KK mod ukendt, comments?500$ hu sng

#1| 0

Villian er ukendt, virker semi callish, men vi er kun nået til anden level.


stacks Hero 1600 villian 1400

Blinds 20-40
Jeg siger 100 pre med KK

flop 3510 -200

V check Hero 135 V Call

turn er 5 -470

V Check Hero 275 V call

River 4 -1.020

V ( tænker 0,5 sek ) All in (890) , Hero calls

comments? Er på DS så der er nok en meget std hånd men vil gerne lige høre pn alligevel

02-11-2008 07:31 #2| 0

giver det nogensinde mening for villan at bluffe her? han ved vel godt hvor "blankt" det kort er? Vbtter man TJ+ her???? Jeg caller sikkert også, men tror fold er det rigtige? Hvilken hånd tror han at han får dig af? Hans linje giver så lidt mening at den må give mening??

02-11-2008 08:53 #3| 0
OP

@AlexKP

Umiddelbart giver det ikke rigtig nogen mening at bluffe mig her. Villian er dog ukendt og har kun 20 spil på sharken.

Jeg ved ikke om han VB 10J+ her, umiddelbart ses det sjældent med den linie.

Jeg tror umiddelbart man skal passe på med at gå ind i for meget leveltænkning.

Kan huske Turbo og jeg en gang snakkede om at en Check, call, check, call og så et stort bet på " blank " river oftest var bluffs, mest brugt af mindre gode spillere.

Dog er der et problem i hånden.
Det er at mange semidårlige Villians godt kan finde på at flatte trips på turn for så at shove river da de ikke vil skræmme modstandere væk på turn, men stadig vil have max value, og shover så i håb om at få et call på river.

Umiddelbart når jeg ikke kan finde hoved og hale i en hånd ender jeg som regel altid bare med at lave et call down på river, for ellers kan jeg tænke over den i lang tid efter, uden nogensinde at have fået info om hans hånd, hvilket er frustrerende af helvedes til.

02-11-2008 21:55 #4| 0

Hvilke positioner sidder i på?

Det ligner mest af alt et misset flush draw. Hvis det ikke er et bluff, så er 44 vel nærmest den eneste hånd der ellers giver en lille smule mening.

Det at villain insta-skubber river siger noget om hans tanke process. Hvis han sad med et fuldt hus, ville han så ikke skulle bruge nogle sekunder på at overveje hvordan han får maximal value ud af den?

Det kunne selvfølgelig være forkert, men jeg kalder nok. En typiks villain regner med at en pre flop raiser har to høje kort, så det ser ikke ud som om at der er noget der har ramt dig. Hvorfor insta-skubbe hvis man tror du har rent luft, og man selv har nuts?

Nu skriver du ikke hvad buy in er for touren, men i de low stakes turneringer jeg spiller, raiser jeg altid stort i de første levels. Når 3xBB ikke synes af meget i forhold til start stakken, så risikerer man nemt at spille sine konger i 5 vejs pots.

02-11-2008 22:01 #5| 0

@Steel

hint

"KK mod ukendt, comments?500$ hu sng"

02-11-2008 22:03 #6| 0

Åh ja.... Der er jo altid lige det med at læse overskriften ;-) Mener ellers at det jeg i øvrigt har skrevet er ok.

02-11-2008 23:02 #7| 0

_hej_

02-11-2008 23:15 #8| 0

"er 44 vel nærmest den eneste hånd der ellers giver en lille smule mening"
og
"Hvis han sad med et fuldt hus, ville han så ikke skulle bruge nogle sekunder på at overveje hvordan han får maximal value ud af den?"

.... selvmodsigende?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar