Endelig FCK!

#1| 0

Her gik man og blev helt utålmodig, mens man ser at FCK sælger ud af profilerne, uden noget ryger den anden vej..

Men hvor herligt at vågne op idag, til nyheden om Würtz og Nordstrand! Klassespillere i suppe-sammenhæng! Dog skal der nok hentes en rutineret leder type ind, der kan løfte niveauet i Europa.

Men to flotte indkøb - Guldet er vores!

06-07-2007 18:35 #2| 0

..boller med de små

har min datter på 3 lige sunget

06-07-2007 18:37 #3| 0

@ Redsox

Spurgte du hende ikk hvor hun havde det fra? :P

06-07-2007 18:38 #4| 0

HAHA jeg griner fandme stadig!

Würtz er fair nok, men Nordstrand?! LOL
15 mio kr for ham? LOOOOL!!

Ham der Ailton var da vidst et superkøb - hihi :)

@Redsox
Din datter er meget klog!

06-07-2007 18:43 #5| 0

Nu er jeg tilfældigvis FCK-fan og jeg er EKSTREMT skuffet.

Farvel europa, vi ses i 2015.. Selvfølgelig vinder vi den der totalt ligegyldige turnering (sas-ligaen) men det kan vi jo ikke bruge til så meget. Det bliver fandme pinligt at ryge ud i 2. runde af kvallen til CL.



06-07-2007 18:45 #6| 0

Også liiiidt satset at lade Würtz få hele ansvaret for midtbanen.. men wtf. det er jo ikke mit hold :)

06-07-2007 18:49 #7| 0

jeg fatter heller ikke Nordstrand købet... kan ikke se han har meget mere potientale en feks berglund... Würtz er okay men er ikke en mand der lukker deres hul efter Tobias bøs bøs... Så don ø er bange for du er nød til at hive flere penge op før du for succe i europa...

06-07-2007 18:53 #8| 0

Mener også at Würtz er for tynd IFT Linderoth. Kæmpe arv der skal løftes.
Nordstrand forstår jeg på sin vis heller ikke. Mener bestemt ikke det er angribere der mangler. 15 er også overpris får ham - heldigvis er han ung... og turneringen er lang så alle skal nok få deres chance.
Håber da snart at Bella ryger ud så og de får en slat for ham.

Og der mangler vel stadig en højre back ? Tror ikke de er færdige endnu.

Xsuited

06-07-2007 19:18 #9| 0

Nordstrand ok, jeg kan da godt forstå at han gerne vil til FCK, men Rasmus, har du da ingen ære i livet. Hvad satan vil i jyder da i de to lorte klubber(FCK og Brøndby). Har i ingen skam i livet, men ok der er vel ingen klubfølelse tilbage, kun penge.

06-07-2007 19:24 #10| 0

Jeg tror sgu at der er overhængende fare for at M Nordstrand går hen og overrasker endnu engang med et hav af scoringer - måske får Fck endda en liga topscorer i år. Dog er 15 mill lige pebret nok for en mand der trods landsholdsdebut, og flere bud i 10 mill klassen fra udlandet kun har spillet 1 enkelt seson i den bedste række...
Mht Wurtz så mener jeg at det er den bedste løsning vi har fundet, hvis man skal se lidt på hvad der er realistisk at kunne tiltrække af spillere for en klub som fck. Det er jo ingen hemmelighed at ligaen ikke er den største atraktion for de mellem store stjerner, og lig dertil de usle skatteforhold. Arven fra Linderoth er vanvittig stor at skulle løfte, og det er en ung gut der nu skal styre midtbanen. Men jeg synes nu at det er positivt, at der er fundet en ung dansk dansk spiller med en stor landsholdfremtid, istedet for en eller anden random svensker eller nordmand...

Puha det blir spændende i 2. kval runde til Chl - lorte lodtrækning

06-07-2007 19:28 #11| 0

Nu er jeg selv AaB fan, men kæft hvor er det sjovt at se BIF fans tuderi...!

Hvad med jeres eget hold? Wooooooow!

Ved ikke hvor mange kampe I har set med AaB, men Wurtz skal nok udfylde det hul på midtbanen. Han er et af de største midtbane talenter vi har og har igennem flere sæsoner nu for AaB været hamrende stabil.

Det gør dog ondt at FCK nakker endnu en af vores store talenter, men sådan er det nu engang :/

FCK virker mere og mere skræmmende i mine øjne. Det er altså ikke nødvendigt at hente diverse udlændinge for at fylde hullerne, når de kan besættes af spillere fra Danmark.

06-07-2007 19:34 #12| 0

Gislason + Mikkelsen?

Det er sgu da super signs! Begge to!

Jeg ville dog meget gerne se en forsvars-spiller mere i BIF, men ellers er jeg sgu godt tilfreds med vores hold

Ingen slår vores offensiv i ligaen!

06-07-2007 19:35 #13| 0

sker der for, når AaB finder talenter, ryger de altid videre :(

06-07-2007 19:38 #14| 0

@rasken

Det skal man vel ikke være Einstein for at regne ud???

Synes vi har haft Wurtz længere end man har turde håbe på.

AaB har ikke samme midler som FCK f.eks, og ryger de ikke til udlandet, så er det vel naturligt , at det bliver FCK eller Brøndby for den sags skyld, som det var med Martin E...

06-07-2007 19:39 #15| 0

@Christensen

Det var nu ikke noget spørgsmål om hvorfor, men mere en form for wajn. :)

06-07-2007 19:40 #16| 0

@Razga

Sorry, men kan ikke tage det seriøst...

Du griner af FCK`s to signs i dag?

Og mener selv jeres to er fremragende..

FCK har i dag signet to af de helt store kommende spillere i Danmark.

Jaja da...

BIF når aldrig FCK til sokkeholderne mere - de vil altid være et pænt stykke foran :)

BIF skal kæmpe med OB, AaB og FCM fremover - det må I fans bare vænne jer til :)

06-07-2007 19:45 #17| 0

Hehe Christensen du har vidst læst på lektien omkring de to vi har hentet?

Nordstrand kan meget nemt blive til overs og Würtz er for ung til sådan et stort ansvar.

Men gider ikke diskutere dette. Vi bliver aldrig enige :)

06-07-2007 19:53 #18| 0

@Razga

Brøndby ville juble hvis de kunne købe de to. Men de har slet ikke den samme tiltrækningskraft længere efter at fars dreng og møllesten fik ødelagt det hele.

Det nuværende BIF hold er jo kun en parodi af de tidligere storhold.

06-07-2007 19:55 #19| 0

@Razga

Og dette skyldes at du ligesom Christensen nok heller ikke ser tingene helt farvet.

Det er sgu ved at være trættende at se disse forsøg på saglige diskussioner som udelukkende debatteres udfra klubfølelse.

Tobias Mikkelsen har haft en rigtig god sæson i 1. division men han har da faktisk mindre erfaring med bold på højt niveau end Nordstrand.

06-07-2007 19:58 #21| 0

Er det ikke en smule naivt at tro at Würts skal gå direkte ind og erstatte Linderoth?? Han er ikke halvt så god en spiller som Linderoth. Og da slet ikke i nærheden af at være en leder. Fck har bygget deres spil op omkring Linderoth, og det kommer de til at mærke. Ligesom når de har måtte undvære ham i suppen i den overståede sæson. Det funger bare ikke uden ham. Ligesom det ikke rigtig har funget for Brøndbys midtbane efter Wiggo smuttede.

Okay, Würts er da ikke godt køb. Men heller ikke mere. Købet af Nordstrand fatter jeg hat af. En god sæson. Det bliver sikkert ligesom med Thygesen i Tyskland.

Vil i hvert fald til hver en tid hellere foretrække Tobias Mikkelsen fremfor Norstrand. Men vi mangler stadig en klasseforsvarer i Brøndby. Det er helt sikkert.

06-07-2007 19:58 #20| 0

@Skodko

Mikkelsen skal heller ikke være fast mand. Vi har også en vis Lorentzen mf.

Hvis Nordstrand skal spille mindre end 70% af kampene er det 15 mio ud af vinduet imo.

For 15 mio kr kan du få rigtig meget!

06-07-2007 20:00 #22| 0

@Skodko

Kan heller ikke lige se hvor jeg er farvet i min udtalelse. Ja okay - måden jeg siger det på, men det passer sgu. Kristiantho er tilmed enig.

06-07-2007 20:02 #23| 0

@majaline.

Måske du burde huske på at BIF er i en opbygningsfase. Det er ikke noget der kun tager én sæson.

06-07-2007 20:04 #24| 0

Nu siger i at Würtz ikke kan erstatte Linderoth.

Nævn mig lige to spillere i Europa som en dansk klub har bare en lille chance for at købe som kan det ??

Manden han skal erstatte er vice anfører på et af de bedste landshold i Europa.

06-07-2007 20:06 #25| 0

Brøndby og FCK skal bare kigge mere mod Holland/Belgien eller øst-europa

06-07-2007 20:16 #26| 0

Nøjj hvor er det sjovt at se fordbold fans måle deres potens.....

06-07-2007 20:39 #27| 0

sjovest når folk siger mit/dit, os/vi, vores og jeres i sådan en debat.

-gammel lommebookie.
Jeg er neutral indtil jeg har opgjort, hvor profitten ligger.
.. om jeg så skal stå og råbe "vi är svenska fans alihoppa!" ved en 0-3 føring der senere ender i et slagsmål om hvorvidt pengene skal betales tilbage pga afbrudt kamp...

FYI. Datteren går i børner i Indre København.

06-07-2007 21:32 #28| 0

Nordstrand er et superkøb. Han er bare for snotdum at han spilder sin tidog går over til fjenden (han er jo lyngbydreng), men nu viser han sig som den han er en vaskeægte snothvalp, dre burde få smæk for det move

06-07-2007 22:56 #29| 0

Uhm altid misundelige Razga (der som alle andre BIF A/S fans konstant skal relatere til FCK, fordi de tydeligvis ikke har en identitet selv) mener at Gislason + Mikkelsen > Nordstand + Würtz. Priceless.


@venlov

"Nordstrand er et superkøb. Han er bare for snotdum at han spilder sin tidog går over til fjenden (han er jo lyngbydreng)"

Af hvad? Nordstand en Lyngbydreng? Bevares han har spille der, men at kalde ham en Lyngbydreng er vist det samme som at kalde Ronaldo en Barcelonadreng.

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

06-07-2007 23:04 #30| 0

Jeg tænkte du nok ville kigge fordi Kokkedal :)

06-07-2007 23:31 #31| 0

VIBORG VINDER SUPPEN NÆSTE ÅR!!!

06-07-2007 23:39 #32| 0

Nordstrand købet er mærkeligt. Han er iøvrigt fra Hundested tror jeg.

Jeg har altid været meget imponeret af Würtz, men nogle af mine Aab-venner (jyder lol) er ikke så vilde med ham. idunno.

Tobias Mikkelsen er super cool. Gislason har jeg aldrig set spille.

07-07-2007 02:26 #33| 0

Majaline:

Jeg er super enig med dig!

AT flere kan sige Wurtz ikke kan erstatte linderoth fatter jeg NADA af!

LInderoth nåede til FCK?

Wurtz var emner i flere pæne mellemklubber!

SElf kan han erstatte en skide svensker...

FCK har gjort to super køb igår...

Det gør dem kun stærkere og mere skræmmende!

Resten af suppen - savl!

Ingen når FCK til sokkerne de næste mange år!

AaB, BIF, OB og FCM kan kæmpe om det resterende ;)

07-07-2007 02:28 #34| 0

Er i øvrigt AaB fan!

Dog er jeg realist med dansk fodbold...

FCK er længder foran alle andre..

Og BIF er rykket ned på niveau med 3 andre klubber!

Det må BIF fans lære at leve med :)

Og derpå - skål!


07-07-2007 03:56 #35| 0

Sidder i Spanien derfor ingen ae, oe, aa..

Hvorfor er det at det altid skal handle om BIF og FCK???
Fair nok mht FCK men BIF... De kan intet (Vejle-BIF 3-0) og det irritere mig sindsygt meget at hoere paa saa naive mennesker som virkelig tror at de skal kaempe med om guldet.

BIF-fans vaagn op! Schmeichel, Faxe, Vilfort osv. spiller der ikke mere... Det goer derimod Stephan "Saabehandske" Andersen, M. Spelmann, m. Joergensen... Glem det gutter og haab pàa Per B smutter inden 2009 saa i igen kan foelge med helt i toppen af superligaen. BIF minder mig allermest om den mand jeg saa i gaagaden forleden som troede han var pissesmart i hans trompetbukser...
OB og FCM har overhalet jeres klub. Det er surt, men sandt.
Aab kommer heller ikke til at slasse i toppen. De har solgt to af deres tre bedste mand.

Jeg har vaeret ovenud lykkelig de sidste par dage over de transfers BIF og FCK har lavet. (FCKs er dog klart bedre end BIFs). Disse transfers faar en FCM-fan til at haabe at vi kan tage guldet foer aar 2011:-)

Inden alle jer FCK-hatte begynder paa jeres aevl... JO JO i har et godt hold og i vinder garanteret mesterskabet igen i aar, men pas paa... OB samt FCM er paa vej..

07-07-2007 04:03 #36| 0

Og inden du begynder på dit ævl...

Måske du skulle følge lidt med i DK???

Din lille tosse!

Få noget dansk bold viden inden du evt blander dig?

OG jeg kan sige til dig:

Jeg er mega AaB fan!

Men FCK er længder og jeg mener MANGE længder foran forpulet BIF!

Lær det i smålige jydefans!

07-07-2007 04:08 #37| 0

Christensen,

Har du ikke en hær der venter på dig et eller andet sted?

07-07-2007 04:10 #38| 0

@Paula

Hvorfor siger du det?

Du behøver ikke neglichere mig?

Hvis du da ved hvad det betyder...

Ved nok hvad du hentyder til - men at hentyde til gamle tråde er en tand for vagt?

07-07-2007 04:11 #39| 0

Diskuter bold med mig, hvis det er det du vil...

Pak det andet smålige sammen ;)

07-07-2007 04:12 #40| 0

Du bliver ved med at skrive dumme ting. Det bliver lidt trættende i længden.

07-07-2007 04:42 #41| 0

@Christensen

Hvad er det du vil med dit indlaeg?
Jeg foelger med i alt fodbold i DK, er saagar paa stadion til mindst hveranden hjemmekamp paa sas-arena.
At du mener jeg er en tosse og en smaalig jydefans (????) er helt ok, men det var da vist de eneste budskaber der var i dit indlaeg?!?!?
Jeg skriver jo netop at FCK er langt foran BIF saa hvad fanden er dit problem?

"OG jeg kan sige til dig:

Jeg er mega AaB fan!"

hmmm okay... Tillykke med det, hvis det var mig der var Aab-fan, sorry mega Aab fan, havde jeg sgu sat en pistol for panden og trykket af.... Heldigvis er vi jo saa forskellige og der skal vaere plads til alle saa held og lykke i den nye saeson, i faar helt sikkert brug for det.

P.S
Sidst jeg var paa sas-arena var det de bolsje-stribede som fik en lektion i hvordan publikum bakker deres hold op og hvordan fodbold skal spilles.
(Hvis du ikke husker resultatet, endte den 2-1 til FCM, ioevrigt paa et fremragende lob af Dennis Soerensen)


07-07-2007 04:46 #42| 0

Hey DAN THE MAN, gem lige denne her i vidensbanken, så kan vi sku hive den frem når sæsonen slutter, og få en god griner igen....

GO BIF

07-07-2007 05:00 #43| 0

Lidt til "vidensbaken".

15 mill. for Nordstrand er overpris.

Bolanos eller S. Berg bliver aerets indkoeb.

Wurtz er IKKE en fuldgod erstatning for Linderoth.

T. Mikkelsen kommer ikke til at spille 1/3 af samtlige spilleminutter i saesonen.

Christoffer Poulsen bliver udtaget til landsholdet i loebet af den nye saeson.

S. Berg scorer flere kasser end FCKs topscorer.

BIF slutter ikke i top 3.

FCK kvalificerer sig, desvaerre, ikke til CHL.

To af disse hold rykker ned. (VFF, AGF, ACH)

Randers bliver saesonens overraskelse.

FCK vinder guld.

FCM bliver saesonens mest scorende hold.

VFF lukker flest maal ind.

PN'eren Christensen faar livslang karantaene for at streake paa Aalborg Stadion.

Andre bud til vidensbanken modtages gerne. Lad nu vaere med at placer BIF og Aab i top 3. De hoerer ganske enkelt ikke til der endnu!

07-07-2007 05:05 #44| 0

BIF NR 1
AAB NR 2

Forresten har fck IKKE givet 15 mio for nordstrand - de skulle slippe mellem 20 og 25 fra ham!!

07-07-2007 06:00 #45| 0

JOnz

ER du stiv?

Som jeg?

FÅ nu lidt styr på din bold???

Du taler som en spasser?
Hvilken AaB fan ville skyde sig en kugle for panden?

Pil nu af med dig din analfabet AaB fan!

Rystende som fodbold kendere kan have så lille en forstand!!!!

Stram nu op mand!

07-07-2007 11:46 #46| 0

@ JoonZ

mange claims du kommer med der.... Er du mand nok til at stikke odds ud på dem...

kun meget enig i følgende - "FCK vinder guld"

Tobias Mikkelsen blir årets positive overraskelse - ik så meget der


HADER BIF

07-07-2007 12:07 #47| 0

Så er vi to..

Man skal vist være en værre jubel BIF nar, for at tro på mere end max sølv til de pis gule sataner! ;)

07-07-2007 12:20 #48| 0

@JOoonz


Fuuuck du er en idiot at høre på. Mage til selvfed jyde skal man sku lede længe efter. Vågn op af din lille drømmeverden.

FCM kommer ikke i top seks i år. I har da DK's mest latterlige indkøbspolitik. I sælger jeres to bedste spillere, og køber så Thygesen tilbage for næsten det samme i solgte ham for?, og tror i nu har Danmarks bedste hold??? hovedrystende... Du siger i vinder dm i 2011... i skal være glade, hvis i ikke er rykket ned inden.

@emnet

I år vinder FCK klart mesterskabet igen, med Brøndby som det eneste hold der bare kan følge minimalt med. FCK's nyindkøb ved hvad det handler om og levere stilsikkert den vare de er købt for. Ligesom Gislasson får styr på Brøndby's midtbane, og Tobias Mikkelsen får kørt lidt rundt med de danske venstrebacks. De følgende placeringer går til Aab, OB, FCN, hvor FCM, EFB, AGF slås om 6,7,8 pladserne. De sidste fire hold kæmper om nedrykning, hvor VFF og ACH trækkerkorteste strå.

07-07-2007 12:27 #49| 0

BIF er ikke det eneste hold der følger med???

BIF skal vænne sig til det vil befinde sig på niveau med tre andre hold..

Sådan bliver det...

BIF er ikke længere foran AaB, OB og FCM...

De kommer til at kæmpe med de førnævnte tre hold..

FCK har så meget mere klasse...

OG lad os nu se med deres signs... Måske de bliver lige så gode som den store stjerne angriber ... Tsk, kan ikke huske navnet.. Men ham islændingen - han var satme god!!!!!!!!!!!

07-07-2007 14:32 #50| 0

Mestre : FCK, med mindst 12 point til nr. 2
Topscorer : Duncan
Nedrykkere : Lyngby og Horsens
Største skuffelse : Aab

Og jeg er IKKE Fck fan.

07-07-2007 14:33 #51| 0

Lyngby rykker fandme ikke ned...

Men:
Overraskelsen: AGF i top 5

07-07-2007 14:37 #52| 0

AGF i top 5...hmm det tror jeg nu ikke på

07-07-2007 14:39 #53| 0

De har nu ellers købt nogle super spillere. Tror godt de kan overraske positivt i år.

07-07-2007 14:45 #54| 0

helt sikkert nogen gode indkøb de har lavet, men der er stadig forskel på at spille første div også til at spille i suppen, her tænker jeg på resten af truppen :-) men jeg håber det bedste for dem, holder lidt med dem, men mest pga min gamle klassem8 Lars Pleidrup spiller der....

Forza FCk

07-07-2007 14:52 #55| 0

@Marc

Er BIF i en opbygningsfase ?

Ævl
- Det er da sgu da ikke noget der hedder for en klub af BIF`s størrelse.

Din påstand er en undskyldning for at FCK forlængst ER stukket af med fører trøjen i dansk fodbold!

@Razga

At sammenligne Wurtz / Nordstrand med Gislason / Mikkelsen og du så tilmed mener at BIF har gjort det bedste køb siger vist alt om din fodbold forstand!
Alle der har fulgt bare en anelse med i dansk fodbold anerkender at de 2 herrer er blandt de største talenter i dansk fodbold, hvilket også understreges af at begge har fundet nåde for Morten Olsen`s skarpe udtagelses øjne..

Just my 5 cent and pleace notice at jeg er fynbo og holder med FC Fyn ;-) og INGEN af diverse københavnske klubber ( FCK - BIF )

Henrys

07-07-2007 14:58 #56| 0

FFS lad nu være med at kig på dem spiller for spiller, men kig på hvor godt et køb det er!

FCK mangler vidst ikke noget i angrebet - de køber Nordstrand til 15 mio kr - LOL

FCK mangler en til at løfte arven fra Linderoth - de køber Würtz. Et ok køb men jeg tvivler stærkt på at han kan klare den plads helt alene, og FCK har ingen til at tage over hvis han bliver skadet.

BIF mangler en driblestærk wing, da Lorentzen aka glasben altid bliver skadet - de køber Mikkelsen, et af de største wing-talenter i norden. Og det er ikke en plads som han skal spille alene. Der er andre der også kan tage den plads.

BIF mangler en solid, rutineret midtbane - de køber 28-årige Gislason som har haft en fantastisk sæson i Lyn (mener han var 28 - gad ikke tjekke det).

Alt i alt vil jeg mene at BIF har gjort de bedste køb af de to klubber. Og dette er så objektivt jeg kan komme med det.

07-07-2007 15:31 #57| 0

@Christensen

Jeg kan simpelthen ikke finde rundt i det du skriver. Laes det nu lige igennem naeste gang inden du trykker "send". Ogsaa hold lidt igen med alkoholen, temmelig tydeligt det ikke gavner dig...
Du skriver dog "Pil nu af med dig din analfabet AaB fan!" Det er den stoerste sviner jeg har faaet ever. Det er fint du kalder mig for tosse, taler som en spasse, osv... Men at kalde mig Aab-fan!! Det stopper du kraftedme med! Hvorfor er det du skal fyre saadan engang pis af???
ALDRIG ALDRIG ALDRIG skal du sammenligne mig med noget som har med Aab at goere.

@Lvp4l

Det var lige saadan en gang aevl jeg frabad tidligere. At du mener FCM skal slaas om 6, 7, 8 pladsen siger ALT om din foldboldviden. FCMs indkoebspolitik er meget tydelig for enhver. De udvikler unge talenter for saa at saelge dem videre naar de er klar til udlandet. Grunden til at Kristian Bak ikke tog til FCK er at det praktisk talt er umuligt at komme videre fra den klub. Lad nu FCM tjene deres millioner og lad os se hvad der sker i fremtiden naar der er et hold som begynder til dels at kunne vaere med oekonomisk.
Du er jo direkte dum hvis du virkelig tror at FCM har givet ligesaa meget som de solgte ham for. Det er sgu da klart Christian Ziege ikke vil fortaelle fansene at de har tabt x-antal millioner paa den handel. Han har vaeret der seks mdr., hvad fanden regner du med?!?! De har ikke vaeret gode "koebmaend" men det er jo noget Bild og hvad aviserne ellers hedder i Tyskland, kan koge en masse suppe paa.
Sidste linier jeg gider bruge paa dig. Jeg tvivler ogsaa paa at vi bliver mestre i aar 2011. En ting er sikkert, BIF er overhalet og med mindre Bjerregaard-hattene ryger vil de kaempe om en top 4 placering som max.

@+MNY+
Ja, det er mange bud jeg kommer med. Send mig en PM og vi kan snakke om det, hvis du er interesseret i at spille paa noget eller hvis du vil tilbyde mig odds paa ovenstaaende "spaadomme".
Jeg kom med nogle bud paa fremtiden og jeg opfordrede jer til at goere det samme.

@Guti
Du har fat i noget der som er sandsynligt.

@Razga
AGF i top 5, NEJ!

07-07-2007 15:44 #58| 0

@alle

Jeg tror iøvrigt at BIF`s største modstander bliver dem selv.

De lever i den overbevisning at de er LIGE bag ved FCK i kapløbet!

Rent faktisk er / har de været så forhippet på dette race at de ikke har set at et trekløver bestående af OB, FCM og AAB har overhalet de gule fra Vestegnen, både på og udenfor banen!

Dette faktum er de Herrer Bjerregaard nød til at indse og acceptere inden der igen kan blive et parløb i toppen af dansk fodbold!

Henrys

07-07-2007 16:03 #59| 0

@Rasga

Tillader mig at være uenig - selvom jeg forøvrigt slet ikke mener, at man kan sammenligne indkøb på den måde. Hver klub har forskellige mangler og forskellige økonomiske muligheder.

Jeg finder det rimelig sjovt, at du griner af, at FCK køber nordstrand (som du ikke mener mangler), samtidig med at BIF henter Peter Madsen (lottokupon imo) og dermed har BIF vel nu 18-25 angribere i truppen. Vi er enige om at 15 mill er meget, men en stor klub har brug for 4 gode angribere og det her FCK nu fået.

Gislasson og Pølsen kan vel godt sammenlignes, men jeg indrømmer at jeg ikke kender Gislasson. Jeg er dog overbevist om, at FCK havde (forsøgt) hentet ham, hvis han var klasser bedre end Pølsen. Indrømmer, at Pølsen nok ikke har samme klasse som Linderotten, men han er imo den optimale løsning jfr. hvad det er muligt at tiltrække til DK. Derudover er det noget pjat, at Pølsen skal have pladsen alene. Silber, Brede, Kvist og Hjalte har alle spillet denne plads i sidste sæson er det tilmed uden nederlag som følge!

Til forsvaret har FCK endvidere hentet Antonssen som direkte afløser for Dan Thomasson og Matthias Zanka Jørgensen som udviklingsspiller og evt backup. Dermed skal kun en højre back hentes, og gøres dette er FCK i mine øjne kommet stærkt ud af pausen, også selvom det nok er tvivlsom om holdet er godt nok til CL, hvor Jerusalem meget nemt allerede kan blive endestation.

Men det er da godt, at du (og alle på SSO) mener, at BIF er kommet stærkest ud af pausen, for jeg som FCK'er er også ganske tilfreds. Og så må vi se, om styrkelsen af BIF og svækkelsen af FCK kan ændre på sidste års 27!!!! point. :)

Ydermere forudsiger jeg AAB og FCN vil få svært ved at holde sidste sæsons standard. Det vil FCK tildels også, men håber da det er nok til DM. AGF kunne gå hen og blive årets overraskelse, imens OB og FC Muhjylland ser spændende ud. BIF skal nok komme tilbage på sporet med Kedelige (udseendemæssigt) Køhlert ved roret. Nedrykkerne bliver et opgør mellem Viborg, Horsens, (Esbjerg) og Lyngby, hvor jeg ser Lyngby som storfavoritter til at rykke ud. Deres forsvar er simplethen for ringe, og fysisk vil de imo ikke kunne stå distancen. Derudover er tabet af Tobias Mikkelsen stort.

07-07-2007 16:51 #60| 0

FCK var også interesseret i Gisla

Ståle var tilmed på stadion til et par kampe.

get your facts right

07-07-2007 17:02 #61| 0

Det er da åbenlyst, at FCK kigger på flere muligheder. De har jo også kigget på Arneng (staveplade) I Djurgaarden og sikkert også en række andre som fx Martin Andreassen i Brann. Dette faktum gør det jo kun endnu tydeligere, at FCK valgte Pølsen fremfor Gislasson og dermed IKKE prøvede at hente ham (jfr. at have facts i orden). Ellers vil jeg vædde min gamle hat på, at du ville have hørt om, at FCK havde budt på Gislasson, og lur mig om de ikke mindst havde matchet buddet fra den lille forstadsklub. :)

Så imo er det åbenlyst, at FCK mener at Pølsen var at foretrække - men dermed betyder det jo ikke at onkel Tom havde samme holdning......altså medmindre det utænkelige er sket, at Pølsen sagde nej til BIF før de hentede Gislasson......

07-07-2007 17:31 #62| 0

Bahnsen, Razga,

En af tingene er måske at Brøndby og FCK var på udkig efter to forskellige typer. Brøndby skal bruge en ny Nordin. En rutineret spiller der kan være lederen på og uden for banen. En spiller der kan gøre en stor forskel lige nu.

FCK har mere råd til at købe en spiller med mere fremtidspotentiale og videresalgsmuligheder. Würtz skal selvfølgelig bidrage fra dag 1, men FCK har tid til at lade ham udvikle sig.

07-07-2007 17:37 #63| 0

DM 200¨-2008

1. FCK. Killingerne har omsider fået omsat midlerne fra PSE badelands enorme pengetank til et habilt fodboldhold med en velfungerende organisation bag.
2. BIF. Efter en enkelt dårlig/katastrofal sæson for første gang i 15 år har håbefulde jydetampe travlt med at dømme dem færdige. Glem det! De lægger ud som lyn og torden, men bliver hentet at FCK efter nytår.
3. Randers. Bliver årets overraskelse med Berg som topscorer.
4. OB. Med Lars Olsen ved roret henter fynboerne en fjerdeplads.
5 FCM. Efter en skidt start og udskiftning af kloge Erik kommer FCM igen og henter en 5. plads
6. AGF. Har købt godt ind og har genfundet melodien i 1. division
7. AaB. Efter salget af Würtz er AaB en blød mellemvare.
8. FCN Nordsjællænderne har gjort det godt, men holder næppe niveauet.
9. Viborg
10. Esbjerg Vestjyderne kommer til at kigge sig over skulderen efter nedrykningskandidaterne i næste sæson.
11. Lyngby. Må desværre ned igen
12. AC Horsens. Gør Silkeborg "kunsten" efter og falder helt igennem.

Edit: Fik trykket "send" for tidligt

07-07-2007 17:44 #64| 0

AGF er Suppens most improved team!

FCK vinder suppen, men taber til Jerusalem, hvilket vil være en mega torn i øjet, ikke bare ¨på FCK, men også for dansk fodbold.

Brøndby og FCM slås om 2. pladsen.

Lyngby og Horsens er mine favoritter til at rykke ud sammen med Viborg.

Med det forsvar Viborg stiller med, vil de lukke kaskader af mål ind

07-07-2007 22:08 #65| 0

@løvetæmmer

Det er netop din ( og ledelsens ) nedladende og overlegne holdning i punkt 2 der er afgørende for at Brøndby, i mine øjne, ikke vender tilbage til top 2 før end at I fans og ledelsen vender tilbage til tidligere tiders dyder hvor hårdt arbejde var i højsædet tilsat lidt ydmyghed!!

ALLE, udenfor vestegnen, kan se at problemet stikker MEGET dybere end en enkelt dårlig sæson

Henrys

08-07-2007 03:31 #66| 0

Ydmydhed er vel fint nok - men det har nu aldrig været et kendetegn for de blå-gule ....... endsige opskriften på succes.

Med Tom Køhlert ved roret er BIF tilbage i top 2 fra næste sæson ...... og alle FC Light holdene vest for Storebælt kan godt indstille sig på, at alt igen er ved det gamle :-)

08-07-2007 04:46 #67| 0

der er en ting vi må havde på det rene AGF bliver i top 4 i år nu må de sQ snart vise os noget har været stor GF fan i 15 år nu og jeg kan ikke huske sidst de har spillet rigtigt godt :)

så det skal være i år i ser AGF i toppen af dansk fodbold

08-07-2007 11:57 #68| 0

AGF kommer ikke helt til tops i år .......men det er også godt nok, at de bare er tilbage i den bedste række.

Så kan man drømme om dengang, hvor klassikeren i dansk fodbold var AGF-BIF, og hvor man ikke skulle høre og se i Don Ø hver gang man åbnede for TV.





08-07-2007 12:10 #69| 0

Haha - klassikeren AGF-BIF. Nu har jeg sgu hørt det hele.

08-07-2007 15:34 #70| 0

Når klubber ikke er fra før 2. VK kan det aldrig blive rigtige klassikere

AaB, OB, AB, KB, B1901, EFB, VB, AGF, B1903, B93, BK Frem,

Vi snakkes om 50 år FCK, FCM, FCN

Alt med FC i sit navn er nyt og ikke ædelt og historisk.

Hvor ligger FCM egentlig rent geografisk. Kan jo strække sig fra Viborg over Struer til Holstrebro, ned mod Varde og Skjern, Brædstrup, Horsens og nord på til Silkeborg...

Der er ingen der rigtig ved det. Det er med andre ord et kedeligt og lygegyldigt og kønsløst holdnavn

08-07-2007 17:25 #71| 0

@Christensen
Det nytter sku da ikke noget at Wurtz er stabil i Aab (taber team), for han kan helt sikkert ikke følge med en top spiller i Europa! Selvfølgelig kan han følge med Kasper Kure eller en eller anden bøs bøs spiller i den hjemlige liga.

Ligesom Lars Jacobsen og Michael Gravgaard, WTF?? de kan jo intet stille op mod Kaka f.eks!

08-07-2007 18:13 #72| 0

...Eller mod Elmander

08-07-2007 20:35 #73| 0

Hold da op nogle tosse kommentarer de sidste to. :)

Det er jo nok pænt svært for FCK at tiltrække spillere, som kan følge med en topspiller i Europa - forøvrigt pakkede Lars J. da Ronaldo sammen i en landskamp. Men derfor kan pølsen vel godt være et fornuftigt køb.

Og endnu mere grineren, at pokernets ultra Bif'er i sit indlæg kommer til at konstatere, at Elmander IKKE er en europæisk topspiller. For det må vel være det som det betyder, hvis Würtz, Gravgaard, Lars J ikke kan følge med en europæisk topspiller ELLER Elmander..... :)

Nå, men FCK sælger nu Berglund, og dermed kan diskutionen starte igen.

08-07-2007 20:45 #74| 0

Endelig fik de solgt ham Berglund...........Tør ikke tænke på hvor suverænt han havde været topscorer sidste sæson hvis han bare havde scoret på 20 % af de chancer han havde.

Han er totalt værdiløs......Good Luck Elfsborg :-)

FCCopenhagen

08-07-2007 20:45 #75| 0

"Ligesom Lars Jacobsen og Michael Gravgaard, WTF?? de kan jo intet stille op mod Kaka f.eks!! ... eller Elmander"

you moron

Ja FuCK sælger Berglund - endnu en spiller som er blevet smadret i FuCK.

08-07-2007 21:03 #76| 0

Lol Rasga. Du må virkelig have nogle indelukkede frustrationer - eller har man bare taget for dybe indåndinger på Faxetribunen? :)

Ved ikke lige, om man kan kalde en mand med 18 mål i 52 kampe for værdiløs eller smadret. Men indrømmet - han har ikke helt levet op til forventningerne. Men det skyldes nok nærmere, at manden ikke helt passer ind på et FCK hold i stor boldbesidelse i suppen, og at han internationalt ikke har klassen.

08-07-2007 21:05 #77| 0

Ailton gør det jo også super :)
Og Ijeh gør det strålende når han ikke er i fck..

08-07-2007 21:19 #78| 0

Tja, Ijeh er der jo en god grund til. Han er en spiller, som har brug for at være stjernen på holdet. Så kan man jo kalde det et fejlkøb hvis man vil.

Ailton kommer forhåbentlig i gang.

Men kan egentlig ikke lige se grunden til at opremse en række spillere, som på en eller anden måde har underpræsteret. Men hvis det i såfald alligevel er tilfældet, så ville jeg som BØF-mand måske have travlt nok med at se på mit eget hold.

08-07-2007 21:44 #79| 0

@ henry.

Du er da fjern. Så Brøndby kan ikke være i en opbygningsfase fordi det er en storklub?? Geezz.... Er du gal noget BS at fyre af. Aldrig har jeg hørt noget så dumt. Når du sælger 3-4 stjerner holdet stort set er bygget op om, må du starte forfra. Ergo en opbygningsfase. Lige som andre store engelske, spanske og italienske storklubber også har været igennem. Ellers kloge ord fra dig der. Eller noget..

Og inden folk har det med at gøre fck til klasser bedre end alle andre hold i dk. Tror OB overrasker denne sæson. De har købt rigtig gode spillere. Så lad denne tråd ligge i et halvt års tid og lad os lave status til vinter.

Men Fck kommer ikke til at være så stabile som sidste år. Würts lever ikke op til Linderoths standarter. Det siger sig selv. Han har aldrig spillet med sådan et pres på sine skuldre. Og er ikke den samme type spiller. Bare se på de kampe han ikke var med i mod b.la BIF. Der tabte de. Så rolig alle jer Fck'ere der allerede ser jer som topklub i europa.

Btw. BIF præsenterer Martin Albrechtsen indenfor de næste par uger. Så mangler vi vist heller ikke meget mere.

08-07-2007 21:48 #80| 0

@Marc

Albrechtsen ved du fordi...?

08-07-2007 21:49 #81| 0

@ Marc

BIF - Albrechtsen... Never.
Han gider da ikke til BIF. Hvad skulle han dog der. Hellere spille for et tophold i League 1 - end end midterklub i en "opbygningsfase" eller hvad i nu kalder det...

X

08-07-2007 21:56 #82| 0

Albrechtsen er et rygte fra SSO.


Men han ville da bestemt kunne forstærke forsvaret, som IMO er klart BIFs problem pt - sammen med målmandsposten, hvor man af uforklarlige grunde skildte sig af med efterårets mest stabile spiller på holdet og udskiftede ham med en målmand, som IMO er stækt overvurderet.

08-07-2007 21:58 #83| 0

Hvad giver i Bif-fans i odds hvis BIF IKKE er i top2 i år?? :)

Kunne jo værre der kunne skabes et par interessante bets.

08-07-2007 22:01 #84| 0

@ Bahnsen

MA ville da kunne forstærke ethvertt forsvar i SAS ligaen. Problemet er bare at det for ham er et gevaldigt step ned i karrieren. Omvendt er det måske det der skal til for at få ordentlig gang i den igen. Tror dog ikke det bliver BIF. Nærmere FCK næste år hvis gravgaard / hangeland skal afsted... Evt vinterpausen.

Og til BIFs udskiftninger - tja IMO kan Anders Bjerregård slet ikke løfte en brøkdel af den arv der kræves for succes. Alt for mange af hans valg har været forkerte.
Nuvist har de hentet 3 nye/gamle spillere - men tror da enhver BIF´er havde ventet der var sket lidt mere. ( det kan selvf. nåes endnu )

X

08-07-2007 22:02 #85| 0

@Bahnsen.

Ja, fuldstændig tåbeligt at skille sig af med anker for at sætte en på mål der ikke har stået i en krig. Men ingen tvivl om han nok skal vise klassen. men skulle have været kørt stille ind på holdet.

Ja, inde fra SSO. Plus kilde.

@Xuited.

League 1?? Forklar venligst....

Men han kommer....

Brøndby mestre i år. Eller næste år hedder det jo... :-)

08-07-2007 22:05 #86| 0

@ Marc

Sry - the championsship - rykkede de ikke ned ? Eller er de lige rykket op ? Har ærlig talt ikke fulgt med i det - my bad.

"Brøndby mestre i år. Eller næste år hedder det jo... :-)"

Tjo - BIF´s kvinder tager den vel igen. Også det eneste mesterskab for seniorafdelingen i den klub. Det ved du vist godt selv..

X

08-07-2007 22:21 #87| 0

Nu er jeg jo født pessimist, så jeg er helt enig i, at BIF nok skal komme tilbage på ret spor :)

Mht Stephan A, så har jeg aldrig set det store i ham. Han havde nogle gode kampe i AB, men herregud med det antal forsøg der var mod hans mål, så ville selv jeg havde kunnet lave en mirakelredning af og til. Han er i mine øjne en mand, der den ene halvleg kan stå i verdensklasse for derefter gå helt ned halvlegen efter, og det er ikke lige hvad jeg vil foretrække for en målmand. Stabilitet er kodeordet, og den mangler jeg stadig at se hos ham - gud forbyde at det nogensinde sker :)

08-07-2007 22:30 #88| 0

@ Xuited.

Kan godt lide de ting du skriver. Druk igår??

Læs det igennem.


"Brøndby mestre i år. Eller næste år hedder det jo... :-)"

Tjo - BIF's KVINDER tager den vel igen. Også det eneste mesterskab for SENIORAFDELINGEN i den klub. Det ved du vist godt selv..

08-07-2007 22:48 #89| 0

@ Marc

Hvad sært er der ved det.
Efterårssæsonen starter om et par uger - så er der vinterpause - så er der forårssæson og sæsonafslutning i 2008. Og det er da ihvertfald ikke med BIF som mestrer i herre ligaen ?

Eller hvad regner du selv med. I så fald skal du da være ligeså blå/gul som en ukrainsk honolulupige...

X

08-07-2007 22:57 #90| 0

Ja, okay. Den kan gå begge veje der. Men det hedder Damesenior. Er du med nu?? :-)

30-07-2007 22:14 #91| 0

FCM-BIF 5-0

02-10-2007 12:56 #92| 0

Interesant tråd, i forhold til diverse profetier, nu her 2 1/2 måned efter..


Henrys

02-10-2007 13:02 #93| 0

Yderst spændene

02-10-2007 13:03 #94| 0

Hehe ja, specielt Razga's

"Gislason + Mikkelsen?

Det er sgu da super signs! Begge to!

Jeg ville dog meget gerne se en forsvars-spiller mere i BIF, men ellers er jeg sgu godt tilfreds med vores hold

Ingen slår vores offensiv i ligaen!"



Nordstrand har gjort det godt imo. :-)

02-10-2007 13:06 #95| 0

"Btw. BIF præsenterer Martin Albrechtsen indenfor de næste par uger. Så mangler vi vist heller ikke meget mere."

Den lader vi lige stå for sig selv...

02-10-2007 13:40 #96| 0

nordstrand er en kæmpe kæm,pe fish der bare har haft skrub

Jeg så landskampen mod Liechtenstein i Århus hvor Nordstrand scorer to mål. Jeg har sjældent set en så opreklameret lille dreng

1. hans stemme er ikke gået i overgang endnu
2. så dårlig teknik for en angriber skal man lede længe efter, Tullberg kandiderer dog:)
3. Udelukkende skrub, man kan se at han slet slet slet slet ikke har den samme føling med bolden som grønkjær osv. Selv Rommedahl har et mere kælent feel når han f.eks tager imod en aflevering.
Vi kan allesammen huske miniput årene hvor vi altid prøve at lave tunnel eller 'loope' den over villain, det gør Nordtrand stadigvæk kan man se. Han holder ikke i lang tid.

02-10-2007 13:51 #97| 0

@ TomRiddle

Nu tror jeg ikke at der er nogen der har sagt at han skulle / kunne blive den nye Ronaldinho.
Han er en lille targetman som er god i afslutningsfasen, står tit hvor bolden dumper ned. Det er ting der er svære at træne i - især det sidste.

Derfor er det lidt utopi at begynde at kritisere det han ikke er så god til endnu. Han er da en spiller DK har manglet i lang tid. Han er jo perfekt til at tage alle de affaldsbolde inde i feltet.

Fair nok at du ikke kan lide ham som spiller - men han ville forstærke ethvert andet SL hold. No doubt.!

X

02-10-2007 14:52 #98| 0

Lægger ud med dette guldkorn fra HejHep der citeres for

" BIF NR 1
AAB NR 2

Forresten har fck IKKE givet 15 mio for nordstrand - de skulle slippe mellem 20 og 25 fra ham!! "

og fortsætter med

" Jeg tror iøvrigt at BIF`s største modstander bliver dem selv.

De lever i den overbevisning at de er LIGE bag ved FCK i kapløbet!

Rent faktisk er / har de været så forhippet på dette race at de ikke har set at et trekløver bestående af OB, FCM og AAB har overhalet de gule fra Vestegnen, både på og udenfor banen!

Dette faktum er de Herrer Bjerregaard nød til at indse og acceptere inden der igen kan blive et parløb i toppen af dansk fodbold! "

Henrys



03-10-2007 00:13 #99| 0

Lige pt er der vel 10 hold der har overhalet de gule på banen...

03-10-2007 00:59 #100| 0

Denne tråd er simpelthen så tæt som man overhovedet kan komme verdensklasse!!

vi kan vel efterhånden konkluderer at Nordstrand er og har været guld værd for FCK, og at det var et fantastisk køb!

Brøndbys indkøb?! - tjae, der var jo en hvad!? - 20 stykker!?
mine favoritter er;

Mikkel B = 99% af tiden skadet.
Peter "magic" madsen = ikke just en frelser i fik jer hva?
Stephan Andersen = "danmarks bedste målmand" <- LOL

---------------------------------------------------------------------
Kim Daugaard: "vi vinder ude inden jul" - hvilken optimisme man sporer ude på vestegnen.

Per Nielsen "jeg tør ikke gå i Kvickly" - kan jeg sgu godt forstå!

Martin Retov: "folk griner af os" - Ja det har du fandme ret i !
---------------------------------------------------------------------

Men held og lykke med det brøndby, vi har brug for jer i suppen. Så jeg håber i rykker op igen efter næste sæson. Er det ikke muligt at købe Skoubo hjem ? :D

03-10-2007 01:36 #101| 0

Scandic Bookmakers gav odds 2 på at OB slutter over BIF når sæsonen er ovre ... fik den ikke spillet før den var nede i 1,90 men jeg siger bare SHIP IT!

03-10-2007 11:41 #102| 0

@ Cosmo

Det er da en giga banker.. % for at det ikke sker er satme små! Gave

X

03-10-2007 12:27 #103| 0

@ cosmo

Hvor under finder du dette kongebet ??

03-10-2007 13:31 #104| 0

BUMP

03-10-2007 13:34 #105| 0

er ret sikker på det er en rum tid siden CoSMoS88 spillede til det odds. Kan man ikke sige sig selv det ???

Mvh. Fryden.

03-10-2007 13:47 #106| 0

"Sidder i Spanien derfor ingen ae, oe, aa..

Hvorfor er det at det altid skal handle om BIF og FCK???
Fair nok mht FCK men BIF... De kan intet (Vejle-BIF 3-0) og det irritere mig sindsygt meget at hoere paa saa naive mennesker som virkelig tror at de skal kaempe med om guldet.

BIF-fans vaagn op! Schmeichel, Faxe, Vilfort osv. spiller der ikke mere... Det goer derimod Stephan "Saabehandske" Andersen, M. Spelmann, m. Joergensen... Glem det gutter og haab pàa Per B smutter inden 2009 saa i igen kan foelge med helt i toppen af superligaen. BIF minder mig allermest om den mand jeg saa i gaagaden forleden som troede han var pissesmart i hans trompetbukser...
OB og FCM har overhalet jeres klub. Det er surt, men sandt.
Aab kommer heller ikke til at slasse i toppen. De har solgt to af deres tre bedste mand.

Jeg har vaeret ovenud lykkelig de sidste par dage over de transfers BIF og FCK har lavet. (FCKs er dog klart bedre end BIFs). Disse transfers faar en FCM-fan til at haabe at vi kan tage guldet foer aar 2011:-)

Inden alle jer FCK-hatte begynder paa jeres aevl... JO JO i har et godt hold og i vinder garanteret mesterskabet igen i aar, men pas paa... OB samt FCM er paa vej.."

Dette er jo spot on! Ud med Werge og Frimann.. her er afløseren

03-10-2007 13:49 #107| 0

"@JOoonz


Fuuuck du er en idiot at høre på. Mage til selvfed jyde skal man sku lede længe efter. Vågn op af din lille drømmeverden.

FCM kommer ikke i top seks i år. I har da DK's mest latterlige indkøbspolitik. I sælger jeres to bedste spillere, og køber så Thygesen tilbage for næsten det samme i solgte ham for?, og tror i nu har Danmarks bedste hold??? hovedrystende... Du siger i vinder dm i 2011... i skal være glade, hvis i ikke er rykket ned inden.

@emnet

I år vinder FCK klart mesterskabet igen, med Brøndby som det eneste hold der bare kan følge minimalt med. FCK's nyindkøb ved hvad det handler om og levere stilsikkert den vare de er købt for. Ligesom Gislasson får styr på Brøndby's midtbane, og Tobias Mikkelsen får kørt lidt rundt med de danske venstrebacks. De følgende placeringer går til Aab, OB, FCN, hvor FCM, EFB, AGF slås om 6,7,8 pladserne. De sidste fire hold kæmper om nedrykning, hvor VFF og ACH trækkerkorteste strå. "

Ha ha ha ha Lvp.. Du ramte sgu da helt ved siden af hva

03-10-2007 14:38 #108| 0

Stephan Andersen er god imo.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar