going pro

#1| 13

Tidligere i dag købte jeg mig et skrabelod. Det er af slagsen DealNoDeal. Jeg var så heldig(god) at vinde 30 kr.
Jeg føler ligesom jeg har en edge i de her skrabelod. Jeg har derfor sagt mit arbejde op og er gået over og spille skrabelod på fuld tid.

Jeg har udtænkt mig flere strategiier som skal hjælpe mig på vej til evig rigdom.
Jeg spiller lidt system så jeg tager den øverste i bunken og så den 4. øverste og så tager jeg fem de nederste. Det jeg har erfaret er at det slår ikke fejl at jeg vinder på mindst 5/7.
Jeg har det også for at købe en pose skumbananer så jeg er sikker på at loddene er vindere. Skumbananerne er nemlig et meget betydningsfuldt element i mit nye arbejde.

Selfølgeligt har jeg brug for nogle værktøjer... Derfor har jeg vekslet 100 kr. af min bankroll til tokroner.. Jeg skal jo bruge dem at skrabe med...

Jeg har tænkt på om jeg skal spille på flere lod om dagen men der synes jeg det er bedst at jeg starter med et og så tager jeg det er fra. Når vi når sommer og jeg ser at det går godt kan jeg gå over til flere lod om dagen. Jeg må jo ikke spille så mange at jeg ikke kan holde fokus.

05-03-2007 17:41 #2| 1

BTW...

Pokernet burgeren RoiDa er i hvert fald en skrabelod fisk. Jeg har lært ham op men han vil ikke høre på mig når jeg siger hvordan loddene skal skrabes. Han kan slet ikke finde ud af at skrabe sig til premier.

Jeg tror det er noget galt med hans fokus...

@Alle
Ligesom dokkedal så skal jeg begynde et tv-program hvor jeg skal have 4. protoge som jeg skal hjælpe til at vinde lige så mange penge som mig kun ved at skrabe lodderne DealNoDeal og Bogstavejagt

05-03-2007 17:42 #3| 5

Jeg vil starte med at sige, at jeg synes, at du har gjort dig nogle gode overvejelser omkring at gå pro i skrabelod.

Jeg forstår bare ikke helt hvordan du kan leve af det. Personligt ville jeg mene, at du som minimum skulle op og multi-skrabe 4 loder ad gangen.

Jeg synes i øvrigt at din strategi er lidt for passiv. Du skulle i stedet prøve at tage de første 5 i bunken og så rigtigt nok også de 5 nederste, som du selv påpeger - på den måde opnår du god variation i dit spil.

Derudover har jeg selv erfaret, at hvis du oplever negativ varians over en længere perriode, kan det være en god ide at tage nogle shots på Quick! Det er virkelig lækkert med afveksling en gang i mellem, da man ellers hurtigt kan gå træt i DealNoDeal.

Alt i alt! Held og lykke med det!

PS.
Hold dig fra "Bogstavsjagt"! De er virkelig rigged - og det er bevist!

05-03-2007 17:50 #4| 2

Jeg har prøvet noget limitrush med quick men min bankroll er ikke stor nok til sådan noget spil...
Vælger at spille forsvarligt her når jeg lige er startet...

Jeg er meget glad for at vi skrabeloddere deler erfaringer.. Vil mene at mange kan få meget nytte ud af vores prøvelser fra at være en fattig pokernetter til at være en rig og succesfuld skrabelodder

05-03-2007 17:51 #5| 0

Ryk ned i limit!!!

f
i
s
h

05-03-2007 17:52 #6| 5

Meget fornuftigt indlæg. Jeg er selv hoppet fra poker og er nu Fulltime Lottospiller. Dvs jeg har opfundet mit eget system, hvor jeg dobler indsatsen hver uge for at vinde mere og mere. Dvs jeg dobler kun hvis jeg taber. Jeg er nu gået i fuld skrue, men har været lidt uheldig. PT spiller jeg for 218.548kr Lotto hver uge. Det er faktisk ret hårdt fordi jeg skal besøge samtlige lotto butikker i Odense og bliver også nød til at cykle til Kerteminde og tage de butikker der er i den by. for at kunne spille for så meget. Jeg regner med at jeg vinder i denne uge. Men skriver lige i min blog så kan i blive min protege også kan vi drikke NBA sammen hele dagen og spille lotto!!

05-03-2007 17:54 #7| 0

@Elninho

Hvordan holder du fokus på dem? Noget regnark eller noget??

05-03-2007 17:55 #8| 0

PS: Har limitrushed spillemaskiner i Vegas sammen med Zupp3, men der var variansen for vild selvom jeg vandt bigtime så tabte Zupp3 det hele i poker. Regner med at tage derover til WSOP og buste flere maskiner

05-03-2007 17:57 #9| 0

Ja jeg har sådan et fint regneark. Det er ret fedt, man plotter bare alt ind i min formel også udregner den så hvordan jeg skal spille og får hvor meget. Jeg udviklede den i sammenarbejde med en NBA og en pakke smøger.

05-03-2007 17:58 #10| 0

Har du så styr på hvor mange gange du har tallet 28 på hver lotto kupon o.s.v.?

05-03-2007 18:01 #11| 2

@TorsTilt

Det er noget bullshit at sige at jeg er tabende spiller i skrabelod, og ikke kan holde fokus!! Du ved lige så godt som jeg at det kun er negativ varians og jeg har skrabet fint hidtil!

05-03-2007 18:02 #12| 0

Ja i denne uge spiller jeg tallet "28" 27 gange. Det er af de tal jeg spiller mindst. For har udregnet at det tal har været trukket så mange gange at det nu er et -EV tal at spille gennem perioden fra 1997-2005 var det tallet man skulle have hvergang. EN skam jeg ikke ved hvad jeg ved nu. Så var jeg millionær idag. Jeg bruger f.eks samme strategi i poker, der kigger jeg bare på hvilke flops der kommer mest og tilpasser så mine kort efter det!!

05-03-2007 18:10 #13| 1

@Tors

Hvis du opretter et forbund for skrabelods-spillere, så er jeg med. I første omgang som observer. Jeg er ikke lige i øjeblikket klar over, hvilken hånd man bruger, når man skraber bunden.

Det kunne osse være fedt at få noget sidelir med Pokerforbundets medlemmer. Jeg tror nemlig de er nogle rigtige skrabelods-fisk.

De ville ikke ane hvad er der foregår, hvis vi kom til at sidde sammen på et skrabelods-bord. Specielt ikke hvis vi skiftede hånd lige midt i et skrab.

Det gælder jo om at variere sit spil, og det ville helt sikkert gøre dem snotforvirrede, og vi ville med lethed tage hele puljen hjem. Lige foran næsen på en flok indebrændte pokerspillere.

Go for it Tors.

Jeg glæder mig til den stiftende generalforsamling, hvor jeg regner med at indgangs-billetten bliver 5000 brugte skrabelodder.

Det bli`r stort....

05-03-2007 20:33 #14| 1

@Tors

Det har ingen udsigter. Jeg har hørt præsident Bush har bebudet et forbud mod skrab (eller mere præcist: forbud mod at købe skrabelodder og betale kontant/med kort/check/frimærker/flaskepant).

05-03-2007 20:42 #15| 0

For lige at ødelægger det for alle som køber skrabelod...

I behøves ikke at skrabe tallene for at se om i vinder, skrab imellem dem og der ser i 3 forskellige bogstaver, er et af dem enten A, B, C, D eller E så vinder man:)

05-03-2007 21:18 #16| 0

Kinaskak!!! mere siger jeg ikke.

05-03-2007 22:05 #17| 0

@donone
Tror ikke på sådanne programmer som siger om du vinder eller ikke

05-03-2007 22:08 #18| 0
www.skrabelodsnet.dk skulle mindt være lige så ringe som. samme side inde for pokeren.
05-03-2007 22:17 #19| 0

Kinaskak se der er en mulighed.

@Perro

Tvivler stærkt

05-03-2007 22:19 #20| 0

Husk at melde jer ind i foreningen af Hensynsfulde skrabere, hvor I f.eks kan komme på kursus i at undgå at sprede jeres skrabespåner ud i atmosfæren til skade for alle os andre.

www.henskrab.dk

05-03-2007 23:02 #21| 0

Som pro Æsel-spiller kan jeg kun ønske dig held og lykke med dit forehavende. Det virker som om du har gjort dig en masse gode overvejelser, så jeg er sikker på det nok skal lykkes for dig at blive vindende i skrabelodder.

En ting, jeg som Æsel-spiller dog har haft svært ved at vende mig til, er livet på landevejen når højsæsonen for Æsel er i gang. Du kommer også til at bruge meget tid på vejene imellem danske såvel som udenlandske kiosker, og jeg kan kun anbefale dig at hænge i og ikke give op når det ser mørkest ud.

GL og thumbs up herfra
Fjahgo Over & Out @

@

06-03-2007 02:44 #22| 0

TorsTilt>
Er du interesseret i en staking deal?

06-03-2007 04:29 #23| 0

Jeg hijacker lige tråden et kort øjeblik...

Jeg føler selv, at jeg er en vindende skrabelodder... I ved - jeg benytter alle de fornuftige regler som pro: - jeg har altid 3 buyins i mønter, lyver overfor familien, begår kriminalitet osv., men har synes ikke rigtig jeg har tur i den, så jeg er blevet nødt til at sælge mit hus og udleje min datter, men tænkte på, om der er nogle af de andre prospillere, der kunne stake mig sådan cirka 3 millioner? PLEEEEEEASE... Jeg LOVER at I får dem tilbage, når jeg kommer ud af mit downswing og det er med spejderære...

09-08-2011 23:58 #24| 5

It's possible:

http://ekstrabladet.dk/sport/betting/spil-nyheder/article1597855.ece

Redigeret af Seigoth d. 09-08-2011 23:59
10-08-2011 00:16 #25| 7

Jeg grinede ikke

10-08-2011 03:59 #26| 0

+1

10-08-2011 04:28 #27| 0

@morjen

Joken har da alligevel potentiale, hvis vi siger, at det er 2007 og PN er fyldt med latterlige "Jeg vil være pro pokerspiller"-tråde, hvor 90% af forfatterne ikke rigtig har sat sig ind i det at spille poker professionelt. Hvis dette er tilfældet, så kunne den være sjov... men nej, jeg trak heller rigtig ikke på smilebåndet før din kommentar.

10-08-2011 05:05 #28| 6

jeg grinte nu indtil der kom en kom kommentar "jeg grinede ikke".. Jamen tilykke med det, og synd for dig, at du er så humorforladt..!

Fed tråd og nice "ping pong" mellem de forskellige brugere..

Den tråd fortjener sgu et lille skulderklap. :)

10-08-2011 06:02 #29| 0

skriv mig op. har uskrub i alt spil. men hvis jeg tager det seriøst og skraber rigtigt så er jeg sikker på det nok skal gå.

10-08-2011 10:18 #30| 0

Endnu et nice bump af en 4 årig gammel tråd...

10-08-2011 11:23 #31| 0

Hvis man er god til mat og statistik kan det nogle gange godt svare sig at gå pro:

http://www.lotterypost.com/news/227079

http://ekstrabladet.dk/sport/betting/spil-nyheder/article1597855.ece

Redigeret af GusSdk d. 10-08-2011 11:24
10-08-2011 11:27 #32| 0

Hvis man læser saigoth's post d. 09-08-2011 23:58, kan det nogle gange ikke svare sig at svare ;) ;)

Redigeret af lolMeNot d. 10-08-2011 11:29
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar