Valutahandel god broker

#1| 0

Er der nogen der kender et sted hvor man kan handle med valuta hvor man bare kan indtaste hvor mange penge man vil handle med i stedet for at handle i lots? Jeg ved at man kan hos marketiva men dem vil jeg ikke bruge mere på grund af en åndssvag politik de har.

05-10-2007 23:04 #2| 0

du kan handle hos mig. Valutadealer i danske bank... ellers skulle saxo efter min mening være ok, hvis du ved hvad du vil. Deres servíce og info er ikke helt skarp

05-10-2007 23:16 #3| 0
OP

@Allfen

Jeg ved godt hvad jeg vil. Jeg vil tjene en procent om dagen plus en procent af den procent jeg tjente dagen før og jeg har også fundet ud af hvordan jeg vil gøre det. Hvis mine beregninger er rigtige kan jeg tjene et 2 cifret millionbeløb på under 5 år med en investering på $1000. Metoden kræver bare at man kan vælge at handle for ethvert beløb og altså ikke handler i lots af fx $1000 pr lot.

De eneste jeg kender hvor man ikke handler i lots er marketiva men deres support stinker og kan ikke finde ud af at give ordentlige svar på de spørgsmål man stiller. jeg har spurgt dem hvorfor jeg ikke kan sætte stop loss til +1 pips når jeg er i plus og det svar jeg fik var at jeg skal sætte stop loss til minimum 8 pips. Det vidste jeg godt men jeg ville vide hvorfor.

05-10-2007 23:18 #4| 0

Der er sgu dømt reinstall :)

05-10-2007 23:20 #5| 0
OP

@kris_rem

Hvad mener du?

05-10-2007 23:38 #6| 0

hmmm lyder som om der er høje forventninger til valutamarkedet, men kan da godt lade sig gøre med lidt held.

Saxo kan godt handle beløb der er nøjagtige og ordrer kan lægges som du vil.

Handler du hos eksempelvis Danske Bank hvor jeg arbejder kan alt lade sig gøre. Men kræver en større startkapital end 1000 dollar.

Mit bedste og billigste råd er saxo dels pga marginaler er begrænsede og det fungerer fint med beløb og ordrer osv.

06-10-2007 00:21 #7| 0

Der er dømt levelling :).

06-10-2007 01:15 #8| 0

all in :)

06-10-2007 02:08 #9| 0

LOOOOOOOOOOOOOOOL...

Er det noget du selv tror på??? Tro mig, du har lavet en fejl...

06-10-2007 03:56 #10| 0

@Gambler..

Nu er det ikke for altid at være efter dig..men dit projekt lyder måske en smuuuuule FOR godt..
Vi snakker jo en forrentning, der er mildest talt ekstrem..

Vil du løfte sløret en smule for hvad dine tanker går på...?

06-10-2007 07:20 #11| 0
images.despair.com/products/demotivators/delusions.jpg
06-10-2007 07:37 #12| 0

Åh BB, altid så filosofisk... :-)

Men helt korrekt, i dette tilfælde....

06-10-2007 11:30 #13| 0

Jeg overvejede lidt at skrive en kæk kommentar. Men jeg er målløs. Gambler har som regel nogle.......interessante......ideer. Men den her er der sgu ekstra præmie for.

Men det er jo ganske ligetil. Han skal bare tjene 1% om dagen, det er jo ingenting. Hvor svært kan det være?

06-10-2007 13:36 #14| 0

1% om dagen...

kan jeg få dig at investere lidt penge for mig?

06-10-2007 14:51 #15| 0
OP

@Allfen

Kan man godt handle for fx $999,97. Sådan som jeg har forstået det skal det være i lots på saxobank.

@Iskold

Ikke endnu. Jeg skal lige have indsamlet data for hver dag (5 dage om ugen) for det sidste år og finde ud af hvor meget jeg nøjagtigt ville have tjent. Hvis det virker skal jeg nok fortælle det.

06-10-2007 14:59 #16| 0

Glem alt om Warren Buffett & co.! gambler, den 18-årige student fra Brønderslev, er way ahead of them...

06-10-2007 15:02 #19| 0

@Temasek

Ja Buffett er ingenting

Han er kun den eneste person som 100 % bevisligt har slået aktiemarkedet, det kan gambler sagtens gøre bedre

06-10-2007 15:02 #18| 0

@Gambler

Kan du ikke lave en oversigt over de af DINE indlæg her på pokernet hvor du har 'regnet' ud hvordan du:

"bliver-monster-rig-på-ingen-tid-uden-at-lave-særlig-meget-selv-og-uden-at-vide-noget"

Startende med dit indlæg om rouletten (som jeg tror var dit første), sluttende med dette - og så lige give en kort beskrivelse af hvormange af dine planer der er holdt stik?

Set i lyset af du så samtidig planlægger (jvf. tidligere indlæg) at leve omkring 1000år så forstår jeg ikke din 'bliv hurtig rig' iver.

Erode

06-10-2007 15:02 #17| 0

let the trolling begin ....

06-10-2007 15:10 #20| 0

@ gambler

Vil du ikke lige pm dine tanker til mig. Jeg har selv overvejet noget lignende i noget tid men har aldrig rigtig faaet taget mig sammen til at g0re noget ved det.

@ alle andre

F0j hvor burde i skamme jer med jeres opf0rsel. Men hvad i vil om manden men lad vaer med at flame ham i et aabent forum, det er simpelthen for daarligt.

06-10-2007 15:13 #21| 0

@alle

ja! lad nu være med at flame Gambler, og giv ham en chance for at redegøre for hvordan hans utallige idéer er gået!

@Gambler
jeg håber du svarer på mit spørgsmål

06-10-2007 15:14 #22| 0
OP

Jeg tror ikke at metoden virker alligevel, men hvis man kigger på 4 timers kortene og placerer en handel hver gang resistance eller support bliver brudt så skulle man gerne kunne tjene minimum 10 pips. Ved EUR/USD parret er 1 pip = 1% af den handel man lavede.

Det jeg ville have gjort er at handle for halvdelen af min konto hver dag (det er for meget fandt jeg ud af i går) og så gå efter at tjene 2 pips om dagen. Spread på EUR/USD er 2 pips og hvis man kigger på det daglige EUR/USD kort så kan man se at langt de fleste dage bevæger markedet sig mere end 4 pips (4 pips = 2 pips profit) i begge retninger om dagen. Det jeg så ville gøre er at handle klokken 23:00 hver aften når den nye dag begynder. Jeg ville sætte profit target til +2 pips og der skulle ikke være et stop loss. Nu mangler jeg bare at finde ud af nøjagtigt hvor tit markedet bevæger sig minimum 4 pips i begge retninger, for at finde ud af om det er profitabelt.

06-10-2007 15:21 #23| 0

@morten R

uddyb venligst?

06-10-2007 15:58 #24| 0
OP

Jeg tror ikke på at det virker alligevel. Der er simpelthen for mange dage hvor markedet ikke bevæger sig mindst 4 pips i begge retninger. Hvis man lader være med at handle de dage hvor der kommer en masse nyheder der har betydning for de pågældende valutaer tror jeg at man måske kan tjene lidt penge på det, men jeg har besluttet at jeg vil holde mig til en anden mere sikker måde at handle valuta på. Det bliver spændende at se hvor meget jeg har om et år :-)

06-10-2007 17:35 #25| 0

@gambler

Jeg har arbejdet med teknisk aktieanalyse i ti år, og du aner ikke hvad du snakker om. Drop det nu bare.

/Mikael

06-10-2007 17:55 #26| 0

Jeg tror mit bedste råd til dig er: there is no easy way!

Den dag du erkender det bliver dit liv meget lettere!




Erode



me fail english ... unpossible.

06-10-2007 18:09 #27| 0
OP

@DanTheMan

Synes du ikke at det er en bedre ide at henvise mig til et sted hvor jeg kan lære det i stedet for at bede mig om at droppe det?

@Erode

Det der gør bare at jeg bliver endnu mere bestemt på at finde ud af hvordan man kan tjene penge på valutahandel. Jeg skal sgu nok bevise at jeg har ret.

06-10-2007 18:48 #28| 0

@ DanTheMan

Hey,

Kan du ikk henvise til nogle bøger eller lignende, der kan få én startet op med aktiehandel..

Planen er at gå over i aktiehandel, når pokeren går semidødt nemlig.
Overvejer også at lande i et job som portefølgemanager om en 6-8 år.

06-10-2007 19:35 #29| 0
OP

@DanTheMan

Jeg har lige lavet en video der viser hvor mange pips jeg kunne have tjent på EUR/USD parret. Jeg skulle lave en handel når support eller resistanse blev brudt. Profit target er altid 10 pips og stop loss er enten længden af det forrige lys eller halvdelen af længden af det forrige lys. Hvor meget det er afhænger af hvor langt lyset er. På et tidspunkt i videoen spørger jeg om hvordan jeg ved om jeg skal sælge igen. Hvis du kan svare på det spørgsmål vil jeg blive meget glad. Videoen er ikke særlig lang. Den varer lidt over 2 minutter.

Videoen kan downloades her

rapidshare.com/files/60698763/Forex.wmv.html

Bare vælg free og indtast de viste tal og bogstaver

Edit. Der var ognå nogle lidt mere tvivlsomme handler som man kunne have lavet men dem undlod jeg at tage med.

06-10-2007 23:14 #30| 0
OP

bump

06-10-2007 23:27 #31| 0

@gambler

Jeg vilgern give dig ret i at der er super mange penge at tjene på valuta handel, men du skal også vi du kan tabe alt på et sekund. Efter dine indlæg at dømme så har du ikke sat dig mere ind i det end at du kan tjene og at der faktisk ingen risiko er. Valutamarkedet er super kryptisk og bare fordi support levelen bliver brugdt så er det jo ikke sikkert det vender, hvis det var så nemt så ville alle jo handle.

ps. hvis du har nogen spørgsmål om hvordan det foregår eller noget omkring hvordan man handler hos saxobank så vil jeg gerne give lidt svar

07-10-2007 12:45 #32| 0
OP

@sir_chris

Jeg siger ikke at man ikke kan tabe penge på det. Som du kan se i videoen er der 3 steder hvor jeg faktisk ville have tabt penge men det opvejes af alle de gange jeg ville have vundet. Jeg vil gerne vide om man handler i lots på saxobank eller om man fx kan handle for $995 i en handel. Mange steder handler man i lots hvor man bare indtaster hvor mange lots man vil handle for.

07-10-2007 17:34 #33| 0

Du går simpelthen stadig efter en fed fidus til nemme penge?

Shit, du er vedholdende! :o)

07-10-2007 18:00 #34| 0

Get rich or die trying.

07-10-2007 18:26 #35| 0
OP

@Cheiron

Det kommer an på hvilken definition man har på nemme penge. Jeg kalder det nemme penge fordi man ikke behøver gøre ret meget for at få dem.

Jeg har lige lavet en video hvor i jeg viser hvor mange pips jeg kunne have tjent på parrene EUR/USD, AUD/USD og GBP/USD. Jeg synes selv at det ser ganske fornuftigt ud. Hvad synes du?

rapidshare.com/files/60911019/forex1.wmv.html

For at downloade videoen skal man trykke free og indtaste de viste tal og bogstaver.

07-10-2007 19:11 #36| 0

@gambler

"Hvad synes du?"

- Jeg synes dine idéer virker flyvske, kortsigtede og uigennemtænkte...!

Forstår godt det tillokkende ved nemme penge (hvem ville ikke gerne kunne leve af (næsten) gratis penge?)...men det kræver bare ofte en masse viden og er tidskrævende...!

Mit problem er at du ikke lytter når folk fortæller dig at du bør droppe det...mener at have set dig reklamere for både "martingale"- og "surebet-software" strategierne...!

Seriøst...lyt til folk, google lortet og hvis du derefter stadig ikke er overbevist, så prøv dog tingene i praksis (har jeg selv gjort med martingale...lånte en legetøjsroulette og pokerchips og gav den gas)!

Jeg har respekt for at du ikke bare tager et NEJ for givet men gerne vil opdage tingene selv...men du er altså nødt til at tage et NEJ NEJ NEJ for givet!

:o)

07-10-2007 19:20 #37| 0
OP

@Cheiron

Har du set den lille video jeg har lavet? Hvorfor skal jeg dog droppe det når jeg ved at der er mange penge at tjene på det? Jeg er villig til at lære og jeg har læst en del på forexfactory.com og babypips.com.

Surebets er en god ide hvis man har mange penge og hvis jeg havde 30.000 kroner eller mere så havde jeg været i gang med surebetting. Med de penge jeg har nu synes jeg det er spild af tid.

Edit: Jeg har lært en hel del ved at læse de ovenstående sider, men jeg synes at der er alt for meget usikkerhed ved at handle på de måder som jeg indtil videre har læst om. Jeg synes at alle de tekniske indicatorer forvirrer mere end de gavner. jeg mener at det skal være så simpelt som muligt og derfor vil jeg holde mig til at handle når support eller resistance bliver brudt.

07-10-2007 19:49 #38| 0

@Gambler
Nu aner jeg ikke noget om hvad du laver til hverdag, men var det ikke en ide at søge ind på økonomistudiet?

Cand.Polit ftw

07-10-2007 20:13 #39| 0

"Surebets er en god ide hvis man har mange penge og hvis jeg havde 30.000 kroner eller mere så havde jeg været i gang med surebetting. Med de penge jeg har nu synes jeg det er spild af tid."

- My point exactly! Du forstår det simpelthen ikke...30K er slet ikke nok...!

07-10-2007 20:46 #40| 0

@Gambler

Har arbejdet med valutahandel i nu 3 år og kan afsløre at der er INGEN dage hvor eur/usd ikke bevæger sig mere end 4 pips i begge retninger. Men derfra og så til daglig at kunne lave kassen på det, det er den tricky del. hvis det var så nemt som bare at handle ved støtte og modstandspunkter, så er der en stol ledig hvor jeg sidder. Så sætter jeg mig sammen med dig og scorer lidt daglige dollars.

Problemet er ofte den gearing du laver, kommer der udsving som ikke er med i beregningerne og de tekniske modstande brydes, så er man ofte broke inden der er gået et øjeblik. Især hvis man som du skriver ikke vil sætte stop loss.

Du er velkommen til at sende mig PM, hvis du have nogen ideer osv til valutahandel.

Men 1% om dagen hver dag, er for optimistisk!

07-10-2007 21:40 #41| 0
OP

@Allfen

Det var også det jeg troede men det er ikke helt korrekt. Den 27/02 2006 Åbner markedet på 1,1874 og det kommer kun op på 1,1876. Det bevæger sig kun 2 pips op ad så denne dag ville man have tabt hvis man købte da markedet skal bevæge sig minimum 4 pips op ad (2 pips spread + 2 pips profit)

Skal jeg prøve at lave en video hvor jeg forklarer mit system?

08-10-2007 16:00 #42| 0

@gambler

Jeg har ikke været online i et par dage, så undskyld det sene svar. Af vores tidligere diskussioner, så ved jeg, at du ikke har tænkt dig at tage hverken logik eller (i al beskedenhed) bedrevidende råd til dig, så jeg vil undlade at argumentere yderligere overfor dig, men vil dog spørge:

Hvad vil du sige til en spiller, som efter at have vundet 6 ud af 10 races med AK all in imod 22 påstår, at han kan leve af dette?

@Alle

Literatur:

Jeg vil ikke skrive for meget om fundamental analyse, da jeg ærlig talt mener, at man bør tage 5 år på SU for oprigtigt at forstå denne til bunds. Men der findes dog en overflod af bøger, som kan give en god indgangsvinkel. Benjamin Graham og hans mere kendte "elev" Warren Buffet har skrevet et par gode ting om "value investering" (egentligt et latterligt begreb). Er man helt ny syntes jeg en bog af Jason Kelly som hedder "The neatest little guide to stock market investing" er ret god. Lidt lame på mange måder, men sørger for at give en god introduktion til alle de nøgletal man arbejder med.

På teknisk analyse fronten er jeg stærkest og her vil jeg anbefale en meget klar række af bøger:

1) Introduction to Technical Analysis (Martin Pring)

2) How I made $2.000.000 in the stock market (Nicolas Darvas). På trods af den lidt poppede tittel var Darvas en af de rigtig skrappe dengang og hans bog indeholder en del guldkorn og er godt skrevet.

3) The market makers edge (Josh Lukeman). Denne er til daytraderne. En tidligere wall street market maker på de ret så volatile markeder har skrevet denne bog (deraf titlen) og der er fine pointer i denne.

4) Technical analysis explained (Pring igen). Jeg har en af de ret sjældne danske kopier af denne bog, som Svend Jørgen Jensen fik lavet for nok 15-20 år siden. Jeg ved ikke om der stadig ligger flere rundt omkring, men har man det hårdt med engelsk er denne oplagt, selvom kvaliteten er ganske ringe (det var et meget lille oplag).

Mens man læser disse kan man passende kigge med hos alle de folk der laver tekniske analyser rundt omkring, men HUSK at der er mange kvaksalvere indenfor denne branchen.

Ligesom Gambler tror de fleste, at man kan tjene millioner ved at lægge et par støtter og modstande og så ellers bare handle derud af. Så nem en løsning findes selvfølgelig ikke, men det er på bekostning af folk der tror dette, at en unormal profit kan opnås på markedet. Hertil adskiller aktiemarkedet sig overhovedet ikke fra poker.

/Mikael

08-10-2007 16:25 #43| 0

Som 11-årig havde jeg en helt stensikker plan til at blive mangemillionær i få trin sammen med en makker

1. Gå med nogle reklamer
2. Køb nogle præmieobligationer
3. Vind den store gevinst
4. Investér i aktier

Halter det et eller andet sted ?

08-10-2007 17:28 #44| 0

@ Gambler

Du er velkommen til at sende en PM eller video noget hvor du forklarer dit system. Men at eur/usd kun rykker sig 2 pips på en dag er et meget sjældent syn. Er det fra åben til luk så måske, men over dagen er der med næsten statsgaranti rykket sig mere end det. Idag er den rykket med minimum 50 pips.

08-10-2007 18:49 #45| 0

Teknik analyse er noget sludder. Det er heller aldrig videnskabeligt.

08-10-2007 18:58 #46| 0

@jksvend

Jeg elsker den holdning.

Får det samme smil på som når folk siger: "man kan ikke vinde på lang sigt i poker".

"Det er heller aldrig videnskabeligt."

And there lies the beauty!

/Mikael

08-10-2007 19:54 #47| 0

Eur/usd har med garanti rykket sig mere end 2 pips i løbet af dagen.

08-10-2007 19:57 #48| 0
OP

"Ligesom Gambler tror de fleste, at man kan tjene millioner ved at lægge et par støtter og modstande og så ellers bare handle derud af. Så nem en løsning findes selvfølgelig ikke, men det er på bekostning af folk der tror dette, at en unormal profit kan opnås på markedet. Hertil adskiller aktiemarkedet sig overhovedet ikke fra poker."

Fuck det. jeg tror stadig at jeg har fundet en metode der virker. det eneste man skal bruge er et 4 timers kort, nogle støtter og modstande og lidt sund fornuft. Jeg vil ikke handle så snart at modatandene og støtterne bliver brudt. Markedet er nødt til at lukke enten over en modstand eller under en støtte før jeg vil handle. Jeg vil meget gerne se dit ansigt den dag du læser i avisen at jeg har fundet en meget nem metode til at score kassen på valutahandel. Det kommer nok til at se sjovt ud :-)

08-10-2007 20:09 #49| 0

Du giver den bare gas...

Husk også lige at give mig en update på aktiesystemet, roulette systemet og alle de andre bullit proof ideer du er kommet frem med i løbet af dine år på aktiemarkedet.

"Fuck det. jeg tror stadig at jeg har fundet en metode der virker. det eneste man skal bruge er et 4 timers kort, nogle støtter og modstande og lidt sund fornuft."

Hvis du bare vidste hvor dumt det lyder. Jeg kan se om jeg kan omforme det til noget, der ville lyde ligeså blankt i pokerverdenen:

"Fuck det. Jeg tror stadig jeg har fundet en metode der virker. Jeg skal bare folde alle hænder fra EP og MP, og pushe alle kort der indeholder en konge eller et es fra CO eller Button".

Dette er seriøst - det er ikke en joke!

/Mikael

08-10-2007 20:15 #50| 0
OP

@DanTheMan

Jeg tror ikke at du kan sige noget der overbeviser mig om at det ikke virker. Jeg beklager men jeg tror at jeg har fat i den lange ende her.

08-10-2007 20:17 #51| 0

Jeg udstikker hermed odds på hhv DTM og Gambler. Hvem der har fat i den lange ende:
DTM: 1,01 Gambler: 1000

08-10-2007 20:20 #52| 0

Isaac hvad er maks udstik?

08-10-2007 20:23 #53| 0

HEHE, med fare for at gå fallit, så lad det blive i playmoney :).

08-10-2007 20:36 #54| 0

Plejer selv gerne at gå efter den sætning, at hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det også

08-10-2007 21:34 #55| 0
OP

@isaac

Så lad os få et ordentligt odds som du har råd til at betale. Jeg er så sikker at jeg gerne satser lidt på at man kan tjene penge bare ved hjælp af et 4 timers kort (hvor hver lysestage repræsenterer 4 timer) support, modstande og lidt sund fornuft.

08-10-2007 21:37 #56| 0

Nu var det mere med hensyn til hvem jeg umiddelbart mest ville sætte min lid til. En erfaren rotte som DTM, eller en ung gut der håber på at spinde guld på ingen tid.
Gå du bare igang med dit projekt, men lad nu være med at forvente for meget ik?

08-10-2007 21:40 #57| 0

@ Gambler

Så kommer du ikke til at tjene penge, for du mangler helt sikkert "...lidt sund fornuft"

08-10-2007 21:51 #58| 0

"(hvor hver lysestage repræsenterer 4 timer)"

Det er ikke fordi jeg bare vil gøre grin med dig gambler, men jeg vil næsten komme med et vildt gæt her:

1) Du har forvildet dig ind på en hjemmeside, som påstod at have den gyldne vej til spekulativ rigdom.

2) Du troede på hvad der skrevet stod

3) Den var uber oversat til dansk

For jeg kan ikke nogensinde huske, at have hørt end ikke de gamle danske tekniske analytikere kalde en candle for en "lysestage" :-)

/Mikael

08-10-2007 21:55 #59| 0

@DTM LOOOOOOOL

08-10-2007 22:25 #60| 0

"jeg har besluttet at jeg vil holde mig til en anden mere sikker måde at handle valuta på"

Mest grineren tråd i oktober.


08-10-2007 23:20 #61| 0

Jeg har mailet et link med tråden her til både Warren Buffet og Steen Bocian, så forvent en smule uro på de finansielle markeder de kommende dage............

09-10-2007 10:28 #62| 0
OP

@DanTheMan

1. Du tager fejl

2. Der tager du også fejl

3. Og det er selvfølgelig også forkert.

De hjemmesider jeg har kigget på har alle mulige systemer som ikke rigtig passer til mig. Bare fordi du er en gammel rotte i faget så kan det vel godt være at det er mig der har fat i den lange ende i dette tilfølde. jeg har indtil videre undersøgt hvor mange pips jeg ville have tjent på henholdsvis EUR/USD, AUD/USD, GBP/USD og EUR/JPY. De tre første ville have givet et pænt overskud og hvis jeg handlede EUR/JPY så ville jeg have fået et lille underskud. Planen er at gå efter 10 pips hver gang markedet lukker over modstand eller under support, og stop loss skal være max. 50-70, det har jeg ikke helt fundet ud af endnu. Måske vil jeg gå efter 20 pips eller mere, jeg skal lige have undersøgt om det kan svare sig først.

Hvis du er så sikker på at du har ret skal vi så ikke prøve at lave et lille væddemål. Jeg satser gerne lidt penge for jeg er 99.99999% sikker på at jeg har ret i dette tilfælde.

09-10-2007 11:48 #63| 0

Hvad er pips? De eneste pips jeg kender er i backgammon

Ron

09-10-2007 12:01 #64| 0

Vildt at DTM har arbejdet med teknisk aktieanalyse siden han var 16 år..

@ gambler, lotto er også sikker vej til rigdom, jeg har læst om flere der er blevet millionær på den måde..

09-10-2007 12:18 #65| 0

@gambler

Så må du jo lægge dine penge hvor din mund er. Jeg ser frem til en update.

saxo bank er så vidt vides gået hen og blevet ret store på handel i differencekontrakter på f.eks. valuta, så dem kan du nok bruge.

/Mikael

09-10-2007 12:27 #66| 0

@gambler

Hvis du kan lave 1% om dagen, så behøver du ikke at gå i skole, og behøver ikke at diskutere det her. Se at komme igang!

09-10-2007 12:37 #67| 0

@Allfen

"ellers skulle saxo efter min mening være ok, hvis du ved hvad du vil. Deres servíce og info er ikke helt skarp" <-- Kilde?

09-10-2007 13:14 #68| 0
OP

@DanTheMan

Sam sagt tidligere så er det nødvendigt at jeg kan komme til computeren hver fjerde time og det har jeg ikke mulighed for mens jeg går i skole. Jeg har ikke tænkt mig at droppe skolen for jeg skal bruge en gymnasial eksamen til at få den uddannelse jeg vil have. Jeg kan når jeg kommer hjem se efter hvor mange pips jeg kunne have tjent men da jeg ikke kan komme til computeren nøjagtigt hver fjerde time vil jeg ikke være i stand til at lave handlerne på de rigtige tidspunkter.

09-12-2007 13:37 #69| 0

Bump

09-12-2007 14:13 #70| 0

haha, havde ikke set den her tråd før - men at komme hjem fra skole og se hvad man KUNNE have tjent, er det ikke lidt ligesom at rabbithunte? En sikker vej til tilt =)

09-12-2007 14:21 #71| 0

@gambler

Sgu da ærgerligt når en uddannelse forhindrer en i at blive millionær!!!

09-12-2007 16:21 #72| 0

Genial tråd.

@Gambler
Hvorfor er det at du tror at du ved at have læst en hjemmeside på 10 min kan opfinde et system der kan tjene dig 1% om dagen?

Og hvorfor er det at du så blankt afviser DTM's kritik, når han nu er så erfaren i faget?

Der er ingen NEM måde at blive "rig" på, sorry, hvis du har den opfattelse.

09-12-2007 18:03 #73| 0

@K_B_B m.f.

Det er ikke muligt for gambler at svare på jeres spørgsmål!
Gå ind på hans profil og se hvorfor.

/hc

09-12-2007 18:40 #74| 0

Fin julekalender :)

Det er jo bare at bumpe en Gambler-tråd hver dag, der er mange guldkorn imellem.


09-12-2007 19:10 #75| 0

@KlogeÅge

Det kan jeg da sagtens.

@alle andre

Jeg er overbevist om at jeg har fundet ud af hvordan man kan tjene en del penge på valutahandel nu, og jeg har tænkt mig at vise jer hvordan når jeg har testet det i et års tid. Bare vent og se, det skal nok lykkes.

17-03-2008 09:24 #76| 0

Hej

Der er et sikker profit system på marketiva.dk
Dét virker!! man følger anbefalinger fra jyske bank og så er det gratis at komme igang.

Giv en mand en fisk og han er mæt den dag, lær ham at fiske og han har mad/penge/succes resten af livet.....

17-03-2008 13:49 #77| 0

Gambler@ Man kan sige meget om dig(og det bliver der også gjort) , men jeg beundrer dit gåpåmod og din ukulige optimisme.
citat:

Kan du ikke lave en oversigt over de af DINE indlæg her på pokernet hvor du har 'regnet' ud hvordan du:

"bliver-monster-rig-på-ingen-tid-uden-at-lave-særlig-meget-selv-og-uden-at-vide-noget"

Startende med dit indlæg om rouletten (som jeg tror var dit første), sluttende med dette - og så lige give en kort beskrivelse af hvormange af dine planer der er holdt stik?

Set i lyset af du så samtidig planlægger (jvf. tidligere indlæg) at leve omkring 1000år så forstår jeg ikke din 'bliv hurtig rig' iver.

Erode
Erode@ dette indlæg er det absolut sjoveste jeg har læst på pokernet.RESPEKT
@gambler , good luck , hope u make it.
@gambler.NB:Ikke for at være kedelig , men har du overvejet hvor mange penge du kunne have tjent , hvis du havde arbejdet alle de timer du har brugt på dine `rig i en fart planer ? `
Mvh Søren

17-03-2008 13:58 #78| 0

"Der er et sikker profit system på marketiva.dk"

Det er åbenbart ikke mere sikker profit end at de lige har smidt google-adwords på siden for at tjene lidt skillinger på det :)

"med 31 handler gennemført i august 2007, er overskudet på 96% i samme måned. Når man går efter 100% indenfor en måned bliver risikoen høj, så sikker profit strategien går ikke efter 100% som standard, men kan skrues op."

100% overskud = Høj Risiko
96% overskud = SIKKER profit


[ ] Ser professionelt ud

17-03-2008 14:38 #79| 0

Jeg har læst tråden igennem, og min underkæbe ligger stadig på bordet.

kan sku ikke gennemsku om Gambler er genial eller tosse.

Den bedste måde, at tjene penge på, er kort og godt. brug altid mindre end du tjener, så går du aldrig på røven...

Men vi drømmer vel alle om en dag, at have en kapital så stor, at der ikke behøver at blive tænkt i økonomi mere...

Men hvis han får succes, og om et år viser os det, så skal jeg være den første til at bukke og give ham respekt...

17-03-2008 15:29 #80| 0

@gambler

GL

@Alle

Er der nogen som ved noget om forventet afkast og risiko på "forex trading"?

Var også lige et smut forbi marketiva.dk og det er jo ikke til at tage seriøst, når de tager et eksempel fra én bruger, fra én måned og siger at man derfor kan lave lidt under 100% per måned uden risiko.

17-03-2008 17:09 #81| 0

@Tune - Det er umuligt at sige noget om forventet afkast på forex trading da det er forbundet med meget større usikkerhed end aktier og obligationer.

Typisk handler man short term og mange broker tilbyder leverage hvilket vil sige at du kan handle for en væsentlig højere nominal værdi end din cash balance, hvilket selfølgelig også betyder en højere risioko.

@Gambler - Umuligt projekt du har gang i, men kan vist ikke overbevise dig hvis det ikke er lykkedes endnu

17-03-2008 17:30 #82| 0

LOL

Både sjovt og sørgeligt på samme tid :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar