Staking projekt død og borte...

#1| 0

Har sendt et par updates på projektet de sidste måneder, f.eks. denne:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=127940

Da jeg stadig får forespørgsler, må det være på sin ret med denne afslutning.

Projektet er nu helt og aldeles afsluttet, motivationen til at ligge penge og specielt tid er absolut ikke eksisterende længere. Er i påskedagene blevet hustlet godt og grundigt, af en spiller der ellers var kommet rigtig godt efter det.
Hvis en spiller var gået broke var det selvfølgelig en del af det, -enten fordi jeg var for dårlig til at bidrage eller spilleren ikke god til at modtage.
Det er beklageligt for de spillere (langt hovedparten) der tog aftalen seriøst og lagde en del timer i det. Havde endda lige signet 3 nye spillere op, og en hel liste af andre gode emner til de kommende uger/måneder.

Dette er ingen tudetråd. Var selvfølgelig blevet advaret mod det fra starten af mange (også herinde), men bortset fra den sidste uge var det sjovt så længe det varede.

12-04-2007 15:52 #2| 0

Det er sgu pisseærgeligt. Også noget jeg har overvejet, når jeg finder nye lærlinge. Hvordan er du blevet hustlet? Stukket af med hele rollen, som I skulle splitte?

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

12-04-2007 17:14 #3| 0

Ærgeligt at du bliver rendt.

Moralen er vel at når der er "gratis" penge i det, kommer idioterne løbende.

Havde du derimod railet folk der selv lagde ud til bankroll, var folk jo meget mere opsatte på projektet.

og Donkedal, vi glæder os alle til dit nye lærlingeprojekt og dit "pokeraften" nu må vi se om det bliver til noget ;-)

12-04-2007 17:20 #4| 0
OP

Lidt ala chipdumping på et niveau og spilletype der ikke var "tilladt".

@chrisbroholm

Tja, du har sikkert ret. Der er et par spillere der netop kører den model du skriver om, det fortsætter vi med :)

12-04-2007 18:28 #5| 0

Jeg ved ikke hvor mange penge der var tale om, men at snyde en person, der hjælper en til at blive en bedre pokerspiller virker usædvanlig dumt og -ev.

Nogle mennesker bliver så ynkelige bare der er lidt penge indblandet.

Håber du kom ud af det nogenlunde økonomisk og det overordnet var en god oplevelse. Hvis der var tale om chipdumping synes jeg iøvrigt du burde melde det til supporten.

12-04-2007 18:42 #6| 0

Kunne være interessant at vide hvem der var hustleren? Selvfølgelig i orden hvis du vil holde det hemmeligt, men med hensigt på fremtidige staking deals her på forummet, så syntes jeg det kunne være hensigtsmæssigt at nævne de omtalte personer.

12-04-2007 20:03 #7| 0

Man kunne da uden kvaler oplyse nick på ham som snyd dig..

12-04-2007 20:07 #8| 0

Det lyder ellers som et godt projekt, synd at et røvhul skulle komme og øgelægge det.

12-04-2007 20:10 #9| 0

"Man kunne da uden kvaler oplyse nick på ham som snyd dig.."

Det synes jeg så ikke man kan! (Eller jo hvis man kan bevise det sort på hvidt, men det er ret svært for det meste er mundtlige aftaler og hændelserne er ikke nedskrevet).


Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

12-04-2007 22:05 #10| 0
OP

Gabestok mod forbryderen - lol

Selvom jeg nok var lidt indebrændt er der vidst ingen grund til at gå ned på hans niveau...

Var som sagt heller ikke ment som et kinagrill indlæg, mere en forklaring på hvorfor det stoppede.

12-04-2007 22:12 #11| 0

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men desværre ikke overraskende. Det havde nærmere været undtagelsen der bekræftede reglen, hvis dette projekt var fortsat som en succes historie.

/Mikael

12-04-2007 22:24 #12| 0

Det er da ikke at synke til hans niveau, at hænge ham ud ja, men til et meget begrænset forum af mennesker, ikke meget forskeligt fra at fortæller mine kammerater at de ikke skal bruge ham mekanikeren nede på hjørnet, for han tager røven på dig.
Jeg hænger jo ikke manden ud som person, da det er hans internet alias der oplyses.
Han kan jo bare skifte nick, så er der ingen der ved noget, men i mellemtiden ville jeg advare alle jeg kunne om ikke at stole på manden.

12-04-2007 22:57 #13| 0

Underholdningsniveauet alene når gutten vil prøve, at forsvare sig selv, gør at jeg synes du skal fortælle navnet.

12-04-2007 23:43 #14| 0

Har du hans adresse ;P?

12-04-2007 23:52 #15| 0

Folk herinde er så pisseliderlige efter skandaler og personlig deroute, men jeg synes, det er prisværdigt, at du ikke hænger ham ud.


Som du siger ingen grund til at synke ned på hans niveau.



Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

13-04-2007 00:01 #16| 0

tja, giver ham jo desvære bare muligheden for at gøre det igen.......... :-(

Snoogs

13-04-2007 00:16 #17| 0

Ja, men hænges han ud - hvor lang tid tror du så det tager ham at oprette en ny profil på PN?

13-04-2007 00:37 #18| 0

Beklager drenge. Fristelsen var sku for stor, og med de ekstra penge, kunne jeg jo fanme både få lidt til konen og en nogle terninger i forruden. Håber I tilgiver mig.

- AB

13-04-2007 00:44 #19| 0

@Lardes

Det er da for latterligt, at folk skal ødelægge det for os andre, der godt kan bruge lidt hjælp til spillet, når nu Du/I gider bruge lidt af jeres tid..

Loua

13-04-2007 08:03 #20| 0

Asger_b ... hvad faen vil du med en "kone" .. drop det og smid et par skørter på øsen, i stedet.. Det shit gir sgu respekt.

@lardes. Du kan nok ikke undsige dig at tanken ikke har strejfet dig, altså (senariet). Stinker dog stadig. Jeg kan kun sige at modsat Dokkedal, er jeg enig i at hænge personer ud, der til trods for velvilje og gode intentioner ikke kan forstå at begå sig indenfor aftalte præmisser.
Dermed ikke sagt at man bare hovedløst skal slynge om sig med beskyldninger, men der selvfølgelig skal være solidt belæg for sådan.

jeg tvivler dog stærkt på at du ikke har hold i din påstand.

Rart at høre at du stadig, til trods, har deals kørende.

mvh finexp

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar