Ny Annette_15 lektion

#1| 0

Se Lovely Annette slå 19.999 modstandere i Sunday 100 grand i går - ligesom da hun vandt $4 180 mands SNG'en blind har hun postet hele HH'en :

www.pokerxfactor.com/HH118395/4477_20080303_140746

Bare sign op for en free account hvis du ikke har en fra sidst :)

Edit: Havde stavet mumi'ens navn forkert ... respektløst

03-03-2008 23:47 #2| 0

Gotta love den SNG sejr i blinde!..

04-03-2008 00:18 #3| 0

Lækkert fold i hånd 186..

04-03-2008 00:24 #4| 0

Ja, den noterede jeg osse .. her er lidt jeg har observeret indtil nu :

114 Frisk call med K5o
181 Lidt heldig med TJ
186 Folder JJ early
192 Reraise med Q3o
199/200 Syg A6 hånd imo..
325 77 vs 88 rammer

04-03-2008 00:36 #5| 0

Når man taler om Tour Chefer: Så er hun på toppen!

Hun renser af i den grad!

04-03-2008 01:44 #6| 0

Med den slags skrub hun har gennem turneringen er det da ikke svært at vinde..

Det er næsten ulækkert at se hvor meget skrub hun har..

04-03-2008 02:00 #7| 0

Antallet af AA, KK, QQ var vist også lidt over middel... - i hvert fald de første 200 hænder.

04-03-2008 02:20 #8| 0

@Kristiantho

Skal lige have tid til at se hele Xfactors replay. før jeg Kommenter dit "Skrub"
forklaring. Synes det er scary hvor tit du bruger udtrykket.

04-03-2008 02:51 #9| 0

Hvad er grunden til at hun gider at spille en 11 $ turnering?

04-03-2008 03:04 #10| 0

At hun vinder

04-03-2008 03:33 #11| 0

Hånd 186 hvor hun folder JJ er en fejl iflg. hende selv - hun timede out fordi hun allerede havde opbrugt hendes "timebank" i den første time af turneringen (kilde: P5)

04-03-2008 03:42 #12| 0

@Magneto

Hun suger flere gange ud med par mod overpar.
Hun er all in med KK vs Ax. A turn, K river.
Hun er all in med A6 vs A4. 4 flop, 6 river.
Hendes par holder mod overkort.
Hun suger flere gange i hænder som 26 vs Ax
Hun får smidt penge i hovedet flere gange med de tåbeligste beslutninger fra modstanderne.
Hun CR all in J10 på Q108 flop og bliver kaldt af KK. 10 river.

Det var bare et par af de ting jeg husker.

Hun har en hestesko lavet af guld plantet solidt i mumi-numsen.

Hvis jeg havde bare halvdelen af hendes skrub ville jeg være lykkelig.

04-03-2008 03:53 #13| 0

LOL @ Kristiantho.

"Hun er all in med KK vs Ax. A turn, K river."
Ja, det er fandme godt nok et sick suckout hun laver der :D

"Hun får smidt penge i hovedet flere gange med de tåbeligste beslutninger fra modstanderne."
Er det ikke netop sådan man skal vinde en turnering? På at modstanderne begår fejl?

Come on. ALLE der har prøvet at vinde en turnering med en struktur lignende den der, ved at man skal have heldet på sin side - det skal man sådan set i alle turneringer imo.
I de turneringer jeg har vundet, har jeg oftest kun tabt ganske få coinflips, lavet et par obligatoriske suckouts, fået de rigtige hænder mod de rigtige modstandere, etc. etc.

Den video hun smider op er pænt standard imo mht. de hænder hun har fået, de suckouts hun har lavet og de plays modstanderne har lavet.

04-03-2008 04:42 #14| 0

Ja, hun er godt nok ude at svømme op til flere gange, men redder sig i land selv de gange, hun faktisk allerede er besvimet ude på dybt vand...

Men hun lægger også godt pres på sine modspillere, må man sige. Man skal trods alt også have noget held for at vinde over 19.999 andre. Hun forvalter de chips hun skraber sammen vældig bra!

04-03-2008 04:48 #15| 0

Iøvrigt så er turneringens sidste hånd et usædvanligt flot billede af hendes skrubfjeldaberi.

Hun har 66 mod ATs

Flop QT9 - Turn A - River... dadadadadadahhhh 6!!!

Havde hun ikke ramt den havde hun været nede på ca. 17 mill chips og den anden havde haft ca. 42 mill.

04-03-2008 07:45 #16| 0

Skarpe analyser drenge - i har nok ret, Poker er rent held. Jeg underretter straks rette myndigheder.

... Seriøst - brug nu det her til at lære af istedet for at falde over hænder som i mener er heldige og derfor konkludere at det var RENT held at hun vandt. I nævner hænder hvor hun kommer ind som favorit som eksempler på held ??

Hvis man afskriver Annette som en skrubabe, så VIL man bare ikke blive klogere på spillet. Hendes stil er helt sikkert ikke den eneste vej frem, men det er da en fantastisk mulighed at få et indblik i en turnering på denne måde.

@ulriiis & Kristiantho
At 66 vinder mod AT og KK vinder mod Ax er altså ikke suckouts. Læg også mærke til at mange af de suckouts i falder over ikke er for hele stakken - hun nævner selv at hun mener hun er inde som dog for stakken 2-3 gange maks i den turnering. Og at tro man kan vinde en turnering med 20.000 deltagere uden at vinde et par nøglehænder er utopi.

Hendes spillestil er jo at lægge max pres på modstanderen - det kan man ikke gøre uden at raise marginale hænder også - du ser jo ikke alle de pots hun tager ned hvor modstanderen smider den bedste hånd - kun de få hvor hun bliver fanget, og så har hun som regel stakken til at tage beatet hver anden gang.

04-03-2008 07:55 #17| 0

Jeg tror simpelthen det er umuligt at vinde en 20.000 mands tour uden at lave suckouts og vinde hovedparten af flips... Specielt med den struktur der er i den turnering.

Men det er fandme lækkert for dem der vil lære om tourspil af en prof at kunne læse hele HH, det tager tid men jeg tror det er en utrolig hjælp for tourspillere der mangler en sidste forståelse af disse tours.

04-03-2008 08:36 #18| 0

@ Ulriis

Hvordan blir det nogensinde et suckout? Altså jeg mener, nogensinde ever?

Det er et coinflip. De % blir regnet ud på baggrund af 5 community cards, og indregnet i de % er også at man kan ramme 6'eren på river.

Folk har altså en tendens til at synes at nogle helt standard hænder er sygt heldige - hun er en monster god tour spiller, og det har hun endnu engang bevidst - hvis ikke i mener i kan få noget ud af at læse hendes hh, så lad dog være - men lad være med at brokke jer når i endnu engang misser et FT :)

04-03-2008 09:34 #19| 0

Det er fandme godt gået :)

Og forstår heller ikke de folk der bitcher over hun er en skrubabe.

04-03-2008 20:26 #20| 0

loool fede kommentare i den her hånd, har ikke kastet mig over hh endnu men vil jeg straks...
Men helt seriøst ulriis og kristian at kalde en spiller der kommer ind med den bedste hånd preflop, og så bliver suget ud for så at lave et suckout selv en skrubabe, er så blankt som noget kan blive... Og ja inden nogen vittige folk kommer med den, den er endnu blankere end at fake en HH:)

Forresten PS 100k gtd, har også en super skod struktur, så jo self. skal man have lidt skrub for at vinde lortet, men stadigvæk..

04-03-2008 20:34 #21| 0

I actually asked her that, why she bother to play these small buys in, if she wants to proof something for herself or just stay in touch with the ground or whats the reason....

she said she never plan what to play, she just log on and see whats on and it can be anything from a small buy in for a few bucks up to a few grands buy in. It can be 5 hand STT or a MTT with thousands of people or just some cash game.

C4Q

04-03-2008 20:35 #22| 0

tadaah, JEG har faktisk præsteret at vinde primas kl 19:00 freeroll med 15k deltagere 1 gang, og der kan man tale om skrub! Blev båret frem på suckoutens blide vinger og folks tåbelige folds til mine vilde chef-raises!

Hvad vil jeg sige med dette er at der skal monster-held til at bare komme i top 20 i sådan en turnering! Blinds blir hurtigt til lotto, shorts rykker overalt med alverdens bras, og hvor stor favorit er KK/AA lige mod 6*2 random hole cards?

At hun (Annette_15) er en super skrubabe hersker der ingen tvivl om, men hun er bund-solid og jeg ville ønske jeg havde bare 17% af hendes spilforståelse ;-)

04-03-2008 20:54 #23| 0

nået til hånd 114 og den undrer mig godt nok...

Hun caller et all in på knappen med k,5 for 4k(med blinds 400/800), nogen der kan forklare mig hvordan det kan være andet end et misclick??

04-03-2008 20:59 #24| 0

@djoffer
Den er hun belevet spurgt en del til - den undrede også mig (og dermed et eksempel på at der er andet interessant i det end bare om hun er en skrubabe eller ej).

Hun har selv argumenteret at hun mente at hun var foran hans range da han burde skubbe med alt som shortie i den pos. Og hun nævner det som en bevidst stratei at forsøge at samle chips fra shorts på denne måde.

04-03-2008 21:09 #25| 0

@zaphood
Takker for svaret, og jo såmændt enig i at hun sandsynligvis er foran hans range der, men uanset hvad så er det jo minimalt hun er foran og virker bare på mig som et underligt move at lave når hun ikke er i blinds... For slet ikke at snakke om at hun jo stadigvæk har sb og bb bag sig som jo kan vågne op med en monster.

05-03-2008 07:05 #26| 0

@Kristiantho

-"Hun er all in med KK vs Ax. A turn, K river."

Ok så hun kommer ind med den bedste hånd og vinder.

-"Hun er all in med A6 vs A4. 4 flop, 6 river."

Ok så hun kommer ind med den bedste hånd og vinder.

-"Hendes par holder mod overkort."

Ok så hun kommer ind med den bedste hånd og vinder.

Hvis din post skal bevise hun kun er heldig er det nok ikke de bedste eksempler :)

05-03-2008 08:50 #27| 0

@ CostasNoche

Tak. Lige mine ord. Selvom jeg stadig har lidt mistanke om, hans meningsløse post er en joke.

05-03-2008 09:31 #28| 0

@Costas
Lige A6 vs A4 hånden var faktisk en af dem hvor man med rette kan sige hun var lidt heldig. De kommer all-in på floppet (med en 4'er) og hun hiver 6'eren på river.

Men hun skubber - en anden detalje som hele "Det er bare held" lejren overser i deres "analyser". Der er himmelvid forskel på at skubbe og udfordre modstanderen til at spille for stakken og være bagud et par af de gange man bliver kaldt, og så at KALDE for stakken ... med bottom pair i dette tilfælde (A4). Det er en af de ting man KUNNE lære måske hvis man ikke havde så travlt med at lede efter suckouts.

Det er sjovt som det altid er de bedste der er heldigst .... ikke sandt Søren Kongsgaard (som også må være træt af den plade) ?

05-03-2008 10:02 #29| 0

Personligt er jeg ved at falde ned af stolen af grin hver gang alle wannabe-pro hobbyspillerne kommenterer om hvor heldig Kongs, Annette_15, Hellmuth, Negreanu etc er...

Forestillingen om en eller anden teenagetosse der lige har läst sin förste pokerbog og tror han er verdensmester i touranalyse fordi vedkommende er kommet ITM i en 3$ BI tour (tabte self et cointoss mod den eneste på bordet der kunne slå ham ihjel med AQo mod JJ - ellers var den tour så godt som shippet), han har lige forstået begrebet M delvist - nogen som han selvfölgelig har i sinde at beläre den lokale pokerklub i sönder omme om på onsdag efter han får fri fra flaskedrengsjobbet i den lokale brugs...

........


Helt seriöst, i har her med en ekstrem talentfuld tourspiller at göre, en af verdens bedste der til fri afbenyttelse (også for konkurrenter - husk det...) smider sin HH op så hele verdenen kan få et bedre indblik i hvordan en fkn tour bör spilles... Et gratis remedie til at forbedre ens spil

Vedkommende vinder over 19.999 andre, det kräver en del held, ja, men, alligevel er et af de bedste eksempler på hendes held i kan komme op med, at hun vandt et AI med KK mod Ax????

Visse danskeres mentalitet stinker - stop med at spil gammelklog og, så kig istedet ind i jer selv og kig på hvordan en ägte tourspiller spiller turnering i den HH Annette_15 har postet kvit og frit, på den måde har i måske endda en chance for at begå jer bare lidt bedre på den nationale/internationale pokerscene...

05-03-2008 15:29 #30| 0

Jeg kan ikke få linket til at virke - help please

05-03-2008 15:47 #31| 0

@MetalMania
Først er der ikke tale om Hellmuth, Negr, Kongs osv i dene tråd. Vi kigger nærmere på en speciel tour hvor der ses nærmere på antal tildelte top hænder og en analyse af skubfaktoren som giver kassen på de rigtige tidspunkter. Ingen tvilv om at damen kan spille poker, ingen har sagt at hun ikke kan, men med udgangspunkt i denne tour er der en meget stor faktor af possitiv varians og ser man nærmere på de spillede hænder er der ikke meget specielt at komme efter.

Dine nedladende kommentarer omkring hobby spillerne her er da ikke berigende for noget som helst. Men hvis du får det bedre personligt så får nogle da noget ud af din post.

Så nu hvor du har travlt og tid til at beskrive hvor dårlige folk er til poker og deres manglende forståelse, vil du så ikke lige kommen med dine værdifulde kommentarer til denne tour. Nu hvor du ikke mener at der har været tale om en possitiv varians i netop denne tour.

Vi takker da for indsigten i denne tour, men måske det gør ondt på nogle når man ser at en god spiller også har behov for held faktoren i poker for at slå 20.000 spillere :-)

05-03-2008 16:13 #32| 0

@Floistrup

Så vidt jeg kan se er vi to fuldstændige enige hvad angår den pågældende turnering. Får at ende som nr.1 af 20.000 skal man nødvendigvis være pænt heldig, pænt dygtig samt komme i de rigtige spots mod de rigtige modstandere...

Dog synes jeg på ingen måde der har været en debat om hvorvidt Anette_15's spillede hænder, det har snarere været et statement om hvor l*derheldig damen har været overall, der har været tale om hænder som KK mod Ax AI pre, og, altså, helt seriøst, hvor konstruktivt er det?

Mine nedladende kommentar omkring hobbyspilleren der sidder hjemme og skriver på PN omkring en pros spil i en turnering var selvfølgelig mere ment med et glimt i øjet /wake up call for nogle.

Men, derfor vil stadigvæk gerne fastholde den pointe over den danske pokermentalitet der fra tid til anden hersker, istedet for at blive glad for, at en spiller med høj høj høj klasse gider at smide en hel tour hh ud til fri afbenyttelse, analyse mv., jamen, så jinxer man vedkommende fordi personen har haft det fornødne skrub...

05-03-2008 16:19 #33| 0

@MetalMania

Kommunikation er ofte svær, så når alt kommer til alt er vi vel enige :-)

05-03-2008 16:44 #34| 0

@Floistrup
"Vi takker da for indsigten i denne tour, men måske det gør ondt på nogle når man ser at en god spiller også har behov for held faktoren i poker for at slå 20.000 spillere :-)"

Nej, det tror jeg vi alle sammen (ok, åbenbart NÆSTEN alle) var klar over. Selv den bedste spiller har brug for heldet for at vinde en tour med 20K spillere.

Vi takker da for indsigten i denne tour, men måske det gør ondt på nogle når man ser at en god spiller udnytter momentum fra heldet til at VINDE en turnering med 20.000 spillere :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar