Her i tirsdags mens jeg sad på studiet ringede telefonen pludselig fra et privat nummer. Jeg tager den og en mand introducerer sig. Han siger at han er fra Full Tilt Poker og spørger om jeg har 5 min til at svare på nogle spørgsmål. Han taler pænt dansk dog med en sandsynligvis sydeuropæisk accent. Jeg siger tjo...
Han spørger først om, hvad jeg søger efter ved et online poker site og jeg svarer: God software, et godt udvalg af turneringer samt cashgames der passer til mit niveau.
Så spørger han om, hvad jeg ville ændre ved Full Tilt, hvis jeg kunne det og jeg siger Skattefrihed i dk... :)
Herefter spørger han om jeg har hørt om deres nye 'matrix system' og da jeg siger 'tja, men jeg har aldrig spillet' forklarer han hurtigt hvad det er og minder mig også lige om deres store søndagsturneringer.
Til sidst fortæller han mig så de 3 første bogstaver og slutningen på min e-mail adresse og jeg giver ham resten, hvorefter han siger: Tak, du vil få en mail med info og 150$ i bonus inden for 24 timer. Ok, super, siger jeg høfligt.
Nu er det så 48 timer siden. Der er hverken gået en bonus ind og jeg har ikke modtaget nogen mail... Så er der man så småt begynder at tænke om 'man fik sagt noget man ikke burde' og er det mon noget scam værk etc.?
Er der andre der har prøvet dette?
damster
EDIT: Typo
Full Tilt Bonus? Scam?
Det lyder mistænktsom . Jeg ville nok lige ændre password på min mail just in case til et password med Tal, store og små bogstaver og minimum 1 tegn .
Men hvordan skulle de vide dit telefon nummer og at du spiller på full tilt poker hvis det var et scam :) Men derfor skal man dog ikke tage chancer ;)
Jeg har modtaget samme opringing med præcis de samme spørgsmål. Dette er en lille uges tid siden, og har ikke modtaget noget mail fra FTP.
Men hvad kan han bruge en mailadresse til, som er det eneste jeg har oplyst. ?
På et andet online poker-forum er der en, der var ude for det samme, men modtog pengene. Hmm...
Hmm blev også ringet op om de samme ting ?
Har heller ikke hørt noget som helst til den bonus bagefter.
Lyder mærkeligt...
Hvad med at høre supporten om det er noget de kender til ?
Det er ikke scam, blev selv ringet op. Og han kunne både min gamle email osv.. Men 150$ bonus for at spille på FT er ik det værd..
Jeg har også modtaget samme opkald, og jeg modtog email fra dem ca. 1½-2 uger efter med bonusen på 150 dollars. Så jeg tvivler på det er et scam :)
@Alle
Nå ok... Lyder som om man skal lade tvilen komme dem til gode... :)
Takker
har også fået opkaldet, der blev dog sagt 300$. Men hvis det er t&s, så ville det da være rart, hvis de stakede os lidt ved at indsætte pengene.
:-)
Jeg er også blevet ringet op for 3 uger siden og fik denne mail i dag.
Kære XXXXXX,
Mange tak for din deltagelse i vores nylige telefon undersøgelse, som en påskønnelse af denne deltagelse har vi krediteret din Full Tilt Bonus konto med $300.
For at aktivere denne bonus skal du logge ind på Full Tilt Poker fra nu af og indtil kl 23:59 EST (server tid) søndag den 14 december 2008 og klikke på "Tjek mine bonus tilbud" inde under "Request" menuen.
Når du har aksepteret dit bonus tilbud vil du have nøjagtig 30 dage til og optjene dit fulde bonus beløb, for hver FTP vil du optjene $0.06 af din bonus beløb, for hver $20 du optjener vil disse blive flyttet fra din bonus konto og ind på din real money konto.
Du kan altid tjekke din bonus status ved og klikke på "Bonus konto" knappen inde i "Kasse" vinduet. Vi takker dig endnu engang for at være kunde hos Full Tilt Poker, og vi ser frem til og se dig ved bordene.
Med venlig hilsen
Full Tilt Poker