TITAN er til grin!!

#1| 0

spilled deres 3$ tour her til middag...2 timer efter lå jeg med
28K i chips og tuneringen blev aflyst pgr af server nedbrud
der var 61 spillere tilbage og penge til 60...

skrev til TITAN og brokked mig....de svared "jamen du får dine 3$ tilbage" HVOR LATTERLIGT må jeg sige 1 spiller mere ud og jeg havde fået de samme penge...

og det skal lige tilføjes at det er 4 gang det sker inden for 7 uger.....

damn.....føler mig dybt til grin,og bad dem om slette min konto!!!

Så til dem dem der gerne spiller de dyre tours på TITAN så ved i hvad der sker hvergang de disconnecter....i får KUN indskud tilbage selvom i er chipleader i touren!!!!

kæmpe til grin......

synz bare lige i skulle vide det :(


og sådan et site reklamere pokernet for...FØJ

23-02-2007 21:42 #2| 0

Kunne titan evt være på samme netværk som noble poker? min ven har nemlig haft præcis samme problem i dag...

23-02-2007 21:45 #3| 0

ja titan og noble er begge ipoker

23-02-2007 21:49 #4| 0

ipoker netværket er i disse dage er ved at fusionere med Tain. Lyder til det ikke sker helt gnidningløst.

23-02-2007 22:00 #5| 0

@Vappe

Det lyder monster klamt. Kan pokernet som sponsorerede side, ikke gå ind, og føre en dialog med titan? Det kan sgu ikke passe at vappe skal spises af med 3$.

23-02-2007 22:06 #6| 0

De har lige vundet en pris for bedste kundeservice. Pres dem lidt med udgangspunkt i det.

23-02-2007 22:10 #7| 0
OP

@Dieb .... naaaa tror sq ikke pokernet gider at bruge tid på 3 skide $
.....men som sagt....havde 95¤ tilbage på kontoen og dem kan de stoppe op i røven og jeg har bedt om at lukke min konto, det er ikke så meget pengene..det er bare SÅ super ringe at jeg ikke gider at bruge mere tid på sådan et lorteservice site...
de kan beholde resten af mine penge....i dont care

men syntes ikke at i andre skal opleve det samme,men Rasken's ven fik oz lige en hammer i skallen desværrer...

så sig ikke at i ER advaret nu :(

23-02-2007 23:03 #8| 0
OP

der er ikke noget at gøre:

This is Sheila from the Support Team.

Frank, we understand your concern with regard to the tournament refund, we regret that this has happened and now you would like to close your account in our poker room. However, we cannot predict the outcome of the tournament and even if you are the chip leader you can still lose that tournament.

If for whatever reason you still wish to close your account we will promptly comply with your request. We are awaiting your response and sincerely hope that you will continue to play with us.


som chipleader skal jeg være tilfreds med at få 3$ tilbage skriver de...HRRRRRUMP.....LATTERLIGT!!!!

23-02-2007 23:07 #9| 0

Wow, jeg kan huske, da det skete for mig engang i en rebuy hos Party.

Vi var godt nok kommet i pengene, men der blev de resterende spillere refundet efter en kalkule, hvor chipstacks bestemte, hvor mange penge man fik.

Hvis de blot refunderer indskudspengene til jer, beholder de jo resten selv, og på den måde tjener de selv på det. Eller har de virkelig tænkt sig, at refundere dem, der allerede er røget ud???

Ser ud til at være noget værre svineri i mine øjne.

--

www.raybandk.blogspot.com

23-02-2007 23:13 #10| 0

Kom ud for lign. situation på sportingbet.. FT med 6 tilbage (lå 3 eller 4 i chips).

Det endte så med, at jeg fik brokket mig så meget, at jeg fik mere end 1. mand skulle ha' haft i enden.

Uanset beløbets størrelse, kan det da under ingen omdstændigheder accepteres.. føler med dig!

- Muggie

23-02-2007 23:15 #12| 0
OP

@RaybanDK ...det har jeg oz skrevet til dem,at andre sites beregner sig til udbetaling...men de er total kolde i røven!!

så POKERNET skulle sq pille deres reklamer ned fra sådan et lortested!!!

vappe er ikke sur.....vappe er RASENDE!!!

(indsæt selv en masse bandeord her)

og sq!!!!

23-02-2007 23:15 #11| 0

Egentlig også noget svineri det de gør på party eftersom den rake som de eliminerede spillere har lagt ikke bliver tilbagebetalt så de formår jo faktisk at tage penge for et produkt de ikke har leveret. gg.

23-02-2007 23:20 #13| 0

Muligt reglen er dårlig, men accepterer man ikke terms når man signer op?

23-02-2007 23:49 #14| 0
OP

@Auri:

nu har jeg nærlæst deres terms:

You agree that we or a payment processing company on our behalf will handle all financial account transactions ("Payment Processor"). You hereby agree that the Payment Processor reserves the right to withhold any payments should the Payment Processor have reason to believe or any suspicion that you may be engaging in or have engaged in fraudulent, collusion, unlawful, or improper activity.

det er det nærmeste vi kommer på dette spørsmål...og det er jo slet ikke i nærheden!!

24-02-2007 00:07 #15| 0

Vappe: 2+2 er altid et godt sted at skrive, da pokerrepræsentanterne tager de mange læsere derinde alvorligt.

Så skriv en post derinde og se om det ændrer på noget. Jeg ved godt, at det kun er skide 3$, men det er vel også en principsag.

24-02-2007 00:11 #16| 0
OP

@RaybanDK ..oki det gør jeg imorgen, er lidt træt nu :(

netop det er en principsag....

og jeg ønsker ikke andre skal opleve det samme!!

men forskellige pokersteder har jo oz forskellige regler!!

24-02-2007 00:16 #17| 0

Afgjort ikke størrelsen det kommer an på :)

Det er dårlig service - og virker til de skummer fløden.

Totalt uacceptabelt.

24-02-2007 00:22 #18| 0
OP

@kris_rem ...Takker for støtten :)

oz jer andre selvfølig :)

24-02-2007 00:49 #19| 0

Selvfølgelig kigger vi på sagen...

Vi ønsker såvidt det er muligt altid at hjælpe vores brugere. Det er selvfølgelig svært at ændre noget, men det er da helt sikkert, at de er langt ude her.

/Mikael

24-02-2007 13:53 #20| 0

Spiller selv på Cd-poker, som er samme nervært. Men det sketet også i går og deres 50 dollars tour. mega klamt, men godt for mig så vandt jeg den :)

24-02-2007 14:38 #21| 0

@vappe
egentlig et ret godt spørgsmål razga han stiller, hvad præcis er der sket med alle de dollars som der blev indbetalt, af dem der røg ud tidligt i mtt'en? Bliver de også refunderet eller beholder titan bare dem?

24-02-2007 14:39 #22| 0

pengene skal da deles ud efter chip stacks, alt andet er sku da det rene snyd.

ellers så tjener de jo penge på at fucke op i en turnering. ( OMMER )

country...

24-02-2007 14:48 #23| 0
OP

@djoffer...det spurte jeg dem oz om men det vil de slet ikke svare på :(

spurte både om de der var røget ud fik penge oz....ingen svar på det!
ville oz gerne vide om raken blev hos titan eller folk fik dem tilbage oz...ingen svar!

nu er jeg såmænd bare interreseret i om de ændrer deres politik omkring tours der bliver stoppet, forklared dem at de nok var de eneste
der ikke beregner ud fra en bestemt kalkule...sådan at det bliver retfærdig for dem der spiller!

ved ikke om de har taget DET til efterretning.

men det ser ud til at Titan bare gør hvad det passer dem bedst, at rage penge til sig på alle mulige måder.





25-02-2007 01:30 #24| 0

det er da FULDSTÆNDIG ligegyldigt om det er 3 dollars eller 5000 dollars...

Det er da helt hen i skoven det der... Gør som crypto og party. Giv chipleader mest osv....

25-02-2007 12:37 #25| 0

Tilgængæld fik jeg en mail fra dem for en uge siden hvor de fortalte at de havde sat $15 ind på min konto - det var efter jeg havde lavet $50 om til $250 (incl. bonus osv.) på 14 dage og smuttet igen p.g.a den helt urimelige høje rake.
Jeg tog de 10 af de 15 gratis $$$ meldte mig til en sit'n'go - vandt - tilmelde mig en til - vandt - og vupti....100 mere til mig. Småpenge, men også lidt grineren - understreger også hvor latterligt deres koncept er....massere af gratis $$$, kæmpe høj rake og åbenbart også turneringssnyd.

25-02-2007 19:03 #26| 0

..Ja så skete det igen for TITAN!!! 5$ 5000GTD. 100 tilbage 20 tilbage til pengene - Tournament cancelled!!!!! Får pengene tilbage, men havde average stack og chancen for 1500$.. FUCK 5$, men de tjener jo styrtende på rebuys og Add-on!!! 615 deltagere får 5$, rest lige i lommen!

AARRGGGGGGG....

25-02-2007 19:12 #27| 0

Jeg rykkede selv mine dollars ud derinde fra fornyligt netop pga dette problem. Spillede en række jackpot SNG'ere og havde vundet nogle stykker i træk. Ligger så lunt i svinget til at nappe den næstsidste og dermed kun være én sejr fra at score de mange tusinde dollars, da lortet kolapser og SNG'en bliver cancelled. Da det skete en del gange i de dage skrev jeg også til deres support og brokkede mig over tabt fortjeneste osv.

Svaret var noget i stil med: "Roooolig nu, vi forstår godt du er lidt træt af det, men slap nu af... Du får dit buy in tilbage indenfor de næste par dage".

Jeg er uimponeret over deres servere og deres support.
Hvis deres servere ikke kan klare sammenligningen med Tain netværket OG udbyde pokerspil samtidigt, så burde man nok lukke ned sålænge arbejdet stod på. Det der er helt ude i hampen. Godt jeg ikke spiller der længere...

25-02-2007 19:14 #28| 0

Laver pokernet stadig reklamer for Titan??? Det er blevet sagt at de holder på pengene i pokerverdenen...men hvordan er det lige, at alle de dejlig mange penge skifter hænder i denne virtuelle pokerverden???

25-02-2007 19:18 #29| 0

Skægt nok sker det så mens jeg er ITM i en SNG på Full Tilt... lol!

25-02-2007 22:57 #30| 0

Hvorfor betaler de ikke raken igen??

28-02-2007 18:10 #31| 0

Hej alle,

Jeg har nu undersøgt denne sag grundigt. Det der er sket er, at Vappe som enkelt person er blevet lukket ude fra turneringen. Turneringen er altså blevet færdigspillet mens Vappe har siddet ude. Han har fået en placering som nr. 58 (penge til 60) og derfor har han fået ca. $2,5, som var præmien for denne placering.

Titan har undersøgt sagen, indset at det var deres skyld og har derfor kompenseret Vappe med ekstra $20.

Problemerne skyldes, at der i øjeblikket kommer mange spillere og nye poker rooms til netværket, og det lægger pres på serverne. Netværket arbejder kraftigt på at løse problemerne.

/Mikael

28-02-2007 18:20 #32| 0

Har ikke læst hele tråden, men næsten...

Hvad med alle spillerne der blev slået ud før problemet overhoved opstod -- får de også $$ tilbage?? Det bør de jo, ellers kan det jo betale sig for Titan!

Forstår godt du er sur og vælger at tage konsekvensen, men forstår ikke hvorfor du vil give dem $95?

Tag dem for Guds skyld ud før du stopper at spille der.

28-02-2007 19:12 #33| 0
OP

@Loki....LOL det var nøjagtig det samme min fatter sagde da jeg fortalte ham om det...han blev helt vild på mig, slap nu af gamle sagde jeg det er jo kun "en hund" i dollars(der skulle du se hans øjne)
du er sindsyg sagde han så.....så jeg ga ham navn og pass så nu kan han sidde og hygge sig med resten...

og som DantheMan skriver så fik jeg 20 bucks som et plaster på såret
(takker for hjælpen Mikael :)

fik oz en billet til en vip tour i marts om noget ETP monte carlo noget:)

men om de har ændret deres tour politik ved jeg desværrer ikke noget om....og om de spiller der var ude fik noget...ved jeg heller ikke!

01-03-2007 08:54 #34| 0

Hvad er den bedste site at bruge hvis man vil spille Ipoker?

01-03-2007 10:24 #35| 0

Jeg har trukket penge ud fra TITAN POKER 2 gange ved Bank Draft, som jeg gik ud fra var Bank overførsel, men det er så at få pengene ud på check. Der er så gået over en måned nu og der vil så gå 45 dage mere, fordi jeg ikke har modtaget pengene endnu på check, så vil det tage 45 dage for dem før de kommer på min konto. det er til grin

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar