Tak for denne gang! Hav det godt :)

#1| 0

Hej gutter!

Jeg har besluttet mig for at forlade PokerNet for nu. Jeg er af den opfattelse, at klimaet herinde efterhånden er ret ubehageligt.

Desværre domineres PokerNet efter min mening af en lille, men højtråbende gruppe, for hvem det mest af alt gælder om at håne og gøre nar af andre. Jeg er selv for en håndfuld PNere et yndlings-target, men det er vist tydeligt for enhver, at alle som træder en smule ved siden af skal trampes på og nedgøres.

Jeg vil ikke længere være en del af dette. Og jeg føler heller ikke længere, at jeg er en del af PokerNet, hvorfor jeg nu også tager konsekvensen af.

Jeg vil til sidst pointere, at jeg har det godt med størstedelen herinde. Langt de fleste er rigtig flinke, og jeg har knyttet gode forhold til mange pokerspillere irl, som jeg har mødt via PN. Og tak for det.

Kan I have det godt. Og held og lykke til jer alle og med PN ;)

Hilsen
EP

01-11-2007 04:41 #2| 0

:-(

Du skriver de sjoveste indlæg på PN!

01-11-2007 04:43 #3| 2

BAN OP!

01-11-2007 04:45 #4| 0

Okay, i tæt konkurrence med Owner nu! :-D

01-11-2007 04:49 #5| 0

This will be the end of middle-earth as we know it.

01-11-2007 04:50 #6| 0

hehe det var ok griner... meeeeen er sgu næsten også for nemt efterhånden når folk bare spammer BAN OP i any tråd....

01-11-2007 04:52 #7| 0

Bølgerne går højt i DK's pokermiljø:

jonas siger:
ELSKERPIGRER!!!!!!!!!!
Thijs - ReadMaster! siger:
:-D
jonas siger:
omg
jonas siger:
jeg elsker ham
jonas siger:
og så leaver han
Thijs - ReadMaster! siger:
me too

01-11-2007 05:01 #8| 0

tal dog dansk til hinanden nørder.

01-11-2007 05:02 #9| 0

hehe du er sgu lidt af en dramaqueen EP :)

01-11-2007 05:33 #10| 0

farvel.
hyg dig i det nye ungdomshus med dine venner.

01-11-2007 05:55 #11| 0

Are U serious?

Bare fordi der er et par stykker, der er så arrogante&føler de skal
komme med nedgørende comments& du bukker under?

Tag lige et par dage, men quit?

Tror du ikke, du kunne lære en masse folk herinde En hel del om Cash Games?
Brug nu Ignore funktionen


-Magneto

01-11-2007 06:25 #12| 0

ombestem dig lige

01-11-2007 08:13 #13| 0

@EP

Jeg er da ellers holdt op med at poste alle mine ligegyldige nl25 suckouts. ;)

Jeg har en gang skrevet til PN, og bedt dem slette alle mine indlæg i frustration over nogle få stykker, der gør mere for at ødelægge stemningen herinde, i stedet for at gøre det til et forum med plads til alle efter de regler der nu en gang er sat op af "ejerne" admins. Det kunne de heldigvis ikke ;)

Jeg glæder mig allerede til at se dine næste NL5000 hænder.

M.V.H Mikkmakk

01-11-2007 08:16 #14| 0

Change Ur mind champ ! NUUUuuuuuuu !

Seriøst ! En ombudsmand(de svages forsvarer) kan ikke bare sige op ! It's for life !

Held og lykke i fremtiden. Det være sig her eller andetsteds.

/INC

01-11-2007 08:33 #15| 0

Ja, kom tilbage! og brug ignore funktionen

01-11-2007 08:49 #16| 0

Farvel og tak.

01-11-2007 08:56 #17| 0

Dramaqueen indeed. Hvis du seriøst tror, at en tråd om skønhedsoperationer hvor du beder pokerspillende MÆND om at sætte sig ind i en piges bryst-situation, bliver taget seriøst herinde, er du da lidt for sjov.

Hvis du er træt af den måde Pokernet har udviklet sig, burde du nok selv lade være med at bidrage til det.

01-11-2007 09:08 #18| 0

@EP

Du skal ikke give op! Tænk hvis jeg bare gav op, når folk er efter mig! Os kongeindivider må holde sammen! Men held og lykke fremover og smid en PM hvis du kommer til Aalborg engang - så tager vi i gaden og scorer nogle unge tøser, imens de negative tosser sidder bag deres skærm med bumser og cola ;-)

01-11-2007 09:37 #19| 0

@EP

Sorry to read.

Konstateringen er at du er langt overlegen i poker end fleste højråbende individer herinde, og det kan de ikke have i deres system, og de går i total "Kingbaby" tilstand i div dine tråde.

01-11-2007 09:45 #20| 0

@nimacos
WORD!

01-11-2007 09:56 #21| 0

Ahh damit lige dine analyser har jeg altid nydt.

Men hey GL.

01-11-2007 10:01 #22| 0

@ pingvin

Jammen han poser jo aldrig mere?

01-11-2007 10:03 #23| 0

Beebabalula mig her
og tuttifrutti mig der
ha det godt, græd lidt snot
og pas på jer selv
det er godt at vær' ung
det er trist at bliv gammel og tung

Man må kunne tåle en del når man stikker næbbet frem :-)

01-11-2007 10:23 #24| 0

Dramaqueen. Da et sjovt behov at have hvor man skal lave tråde som den her. Hvis du vil skride, så skrid.

Men ja, dine posts vil blive savnet, du har virkelig humor.

01-11-2007 11:09 #25| 0

@ SørenMatias
Det er et sjovt behov, at sku skrive brok!..

Synes det er fint med en tråd om dette, at EP tager et standpunkt er fint! Kan ikke være rigtig der snakkes sådan til hinanden, på et forum - hvor vi vel givetvis har det den samme interesse og mål for øje. Optimere vores spil, høre nyheder og læse nogen sjove off-topic tråde.
Forstår ikke hvorfor, at tonen skal være sådan! Det da pinligt for mere eller mindre voksne mennesker..

God vind EP
/ Lasse K

01-11-2007 11:10 #26| 0

@ SørenMatias
Det er et sjovt behov, at sku skrive brok!..

Synes det er fint med en tråd om dette, at EP tager et standpunkt er fint! Kan ikke være rigtig der snakkes sådan til hinanden, på et forum - hvor vi vel givetvis har det den samme interesse og mål for øje. Optimere vores spil, høre nyheder og læse nogen sjove off-topic tråde.
Forstår ikke hvorfor, at tonen skal være sådan! Det da pinligt for mere eller mindre voksne mennesker..

God vind EP
/ Lasse K

01-11-2007 11:37 #27| 0

som nothing878


Det indlæg var sgu for langt ude... det synes jeg bare du skal indse, og kig så op der er mange der gerne vil have du bliver

01-11-2007 12:02 #28| 0

Om lidt blir her stille.... og lidt er det forbi....

01-11-2007 12:03 #29| 0

@ep: Ærgerligt, at du lader turbos, mickeys og phearlezz homofobi få indflydelse på, om du vil bidrage til pokernet. Knægtene har åbenbart ikke det overskud, der skal til. I stedet for at reagere ved at smække med døren, så gør da som alle andre. Ryst på hovedet og hav lidt ondt af dem...

01-11-2007 12:08 #30| 0
www.youtube.com/watch?v=HjLU9t59hus
01-11-2007 12:16 #31| 0

Homofobi? hahahaha - Hvordan helvede kommer en evt. "homo" snak ind i billedet?

@OP - Ty!

01-11-2007 12:21 #32| 0

Trist at høre EP, synes du kommer med rigtigt mange gode indlæg og det er altid en skam at miste en af de rigtigt gode spillere på pokernet. Håber du finder lysten til at komme tilbage på et nyt tidspunkt.

Jeg tror nu, du har truffet en rigtig beslutning, dramaqueen eller ej, fordi det virker som om, at du har brugt meget forkert energi herinde. Energi som er gået fra dit pokerspil, så jeg er sikker på, at du kan samle bedre inspiration et andet sted fra.

GL out there!

01-11-2007 12:34 #33| 0

Har ikke læst tråden, magter det ikke.

Er der en der kan give et kort referat af hvad der har trigget det?

01-11-2007 13:03 #34| 0

Ep har noget sidebusiness til sit pokerspil, som ikke er pokerrelateret. Han ville høre vores mening om det, og blev flamet - men det var vist mest en trigger efter at han havde fået en del på nakken i alle tråde han gav sin mening i...

01-11-2007 13:10 #35| 0

Mener også snart at PN's ledelse må gøre noget ved sagen. Hvor længe kan de bare lade stå til i sådanne sager?

Uanset hvad man måtte mene om EP, er der vist ikke mange der kan være i tvivl om at en håndfuld spillere på PN kører en decideret hadekampagne mod ham. Det skaber en dårlig stemning for alle på PN.

01-11-2007 13:13 #36| 0

"Mener også snart at PN's ledelse må gøre noget ved sagen. Hvor længe kan de bare lade stå til i sådanne sager?"

Du mener formodentlig de håbløse offtopic indslag? Enig, ind i sagen DTM.

Mickey

01-11-2007 13:17 #37| 0

Mickey

1. Jeg går ud fra at du kan engelsk. Godt, så går jeg også ud fra du ved at meningen med off-topic er at der er vide rammer for emnet.
2. Det er muligt at framelde sig off-topic hvis du er utilfreds.

Hvad er dit problem?

01-11-2007 13:18 #38| 0

@Mickey

Jesus, flertallet af dine indlæg er brok og piveri. Du har så meget ondt i røven, at jeg faktisk får lidt ondt bag i! Er det ikke slemt at få det sådan? Kan ikke tro andet - det kan da næppe være en fornøjelse, at skulle pive hvor end det er muligt!

01-11-2007 13:20 #39| 0

HVORNÅR FANDEN KOMMET DET ELITE FORUM HVOR VI KUN MÅ SNAKKE POKER.

Var modstander af det først, men nu savner jeg det sku mere og mere :-(

Snoogs

P.S. GL EP

01-11-2007 13:23 #41| 0

"Mickey

1. Jeg går ud fra at du kan engelsk. Godt, så går jeg også ud fra du ved at meningen med off-topic er at der er vide rammer for emnet.
2. Det er muligt at framelde sig off-topic hvis du er utilfreds.

Hvad er dit problem?"

1. Jeg kan godt forstå engelsk, thank you very much - Der er dog off-topic, og så er der way-way off-topic - EP ramte way-way off topic meget godt igår, og jeg gav min mening til udtryk.

2. Se det ved jeg godt, men hvorfor skal nogle få totalt meningsløse tråde afholde mig fra at læse andre der sådan set er O.K? Forsiden bliver floodet med meningsløst crap, og jeg giver min mening til kende.

Hvad er dit problem?

Mickey

01-11-2007 13:23 #40| 0

@Snoogy

Snart...! Vi har lagt rammerne for det, og web folkene er i gang. Vi lovede det "i løbet af 2007" og det har vi planer om at holde.

/Mikael

01-11-2007 13:32 #42| 0

Sjovt nok er det hver gang EP poster at der ikke går mere end 5 min. før der ligger 12 nedladende indlæg - og sjovt nok fra de samme personer hver gang.

Jeg er ude af denne diskussion, men vil opfordre DTM til at udarbejde nogle minimumskriterier for god opførsel.

01-11-2007 13:34 #43| 0

Elite forum må betyde en af 2 ting.

1. Brugerne skal til lommen for at få adgang.

2. Invites only. "Velkommen til Pokernet, stedet for politisk korrekte pokerspillere". :-)

Begge dele vil koste masser af brugere...

01-11-2007 13:36 #44| 0

"Sjovt nok er det hver gang EP poster at der ikke går mere end 5 min. før der ligger 12 nedladende indlæg - og sjovt nok fra de samme personer hver gang."

Ja, sjovt nok, og sjovt nok er det en omgang bull du skriver der - Ihvertfald hvis du inkluderer mig i "de samme personer".

Mickey

01-11-2007 13:40 #45| 0

@Ducktor

Nej, det bliver sådan her:

1) Man skal have minimum 100 posts for at få adgang.

2) Man skal søge om adgang

3) Har man ikke bevist at man er en seriøs poster i analysetråde (dvs.: skrive mere end Fold pre-flop etc.), så får man nægtet adgang.

4) I dette nye forum er reglerne MAX stramme og der kan KUN postes i analysekategorierne. Altså kun hånd analyser.

/Mikael

01-11-2007 13:42 #46| 0

#Ep

Kan huske da du først kom til pokernet og en af dine første indlæg spurgte du mig om livet som pro og bla.

Som jeg kan se har du nået målet og pokernet har hjulpet dig godt på vej og der virker som om du ikke forbedre poker spillet med pns hjælp mere og derfor synes jeg du træffer en god beslutning.

Start på 2plus2 ligesom mange andre som ikke poster her mere/ eller meget sjældent (hardgrove/albertos bla.)

Brug pn når du skal have et godt grin eller bare fordrive tiden.

Ha det godt bro, See u on the other side/site ;)

01-11-2007 13:45 #47| 0

@ DTM

Hvornår kommer det?

01-11-2007 13:49 #48| 0

@lorten

Inden udgangen af 2007

01-11-2007 13:51 #49| 0

farvel fjols!

01-11-2007 13:51 #50| 0

LOL_TROLL

01-11-2007 13:52 #51| 0

@DTM
Så du får en lille elite, der har adgang til dette Mekka (punkt 2. skærer lidt i øjnene)
Resten kan så hænge ud, svine hinanden lidt til og spekulere over hvilke guldkorn de ikke har adgang til og iøvrigt ikke se det store kvalitative pokermateriale?

Jeg tror det er en seriøst forkert beslutning og den vil ramme jer rigtigt hårdt på "medlemstallet".

01-11-2007 13:52 #52| 0

@ DTM

Lyder fedt... Hvis man altsår biver medlem :)

01-11-2007 13:53 #53| 0

Hvis der er nogen der gider hjælpe EP ville det være zuper.

Han leder efter et sted hvor ungdomshusets beboere, polititet, indvandrer og unge piger danser hånd i hånd.

Et sted hvor laserkirurgi og makeup til mænd ikke er et tabu.


@EP

Dine indlæg har som oftest en god underholdningsværdi, og dine pokerrelaterede posts, har altid været meget ærlige, også selvom de fik dig til at se dårligt ud.
Det er dog ikke mange pokerrelaterede posts du har skudt af på det seneste.
Om grunden til dette er "banden" ved jeg ikke, men troede faktisk du kunne tage det i stiv arm.

01-11-2007 13:54 #54| 0

@EP

Forstår dig sgu godt, men hvorfor ikke bare bruge ignore funktionen i stedet for? Har selv flere brugere på ignore fordi de gang på gang skulle komme med deres ligegyldige og nedladende kommentarer, hvis jeg har postet noget i hhv. Bad Beat eller Off-topic.

Hvis du lader de idioter gå dig på, så er det jo dem der har fat i den lange ende, og hvis alle de normale folk herinde gør som dig, vil der jo ikke være nogle brugere tilbage på pokernet. Eller dvs. der vil være et par enkelte tilbage som så kan bruge hele dagen på at svine hinanden til.

Hvis det er Mickey du hentyder til så forstår jeg ikke hvordan du eller nogen anden kan tage ham seriøst? Mage til mavesurt depressionsgalde skal man lede længe efter. I mine øjne er han pokernets landsbytosse; Ham med den sjove hat der står nede på torvet og råber op og som man skynder sig forbi uden at kunne synes andet end at det er synd for ham...

01-11-2007 13:55 #55| 0

Problemet er helt klart !

1 JA ja jeg har da også pustet til ilden ! OK så....

**********

2.: Der er alle , lad os kalde dem "normale" brugere ,users, spillere !
som bruger PN på godt og ondt,der er plads til sjov og gags

2.: Så er der den lille del som åbenbart mener de er hævet over
alle de andre,det er dem som savner et serøst forum UDEN gangs !

Fordi man sejler i en Nauticat 521 til 4 mill,,er man ikke bedre/dårliger seljerven ,end ham der har en lille 17 fods sejljolle.

Men udover "gags" så er der den del af gruppen som mener de åbenbart
føler sig forsmået når "os" andre tisser lidt på dem.

Det er da meget muligt at user XXXXXXXXXXX ,som kun spiller på
"store" tabels,mener han er hævet over os andre.
Og hvad så det er da hans egen lille verden,så lad være med at læse på PN

Jeg har ALDRIG pralet med hvor meget jeg vinder eller taber
men er sikker på at jeg til enhver tid kan matche de fleste
af de der "high`s" hvad angår $$$$$$$$$

Men jeg ser PN som et godt sted ,hvor alle burde kunne være
uanset om de har en BR på 10$ eller 100000000000000$
og så på lige fod.

Og husk på at PN ,lever af ALLE usere som er tilmeldt her ;

VH 4500

01-11-2007 13:58 #56| 0

@Ducktor

Alle vil kunne læse i forummet. Det er overhovedet ikke et lukket Mekka, men åbent for dem der vil skrive seriøst om poker. For at undgå for mange problemer, er det helt oplagt, at man skal have nogle indlæg under bæltet før man får adgang.

"(punkt 2. skærer lidt i øjnene)"

Hvorfor? Det kan vel ikke være så svært at skrive en mail der lyder: "Hej, jeg kunne godt tænke mig adgang til VIP forum".

/Mikael

01-11-2007 14:01 #57| 0

Jeg tror aldrig jeg får adgang til VIP :)

01-11-2007 14:05 #59| 0

Hvorfor "forlader" I ikke bare emner, som ikke har jeres interesse?

Off topic-tråde er ofte spændende og bør bevares - også i et pokerforum!

01-11-2007 14:05 #58| 0

@Ducktor

Såfremt at alle kan kigge med i det seriøse forum, skærer man kun medlemmer fra der alligevel ikke er her for at lære noget.

Ville naturligvis være fint for en ambitiøs begynder at kunne stille spørgsmål i trådene, men der vil jo stadigvæk være analyse kategorien i det "normale" forum, som jeg er sikker på stadig vil blive benyttet.

Når man ser på hvor mange analyse tråde vi har, og hvor få gange vi ser en begynder stille spørgsmål, gående på hvorfor man vælger denne linie frem for en anden, så er det altså så få, at det næppe går ud over det lærerige i trådene.

Det eneste minus, er at mange af de gode debatter i analyse trådene kommer til at omhandle mid-highstakes og mængden af gode lowstakes tråde kommer til at dale.

Men bortset fra det ene minus, så går det kun ud over folk der føler sig "stemt ud" vilket er et ret tyndt grundlag at kritisere det på.
Man kan som sagt kigge med alt det man lyster (medmindre jeg har misforstået noget essentielt)

01-11-2007 14:06 #60| 0

@ElskerPiger

Nej nej drop det nu. Næste gang du får nogen over nakken kommer jeg efter dem.
Jeg hedder Brian!

01-11-2007 14:13 #61| 0

Too Bad

Min CC multi trny kammerat smutter:(

Det her er den 1. tråd jeg læser idag, er det pga af en diskution i en anden tråd?

nåmen @EP PM sendt

- Mrkjaer

01-11-2007 14:16 #63| 0

@DTM

Jeg tror at en bedre løsning ville være at lave offtopic m.m. noget man aktivt tilmeldte sig. Så man, så at sige selv opsøger balladen :-)
Så skulle topics kun være synlige for tilmeldte (også på forsiden).
Man hakker så bare af i sin profil hvad man ønsker at se, resten skal være totalt usynligt.

Jeg tror mange har det som jeg. De gider egentlig ikke diskutere ungdomshuse, politik, kropspleje etc. etc. men man "kommer til" at læse dem og så kan man ikke lade være med at tage til genmæle overfor "bullies" m.m.
Ok, så lad dem der vil diskutere alt muligt gøre det i dertil indrettede sandkasser.

M.h.t kvaliteten på indlæg, så lav et rating system, enten på brugeren eller bedre på brugerens enkelte indlæg. Så kan man filtere alt under en vis rating væk.

På den måde sikrer du at indholdet afgør lødigheden og ikke personen (i tilfældet med rating på indlægget).

01-11-2007 14:16 #62| 0

@ DTM, vil glæde mig til det nye forum, hvis det betyder der kommer flere analyser igang, er supertræt af alt andet end sjove off-topics (små film og den slags) men PNVA går mig på nerverne med at fra brødristere til huslejeforrentning til filosofiske tråde om livets dybere mening som grøntsag.

@ Coco

Han skrev ikke noget om at man skulle være highstakes for at skrive derinde, bare seriøs om at ville lære videre. Om så det er NL25 eller NL2000, eller 5$SnG eller 2000$ multi, han vil bare have at det er folk der tænker sig om (så vidt jeg har forstået? der er vel ikke bankroll krav:).

01-11-2007 14:18 #64| 0

Btw blev EPs farvel-tråd hermed også highjacked :D næsten lidt for sjovt...

01-11-2007 14:20 #65| 0

att dtm-vil det så sige at hvis en dygtig spiller f.eks har lyst til at hjælpe en gut herinde, kan det ikke lade sig gøre fordi f.eks theo,mads,wendt,witten ikke har 100 indlæg????virker hel kuk i mine øjne-det er en omer

01-11-2007 14:22 #66| 0

@mickey: Du må sgu undskylde, hvis jeg tager fejl med homofobien. My bad. Men et eller andet må I sgu være bange for, når I har så travlt med at være efter EP.

01-11-2007 14:23 #68| 0

Med hensyn til det "VIP" forum, så tror jeg der er mange der ville kunne få glæde af at have muligheden for at læse indlæg, men derimod ikke være i stand til at poste.

Var det ikke en bedre måde at holde/få flere medlemmer herinde?

01-11-2007 14:23 #67| 0

"theo,mads,wendt,witten"

Nåja, fordi de er blandt de største postere herinde!

Doubtfull de nogensinde vil poste herinde.

01-11-2007 14:25 #69| 0

Argumentet med at off-topic skal have lov at være off-topic skal naturligvis tages med et gran salt.

Vil gerne indrømme at jeg engang har brugt argumentet selv, men når (f.eks. (Læs: Typisk)) EP disker op med et indlæg så malplaceret, substansløst og fuldstændig uden for kontekst med noget som helst, må man selvfølgelig være i stand til at forholde sig realistisk til situationen og instantslette det hurtigere end Mickey kan sige bøf.

Farvel EP, du vil blive savnet for dine til tider underholdende indlæg, men for PNs fremtid er det unægteligt et skridt i den rigtigte retning.

01-11-2007 14:27 #70| 0

@danomast11

Det gør de jo ikke alligevel.
Desuden er der rigeligt kompetente folk til at hjælpe, medmindre du spiller ultrahøjt, og så poster man tilsydenladende ikke på PN.

01-11-2007 14:29 #72| 0

mickey-det gjorde de faktisk inden du dukkede op

01-11-2007 14:29 #71| 0

@betfolder

"Med hensyn til det "VIP" forum, så tror jeg der er mange der ville kunne få glæde af at have muligheden for at læse indlæg, men derimod ikke være i stand til at poste.

Var det ikke en bedre måde at holde/få flere medlemmer herinde?"


Vil du forklare dette, jeg forstår ikke hvad det er du mener?

01-11-2007 14:30 #73| 0

Ok, jeg undrer mig en hel del. Hvordan kan der være så meget ballade over EP poster noget way off? Jeg forstår det ikke helt. Ham sammenlignet med Gambler og mig selv, så er hans off topics jo vand ved siden af. Det virker meget som om, at en bestemt gruppe brugere har fastlagt sig på et had. Dette er meget uforståeligt, eftersom EP har postet langt flere tråde med analyser osv, end dem der er efter ham - samt Gambler og jeg.

Er dette en hetz planlagt imod EP? Det virker ærlig talt meget sådan!

Hvis man ikke gider det off topics, så fjern da ffs det, fra det ønskede på ens PN forside - det kan da ikke være så svært.

Det er forkasteligt, som mange skal jagte den samme gang på gang. Har man vitterligt så lidt indhold i livet, at det går en på. Er man virkelig så sur over, at andre får en bøf, når man selv ingen får?

/Totti undrer sig MEGET....

01-11-2007 14:38 #74| 0

coco-Desuden er der rigeligt kompetente folk til at hjælpe????ikke enig

01-11-2007 14:40 #75| 0

@Christ/Totti

Nu er der helt klart nogen der meget hurtigt er ude efter EP og andre.

Men derudover, så roder EP sig jo også selv ud i så mange ting/holdninger, at han umuligt kan undgå at blive skydeskive.

Der er heller ingen tvivl om at du og gambler, har stået for nogle absolut hovedløse indlæg, men det er jo noget anderledes, da det nærmere er troll posts end noget andet, og adskillige ban op`s er også blevet set.

EP deltager heftigt, og som så mange andre med en bedrevidende tone, og så ryger man sjovt nok i slagsmål med dem på den anden side.

01-11-2007 14:42 #76| 0

@danomast11

Nå ok men så kan du lave nok så meget om herinde, så skal du nok søge hjælpen et andet sted.

Plus hvis ingen på PN er ligesindede/bedre, så klarer man sig nok så godt, at man selv ved hvor man kan finde den håndfulde danskere der er bedre.

01-11-2007 14:59 #77| 0

@dtm

lyder godt nok fornuftigt det der. ville også få folk mere igang med analyserne. ofte jeg ikke orker at poste hænder eller i andre hænder grundet alt det lort der er.

Godt arbejde.

01-11-2007 14:59 #78| 0

EP: Hav det godt, jeg er personligt træt af du stopper. Men jeg har forståelse og respekt for din beslutning. Vi ses nok igen på et tidspunkt. :)


@ Christensen

"Jeg tror aldrig jeg får adgang til VIP :)"

Nej, det er jo netop derfor det der oprettes VIP. For at undgå sådan nogle som dig, gambler, Lilja etc.

01-11-2007 15:05 #79| 0

@Christensen

Nu kan du af gode grunde ikke se hvilken tråd der har frembragt EPs farvel da han har slettet den.
( www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=143276 )

Folk forventer af feks Gambler at der er en "spas" tone over hans indlæg.

(Dog mener jeg personligt at når han poster en hånd er den faktisk tit relevant)

EPs indlæg fra i nat om at man skal forestille sig at være en ung kvinde var WAY of IMO.

Så jeg vil fuldstændig tilslutte mig Kspr, og sige Adjøs EP håber de vil være mildere overfor way-off topics på 2+2.

Pokernet bliver et lidt bedre sted

01-11-2007 15:18 #80| 0

Synes bare, at det er SLEMT tudefjæs!!

Når jeg lamer, er det i en brandert eller bevidst! Når gamler gør, er det sådan han er. Han er ikke klogere og er sygeligt naiv. Hvordan kan sådan noget accepteres mere end, når folk der generelt er seriøse, går over stregen. Det er fuldstændigt til grin. Alt for mange har ondt i røven over ting, de nemt kan undgå. Pokernet et netop ikke blevet et træls sted grundet de - til tider - syge off topics, men fordi så mange skal kommentere på det og have ondt i røven. Hvis man nu undlod at svare i noget, man ikke brød sig om, så ville denne debat slet ikke eksistere.

Nå, jeg vil drible. Skal flytte i lejlighed og har lidt små tralvt..

Hyg jer :)

01-11-2007 15:32 #81| 0

EP: Hav det godt, jeg er personligt træt af du stopper. Men jeg har forståelse og respekt for din beslutning. Vi ses nok igen på et tidspunkt. :)

QFT

01-11-2007 16:19 #82| 0

Når en profil der hedder "ElskerPiger" bliver ved at poste "tøsede" indlæg hvor han fremligger sig selv hudløst ærligt helt uden noget panser, så bliver han et nemt offer. Når denne profil så har haft indlæg om det nogen kaldte pædofile tendenser, er medejer af en kosmetik portal, ETC, og generelt er en tudeprins så går det altså som det nu er gået. EPs indlæg er for mange, inklusiv undertegnede, stor morskab, selvom det er ufriviligt fra EPs side.

Når sådan en profil så også spiller highstakes, så kan der nemt opstå jalousi fra andre brugere, men hovedsagligt tror jeg folk bare får at godt grin ud af at mobbe EP.

Når børn bliver mobbet må de jo skifte børnehave, så vi ses du.

01-11-2007 16:28 #83| 0

Folk, der iscenesætter deres egen afgang har det med at dukke op som trold af en æske på et senere tidspunkt...........

Savsmuld.....cirkusheste.........og så'n

01-11-2007 16:29 #84| 0

@ SørenMatias

Haha, så spot on! Nh.

01-11-2007 16:31 #85| 0

@EP

Vil du ikke gøre os en sidste tjeneste og genskabe kosmetiktråden? Godt at slutte med et smil!

01-11-2007 16:42 #87| 0

Hmmm

Mon ikke EP har det prb at han gerne vil i solen !
Som de RIGTIGE seriøse HSPèr

Men han har bare svært ved at nå ;)

odds 1-1000000000000000000000000000000 på han heller ikke gør det

01-11-2007 16:42 #86| 0

Turbo for fanden hvad sker der?

Du plejer da at være balancen¨s mester, PN's gentleman, men der lige ligger måske noget historisk bag.

~


01-11-2007 16:49 #88| 0

Farvel.......Farvel........
Din gamle....river rat......
Vi ses jo snart igen......
Farvel....Farvel......

:)

01-11-2007 16:53 #89| 0

@ SørenMatias

Haha, så spot off! Wp.

01-11-2007 16:53 #90| 0

@PACC

Tak for det indledende kompliment :-)

Well, der er bare noget over EP der bringer det værste frem i mig. Sådan har det altid været, så lidt historie er der vel. Men deciderede undskyldninger har jeg ingen af.

01-11-2007 16:54 #91| 0

@EP

Håber sgu du bare tager en pause i stedet. Der er mange der har været efter dig, hvilket jeg har påtalt ved flere lejligheder og du skuffer mig lidt ved at forlade pokernet nu, da jeg tror fremtiden bliver bedre for dig på pokernet.

Men respekterer din holdning, og håber som sagt det bare er en pause ;)

01-11-2007 17:32 #92| 0

Damn det bliver godt med et Elite Forum. Synes efterhånden poker fylder mindre og mindre på PN....

Så lad os få det Elite Forum op at kører :D

01-11-2007 17:43 #93| 0

Ja dejligt

Så kan dem med begge ben på jorden
da blive fri for at bruge tid på at studere
den håndfuld selvopreklamerede klaphatte
som sikkert tror de ka gå på vandet

næhhhh Ep smut du bare og husk at tage føllene med dig

01-11-2007 18:01 #94| 0

farvel.

01-11-2007 18:05 #95| 0

Kan du hav` det rigtig godt,
Tænk på andre end dig selv,
Ikke rive alt for mange rundt,
Husk rullen`s bund........Farvel.

Kan du hav`det rigtig godt,
Ikke stjæle alle blinds,
Husk vi andre også leve skal,
Når du nu siger, FARVEL.

:)

01-11-2007 18:13 #96| 0

Se hvis i nu ikke havde sådan nogle bøller kunne vi stadig underholdes af disse off-topic indlæg. Jeg skal glædeligt indrømme at det er en af grundene til jeg bruger PN. Det er hovedsageligt for poker, men når man sidder og stener er det sku meget cool med et indlæg fra EP eller gambler. Christensen er bare for mærkelig til mig ;) Jeg bliver en af dem der læser på VIP men ikke poster. og det jo ganske fint. Ville dog være rart hvis man stadig havde mulighed for at stille spørgsmål, men hva fan jeg bliver bare VIP på et tidspunkt.

01-11-2007 18:29 #97| 0

@Coco


"Med hensyn til det "VIP" forum, så tror jeg der er mange der ville kunne få glæde af at have muligheden for at læse indlæg, men derimod ikke være i stand til at poste.

Var det ikke en bedre måde at holde/få flere medlemmer herinde?"


Vil du forklare dette, jeg forstår ikke hvad det er du mener?
--------------

Det er opfattet fra mig som om at "VIP" forummet kun er for specielle medlemmer herinde. Jeg synes dog alle burde ha muligheden for at se hvad der foregår af analyser derinde.. F.eks. lille Per 19 år som er startet med sin bankroll på 50$ og gerne vil se faglige analyser på udspillede hænder.
At lille Per 19 år så ikke kan poste et indlæg derinde er jo lige gyldigt. Men tror skam der er flere end man lige tror som surfer pokernet dagligt uden at have oprettet en profil.


Som jeg forstod det, er dette dog en lukket del af forummet.

01-11-2007 18:38 #98| 0

Det er jo meget godt, men man kunne jo se en analyse som man gerne ville spørge ind til....Man forstår måske ikke analysen m.m.

Nå...men vi får se.

01-11-2007 18:38 #99| 0

Jeg er selv "ejer" af et site hvor vi er ca 500 aktive usere
der kan man tildele adgangsrettigheder samt read/wr som man ønsker
oprette forum dele som giver en begr. adgang mv mv

Men Scriptet her på PN er jo rimelig forældet , så en konv. til noget
som er up to date ,er nok sin sag ,)



01-11-2007 18:38 #100| 0

"danomast11 01-11-2007 14:29
mickey-det gjorde de faktisk inden du dukkede op"

(om theo,mads,wendt,witten)

Det kan godt tænkes, at min hukommelse er lidt hullet, men jeg har -aldrig- set et analyseindlæg fra nogen af ovenstående i al min tid på PokerNet. Muligvis er der en turneringstråd, jeg har overset, men jeg tror, jeg læste samtlige tråde i NL/PL-delen i 2005.

Der er en række andre, jeg gerne ville have deltog i NL/PL-debatten, men jeg tror altså aldrig, at nogen af de 4 herrer har deltaget. De skal dog være yderst velkomne.

- AB

01-11-2007 18:52 #101| 0

@ 4500

Du får da godt nok EP til at lyde som den største n00b herinde? Manden spiller altså langt større tours og cashgame end langt de fleste herinde, og klarer sig nogenlunde i det? Sandsynligvis findes der mange der er langt bedre, men honestly?

01-11-2007 18:57 #102| 0

Ham 3400 der var han ikke også ham, der mente at Tox var den største medieliderlige der fandtes. Jeg tror nu ikke, man skal lægge så meget i hans kommentarer.

01-11-2007 19:30 #103| 0

Fuck jeres VIP kælder klub, og man skal sende en ansøgning. OMFG.

Tag lidt flere stjerner på uniformen, det klæder dig i disse tider.)

01-11-2007 19:40 #104| 0

Christensen 01-11-2007 14:30

Havde aldrig troet jeg skulle skrive dette, men

SPOT ON..


Henrys

01-11-2007 19:56 #105| 0

#asger_b

nu kan jeg ikke huske om du var her samtidig med mig, men jeg har læst flere indlæg fra wendt. Han stoppede lidt efter lidt (Hovedsageligt om ALLE andre highstakes spillere som har været på pn).

01-11-2007 20:08 #106| 0

@Henry/Christensen

Det har været stilen herinde gennem længere tid, ikke kun i EP tråde.

Det er en usmagelig måde folk skal slagtes på herinde i div indlæg/tråde. Indlæggene indeholder som regel bitterhed/nag/vrede/jalusi ect.

Derfor skal de fleste nok mest se mit indlæg kl 19.30 som en mindre provokation, da jeg godt kunne skrive det på en pænere måde.)

01-11-2007 20:24 #107| 0

@tomh

Ved du hvad ?

FU dig din Bonderøv bliv du ude på landet

01-11-2007 21:01 #108| 0

Utroligt der er nogle der bare de kan spille NL200 eller NL400, så tror de sku de er verdensmestre.

Der er heldigvis nogle få gode spillere, jeg nævner C_hope, Thyssen m. fl, der gider skrive en kommentar uanset hvad "level" analysen f.eks er spillet på. Det er folk som dem der er brug for på et forum som dette.

Alle de andre verdensmestre, der kun gider skrive ordentlige kommentarer til deres bon-kammerater, eller nogle de kan klappe på skulderen næste gang de skal ud og spille, kan sku da bare lave et vip-forum.
At der kommer et indlæg om noget andet end poker en gang imellem, er jeg sikker på Admins nok skal tage sig af, hvad der skal sorteres fra.

I kan vel for. h.... bruge ignore off-topic kategorien..

Hej og GL ved pokerbordene.. ;)

EDIT :
Jeg brækker mig, var ikke pænt skrevet !!



01-11-2007 21:04 #110| 0

@Lius: Jeg havde 2000 indlæg, før du havde dit første.

Wendt har ikke posted i en eneste analysetråd. De har til gengæld alle posted i andre former for tråde.

- AB

01-11-2007 21:04 #109| 0

@EP

Hej Heeeej...

Er det nu vi skal komme løbende tilbage og råbe " for helvede Martin, tag os tilbage!"

God tur hjem..........taber



01-11-2007 21:06 #111| 0

@3400

Jeg undskylder mange gange.

Jeg undervurderede dig.

01-11-2007 21:06 #112| 0

asger b-du må ha sovet nogle dage,ellers kender du ikke deres profil-mindes da selv at have siddet med wendt hvor han skrev på pn-så med mindre jeg ser syner er du ikke hel rigtig på den....lol-men ja lius, alle er ved at forsvinde,gad vide hvor mange der er røget det sidste år-det er rigtig mange og pokernet må da snært tænke hvad grunden er.

01-11-2007 21:08 #113| 0

Personligt kommer jeg til at savne nogle af PNs "mest dybdegående analyser", en bagklogskab jeg ikke husker nogensinde at have set magen til, jesu frelsthed og et ønske om respekt og næstekærlighed - ja, altså når man ser bort fra kvinder "der jo bare skal kneppes".

Ovenstående er blot et lille udpluk af EPs gigantiske (og noget plettede) reportioire.

En tråd som denne fremstår som oftest latterlig og ligegyldig. Det naturligvis med undtagelse når den kommer fra folk, der rent faktisk har været ekstraordinære bidragsydere til et forum hvor en sådan oprettes.

I dette tilfælde er den naturligvis ligegyldig (og latterlig).

01-11-2007 21:10 #114| 0

asger_b -kan selvfølgelig ikke love at det er fra hans egen profil han har skrevet,mindes bare et eller andet,måske du har ret-hav en hyggelig aften

01-11-2007 21:14 #115| 0

Vedr. VIP klub, så gentager jeg gerne det jeg har skrevet før:

1) Det har intet med niveau af ens spil at gøre

2) Det har intet med hvilket level man spiller på at gøre

3) Det har alt at gøre med, at lave en kategori, som er 100% analyse, og hvor seriøsiteten skal være i højsædet. Jeg nævner i flæng:

A) OP skal være sat korrekt op (farvekoder, reads, evt. PT stats etc.)

B) Posts skal være forklarende og argumenterende. De må altså ikke bare indeholde et "Insta-call" eller lign.. Det skal hedde: "Insta-call, fordi du får 2:1 og villains range ud fra dine stats må være noget i retning af AK-AT, KQ, KJ og 77+, så JJ er super godt inde her".

/Mikael

01-11-2007 21:23 #116| 0

@Dantheman

Det lyder som en fin ide, jeg er kun kvalificeret til at kigge over skulderen i sådan et forum ;)

Syntes bare der er mange "verdensmestre" herinde, som netop kun skriver instacall, eller fold , eller ryk ned i limit .. !!

Må de (vip-brugerne) gerne bare skrive insta-call, hvis de har nuts, eller ?? ;)

01-11-2007 21:33 #117| 0

@ Mikkmakk

Jeg kan simpelthen ikke lade vær og grine af dig! Tror ikke du har fattet pointen med et VIP forum, men det er måske nok fordi du ikke er den store cash game spiller?

Verdensmester fordi man spiller NL200? Nej, men jeg tror tilgengæld det handler om, at folk ikke gider have deres tråde spammet til af lieggyldige personer, som man enten ikke kender, eller som poster deres første indlæg, som så bare er rent spam.

Jeg personligt vil gerne have et VIP forum, fordi jeg så kender dem der poster, hvem de er og hvad de står for. For tro mig, en god analyse post på PN skærer altså igennem og den tager i den grad min interesse.

Som sagt har du ikke fattet pointen overhovedet, og nu skal du høre hvorfor - dengang jeg spillede NL50$ postede jeg som ind i helvede og prøvede at give andre råd. Det kan jeg bare ikke mere. Den spiller jeg var dengang kan slet ikke sammenlignes med det spil jeg har nu, og jeg er derfor meget bange for, at mine råd roder OP ud i noget værre noget - så vil jeg hellere lade en som Thyssen (som du selv nævner), give råd og vejledning. Og nej, det er ikke ment som om jeg er bedre end Thyssen, men han har en af Pokernets mest matematiske hjerne når det kommer poker.

Sagt på en anden måde - jeg poster kun hvis jeg føler jeg kan hjælpe OP, og det føler jeg ofte jeg har problemer med på de helt lave limits.


I øvrigt tror jeg du misforstår det meget - jeg kan personligt sige, at mange af mine poster i analyse delen skyldes, at jeg via MSN er blevet opfordret til det. Jeg må nok erkende, at jeg via Pokernets udvikling er blevet lidt doven til det.

Du må gerne brække dig over et VIP forum - endvidere vil det løfte Pokernet noget så meget i den positive retning. Om du vil det eller ej.

01-11-2007 21:39 #118| 0

et sådan VIP forum lyder ikke ringe, spørgsmålet er bare hvem der så får adgang til det...(?)

01-11-2007 21:40 #119| 0

hmmm

Hvad er Pokernet set fra 3 vinkler

98% = Det der er idag , jo sikkert godt nok

2% = Som syntes de er så pisse klogeÅGER
og som har set et billed a Doyle

XX Og så lige Pengemaskinen PN

Hvad gør en klog her ??

Man kunne sikkert sige at KlogeÅgerne kommer til kort heheh

Jeg er bare bange for at hvis PN ,meget mod fornuft laver VIps mv.

Så mister i sg jeres Guldæg , og så er der sikkert andet der tager over
andetsteds

Så mon ikke alle er bedst tjent med at de der åhh så Gode (tro de selv)

Laver et helt nyt forum på et andet domæne,så kan i vælte jer i smørsovs , og nøde hinanden

01-11-2007 21:49 #120| 0

"Det lyder som en fin ide, jeg er kun kvalificeret til at kigge over skulderen i sådan et forum ;)"

Jeg ved ikke hvor meget joke der er i overnstående, men det er vigtigt at pointere, at dette forum ikke kommer til at handle om skills. Man skal ikke være god for at være med. Man skal bare være seriøs.

At folk begynder at snakke om, at dette skal være "elitært" og alt muligt andet viser bare, at man i så fald ikke har fattet pointen.

/Mikael

01-11-2007 21:59 #122| 0

@ 4500

"Jeg er selv "ejer" af et site hvor vi er ca 500 aktive usere"

Tror du så pokernet er specielt interesseret i negative analyser? Du kunne evt tøffe hjem til dit forum og være negativ der!

01-11-2007 21:59 #121| 0

Ved du hvad ,så er der nok mange der har læst/forstået det forkert

det er jo ikke kun denne tråd,men mange hvor det skinner igennem
at lowlimit spillere er "dem dernede"

Og vi er helt enige i at ALLE er LIGE uanset hvad hvor hvem de er

Jeg har ALDRIG nedgjort andre fordi de måske har et andet limit end jeg
Jeg ligger med en BR all over, som er rimelig stor,men har sgu aldrig ført
mig frem på dette

01-11-2007 22:01 #123| 0

Klaus !

Ja det er jo sådanne at sandheden ,,ofte er ilde hørt,,,eller va ??

01-11-2007 22:05 #124| 0

@mancini

Du skriver massvis af gode analyse-indlæg, og det var ikke dig det var møntet på at folk føler sig som verdensmestre.

Men at du ikke kan hjælpe folk på NL25 og NL50, lyder for mig som det rene vås.




01-11-2007 22:15 #125| 0

@ 4500

Sørme ked af jeg ikke engang kan kalde dig ved fornavn, men du kunne jo prøve at komme med andet end valgkamps-svar?

"sandheden ofte er ilde hørt", hvad er den næste? "Den der ler sidst ler bedst"? "Den som prutten lugte kan..."?

spar mig for lommefilosofiske smart-ass kommentarer og prøv med konstruktiv kritik i stedet.

01-11-2007 22:19 #126| 0

@comhood

Gå ud og se i spejlet om du har fået hår den , gider du

01-11-2007 22:22 #127| 0

omg lol, det bliver bedre det her - stay tuned for Standup Comedy next on PN!

01-11-2007 23:09 #128| 0

Lol drenge vær nu søde.

@ Mancini

Ned fra hesten igen min ven :)

@ VIP-forum

Hvis jeg har forstået det rigtigt kan/har alle

- læse i det nye forum

- mulighed for at få posting rights, såfremt de er seriøse uanset limit/game

Personligt synes jeg det er god ide, da man så kan være sikker på, at det er tænkende mennesker som poster, og dermed kvalitativt bedre tråde. Dette vil imho , om ikke andet, give os - mindre bemidlede spillere - bedre muligheder for at forstå pokertankegangen, og dermed bedre muligheder for at lære.

My 2 cents

God aften

/INC


01-11-2007 23:57 #129| 0

@comhood

Jamen du klare det rigtigt fint

så 10 Tosse point til dig

02-11-2007 00:05 #130| 0

@ 4500

spejl

02-11-2007 00:09 #131| 0

@comhood

hmmm jeg tror vi er gået i dødvande nu !

Evt prøv igen senere når dine forældre sover,
så ka det være du har fundet på noget bedre
BOY

/// lolll

02-11-2007 00:34 #132| 0

nogen speciel grund til at man ikke banner folk som 4500....?

02-11-2007 00:38 #133| 0

hvad er odds på at EP opdaterer denne tråd hver andet sekund og konstant prøver at overbevise sig selv om at han ikke skal poste og "true nogen med en civil straffesag!".....ca 1:1.05.

02-11-2007 00:44 #134| 0

var det ikke høje odds du kom med der ?? :)

02-11-2007 00:45 #137| 0

jo måske, hehe....EP er sku verdensklasse humor!

02-11-2007 00:45 #136| 0

Slettet On tilt:)



02-11-2007 00:45 #135| 0

@ rustyfo

Fordi han jo vinder diskussionerne, dem kan man da ikke banne? han vandt over mig ihvertfald... jeg tør ikke sige mere;) måske dobbeltspejl?

diskussionen minder lidt om den her fra bash.org, de siger det bare i generelle termer i stedet:)

<Donut[AFK]> HEY EURAKARTE
<Donut[AFK]> INSULT
<Eurakarte> RETORT
<Donut[AFK]> COUNTER-RETORT
<Eurakarte> QUESTIONING OF SEXUAL PREFERENCE
<Donut[AFK]> SUGGESTION TO SHUT THE FUCK UP
<Eurakarte> NOTATION THAT YOU CREATE A VACUUM
<Donut[AFK]> RIPOSTE
<Donut[AFK]> ADDON RIPOSTE
<Eurakarte> COUNTER-RIPOSTE
<Donut[AFK]> COUNTER-COUNTER RIPOSTE
<Eurakarte> NONSENSICAL STATEMENT INVOLVING PLANKTON
<Miles_Prower> RESPONSE TO RANDOM STATEMENT AND THREAT TO BAN OPPOSING SIDES
<Eurakarte> WORDS OF PRAISE FOR FISHFOOD
<Miles_Prower> ACKNOWLEDGEMENT AND ACCEPTENCE OF TERMS

02-11-2007 00:49 #138| 0

EP er sgu 100 % LIR

GJ sir ;)

02-11-2007 00:59 #139| 0

Jeg synes ikke "problemet" ligger i at folk ikke gider analyserer/svare eller svare dumt... Problemet som jeg ser det er alle disse off topic tråde som mange kommer helt op og kører over! Disse tråde kan ikke få mit pis til at blive bare en anelse varmt. Det burde ikke være specielt svært bare at tænke for sig selv, "han er godt nok dum" eller hvad man nu gør, uden at skulle give udtryk for det skrevent.

Vi er jo ikke i børnehaven mere, og alle voksne mennesker som burde kunne snakke pænt til hinanden, nå ja, den har været der før! SNAK PÆNT, LAD NU VÆRE, men det kan sgu ikke være så svært, uden at lyde alt for hellig for jeg har sikkert også skrevet noget på et tidspunkt som enten er blevet opfattet på en forkert måde, eller værest direkte dumt.

Jeg synes det burde være bedre at bryde op med, at man kan se de seneste 20 tråde, sådan har jeg indstillet mit, ved ikke hvad andre har. I stedet skulle der være en sektion som hed "off topic", her kunne man så gå ind hvis man har lyst og se på alle de "dumme" ting folk nu har valgt at skrive om. Det er trods alt et POKERforum, og ikke et "Hvad skal jeg give mit kæreste til jul" eller "uLOL en sjov video om din mor" forum...

Det er bare min mening, slå mig ihjel for det! Ses..

Forbehold for meget uforståeligt skrevet dansk, er sgu træt!

/Michael

02-11-2007 01:04 #140| 0

Det er OK skrevet ;)

Og rigtigt ment

Og men det er i off topic vi er i ;)

Sov godt ;)

02-11-2007 02:28 #141| 0

@ mikk

Giv mig en grund så.

@ AII

Ikke forstået?

@ SM

Du er også altid mand for en god griner! Helt til grin det indlæg du laver pr 00:38.

02-11-2007 09:30 #142| 0

@mancini

self kan du hjælpe på NL 50/NL 100 så er det altså heller ikke længere tid siden du har spillet der...
ligesom jeg også selv kan hjælpe der.

02-11-2007 10:20 #143| 0

Hvis en spiller, der spiller på eks. NL600-800 + ikke skulle kunne hjælpe spillere på lave limits med at tilbagelægge den samme vej de har gået, så må det være udtryk for at de har skudt genvej.

Der er nogle helt basale skills i poker som de fleste af os kæmper med og dem må mange af de "dygtige" spillere må have lært at mestre på deres vej.

Min opfattelse (og det er kun min opfattelse) er, at mange folk ikke rigtigt gider lo-limit grinders når de først selv har fået kæmpet sig op (der er undtagelser :-) ). De vil hellere omgås og tale med dem, der har gjort det endnu bedre....

Derfor tror jeg også den trods alt elitære tankegang, der såes her med VIP forum, vil blive begyndelsen til enden.

Blot min mening

02-11-2007 10:54 #144| 0

Jeg kan have meget sympati for ikke at lave et elitært forum, der udelukker en del PN'ere ud fra en sådan komme-hinanden-ved holdning.

Jeg tror til gengæld ikke I skal undervurdere, at der vil være et helt oplagt marked for sådan et forum med få, til gengæld ultra skarpe postere

Forestil jer et NL/PL forum med ekslusive postere som bla. Asger_b, Tox, Hardgrove, Hahila, hardKare mfl. renset for alt bling-tråde og kun med hh-analyser.

Det tror jeg nu nok vil samle stor interesse.......

I kan jo evt. overveje et PN i flere niveauer........

02-11-2007 11:21 #145| 0

1. Elite forum klinger skingert i mine ører, jeg må dog også tilslutte mig koret af folk der mener PN er blevt at for OT.

2. Jeg sad og undrede mig lidt over hvorfor PN ikke forlænge siden har gjort noget ved det, når nu SÅ mange etablerede brugere enten direkte eller indirekte har givet udtryk for at de er ved at brække sig over størstedelen af temaerne??

Der har været tråde med brainstorms og gode konkrete forslag, og jeg ved ikke om følgende idéer er nævnt før?

3a. Men kunne man ikke lave en indgangsportal med eks. 3 overskrifter.

Analyse
- alt analyse vil så være at finde under denne kategori

Poker diverse (?)
- pengesager
- regler
- nybegynder
- software/ hardware (poker)
- staking
- badbeats
- pokernet /MPN
- poker opslagstavlen
- freerolls
- bad beats, ... ..

OFF TOPIC
- OT
- diverse
- opslagstavlen
- spotsbetting

3b. eller lave cap på de første 3 sider så det var bestemt hvormange OT tråde, og andre ikke poker relaterede tråde der procentvis måtte forekomme?

I begge mine idéer 3a+3b tager jeg implicit udgangspunkt i at PN vil vælge at beholde OT i forum, da jeg tror det er en god forretning - og giver en meget meget brede bruger skare.

Måske skulle vi starte en ny tråd?

Og ja, jeg poster ikke så tit hænder, men elsker at læse analyser.

Erode

aller lettest ville det vel være at afskaffe ikke pokerrelaterede kategorier

02-11-2007 11:22 #146| 0

EP er gået broke som de fleste spillere gør på et eller andet tidspunkt..
og nu er han blevet træt af at tabe og ved ikke hva han skal bruge pn til..

02-11-2007 11:27 #147| 0

Så vidt jeg husker, så skred eks. Hardgrove fordi han blev fornærmet over at blive kritiseret for at rulle en identificeret ludoman?

Så ved at "rydde op" på Pokernet kan vi glædes over at få denne type ...personligheder (læs egoer) tilbage?

Well, personligt kan jeg lide Pokernet pga. alle de mindre højtravende men ikke desto mindre interessant personligheder (Leon eller Thyssen bare for at nævne et par stykker). Primadonnaerne kan jeg personligt godt undvære.

Der er jo masser af "hardcore" steder, såsom TwoplusTwo eller Cardrunners etc. etc. etc. hvor den virkelige elite deltager i diverse analyser.

Men Pokernet er jo en forretning så de træffer nok den forretningsmæssige klogeste beslutning.
Så er det op til kunderne at dømme.

02-11-2007 14:34 #148| 0

@ Johnson

LOLOL, fat nu, det er ikke det det handler om ffs.

Siger heller ikke, at ser jeg en NL50 tråd, så kan jeg ikke hjælpe. Nogen tråde, der står jeg bare af.

02-11-2007 15:37 #149| 0

@Mancini

"@ AII

Ikke forstået?"

What Johnson12 said 02-11-2007 09:30

Det er muligt det ikke var tiltænkt, men din post fremstår altså en "smule" arrogant imho. Synes dine post i NL/PL er super, og ville såmænd bare give dig et "velment lods i røven" på en, efter min opfattelse, humoristisk måde. Det var ikke tænkt som en fornærmelse.

Have a good 1 :)

/INC

02-11-2007 17:10 #150| 0

@Mancini

Ligesom jeg med min erfaring mener jeg kan hjælpe en nybegynder, kan du også med din store viden hjælpe både en NL25/ og en NL50 spiller.

Det handler ene og alene om motivation.

02-11-2007 17:14 #151| 0

Jeg glæder mig til at være en del af "eliteforummet".. omfg...

02-11-2007 17:39 #152| 0

@ AII

Mange tillægsord kan man sætte på mig, men arrogant er ikke et af dem - hvis folk vælger at se det sådan, så er det deres sag. Jeg har begrundet hvorfor jeg i NOGLE tråde holder mig tilbage, og det holder jeg naturligvis fast i.

@ Mikkmakk

Du har fuldstændig ret - og så alligevel ikke. For det gælder over hele linjen. Jeg instaposter ikke når jeg ser en tråd på NL200 eller derover. Min motivation er, af gode grunde, dalet en del hvad angår PokerNet. Jeg har tidligere begrundet hvorfor. Jeg støtter fuldt ud op om et VIP forum, og vil du ikke kalde det motivation til at fortsætte, eller hvad?

02-11-2007 17:45 #153| 0

Bare lige for at slå det helt fast - jeg mener IKKE at du er arrogant -, men at den ene post kunne fremstå sådan.

God aften :)

02-11-2007 18:03 #154| 0

Tak skal du have ep. Du var sku alligevel også en nar

02-11-2007 18:19 #155| 0

Godt vi er enige så.

Også god aften til dig! :)

02-11-2007 19:41 #156| 0

@EP

Sq ærgeligt du forlader os herinde. Er enige med dig, så forstår det 100%. Stadig ærgeligt.


Lyager

02-11-2007 20:11 #157| 0

Jeg har aldrig kunne se det logiske i at "forlade" et forum. Det koster ikke penge, man er ikke tvunget til at være der, og man kan læse i det når man vil. Så hvorfor "flygte" fra noget som alligevel ingen magt har over en?

Nå, det var bare en tanke grebet ud af den blå luft.

02-11-2007 21:38 #158| 0

og om 3 uger siger vi vel så goddag til en ny profil der hedder Elskerpigeros?

02-11-2007 23:08 #159| 0

forhaabenligt ikke.

03-11-2007 01:53 #160| 0

Er I ikke nogle fjolser? 2/3 af jer formår at dreje denne tråd over på det skide VIP forum... Tag nu og enten hold jer fra tråden, eller giv en god gammel bruger et par pæne ord med på vejen.. Fuck, hvor er I egentlig smålige...

/Totti afskyr jer!

03-11-2007 01:57 #161| 0

ok så giver vi ham et ord med


bye bye


lolllll

03-11-2007 02:01 #162| 0

@EP

Hvad laver du?

kom vi danner vores egne klikke på pokernet!

Who is with me?

03-11-2007 02:04 #163| 0

@ 4500

Ok, troede aldrig jeg skulle sige dette... Normalt er min selverkendelse enorm.. Troede jeg var keglen herinde med gamlber.. Uden du laver lame topics osv, har du alligevel formået at knibe dig ind over os alle.. Du er seriøst et fjols af rang.. Hvad er du her for? Ser kun indlæg fra dig, når der kan spilles bagklog eller bedrevidende, samt nedladende.. Vær glad for jeg ikke er admin !

03-11-2007 02:07 #164| 0

og ???

03-11-2007 02:15 #165| 0

Du har sikkert bumser og er tudegrim? Finder blot glæde I at genere andre online? Er det sådan det er? Skal du have knus af bamse og jeg?

Spøg til side.. Du er et sørgeligt individ! Jeg spasser meget herinde ofte.. I mine branderter.. Trods det har jeg en realitetssans og fornuft der siger man bør behandle andre som man selv vil behandles.. Hvem er DU til at spille smart overfor en af de første og fedeste brugere her? Hvad bilder du dig ind? Hvor finder du dit selvværd - her? Burde du ikke gå ud med "MIckey" og spise en bøf - så er ingen af jer blevet snydt!

03-11-2007 02:16 #166| 0

en af de første og fedeste brugere her
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

lolllll

03-11-2007 02:17 #167| 0

Dette råd får du gratis..

Drop at svare mere i denne tråd.......

Så er du sparet for at gøre dig mere til grin....

03-11-2007 02:18 #168| 0

gabbbb

03-11-2007 02:21 #169| 0

dette forum kunne lære så meget af den fede stemning der er på texaspoker.

jesus altså at lave et VIP forum suk

03-11-2007 02:22 #170| 0

@Christensen

"Burde du ikke gå ud med "MIckey" og spise en bøf - så er ingen af jer blevet snydt!"

Hahaha PRICELESS

03-11-2007 02:27 #171| 0

@Magneto

haha... Ved ik om du ved pointen.. Mener ikke du var som bruger den gang..

Det var da PN havde camp i USA omkring WSOP...

"MIckey" var i campen og da han kom hjem flæbede han herinde..

Brugerne af huset var lovet en grillaften eller noget for resterne af pengene der kom ind.. "Mickey" var der ikke og de andre fik bøffer.. De flæbede han voldsomt over - så måske han skal være den sidste til at gjalpe op.. ;)

/Totti - der husker ALT!

((((( Mangel på kommaer.. Gider ik nu.. er beruset af flyttebajere og skall ha alt klar til imorgen ))))

03-11-2007 02:37 #172| 0

@ Christensen

Du har ret, 4500 slår de fleste, plus han altid insisterer på at få det sidste ord:) Giv op, potten er for ligegyldig, ligegyldigt at spille hero med mellempar mod en åbenskubber konstant:)

03-11-2007 02:48 #173| 0

Hahahaha

Nice history for the 1 liner:D

total punchline right there:D

Måske skulle 4500 betal for grill bøffen? De kunne evt. prøve Herfords inde i byen:D

03-11-2007 02:52 #174| 0

@Magneto

Ja, tror jeg også.. Får Mickey betaler næppe for bøffer.. Dem vil han have gratis og ellers tuder han..

jeg varmer lige pt en Wienergryde i min nye microvn.. Herligt at varme ting i nye ting i ny lejlighed.. Men var jeg MIckey ville jeg flæbe over andre ikke havde betalt min husleje!

03-11-2007 03:06 #175| 0

Christensen

hahaha...

Det har jeg sakset fra Mickeys første indlæg: Han beviser både hvor god
han er til engelsk& gøre sig til dommer for hvad der må falde under OFF-TOPIC:

Mickeys indlæg:
"Hvad er dit problem?"

"1. Jeg kan godt forstå engelsk, thank you very much - Der er dog off-topic, og så er der way-way off-topic - EP ramte way-way off topic meget godt igår, og jeg gav min mening til udtryk."

Her fra 4500 eller "The great poets" indlæg:

"Ja dejligt

Så kan dem med begge ben på jorden
da blive fri for at bruge tid på at studere
den håndfuld selvopreklamerede klaphatte
som sikkert tror de ka gå på vandet

næhhhh Ep smut du bare og husk at tage føllene med dig"

Tror de kunne nyde en god steak, under åben himmel sammen!:)


03-11-2007 03:15 #176| 0

@Magneto

Jeg tror fakker talt at de måske ender med lidt bøs bøs senere hen - noget værre svineri...

Men mickey er en brokrøv, og måske med tryk på "røv"... Det tror jeg han elsker mere, end en gammel dame der vander blomster i haven!

03-11-2007 03:59 #177| 0

hvad fanden snakker i om???...Mickey,bøffer,røv????....hmmm, hvorfor var det at "elskerpiger" ikke gad mere?:-)

03-11-2007 04:48 #178| 0

Hej EP

Håber ikke du er væk for alvor - det ville være en skam :)

@ HELE PN, DTM især

Det er mig et under at übertrolls som 4500, der absolut NADA har at contribute med, bliver ved med at have adgang til forumet og spamme løs i en yderst yderst destruktriv stil - og for samtlige brugere latterligt irriterende.

Tox

www.1623poker.com

03-11-2007 05:26 #179| 0

@4500

"Jeg ligger med en BR all over, som er rimelig stor,men har sgu aldrig ført
mig frem på dette"

"Jeg har ALDRIG pralet med hvor meget jeg vinder eller taber
men er sikker på at jeg til enhver tid kan matche de fleste
af de der "high`s" hvad angår $$$$$$$$$"

Hvis du nu var så stor en helgen, der aldrig snakkede om sin BR's størrelse, så var det fair nok. Men er det ikke netop det du gør?

@EP

Kender dig ikke, men kan godt følge dig. Men ærlig talt så er der en lille smule dramaqueen over dit indlæg. Du kan vel sige dig selv, at folk vil fare i blækhuset, med diverse: JAJA FUCK DIG! BLIV VÆK osv. og hvilket formål tjener dette?

Kan man ikke lide lugten i bageriet, må man danse af. Jeg tror en del vil og har sikkert allerede, fulgt dit eksempel. Men det er nok de færreste der gider skrive om det på selvsamme forum, som de forlader.

@ comhood indlæg 02-11-2007 00:45

Fantastisk! Den var en af de bedre ;)


B4L

03-11-2007 08:08 #180| 0

@Mickey

Snøft snøft, snup en Vegas bøf.)

03-11-2007 09:21 #181| 0

Som Magneto :D

03-11-2007 16:09 #182| 0

@ EP

GL med pokeren. Altid en skam når gode spillere/postere forlader et forum.

@ Alle andre

Skal vi ikke lige højne niveauet, istedet for konstant at bevæge os på børneklassehaveniveauet? Nuff said. Denne tråd er super lam!

12-11-2007 20:58 #183| 0

sry, keder mig lidt:) (lidt navneændring fra bash.org)

ElskerPiger> so there i was in this hallway right
Mickey/4500> i believe i speak for all of us when i say...
Mickey/4500> WRONG BTICH
Mickey/4500> IM SICK OF YOU
Mickey/4500> AND YOUR LAME STORIES
Mickey/4500> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY
Mickey/4500> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES
Mickey/4500> IN FACT
Mickey/4500> IF YOU DIED RIGHT NOW
Mickey/4500> I DON"T THINK NOBODY WOULD CARE
Mickey/4500> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG
*** ElskerPiger sets mode: +b Mickey/4500*!*@*.*
*** Mickey/4500 has been kicked my ElskerPiger ( )
ElskerPiger> so there i was in this hallway right
CRCError> right
heartless> Right.
r3v> right

12-11-2007 21:14 #184| 0

lol!

12-11-2007 21:36 #185| 0

"@ HELE PN, DTM især

Det er mig et under at übertrolls som 4500, der absolut NADA har at contribute med, bliver ved med at have adgang til forumet og spamme løs i en yderst yderst destruktriv stil - og for samtlige brugere latterligt irriterende.

Tox"


qft

12-11-2007 21:50 #186| 0

PN minder mere og mere om alle computer spil. Folk der er ringe til spillet, finder cheat(lamer) og gør alt for at ødelægge det for andre

12-11-2007 21:54 #187| 0

hmmm har først set denne tråd nu da den kom tilbage på forsiden.

Jeg synes det er ærgeligt du er smuttet, men for at være helt ærlig forstår jeg det fandme godt.

Tonen herinde er ofte ikke til at holde ud. Har ofte selv besluttet at smutte men det er som om man er småafhængig af den tisgule farve så jeg vender altid tilbage.

12-11-2007 22:01 #188| 0

"det er som om man er småafhængig af den tisgule farve så jeg vender altid tilbage"

QFT

12-11-2007 22:02 #189| 0

@comhood

Der var da ellers blevet RO igen her

Men du kunne ikke lade være med at puste til gløderne

Du må vel savne mig eller hvad ?

pt er du da ikke en skid bedre end dem du gør til grin

så du er en all in narrøv

12-11-2007 22:08 #190| 0

Drenge....

Skal vi ikke bare lade denne tråd ligge i fred ?

12-11-2007 22:10 #191| 0

Jeg var gået i "ro"

men comhood skulle jo lige frem og vise at han var i live
eller højne sit ego loll

og JO den burde stoppe her,ellers ender det vel vi ligger og bokser
i baghaven en dag

vh 4500

12-11-2007 22:16 #192| 0

@HardkAre

QFT? Er ikke rigtig skrap i de der forkortelser

12-11-2007 22:22 #193| 0

qft= Quoted For Truth

12-11-2007 22:23 #194| 0

aha Takker :-)

12-11-2007 22:33 #195| 0

الأوَّل

الله جل جلاله

الله: هو اسم الذَّات العليَّة، خالق الأكوان والوجود، وهو ليس إله العرب أو المسلمين وحدهم، بل هو إله النَّاس والمخلوقات أجمعين

هو الله الَّذي لا إله غيره، الباقي، الحيُّ، الَّذي لا يموت، من له ملكوت كلِّ شيء في السموات والأرض؛ من بيده تصريف شؤون الخلق، يكلؤهم برعايته، دون أن يغفل أو ينام.

هو الله الَّذي له الأسماء الحسنى والَّتي ما كُنَّا لندركها لولا أن أَطْـلَعَنا عليها في كتبه السماوية، لنعرفه بها معرفة تزيدنا منه قرباً وله حبّاً. وبعض هذه الأسماء يتعلَّق بصفات ذاته القدسية، بينما يعبِّر بعضها الآخر عن أفعاله، فإذا عرفنا مدلولات هذه الأسماء جميعاً اكتملت لنا الدائرة الَّتي يمكن أن نعيش فيها حياة إيمانية سعيدة برعاية الله الواحد الَّذي خلق &#160

12-11-2007 22:45 #196| 0

Som Little me.

13-11-2007 07:55 #197| 0

Kunne ikke være mere enig med Michael.

13-11-2007 08:01 #198| 0
upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e5/Purple_Pussy_Make_Everyone_Die.png
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar