neteller/globewallet

#1| 0

Nu skal mit globewallet card fornyes hertil november. Skal man bestille et nyt eller kommer det automatisk?

16-10-2008 01:56 #2| 0

det gad jeg faktisk også godt at vide..

16-10-2008 01:59 #3| 0

Fik følgende fra support...

'NETELLER will notify you at least 30 days in advance of your card expiration advising you to request for a new card. This is to ensure that we have the most up-to-date address information on file so we can deliver your card safely to you.'

Da dette tilsyneladende ikke er sket, tror jeg måske de ikke fornyer kort, før man har lavet den nyligt forlangte validation. Måske jeg skulle få det ordnet i morgen.

Mvh. Fryden.

16-10-2008 10:35 #4| 0

Jeg er blevet validated igen.

For et par dage siden havde jeg et link til forudbetalt kort på neteller hjemmesiden men der kunne jeg ikke trykke bestil nyt kort, og nu kan jeg ikke se den mere.

Jeg har lige snakket med live support på neteller og jeg skulle blive kontaktet af en derfra.

Underligt de ikke bare sender et nyt når de kan de at det snart udløber og jeg er valideret

16-10-2008 12:20 #5| 0

Jeg har også lige snakket med Live support - en meget venlig og informativ fyr - som fortalte at de annoncerer et nyt prepaid kort meget snart (indenfor et par uger), så måske du skal vente med at bestille.

Det nye kort hedder Net+ og findes i 2 varianter - et "online" kort hvor du bare får nummeret online - altså ikke noget fysisk kort. Det bliver sikkert gratis eller meget billigt.

Og så et fysisk kort som det gamle.

Det nye kort skulle blive meget bedre, blandt andet er overførsler instant !

Det er Neteller selv som driver det nye kort.

www.neteller-group.com/content/en/products_netplus.htm
www.e-consultancy.com/news-blog/366234/neteller-announces-contract-to-deliver-net-_--prepaid-cards.html

Mit GlobeCard udløber først i 2010 (08/10 skulle betyder August 2010 - ikke Oktober 2008 !!), og ifølge supporten skulle man kunne blive ved med at bruge det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar