Landskampbilletter

#1| 0

Davs

Jeg ligger inde med 5 billetter til landskampen mod Spanien i Århus på lørdag.

Jeg har igennem længere tid godt kunne tænke mig at prøve kræfter med en af de større online tours, på Stars, Full tilt eller andet, men jeg synes ikke lige min økonomi er til at spytte de helt store buy-ins ud efter.

Jeg tænkte derfor at her kunne være en lille mulighed for en aftale med en eller flere der har en dyb rulle og en god passion for se landets helte sable de spaske tyre.

I vil sikkert spørge om resultater og til det kan jeg oplyse følgende. Jeg har lige holdt ca. 4 mdr. pause fra poker, grundet huskøb og totalrenovering heraf. Jeg spillede min første turnering, gennem længere tid, i lørdags, det var på Classic Poker, en 20$ head hunter turnering med ca. 150-200 deltagere. Det blev til en 9 plads og 7 hoveder på vej i turneringen. Ikke skidt i en "comeback" turnering.

Jeg har billetterne i hånden imorgen aften og jeg kommer selv til Århus på lørdag omkring kl. 17.30/18.00 med tog fra København.

Læg mig en PM eller skriv i tråden. Jeg får nok først kigget herind sent imorgen aften da det har vist sig at holde stik, at man aldrig bliver færdig med et hus, når man først er begyndt.

Mvh
United08

10-10-2007 01:06 #2| 0

Jeg er lidt i tvivl om hvad det er du vil have for dem? et buyin til SM?

10-10-2007 01:10 #3| 0

@hermod
Skrev lige et indlæg og lukkede vinduet inden jeg fik postet det...... ;o( typisk og klodset.

Jeg tænker prisen på billetten (kender den imorgen) samt en deal til en turnering af en eller anden størrelse, hvor evt. gevinst splittes.

Jeg er en gangske reel og ærlig fyr (læs bluffer aldrig ;o)
Jeg ved ikke hvad der er rimeligt, kom med et forslag.

10-10-2007 01:11 #4| 0

Pm sendt

10-10-2007 01:11 #5| 0

Jeg er intereseret. PM´ed!

10-10-2007 01:12 #6| 0

Hvis det ikke er til ågerpris er jeg interesseret. Et buyin til Sunday Million kan godt arrangeres.

11-10-2007 01:24 #7| 0

Hej alle,

prisen på billetterne er 210 + 20 i gebyr, dvs. 230 kr. pr. stk.

Jeg har valgt at tilbyde den bedste deal på PM til dem der har vist interesse i den rækkefølge PM er dukket op.

Håber folk har forståelse for dette.

Folk skulle gerne have modtaget PM nu.

Jeg har en aftale med min dyne nu, men jeg tjekker ind igen imorgen.

ses og GL til alle

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar