo (40214 i chips)
Plads 9: ronnyr3 (36047 i chips)
COZZAMARA: poster ante 100
MrRepsak: poster ante 100
rdcrsn: poster ante 100
SPEKTAH: poster ante 100
doctord13: poster ante 100
snake555: poster ante 100
Falise2000: poster ante 100
pergeo: poster ante 100
ronnyr3: poster ante 100
COZZAMARA: poster small blind 600
MrRepsak: poster big blind 1200
*** KORT ***
Givet til MrRepsak [10c 10d]
rdcrsn: folder
SPEKTAH: folder
doctord13: folder
snake555: folder
Falise2000: folder
pergeo: raiser 1200 til 2400
ronnyr3: kalder 2400
COZZAMARA: folder
MrRepsak: kalder 1200
*** FLOP *** [7d 2s 7h]
MrRepsak: checker
pergeo: checker
ronnyr3: better 3303
MrRepsak: raiser 3303 til 6606
pergeo: folder
ronnyr3: kalder 3303
*** TURN *** [7d 2s 7h] [5c]
snake555 sidder ude
MrRepsak: checker
ronnyr3: better 5995
MrRepsak: kalder 5995
*** RIVER *** [7d 2s 7h 5c] [8d]
MrRepsak: checker
ronnyr3: better 20946 og er all-in
MrRepsak: folder
Ikke callet bet (20946) returneret til ronnyr3
ronnyr3 vandt 33902 fra potten
ronnyr3: viser ikke sin hånd
*** RESUMÈ ***
Pot i alt: 33902 | Rake 0
Bord [7d 2s 7h 5c 8d]
Plads 1: COZZAMARA (small blind) foldede før flop
Plads 2: MrRepsak (big blind) foldede på river
Plads 3: rdcrsn foldede før flop (bettede ikke)
Plads 4: SPEKTAH foldede før flop (bettede ikke)
Plads 5: doctord13 foldede før flop (bettede ikke)
Plads 6: snake555 foldede før flop (bettede ikke)
Plads 7: Falise2000 foldede før flop (bettede ikke)
Plads 8: pergeo foldede på flop
Plads 9: ronnyr3 (knap) vandt (33902)

05-10-2009 11:19 #8| 0

fandme pinligt af en mand af din kaliber. kom nu alle. Vi er alle mennesker og laver fejl. kan vi vist alle skrive under på. især i poker sammen hæng. At gå på tilt eller lavet en fejl er en ærlig sag. men at fake er utilgivligt og hører ikke hjemme i det her forum. mener klart der skal slås hårdt ned på dette og smides ud fra site. PINLIGT

05-10-2009 12:05 #9| 0

Det er satme uheldigt, men ved han tackler det 100 gange bedre end Elmander.


umiddelbart kan jeg desværre ikke se hvordan den hånd ikke er fake, hvilket jeg helst vil tro den ikke er, men igen, er på ingenmåde vågen endnu, så venter lige med at kommentere til senere.

05-10-2009 12:15 #10| 0

Hvad der har fået repsak til at ændre i HH aner jeg i virkeligheden ikke, men et seriøst bud.

Der er en del mudder kastning ind imellem hvor folk kritisere måden en hånd er spillet på, en sådan diskussion kunne jeg forestille mig repsak simpelthen ikke gad/orkede

Selvom de fleste herinde nok kender måden han tit og ofte bluffer på, så er mange gode til at klappe i deres hænder når det lykkedes,men lige så hurtige til at fælde dommen DONK når det ikke lykkedes.

Nogen er hurtige til at dømme og hænge folk ud, så snart den mindste chance byder sig, min personlige mening fylder nok ikke meget, men tror at ændring af HH er en følge sygdom af disse ting.

Jeg har fulgt repsak nogle år efter hånden, kender ham ikke irl, men må erkende at pga de års kendskab til ham så har jeg forsat tillid til manden.

Dette indlæg skal IKKE ses som et forsvar af handlingen, da en sådan handling heller ikke i mine øjne er iorden.

Se det som en mening om at det megen negative skriveri, kan give følge sygdomme som dette.

Så i en eventuelt debat, mener jeg også man bør huske at negativ debat kan medføre andre dumme handlinger.

Gentager lige så det ikke bliver misforstået, jeg synes ikke ændring af HH er iorden.

05-10-2009 12:32 #11| 0

Hvis man ikke kan lide hans spillestil skal man ikke købe action

@Quark , flot formuleret , lad os se hvad repsak siger !

05-10-2009 12:33 #12| 0
Så i en eventuelt debat, mener jeg også man bør huske at negativ debat kan medføre andre dumme handlinger.

Hvad mener du med det?
Det burde få andre til at lade være med at lave sådan nogle numre.
05-10-2009 12:37 #13| 0

@SanderM

Er ikke en kommentar specifikt til denne sag, ment som i det store hele.

Edit:
så skulle måske være formuleret således.

Så i en eventuelt debat, mener jeg også man bør huske at negativ debat i længden kan medføre andre dumme handlinger som denne.

05-10-2009 12:40 #14| 0

+1
sander m sådan burde det være

men Quark har desværre ret. men ties ihjel skal det ikke

05-10-2009 13:07 #15| 0

Irriterende når man har smidt ca. 60$ efter manden. Lad os håbe at der er en eller anden logisk forklaring på det, selvom jeg umiddelbart ikke kan finde den.

05-10-2009 13:13 #16| 0

Hvordan i alverden når i frem til at det kan være en forklaring????

En del af det udbytte deltagelse på dette forum giver er den alsidige diskussion om diverse hænder. Det er ikke altid der er lige meget hold i de indlæg der kommer men at det skulle lede til fake af HH er giver da ingen mening!

Man tager det med fra diskussionen man kan bruge og resten ryger i skraldespanden.

Hvordan i alverden skal man vurdere dem der bliver staket hvis de rette i HH efter forgodtbefindende?

Man spiller på den måde man gør og dermed sit eget spil. Vil folk så ikke stake en er der jo en grund. Fake HH er jo at snyde penge fra folk og det kan da ALDRIG forsvares!

Jeg er lidt rystet over denne drejning på diskussionen.

Men som jeg skrev i den anden tråd; lad nu Repsak komme til orde før han hænges til tørre for alvor.

05-10-2009 13:15 #17| 0

Jeg synes, at kunne huske, at der var nogle som var lidt mere kontant i deres udmeldinger, da det handlede om Elmander.

Men nok om det.

Repsaks (og Elmanders) spillestil er jo til tider super agressive og vil jo indimellem se donket ud, når det ikke lykkedes. Og vi må alle herinde acceptere dette, ligesom de stakede skal kunne tage evt. kommentarer og kritik for det. Ellers skal de lade være med at tage imod stake. Det øger i det mindste underholdningsværdien af en HH-tråd, at det ikke kun er top7 hænder, der er spillet og postet.

Troede at al debatten omkring Elmanders HH kunne få andre til at afholde sig fra at fake. Set i lyset heraf kan jeg slet ikke forstå Repsaks handling, også selvom Repsaks hånd var betydningsfuld. Han burde være klogere.

05-10-2009 13:18 #18| 0

som jeg skrev da elmander gjorde det samme, det bør give en advarsel og vi bør have den mulighed.

dem der viser de kan håndtere det på en ordenlig måde og være et aktiv for staking skal have fjernet den advarsel efter lidt tid, dem der håndtere det dårligt, eller laver andet lort skal bannes.

ellers som stenbek, der er ingen undskyldning for at fake HH.

05-10-2009 13:18 #19| 0

@Stenbek

Du skal nu ikke tage det som en forklaring der gør handlingen acceptabel, men blot som en tro på hvad der er sket.

05-10-2009 13:24 #20| 0

Clientadvis.. Elemander og Repsak spiller ik engang tæt på hinanden i mtt,

Elmander er en donk til mtt men har ok skillz i hu..

ellers +1 til Quark sagde det samme til Live forleden med den spille stil

05-10-2009 13:29 #21| 0

@joppe

Jeg ved godt der er stor forskel i deres mtt skils og at Elmander er god i HUs. Men de spiller begge en masse lort i mtt. Du så selv DEG den anden dag, hvor Repsak så floppet 40% af gangene. Det gør man ikke kun i position og med fornuftige gode hænder.

05-10-2009 13:33 #22| 0

Men Quark, jeg vil blive meget overrasket hvis ikke Repsak, og Elmander for den sags skyld, griber det halmstrå du kaster ud til dem ved at skrive sådan.

At halmstrået så har nul-værdi er en anden ting, men jeg ville foretrække at vi lod Rapsak komme til orde inden vi drage flere tvivlsomme konklusioner.

05-10-2009 13:50 #23| 0

Jeg spørger bare lige. Hvad er forskellen på om man hedder elmander eller repsak, når det drejer sig om fake HH for stakers penge. Synes tit at der bliver holdt hånden over visse profiler herinde, hvis de laver noget som normalt ikke kan accepteres, hvorimod der bliver slået ekstra hårdt ned på andre folk for de samme overtrædelser.

Det kan godt være repsak er meget aktiv herinde, og at mange godt kan lide hans spil. Men derfor synes jeg absolut ikke at det er grunden til at acceptere denne handling.



05-10-2009 13:54 #24| 0

sldc, det er der vel ingen der gør ?

vi er ikke 100% på den er faket for det første.

og grunden til mange var sure på elmander var fordi elmander håndterede det enormt dårligt.

men synes disse episoder viser at der er brug for at vi kan give advarsler ud til folk herinde, og ved gentagelser eller direkte tyveri banne dem.

05-10-2009 13:58 #25| 0

Live

Så vidt jeg kunne læse skrev elmander at han undskyldte for det, og at han var pinlig over at han havde handlet sådan. Grunden til at elmander til sidst håndterede det som han gjorde skyldtes nu nok, at folk blev ved med at svine ham til for det.

05-10-2009 13:59 #26| 0

Live

Nægter at tro på at en advarsel vil gøre noget gavn, hvis det er eneste konsekvens.
Ban first time imo, når buyin for toursne er betalt tilbage til staker(e).


05-10-2009 14:00 #27| 0

kentkay

+1

05-10-2009 14:01 #28| 0

Sldc.

Repsak er også en klovn og længer er den ik.

Elemander skrev først han var flov over det efter et stykke tid og prøvede at forsvare hans handling med at alle spillede nogle hænder dårlig,t ik en rigtig undskyldning imo

05-10-2009 14:06 #29| 0

Kentkay, det er noget der skal findes ud af, men hvis man får en stempling på ens bruger hvor der står noget ala, prøveperiode, faked HH, eller hvad man nu har lavet.

og man så igennem ens gang herinde skal bevise man er et positivt element, gør man ikke det bliver man bannet.

hvis det gentager sig så bliver man bannet.

jo jeg tror det vil virke.

men håber repsak har en valid forklaring, han er satme ikke en jeg tror kan finde på dette.

har han haft den posted på en anden side der har en HH converter først og så fået den kopiret derfra ville det måske kunne forklare det, far fetched, men det er altså ikke 100% endnu imo.

05-10-2009 14:08 #30| 0

Live

Snakker ikke kun Repsak, generelt.

05-10-2009 14:11 #31| 0

Live, der hersker ingen tvivl om at han har gjort det.

Og alle mulige mærkelige forklaringer er imo helt uinteressante. Det der er interessant er hvordan han håndtere denne alvorlige situation.

Og skal vi så ikke stoppe indtil han selv kommer på banen.

05-10-2009 14:12 #32| 0

Stenbek

+1

05-10-2009 14:46 #33| 0

Er egentlig ligeglad med om han havde TT på hånden eller 92 for den sags skyld, man skal ALDRIG! ændre ved hh, så der kan komme misforståelser.

Personligt synes jeg det er utrolig dårlig stil, da den måde man kender folk spillestil på er jo præcis på det de poster. At man så poster falske hænder, gør man snyder dem som staker en og andre stakere på længere sigt, da de(pokernet) tror man spiller på en anden måde end man egentlig gør.

Kan ikke se hvorfor man skulle have en advarelse først, da det ikke nødvendigvis er første gang man gør det.
Man er blevet fanget i at snyde længere er den vel ikke om det er første gang man har gjort det, eller blot er første gang man er blevet fanget i det, gør for mig ingen forskel.

05-10-2009 14:56 #34| 0

tror fremover jeg kun sender fake hh da der blir nogle underholdene tråde sygt at man kan kveje sig sådan glæder mig til at høre fra repsak

05-10-2009 14:59 #35| 0

Vil lige give mit, nok lidt upopulære besyv med her.

Repsak har faket HH ( højst sandsynligt), han har tidligere været fraværende i længere perioder af forskellige årsager, kan huske engang med AAB4ever, og senest i jeres fællesprojekt med SteenL hvor han var noget lang tid om at komme på pn ( flere uger ) på trods af han var daglig aktiv på facebook.

Vender tilbage og ja Repsak er god til poker, men ligefrem tage 17 % makeup, syntes jeg er helt helt i skoven, altså med BAP har jeg det sku sådan, enten betal selv, eller så tag den pris det koster. Makeup er et koncept jeg ikke forstår på enkelte turneringer, kunne forstå konceptet hvis en havde god roi i et limit, og solgte BAP over en længere periode.

En anden ting Repsak, ikke det egentlig rager mig, du blev staket af en anonym med 550 $ til mtt, en dag du lige har skrevet du ikke har sovet i over 24 timer, starter du alligevel en mtt til 109$ op.

har stadig stor respekt for Repsak, nogle ting er i min verden bare uforståeligt. Men er slet ikke i tvivl om Repsak ikke har dårlige intensioner om at snyde eller andet, nogen gange tænker man måske bare ikke lige så langt.

05-10-2009 15:01 #36| 0

forkert tråd :p

05-10-2009 16:12 #37| 0

jeg forstår ikke det med at man skal straffes hvis det sker gentagende gange ? . hvis jeg bliver taget i at røve en bank får jeg sku ikke en chance for at bevise at det var en fejl. jeg bliver sku staffet første gange ? sådan er det i det virkelige liv . men måske er jeg forkert på den ? :/.

05-10-2009 16:17 #38| 0

Måske kan vi ikke lige sammenligne det med at røve en bank?

Dem der kører for stærkt får da ellers en chance til, skulle vi hellere sammenligne det med det?

Forstå ironien.

05-10-2009 16:18 #39| 0

per_dk

repsak har altid været en god spiller at have herinde, dem kan vi ikke have for mange af.

¨derfor skal han obv ikke have en anden behandling end andre, men sålænge det ikke er direkte tyveri, hvilket det jo ikke er, og han er allerede begyndt at betale tilbage, hvis han kommer med en undskyldning og siger det ikke sker igen, så mener jeg han har fortjent en ny chance.

elmander der bare begynder at svine sine stakere, og te sig åndsvagt og ikke betaler tilbage, obv bør han ikke have en chance.

det kommer imo an på hvordan man håndterer man har lavet en fejl om man skal have en anden chance.

05-10-2009 16:23 #40| 0

Alle ved det men ingen snakker om det!!

05-10-2009 16:28 #42| 0

Live@

ja du har ret, men der burdes indføres en slags karantæne hvis man dummer sig bigtime ? . I samfundet slipper du ikke gratis fra at hustle folk ? . men hvis han betaler sine babbere tilbage og derved indrømmer sine dumheder , burde der ikke være videre sanktioner. ? :)

05-10-2009 16:28 #41| 0

Kan ikke forstå hvorfor folk siger man skal have en extra chance når man har fusket med f.eks HH , det er jo ikke noget man lige kommer til at gøre ved en fejl ? det er jo med fuldt overlæg , så skal man sku os tage den skideballe der kommer og så starte forfra.

05-10-2009 16:39 #43| 0

@live

Elmander betaler da det han skal.

05-10-2009 16:40 #44| 0

client, har elmander betalt de 50+5 tilbage i den hvor han fakede en HH ?

05-10-2009 16:42 #45| 0

Skal han det? Har staker forlangt det?

05-10-2009 16:43 #46| 0

Svar fra anden tråd ikke læst den igennem denne men skimtede den

Lige vågnet efter en lorte nat igår.

LOL ja ved ikke hvorfor tanken slog mig at hvis man ændrede denne 1010/33 hånd om det så blev opdaget. Mente i sig selv ikke det var relevant da jeg uanset hvad havde spillet hånden meget skidt og aldrig kunne calle.

Synes det er fint det bliver opdaget. Der var ikke noget ondskab i det da jeg altid spiller mange hænder. Har helt sikkert posted HH's der er være end den 33.

Beklager selvfølgelig alligevel.

Men hvorfor gør man det så?

Tænkte at hvis jeg gjorde det ville jeg vide hvorfor.

[x] Du får det ikke bedre af at lave en marginal ændring
[x] Du bliver udsat for Hetz
[x] troværdighed mere værd end Nuts hvergang.

Den AK er god nok - Folder den pga det er imod en Regular. Slå ham evt op på OPR ellers får jeg til sendt. HH - Ham dendjæelske swimsuit something - Floatter turn da jeg faktisk er lidt bange om må indrømme jeg hader da han skubber river.

@ Spider sendt til spiderman66 sikkert forkert-




Tro mig eller lad være ville intet få ud af at hustle når jeg selv har 500 usd og 1k euro ude sådan en søndag igår.

Sælger Bap for LIR hovedsageligt og fohåbentlig dele nogle succe'er med andre Pn'er. Et koncept hvor dem der skyder penge i får væsentlig mere ud af det.
Men selvfølgelig skal der være tillid mellem folk, tror dog godt folk ved jeg ikke spiller at donke ud men prøver at vinde det bedste jeg har lært.


der er IKKE EN DER KOMMENTERE i tråden og den fælles tråd var også uddød..

Har meget travlt kommer online senere

05-10-2009 16:46 #47| 0

Lol, da han skrev + make up, mente han det sgu bogstaveligt!

Synes også det er pinligt at fake en HH!

En ting er at fake en hh, under al kritik
En anden ting er at gøre det, når folk har købt % i dig
En tredje ting er at gøre det, når folk har betalt overpris for at købe % i dig.
At du så håndterer situationen godt, er en god ting. ;)

05-10-2009 16:47 #48| 0

Når man spiller for stakers penge, skal de postede HH uden tvivl, være troværdige. Alle kan lave et blowup eller have en dag med dårligt spil. Er det tilfældet må man tage den med staker, og selvfølgelig tage imod den kritik man får for det. Men på den måde vil man aldrig komme til at stå som utroværdig.

Mht om Repsak skal bannes, må jeg indrømme at jeg kan ikke være mere ligeglad om han bliver eller ej. Vil også mene at det er op til fremtidige stakere herinde og vurdere, om de vil satse penge på ham eller ej. Stakere må jo gøre op med sig selv om de mener manden er troværdig eller modsat.

Men synes helt klart at konsekvenserne skal være ens for alle, hvis man laver noget lort. Der skal ikke tages hensyn til om andre folk herinde mener personen er en god pokerspiller eller ej.

Man kan være nok så god en pokerspiller, og cashe stort for staker. Men viser man at man ikke er til at stole på, kan jeg ikke se nogle fordele i det.

05-10-2009 16:54 #49| 0

tojen

+1

05-10-2009 16:56 #50| 0

tojen2

++1 :)

05-10-2009 16:58 #51| 0

obv skal konsekvensen være ens for alle. og jeg synes der skal en slags advarsel samt noget man kan se på hans profil i x antal måneder.

men han har nu håndteret det på den bedste måde man kan, betale folk tilbage, også selvom der ikke er bedt om det, og kommet med en undskyldning.

05-10-2009 17:04 #52| 0

Synes også en advarsel eller udelukkelse i et stykke tid er på sin plads.

Problemet er jo, at vi ikke ved, om han har gjort det før. For der er jo ingen, der tjekker alle hænderne igennem! Repsak havde jo heller aldrig indrømmet det, hvis vi ikke havde påpeget det. Så det er jo et åbenlyst forsøg på at snyde!

05-10-2009 17:07 #53| 0

Foeller, hvis repsak skal bannes så skal elmander perma bannes, han håndterede det jo sick elendigt og gad ikke engang at betale tilbage.

men synes snart de må høre på os så vi har en mulighed for at give folk klovnehatte på hvis de laver noget lort.

05-10-2009 17:08 #54| 0

@Live
nm

05-10-2009 17:11 #55| 0

Eeben at fake en HH er direkte at pisse på stakere, og alle med bare en smule respekt for sig selv betaler tilbage.

har staker direkte gået ud og sagt han ikke skal ?

eller har staker bare ikke sagt noget ?

05-10-2009 17:12 #56| 0

i was wrong :)

05-10-2009 17:13 #57| 0

Eeben så er du way off, staker var ikke clientadvis.

05-10-2009 17:15 #58| 0

så tager jeg det i mig igen, var bare sikker på jeg havde læst det et sted.

05-10-2009 17:16 #59| 0

Staker var roflpops og han har ikke meldt noget ud siden hændelsen - har også undret mig lidt.

05-10-2009 17:17 #60| 0

@Live - Repsak har da ikke sagt noget omkring at han betaler pengene tilbage til dem som har BAP'et i ham?

05-10-2009 17:19 #61| 0

Eeben, evt lige se hvordan han håndterede det igen

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=197447

ET_foldhome, okay, mener der i den anden tråd står at han har shippet retur til bla noller og spiderman ? måske jeg tog fejl og det var fordi han cashede i noget ?

og jeg mener obv at hvis man faker en HH skal man betale tilbage, det er meget simpelt.

05-10-2009 17:21 #62| 0

@ Live

Det er ganske underordnet hvem staker er. Kan ikke være op til folk herinde at afgøre om den stakede skal betale staker pengene tilbage.

Så længe staker ikke har krævet noget retur, må folk jo bare acceptere pengene ikke bliver betalt tilbage.



05-10-2009 17:22 #63| 0

han cashede lidt i EG og det er dem han har sendt retur. Tror ikke han har nogen intensioner om at sende det BAP'et tilbage, har han i hvert fald ikke givet udtryk for på nogen måde.

05-10-2009 17:27 #64| 0

Tojen, snyd din staker, og man betaler tilbage EOD.

ET: okay, håber han betaler tilbage, ellers synes jeg ikke rigtig man kan håndtere det ansvar det er at spille for andres penge.

05-10-2009 17:31 #65| 0

@
live hvis du anser jeg skal betale til da jeg ændred min hh i 230 pot.
så gør jeg det ikke da staker ikke har nævnt det ellers havde jeg skam betalt / dog ikke når andre der ikke har med sagen at gøre kommer med hvad de synes.

og live du holder da heller ikke altid dine aftale såvidt jeg husker rigtigt

og lad nu vær og leje landbetjent her på forumet og lade admins og mod om det.


ikke for tråeden skal handle om mig kunne bare ikka lade det ligge.

05-10-2009 17:36 #66| 0

Elmander, problemet er at vi ingen regler har herinde, det ville være på sin plads at der snart kommer nogen.

om reglerne skal være at folk bliver bannet, får advarsler, eller at snyd skal tillades, jeg er faktisk ligeglad, bare vi får nogen regler der er konsekvente.

05-10-2009 17:37 #67| 0

@Live

Har samme mening ingen tvivl om det. Men hvis staker ikke selv melder op, synes jeg at folk må lade det ligge. Selv mener jeg da også at det er på sin plads at gøre.

Men kunne være det tilfælde (uden at sige det er) at staker tænker det var lærepenge, og fra nu af er der ingen stakes til den person. Hvor han så ikke vil gøre mere ud af det. Det synes jeg da helt klart at folk herinde må acceptere.

05-10-2009 17:40 #68| 0

Elmander

+1

Bakker på ingen måde op om det med at fake HH. Mener bare at hvis folk ikke havde været så hurtigt til at melde ud at han bare skulle betale staker tilbage, så kunne det være at han havde valgt at betale.

Det kunne faktisk være at de folk, på den måde spolerede chancen for staker at få sine penge tilbage.


05-10-2009 17:43 #69| 0

tojen, det lyder i mine øre barnligt, og meget urealistisk når man ser på hvordan elmander reagerede fra starten.

men forhåbenlig kan hovedkonteret se at det efterhånden er nødvendigt lige at bruge 20 min på at udstikke et par regler for staking området, i såfald er der da kommet noget godt ud af disse to sager.

05-10-2009 17:54 #70| 0

@Live

Som jeg læste i tråden, undskylder elmander med det samme at det blev opdaget han havde faket HH. Han udtalte også at han synes det var pinligt.

Så det der får det til at lyde barnligt, kan jeg ikke se hvor du får det fra.

Måske er det forkert (naivt) af mig at tro at muligheden foreligger at elmander kunne have fundet på at betale staker tilbage hvis staker havde forlangt det, og ikke 10 andre som i og for sig er uvedkommende i den sag. Måske min fejl at tro det bedste om folk;)

Men ja, jeg håber også som dig at der kommer nogle regler op herinde. På den måde slipper vi forhåbentlig for lidt færre af disse sager.

05-10-2009 18:12 #71| 0

Det er vist naivt at forestille sig at regler kan løse dette. Der er jo ikke ligefrem nogen der ikke ved det helt galt at fake HH så det kan man vist ikke lave regler for.

Jeg er lidt på linje med tojen2 i at alle dem der er ude med riven og kommer med alle mulige forklaringer og krav er med til at hæmme og måske også begrænse de muligheder snyderen har for råde bod på sin bommert.

Dog har jeg ikke set at hverken Repsak eller Elmander finder det naturligt at betale det tilbage som folk er blevet "snydt" for.

Og den gang "Christianforklarmigrøv" Repsak kommer med i forhold til det bagudrettede tillægger jeg ingen betydning.

Kom nu med noget fremadrettet og drop det med at det er første gang og at den AK hånd ikke er fake og alt det andet vrøvl.

Ingen med bare nogenlunde sund sans for faktiske forhold tror vel at Repsak har været så "uheldig" at blive opdaget den eneste gang han faker en HH.

Hvis man har fulgt Repsak her så har der været nogle hænder hvor man har tænkt at det så lidt underligt ud. Det giver lidt mere mening nu.

Kom på banen og tag tævene og så kan han gemme sig et stykke tid i skammens hjørne. Det er faktisk billigt sluppet hvis han kan nøjes med det. Den svære bliver nok at få bare lidt respekt ved næste livepoker der skal spilles.

05-10-2009 18:26 #72| 0

Har ikke tid og læse det hele, men vil bare lige sige: For helvede!!!!!!!!!!

:o((((((

05-10-2009 18:34 #73| 0

Hey Alle

Det var mig der stakede Elmander til den 50+5 dollar tur.

Lyder lidt dumt, men har ikke orket at involvere mig i debatten før nu.

Havde oprindeligt tænkt mig at stake to til den tur. Men der var flere gode spillere der meldte sig, heriblandt repsak og orty med flere. I det hele var der fem der havde meldt sig da jeg skulle til at beslutte mig, og det var som sagt solide heste. Vidste udemærket at Elmander var "det svageste led" i denne gruppe. Men udover pokerevner vægter jeg også troværdighed og regulars højt. På den måde regner jeg ikke med at blive snydt. Synes tit jeg havde set ham herinde og aldrig set noget dårligt skrevet om ham før. Jeg var i godt humør og valgte derfor at send alle af sted


Efter et par timer kikker jeg lige i tråden for at se hvordan det går. Kan se at de fleste stadig er med og ligger godt til. Kikker tråden igennem og kan se at der er gang i en diskussion. Tror først at de laver sjov med hinanden. Det går dog op for mig at Elmander har faket en hh. På dette tidspunkt rører det mig ikke synderligt, mest fordi han faktisk stadig er med i turen. Så jeg slår det hen

Skal dog siges at jeg var lidt chokeret over den hånd han havde spillet Q5 off så vidst jeg husker. Han havde i sin ansøgning sagt, at han ville spille friskt til. Friskt til i min verden er dog ikke at spille Q5 i starten af en tur, men derimod være mere villig til at tage et flip etc. Fred være med det, han var stadig med i turneringen og flere heste lå godt til.

Jeg forlader pcen en times tid igen, kommer tilbage og tilmelder mig i min kådhed super tuesday. Jeg kikker tilbage i tråden og kan nu se at repsak ligger virkelig godt til med 100 tilbage ca, så tager mig ikke rigtig af, at kikke hvad der er blevet af de andre.

Jeg railer nu repsak som spiller en fremragende omgang poker og er chippie med 30 tilbage. Ydermere går det også strålende for mig i super tuesday, så der er udsigt til store penge den aften. Repsak ryger dog ud på en 20. plads efter nogle uheldige situationer og lidt efter buster jeg på en 8 pladser fra pengene i super T. LIVSTILT. Har på dette tidspunkt glemt alt om Elmander.

Dagen efter buster jeg resten af min rulle på NL1K. Sick efter at have vundet 6K i tur efter at have været broke i lang tid og hive 2K ekstra i cash. På dette tidspunkt skænker jeg ikke elmander en tanke og orker virkelig ikke at diskutere noget poker med nogen lol.

Mht. til elmander er han nok off min fremtidige stake liste og det er selvfølgelig uacceptabelt at fake hh. Det er lidt min egen skyld, da jeg ikke har været grundig nok til at tjekke hvem jeg staker, og nogle gange har gjort det mere af mit "gode hjerte" end med fornuft. Som udgangspunkt forventer jeg ikke at få penge tilbage fra folk jeg har staket. Hvis elmader har lyst til at sende tilbage for at vise at han fortryder og på den måde redde noget af sit ry på pn er det selvfølgelig iorden med mig:) Men jeg kræver det ikke

Det var mine ord lol

05-10-2009 18:38 #74| 0

Skrev det meget hurtigt, håber at det er nogenlunde forståeligt og at der ikke er alt for mange stavefejl hehe

05-10-2009 18:42 #75| 0

@roflpops


fair nok. som jeg har skrevet til andre før jeg skriver til dig nu. så hvis jeg har spillet dårligt i en tour vil jeg gerne stake den stakede til en tur med samme buyin da je synes det er mest fair.

og det samme gælder for dig vil gerne stake dig til en 55 tour efter eget valg

dog skal jeg flytte her om et par dage der for indskud osv taget pengene for denne månede så må blive til d.1

05-10-2009 18:43 #76| 0

@roflpops

Tak, så er den sag vist endelig lukket :)

05-10-2009 18:56 #77| 0

@Elmander, ok det kan vi jo finde ud af på et tidspunkt

Vil lige sige at jeg ikke synes du er en skidt person eller noget lol, og en faket hh er sgu heller ikke så slemt i sig selv.

Det handler om at man skal kunne stole 100% på folk som man giver en chance for ens penge, og være sikker på man får dollars retur i tilfælde af, at de casher stort.

05-10-2009 19:00 #78| 0

i know og som skrevet er det dumt og barnligt. men søger dog heller ikke stake fremover da det ikke vil komme noget godt ud af.

venter dog bare på de hu udfordringer !

05-10-2009 20:12 #79| 0
OP

Hmm.......

Meningen med denne post var ikke at det skulle udvikle sig til det her!

Jeg vil gerne have nogle svar angående BAP!

Med hensyn til dette forum handler det om tillid.
Regler? Tja..... måske kan det løse noget, men det er i bund og grund tillid det handler om!

Jeg staker kun folk som jeg har tillid til og vil aldrig igen stake en person som bryder den! I skal tænke jer om når i modtager stakes - det samme gælder BAP! Især når man gerne vil fremstå som en person der er tillidsfuld og ønsker at tage en ekstra pris for sin indsats! Dette er ikke ok!

Dog er det rart at se alle de meningsudvekslinger :-)

05-10-2009 21:49 #80| 0

Jeg er en af dem der er på begge sider af hegnet hvad staking angår.

Og begge disse halvdele er meget ked af disse 2 tilfælde af fake HH.

Som tidligere nævnt bliver man jo ikke opdaget første gang man laver det nummer og den usikkerhed det medføre er desværre altødelæggende for dynamikken i staking-forummet.

Det er helt klart til skade for begge parter. Det bliver sværere at få stake og folk søger et andet sted hen og det gør det noget vanskeligere at finde egnede heste.

Der var ved at danne sig en god lille elite og en ret stor gruppe lige efter med et fint potentiale. Der er stadig den sædvanlige uoverskuelige mængde af bigtime loosers som aldrig vinder noget som helst, men de vil altid være her og fylde. Kun et ranking system ville begrænse deres synlighed.

Skal dette gå tabt eller kan vi gøre noget?

Elmander og Repsak har self udelukket sig selv fra den seriøse del af staking og der skal nok noget ekstrordinært til før de kommer i betragtning igen.

Men er der andre, mere kloge og smarte, der også faker HH? Reelt er det jo svært at opdage hvis man bare tænker sig lidt om. Kan man gøre noget for at udrydde den usikkerhed?

Hvis ikke vi får en fremadrettet diskussion om dette så er jeg nervøs for at denne del af PN er færdig. Desværre er det jo de få tumper der tegner billedet for omverdenen.

I en anden tråd om problemer her er det sagt meget klart af en ude fra; "Hov, nu har de vist glemt lukke døren til staking igen eller er det rød stue denne gang". Man kan ikke fortænke folk at tænke sådan når disse tåbelige ting dukker op.

Kan vi gøre noget for at ændre det billede?

Det sidste stykke tid har været en skuffende oplevelse på mange måder her på PN.

ØV ØV ØV

05-10-2009 21:53 #81| 0

@Fs ¨
Jeg staker kun folk som jeg har tillid til og vil aldrig igen stake en person som bryder den!
Bryder mig ikk op jeg ikk er blevet staket af dig så :b

05-10-2009 21:56 #82| 0

@stenbek

"Der er stadig den sædvanlige uoverskuelige mængde af bigtime loosers som aldrig vinder noget som helst, men de vil altid være her og fylde"

rimelig arrogant imo!!!

05-10-2009 21:57 #83| 0
OP

@Stenbek
Jeg mener grundlæggende at dette sted er fyldt med gode og stabile folk, men der er folk som ikke burde være her - det er vi helt enige om!

Jeg mener dog at vi er løbet ind i et par uheldige episode, som PN bør kunne forbedre!

Vi er blevet ramt af et par sager som ikke er helt gode - og PN har ikke taget action på det. Så måske skal vi have et regelsæt ala det som er postet i Hermods tråd ;-)! Denne bør kunne overholdes og der skal selvfølgelig gøres noget ved det..........

05-10-2009 21:59 #84| 0

vi har haft mange 2k$+ cashes, en enkelt 20k$+ omend det sgu nok var et kattens held ligemed den.

aldrig er der nogen der har hustlet for de beløb.

husk også at se på det positive !

05-10-2009 22:00 #85| 0

Jeg er klog og smart, og er ALDRIG testet positiv for fake HH.

Er ikke enig i, at det er let hvis man er smart. Enhver HH som indeholder HH-nummer, kan jo prøves efter.

Det er obv. svært at gennemskue en hånd, som ikke kommer til showdown. Men man kan jo bede hesten bestille HH via mail, og forwarde den til staker. Så vil pocket cards være synlige.

05-10-2009 22:02 #86| 0

Fryden

Hvordan vil du få en HH sendt direkte til din mail fra mit spil etc?
Derudover er der sgu ingen der gider stake hvis man også skal lege politimand.

05-10-2009 22:03 #87| 0

Vil måske osse mene at man må stole på folk til det modsatte er bevist, så jeg vil ikke se ondt og mistænksomt på andre , med mindre der er belæg for det.

Jeg har mig en liste med mange fine navne på , går udfra alle har deres meninger om de foskellige spillere herinde og staker udfra skills & troværdighed

05-10-2009 22:04 #88| 0

@Kentkay

Som jeg skriver, hesten bestiller HH og forwarder mail til staker. Om man gider lege politimand er så spørgsmålet. Man kan jo fra starten af stake gøre opmærksom på, at man efterfølgende vil have hele tour history på den måde.

05-10-2009 22:05 #89| 0

Fryden

Jeg spørger igen. Hvordan gør man det?

05-10-2009 22:07 #90| 0

Een gang til for Prins Knud.

1. Hesten bestiller HH på mail, på stakers forlangende. Evt. komplet tour history, ellers enkelt(e) HH(s).

2. Hesten forwarder mail med HH til staker.

3. Staker checker, nikker tilfreds, og går til punkt 5.. Ellers gå til 4.

4. Staker farer i flint, poster på PN, og vi har en ny føljeton. Spring over punkt 5.

5. Alle er glade.

05-10-2009 22:08 #91| 0

Kentkay - på stars går man ind i Funktioner og håndhistorik , vælger den tour man vil have sendt på mail, så får du alle hænder i den tour

05-10-2009 22:09 #92| 0

#tiger143

Den tog du vist lige ud af en sammenhæng!?!

Det var nu ment som et kompliment at der er en lille elite og en god gruppe lige efter. Det behøvede der jo ikke være. De andre er her altid hvis der er lidt penge i omløb.

Men man kan jo læse det som man vil. ;o))

05-10-2009 22:11 #94| 0

forward¹ [f:wd] adv. fremad; videre; forlæns; forover; forud(e) i skibet; forrest; fremme (fx we don't want the seats too far forward);

Jeg kan kun finde ud af at modtage HH til egen mail. Så kan jeg jo altid rette før jeg sender videre. Findes der en måde hvorpå den ryger direkte til din?

/Prins Knud

05-10-2009 22:11 #93| 0

@stenbek

regnede osse med at jeg misforstod den ;)

05-10-2009 22:13 #95| 0

tror kun du kan bestille til den email adr du har registeret under dine info også må du sende den videre til staker

05-10-2009 22:16 #96| 0

@Prins Knud :D

Tror da alle mails har 'forward' mulighed. På dansk hedder det vel videresend. Var ikke helt klar på, hvilken del af det du ikke var med på. Håber dette opklarer misforståelser.

05-10-2009 22:18 #97| 0

#fryden

Tror at Kentkay mener at den skal over hesten først og så ændre han jo bare dem inden han sender videre.

Så man kan ikke være helt sikker.

Og jeg kan ikke bestille HH med holecards der ikke er kommet til showdown så det med HH-nr er ikke noget problem.

Tror dog også at mistilliden er den største fare her. Ingen kan jo tjene penge på at fake HH og derfor er jeg stadig målløs over at nogen kan finde på det.

Men den mistillid dette medfører vil få en negativ effekt tror jeg desværre.

05-10-2009 22:23 #98| 0

Hvis jeg bestiller MIN EGEN Hand History, er mine hole cards jo vist, selvom den ikke kommer til showdown. Man kan (i min mail ihvertfald) se, at det er en forwarded mail, og hvem afsenderen har modtaget den fra (poker room). Så er der jo ikke mulighed for at redigere i HH.

05-10-2009 22:27 #99| 0

Jeg er med på, at det ikke nødvendigvis er muligt på alle sites, men ihvertfald på stars, hvor rigtig mange stakes foregår.

05-10-2009 22:27 #100| 0

:) tag spil nr så kommer den til din egen mail.

05-10-2009 22:32 #101| 0

@mjhp

Jep, men problemet er hvis jeg bestiller en andens HH, og den ikke har været til showdown. Så kan jeg ikke se hole cards.

05-10-2009 22:34 #103| 0

[x] sounds a little like judgement day.

05-10-2009 22:34 #102| 0

# fryden

Jeg indrømmer at jeg ikke er en haj til det dersens edb, men er jeg helt galt på den hvis mener man sagtens kan rette den vedhæftede fil og så forwarde den uden at det kan ses?

05-10-2009 22:38 #104| 0

@Stenbek

Nu har vi sgu problemer. For jeg er også fra tiden før de dersens moderne elektroniske databehandlingsmaskiner blev allemandseje :)

Men HH er ikke en vedhæftet fil, men tekst i mailen. Jeg mener ikke den kan fakes den vej rundt, men skal ikke udelukke at mere EDB-kyndige (stort udsnit af befolkningen :) end jeg kan fikse dette.

05-10-2009 22:40 #105| 0

Hvis det er en del af mailen kan den helt sikkert fakes.

UUUHHHH jeg føler mig som en teknik nørd ;O)

05-10-2009 23:43 #106| 0

jeg vil lige komme med et lille input^

Jeg får står slet ikke hvordan man kan finde på at lave om på HH', er dermed vil jeg også lige sige , at hvis man er intereseret i at snyde staker er der jo ikke noget lettere end at fake hænderne når du modtager dem på mail ? ;) .

Men jeg håber personligt at dette problem er minimalt og at blot få har anvendt det ? . Desuden ønsker jeg alle god vind :) . og jeg håber i får det lyst.

Out !

05-10-2009 23:47 #107| 0

@Fryden

Hvis du får en mail fra Stars i tekst-format og skal videresende denne, så vil det da ikke være anderledes end her på forum at ændre i den?

Du vil kunne redigere i teksten på samme vis, hvorfor den løsning ikke nødvendigvis giver nogen sikkerhed.

05-10-2009 23:49 #108| 0

Er der ikke en af jer 3, som vil forklare mig hvordan man kan ændre teksten i en forwarded mail?

05-10-2009 23:53 #109| 0

Tryk vidersend

Ret i mailen

Tryk send

05-10-2009 23:56 #110| 0

"Velkommen til IT-support. Hvad kan jeg hjælpe med?"

05-10-2009 23:59 #111| 0

Har lige prøvet, det var sgu nemt :)

06-10-2009 00:06 #112| 0

LOL

06-10-2009 00:17 #113| 0

Jeg er sgu en it-haj!! ;o))

06-10-2009 14:16 #114| 0

Hvordan fanden kan man tabe sådan en hånd, nå men folk der bliver snuppet får jo automatisk en straf da folk nok ikke lige står i kø for at smide dollars efter dem.
jeg synes det er fint at se der bliver lagt mærke til selv meget små detaljer i HH




PokerStars Spil #33695545472: Turnering#200030192, $30+$3 USD Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 06/10/2009 11:46:26 CET [06/10/2009 5:46:26 ET]
Bord '200030192 53' 9-max Knappen er på plads #7
Plads 1: PaulDurango (4005 i chips)
Plads 2: dinge81 (1900 i chips)
Plads 3: TFMnrw (2707 i chips)
Plads 4: Tortoise07 (2035 i chips)
Plads 5: luisfran (3675 i chips)
Plads 6: snipersvd78 (2925 i chips) sidder ude
Plads 7: jama71 (4160 i chips) sidder ude
Plads 8: pockjock999 (3571 i chips)
pockjock999: poster small blind 50
PaulDurango: poster big blind 100
*** KORT ***
Givet til pockjock999 [JOKER, JOKER]
dinge81: folder
TFMnrw: folder
Tortoise07: folder
luisfran: folder
snipersvd78: folder
jama71: folder
pockjock999: raiser 300 til 400
PaulDurango: raiser 300 til 700
pockjock999: raiser 2871 til 3571 og er all-in
PaulDurango: kalder 2871
*** FLOP *** [7d Qs Ks]
*** TURN *** [7d Qs Ks] [Js]
*** RIVER *** [7d Qs Ks Js] [8s]
*** SHOWDOWN ***
pockjock999: viser [9h 9c] (et par, niere)
PaulDurango: viser [3s 3d] (en flush, konge høj)
PaulDurango vandt 7142 fra potten
*** RESUMÈ ***
Pot i alt: 7142 | Rake 0
Bord [7d Qs Ks Js 8s]
Plads 1: PaulDurango (big blind) viste [3s 3d] og vandt (7142) med en flush, konge høj
Plads 2: dinge81 foldede før flop (bettede ikke)
Plads 3: TFMnrw foldede før flop (bettede ikke)
Plads 4: Tortoise07 foldede før flop (bettede ikke)
Plads 5: luisfran foldede før flop (bettede ikke)
Plads 6: snipersvd78 foldede før flop (bettede ikke)
Plads 7: jama71 (knap) foldede før flop (bettede ikke)
Plads 8: pockjock999 (small blind) viste [9h 9c] og tabte med et par, niere

06-10-2009 14:45 #115| 0

JokerStars Game #27019318961: Tournament #153412692, $200+$15 Hold'em No Limit - Level XXXI (30000/60000) - 1066/13/12 23:13:11 VET [1066/13/12 17:13:11 E.T.]
Table '153412692 182' 91-max Seat #98 is the button
Seat 2: Hütmeir (2233776 in chips)
Seat 3: Tigerfry (1217198 in chips)
Seat 6: Lkvinder (3353112 in chips)
Seat 8: LiknassN (1835914 in chips)
Hütmeir : posts the ante 6000
Tigerfry: posts the ante 6000
Lkvinder : posts the ante 6000
LiknassN: posts the ante 6000
Hütmeir : posts small blind 30000
Tigerfry: posts big blind 60000
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Tigerfry [Ad Ad]
Lkvinder : folds
LiknassN: calls 60000
Hütmeir : calls 30000
Tigerfry: raises 180000 to 240000
LiknassN: calls 180000
Hütmeir : raises 1987776 to 2227776 and is all-in
Tigerfry: calls 971198 and is all-in
LiknassN: folds
Uncalled bet (1016578) returned to Hütmeir
*** FLOP *** [As Ad Jc]
*** TURN *** [As Ad Jc] [Jc]
*** RIVER *** [As Ad Jc Jc] [DanKort]
*** SHOW DOWN ***
Hütmeir : shows [DanKort 2s] (crap)
Tigerfry: shows [Ad Ad] (a pair of Jugs)
Hütmeir collected 29686396 from pot with a pair of DanKorts

06-10-2009 14:53 #116| 0

SICK fryden..... det er sgu et bad beat..

06-10-2009 18:19 #117| 0

@Repsak

Jeg var en af dem der inversterede 57$ i dig, og det var vel og mærket med din løn på 17% af staking beløbet. Syntes ikke du har håndtreret denne her sag godt, og man sidder som "staker" med en virkelig dårlig smag i munden af at man er blevet snydt af en som man stolede på. Angående min bemærkning om at du i mine øjne har håndteret sagen dårligt skyldes det, at du i mine øjne har beklaget dig en smule med 1 sølle bemærkning og ikke kommenteret sagen ydeligere trods "Har meget travlt kommer online senere".

Spørgsmålet i dit vedkommende er måske, hvordan håndtere jeg så denne her sag?

Lad mig komme med et forslag.

Du starter ud med at undskylde overfor de folk der har stolet på dig og i alt investerede omkring 275$ i dig hvilket er knap 1350kr og bagefter betaler du selvfølgelig pengene tilbage som man gør når man ikke har overholdt sine aftaler?

Jeg forventer slet ikke at få mine penge tilbage overhovedet, og det rør mig heller ikke det store, selvom det selvfølgelig kunne være dejligt. Men hvad jeg forventer fra dig og andre folk der ikke overholder deres aftaler er en undskyldning og et engagement i den følgende debat som opstår når at stakere bliver udsat for fakeing af HH, eller er det for meget at bede om?.

Ved der er en masse gutter herinde der har kendt Repsak igennem længere af tid og sikkert vil se sig sure på alle der har en negativ holdning i hans måde at håndtere denne her sag på. Men jeg syntes det er rimelig åbentlyst at intet ved denne her sag er iorden og heller ikke den måde den er blevet håndteret på.

07-10-2009 07:24 #118| 0
OP

@ET

Når en person bryder en aftale, så betyder det for mig ikke så meget om det er Repsak, Elmander eller andre.
Dette forum handler for mig om tillid til personerne man staker. Den får man ikke af det - i mine øjne.

Repsak er en super pokerspiller i mine øjne, men det berettiger på ingen måde til at gøre hvad han har gjort!
Jeg har mødt ham en enkelt gang og han er en fin fyr og har virkelig gjort mange ting for dette forum. Derfor er det sgu træls at se det her.

08-10-2009 21:51 #119| 0

Er det kun mig der finder det underligt at Repsak ikke er kommet på banen efter sit første indlæg hvor han siger han "har travlt og kommer online senere"?

Hvis det er mig der har misset et indlæg så beklager jeg self!

08-10-2009 21:54 #120| 0

synes han skrev han skulle til Rom

08-10-2009 21:58 #121| 0

har heller ikke modtaget nogle $

08-10-2009 21:59 #122| 0

Hvorfor fake HHs? Så dårlig poker spiller du fandme da ikke Repsak!

Sørgeligt!
Og som Live "At fake HH's er direkte at pisse på staker". Burde ALDRIG finde sted!
Fair nok man laver et blowup i ny og næ, gør vi sq allesammen, men at skjule det, er ynkeligt!

//Morten

17-10-2009 15:08 #123| 0

Jeg har været væk et stykke tid og er ikke helt med på hvor denne sag landede?

Nogen der ved det?

17-10-2009 15:11 #124| 0
OP

den er ikke færdig endnu

17-10-2009 15:14 #125| 0

@fs

nej den er ikke færdig endnu, Fryden og jeg skal lige have snakket sammen om dette inden der bliver gjort noget :)

men bare rolig... har den i tankerne... :)

17-10-2009 16:00 #126| 0

Magter ikke at læse hele tråden, har været på ferie.
Inden hvad bliver gjort færdigt?

17-10-2009 16:39 #127| 0

Wauw efter en 6 month frivillig pause fra pokernet og poker generelt grundet lidt personlige bad beats, logger man ind for at se hvordan verdenen ser ud i pokermiljøet og se den gammel pissegule side :o) og så falder man over denne lortetråd som en af de første. av av av

1. Har igennem årene staket Kasper for rigtig rigtig mange dollars og blevet belønnet for det med flotte gevinster og altid overholdte aftaler aldrig så meget som et spørgsmålstegn. Kasper har altid slået mig som et behageligt og godt menneske og den opfattelse ændre sig ikke af denne tråd her. og har svært ved at se dette ændret på en 8 måneders tid siden jeg sidst talte med ham

2. fake HH... dumt dumt det ved han godt og kan ikke give en forklaring men nogen gange gør man dumme ting uden at vide hvorfor man gør det eller overhovedet behøves at gøre det. Der er sgu ikke andet at gøre end af rejse hovedet sige at man har lavet lort i det og komme videre !!
Men vi ved alle hvor svært det kan være nogen gange er lettere at bare skubbe det væk og så "forsvinder" problemerne jo nok. det gør de desværre bare ikke. så op med brystet kig lige frem og sig jeg har dummet mig og kom videre.

3. Penge. jeg går ud fra det ikke er mange 1000 dollars vi snakker om ?? så hvis det "bare" er et par hundred dollars skal jeg nok betale dem og så kan kasper betale dem til mig eller lade være :o) men hader at se en god dreng blive trashet grundet "småpenge"(ikke overlegent ment),
så dem der har skrevet i tråden med hvad de mener han skylder send mig en PM med hvor mange og hvorfor kontonummer og reg og jeg vil hoppe i banken i starten af næste uge når jeg er hjemme igen.

Kedeligt gensyn men lad mig om det økonomiske og så giv ham lige tid til at "komme" sig

øv øv for et comeback
xander12

17-10-2009 16:43 #128| 0

wb xander, længe siden, håber du bliver ldit mere aktiv, både herinde og på msn.

17-10-2009 17:35 #129| 0

@xander oa

er sikker på at det for de fleste debattørers indlæg ikke er småpengene det handler om - vi skal have et staking forum hvor aftaler overholdes og tingene bare kører

17-10-2009 17:40 #130| 0
OP

@xander12

Denne lortetråd er faktisk startet med henblik på, at få folks mening omkring "make up".
At tråden bringer andre ting op omkring samme person er en anden sag.

Hvis du havde været her det sidste halve år, så havde du set hvor mange nye brugere der er kommet herinde.
Med alle de folk herinde, så er det vigtigt at reglerne bliver efterlevet - især af de folk som kender dem. Ellers kan det få sat en kedeligt reaktion igang.

(dette siger jeg klart fordi jeg har mange deals igang herinde)

Jeg synes det er fedt at du vil dække folks tab, men mener bestemt at der skal gøres op med selve tankegangen.

Det ville dog stadig være rart at få rapsaks tanker.....

17-10-2009 17:46 #131| 0

kan kun tilslutte mig fs905 har osse mange deals igang

17-10-2009 18:15 #132| 0

@Live

TY :o) så småt kommer der nok lidt gang i den igen er hjemme tirsdag fanger der på MSN der.
Glad for at se dine første indlæg (og resten men især de første) er rart at se en person ikke bare flamer en m8 uden at man har hørt fra ham først. God karma vender altid tilbage så der er et gode uger i vente :o)

@Drnoe

Jeg håber da det er småpenge for de folk der køber !!!man køber vel ikke BAP eller udbyder stake hvis man ikke har råd til det, eller det er så lille en del af sin rulle at det ikke mærkes. Ellers var der i gamle dage en fin guide til BRM på pokernet man skulle kigge på :o) er ret ligeglad med kommentarene fra folk der ikke selv staker eller køber da de vel ikke rigtigt har relavant for snakken om det er småpenge for dem..

Fs905

ja jeg kan se trådens hensigt men 4 indlæg inde er det Repsak det drejer sig om.

Ang. nye profiler kan jeg udemærket godt forstå at der så skal være skrape "krav" og at de gamle skulle være forgangsmænd og der er jo ingen tvivl om at repsak har dummet sig (mener jeg også skriver) men manden har også opbygget en del kredit.. den er så blæst væk og han skal bygge en masse broer op igen men husk at han kender jo de første 25-50 mennesker herinde fra IRL og han er jo ikke dum så han ved jo godt at han ikke kan "gemme sig" for evigt.

Ang. hans tanker tror jeg at den repsak jeg kendte nok skal komme med dem men han nok også brug for at nogen siger "du har dummet dig men verden går altså ikke i stå ved det".

Jeg kan kun tilslutte mig at aftalerne skal overholdes jeg har selv staket en lille bitte smule på PN igennem tiden :o) så kan godt sætte mig ind i sitationen men jeg bærer ikke nag. Har selv været ude og banke på døren hos en scammer for 50 $ ikke for at få de 50 igen men fordi jeg ville have manden back on track (fed historie forresten)

nå men bare lige lidt tanker
Xander12



17-10-2009 19:01 #133| 0

@xander...

kom med den fede historie.... uden at nævne navne eller nicks selvfølgelig

17-10-2009 19:12 #134| 0

Evt syntes jeg folk skal kontakte Repsak over pm/msn, jeg er ret sikker på han her i ferien er hjemme hos familien, og det er derfor han ikke svare, Nogen gange er der bare ting der er vigtigere end sådan sager her, dermed ikke sagt det ikke er en vigtig sag, men det kan jo tænkes at han har noget han tumler med for tiden.

Bare en lille tanke herfra en som kender ham irl.

Er sikker på i nok skal få jeres penge, og han skal nok komme med forklaringen når tiden er til det, men tro mig de penge skal nok komme igen drenge.

/Morten

17-10-2009 19:31 #135| 0

Morten kig i tråden omkring DEG Last longer bettet..

Der er sendt PM og han har svaret at han ville overføre, men har ikke gjort det den dag han lovede det. Sådan læser jeg det.

Pengene skal nok komme.. men har han dem ikke så få meldt klart ud.

17-10-2009 19:48 #136| 0

+1 fs905

17-10-2009 20:16 #137| 0
OP

@xander12

Jeg håber da det er småpenge for de folk der køber !!!man køber vel ikke BAP eller udbyder stake hvis man ikke har råd til det, eller det er så lille en del af sin rulle at det ikke mærkes. Ellers var der i gamle dage en fin guide til BRM på pokernet man skulle kigge på :o) er ret ligeglad med kommentarene fra folk der ikke selv staker eller køber da de vel ikke rigtigt har relavant for snakken om det er småpenge for dem..

Småpenge?
Det her handler ikke om beløbets størrelse! Hvis han kan gøre det for "småpenge" - hvorfor så sende store penge efter ham?
BRM
Måske var det et afsnit repsak skulle læse......

Ikke staker - DrNoe er en af de folk som både staker og tager imod stakes. Og gør i øvrigt en flot indsats for at få folks niveau løftet!

Råd til det? Jo tak! Det betyder bestemt ikke at jeg finder mig i at se en person ikke overholde de REGLER som er herinde!


Med hensyn til de 4 indlæg..... det var faktisk ment som en debat omkring "make up" - han tager 17% ekstra på et niveau som han ikke slår. Dette er efter min mening ikke i orden - og var faktisk det jeg gerne ville have en debat om herinde.

Jeg mener nu også repsak skal have kredit for hans arbejde herinde. Jeg mener i øvrigt han spiller noget god poker og har leveret nogle flotte resultater herinde, MEN det berettiger ikke til at bryde reglerne! Det bliver dog PN (fumle og fryden) som får lov at bestemme hvordan sagen ender.

Jeg tager hatten af for at dig og xschultz92 kommer for at hjælpe, men det ændrer ikke min holdning til sagen.

17-10-2009 20:34 #138| 0

@FS905

Tror du misforstår mit indlæg :o)
Det var svar på Drnoes indlæg !!!

Svarer jo Drnoe... men er ligeglad med de andres svar som ikke er er enten staker eller købere. kommentere ikke DrNoes status og kommentere på at han mener det ikke er småpenge for debatørerne jeg svarer så at det burde det være for STAKER OG KØBER bare for at sige at jeg er ligeglad om det er mange penge for debatørerne det burde det ikke være for stakeren. Skriver også at det ikke er for at være overlegen ikke at det gør forskel på sagen her...jeg kommentere bare på et indlæg

Og forstår dig udemærket helt igennem ang. principet. prøver bare at få pengene ud af verden så det ikke er det der er problemet for repsak

xander12

17-10-2009 20:43 #139| 0

@xander12

du er en true m8. Sådan skal det være. De 2 sidste liner fotæller alt. At du får pengene ud af verden for repsak og forstår principet fra fs905.

Og forstår dig udemærket helt igennem ang. principet. prøver bare at få pengene ud af verden så det ikke er det der er problemet for repsak.

17-10-2009 22:03 #140| 0
OP

@xander12

+1 for at ville betale hans gæld.

Med hensyn til kommentaren til DrNoe, så kommenterer jeg den fordi den også rammer mig.
Bappen omhandler 2 x 215$ tours og 1 x 55$.
Dette er faktisk også mange penge for mig, men betyder dog ikke at jeg ikke har råd til at tabe dem - ellers ville jeg ikke stake. (købte ikke %'er pga. make up satsen)

Vil da anbefale spiderman, orty og kdal om at sende dig en pm - og andre som har penge ude!?

Tror i kan se at denne sag er vigtig for mig, da det omhandler måden at være på herinde. Da jeg har en del stakes igang og der også hele tiden kommer nye stakere og heste herind, så er det vigtigt at sætte grænser.

17-10-2009 22:51 #141| 0
OP

Fumle, Fryden og PN + 1 for afgørelsen af sagen

17-10-2009 22:53 #142| 0

Afgørelsen af sagen?
Fatter stadig ikke denne sætning, plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz explain (:

17-10-2009 22:54 #143| 0
OP

Se på Repsak

17-10-2009 22:58 #144| 0

De perfide kommentarer i denne tråd kan sagtens undværes, det ligger helt fast.

Men selve diskussionen om hvad der er rimeligt at forvente og hvad man kan slippe afsted med er superrelevant. Særligt i forhold til det fremtidige niveau i dette forum. Præcis som fs905 advokerer for.

At xander12 forsøger at inddæmme snakken pga sin m8 er vel egentlig sympatisk, men lidt misforstået i denne sammenhæng.

Dem der har noget at bidrage med i den holdningsmæssige diskussion bør self gøre det, uanset om de har direkte part i den aktuelle sag eller ej.

17-10-2009 23:15 #145| 0

admin +1(fryden+fumle)

respekt for den afgørelse

kan kun gå en vej for forumet nu og det er fremad. Ikke fordi det er repsak men at der bliver slået ned på brud på regler.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar