Gruppe topscorer?

#1| 0

Hvem scorer flest mål i de respektive grupper?

Mit bud er:

A: Klose

B: Larsson/Ibrahimovic

C: Crespo

D: Pauleta/Borgetti

E: Luca Toni

F: Ronaldo/Adriano

G: Henry

H: Torres/Villa

02-06-2006 00:03 #2| 0

Det er svært at være meget uenig. Det skulle da lige være Nistelrooy i gruppe C og muligvis Koller i gruppe E.

Så skal man selvfølgelig aldrig afskrive Sheva (H)

02-06-2006 00:13 #3| 0

Villa bliver jo ikke andet end en joker for Spanien (Raul/Torres)

02-06-2006 00:19 #4| 0

@Asger_d

Tror du Raul kan lave mål?

02-06-2006 00:23 #5| 0

Pump, nope, men jeg tror ikke Villa får spilletid nok til at blive gruppetopscorer, som din post gik på ;)

02-06-2006 00:30 #6| 0

Jeg tror bare at Raul får én kamp, og så kommer Villa på banen, men min favorit er Torres, da han sandsynligvis spiller alle kampe.

02-06-2006 01:11 #7| 0

Pauleta er et rigtig godt bud i gruppefasen. Han scorer ekstremt mange mål imod middelmådige hold, men plejer at skuffe overfor stærkere forsvar. Borgetti har så vidt jeg husker kun scoret i ca. 1/3 af sine landskampe (snit).

Og Jan Koller skal også overvejes i italiens gruppe. Han har været langtidsskadet og det tæller en del ned. Men manden bomber jo helt vanvittigt! Han scorede bl.a. 9 mål i kvallen. Og Toni er meget afhængig af hvordan Italien ender med at spille. Man kan være sikker på, at tjekkiet kommer flyvende.

Jeg tror også på Nistelrooy vs. Crespo. Hollands spillestil er mere offensivt betonet end Argentinas.

Og Klose vs. Podolski.... Dunno! Har nok Klose som svag favorit, da han imo er mere udpræget boksspiller og bedst mod de små hold, hvor der bliver lagt et massivt pres og han bare skal udnytte tilfældigheder plus indlæg. Podolski er en del hurtigereog har sine forcer i et lige matchup. Måske også derfor han scorede så meget for Køln, der belejrede man aldrig målet ;-)

02-06-2006 02:46 #8| 0

Pumpstick, men det er stadig en kamp mindre til Villa....og jeg tror ikke kun det bliver en kamp...stupidt at spille på ham som gruppe topscorer i hvert fald, som du vil

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar