BWIN???????

#1| 0

Hejsa derude
dette indlæg er IKKE lavet for at svine bwin, men for at få et evt. svar som bwin ikke kan give mig, samt for at advare andre som kan havne i lignende situation ved en fejl.

Jeg oprettede mig hos bwin for 3-4 år siden, har kun spillet små betting derinde i meget korte perioder og ikke hævet noget fra kontoen i tidens løb da jeg altid har donket det hele væk :=)

I sidste uge der i mod satte jeg et mindre beløb ind på min konto, vel omkring 10-15. gang jeg laver deposit der inde. efter 5 dage har jeg ynglet kontoen op 75x mit deposit, et ganske fornuftigt beløb som jeg vælger at få udbetalt til min bank pga af dårlige erfaringer med for mange penge på min spille konto. " spiller bare lortet op"

Får at få beløbet udbetalt skal man uploade et billed af sit kørekort samt sygesikring f.eks. det gør jeg så og dagen efter ringer jeg til dansk support for at få bekræftet om billedet er godt nok. " taget med mobil tlf". snakker med en sød pige som bekræfter mit billed, men spørger mig hvorfor min fødselsdag ikke stemmer overens på mit kørekort som det jeg har registreret mig med... uforstående over for hvad hun siger forklarer hun mig, at jeg har registreret 10. måned frem for den korrekte 11. måned , jeg siger det selvfølgelig er en fejl og hun er ikke et sekund i tvivl om min ærlighed og beder mig bare om at sende en mail til support vedr. min fejl og mine penge vil blive udbetalt.

Idag modtager jeg så en mail fra bwin, bla bla bla.... min konto er lukket og jeg vil aldrig igen have mulighed for at registrere mig hos bwin jf. deres forretnings betingelser. MEN, min udbetalig på ...... tusind er afsendt fra deres bank og vil være til rådighed på min egen bank konto en af følgende dage.... WTF.....hvis de tvivler på om jeg er den jeg er, hvorfor så udbetale min gevindst..???? og hvis de kan udbetale hvorfor så lukke min konto for evigt????? de har da via mine billeder dokumentation for hvem jeg er...forstår nada, og deres support vil ikke uddybe noget.
GUTTER OG GUTINDER, DOBBELTJEK JERES DATA NÅR I OPRETTER JER FREMOVER, BARE MIN ERFARING NU.


07-01-2008 17:46 #2| 0

Du havde vel brug for at fortælle nogen det.

c'',)

07-01-2008 18:04 #3| 0

Jeg har fået præcis samme mail over 2 gange og det var aller første gang jeg oprettede mig!

Aner ikke hvad de laver med den kundefjendske stil

EDIT : Kunne være lækkert hvis en rep fra bwin ville give sig til kende her.

Jeg er blevet bannet før jeg overhovedet er kommet igang og som Philippo har jeg ingen grund til urent mel i posen.

07-01-2008 18:22 #4| 0

Feel lucky

07-01-2008 18:27 #5| 0

Sådan er det med skodsider, bare hold jeg der fra ligesom resten af os :)

07-01-2008 18:39 #6| 0

@ Ih8twos

Skal du næppe regne med, tjek evt. Betxperts forum for bwin svinere, det er et stort rædselskabinet af pinlig support.

På de anerkendte internationale bettingsites har de været upgradet for at ryge ned til pinlig igen.

Bare undgå at have noget med dem at gøre fremover, og få pengene ud.

07-01-2008 18:41 #7| 0

lol steneren support, takker for advarslen!

07-01-2008 18:58 #8| 0

Der ramte du lige jackpot hva?`

De lukker din konto, men alligevel giver vi dig pengene. Det er sku da pikke heldigt. Vær dog glad istedet? :)

07-01-2008 19:40 #9| 0

@Sanderhey

Virker han pissed over at få sine dollinger ud? Nej.

Han informerer os bare om forløbet.

Jeg takker, bwin @ no no.

07-01-2008 19:53 #10| 0

Det kræver masser af mod og karakterstyrke, at stå frem og fortælle om sådan nogle forfærdelige ting, som det lyder til du har været igennem.

Men det at få det ned på skrift, er rigtig god selvterapi. Håber at du kommer igennem denne svære tid.


07-01-2008 20:12 #11| 0

bwin er blandt de hurtigste i markedet til at lukke dig ned hvis de tror du er for god en spiller - laver du 75 gange pengene på kort tid kombineret med et stort cashOUT er det måske alt der skal til

07-01-2008 21:06 #12| 0

@ dem som ikke havde noget fornuftigt at sige
det handler ikke en skid om at have fået sine penge eller ej, men om hvordan de kan lukke en konto på en baggrund af en åbenlys fejl som er blevet dokumenteret som en fejl, samt logikken i at de lukker kontoen pga tvivl om min rigtighed, men alligevel lader min cashout gå i gennem.
også var det en advarsel om at dobbel tjekke sine data når man reg. så andre ikke kommer i samme situation, jeg føler mig faktisk bare heldig ved at få MINE penge som de lige så godt kunne have beholdt når de har så stor tvivl.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar