Nyt Coaching offer - læs

#1| 1

Efter at have været beskyldt for alverdens ting og sager, kort sagt en mistillid sjældent oplevet, vender jeg nu tilbage med alt information.

Jeg hedder Martin, jeg har ET account her på PN. Min halvsøn har, som jeg er blevet gjort opmærksom på, 2 accounts.
Jeg er 34 år gammel og bor på vestfyn hvor jeg for tiden er meget alvorligt sygemeldt, men det skal denne tråd ikke handle om.

Min uddanelse - Har taget utroligt mange forskellige kurser, axept og NLP Europe. Har på NLP taget master kursus i NLP.
Kan varmt anbefale begge disse kursus sider, til jer der ønsker at være coach. For tiden er jeg ikke ansat noget sted grundet sygdommen og det skal vi ikke yderligere ind på. For mere kontakt mig.

Mit tilbud til jer - Jeg ønsker at hjælpe jer med at forbedre jeres pokerspil psykisk, så i hvorvidt det er muligt træffer de rette beslutninger. At træffe den rette beslutning er ikke ensbetydende med at det er valget du vinder på, men bagefter skal du kunne være tilfreds med det valg du nu engang tog, sådanne ting vil også blive gennemgået i eksemplet på forløb som udsendes når der vises interesse.
Jeg vil ikke tjene meget på det her, da jeg blot skal have min tid til at gå mens jeg er sengelagt.

Din sikkerhed - Din sikkerhed er helt i top, før vi afregner vil vi udveksle mobil nr. og du vil også modtage mit konto nr. da jeg foretrækker at alle overførsler går igennem NetBank. Både for min og din sikkerhed.
Det er ikke sådan at du viser interesse og straks skal du betale. Hvis du viser interesse gennemgår vi alt det praktiske hvorefter jeg vil gøre opmærksom på at forløbet nu kan begynde. Der skal afregnes efter privat aftale.

Referencer - Jeg har mest erfaring indenfor tennisverdenen hvor jeg har coachet unge talenter i nogle år. Derudover havde jeg min først poker klient her for 2 måneder siden, med Succes!. Hans gevinst rate er steget betydeligt siden konsultationer og han udtaler "Penge var rigtigt godt givet ud og de har allerede tjent sig ind".
Det er mig ikke muligt at få ham selv til at skrive i dette forum, af en grund jeg er forholdsvis uvidende.

Hvad jeg kan tilbyde - Jeg kan hjælpe dig med de fleste psykiske problemer inden for poker.
TILT havde min sidste klient og de fleste pokerspillere lider af denne "sygdom". Jeg kan hjælpe dig med din kost, dine omgivelser og planlægning af dine sessioner. Alt er muligt, du skal selv skrive problemstilling.

Kontakt formular -

Email - [email protected]

MSN - [email protected]

PM modtages også.

Håber dette besvarer hoveddelen af jeres spørgsmål og tvivlende miner :-)

Martin

02-11-2007 22:25 #2| 1

Jeg fatter simpelthen ikke, at du bliver ved?
Coaching People vil ikke kendes ved dig, og jeg har nu bedt dem om at kigge den anden tråd igennem. Jeg synes, at det er forfærdeligt respektløst af dig at bruge deres navn som reference og som en slags "troværdighedsfaktor". Det skaber mistillid til deres virksomhed.

Slutteligt...
Ban OP?

02-11-2007 22:31 #3| 0

Hej Martin, kan du ikke lade mig, og dem der i virkeligheden gerne vil blive bedre, være i fred ?

Vi prøver at arbejde en smule og skal hele tiden forstyrres af dit brok, fint du brokker dig, men nu må det snart være nok .

02-11-2007 22:33 #5| 0

"og han udtaler "Penge var rigtigt godt givet ud og de har allerede tjent sig ind"."

Har jeg vist læst på qxl, dba og e-bay for ofte !

ps. hvad steg din "klients" ROI % med ?


02-11-2007 22:33 #4| 0

Jamen kan du svare mig på, hvordan det kan være at din reference til Coaching People er usand?

02-11-2007 22:36 #6| 0

Vi to var i kommunikation og jeg ville helst ikke ud med at jeg var sygemeldt. Sagde jeg desværre, som ikke passer. Bare som et hurtigt svar da jeg var under pres.
Jeg har haft mit eget private firma som nu er nedlagt, og ville gøre min optræden mere troværdig. Håber det går, ændrer ikke på mine evner som coach. Sorry - Men det har forhåbenligt ikke haft nogen betydning, så ikke mere brok nu tak .

02-11-2007 22:38 #7| 0

Hans ROI% steg med 90 %

Før breakede han even, nu vinder han 900 pr. 1000 dollars han "investere.".

02-11-2007 22:42 #8| 0

Altså hans ROI steg med 90 procent point, eller at hans nuværende ROI ligger på 90 % ?

Hvis det i såfald er sidstnævnte mulighed, så er jeg utrolig imponeret og muligvis villig til at indgå i et forløb med dig !

Edit: Stavebøf


02-11-2007 22:45 #9| 0

Nej - den var før på 100% altså breakede han even.

Den stiger med 90%.

Simpel matematik 100 + 90 = 190%.

02-11-2007 22:46 #10| 0

du ved vidst ikke hvad ROI betyder Calmcoach

02-11-2007 22:47 #11| 2

Jeg er dybt rystet over dig calm. At melde ud at du har arbejdet i en virksomhed (ligefrem nævner dem ved navn), som viser sig at være en falsk reference. Det er uhyggelig useriøst og direkte ulovligt. Du lokker eventuelle betalende klienter med falske oplysninger, og selv efter dette er afsløret fortsætter du din annoncering efter kunder. Du giver seriøse coaches et meget dårligt navn. Jeg vil råde dig til at stoppe denne annoncering herinde inden du roder dig ud i virkelige problemer.
Jeg vil endvidere opfordre DTM eller en anden administrator til at kigge på dette, da det (hvis det viser sig at de mistroiske ting i denne sag viser sig at holde stik) kan koste PNere penge, hvis de ansætter denne mand.
@CalmCoach
Kan du ikke selv se at du er ude på dybt vand? Du kommer med falske referencer. Har svært ved at besvare simple spørgsmål om din teknik. Håber virkelig at jeg tager fejl omkring din situation og at du fortæller sandheden, men må blankt erkende at jeg VIRKELIG tvivler.

02-11-2007 22:50 #12| 1

WoW en roi på 190 % ! Det er kun Gus Hansen og Sammy Farha der har det, var du godt klar over det CalmCoach ?

De har tilgengæld også fået noget seriøs coaching, så det er jo værd og overveje..

Kan du ikk lige sende mig en PM med reg og kontonummer, samt andre info inden man starter forløbet ?

Edit: Stavebøf igen

02-11-2007 22:52 #13| 0

@ CalmCoach

"Vi to var i kommunikation og jeg ville helst ikke ud med at jeg var sygemeldt. Sagde jeg desværre, som ikke passer. Bare som et hurtigt svar da jeg var under pres."

Det sjove er bare, at du har skrevet NØJAGTIG det samme til min ven cirka 30 minutter inden. Du havde ikke lige mulighed for, i løbet af de 30 minutter, at tænke situationen igennem? At det som mental coach nok er pisse mega sindssygt dårligt allerede indenfor de første 10 minutter at lyve og derved skabe mistillid?

Jeg erindrer følgende fra den tidligere tråd. Noget ala
"JEG HAR FÅET FJERNET EN SVULST". Virkelig professionelt at gå i barne-mode og derudover spille alt hvad du har lært på sympatiens tangenter. Dybt respektløst, i virkeligheden!

Jeg håber bare at du holder dit ord om at sende beløbene tilbage, for det her er simpelthen for åndssvagt.

02-11-2007 22:56 #14| 0

En der har et navn på ham gutten her ? fordi så er det da lige før der skal smides en politianmeldes efter ham, gider ganske enkelt ikke at se på folk der svindler mere. han både snyder med tittel og med andre folks penge.

Navn / konto nummer eller andet modtages gerne såfremt nogen følger sig svindlet af tossen her.

02-11-2007 22:57 #15| 1

Du laver ikke tilfældigvis regnskaber også? Jeg kunne godt bruge en kreativ bogholder...

02-11-2007 22:58 #16| 0

@op

Du er helt ude i hampen mester, tror ikke at du får en eneste "kunde" herinde :)

02-11-2007 23:07 #17| 0

@OP

Jeg "forsvarede" dig i den anden tråd, da jeg synes folk - i starten - var lidt for aggro, MEN jeg står altså også af her. Seriøst hvordan kan du træde sådan i nælderne ?!?

Var der nogen der sagde: " en elefant i en glasbutik"?

SIGH

/INC

02-11-2007 23:07 #18| 1

"Simpel matematik 100 + 90 = 190%."


looooool

02-11-2007 23:14 #19| 1

@Calm "Coach"

Synes også du skal lukke denne tråd.

Hvis du er "coach", så er min bedstemors stok en Harley Davidson.

De fleste pokerspillere er i besiddelse af en ganske fornuftig iagttagelsesevne og de fleste har for længst gennemskuet dig.

Det har du åbenbart fuldstændig overset i forsøget på at platte dig til nogle kunder.

Og til din orientering, så coacher man altså ikke via et brevkursus.

Det er ren Ridder Knak.

/FF

02-11-2007 23:23 #20| 0

Inde på motorcykelgalleriet har man en funktion, hvor man kan "stemme" folk ud. Hvis folk får tilpas mange stemmer, så bliver de smidt ud af forummet.

Tror vist den funktion burde indføres her på PN.

Føj, for en klam gang markedføring vi har set her i løbet af dagen. Om så du er verdens bedste coach, så håber jeg virkelig, at du får 000 kunder...

02-11-2007 23:25 #21| 0

Uden at involvere mig í sagen så kan jeg dog godt lide at han breakede even før. Dvs. at han tjener 0 $. Nu han gennemsnitlige gevinst med 90 %, altså 0 * 1,9 = 0. Altså han tjener stadig ingenting :)

02-11-2007 23:28 #22| 0

vil ikke forsvare ham, men det er 250kr, hvis folk er tilfreds med det oplæg han giver dem privat, så hop da på det.

ellers så må han scanne nogle kursusbeviser og maile til de interesserede, hvor svært kan det være.

02-11-2007 23:32 #23| 0

@Live
Rygterne vil vide at der faktisk har været rundsendt kursusbeviser og at alle dem der blev coachet var særdeles stolte af at være blevet coachet af Dr. Phil McGraw...

02-11-2007 23:41 #24| 0

hehe fuck hvor der det her griner

02-11-2007 23:48 #25| 0

Har lige hurtigt skimmet tråden, men kan ikke rigtig se noget om ofret? Hvad har han været ude for? Er det DTM som er blevet coached for meget, og nu er han blevet sygeligt Zen? Kunne ikke lade være:-)

02-11-2007 23:49 #26| 19

For dem der ikke gider at læse de to tråde vedr. coaching er her et kort resumé, i form af en, måske, fiktiv MSN session:

Uvidende offer: Arh nederen mand, jeg tabte lige til en 9 outer
Coach: Ok, fortæl mig hvad du føler lige nu
Coach: "Coach" just send you a nudge
Coach: "Coach" just send you a nudge
Coach: "Coach" just send you a nudge
Uvidende offer: jeg bliver bare pisse sur og tosset - og stop med de lorte "nudges" - jeg er presset nok i forvejen!!!
Coach: Ok hæng på et sekund
Coach: "Coach" sent you wink "Dancing girl"
Coach: Hvordan nu, er det bedre?
Uvidende offer: Nej for Helvede, hvad er det for noget pis at sende?
Coach: "Coach" sent you wink "Dancing pig"
Coach: Nu?
Uvidende offer: Hvad Fanden er du dum?
Coach: DET ER SIMPELTHEN GROVE ANKLAGER - DU VIL ÅBENBART IKKE BLIVE BEDRE!!!
Coach: GODT AT JEG HAR FÅET MINE 250,- KRONER - MIN ROI ER DERMED 2500% - SIMPEL MATEMATIK
Coach: DENNE SESSION ER LUKKET
Uvidende offer: Jamen jeg har kun fået 2 minutter ?!?!
Coach: JEG SAGDE LUKKET, TAK!

02-11-2007 23:54 #27| 0

@GeniusOTR

Haha

02-11-2007 23:56 #28| 0

Ahahaha se det er sq go' humor

Priceless :D

02-11-2007 23:59 #29| 0

LOL!

Som ALL IN C...

03-11-2007 00:16 #30| 0

hehe... n1 :)

03-11-2007 00:17 #31| 0

Free lession 1:

IT help desk Coaching Zen:

www.youtube.com/watch?v=pBYOpiMdEy8

03-11-2007 00:22 #32| 0

Jeg har selv taget nogle få NLP kurser, uden at blive særligt imponeret.
Hvis folk skulle have interesse for det som op tilbyder, kan de lige så godt gå på biblioteket og låne bøger der omhandler NLP.
Der er i mine øjne nogle få "pointers" som den enkelte måske kan have glæde af, men så heller ikke mere.
Men spørger du en NLP coach så er der ikke det han ikke kan gøre for dig !! Lidt i stil med en healer. Der er heller ikke grænser for hvad de ikke kan udrette.
Det er iorden at have et åbent sind, bare man ikke har hul i hovedet ;)

03-11-2007 00:32 #33| 0

Det jo ren galskab...
Jeg begynder at tro mere og mere på det ikke er et scam. For manden er så åbenlys og prøver 2 gange!... Han forklare tilmed det er sort og næsten ingen af informationerne holder stik. Der er simpelthen så stor risiko ved det OP har gang i at han må tale sandt. Ellers er han bare ualmindelig dum og/eller i gigantiske pengenød(250kr???).

03-11-2007 00:51 #34| 4

Hvad er en halvsøn ??

Enten er man vel far til knægten eller også er man ikke ??

03-11-2007 00:55 #35| 0

@Orion

Jeg tror da også at det er sandt. Manden vil gerne tilbyde noget coaching, og har taget nogle NLP-kurser, men er kommet skidt fra start, og nu bliver han lynchet for vildt.

03-11-2007 01:34 #36| 1

@alle

Ud fra den måde CalmCoach omtaler NLP og NLP-kurser på, kan jeg på ingen måde tro, at han har beskæftiget sig det mindste med NLP. Han har måske læst lidt om det ...

Desuden, den måde han i den anden tråd formulerer sine krav til at "jeg forlanger at i når vi konsulterer trænger helt ind i jer selv" ... det er jo helt gak-gak i forhold til, at han skulle have taget en NLP Master. Ikke engang hvis han blot havde lånt en bog på biblioteket om NLP, ville han snakke sådan.

NLP Master er for de fleste NLP-kursister det sidste trin af uddannelsen, hvilket betyder, at man efter en Master har en stor viden omkring NLP ... derfor burde det være nemt for CalmCoach at udtale sig om NLP og de spørgsmål han bliver stillet omkring hans brug af NLP.

Jeg har heller aldrig hørt en NLP Master sige: "... jeg har taget master kursus i NLP ...", man plejer at sige, at man er "NLP Master".

NLP handler i høj grad om kommunikation, hvilket jeg synes mangler fra CalmCoachs side ... i NLP siger man, at hvis folk misforstår den måde man kommunikerer til dem på, så skal man ændre sin måde at kommunikere til dem på ... det synes jeg ikke helt CalmCoach formår, selvom han påstår at være NLP Master ...

Jeg tror simpelthen, at CalmCoach har søgt efter "coach" og "NLP" på Google, enten før eller efter han oprettede den første tråd, og de første sider der kommer op i den forbindelse er netop "Axept" og "NLP Europe" ... og derefter har han læst lidt på siderne og digtet resten ...

Jeg tror, at CalmCoach er en fupmager, at han er desperat, og at han prøver at tjene nogle lette penge ...

Hvis han vil have mig til at tro noget andet, så kan han sende mig en PM med sit fulde navn, og så vil jeg tjekke op hos NLP Europe, om han har taget en Master der. Jeg har aldrig tidligere mødt en coach, som ville være anonym - en coach vil som regel gerne have sit navn udbredt, så man har nemmere ved at tiltrække klienter ...

03-11-2007 01:43 #37| 0

Virker rigtig usselt det her. Jeg agter ihvertfald ikke at tage OP eller "cerv" seriøst længere. Det gir jo ingen mening at to forskellige mennesker har samme msn osv.

03-11-2007 02:00 #38| 0

@Turbofluen

"Usselt" <---- kunne ikk siges bedre

03-11-2007 09:32 #39| 0

Imponerende at reklamere med at hjælpe andre til at træffe rigtige beslutninger og undgå tilt, når man så i næste post indrømmer at have løjet fordi man var "under pres".

03-11-2007 11:10 #40| 0

"Imponerende at reklamere med at hjælpe andre til at træffe rigtige beslutninger og undgå tilt, når man så i næste post indrømmer at have løjet fordi man var "under pres"."

Haha, præcis. Håber ikke der er nogle der har smidt penge efter denne gøgler.

03-11-2007 11:37 #41| 0

"Imponerende at reklamere med at hjælpe andre til at træffe rigtige beslutninger og undgå tilt, når man så i næste post indrømmer at have løjet fordi man var "under pres"."

HAHAHA, her sad jeg foran skærmen og grinede højlydt, SO true :)

03-11-2007 11:42 #42| 1

Coach: Ok, fortæl mig hvad du føler lige nu
Coach: "Coach" just send you a nudge
Coach: "Coach" just send you a nudge
Coach: "Coach" just send you a nudge

Jeg grinede.

03-11-2007 11:48 #43| 0

Han har da læst FAQ'en - overskriften skal jo være præcis ;)

"Nyt Coaching >>>offer<<< - læs"

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar