Koen og andre stakere

#1| 0

Er det så skide svært at poste under den rigtige kategori, så vi andre der har fravalgt staking kategorien, slipper for at have 5 staking tråde på forsiden endnu engang?

EDIT: Beklager spørgsmålet, da svaret tydeligvis giver sig selv.

Hvorfor flytter moderatorerne ikke disse tråde til korrekte kategori, eller er det fint at spamme hele forsiden af PN?

26-10-2008 19:39 #2| 0

@Jensen

Har det selv lidt på samme måde. Jeg har valgt at sætte stakeren på ignore en dags tid, fordi hans tråde fylder for meget på forsiden.

@Koen

Hvis du læser her: Jeg synes, at det er skideflot, at du staker så mange. Bliv ved med det! Men vær rar at holde det til en eller to tråde i fremtiden.

26-10-2008 19:52 #3| 0

jeg tror ikke staker ser tråden.. men jeg gir beskeden videre.

26-10-2008 19:56 #4| 0

Ja så skidt da, men trådene er jo ikke kun for den flok jeg har staket, men også for alle andre der spiller turneringerne, så vi også kan holde styr på hvor langt PN folket når.

26-10-2008 20:12 #5| 0

Hvorfor ikke lave Ekspert-forummet om til et Staking-forum?

Det bliver jo alligevel brugt til nada...

Så er forsiden ikke fyldt med stakingtråde hver aften og så bliver det nemmere for stakere at holde styr på trådene.

Synes at staking er et rigtig godt koncept der hjælper mange nye igang. Og der er efterhånden så mange tråde med det at der kan blive til et forum!

26-10-2008 20:18 #6| 0

@ cash

skide god ide d:D

26-10-2008 20:22 #7| 0

Ja, ikke? :)

Ekspert-rummet har trods alt været igang i et par måneder nu.

Og der er stadig 0 posts...

26-10-2008 21:10 #8| 0

@cash

Hvis folk i stedet brugte den rigtige kategori, så ville man kunne fravælge disse posts i stedet.
Problematikken er jo, at folk ikke overholder forummets regler. Hvis man laver ekspert om til staking-forum, men cowzkull fortsat poster forkert - så er vi lige vidt.

26-10-2008 21:20 #9| 0

@shp2000,

Jeg poster jo ikke forkert. Det er en tråd dedikeret til den givne turnering og ikke til staking. De hverken handler om eller tilbyder staking, de handler om turneringen! Derfor hører de under turneringsspil!

At du ikke gider se så mange turneringstråde er da dit eget problem. Nu har jeg været flink at ændre det i aften fordi jeg laver "så mange", så STOP TUDERIET!

26-10-2008 21:38 #10| 0

@cz

Dine "turnerings-tråde" bliver nærmest udelukkende brugt af dine stakees til at fortælle staker om hænder, exitplaceringer etc. ... Fred være med det.
Vi kan dog godt blive enige om, at det som Jensen efterspørger (færre af disse tråde) ikke løses ved at oprette et specifikt staking-forum som cash foreslår (og som min post af 21:10 egentlig omhandler) ... right?

26-10-2008 21:39 #11| 0

... og så i øvrigt mad props for at give så mange PN'ere et skud i en turnering. Det er rigtig god stil ...

26-10-2008 22:01 #12| 0

Ja trådene fylder meget, men helt separat forum virker helt vanvittigt. Det er jo fint nok man kan vælge dem fra.

26-10-2008 22:07 #13| 0
OP

Ja, men derfor skal de stadig i STAKING kategorien. Du skriver selv i den ene

"Du ved hvad du skal Repsak, og husk at poste din exit position. Jeg forventer #1:)"

Hvis ikke ovenstående har noget med staking at gøre så beklager jeg at jeg har forvekslet det med den gængse procedure når folk stakes.

Desuden kan det vel ikke have interesse at følge alle turneringer der foregår. Tvivler ihvertfald på at det havde interesse for turneringsspillere hvis alle cashgame spillere oprettede en tråd for hvert bord de spillede hver gang vi 14 tablede

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar