Come on Bet 24!!!

#1| 0

Sidder i mine sædvanlige 100 $ HU sng på Bet 24, da en megatyr betaler alle sine penge på turn på en fucking -draw uden skyggen af potodds (og rammer selvfølgelig) .

Men da jeg i chatten fyrer mit, (ellers ikke så beskedne) arsenal af engelske bandeord af, bliver min tekst i chatten erstattet med en eller anden lam trussel om at de vil lukke min chat function hvis ikke jeg følger deres "policy".

Dette er et KÆMPE problem da mit online-pokerspil stort set kun er bygget op om trash-talk i chatten ( og så en lille smule sandsynligheds-regning fra 5.klasse ).

Er i stor krise lige nu og overvejer at skifte site

Er der nogen der kan hjælpe en trash-talker i nød?

_Owner_






28-03-2007 09:23 #2| 0

Jeg ville ønske at alle pokersites var hurtige til at banne chatten hos alle dem, som ikke kan tåle at tabe til en dårlig spiller.

Det er jo meningen at han skal hygge sig og ikke tro, at det ligefrem er dårlig stil at spille ringe.

/Mikael

28-03-2007 10:06 #3| 0

det er dig som er idiot owner, sådan en spiller der betaler uden skygge af chanche eller potodds er dem som nogle lever af, de skal roses og ikke svines til. jeg håber du bliver klogere med alderen, men desværre er der mange af din slags, de burde smides af chatten

28-03-2007 10:47 #4| 0

Du har da i hvertfald ikke rulle til at spille 100$ HU. ellers vil du ikke gå så meget ned over det.

28-03-2007 11:46 #5| 0

wow tilt over en HU?

lol

28-03-2007 12:08 #6| 0

Well, jeg "sviner" for det meste regulars, og okay spillere.. prøver at lade være med at "svine" nytilkomne til...

Hænder dog at jeg kommer til at bryde min egen regel!

Med svine mener jeg, komme med små søde kommentarer!!!


@DTM

Nu ved jeg ikke hvordan svine _Owner_ mener, der er selvfølgelig en grænse!
Men du bliver altså overrasket over hvor mange der bliver påvirket af lidt trash-talk på de rigtige tidspunkter!!!
Så er der selvfølgelig også et fåtal der bliver bedre af at man trasher dem, men det er meget få!

Så ingen problemer med trashtalk her, dog med måde..

28-03-2007 12:17 #7| 0

Yes lad os uddanne fiskene til bedre spillere... Lad dem vide de er dårlige... :-/

@Owner

Ville du også opføre dig på den måde irl? Eller er det bare fordi du befinder dig bag skærmen?

28-03-2007 13:00 #8| 0
OP

@ Klaphat

Hmm godt spørgsmål...

nu spiller jeg kun real life med venner, men kunne godt være jeg ville skrue ned for "charmen" hvis jeg sad med 5 fremmede gutter der donkede den i stor stil...

men bag skærmen, se det er en anden snak

Der er absolut intet og jeg gentager INTET bedre end at se en gut lave verdens dummeste call, for så derefter at skrive til ham " Nice call Donkey" eller " dont you like money ?"
sådan nogle små kommentarer kan gøre underværker hvis han har tilt-tendenser

eller hvis en gut suger hårdt ud på dig med et sindsygt donket call så giver jeg ham en go sviner for at komme ud med lidt aggresioner, for jeg er og bliver en SINDSYGT dårlig taber og det er sku ligemeget om jeg spiller sng Nl 10 eller 100


@Dantheman og rytteren

Fint nok i har jeres mening om hvad man skal skrive i chatten, men jeg har til dato aldrig og jeg gentager ALDRIG mødt en eneste person der har forbedret sit spil fordi jeg har givet dem et par "venlige" ord i chatten

Trash talk online (hvis brugt rigtigt) kan give dig mange ekstra $ og det er med GARANTI!!!

Hav en go dag:-)

28-03-2007 13:03 #9| 0

Hej owner, du lyder som en møgtyr.

mvh.

Kage

28-03-2007 13:08 #10| 0
OP

Kagekongen ser ud til at have fattet det;-)

28-03-2007 14:20 #11| 0

@_Owner_

Du er vel enig i at det kun bruges mod modstandere du kender?

Prøver selv så vidt muligt at undgå og svine spillere, jeg ikke har spillet mod før! Især hvis jeg har fået indtrykket af at de ikke fatter en klejne!

Der jeg bruger det med størst succes, er mod regulars.. der tror jeg ikke spiller optimalt, når jeg kommer med nogle kommentarer... og derfor lavere flere meget marginale calls!

28-03-2007 14:55 #12| 0
OP

@

Jo helt afgjort på Bet 24 netværket når man er nået op på ca. 100 Dollars Nl møder man tit de samme.

tror ca. jeg spiller mod de samme 30, og der er nogle tumper ind i mellem der virkelig lader sig gå på af det

Redigeret af Bridgeking d. 01-07-2023 19:24
28-03-2007 15:48 #13| 0

HAHAHA..

Jeg synes sgu det er i orden at du sviner ham til. Hvis jeg havde sucket ud på dig havde jeg bare tastet Haha, markeret det med CTRL+C og ellers siddet klar på CTRL+V.. Cry-babies er det værste, som findes.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar