Dreampoker ADVARSEL!!!

#1| 0

Jeg har for nyligt oprettet en konto hos Dreampoker og spillet efter deres "depositbonus"..
Da jeg har spillet raked 1800 hænder på 1/2 og 1,5/3 borde, kontakter jeg live for at få første del af min bonus. (Bonusen udbetales i fire lige store dele, første efter 1250 raked hænder)..
Jeg får første gang fat i en gut der fortæller mig at det passer med 1800 hænder og min bonus vil være til rådighed inden for 2 - 3 timer..
Efter 12 timer er der ikke sket noget og jeg kontakter dem igen.. Denne gang snakker jeg med en anden, der fortæller jeg kun har raked 1071 hænder.. Jeg tjekker min konto, som stadig fortæller at jeg har raked over 1800 hænder.. Han bliver ved med at sige at det må så være hænder dealt uden rake der er includeret.. Jeg giver faktisk til sidst op og bestemmer mig for at her skal jeg i al fald ikke spille mere..
Er der andre herinde der har haft oplevelser (læs problemmer) med dreampoker..??

Quick

13-07-2006 13:45 #2| 0

hæhæ...velkommen i klubben...og god fornøjelse!

Gav selv op da de påstod at jeg ikke havde raked hands nok...havde på det tidspunkt raked 3 gange det antal jeg skulle for at frispille bonus (alt på $1-$2 limit).
De blev ved med at sige at de var spillet på lavere limit og derfor ikke talte!
Jeg gav op da de kun ville godkende 25-30 hands som raked hvor jeg var oppe på 600 efter sidste kontakt til dem.

13-07-2006 13:54 #3| 0

@ Vermithrax.
Jeg har endda siddet lige nu og tlat alle mine hænder manuelt og alligevel bliver support ved med at påstå jeg ikke har spillet hænder nok og nu siger de endda at noget af det der står under raked hands skyldes freeroll fee..!? Jeg har ikke spillet en eneste freeroll og mig bekendt er der ikke noget fee ved freeroll, deraf navnet..
Lorte sted..

13-07-2006 13:54 #4| 0

Dreampoker er noget crap, i hvertfald deres support!!! Lavede en stor withdrawal til min neteller, da der gik flere dage uden jeg havde modtaget dem kontakter jeg dem igennem deres live chat og spørger hvor min penge er blevet af. De bliver ved med at fortælle mig de kommer i løbet af 2-3 dage og sådan fortsætter det i 3 uger. Til sidst ringer jeg derind hvor jeg får at vide at mine penge er tilbageholdt fordi jeg har lavet en withdrawal for en ven på hans prima konto til min neteller.

13-07-2006 13:58 #5| 0

Uddrag af min chat med livesupport:
quick: I know.. That that still dont explain why my account says I have played 1800 raked hands with a minimum of 0.25 c arke..
Nathan: Those are your total raked hands including your freeroll rakes
quick: But how come it says its only hands raked a minimum of 0.25 c in your raked hands page..??
Nathan: You have a total of 1143 raked hands played on a $0.25 table and above
Nathan: But the raked hands towards your match bonus is 1071
Nathan: I believe you have played freerolls on site before correct?
quick: Nope
quick: Never played freeroll
quick: Since the 10th I have only played cash at 1/2 1,5/3 and some 2/4 tables
Nathan: But you have played freerolls before correct?
quick: No..
quick: Never played any freeroll

13-07-2006 14:00 #6| 0

Du er sikker på du har talt dem alle? :)

Tror at Dreampoker har en politik med at antallet af gyldige raked hands skal divideres med antallet af medarbejdere du har været i kontakt med!........
Men ja, de er noget crap... træk dine penge ud og lav en note om ikke at spille der igen...
Dreampoker er eneste Prima site jeg har haft problemmer med, alle andre har givet tiptop service.

13-07-2006 15:52 #7| 0

har os haft problemer med udbetaling! tog mig ca en måned at få dem ud!!

13-07-2006 16:12 #8| 0

Har først set tråde som denne omhandlene Dream, og dengang blev der sagt det samme.. De har ultra dårlig service, og man skal holde sig fra dem.

13-07-2006 17:47 #9| 0

Jeg har også lidt stående på deres site. Jeg havde spillet de gratis 10$ lidt op og ville så gerne hæve dem. Forsøgte flere gange, men det skete intet. Så satte jeg 50$ ind og trak så de 50$ ud igen. Herefter kunne jeg trække 50$ mere ud.

@quickening
Du kunne jo sende alle de rakede hænder til dem og bede dem fortælle dig hvilke der ikke er gyldige, da du har talt dem til X-antal rakede hænder. Så må de jo komme med et svar og du må tage den derfra.

13-07-2006 18:10 #10| 0

@5thave
Det var da en ide..
Det kunne være jeg skulle sætte min lille bror til det.. Kommer jo til at tage en hel del tid, er jo over 1800 hænder.. :O)


Men det er da det værste site jeg nogensinde har oplevet når det drejer sig om service og ærlighed..

Håber bare andre holder sig væk fra det sted..

Har i øvrigt lige set et tråd på DPFs hjemmeside.. De har åbenbart et samarbejde med dreampoker og der er også nogen som har haft problemmer..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar