Fodboldrejse 28-30 nov. barca - real

#1| 0

Hej alle.

Har lige brug for lidt hjælp....

Jeg har altid drømt om at komme ned og se Barca - Real og tænkte at nu skal det være...

Jeg vil gi mine forældre + min søster en tidlig julegave iform af sådan en tur.

Har kigget lidt rundt på nettet og kigget efter sådan en tur (fodboldrejser ect.)

Er der nogen som har nogen erfaringer med sådan en tur?

Hvad skal jeg kigge efter?

PNVA

13-08-2009 23:46 #2| 0

Hej,

Jeg gav min kæreste en meget lign julegave forrige år.
1. LAD VÆRE MED AT KØB samlede pakker!!(fly, hotel og billet) Det er dobbelt så dyrt.
2. LAD VÆRE MED AT SPAR på billet (prisen) - det gjorde jeg - og man fortryder man ikke brugte kr.500 ekstra når man sidder der.

Jeg er selv glødende Barca-fan og kampen var en KÆMPE oplevelse. Ligeledes blev min kæreste og jeg vildt forelsket i byen... Utvivlsomt den flotteste by jeg ever har set.

GO TUR - VISCA EL BARCA! :-D

13-08-2009 23:48 #3| 0

Hey. Det vigtigste er helt klart at du køber en ordentlig kategori til selve kampen...

13-08-2009 23:50 #5| 0

Med kategori mener fitniss billet :-)

Jeg brugte selv www.fcbarcelona.dk

13-08-2009 23:50 #4| 0

Hvor køber i billetter henne ?!

Overvejer at tag afsted med drengene nemlig

13-08-2009 23:52 #7| 0

Kan ik huske hvor vi købte.. Men mener jeg fandt mit link på ovenstående hjemmeside..

Da vi var dernede var Mekka kun halv fyldt - men det lyder alligevel fornuftigt når 50.000 råber ved en scoring ;-)

13-08-2009 23:52 #6| 0
OP

Hvis vi nu siger jeg skal købe billet - flybillet - hotel hver for sig, hvor gør jeg så det bedst muligt??

tror det er svært at skaffe 4 billetter til den kamp som privat person??

ja ja ved godt jeg skal spørge inde på et andet forum :-) men nu er det her jeg bruger mest tid ;-)

13-08-2009 23:54 #8| 0

Tror altså du skal være heldig at få billetter til den kamp, du må hellere være hurtig ude.

13-08-2009 23:55 #9| 0

Søg søg og søg..

Jeg tog billigste hotel og fly (og billet :'-( )
Jeg fik det til ½pris så af de samlede pakker... Men igen, LAD VÆRE med at spar på billetten...

Men Barca - Real er nok tæt på umuligt... altså at købe billet til.. de FÅ der er tilbage som sæsonkort holderne ikke allerede har fået (Mener de har 85.000 ca sæsonkort indehavere) er nok røget til selskaber..

14-08-2009 00:03 #11| 0

Hey dude,

Oprettede selv denne tråd for et par måneder siden
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=188157

Der er en del links i tråden, og nogle af dem har sikkert også billetter nu. Problemet med at købe igennem andet end selve klubben er, at stort set alle selskaberne tager overpris, og du får som regel kun tilbudt kategori 3 billetter. Nogle steder kan du måske opgradere til kat. 2 eller endda 1, men så kommer du også til at betale for det.

Hvis du kun nøjes med 1-2 billetter, er det bedst og billigst at blive medlem af Barca. Medlemmerne får førsteret til at købe 2 billetter, når de bliver sat til salg i starten af september, og der kan du får kat. 1 billetter til under 200 euro (kostede de i hvert fald sidste år). Til sammenligning skal du nok slippe 600-800 euro for de samme pladser de fleste andre steder.

Hvis du nødvendigvis skal bruge flere billetter, så google lidt rundt og prøv de forskellige links i den gamle tråd og find det billigste sted - hør evt. om du kan få opgraderet dine billetter. Mere info om socis muligheder for at købe billetter i denne tråd
www.barcaforum.com/showthread.php?t=2292

GL

14-08-2009 00:03 #10| 0
travel2football.dk/index.php?content=matches&team=5&month=

Vælg selv hvillken måned. Det er uden fly, ved ikke om det evt kan bruges, der er stadig billetter til Barca - Real i nov :)
14-08-2009 00:07 #12| 0
OP

@-LOD-

TUSIND TAK!!

Så godt der var en tråd engang, men kunne ikke finde den, fantastisk...

14-08-2009 00:10 #13| 0

np og god tur, hvis I kommer afsted. Kan være vi ses dernede :)

14-08-2009 00:16 #14| 0

"1. LAD VÆRE MED AT KØB samlede pakker!!(fly, hotel og billet) Det er dobbelt så dyrt."

Mah, mon ikke det kommer an på, hvor man køber sin rejse? Om end jeg godt vil give dig ret i, at man selv skal købe flybillet.

Jeg skal over og se Chelsea vs Tottenham i næste måned. Med i den pakke er der; Overnatning fra lørdag til mandag på 4 stjernet hotel i midten af London. Spisning og rundvisning på stadion, og self billet til kampen. Pris 2500 kr på mand. Flybilletterne har vi selv skaffet til den nette sum af 98 kr pr mand :)

02-09-2009 20:42 #15| 0

@ Dieb

Hvor har du købt pakken henne?

Tak :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar