Forslag til staking der gør alt lettere

#1| 0

Jeg havde egentlig postet dette i en eller anden tudetråd over staking, men som forslag fortjener det også lidt plads herovre i "spamforummet" som folk åbenbart mener det er?!:/

Følgende er et par forslag der gør livet som både hest og backer meget lettere. Det kan være forslagene virker lidt onde, men det er et system der virker og der kan vel ikke være nogen tvivl om at når(nogen gange mange) penge skifter hænder er det vigtigt at opretholde seriøsiteten.

Der mangler simpelthen en masse for at det virker.

1) Sæt en strammere linje i staking. Hvis en bruger ansøger om en stake han/hun ikke er berettiget til bør det resultere i en advarsel der kan ses på brugerens profil. Evt ligesom man kan se hvem der er mods.

2) Lav et pointsystem der kan ses på alle brugeres profiler der viser hvor mange stakes brugeren har spillet for andre og evt. hvor mange penge pågældende har tjent til andre, eller staket andre for.

3) Gør det muligt at kunne tildele brugere stakes i første posts hvor det kan ses hvem der har fået hvilken stake og et link derfra til hver enkelt hests hand history tråd. Smart hvis disse tråde blev oprettet automatisk. Det er smart at hand histories ikke fylder i samme tråd der tildeles stakes.

Eksempel på en sådan stakingtråd:
-----------------------------------------------------
Stake Hest Link til hest's HH-tråd
11$ PokerDONK pokernet.dk/hhtraade/??12345
11$ Troll2TM pokernet.dk/hhtraade/??56789
11$ Ikke tildelt
11$ Ikke tildelt
-----------------------------------------------------
Hej,
Jeg staker et par stykker til en random 11$ turnering og søger folk der har bevist de kan finde ud af spillet og har gennemført stakes før - altså har positiv MTT ROI på officialpokerrankings. Derudover må du ikke have gult kort eller overtrådt stakingreglerne på noget tidspunkt.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
PokerDONK 9/9/09 11:54 (Tildelingsknap)
Jeg ansøger og min roi er 600% og har før vundet SM på en stake og alt gik strygende
Troll2TM 9/9/09 12:00 (Tildelingsknap)
Jeg har ikke lige så god roi, kun 102% men jeg har meget erfaring i random 11$ turnering
Hestpåskøjter GULT KORT9/9/09 12:03 (Tildelingsknap)
Jeg ansøger selvom jeg ikke har gennemført en stake før og har -77% både full tracking og 120 dage.
------------------------------------------------------
------------------------------------------------------


4) Lav endnu en opdeling af stakingforumet i underkategorier som fx HHtråde, Stakes, BAP og "Stakingdebat"

Ja ja, jeg har for meget tid, men jeg ved det er et system der virker.
I dette tilfælde skulle "Hestpåskøjter" have en advarsel med et tryk på en knap og når han så har fået tre er han ude af staking. Slut færdig.

Hvis dette system blev implementeret og virkede ville der heller ikke være noget i vejen for at PN kunne tage 2-3% af alt overskud på staking. Evt. kun af hestens overskud, da det trods alt er backers der trækker kunder til. Om ikke andet skulle dette mere end rigeligt dække hvad systemet koster at implementere.
Et system der virker godt trækker trods alt også flere mennesker til.

Det handler om at slippe af med trolls i stedet for at ignorere dem. Hvis dette system blev lavet ville det virke for alle parter og trolls ville være væk på en uge.

Kom endelig med flere forslag....

29-05-2009 02:35 #2| 0

Underopdeling er vi rigtig mange der ønsker, vi vil have vores egne katagorier, også til analyser, bad beats, ot, bap, og sælg dig selv.

vi vil have en bruger herindefra til at være moderator, hermod gør det fint, men lets face it, ene mand er ikke helt nok (på trods af vi faktisk aldrig har haft problemer herinde, fryden ville være et godt valg)

angående at holde styr på stakes, jeg er på et andet forum, hvor det virker præcist som dit system, her tager siden 5% for det, da det er et kæmpe arbejde, og det er imo heller ikke ønskeligt eller nødvendigt.

vi har et kanon sammenhold herinde af to grunde.

Alle får stakes, stor som lav, til det niveau de kan vinde på

nogen gange så staker jeg topheste, andre gange giver jeg andre en chance for at bevise sig selv, sådan gør alle det faktisk herinde, og det virker imo kanon.

vi har "aldrig" brok herinde, eller folk der snyder, hvis der er en der kommer til at bryde reglerne er det fordi han ik kendte dem, og så er det ikke sket igen.

29-05-2009 02:49 #3| 0

"jeg er på et andet forum, hvor det virker præcist som dit system, her tager siden 5% for det"

Ja mon ikke det er samme side vi taler om;)

Som jeg har skrevet i den anden tråd, med lidt flere argumenter, kommer vi bare ikke op på et højere niveau hvis ikke der bliver gjort noget.

Jeg hopper i kassen:)

29-05-2009 03:00 #4| 0

Hvilken anden tråd snakker ud om cowzkull?

Er også på det andet site ;o)

29-05-2009 09:08 #5| 0

Det er "Forbud mod staking" tråden.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=186525

29-05-2009 09:53 #6| 0

Synes forslaget er glimrende, kan dog også godt se det for mange bliver svært lige at sætte sig ind i, kæmper selv med at få overblikket på den anden side i snakker om, men skal nu nok lykkedes :-)

Har mit eget lille excel system med noter på stort set alle i dette staking forum, er der sikkert flere der har og det er et kæmpe arbejde men også et godt værktøj når man skal vælge heste.

Må erkende at jeg er ved at sætte mig ind i tingene på den anden side pga at der er flere top heste at vælge imellem til lidt højere buyin, og udvalget af heste vil pn nok aldrig kunne konkurrere imod, men forbedringer ville helt sikkert trække flere til og udvalget vil nok gøre det sort nok herinde til mit behov.

Sammenholdet herinde vil jeg ikke undvære for det er i top, hvor den anden side er rent forretning, og ja jeg staker mange gange rent for lirens skyld og med holdningen, blind høne finder også korn :-)

Den holdning bliver dog ikke brugt på de lidt højere buyin :-)

31-05-2009 19:36 #7| 0

Det lyder ikke så tosset med lidt mere system i tingene ;)
Nu har jeg ikke selv staket ret meget, men det lader til jeg godt kunne have brugt en form for liste hvor det havde været muligt, at se om folk havde snydt andre, ikke havde spillet det aftalte og sådan nogle ting.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar