Lejlighed i Kbh udlejes (permanent)

#1| 0

Hej,

Min underbo er ved at flytte og lejemålet vil være klar til permanent indflytning omkring 1. januar 2008 (altså ikke fremleje). Datoen kan dog blive ændret, da lejligheden er ved at blive total istandsat, men ikke mere end 10 dage plus/minus.

Kort om lejligheden:
Selve lejligheden er en stuelejlighed på 2 værelser (2 stuer der er slået sammen) + et soveværelse, bad og køkken og er knap 70kvm.
Den ligger i Søborg, 5 minutters gang fra Buddinge station. Der er to mindre fælles haver samt en carport til rådighed for ejendommens beboere (selve ejendommen består af 6 lejemål). Der er paraboltilslutning i lejligheden, dog ikke kabel TV. Derudover er der dørtelefon. N.B. Husdyr er ikke tilladt.

Huslejen er på 4.500 pr. måned ekskl. aconto varme og vand og antennebidrag som er ca. 700 pr. måned.
Depositum er det der svarer til 6 måneders husleje, altså 27.000 i alt.

Send mig en PM hvis du er interesset - da du kommer til at være min nye underbo skal du selvfølgelig ikke være typen der holder fest hver dag og/eller spiller høj musik hele dagen...;-)

22-11-2007 12:09 #2| 0

Desværre lige en tand over det jeg kan betale, alt andet lød dog fint..

23-11-2007 16:15 #3| 0

Til orientering:
Det er ulovligt at tage 6 måneders depositum på en lejebolig. Du må maks tage hvad der svarer til 3 måneders husleje!
Derudover må du gerne tage 3 måneders forudbetalt husleje, men det er noget helt andet.....

23-11-2007 17:10 #4| 0

shipp itt!!! jeg mangler præcis en lejlighed i den størrelsesorden.

PM sendt med mit tlf nr.

Edit: ville dog være nice at nøjes med 3 mdr. depositum, hvis det andet er ulovligt....

23-11-2007 17:21 #5| 0

nice, så har jeg et sted at crashe (når jeg er i) i kbh. wp, dog skal der vist stoppes for HU når vi rammer de 8 timers druk.

23-11-2007 17:43 #6| 0

Ville ikk ligefrem kalde buddinge for kbh:)

29-11-2007 09:01 #7| 0

Hej, bare lige en follow up...

Der har været en del interesserede, men der er en der skal ud og kigge på den i løbet af et par dage, men hvis han alligevel ikke tager den, skal jeg nok give besked.

@Flex_luthor

My bad, det er selvfølgelig 3 mdrs. depositum og 3 mdrs. forudbetalt husleje.

@stubbesluts
Nu skrev jeg jo ikke indre by, og svjv er Buddinge en del af Kbh.

29-11-2007 11:55 #8| 0

Det er muligt, det ikke er tilfældet. ;)

Dog ligner det et stort LOL. :

@Flex_luthor

My bad, det er selvfølgelig 3 mdrs. depositum og 3 mdrs. forudbetalt husleje.

finexp

29-11-2007 13:45 #9| 0

Update...

Lejligheden er lejet ud. Det er en herinde fra der har taget den, han må selv komme ud af busken, hvis han vil...;-)

Jeg skal nok poste næste gang, der bliver noget ledigt i ejendommen.

01-12-2007 05:01 #10| 0

bor der lækre tøser i ejendommen? haha

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar