Disconnect all-in på Boss

#1| 0

Jeg er begyndt at spille lidt på Boss netværket, og er i den forbindelse stødt på en åbenlys urimelighed, som gør mig ret skeptisk med hensyn til at fortsætte. Det er nemlig sådan at man på cash-bordene, når man timer ud uden at svare, bliver sat all-in og dermed stadig er med i puljen. Perfekt til at checke for bluff uden at betale prisen. I det hele taget er der jo ikke så megen idé i at folde når man bare kan disconnecte og gå all-in. Jeg har nu to gange været ude for at folk har gjort det med marginale hænder hvor de har mistænkt mig for bluff, og er så straks kommet igen bagefter.

Er dette ikke fuldstændig urimeligt, eller?

28-01-2007 16:15 #2| 0

Jeg har aldrig oplevet dette. Hvis man ikke melder noget bliver man da folded. Det har jeg prøvet ca. 200 gange, hvor jeg har spillet på for mange borde og så ikke har nået at reagere.

"Perfekt til at checke for bluff uden at betale prisen." Denne sætning forstår jeg simpelthen ikke?

28-01-2007 16:31 #3| 0

Jeg har selv været ude for det, kan dog ik lige huske hvor. mn fuck hvor blev jeg sur.. aben havde lagt $3 i puljen, og blev disconeccted, og mig og den anden spiller en stor pot op som jeg "vandt" men nej.. den fik ham aben, fordi han slog mig og den anden.. vi have en $100 og han havde lagt 3, og tog det hele.. Det fandme badbeat.. Han havd ejo foldet hvis han havde vret med.. FFS

28-01-2007 16:38 #4| 0

@clrawe
Spiller du på Fortunepoker? Det er sket for mig flere gange i de sidste dage at folk har gjort det mod mig, og så straks været tilbage hånden efter.

Der er jo ingen grund til at folde en hånd hvis man i stedet kan melde sig ud af den og se om man alligevel skulle være heldig.

@Illisher
Det du siger der kan vist trods alt ikke lade sig gøre. Man kan jo aldrig vinde mere fra hver spiller end man selv har lagt i puljen.

28-01-2007 17:07 #5| 0

Sådan er det på boss media. Læs også på diverse boss media pokersider. Det står højt og tydeligt at hvis man kan time out 1 gang om dagen. Der står også at man kan blive udelukket, hvis man mistænkes for misbrug. Men man kan altså systematisk bruge time out all in funktionen 1 gang om dagen.

28-01-2007 17:10 #6| 0

Ja men ikke på NO limit....

28-01-2007 17:35 #7| 0

BingoBango nej ville jeg heller ikke mene.. Også derfor jeg bagefter gik ind og læste om deres regler for discconects.. Men kan ik huske hvor det var, eller hvad deres regl var for det.. Men fatter ikke hvordan det ku lade sig gøre

28-01-2007 19:29 #8| 0

@BingoBango
Nej, spiller på Mermaid. Burde betingelserne ikke være ens, når nu det er samme netværk?

@Illisher
Øhh? Der er da noget der lugter der!!

@Kenny
Link?? Bevis.

Jeg får da altid supertravlt, når nogle mister forbindelsen, da de auto-folder og der skal stjæles blinds.

28-01-2007 19:53 #9| 0

@illisher

"Jeg har selv været ude for det, kan dog ik lige huske hvor. mn fuck hvor blev jeg sur.. aben havde lagt $3 i puljen, og blev disconeccted, og mig og den anden spiller en stor pot op som jeg "vandt" men nej.. den fik ham aben, fordi han slog mig og den anden.. vi have en $100 og han havde lagt 3, og tog det hele.. Det fandme badbeat.. Han havd ejo foldet hvis han havde vret med.. FFS"

Altså han lagde 3 $ i potten og løb med over 100 $ i en 3 way pot?

Så ska jeg da prompte op på deres højeste borde og prøve den strategi af.

28-01-2007 20:36 #10| 0

www.celebpoker.com/how_to_play/house_policies/
If a player fails to act in time or is disconnected:

If a player fails to act in time—for example, if an emergency calls him to another room in the house, or if he loses his connection—he is treated as if he were all-in for that hand. This feature protects the money the player already has in the pot in case of a bad connection or a home emergency. Note! This is the case in Limit Games. In Pot Limit and No Limit Games, a player's hand is folded if he fails to act in time or is disconnected. These rules are in place to protect the integrity and fairness of the games for all players, including yourself.

As an all-in player, a player can only contend for the money in a pot that he contributed to. All other action of remaining “active” players goes into a “side pot” to be fought for by them.

28-01-2007 21:17 #11| 0

Ok. Jeg har ikke forstand på Limit games.
Og i øvrigt kan vedkommende jo ligeså godt tabe hånden?? Der er det jo ikke den store fordel at blive sat all-in? Er det ikke kun del del af hånden man aktivt er med i, som man får andel af? Resten ryger i en mainpot som jeg læser det.

28-01-2007 21:52 #12| 0

@clrawe
Det er jo en klar fordel at kunne (mis)-bruge den feature. Er totalt uenig med det du skriver.

29-01-2007 08:46 #13| 0

@clrawe
Jeg tror du misforstår: Spilleren bliver ikke sat all-in med resten af sine chips, kun dem han allerede har lagt i puljen. Situationen svarer til at han fra starten ikke havde haft flere med til bordet. Men hele pointen med poker er jo at man i hver runde skal tage stilling til om man enten vil smide hånden og dermed miste alt det man har lagt i, eller lægge flere penge i, i håb om at vinde den samlede pulje.

Kig på det sådan her: Hvis du står i en situation hvor du vil folde en hånd, vil det altid være en kæmpe fordel at kunne forblive i hånden med det du allerede har lagt ind, hvis du nu skulle ramme.

Det er i øvrigt det samme uanset om det er NL eller FL.

29-01-2007 08:54 #14| 0

Sker konstant på Party.

31-01-2007 10:39 #15| 0

Nice to win 100$ when in with 3$ eh....? *smile*

-come on man.... that could not have happned, look into your handhistory and put it here, then i beliave you. /A

31-01-2007 12:31 #16| 0

standard

31-01-2007 18:08 #17| 0

Det der i hvert fald er anderledes end alle de andre steder jeg spiller, er at man får lov at gøre det, bare ved at time ud - altså uden at disconnecte, og kan så hurtigt komme tilbage bagefter. Meget utilfredsstillende for modstanderen.

Det er efter min mening grotesk at det kan lade sig gøre - det er jo penge lige ned i lommen hvis man et par gange om dagen lader være med at folde en stor pulje, men satser på et heldigt kort til sidst. Hvis jeg f.eks. skal lægge $8 i en pulje på 50, men vurderer at jeg kun har ca. 1/10 sandsynlighed for at vinde, så er det $5 værd at lave et disconnect all-in. Den slags situationer opstår konstant.

Jeg fik i øvrigt dette dejligt fyldestgørende svar fra Boss:

"Thank you for the email regarding your poker account.

We can confirm that we could not find any abuse of the all-in protection policy at a fixed limit table. The terms and conditions clearly state that every player has two all-ins at a fixed limit table. If you think the all-in protection is a drawback for you, you should play at pot or no limit tables where the all-in protection is not available."

De har simpelthen lige iværksat en tilbundsgående undersøgelse af alle FL borde den dag, og kan med sikkerhed konstatere at der ikke har fundet snyd sted. Smukt. Især når jeg nu har set det ske mange gange allerede.

Og nåja, jeg kan jo bare spille NL eller PL. Hvorfor tænkte jeg dog ikke på det?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar