Hjælp

#1| 0

Jeg mener at have hørt i et radioshow på engelsk at man kan købe et eller andet som man kan have til at stå i sit hjem der får partiklerne i luften til at falde til jorden så de ikke skader os.

Jeg er ikke sikker på at jeg har forstået det rigtigt så derfor vil jeg lige høre om der er nogen af jer der har hørt om noget lignende?

13-10-2007 21:56 #2| 0

Troede sq næsten du var blevet væk :] Du må ha' verdens mest spændende liv med alle dine idéer :]

13-10-2007 22:48 #3| 0

@gambler

Tror ikke det er noget du kan tjene penge på...du er nok nødt til at få noget af det dersens arbejde! :o(

13-10-2007 22:55 #4| 0

gambler du må da være den største attention-seeker nogensinde.... ingen kan være så dum som du prøver at være....

13-10-2007 22:59 #5| 0

Bruger noget der hedder Gravity, det virker fint. Partiklerne lægger sig pænt på alle plane flader.

14-10-2007 00:15 #6| 0
OP

@KlogeÅge

Tyngdekraften får ikke partiklerne til at lægge sig pænt på alle flader. Når solen skinner ind kan du så ikke se at der er en masse støv i luften?

14-10-2007 00:21 #7| 0
Moderator

gambler, støvpartikler skader os ikke - med mindre vi taler pollen, og du er allergiker.

Og så til en anden ting - en sådan dims vil ikke fungere. Da støvpartikler ikke kan påvirkes magnetisk, er der kun en enkelt måde at få dem til at falde til jorden på. Ved at øge deres vægt. Menehm... det kan man ikke.

Der findes dog en meget simpel måde at minimere mængden af støvpartikler på: gør hyppigt rent, undgå polstrede møbler og gulvtæpper og brug pollenfiltre for åbne vinduer.

14-10-2007 00:39 #8| 0

Kan man ikke bruge en forstøver ?
Fugten vil vel i et eller andet niveau binde sig med de største partikler og dermed få dem ned ?
I så fald kan apparatet vel køber i f.eks. Kvickly for en 20 kr ?!?

14-10-2007 00:41 #9| 0

@ Gambler

Jo, det kender jeg godt. Det sker typisk kun når jeg har glemt at tænde for min Gravity. Når det sker, tænder jeg også for støvsugeren, og flygter udenfor, i mens den står og arbejder :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar