Strækmærker

#1| 0

Nu ved jeg godt at det er et pokerforum og at spørgsmålet nok ikke hører hjemme her, men jeg porøver alligevel.

Jeg går og overvejer at få nogle behandlinger med en fraxel laser mod nogle strækmærker som jeg har fået. Er der nogen der kender nogen som har fået lavet en fraxel laser behandling af strækmærker og ved i hvor effektivt det er? Jeg har set nogle videoer om det på youtube og det skulle ifølge dem være ret så effektivt, men jeg vil gerne høre fra nogen der har prøvet det. Det eneste sted jeg kan finde på internettet der tilbyder behandlingen er Nygart privathospital så hvis der er nogen der har nogle erfaringer med dem vil jeg også meget gerne høre om det.

Her er en af de videoer jeg har set på youtube.

youtube.com/watch?v=fFuLF-rrnzY

17-10-2007 21:41 #2| 0

Det er mig seriøst en gåde du bliver ved.. Du ved du bliver max flamet for at stille så irrelevante spørgsmål og du fortsætter alligevel.. Jeg er egentlig forholdsvis ligeglad men ved bare der er så mange andre der tænder af over du gør det gang på gang..

17-10-2007 21:42 #3| 0

Ved ikke om du er seriøs, men start med noget e-vitamin salve, fås hos Matas. Virker glimrende mod strækmærker, svampede ar m.m.

Det er måske knap så virksomt som laser, men billigere og måske det er nok, med mindre det var en stor unge.

17-10-2007 21:46 #4| 0

vær nu søde, måske han har mærker efter eget svangerskab ?

17-10-2007 21:49 #5| 0
OP

Jeg er ikke en kvinde så jeg det er ikke fra graviditet jeg har fået dem. Jeg har nogle på hver sin side af maven og de skal bare væk. HELT VÆK!!!

Edit: Jeg tror jeg har fået dem af enten at tage for meget på for hurtigt eller fordi jeg er vokset for hurtigt. Hvis der er nogen der kan hjælpe vil jeg blive meget glad, da det er noget der generer mig meget. Det er sjældent at der går en hel dag hvor jeg ikke er generet af det.

17-10-2007 21:54 #6| 0

lol gambler, gad fandme godt møde dig i en ordenlig brandert. Hvis bare du gad sidde og snakke om livet, universet og strækmærker på maven tror jeg sgu jeg ville få et godt grin, især fordi du virker så skide engageret i alt hvad du foretager dig. Så engageret i alting er der sgu få mennesker der er :)

17-10-2007 21:54 #7| 0

prøv at skrive til maria hirse med alle ikke poker relaterede spørgsmål du kan komme på istedet for at poste dem herinde

17-10-2007 21:56 #8| 0
OP

@CostasNoche

Tak. Det var da en dejlig kompliment at få :-)

Er der nogen der har erfaringer med Nygart privathospital?

17-10-2007 21:58 #9| 0

Så hut jeg ved skyldes de hormonelle forandringer, og ikke at huden bliver strukket.

17-10-2007 21:59 #10| 0
OP

@Pingeling

Det er forkert.

17-10-2007 22:02 #11| 0
www.KosmetiskGuide.dk


17-10-2007 22:04 #12| 0

Får man ikke strækmærker når man er tyk?

17-10-2007 22:11 #13| 0

@Pingeling

Strækmærker skyldes at huden bliver strukket. Du kan evt google det. Noget med overhud og underhud og bindevæv.

17-10-2007 22:12 #14| 0

@Gambler

I øvrigt er det kun Nygart Privathospital som her i Danmark har Fraxel-laseren.

Det er en forholdsvis ny type laser, som er en slags kombination mellem en ablativ og non-ablativ laser.

Jeg foreslår du bestiller en konsultationstid hos Nygart.

Læs i øvrigt denne artikel inden:

Hvad skal jeg sikre mig ved en konsultation, og hvad skal jeg spørge om?
www.kosmetiskguide.dk/artikel.asp?a=18

PS.

Og grunden til, at jeg ved så meget om det er at jeg er medejer af Danmarks største portal inden for kosmetisk behandling og plastikkirurgi:
www.KosmetiskGuide.dk :)

17-10-2007 22:16 #15| 0

For en sjælden gangs skyld føler jeg mig helt tryg ved, at det er komplet sort snak for mig, det I har gang i her.......

17-10-2007 22:27 #16| 0
OP

@ElskerPiger

Mange tak. Ved du om man på en eller anden måde kan få kosmetiske behandlinger betalt hvis man ikke selv har råd. Jeg mener at jeg har set noget i fjernsynet om en dame hvor det offentlige betalte for en kosmetisk operation hun skulle have lavet.

17-10-2007 22:33 #17| 0

@gambler

"Ved du om man på en eller anden måde kan få kosmetiske behandlinger betalt hvis man ikke selv har råd. Jeg mener at jeg har set noget i fjernsynet om en dame hvor det offentlige betalte for en kosmetisk operation hun skulle have lavet."

Jeg tror næppe dine strækmærker betales af det offentlige, og hvis du begynder at prøve at fortælle din læge, at de har meget stor negativ betydning på dit liv, og det offentlige skal betale det fordi du ikke har råd, tror jeg han giver dig 10 psykologtimer først.

17-10-2007 22:36 #18| 0
OP

@Pumpstick

Der skal nok noget mere end 10 psykologi timer til før det ikke generer mig. Jeg bryder mig ikke om deres udseende og det regner jeg heller ikke med at min fremtidige kæreste gør så de skal bare væk!

Edit: De er stadig røde så det er nok en god ide at få gjort noget ved dem nu før de bliver hvide. Tror du ikke?

17-10-2007 22:42 #19| 0

@gambler

Jeg mener dette seriøst!:

Jeg kan se, at du kun er 18 år, og det er ok at være noget usikker og gå op i sit udseende, men de her tråde om at få fjernet ar på hånden og nu strækmærker etc. siger mig, at du skal gennemgå en gevaldig mental udvikling, hvis du skal modstå de problemer du uundgåligt vil møde i dit liv fremover.

Jeg kender f.eks. en fyr som er blevet syret 6 steder i ansigtet efter et overfald. Hvad hvis det havde været dig? Mit bud er at du ville tage billetten.

17-10-2007 22:44 #20| 0

"Mit bud er at du ville tage billetten."

One can only hope.

"Jeg bryder mig ikke om deres udseende og det regner jeg heller ikke med at min fremtidige kæreste gør så de skal bare væk!"

Det lyder sq som en sej tøs du har planer om at score der, held og lykke med det.

Mickey

17-10-2007 23:00 #21| 0
OP

@Pumpstick

Ja jeg ved godt at der er mange der har større problemer end mig men det gør altså ikke mine problemer mindre. Tænk hvis det var dig der havde en masse afskyelige ar og strækmærker. Det ville nok ikke være så sjovt.

@mickey

Jeg har ikke nogen bestemt i tankerne, men helt ærligt, der er da ikke nogen der bryder sig om strækmærkers udseende. Og ar er altså heller ikke pæne, så de skal væk.

17-10-2007 23:01 #22| 0

Det er så nok lige en omgangstone, jeg synes klæder de færreste mickey, og dem har du vist et par stykker af i banken allerede.........

17-10-2007 23:04 #23| 0

Gætter på din fremtidige kærester slår dig i strækmærker. Bare et gæt.

17-10-2007 23:05 #24| 0

I betragtning af at hun skal leve med at du er frosset ned i 1000 år, så tror jeg sgu ikke hun brokker sig over et par strækmærker !

17-10-2007 23:08 #25| 0

@gambler

Vend den lige på hovedet engang.

Hvis du nu en dag mødte en super dejlig pige, og blev forelsket i hende.

Og I så efter noget tids forelskelse ender i kanen.

Der opdager du et ar på hendes arm, og et strækmærke på hendes mave.

Hvad ville du gøre?

A : "Skrid søster, jeg gider sgu da ikke bolle med en der har ar. Adddr."

B : "Det er sgu da ligemeget, du er dejlig som du er. Lad os bare slukke lyset og kravle ned under dynen"

17-10-2007 23:09 #26| 0
OP

@Zaphod2000

Jeg kan altså ikke så godt klare at blive gjort grin af i dag så vil du ikke nok være sød at lade være?

17-10-2007 23:13 #27| 0

@gambler

"Ja jeg ved godt at der er mange der har større problemer end mig men det gør altså ikke mine problemer mindre."

Det vil jeg faktisk mene at det til dels gør. Hvad afgør et problems størrelse for den enkelte? Ja det kan siges at være måden hvorpå det opfattes af den enkelte, men

"Tænk hvis det var dig der havde en masse afskyelige ar og strækmærker. Det ville nok ikke være så sjovt."

Nej det er ikke sjovt, men der er rigtigt mange ting der ikke er sjove, og de her ting ligger langt nede på skalaen af usjove ting, og jeg kan med statsgaratenti love dig, at du vil få langt langt større problemer og udfordringer i fremtiden. Hvad stiller du op med dem?

Derudover er det næppe dit ar på hånden eller dine strækmærker der er problemet, ligesom det sjældent er små bryster eller lille tissemand, der er det egentlige problem. Det ligger nok et andet sted.

Jeg vil vædde med, at hvis du fik gjort noget ved dit ar og dine strækmærker, ville du ikke være tilfreds med ufaldet, og hvis du endelig blev det, så ville du opdage at din ene bolle hang mere end den anden.

17-10-2007 23:15 #28| 0
OP

@MortenD

"Hvis du nu en dag mødte en super dejlig pige, og blev forelsket i hende."

Jeg tror at jeg er forelsket. Jeg går i klasse med den sødeste pige i hele verden, hun er bare så fantastisk men det bliver aldrig til noget mellem os.

"Og I så efter noget tids forelskelse ender i kanen."

Umuligt. Hun har en kæreste og jeg tror det er et godt forhold hun er i så det vil jeg ikke prøve at ødelægge.

"opdager du et ar på hendes arm, og et strækmærke på hendes mave.

Hvad ville du gøre?

A : "Skrid søster, jeg gider sgu da ikke bolle med en der har ar. Adddr."

B : "Det er sgu da ligemeget, du er dejlig som du er. Lad os bare slukke lyset og kravle ned under dynen""

Det kommer an på hvor slemt det er men jeg tror nok at der skal noget mere end et lille ar og et strækmærke til. Jeg synes bare at det er meget værre når det er mig selv. Jeg vil jo gerne ligne sådan en model type med store flotte muskler og pæn hud.

17-10-2007 23:20 #30| 0

Først en semi-seriøs tråd og så denne.

Nogen tager pis på folk :-)

17-10-2007 23:20 #29| 0
OP

"Derudover er det næppe dit ar på hånden eller dine strækmærker der er problemet, ligesom det sjældent er små bryster eller lille tissemand, der er det egentlige problem. Det ligger nok et andet sted."

Det med lille tiddemand kan jeg godt forstå er et problem, men hvad i alverden er der dog galt med små bryster? Jeg tror faktisk at der er mange mænd der både kan lide store og små bryster og ikke går så meget op i hvor store de er. Der er faktisk nogle mænd der foretrækker små bryster.

17-10-2007 23:21 #31| 0
OP

@Ducktor

Jeg tager ikke pis på nogen lige nu. Jeg er 100% seriøs men det er der åbenbart nogen der har svært ved at forstå :-)

17-10-2007 23:21 #32| 0

"Umuligt. Hun har en kæreste og jeg tror det er et godt forhold hun er i så det vil jeg ikke prøve at ødelægge."

Pff..

"Jeg vil jo gerne ligne sådan en model type med store flotte muskler og pæn hud."

Tror også et par af dem har strækmærker...

"Der er faktisk nogle mænd der foretrækker små bryster."

Indsæt "få" et valgfrit sted

17-10-2007 23:22 #33| 0

'gambler 07-10-2007 02:06

@Miwala

Det var bare for at se hvilke reaktioner der ville komme. Jeg mener det ikke alvorligt men jeg synes det er spændende at se hvordan folk reagerer når man skriver sådan noget. '


Fra en anden tråd, men tendensen har været tydelig længe. Leg med på eget ansvar.

17-10-2007 23:23 #35| 0

Er du løbet ind i en omgang aggressiv hvalpefedt??

17-10-2007 23:23 #34| 0
OP

"Umuligt. Hun har en kæreste og jeg tror det er et godt forhold hun er i så det vil jeg ikke prøve at ødelægge.

Pff.."

Hvad skal det betyde?

17-10-2007 23:24 #36| 0

At du da skal være ligeglad med ham fyren hvis du vil ha' trunten

17-10-2007 23:24 #37| 0

Jeps, men nogen gange kan det være sundt lige at vende situationen på hovedet. Du har selv lige indrømmet at fordi der er lidt ar er det egentlig ikke særligt vigtigt. Hos pigen.

Så mangler du bare at huske at piger jo tænker præcis ligesådan om dig. Det ER ikke særligt vigtigt. Kun oppe i dit hoved og ingen andre steder.

Og selvom en modeltøs kan være lækker nok at se på. Så bliver man ikke forelsket pga pæn hud. Der er mange andre faktorer der er vigtigere i det store billede.

Selvtillid for eksempel. Så drop det mindreværdskompleks pga lidt strækmærker og kom ud i den rigtige verden :)

17-10-2007 23:25 #38| 0

obv

17-10-2007 23:25 #39| 0
OP

@Butch_dk

Jeg mener denne tråd seriøst, og jeg vil stadig meget gerne høre fra folk der har været inde på Nygart privathospital. Jeg er faktisk ret seriøs i de tråde jeg selv har startet.

17-10-2007 23:26 #40| 0

@Gambler

Kosmetisk kirurgi/kosmetisk behandlinger dækkes som udgangspunkt IKKE af den offentlige sygesikring, da en operation af sådan karakter er selvvalgt.

Man skelner nemlig mellem, om der er tale om en fysisk gene, eller om problemet kan betegnes som et psykisk eller kosmetisk anliggende. Der er dog visse undtagelser og gråzoner.

Så derfor bør du gå til din praktiserende læge og tale med ham om dit problem. Måske kan han give dig en henvisning til en speciallæge, men jeg tvivler.

Held og lykke med det i hvert fald. Bare spørg, hvis du har andre spørgsmål.

17-10-2007 23:28 #41| 0
OP

@nothing878

Det er heller ikke ham jeg tænker på. Jeg vil da ikke på nogen som helst måde prøve at ødelægge det for hende når hun har det godt. Og hvis det nu var sådan at hun ikke var i et forhold sp tror jeg egentlig ikke at jeg ville have en chance alligevel, så jeg kan vel lige så godt give op.

Edit: Og hun er sgu ikke bare en trunte.

17-10-2007 23:29 #42| 0

Alle piger trunter.

Du kan da ikke bare give op..

17-10-2007 23:30 #43| 0
OP

@ElskerPiger

Det har jeg ikke. Du har været til stor hjælp. Mange tak for hjælpen :-)

Det er en god side du er medejer af.

17-10-2007 23:30 #44| 0

"Og hvis det nu var sådan at hun ikke var i et forhold sp tror jeg egentlig ikke at jeg ville have en chance alligevel"

OH REALLY? Her gik jeg og troede, at du var en trussetyv, som alle flokkedes om i byen.

17-10-2007 23:31 #46| 0

I luuuuuuuuuv Gambler. Marry me.

17-10-2007 23:31 #45| 0

google it !!! prøv at finde et forum der måske omhandler sager som dette... tror dine chancer herinde er ret små

17-10-2007 23:33 #48| 0

Gambler: www.kortlink.dk/4bsf

Jo man kan da så.

17-10-2007 23:33 #47| 0
OP

@nothing878

Hvad har du da tænkt dig jeg skal gøre? Man kan da ikke bare ødelægge et godt forhold i håb om at man senere kan være sammen med pigen.

17-10-2007 23:34 #49| 0
OP

@birchvip

Sådan noget kan du da ikke bare skrive uden at have et billede :-)

17-10-2007 23:35 #51| 0

Det er det indvendige der tæller, Gambler. Husk det, min dreng. Du er smuk som du er.

17-10-2007 23:35 #50| 0

Du har vist alle grunde til IKKE at være kræsen.

17-10-2007 23:36 #52| 0

"Det med lille tiddemand kan jeg godt forstå er et problem, men hvad i alverden er der dog galt med små bryster? Jeg tror faktisk at der er mange mænd der både kan lide store og små bryster og ikke går så meget op i hvor store de er. Der er faktisk nogle mænd der foretrækker små bryster."

Er det dit endelige svar til hvad jeg skriver? I så fald fatter du meget lidt, eller er meget forstyret.

Ved ikke om du er bare er standard teenager. Er ved at blive lidt gammel, og har svært ved at huske, hvordan det var at være 18 årig, men mit råd til dig er, at få undersøgt kassetten. Jeg vil til gengæld gerne vædde med at en læge vil give dig timer hos en psykolog eller psykiater, hvis du bare optræder over for ham, som du gør herinde.

God bedring...

17-10-2007 23:37 #53| 0
OP

@nothing878

Nej man kan ikke. Det er mangel på respekt over for pigen og hvis ikke man respekterer hinanden ender det som regel skidt. Det var lige sådan et billede jeg trængte til at se. Nu ser mine strækmærker pludselig ikke så slemme ud mere, men de skal stadig væk.

17-10-2007 23:38 #54| 0

Troede sq det var ét af dig.. My bad..

Respekt overfor piger er som Tuborg Superlight - Ueffektivt og smagløst

17-10-2007 23:41 #55| 0
OP

@Pumpstick

Nu er jeg så heldig at vi har en psykolog tilknyttet vores skole som jeg til hver en tid kan ringe til og bestille en tid, men det synes jeg ikke at jeg har brug for. Det er vel meget normalt at synes at ar og strækmærker er grimme. Det er vel også meget normalt at man gerne vil have være smuk og attraktiv.

17-10-2007 23:47 #56| 0
OP

@nothing878

Nu er det ikke bare sex jeg er ude efter. Hvis jeg var det kunne jeg da bare oprette en profil på www.scor.dk/ eller sexdating.dk

Hvis man som jeg vil have noget længerevarende skal man respektere hinanden.

17-10-2007 23:48 #57| 0

El oh el

17-10-2007 23:51 #58| 0

@gambler

Du vil ikke noget. Du vil ikke have ændret din opfattelse, og du kommer aldrig til lægen, eller til noget privat hospital.

Hvis du får det bedre at at kigge billleder, så kan du kigge lidt på dem her:

www.nomahospital.org/images/abdulrahamanumartale3yrs.jpg

www.nomahospital.org/images/freshnoma1.jpg

www.nomahospital.org/images/mansursanib.jpg

www.nomahospital.org/images/freshnoma12.jpg

Hvis du ser godt efter, kan du se, at de har et ar på hånden, og strækmærker på maven.

17-10-2007 23:56 #59| 0
OP

@Pumpstick

Tro mig. Jeg kommer til lægen. Jeg var faktisk ved lægen i dag og få taget en blodprøve og det var meningen at jeg ville have stillet en masse spørgsmål om strækmærker. Da jeg fik taget blodprøven blev jeg svimmel og jeg var meget tæt på at besvime og så glemte jeg alt om alle de spørgsmål jeg har. Planen er at jeg skal tjene lidt penge på poker og så skal jeg have det antal laserbehandlinger der er nødvendige for at få det til at se pænt ud igen.

18-10-2007 00:03 #60| 0

hmmmm... det er sgu noget sygt pis det her, hvis det ikke er den vildeste joke. :-/

men mere skræmmende end sjovt!

18-10-2007 00:07 #61| 0
OP

@Surfer

Du er sgu nem at skræmme. BØH

18-10-2007 00:29 #62| 0

@gambler

Det bedste du kan gøre er at drikke 2 liter koncentreret svovlsyre. Herefter indtager du 1 kg rottegift og lægger dig til at sove... næste morgen er verden et bedre sted...

18-10-2007 00:50 #63| 0

går direkte på tilt efter 99% af dine tråde gambler!

18-10-2007 01:22 #64| 0

@ Gambler

Jeg er helt sikker på en pige tager dig pga din personlighed og ikke dit udseende :)

18-10-2007 01:25 #65| 0
OP

@KlogeÅge

Ja det vil jeg da håbe. Jeg er faktisk meget sød når man lærer mig at kende :-)

Edit: Men det gør jo ikke noget hvis man har udseendet med sig også :-)

18-10-2007 09:55 #66| 0

gambler@
hvad er din underliggende grund for at få fjernet et par strækmærker? Umiddelbart skriver du at de er grimme, men hvorfor er det negativt? Prøv at grave dybere i dig selv og find svaret!! Definer grimt og definer negativt og find ud af hvad det er for et værdisæt du er udstyret med som vejer dette mindre problem så tungt ift. andre ting. Tag så til overvejelse om dette værdisæt er værd at samle på.

Og angående hende pigen du er vild med: Lad være at have for meget respekt før du er i et forhold. Opfør dig normalt som andre mennesker, men overdreven respekt skriger måske af desperation og mangel på anerkendelse. Ikke særligt mandigt og ikke særligt tiltrækkende for det andet køn. Vær fræk og gå efter hende, men gå også efter andre piger.

18-10-2007 11:12 #67| 0

@ gambler

Lider du af Aspergers syndrom? Helt seriøst.

18-10-2007 11:17 #68| 0

lidt seriøst respons til gambler...

"Er der nogen der har erfaringer med Nygart privathospital?"

Har en veninde der har været derinde..
Hun har kun rosende ord at sige om dem!
Var selv med derinde en enkelt gang, sygeplejersken var "overdrevet" sød.. så sød så man begyndte at tænke på scenen i blinkende lygter hvor de puster æg...

Var dog ikke strækmærker hun fik lavet!

/Martin

18-10-2007 11:49 #69| 0

Min kone siger, du skal købe noget A-vitamin creme fra Beauté Pacifique hos Matas eller Helsekosten. (Jeg tror, det er implicit, at du skal påføre det strækmærkerne. C",) )

Onkel Molle, nu i kamp mod strækmærker!

18-10-2007 11:59 #70| 0

Det er også alle de usunde grønsagers skyld.

18-10-2007 12:14 #71| 0

Gambler du er genial

18-10-2007 13:50 #72| 0

lol

Det fedeste ved den her tråd er EP der fortæller om kosmetiske behandlinger.

18-10-2007 14:34 #73| 0

Man forstår pludselig hvorfor flere og flere kvinder vælger at leve alene.

Mage til metrosexuelt klynk skal man lede længe efter (eller nærmere ikke lede efter).

18-10-2007 15:35 #74| 0

@SørenMatias

Ja, det er viildt fedt :S

@Gambler

I øvrigt kan jeg næsten garantere dig, at cremer IKKE har nogen nævneværdig effekt på strækmærker. Strækmærker er en slags ar, og det kan cremer ikke hjælpe på.

18-10-2007 18:35 #75| 0
OP

@ElskerPiger

Det var også nøjagtigt hvad jeg tænkte :-)

18-10-2007 18:42 #76| 0

@EP

Cremer kan godt hjælpe..
Min gamle fitnessmate begyndte at få en del strækmærker blandt andet på skylder/arme/bryst og daglig påføring af creme hjalp lige så stille.

Du kan få det i matas, sådan noget til gravide kvinder.

Hvem ved, måske finder du noget åndsvagt i matas du kan skrive et langt indlæg om igen

18-10-2007 19:09 #77| 0

@EP Min ekskæreste havde også fået nogle strækmærker på et tidspunkt, de gik da væk da hun behandlede dem med noget creme. Så det kan godt hjælpe.

Gambler. Du kan jo evt. prøve med nogle af de cremer, indtil du får en tid, eller finder ud af at creme var nok til dine..

18-10-2007 20:32 #78| 0

Rent faktisk KAN de godt skyldes hormonelle forandringer, men de kan også skyldes "stræk". Det er nok mest gravide der oplever de hormonelle...

18-10-2007 22:02 #79| 0

Så bloker ham dog tosser - det har jeg netop gjort. Mit liv er bedre nu.

19-10-2007 01:32 #80| 0

@Gambler

Et god og billig løsning er er simpel body 'make-up' kombineret med en standard kropslaminering. Kropslamineringen sikrer at make-uppen holder og dit æstetiske udtryk vedblit fejlfrit. Tjeck eventuelt priser på.

www.kropslaminering.dk

Håber det hjælper

Med venlig hilsen Thonggirl

19-10-2007 02:10 #81| 0

Gambler - Du kan også bare sige til hende trunten, at du har fået dem i kamp - dét giver street credit!

19-10-2007 03:20 #82| 0

Efter mit besøg hos Jørn Ege, tør jeg ikke få rejsning mere.
Jeg er bange for at min nye kæmpe kalorius vil trække så meget i huden på mine baller, at jeg både får strækmærker, og pøllerne triller ud.

Gambler.....jeg TROR jeg er fan af dig, men er ikke helt sikker.

19-10-2007 04:07 #83| 0

NU STOPPER GALSKABEN!!!

19-10-2007 14:04 #84| 0
OP

"lidt seriøst respons til gambler...

"Er der nogen der har erfaringer med Nygart privathospital?"

Har en veninde der har været derinde..
Hun har kun rosende ord at sige om dem!
Var selv med derinde en enkelt gang, sygeplejersken var "overdrevet" sød.. så sød så man begyndte at tænke på scenen i blinkende lygter hvor de puster æg...

Var dog ikke strækmærker hun fik lavet!

/Martin"

Mange tak. Det er godt at høre at nogen har haft gode erfaringer med dem. Så mangler jeg bare at vinde en masse penge i poker så jeg kan komme der hen :-)

19-10-2007 14:06 #85| 0

Gambler, er du dokkedal.

Du kan umuligt være ægte?

19-10-2007 14:43 #86| 0

Gambler ER naturligvis Dokkedal :-)

19-10-2007 14:45 #87| 0
OP

@Ducktor

Nej. Det er forbudt at have mere end en konto på pokernet :-)

19-10-2007 15:41 #88| 0

OMG lever den her tråd stadig.

og lige der holdt jeg den igang:(

19-10-2007 16:02 #89| 0

@EP

Det creme der snakkes om er E-vitamin salve og virker altså ganske glimrende til både ar og strækmærker. Måske ikke nær så effektivt som laser, men det virker altså, især hvis man har "svampede" ar efter at være blevet syet, her er det virkelig effektivt. Og det fåes rimelig billigt i Matas.

21-10-2007 04:47 #90| 0
OP

"gambler@
hvad er din underliggende grund for at få fjernet et par strækmærker? Umiddelbart skriver du at de er grimme, men hvorfor er det negativt? Prøv at grave dybere i dig selv og find svaret!! Definer grimt og definer negativt og find ud af hvad det er for et værdisæt du er udstyret med som vejer dette mindre problem så tungt ift. andre ting. Tag så til overvejelse om dette værdisæt er værd at samle på."

Grunden til at jeg vil have dem fjernet er at jeg synes de er grimme. Jeg vil ikke være grim så derfor skal de væk. Jeg synes at det er et godt værdisæt at samle på. Og så er det altså heller ikke bare et par strækmærker. Jeg ved ikke hvor mange jeg har men jeg tror det er et sted mellem 5 og 10.

21-10-2007 04:52 #91| 0

@gambler

Helt ærligt, PM EP hvis du vil have mere info fra PN, ellers så kontakt hospitaler/eksperter, og unlad venligst at bumpe denne tråd mere.

Det er ikke her du finder mere info, så ekstra info find det andre steder, og der er ingen her der dør, fordi de ikke får alle dine følelser at vide.

21-10-2007 05:14 #92| 0
OP

@Coco

Slap sgu da af mand. Jeg svarede bare på et spørgsmål som Odin stillede mig.

21-10-2007 05:18 #93| 0

Ja for næsten et døgn siden '
Jeg synes jeg svarer ret afslappet, og jeg synes ikke lige du bør snerre af mig, jeg svarer gerne på alt relevant, men hvis du mener du vil svare folk i off topic, og din egen mærkelige tråd, så lad vær med at vente knap et døgn.

Godt så er vi enige :-)

21-10-2007 05:24 #94| 0
OP

@Coco

Det var ikke for at snærre men der er vel ikke noget galt i at svare på et spørgsmål? Bedre sent end aldrig som man siger :-)

21-10-2007 08:49 #95| 0

@gambler

Saltvand, og masser af det.

1 1/2-2 timer om dagen 7 dage (hele ugen) i 3 måneder kurere strækmærkerne.

Men det nytter selvfølgelig ikke hvis temperaturen er over 16 celcius. Den ideele temperatur er 13-14 celsius.

Natriumet i vandet har en speciel "udryddene" effekt på partiklerne i den løse hud og kloren renser huden.

Natrium klorid = salt(vand)

Dette er den mest effektive OG naturlige "kur" imod strækmærker. MEN langsom.

Og måske heller ikke behaglig, (ikke imod huden,) Men det at forholde sig i vandet imens det er koldt.

Havvandet temperatur lige nu er faktisk ok til at hoppe i vandet og "kurere" strækmærkerne, men selvfølgelig ikke om en måned:)

Behandlingen kan naturligvis deles op - således 14 dage nu og resten (forslag) i måned 9 (sebtemper) hvor mange hopper i vandet, det er faktisk her hvor "isbadning" blev opfundet/benyttet. de gør det meget i Norge.


Jeg håber virkeligt det er noget du kan bruge

- Mrkjaer

21-10-2007 16:08 #96| 0
OP

@MrKjaer

Det videnskabeligt bevist at det virker på strækmærler? Jeg mener da ikke at saltvandet kommer ind til læderhuden.

19-12-2007 23:57 #97| 0

"Ved ikke om du er seriøs, men start med noget e-vitamin salve, fås hos Matas. Virker glimrende mod strækmærker, svampede ar m.m.

Det er måske knap så virksomt som laser, men billigere og måske det er nok, med mindre det var en stor unge."

Mon ikke det er meget relevant at fortælle hvilken slags E-vitamin det skal være? Der er så vidt jeg ved minimum to forskellige slags e-vitaminer.

20-12-2007 00:10 #98| 0

@jenna/gambler!

hvorfor svare du på det her indlæg? - når du lige har siddet og diskuteret i en anden post om hvor vidt du er gambler eller ej, og du påstår hårdnakket at du ikke er.... du får da også at vide at gambler ikke er en del af PN.dk mere.... men alligevel svare du... prøver du at bygge et billed op af, at du IKKE er gambler... for so far går det ikke super godt


20-12-2007 00:19 #99| 0

Vendelbo

Lol. Du er blevet levelled min ven ;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar