iPoker account(s)

#1| 0

Jeg har en Titanaccount.

Nu vil jeg gerne spille på Kiwipoker.
Jeg laver en account, men kan ikke sætte penge ind, da jeg allerede har en iPokeraccount.

Er garanteret ikke den eneste med dette problem.

Hvordan dribler jeg udenom ?

02-11-2006 17:28 #2| 0

Jeg har konto på CDpoker, Titan, Noble, Prestige og et par strykker mere fra iPoker netværket og har aldrig haft problemer med at sætte penge ind på mine forskellige konti... Jeg bruger btw. Neteller - creditcards kan sikkert give dig et problem

02-11-2006 18:06 #3| 0

Jeg har også konto på 4 forskellige skins fra ipoker uden nogen problemer (neteller)

02-11-2006 19:17 #4| 0

hmm det lyder lidt spøjst, jeg har både account ved CD og Titan og har uden problemer lavet deposit med Visa begge steder, så vel ikke tro at creditcards er problemet. Hvad skriver de når du prøver at lave deposit ved kiwi?

02-11-2006 20:20 #5| 0

Man kan ikke mere have konto mere end et sted

02-11-2006 20:32 #6| 0

@ petert

prøv at af-installere alt Ipoker-software.

eller starte op på en "fresh" pc'er

MVH
Floppy

03-11-2006 07:16 #7| 0
OP

Når jeg vil deposite på Kiwi skriver de at jeg allerede har en iPokeraccount, så det kan jeg ikke!


Bruger Neteller, så det kan heller ikke være det.

Skal jeg bruge forskellige Nicks?

Vil også prøve fra fresh CD

Tak for hjælpen - mere følger

03-11-2006 07:52 #8| 0

Du skal kontakte deres support og forklare, at du allerede har en konto hos en anden udbyder på netværket, men at du nu ønsker en mere hos Kiwipoker. De vil sandsynligvis bede dig fremsende kopi af personlig ID (kørekort eller pas), hvor de vil unlocke din konto.

Og ja, du skal bruge et nyt nick. Hvert nick er unikt, så 2 forskellige playerkontoer kan ikke have det samme nick tilknyttet.
03-11-2006 18:28 #9| 0
OP

@Feeblemind

Har nu skrevet til iPoker-support, venter på svar.

Har i øvrigt forskellige nicks.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar