PLO 5-10 - Tricky river beslutning

#1| 0

Dealt to Hero K K 10 7

Hero har 900$, Villian dækker. Bord med regulars.

2 limpers til Hero i CO, der limper med (1 pot havde nok været bedre) og det bliver en family pot.. 6 til floppet.

Flop: 2 7 Q (pot 60$)

Villian i SB leader 60$, UTG caller, Hero caller

Turn: 6 (pot 240$)

Villian skyder 240$, UTG folder, Hero caller

River: Q pot (680$)

Villian skyder 680$

Action on Hero?

22-12-2007 02:47 #2| 0

Har han nut flush skyder han vel sjældent videre på river?

Har han set (på floppet) skyder han vel sjældent videre på turn?

Ergo - tyrecall :P

22-12-2007 02:48 #3| 0

Caaaaaaaaaaalll som JL....du giver jo ikke noget ;)

bare (jeg har 4 hænder logget på, eller )

22-12-2007 03:25 #4| 0

Jeg folder turn og river

Det eneste vi kan slå er et naked A bluff som bliver desperat på river og laver en hjerneblødning


Er han bare lidt tricky kan han sagtens spille et set sådan her, dvs. da ingen raiser floppet er han ret sikker på nødden ikke er derude og skyder derfor sit set vider som en super semibluff + hvis den parrer på river og han potter sidder hans modstander bare "?????"

Caller du pot på en blank river?

22-12-2007 04:05 #5| 0

Så du folder 2nd nuts på turn uden videre??

Tjooo, nu kan nøddefarven sagtens flatcalle floppet her imo, så det ville være besynderligt, hvis man skyder et nøgent set (altså uden A) på turn.

22-12-2007 04:36 #6| 0

Du havde skrevet hvis villan var tricky, ser ikke en modstander bette pot i multiway pot uden mindst A eller set...

Folder du river på blank til pot?

22-12-2007 04:51 #7| 0

Som Jungleras

22-12-2007 05:00 #8| 0

Gode gamle 2. nut flush:-).

Pot PF som du selv er inde på.

Som udgangspunkt caller jeg blank river, hvis jeg har callet turn. Det er selvfølgelig rarest, hvis man har set villian lave A bluffet før.

Som Jungleras skriver så skyder han sjældent nut flush på river, og
har han set (på floppet) skyder sjældent videre på turn, men et bluff som A bluffet fungere selvfølgelig bedst, hvis man har noget at falde tilbage på, og villian kan sagtens have det sammen med et set eller en 2 pars kombi.

Hvis man vender den om, så er det klart at Hero meget ligner en flush der er gået i calling måde, hvorfor river kortet kan virke som et godt bluff kort.

Jeg folder dog river her uden et godt read, men jeg vinder også lidt for ofte ved showdovn.

22-12-2007 05:02 #9| 0

"Hvis man vender den om, så er det klart at Hero meget ligner en flush der er gået i calling måde, hvorfor river kortet kan virke som et godt bluff kort."

wtf?

22-12-2007 05:04 #10| 0

Aner ikke om villian er tricky, da jeg lige er kommet til bordet.

Blanker riveren stikker jeg en finger i halsen (og folder)... måske..

22-12-2007 05:13 #11| 0

@AlexKP

Hvis Villain ved at Hero ikke sidder med nut flush, sidder han med mindre flush eller med set for at calle turn, ikke? Det er meget usansynligt han sidder med to par, men det kan han sammen med en mindre flush.

Har han set, så gør river kortet, at det er mindre sansynligt, at det var top set, og så skal Hero have callet turn med mellem set. Mener at det er klart at et parret board vil afskrække Hero i at calle med K flush her.

22-12-2007 05:18 #12| 0

"
Har han set, så gør river kortet, at det er mindre sansynligt, at det var top set, og så skal Hero have callet turn med mellem set. Mener at det er klart at et parret board vil afskrække Hero i at calle med K flush her."

Hvorfor caller han ikke med any set? Er han bange for at villan der skyder i multiway pot 2 gange har et højere set? Han går vel ud fra at parre bordet er han god ligemeget hvordan det parre?

22-12-2007 05:25 #13| 0

@AlexKP

Muligvis, men hvis den ene har nut flush på floppet, hvad har den anden så?

22-12-2007 05:34 #14| 0

Er jeg den eneste der mener, at når bordet parre sig og han skyder pot på river, er der en større chance for jeg er foran??

22-12-2007 05:38 #15| 0

@DenRødeHaj1

nej (det er du ikke), det betyder at villians linje er meget mærkelig, og det kan sagtens være, at han ser river kortet som et der forstærker hans bluff muligheder.

22-12-2007 05:42 #16| 0

Er fuld, så.. men prøver

Jeg raiser floppet.. Hader at kalde i bund med K høj fløde.. Med mindre villian er lidt mere known.. Jeg kan kun se et river fold mod en unknown..Enten var du slået eller også er du det nu.. Med mindre han sidder med A klør nøgen og er super donk.. ellers opgiver han vel..

Full ring eller SH??? SH kk suited = raise anyday ellers er det nitty..

22-12-2007 06:00 #17| 0

Btw så synes jeg du spiller alle street for dårligt.. raise pre, raise flop og fold turn som spillet

22-12-2007 06:38 #18| 0

@ Dennis

Raise pre: Det kan der være noget om. En fejl fra min side, men det smutter når man har mange borde igang.

Raise flop: Det er en smagsag imo. Personligt kan jeg bedst lide at calle og se turn an.

Fold turn: Den er sgu svær at sende i mucken. Jeg tror villian skyder A høj flush, nøgent klør A og faktisk også Q høj flush.

Glæder mig til den dag, hvor vi er enige om en hånd :)

22-12-2007 10:22 #19| 0

den kan naturligvis ikke smides på turn - du har ikke din bror og jeres gode ven mr. turn ved bordet så du derved kunne få lidt info om klør es er derude? - omaha er jo som bekendt et meget let spil hvis man kender 8 kort ikke sandt?

22-12-2007 14:21 #20| 0

@ sv

Hvad er det for noget pis at skrive..

@ DRH

"Personligt kan jeg bedst lide at calle og se turn an...." Ja synes også det er ok i position.. Men så må du også folde turn.. Virker lidt som om du vil kalde i bund og håbe på han har klør A nøgen.. Tror ikke Villain skyder Q høj flush på turn, når han får to calls på floppet..

Btw hvordan er crypto samlignet med bossen?

22-12-2007 20:51 #21| 0

@ Dennis

Eftersom både dig og Alex mener det std at raise flop med A eller K høj, kan villian vel stadig mene, hans Q høj flush er god på turn, når jeg har flatcallet floppet.

Cryptos PLO spil er svære. Niveauet er højere end på bossen ihvertfald.

@ sv1000

Du er da champion. Håber du føler dig stor nu. Kan din bitterhed have noget at gøre med den måde, hvorpå MrTurn rev dig rundt på røv og albuer HU?? Den HU, hvor du tabte din surt optjente 8k$ på 2/5 bord...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar