Meget OT. Køb af cellesalte

#1| 0

www.helseriet.dk/shop/cellesalte-og-combinationer-35c1.html kan man købe nogle forskellige cellesalte som skulle være godt at få som kosttilskud. Jeg vil gerne købe nogle cellesalte men hvis kapslerne indeholder gelatine vil jeg ikke have det. Jeg har søgt på google men jeg har ikke kunnet finde et sted hvor der står hvad kapslerne er lavet af.

Er der nogen der ved hvor man kan købe cellesalte i vegetariske tabletter?

27-09-2007 18:54 #2| 0

Og hvorfor vil du ikke have gelatine? Desuden lyder det lidt for underligt det der - hvad med at spise varieret?

27-09-2007 18:54 #3| 0
www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/homeo.html
27-09-2007 18:56 #4| 0

Fat nu at bare ved at spise en smule varieret får du de ting du skal bruge. Det er virkelig penge ud af viduet.

Og kom du bare med 14 henvisninger til artikler som viser hvor sundt og hvor godt det er, men hovedsagen er at de enten er betalt eller indirekte med for sådanne firmaer.

Edit: Det gik vist lidt for stærkt første gang

27-09-2007 19:02 #5| 0
OP

@Rooger

Mange tak for linket. Jeg skal ikke have de cellesalte alligevel.

20-12-2007 00:02 #6| 0

Andjohs

"Fat nu at bare ved at spise en smule varieret får du de ting du skal bruge. Det er virkelig penge ud af viduet.

Og kom du bare med 14 henvisninger til artikler som viser hvor sundt og hvor godt det er, men hovedsagen er at de enten er betalt eller indirekte med for sådanne firmaer.

Edit: Det gik vist lidt for stærkt første gang"

Jeg har et spørgsmål til dog sider du er så klog. Hvis man får det man har brug for hvis man spiser varieret hvorfor dør man så til sidst. Forskerne har fundet ud af at os mennesker ikke er genetisk programmeret til kun at kunne leve et bestemt antal år. Når vi dør er det så ikke et tegn på at vi ikke får noget som vi har brug for? Jeg mener det meget seriøst og håber at få npgle seriøse svar.

20-12-2007 00:06 #7| 0

lol @ Jenna =)
men værsgo...
en.wikipedia.org/wiki/Telomerase#Aging

20-12-2007 00:08 #8| 0

endnu en/samme kandidat til nytårstorsken

20-12-2007 00:15 #9| 0

Royal_Wacko

Det er et interessant link men der et stadig utroligt meget som forskerne ikke ved endnu så kunne det ikke tænkes at vi kunne finde en måde at leve mange år mere end vi gør i dag?

20-12-2007 00:20 #10| 0

Gambler

Kun hvis vi er superheldige når forskerne at finde en måde hvorpå vi kan leve evigt på inden for kort tid.
Det er selvfølgeligt ikke helt umuligt man kan leve evigt på et eller andet tidspunkt i fremtiden.

Problemet er at det kræver samtlige forskere i verden arbejder i døgndrift, og selv hvis de gør det, er sandsynligheden kun 1 ud af 1000000000000000 for at de finder noget som kan gøre at vi lever evigt.

20-12-2007 00:24 #11| 0

Jeg snakker ikke om at de skal finde en måde at leve evigt på i løbet af de næste fx 100 år. Hvis de kan finde ud af hvordan vi kan leve bare 30 år ældre så kan det være at de i løbet af den tid kan finde ud af hvordan vi kan leve endnu længere og til sidst er der nogle forskere der mener at vi måske kan øge vores forventede levealder med mere end et år for hvert år ældre vi bliver.

20-12-2007 00:36 #12| 0

Der er allerede et hav af folk som har skrevet til dig hvorfor det ikke kan lade sig gøre.
Alt taler da også mod at man vil kunne holde et menneske i live evigt.

Men måske lever vi allerede evigt ( reincarnation )

20-12-2007 08:50 #13| 0

celle salte burde være kalium, kalcium, et skvæt magnesium og clorid som det tynde øl. Hvis du er vil betale penge for det så er det fandme for dumt.

Yder mere er det ekstremt sjældent at man har "salt" mangel som følge af manglende indtag, men det skyldes som regel medicin eller en sygdom i kroppen.

Det med at vi kan leve evigt er noget forbandet pjat. Læs noget af det forskning der er lavet om ekstremt gamle mennesker 115 år plus, så vil du se at det er ikke uden problemer. Og at forestille sig at alle 115 + der lever mange forskellige steder i verden og har lavet mange forskellige ting, alle som en får svigt af skelet muskulaturen som følge af at de mangler et eller andet er tåbeligt. At man så yder mere på en hjemmeside for 35 kr kan løse problemet er bare ekstremt tåbeligt.

Æd noget sundt kost i stedet for. Giv pengene til rødekors der gavner de i det mindste.

20-12-2007 23:01 #14| 0

Måske

20-12-2007 23:03 #15| 0

Please gambler.. kan du ikke smutte hen på helse.dk?

Du er pænt belastende

21-12-2007 01:25 #16| 0

Gambler du er så sjov. Gad så godt se et pic af dig irl. Gotta be PRICELESS!!!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar